Pasajul Universitatii: cu inspectorii Antifrauda imbracati in echipament de serviciu in fata, vanzatorul nu dadea bonuri fiscale

de Dan Popa     HotNews.ro
Marţi, 31 martie 2015, 16:52 Economie | Finanţe & Bănci

Raport
Foto: Hotnews
Ce poti sa mai spui despre un comerciant care ii are pe inspectorii Antifrauda in fata, imbracati in uniforme si de fata cu ei, nu elibereaza bonuri fiscale? Asta s-a intamplat vineri, in pasajul Universitatii, la magazinul UniFax & Copy.  Sfidare, prostie sau nebagare de seama? "Se tot aude teoria cu l-a inchis degeaba pt 30 lei, cand putea fi chiar o greseala. Niciun inspector din lumea asta nu stie daca e o chestiune conjucturala sau un obicei. De asta se fac controale si legea se aplica in functie de ce gasesti in momentul controlului. Daca vine controlul, te gaseste cu 30 - 100 lei, tu ii spui ca a fost o greseala, inspectorul te crede pe cuvant, isi cere scuze pentru deranj si pleaca. Dupa ce pleaca, mai bate vreunul ceva in casa? Ca doar nu se intoarce peste doua ore...", au declarat surse din ANAF pentru HotNews.ro. Vezi in text Raportul intocmit de ANAF






"Ne-am deplasat in data de 27.03.2015 in Bucuresti, Pasajul Universitatii, Sectorul 3 la magazinul Uni Fax & Copy Center al societatii LEGENG COM SRL, in vederea efectuarii unor verificari privind respectarea regulilor de corned pentru vanzarea cu amanuntul catre populatie a diferitelor produse. Vineri in data de 27.03.2015 in jurul orei 12:00 am atruns in incinta magazinului Uni Fax & Copy Center din Pasajul Universitatii find imbracati in uniforma de serviciu, unde  ne-am asezat Ia rand, in fata noastra erau patru persoane care fiecare au cumparat  diverse produse si carora nu le-a fost eliberat bon fiscal, cu noi de fata, de catre domnul Barbulescu Marian care in acel moment vindea si trebuia sa opereze in casa de marcat toate vanzarile eliberand pentru acestea bon fiscal, asa cum rezulta si din nota explicativa pe care a dat-o in fata noastra fara niciun fel de presiune si nesilit de nimeni" se arata in Raportul intocmit de inspectori. Pe timpul controlului mentionez ca administratorul societatii domnul SHAMS ALI a facut  in repetate randuri presiuni asupra noastra pentru a nu inchide activitatea, a da o amenda mai mica si pentru a nu afisa anuntul de atentionare pentru neemiterea bonului fiscal conform O.U.G 28/1999

Precizam faptul ca pe intreaga perioada a desfasurarii controlului s-a folosit un ton amabil , am avut un comportament politicos si diplomat in conformitate cu prevederile statutului functionarului public si cu prevederile OUG 74/2013 si HG 520/2013 In legatura cu  persoana care apare in materialele video, domnul RADU SOCACIU, uzate pe site-ul gandul.info, mentionam tfaptul ca nu era de fata. La momentul controlului erau de fata administratorul societatii domnul SHAMS ALI si inca trei armaiati: ROSTEA CRISTIAN GHEORGHE, SABANOVICI DAN MARIAN SI BARBULESCU MARIA ", conchid autorii Raportului.


Citeste mai multe despre   









60525 vizualizari
  • +13 (15 voturi)    
    si unde sunt scenele .. promise in titlu (Marţi, 31 martie 2015, 16:00)

    benny [anonim]

    nu va tansformati in Capital/Libertatea a e pacat
  • +9 (13 voturi)    
    Exemplu (Marţi, 31 martie 2015, 16:22)

    Stefan85 [utilizator]

    Nu este vorba de sume este vorba de a da un exemplu, a schimba o mentalitate de genul "las ca merge si asa".

