VIDEO Mugur Isarescu (BNR): Politic, tot timpul trebuie sa dai ceva si in niciun caz nu trebuie sa iei. Daca se da prea mult cine mai are curajul sa ia?

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 7 ianuarie 2016, 16:51 Economie | Finanţe & Bănci

Mugur Isarescu
Foto: Agerpres
Politicienii trebuie sa dea cu prudenta in an electoral, pentru a nu se ajunge in situatia de a se lua, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, potrivit Agerpres. "Politic, tot timpul trebuie sa dai ceva si in niciun caz nu trebuie sa iei. Daca se da prea mult cine mai are curajul sa ia? Cine mai are curajul sa iasa ca trebuie luat, ca s-a dat prea mult? Ca sa nu ajungem intr-o situatie ca asta, pentru ca inseamna o ajustare de piata, ia piata, iar echilibrele se restabilesc in economie, este bine sa dea cate putin, cu prudenta, sa nu fim in situatia sa luam, mai ales intr-un an electoral, greu de luat. Greu de luat oricand", a mai spus guvernatorul BNR.Vezi in text interventia completa in format video a lui Isarescu.


El a precizat ca politicul trebuie sa aiba o viziune "mai atenta" cu procentele de crestere la venituri.

"O asemenea viziune cred ca este necesara. Nu ne apucam sa dam sfaturi de aici. Stim ce inseamna sa fii in fata electoratului, in fata unor nevoi in crestere, dar de aceea suntem la BNR si de aceea ne ocupam de macrostabilitate ca sa spunem prudenta maxima", a explicat guvernatorul BNR.

Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu, a sustinut joi o conferinta de presa pentru a prezenta deciziile adoptate joi de Consiliul de Administratie.

Vezi mai jos interventia completa a guvernatorului Isarescu, ce crede despre cursul leului in 2016 si despre creditare



Consiliul de Administratie al BNR a decis, joi, mentinerea dobanzii cheie la 1,75% pe an si reducerea ratei rezervei minime obligatorii aplicabile pasivelor in valuta ale institutiilor de credit cu doua puncte procentuale, respectiv la 12%, incepand cu perioada de aplicare 24 ianuarie ¬ 23 februarie 2016.


Citeste mai multe despre   











Iohannis a declarat "Luptator pentru Victoria Revolutiei" un ofiter care a intrat cu TAB-ul in manifestantii din decembrie 89

Fostul sef SPP Dumitru Venicius Iliescu, adus cu mandat la DNA acum nici 2 ani, a primit de la presedintele Klaus Iohannis titlul de "Luptator cu Rol Determinant" in 1989, alaturi de alte 545 de persoane.
4569 vizualizari
  • +4 (16 voturi)    
    da (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:03)

    cashier [anonim]

    dar voi dati prea mult in natura , nea' Mugure, asta e problema , nu apuci frate sa faci nici o miscare, ca te trezesti ca ti s-a dat in natura.
    bang, din prima.

    si-ti da de nu poti duce, asta e problema.
    • +1 (17 voturi)    
      ce natura? (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:37)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cashier

      Aici e vorba de narit salarii, pensii, ajutoare sociale, etc mult peste ce produce economia acum. Iar asta inseamna inevitabil deficit, adica noi imprumuturi. la care bineinteles la anul va trebui platita dobanda. A face consum pe datorie e cea mai rapida cale spre un nou 2010.
  • -3 (15 voturi)    
    Isarescule, (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:05)

    misa2002_2006 [utilizator]

    nu le duce grija!
    Dau prea mult.. E simplu.. mai pun o taxa si rezolva gaura..
    Pe astia nu ai cum sa ii dezveti de naravurile astea..decat cu bata!
    Tu ai grija, si nu te mai juca cu moneda noastra nationala.. .. ca ne-am cam saturat si de jocurile tale murdare..
    Aici nu suntem la ruleta.. sau la negocierea pretului unei sticle de vin..
    • 0 (0 voturi)    
      Câți mă vor înjura? (Vineri, 8 ianuarie 2016, 13:25)