    Ar trebui sa ne gandim ca de primim un bon fiscal acel business plateste taxe si impozite, la stat, din care (teoretic) se fac autostrazi, se platesc pensii, salarii bugetare, sanatate, invatamant, armata, investitii etc etc. (ca nu se intampla asa e alta discutie).

    Daca nu se ofera bon fiscal toti banii merg in buzunarul patronului, care o sa ii foloseasca in interes personal, nu vad de ce trebuie sa le plangem de mila.

    Foarte bine le face sa ii inchida si sa le dea amenda pentru nemiterea bonului fiscal! Atata timp cat eu platesc din salariu taxe si impozite si comerciantii sa plateasca taxele si impozitele aferente afacerii lor. Nu sunt unii mai cu mot si unii mai prosti.
    • +2 (2 voturi)    
      ! (Marţi, 31 martie 2015, 21:08)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Stefan85

      Ok, toata lumea bon, taxe, etc., dar sa nu-l /// fara drept de apel pe Vanghelie pentru mita de 90.000.000 de euro? Sa se modifice legea si sa se dea ani grei de puscarie pentru cei din sistem prinsi la furat! Nu e greu sa pui un ZERO dupa un 2 sau 3 cat e acum si platim cu placere taxele si pentru diurna lui de puscarias!
    • +2 (2 voturi)    
      schimbarea mentalitatii (Marţi, 31 martie 2015, 22:42)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Stefan85

      da, mentalitatea trebuie schimbata, foarte bine ca se fac controale, foarte bine ca ii arde pe evazionisiti DAR pana si in "dreptul la autoaparare" se prevede ca trebuie sa raspunzi cu o forta egala cu cea cu care esti atacat. adica: dca eu iti dau o palma tu nu ma impusti mortal. imi dai tot o palma, eventual un picior sau, mai bine, incerci sa te eschivezi. cam asa si cu inchiderea afacerii pentru 50 de bani. la sume atat de mici, e mult mai rentabil economic sa dai o amenda usturatoare. eventual, daca evazionistul nu se potoleste nici la a 3a amenda... ii inchizi afacerea.
    • -1 (1 vot)    
      tot acei patroni iti dau banii de taxe (Miercuri, 1 aprilie 2015, 13:21)

      altfel de opinie [anonim] i-a raspuns lui Stefan85

      Tot acei patroni huliti si alergati de ANAF platesc banii aferenti texelor platite de angajati , nu vin ei de acasa cu bani si platesc taxele , firmele patronilor platesc salariul plus taxele aferente salariilor. Pe scurt o firma iti da salariul plus banii de taxe reprezinta un cost pentru firma taxele angajatilor.
  • -2 (12 voturi)    
    XEROX?!! (Marţi, 31 martie 2015, 16:54)

    oPservator [anonim]

    Biata limba romana... Copy Center sau "Xerox" ?!!
    Daca COPIATOARUL din Pasajul Universitatii nu-i Xerox, ar trebui amendat si autorul articolului. Penrtru desinformare!
    • +7 (7 voturi)    
      biata limba romana (Marţi, 31 martie 2015, 18:35)

      adyQ [anonim] i-a raspuns lui oPservator

      daca tot esti asa de tare la limba si literatura romana, ei bine eu nu sunt, poate imi zici si mie ce inseamna "desinformare"
    • +5 (7 voturi)    
      Bah inculturule !!! (Marţi, 31 martie 2015, 19:46)

      Misu [anonim] i-a raspuns lui oPservator

      Daca te uiti in dex exista cuvantul xerox. Unul ca tine banuiesc ca nu foloseste nici termenul de frigider (Frigidaire , companie infiintata in 1918). Asa ca ghiozdanu' si la scoala cu tine
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 8:17)

      vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui oPservator

      Pentru stiinta ta si a altora, XEROX este o marca de copiator. O marca atat de cunoscuta incat tinde sa inlocuiasca cuvantul copiator.
  • +1 (1 vot)    
    corectie (Marţi, 31 martie 2015, 16:55)

    dandra [utilizator]

    E Benny Hill
  • +2 (14 voturi)    
    Cu cât plătește instituția inspectorii? (Marţi, 31 martie 2015, 17:00)

    Harald [utilizator]

    În lumea civilizată, dat fiind costul pentru fiecare oră de lucru a acestor inspectori pentru instituție (cost care este de aproximativ 6 ori mai mare decât salariul pe care-l primesc ei) n-ar pierde nimeni vremea cu controale la xerox-uri.

    ANAF se străduiește să ridiculizeze pur și simplu ideea de control fiscal. Exact ca și cum polițștii n-ar mai urmări tâlharii și violatorii, ci doar ar amenda pietonii pentru traversarea prin loc nemarcat.
    • +6 (6 voturi)    
      foarte bun exemplu (Marţi, 31 martie 2015, 17:44)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Harald

      dai un exemplu bun, dar rationamentul este fundamental gresit. ai dreptate, costul cu controlul este mult mai mare decat prejudiciul facut prin neplata taxelor pt bonurile neemise. Nu iei insa in considerare ca acel comerciant nu inregistreaza in contabilitate si nu plateste impozit pt vanzari zilnice de 100 de lei (sau poate mai mult, mult mai mult). 100 lei * 365 zile * 10 ani = 365.000 lei nefiscalizati. Daca este vorba de servicii aproape intreg TVA-ul ramane ca si castig in buzunarul patronului, daca este vorba despre vanzare de produse atunci ramane doar TVA-ul pt adaosul comercial. La acestea se mai adauga si un impozit pe profit de 16% sau impozitul pe venit (culmea, multe afaceri din domeniul vanzarii cu amanuntul aleg sa plateasca impozit pe venit de unde rezulta fie ca au un ados foarte mare, fie ca fiscalizeaza foarte putin din venituri, altfel nu ar fi rentabil sa platesti impozit pe venit si nu pe profit).
      Mai mult decat atat si asta poate ca e cel mai important, exemplul dat de controlorii de la ANAF ii va determina pe foarte multi alti agenti economici sa emita bonuri fiscale. E greu de facut un calcul in ceea ce priveste impactul pe care il are puterea exemplului. Deja foarte multe magazine de cartier, baruri, etc iti dau bon la tot ce cumperi, chiar si pt un covrig de 50 de bani primesti bon (ceea ce nu credeam sa vad vreodata). De ce credeti ca dau bon toti acesti comercianti? Pt ca i-a calcat ANAF-ul? NU!!! Daca ii calca ANAF-ul acum erau deja inchisi (la fel ca altii). Dau bon pt ca le este frica de inspectorii de la ANAF. Dar nu e corect sa o numim frica, atat timp cat esti corect si respecti legea nu are de ce sa iti fie frica.
      Poate ca inainte inspectorii ANAF actionau gresit cand veneau si iti verificau contabilitatea si gaseau ei o virgula nepusa corect (desi tu iti plateai corect toate taxele) si te ardeau cu o amenda. Atunci sanctionau greseala (care este omeneasca). Acum sanctioneaza nesimtirea si furtul. Pt asta merita sanctiuni dure!!!
      • +1 (3 voturi)    
        O aritmetică simplă (Miercuri, 1 aprilie 2015, 0:02)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Dacă o echipă de inspectori poate face 5 controale pe zi, iar numărul activităților economice în derulare este de cel puțin 1000 pentru fiecare dintre aceste echipe, unde merită să te duci în control? La un copy-center unde găsești 30 de lei încasați fără bon fiscal?!