      Bota Flaviu [anonim] i-a raspuns lui misa2002_2006

      Nici Isărescu nu spune de ce nu au trebuit crescute.
      Conform datelor Eurostat pe 2013, productivitatea medie muncii în România a fost de 5,6€/oră sau pe înțelesul tuturor într-o oră de muncă, un angajat din economie a produs o valoare medie de 5,6€, valoare ce ne plasează pe penultimul loc din UE înaintea Bulgariei. Imediat deasupra noastră se plasează țări ca Letonia cu 8,4 €/oră, Lituania și Polonia cu 10,6€/oră, Ungaria cu 11,5€/oră, media pe UE fiind de 32,1€/oră. Cea mai mare productivitate a muncii a avut-o Danemarca, 69,6 €/oră.
      Valoarea medie de 5,6€ produsă într-o oră se împarte astfel:
      • 2,52€ – câștigul orar net al angajatului;
      • 1,01€ - profitul net al angajatorului pentru o oră de muncă a angajatului;
      • 2,07€ - taxe, impozite și contribuții plătite statului pentru o oră de muncă a angajatului.
      Ca să crească media câștigului orar net al unui angajat peste 2,52 € ar trebui să se micșoreze sau profitul net al angajatorului sau taxele, impozitele și contribuțiile legate de salarizare dar după cum știu eu acestea nu au scăzut. Productivitatea muncii a crescut nesemnificativ în 2014 la 5,7€/oră, ce poate ridica câștigul orar net la 2,57€/oră ( creștere medie de 5 cenți pe oră). Aceasta ar permite o creștere medie a salariilor de maxim 1,5%. Atunci cum a putut Ponta să promită atâtea creșteri salariale iar Cioloș să le accepte?
      Simplu! Se pot crește salariile în lei prin tipărirea de monedă, dar echivalentul în euro rămâne același (2,57€/oră), adică se va devaloriza leului și va crește inflația, situație ce ne va produce o mare fericire.
  • +3 (15 voturi)    
    ce sfatos este Isarescu... (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:12)

    jackalphonse [utilizator]

    nu prea vorbea cand cu legea darii in plata...
    Numai bancile trebuie sa ia si sa tot ia. Daca se descopera bani luati abuziv si se reglementeaza, se numeste ca bancile au "pierderi".
  • +5 (15 voturi)    
    Tine si de popor (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:39)

    bogdan1477 [utilizator]

    Cind poporul voteaza strict cu cine da mai mult, fara sa realizeze (sau sa-i pese), ca marind salarii si pensii pe deficit, adica pe imprumuturi, e ceva total nesanatos... atunci politicianul de ce n-ar da... ca doar nu da de la el din buzunar. Asha popor, asha politicieni...
    • 0 (6 voturi)    
      nu este chiar asa - ai minus de la mine (Joi, 7 ianuarie 2016, 19:25)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Pentru ca politicianul nu da de la ma-sa sau de la tat-su de acasa - da din banii publici si atunci ar trebui sa gandeasca de 10 ori pana sa dea 1 data.

      De aceea sunt lideri - sa conduca turma!

      Nu pot - sa plece!
      Si daca boborul este asa de slab la cap, stomac si in educatie sa si-o mai ia odata daca nu a invatat nimic din comunism si din patania 2008-2009.

      Prosti - omule si atat!
      Nu incurajez prostia - sa mearga la scoala sau sa puna mana pe o carte sa mai citeasca! (stiu ca finalul asta, macar atat, o sa iti placa!)
      • 0 (4 voturi)    
        Pai am zis eu ca da de la ma-sa?!? (Joi, 7 ianuarie 2016, 22:59)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Ca sa ma autoplagiez: "atunci politicianul de ce n-ar da... ca doar nu da de la el din buzunar.".

        S-ar gindi de 10 ori daca alegatorul ar aprecia asta. Ceea ce nu e cazul.

        Cit despre plecat, politicieni au tot plecat. Problema e ca in locul lor vin unii ddin ce in ce mai nepregatiti. Nastase, de exemplu, asha comunist dictator cum era, era cu 10 clase peste mitomanul Ponta.

        Si despre carte... ar pune mina pe ea, dar numai un pic, ca altfel implica efort, si asta oboseste. Si asha inventat zicala ca oricum scoala nu ajuta la nimic. Asha ca se uita la talk-show-uri la antena1, asteptind ajutorul social si visind la norocul fufelor cu racii lungi de acolo. Adica la bani fara munca.
      • +1 (1 vot)    
        minte de bugetar (Vineri, 8 ianuarie 2016, 11:56)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        da' de unde vin banii publici ? din podgoria lui isarescu, dupa mintea ta !?
        cel de mai sus are dreptate, statul se imprumuta de ani buni pt. a plati pensii, mai nou si speciale, dar si salarii bugetarilor, de aici si cresterea datotiei externe.
    • +5 (7 voturi)    
      care parte din popor? (Joi, 7 ianuarie 2016, 20:11)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      cat se da nu tine de cei care primesc, ci de cei care contribuie. problema s-ar rezolva peste noapte daca ar fi uniti cei care contribuie la buget...

      cateva luni de greva fiscala sau macar o austeritate auto-impusa (mai putin TVA) acolo unde nu este posibil sa se amane plata contributiilor si le-am demonstra imediat tuturor pomanagiilor si celor care ii reprezinta in parlament ca banii nu pica din cer.
      • +1 (7 voturi)    
        In Romania? (Joi, 7 ianuarie 2016, 23:02)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        La noi e im,posibil sa se inteleaga 10 oameni la o chestie din asta, daramite citeva milioane...

        Iar politicienii au tot interesul sa pastreze cit mai multa populatie captiva in saracie. Ca daca ajunge toata tara precum Ardealul, mai voteaza 10% in functie de kilul de ulei si cinzaca de tsuica. De aia nu se fac autostrada spre Moldova sau Valahia.. ca sa tina prostimea sub papuc.
        • 0 (2 voturi)    
          aprobare (Vineri, 8 ianuarie 2016, 8:14)

          ghjgj [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

          Da sunt de acord ca au restrictionat capitalulsa intre in Valahia si Moldova ca sa nu scape haturile .Dar raman urme si se vede ce au facut cu haturile
        • +2 (2 voturi)    
          trist concept (Vineri, 8 ianuarie 2016, 12:23)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          O autostrada din Ungaria pana la Iasi o sa sparga rapid monopolul pe care Transilvania il are pe investitiile straine. Cu atat mai mult cu cat forta de munca este mai ieftina in Moldova.
          "Ardealul" are momentan avantajul distantei mai mici fata de occident. Nu m-as grabi sa impart prostii si desteptii de-o parte si de alta a Carpatilor. Avem noi o vorba cu ala fudul..
    • 0 (0 voturi)    
      Noi proști,ei proști(politicienii). (Vineri, 8 ianuarie 2016, 9:54)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