        În timpul ăsta (adică exact pe durata efectuării controlului la copy-center) mii de litri de băuturi alcoolice pleacă fără facturi din depozite, evaziunea fiind de sute de ori mai mare. Dar noi controlăm un copy-center, ca să dăm lecții.
      • 0 (0 voturi)    
        atributiile inspectorilor fiscali (Joi, 2 aprilie 2015, 9:01)

        rodi(anonim) [anonim] i-a raspuns lui ion

        Conform art. 4 din HG nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), aceasta are rolul de a asigura administrarea impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor venituri bugetare date prin lege în competenţa sa, aplicarea politicii şi reglementărilor în domeniul vamal şi exercitarea atribuţiilor de autoritate vamală, precum şi controlul operativ şi inopinat privind prevenirea, descoperirea şi combaterea oricăror acte şi fapte care au ca efect evaziunea fiscală şi frauda fiscală şi vamală, precum şi a altor fapte date de lege în competenţa sa.
        Inspecţia fiscală (controlul fiscal) are ca obiect, conform art. 94 alin. 1 C. proc. fisc., verificarea legalităţii şi conformităţii declaraţiilor fiscale, corectitudinii şi exactităţii îndeplinirii obligaţiilor de către contribuabili, respectării prevederilor legislaţiei fiscale şi contabile, verificarea sau stabilirea, după caz, a bazelor de impunere, stabilirea diferenţelor obligaţiilor de plată şi a accesoriilor aferente acestora. Inspecţia fiscală se realizează prin inspectori fiscali. Altfel spus, inspecţia fiscală reinterpretează modul în care contribuabilul şi-a calculat baza de impozitare, asupra căreia se aplică rata de impozitare. Controlul operativ şi inopinat are ca scop, conform art. 933 C. proc. fisc., prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, adică acea diminuare frauduloasă a bazei impozabile, şi se efectuează de către inspectorii antifraudă, cu excepţia celor din cadrul Direcţiei de combatere a fraudelor, în condiţiile legii.
        Aşadar rolul ANAF este acela de a stabili şi colecta la bugetul de stat sumele datorate de agenţii economici ca urmare a activităţii economice a acestora. Atunci când nu conduce la restabilirea bazei impozabile, verificarea gestiunii agenţilor economici de către ANAF reprezintă o atribuire neconstituţională de competenţe. Modul cum fiecare agent economic este gestionat – mai bine sau mai prost, mai eficient sau ineficient, mai
  • +3 (11 voturi)    
    c (Marţi, 31 martie 2015, 17:01)

    X [anonim]

    Ok, si ce ii impiedica, in cazul in care e vorba de cativa lei (sub 50 sa zicem), sa dea un avertisment si apoi sa se intoarca peste 2 ore / 1 zi / 10 zile si sa vada daca mai exista iar un surplus, caz in care sa il arda grav pe comerciant ?

    Oricum, cred ca e nevoie de o mai mare transparenta in legatura cu controalele astea. Sa inteleaga si lumea daca sunt facute la intamplare, sau intr-un mod organizat, pe categorii de bussinessuri, pe regiuni (si evident luate toate la rand, indiferent ale cui sunt) ? Statisticile astea se pot publica dupa perioada respectiva de controale ca sa nu stie lumea de dinainte si sa isi regleze banii nedeclarati.
  • -3 (5 voturi)    
    pai (Marţi, 31 martie 2015, 17:05)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    si ar trebui sa credem bugetarul tupeist in control, angajatul sau patronul? pentru ca se pare ca totul este pe incredere si pe vorbe, pana la urma in acest caz!
  • +20 (20 voturi)    
    un mic raspuns (Marţi, 31 martie 2015, 17:06)

    miticul [hotnews.ro]

    Mie mi se pare absurd sa nu dai bon fiscal cand ai doi inspectori antifrauda in uniforma in fata ta. Asta am considerat ca e de Benny Hill.

    Controlul a fost dispus ca urmare a unor zeci de solicitari venite pe TelVerde. Daca nu se duceau, cei de la Antifrauda puteau fi banuiti ca ii protejeaza.