      Normal ar fi ca o lege să stabilească numai cadrul general,rămânând la latitudinea Guvernului ca Executiv,ce și cât se acordă,ținând cont de limitele bugetare.Legislativul(parlamentarii) încalcă prevederile legale votând cheltuieli suplimentare Legii bugetului votată și promulgată,fără a veni cu sursa de finanțare.Cum Legislativul își bagă nasul în treburile Executivului,mă întreb de ce mai avem Executiv!Este o cheltuială în plus și tot fac parlamentarii pe grozavii,să și răspundă de grozăviile lor,nu să vină cu minciuni la alegeri,că ei vor,dar nu vrea guvernul.Glumesc,dar Parlamentul României încurcă în loc să descurce.Legile trebuie să asigure o guvernare coerentă.Dacă ar fi să dăm în judecată pe cineva,pe baza legilor votate de Parlament,ne-am băga singuri în pușcărie.Parlamentarii nu au nici-o răspundere și cineva trebuie să răspundă și uite așa devenim//cineva//.
    • 0 (2 voturi)    
      salvarea "votului" a murit odata cu Ratiu (Vineri, 8 ianuarie 2016, 10:14)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Cand o sa intelegeti ca nu ai ce sa votezi? Ca orice ai vota, tot acolo ajungi in Romania.
      Cea mai mare speranta a mea a fost Traian basescu si l-am votat de fiecare data. dupa 10 ani ce avem? de trait bine, nimic. In plus, acum cand nu mai este El statul de drept, vedem ca toti apropiatii si sustinatorii lui, alta data in pozityii importante de ministri, furau cu sacosele de bani.
      Nu stiu, chiar nu stiu cum ar trebui procedat. Poate ca si CNA-ul ar putea avea un rol, ca sa nu mai fie prostita lumea cu cancan de doi lei...habar n am.
      • +1 (1 vot)    
        asta e fix ce vrea Dragnea sa auda (Vineri, 8 ianuarie 2016, 11:56)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        1. nimic nu moare cu o persoana, nimeni nu e de ne-inlocuit.
        2. Nu e acelasi lucru orice ai vota. Nastase presedinte in 2005 ne transforma imediat in tara de tipul america latina, cu justitie aservita politic, cu un singur partid super-puternic. Justitia ar fi ramas aia de pe vremea Rodicai Stanoiu, cu dat drumul la dosare in sedintele de guvern sau la partid. Geoana in 2009 sau Ponta in 2014 presedinti ar fi insemnat trimiterea justitiei in corpore la re-educare, bagarea minitlor in cap.
        3. Daca tu l-ai votat pe Basescu ca sa traiesti bine, e probolema ta. Si oricine ar iesi presedinte nu se va ridica la standardele tale. Daca vrei sa traisti mai bine, incerca o specializare, alt joi, un al doilea job, munca in afara, sau orice altceva care te poate ajuta sa cistigi mai bine. Daca stai in fotoliu si astepti ca presedintele sa-ti faca viata mai buna, astepti degeaba.
        4. Faptul ca DNA a inceput sa scormoneasca prin PDL cam pe final de mandat Basescu poate fi privit si ca o strategie a DNA. Cind 90% din parlament e impotriva ta, cind poporul pare sa faca pipi pe tot ce inseamna justitie, cind singurul care te sustine e presedintele, spiritul de supravietuire iti spune ca nu e inteligent sa te iei prea tare de el... Si in plus, mare parte din matrapazlicurile PDL-ului au necesitat ceva timp pentru a ajunge la stadiul de urmarire penala, ca orice infractiune economica.
        5. In final, daca tragi linie, vezi ca in 2015 sunt nenumarati politicieni dupa gratii, din toate partidele. Chiar daca cei de la putere sunt menajati oarecum pe durata mandatului, tot se vor gindi si la momentul in care nu vor mai avea protectie. Asha ca.. eu cred ca toate voturile mele au fost cu folos si ca, doar la prezidentiale daca incepe sa ne imaginam ce insemna Nastase 2005, prezentul ar fi aratat totalmente altfel.
        • 0 (0 voturi)    