    Trei, in zilele urmatoare vom publica si un material cu inspectorii Fiscului prinsi de Directia de Integritate ca iau spaga, si carora li s-au facut dosare penale.
    Va multumim ca ne urmariti si va dorim o zi cat mai buna! :) Dan Popa
    • +6 (6 voturi)    
      r (Marţi, 31 martie 2015, 17:29)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui miticul

      Domnule Dan Popa, nu mergeti si la restaurantul acesta fara sa ii anuntati in prealabil ?

      http://www.reportervirtual.ro/2015/03/un-jurnalist-a-aplicat-testul-bonului-fiscal-chiar-la-seful-fiscului-acasa-ce-a-iesit.html
    • -1 (3 voturi)    
      Da, lipseste filmarea (Marţi, 31 martie 2015, 17:43)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui miticul

      Benny Hill e cunoscut pentru filmele mute, deci un titlu gen "Scene de Benny Hill" sugereaza un film, nu o naratiune.
    • -1 (7 voturi)    
      pai si in ce consta uniforma ? :) (Marţi, 31 martie 2015, 17:46)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui miticul

      erau grasi si se miscau repede ca Benny Hill ? :D

      ei zic ca au stat linistiti la coada si ca nu au tipat... :)
    • +1 (3 voturi)    
      ihi (Miercuri, 1 aprilie 2015, 0:09)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui miticul

      C'mon... se observa cu ochiul liber ca tii cu anaf. Ma refer mai mult la cele doua articole pe tema anterioare acestuia. Motivele sunt logice, plecand de la valoarea unei "prietenii" cu anaf, pana la obtinerea unor informatii pe surse sau cu prioritate, dar sa nu parasim incinta. Daca citesti comentariile, imi stii pozitia si argumentele si poti sa obtii aceleasi argumente de la prima firma de conta sau cineva care are habar de acte. Tinand cont de orientarea ta jurnalistica si de faptul ca nu are cum sa fie prostie, ramane intentia ;)

      Presa ar trebui sa fie cainele de paza al democratiei, nu pudelul puterii in functie de interse.

      Legat de cazul de fata, daca au stat la coada in uniforma, titlul este foarte bine pus :D Suma nu este mare si daca este stransa doar din tips, nu era de sanctiune la modul asta. DAR... _daca_ nu au dat bonuri celor serviti, mai ales in perioada asta de heirup tematic, si-o merita pentru tupeu/foame/prostie.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 2:31)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui miticul

      Oare la ANAF se fac toate rapoartele la 4 zile dupa eveniment sau numai pentru cazurile care apar in presa? Imi place faza cu nota explicativa a angajatului "nesilit" si "fara nici o presiune" in care presupun ca a scris, "da mah v-am vazut si am crezut ca ati venit sa copiati cursuri".
  • -1 (5 voturi)    
    Nah... (Marţi, 31 martie 2015, 17:07)

    Lea [anonim]

    Campania e facuta cu cap. Scopul e sa ridiculizeze ideea e control fiscal (asa cum deja a mentionat cineva mai sus), so scoata oamenii obisnuiti din sarite, ei sa ceara desfiintarea institutiei. Voila. Nu mai exista ANAF pestii mari isi pot pastra averile linistiti. Si totul, cu cooperarea benevola a marii mase de ovis aries. Hai cu cozonacul si ouale rosii....
  • +2 (8 voturi)    
    Ca sa eliminam disputa (Marţi, 31 martie 2015, 17:09)

    Martinezu [utilizator]

    Pina unde trebuie autoritatile sa aplice legea?
    Pina la 100 de lei? Pina la 1000?
    Sau pina la 1 leu?

    Eu propun sa se dea o sanctiune proportional cu " frauda".
    Adica daca chiar vor sa sanctioneze un agent comercial pentru 2 lei gasiti in neregula sanciunea sa fie de 5 sau 10 X suma respectiva.
    Si se termina tot bilciu.
    • +9 (11 voturi)    
      Eu propun altceva... (Marţi, 31 martie 2015, 17:40)

      Kata [anonim] i-a raspuns lui Martinezu

      Sa fie ca in America. Acolo organul de control intocmeste raportul de control care ajunge la un judecator. Acesta decide daca si cu cat se amendeaza 'vinovatul". E periculos si contraproductiv sa lasam pe strazi tot felul de idioti cu sapca si stampila, ca sa le arate fraierilor cine e cel mai tare din parcare...
    • +1 (1 vot)    
      Legea se poate aplica oriunde, (Miercuri, 1 aprilie 2015, 0:06)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      însă nu oricât. Cât timp ești ocupat să aplici legea ”până la utlimul leu”, în alte locuri se face evaziune de mii de ori mai mare.

      Numărul inspectorilor nu este nelimitat și nici programul lor de lucru nu este nelimitat. Orice timp pierdut cu astfel de ”găinării” e un timp câștigat de alte afaceri mult mai veroase.
  • +1 (7 voturi)    
    scopul? (Marţi, 31 martie 2015, 17:22)

    Dedalus [anonim]

    Eu cred ca e pur si simplu lenea vanzatorului, poate combinata si cu ceva "inchidere de ochi" din partea patronului.

    Si mai cred ca intr-adevar, indifferent ce sesizari ai avea, la o prima constatare de o asemenea "anvergura" logic ar fi sa dai avertisment si sa te intorci peste 10 zile (sa spunem). Doar atunci ai fi indreptatit sa concluzionezi ca este vorba de o frauda si nu despre o greseala.

    Romaniii nu accepta eroarea, greseala. Totul trebuie sa fie absolut perfect. Orice eroare capata amploarea unei crime impotriva umanitatii...

    Scopul controlului nu este desfiintarea frmelor, ci determinarea conformarii. Din acest motiv, este mult mai efficient sa re-controlezi (cum am aratat mai sus) decat sa te repezi sa dai amenzi si sa inchizi.
  • +4 (4 voturi)    
    Alte nereguli (Marţi, 31 martie 2015, 17:37)

    Anonim [anonim]

    M-am distrat citind articolul deoarece am lucrat pentru ei în trecut. La această firmă se practică salarii la gri, 1000 lei în acte, restul în mână și comisioane complet la negru.
    Așa că nu trebuie să ne pară rău, ci bine!
  • +3 (3 voturi)    
    sigur (Marţi, 31 martie 2015, 17:38)

    Reader [anonim]

    adevarul e undeva la mijloc. sigur sunt si inspectori super zelosi care nu sunt in stare sa gandeasca intr-o anumita marja (+ / - 10, 20, 50 lei - eroare umana), dar sunt si magazine care merita inchise.

    cred ca a inceput un fel de lupta, vanatoare de fantome pe tema ANAF. unii tipa ca anaf ii inchide pentru 3,5 lei, anaf zice ca era vb de 1600 lei.
  • +4 (4 voturi)    
    complex dragonul rosu (Marţi, 31 martie 2015, 17:57)

    viorel [anonim]

    pot sa faca 1000 de controale....ANAF va exista cu adevarat cand o sa inchida complexul dragonul rosu! Pana atunci praf in ochi! Cum justifica salariul angajatilor de teren daca diferenta sa spunem in acest caz de 29 de lei nu asigura nici jumatate de costul caschetei pe care o poarta la uniforma....
    • 0 (0 voturi)    
      70 milioane de euro (Miercuri, 1 aprilie 2015, 2:34)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui viorel

      70 de milioane de euro mai exact. http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-14700732-banca-mondiala-finanteaza-proiect-modernizare-anaf-70-milioane-euro.htm
  • +3 (3 voturi)    
    cititi si voi clar (Marţi, 31 martie 2015, 18:07)

    paul [anonim]

    Scrie clar nu a eliberat bon fiscal ce va spargeti in figuri ca vai si bla bla bla
    El ma ia ca a avut 20 de lei din 100 de clienti tu ai dat bon la 90 ce vina are anafu ca esti prot tu de bubui
  • +1 (3 voturi)    
    Greu de crezut (Marţi, 31 martie 2015, 18:33)

    vlf000 [anonim]