          ma doare-n cot ce vrea Dragnea,eu am opiniile mele (Vineri, 8 ianuarie 2016, 12:46)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          1. Nimic nu moare cu o persoana? Pai nici n a aparut nimic cu persoana aia.
          2. Ai dreptate cu Stanoiu si evolutia de acum. Insa, la cate matrapaslacuri ies la iveala, bugetul a fost saracit si pe vremea lui Base exact ca pe vremea lui Stanoiu, dar prin alte mijloace, mai specializate (sunt alte vremuri...). Ba eu as zice si mai mult, deci, sincer, antipatia mea pentru Stanoiu nu i adauga puncte lui Base daca este sa fac un calcul "contabil".
          3. Faci misto de mine sau ma ironizezezi. Nare rost sa discutam. Nu eu am castigat alegerile cu "sa traiti bine".
          4. Strategia DNA era sa protejeze partidul si pe Base. asta este clar. Alte deductii sunt de prisos. Vezi cazul lui Mircea Basescu, unde strategia DNA a fost sa l mazileasca pe cel care a facut dosarul. Daca nu dadeau rromii inregistrarile la presa, nici acum nu se stia.
          5. Ai dreptate, dar, din pacate, dintr-o perspectiva tragica. Base a vrut o justitie pe care sa o foloseasca precum arma, si acum s-a intors impotriva lui. E mai bine asa decat "ciocul mic, acum noi suntem la putere", ca pe vremea lui Nastase.
          In concluzie, sansa noastra din 2015 este data de faptul ca "alesul" a tras atatea gloante pana cand si-a tras si in picior, nu ca am votat noi cu intelepciune.
          • 0 (0 voturi)    
            raspuns (Vineri, 8 ianuarie 2016, 16:40)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            1. reformulez, nimeni nu e de ne-inlocuit, Deci daca a murit ratiu, nu trebuie sa ne resemnam ca ciobanul din Miorita. E clar acu?
            2. Eu n-am zis ca nu s-a furat in continuare. Pin la urma asha e sistemul creat. Cine se duce parlamentar pe 1500 eur/luna dupa ce baga in campanie 1-200.000 eur, nu se duce din dragoste de neam si tara. Si artit timp cit sistemul va ramane la fel, va atrage in continuare doar pramatii. Ce-am zis eu e ca acu avem DNA, care descopera chestii si obtine condamnari. Urmatoarea etapa, aia care ar trebui sa fie dureroasa pt hoti, e recuperarea prejudiciului, cu tot cu penalizari si dobanzi. Dar oricum, macar niste baieti "destepti" ajung la brutarie. Tot e mai mult decit PNA-ul lui Amarie care fugarea precupete evazioniste prin piata de legume.
            3. Pai tu de asta ai votat Basescu? Pentru ca a avut slogan misto? Eu unul l-am votat in 2005 ca sa nu iasa El Insusi prezident, in 2009 ca sa nu iasa Prostanacul. Iar pe Johannis in 2014 ca sa moara Ponta de ciuda cu toata mindria lui rposteasca ca e roman. Si de fiecare data, am votat cu varianta cea mai putin nociva, nu ca sa traiesc mai bine sa ca sa fac treaba mai pas cu pas.
            4. Cum am zis si mai sus, a fost probabil simtul autoconservarii. E periculos sa il ataci prea tare pe singurul tau sustinator. Dar chiar si asha, cu protectie sa fi fost. Macar si faptul ca acu Mircea Basescu e condamnat in prima instanta, si tot e un cistig fata de perioada dinainte de Basescu.
            5. La alegerile din 2014 eu sunt convins ca si-au bagat coada si ceva agenturi straine. Imi vine greu sa cred ca SUA a pricvit contemplativ cum Junele Ponta facea aliante cu China sau se afisa la Soci alaturi de Putin. Si mai ales cum PSD-ul incerca sa acapareze si sa distruga DNA-ul. Din momentul in care s-a decis amplasarea scutului la Deveselu, nu mai suntem chiar de capul nostru.
  • +5 (5 voturi)    
    “Anul ăsta, președintele a cîștigat.” Ce au pierdu (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:39)