    Adevarat, e absurd sa nu dai bon fiscal cu inspectorul ANAF langa tine...imi vine greu sa cred domnule Guran ca asta e adevarul, sa fim seriosi.Legat de lege, legea e mult prea dura...nu poti inchide o societate pentru 30-40-50 de lei...e ridicol.Trebuie urgent modificata altfel vom avea o isterie nationala ce va impiedica desfasurarea activitatii intr-un mod placut si productiv.Exista erori, nu numai reavointa...nu cred ca un domn care umbla pe strada intr-un costum verde ar trebui sa aiba competenta de a inchide o societate, nici macar pentru o zi.Fiscul din America, considerat cel mai dur nu poate face asta...nu dam oare o prea mare putere unor oameni lipsiti de competentele necesare???
    • 0 (0 voturi)    
      Greu de crezut (Marţi, 31 martie 2015, 20:17)

      radu [anonim] i-a raspuns lui vlf000

      numai minciuni.... acolo mereu am primit bon fiscal chiar si pentru 50 bani, si nu numai o data...... cred ca sunteti platiti sa scieti asa ceva..... urat din partea voastra
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 2:36)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui vlf000

      Pina una alta e raportul inspectorului ANAF impotriva angajatilor. As fi curios sa vad si eu nota explicativa a angajatului pe care a scris-o "nesilit" in fata organelor.
  • +1 (5 voturi)    
    unde-i lege nu-i tocmeala (Marţi, 31 martie 2015, 19:28)

    axxiusdecius [utilizator]

    intr-o tara civilizata, o lege ai respectat-o sau ai incalcat-o. Punct.
    Valul de comentarii de mai sus care sustin 50 de nuante de gri in aplicarea legii demonstreaza de ce tara asta merge cum merge.
    • +4 (4 voturi)    
      serios?? (Marţi, 31 martie 2015, 20:50)

      vlf001 [anonim] i-a raspuns lui axxiusdecius

      Ce studii ai domnule in domeniul legislativ...unde-ì lege nu-i tocmeala zice doar bunica, legea se aplica in litera cat si in spiritul ei.Ai dat ``spaga`` ospatarului pentru a obtine anumite beneficii(sa fii servit mai bine data viitoare, sa ai o masa mai buna, ca ti-a zambit frumos)?Poti sa faci 10 ani de puscarie pentru dare de mita...unde-i lege nu-i tocmeala.Nu incerc sa apar idiotii ce nu se achita de sarcinile lor financiare, dar sa cazi intr-o extrema nu aduce beneficiu societatii.
      • +2 (2 voturi)    
        corect (Miercuri, 1 aprilie 2015, 0:11)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui vlf001

        As arde maxim cativa corecti d'astia furiosi fix pe textul de lege mentionat de tine.
    • 0 (0 voturi)    
      :))))))))))) (Miercuri, 1 aprilie 2015, 13:13)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui axxiusdecius

      asta cu 50 shades of grey a fost sado-maso rau de tot :)
  • +1 (1 vot)    
    si vanzatorii sunt prosti (Marţi, 31 martie 2015, 20:48)

    bogdanlungu [utilizator]

    eu nu inteleg, dac anu dau bon fiscal de ce baga banii in casa de marcat. de ce nu-i baga in buzunar pentru ca in buzunar nu au voie sa-i controleze...
  • +1 (3 voturi)    
    Stiti ce nu intelegeti voi ? (Marţi, 31 martie 2015, 22:17)

    IoIo [anonim]

    Hai sa va explic .
    Patronul oricarei societati din tara asta nu vrea sa munceasca , sa se certe cu toti dobitocii , sa fie nevoit sa suporte mojiciile functionarilor publici pe mai putin de X lei .
    Daca acum il vom fiscaliza total pe unul care nu era fiscalizat , ala va mari pretul cu 24% , cu 16 % , cu salariile fiscalizate ale salariatilor lui , etc .
    Intr-un cuvant le va dubla , tripla .
    Si pentru ca toti vor face la fel , va fi un circ de nedescris , iar amaratul ala care are salariul la gri , acum il va avea la ALB , dar tot 1000 de lei in mana vor fi . Nu mai mult .
    IN ROMANIA , EVAZIUNEA SE FACE PENTRU MENTINEREA NIVELULUI SCAZUT AL PRETURILOR .
    Va doresc succes daca voi credeti ca patronii de orice fel , vor renunta la trei sferturi din venitul lor ca sa fure Valcov .
    • 0 (0 voturi)    
      Si ce? (Miercuri, 1 aprilie 2015, 9:52)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui IoIo