    ty [utilizator]

    romanii?
    Obiectul actiunilor puterilor statului ar trebui sa fie punerea in practica a Constitutiei. Avem o Constitutie buna. Cu mici modificari relevate de aplicarea ei pana azi vom putea sa evoluam in continuare foarte mult timp (vezi SUA) Constitutionalitatea hotararilor uneia dintre puteri poate fi verificat de o alta putere. In Constitutie exisata un echilibru intre puteri care se potriveste foarte bine felului nostru de a fi.
    Legea alegerilor parlamentare promulgata de presedinte in iulie 2015
    Au pierdut romanii:
    - 300 parlamentari si ne-am procopsit cu 466. Indiferent de optiunile omului Iohannis “presedintele oamenilor” trebuia sa verifice la CCR constitutionalitatea legii.
    - Un singur tur la alegera primarilor. Avantaj al marilor si istoricelor noastre partide in detrimentul celor noi si mici. Aici putem vorbi si de nerezolvarea de catre Parlament a neconstitutionalitatii ordonantei privind migratia primarilor precum si de solicitarile desarte ale protestatarilor Colectiv.
    - Romanii au pierdut dreptul de a alege presedinti Consiliilor judetene. Acestia vor fi alesi indirect de consilieri judeteni.
    Imi amintesc de Boc si eliminarea pensiilor special de atunci. Cum strigau atunci “specialii” ca un drept odata castigat nu poate fi pierdut. Acum nu a zis nici macar “presedintele oamenilor” nimic despre dreptul pierdut de catre roamni.
  • +7 (7 voturi)    
    “Anul ăsta, președintele a cîștigat.” Ce au (Joi, 7 ianuarie 2016, 17:43)

    ty [utilizator]

    pierdut romanii? (2)
    Ciudata Ordonanța de Guvern 14/2015, act normativ adoptat de Executiv în ședința din 8 iulie, care stabilește creșteri ale indemnizațiilor pentru înalții demnitari începând cu 1 august. A fost respinsa de senatori. Atata doar ca este decizionala Camera Deputatilor. Doar atat si nimic mai mult. Sah la presedinte?
    Ciudat este si faptul ca ordonanta a fost data in lipsa lui Ponta, atunci cand ii tinea locul Oprea.
    Ciudat este si faptul ca aceasta crestere de indemnizatii pentru primii demnitari ai tarii s-a facut printr-o ordonanta si nu o lege. Presedintele tarii si inaltii nostril demnitari nu merita o lege prin care sa li se stabileasca indemnizatia?
    Indiferent daca Iohannis a fost manevrat de inaltii nostri politicieni sau a fost in intelegere cu ei in aceasta problema cea ce a urmat prin nenumaratele legi de cresteri salariale sau pensii speciale trebuia sa se manifeste ca presedinte al oamenilor si nu doar sa le promulge. Pensiile speciale creaza o discriminare intre diferitele categorii de bugetarii , intre bugetarii cu pensii speciale si cei ce muncesc in privat. Constitutia isi are raspunsul si pentru aceasta problema. Are cineva curajul?
  • +2 (6 voturi)    
    mda (Joi, 7 ianuarie 2016, 18:42)

    ion [anonim]

    mai bine ar trece la euro
    • 0 (0 voturi)    
      nu suntem pregatiti de asha ceva (Vineri, 8 ianuarie 2016, 16:44)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Cind ai moneda proprie, poti sa mai jonglezi cu ea ca sa-ti creezi avantaje competitive. De exemplu in 2009 ne-am permis devalorizarea monedei de la 3.2 la 4.2, crescindu-ne competitivitatea la export. Drept urmare, din 2010, industria a fost tot timpul pe plus, creind locuri de munca si crestere economica. Daca nu aveam pirghia asta, caderea din 2009-2010 era mult mai mare. Plus ca nu cred ca vrei acu sa iei parte la finantarea Greciei pe banii tai.
  • +6 (6 voturi)    
    Intrebare: De ce trebuie politicienii sa dea?????? (Joi, 7 ianuarie 2016, 18:59)

    mnicku [anonim]

    ce anume sa dea? bani?
    pai de ce? cine-i obliga?
    banii statului sint cumva ai lor?
    de ce sa dea numai la unii ? adica la doar la bugetari
    ceilalti sintem cumva dusmani ? cei din mediul privat

    am impresia daca nu certitudinea, ca sinteti pe invers cu logica d-nu ....escu. Deci cei care contribuie nu primesc iar cei ce nu contribuie primesc

    cine raspunde pt jaful facut din banii statului in ultimii 25 de ani ??

    huston mic, do you copy?....over
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Vineri, 8 ianuarie 2016, 16:48)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Politicienii trebuie sa dea pentru ca de asta sunt alesi, sa produca ceva pozitiv. Si cum poporul e interesat in mare parte doar de luna curenta, ce sa dai ca sa te voteze? 100 de lei in plus la salariu, o scadere de tva, o indexare de pensie. Astea se vad imediat si au priza la tot poporul asistat/bugetar/pensionar. Ca sa te apuci sa faci o autostrada, e bataie de cap. Studii, licitatii, controale, etc, si mai su dureaza 4-5 ani, de ajunge s-o inaugureze ala care cistiga alegerile dupa ce tu le-ai pierdut pen'ca n-ai dat suta de lei.

      Si da, cei din privat suntem dusmanii lor. Tocmai pentru ca nu ne pot cumpara cu 100 de lei, suntem incomozi.
  • -1 (7 voturi)    
    Mesaj CLAR! (Joi, 7 ianuarie 2016, 19:31)

    ..13 [utilizator]

    Prudenta MAXIMA!

    Bre, deci ce cresteri salariale, ce reduceri de TVA-uri, mai gandim hai sa mai socotim. Banii sunt putini si se fac extrem de greu in aceste zile!

    Sa lasam visele si sa vedem dezastru din fata ochilor nostri si sa ne ferim cat putem sa crestem iarasi deficitul!

    Bine ca nea zis Guvernatorul ca este groasa ca altfel ajungeam sa ma bucur de optimismul lui Oblablabla, de ma durea capu'.
  • 0 (4 voturi)    
    stiu eu unu (Vineri, 8 ianuarie 2016, 7:57)

    Ovidiu [anonim]

    Stiu eu unu care a avut curaj sa ia ce au dat altii, in momente de maxima inconstienta...
    Ii mic, vorbeste putin si face treaba acum, intr-un oras de prin Transilvania. Ii detestat de o armata de bugetari si pensionari, inteles de vre-o cativa ce isi proceseaza singuri informatiile. Ghici ciuperca...
    • 0 (0 voturi)    
      pai tocmai (Vineri, 8 ianuarie 2016, 16:52)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Tocmai pentru ca pe ala toti il detesta, modelul lui nu va fi urmat de nimeni. Nu mai bine faci ca Monta? tai de tot investitiile, maresti salarii si pensii si creezi crestere economica bazata pe consum si pe datorie, dupa care, cind se impute treaba lesi pe altii la putere sa o rezolve. Dupa care vii iar tu si promiti salarii si pensii. Asta parea pina-n Decembrie 2014 varianta politica agreata de popor. Noroc cu Monta ca a fost suficient de limitat intelectual incit sa comita mai multe arogante decit Insusi Nastase, de-a iesit lumea la vot doar ca sa-i dea peste nas.
  • 0 (0 voturi)    
    Opinie (Vineri, 8 ianuarie 2016, 21:00)

    Adrian Popescu [anonim]

    Politic vorbind guvernantii intotdeauna iau ; iau din produsul muncii persoanelor fizice si juridice . Si iau prea mult . Mai mult decit este nevoie pentru gestionarea aspectelor de natura comunitara/statala . Si risipesc . Si isi stabilesc singuri salarii mai mult decit indestulatoare . Si toate astea din munca membrilor societatii .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version