      Asa, hai sa nu dea nimeni bon sa fie mai ieftin!
      Sau aia care dau bon sunt prosti?
      Terminatii cu prostiile de argumentatii de genul asta!
      In articolul de fata dreptatea este 100% de partea ANAF. Au stat la rand si ala NU A DAT BON! Asta ESTE evaziune!!! Lui ala TREBUIE sa-i pui piciorul pe gat! Chiar daca a fost mic! Si la mici si la mari, daca nu dau bonuri trebuie distrusi, nu inchisi o luna, inchisi permanent!
      Eu am fost antiANAF atunci cand nu se preciza ca nu au dat bonuri! Asa sa intri si daca gasest un leu un plus sau in minus, sau cum era in PUB18 nu au gasit in casa niste bani DEJA fiscalizati, asta nu mi se pare motiv de inchidere sau dovada de evaziune! Insa in acest caz DA!
  • -2 (2 voturi)    
    Simplu si fara Anaf (Miercuri, 1 aprilie 2015, 6:19)

    Duras [anonim]

    sa dea o lege prin care la sf anului sa ti se returneze 1% din bonurile pe care le ai pe anul respectiv. Cred ca Fra are sistemul asta...sa-l vad eu pe ala care nu da bon. :))
  • 0 (2 voturi)    
    au bagat o groaza nebuna pana si in tiganii de (Miercuri, 1 aprilie 2015, 9:24)

    qwerasdf [utilizator]

    vand flori...

    aseara am cumparat un ghiveci mic de trandafiri de la ei si ma intreaba un tigan sfios: "vreti bon, domnu'?"
    :)) aproape ca mi s-a facut mila.

    Sunt de acord ca toata lumea trebuie sa fie corecta cu darile la stat.
    Am trait prin Germania o vreme si acolo am simtit ce inseamna rulajul banului. Platesti dar la un moment ti se va intoarce inapoi macar o particica, sub o forma sau alta.

    Dar sa mergi la buticari inainte de a termina recuperarea daunelor produse de marii penalii, mi se pare o risipa de resurse.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari ANAF! (Miercuri, 1 aprilie 2015, 9:46)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Asa da, domnilor!
    Reiese ca individul nu dadea bon in mod normal!
    Asa da! Asta inseamna evaziune! Este drept, in mic aici, si mai sunt si altii! Dar asta inseamna evaziune, nu faptul ca nu a avut dispozitia de plata pentru 1600 de ron fiscalizati!
  • -1 (1 vot)    
    carcotasii (Miercuri, 1 aprilie 2015, 10:29)

    gheorghe [anonim]

    La sa pregatire, asa actiune. Ce credeti ca e cineva care s-a framantat cu pregatirea inspectorilor ANAF. Oare de ce in 90 in Turcia toate casele de marca erau legate in calculatorul Fiscului din Istambul si iti dadea bon si la wc-ul din parcarile de pe sosea? Raspunsul a venit a doaua zi in zona romaneasca din Istambul unde a avut loc o razie totala iar cei care au avut diferente intre inventar si vanzari au fost inchis cu confiscarea marfii. Asa ca, ciocu mic HotNews ca deocamdata nu ati vazut nimic. Si dupa listatea de saptamana asta pe Wall Street in SUA, cred ca mesajul este clarȘ stabilitatea politica se cere si continuarea privatizarii. Dca americanii ”s-au urcat pe noi” vai urma exorcizarea.
    Vin vremuri grle domn Becali, domn Voiculescu, domn Vlsaov., domn Basescu. De dat inapoi se da insutit nu inzecit. Nu sunt bucuros ca se va intampla asa si nici sigur. ”But, as long there is life, there is hope”


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version