Demetrian (BCR): Vrem sa deschidem cel putin zece sucursale digitale in fiecare an
Pentru prima data in Romania o unitate bancara integreaza experienta clientului cu tehnologii de Video-consilier - conceptul de consiliere video live, Masa cu ecran Interactiv - asistenta prin simulatoare de produse si servicii bancare, Idesk - Ecran informativ prin care clientul participa in mod direct impreuna cu consilierul pentru identificarea celor mai bune solutii pentru nevoile sale financiare, Servicii complete de tranzactii bancare 24/24, a precizat Dana Demetrian.
Noul concept de unitate digitala include si un Business HUB pentru clientii BCR, unde pot avea loc intalniri cu partenerii de afaceri, spatiul fiind dedicat si echipat in acest scop cu wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiectii.
'Video Consilierul', facilitate a unitatii eXperience BCR, este disponibil pentru clienti dupa finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video live care permite intr-un mod interactiv transmiterea de informatii si simulari de calcul direct pe ecranul din fata clientului. Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare si educare a clientilor prezenta si ea 24/24. In plus, fata de acest triplu rol, masa interactiva poate deveni loc de joaca pentru copiii clientilor, oferind parintilor confortul total al consilierii.
'eXperience BCR marcheaza un pas important in ceea ce BCR si-a propus sa ofere clientilor sai. Asa cum am promis ne dorim ca fiecare client al bancii sa regaseasca in BCR un partener. Si pentru aceasta investim sustinut in agentii, tehnologie si oameni punand la dispozitia clientilor posibilitatea de a testa si de a intelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evolutia tehnologiei si interactiunea umana de incredere intr-un concept integrat de agentie a viitorului. eXperience BCR - sucursala digitala va deveni un instrument major in strategia de educare a clientilor pentru digital banking', a subliniat Vicepesedinta Retail&Private Banking, BCR.
Odata cu noul concept de sucursala digitala, clientii vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de asteptare la ghisee se va reduce, experienta bancara a clientul va fi optimizata prin accesarea rapida a informatiilor, prin testarea unor optiuni inovative intr-un mediu unde clientii pot beneficia de asistenta specializata si disponibilitate extinsa a unor servicii complexe.

ANALIZĂ Cât plătește Primăria Sectorului 2 pentru curățenia stradală și ridicarea gunoiului și de ce este mizerie pe străzi / Mesajul primarului pentru oamenii care aruncă gunoiul pe stradă: Îi vom amenda
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8
Se vor întoarce și studenții în amfiteatre din semestrul al doilea? Universitatea București: Cursuri online în continuare, cu mici excepții. UBB: Se conturează varianta hibrid
Kremlinul ripostează, după imensul succes online al anchetei lui Navalnîi despre "palatul lui Vladimir Putin" / Tinerii se mobilizează în special pe Tik Tok pentru protestele anunțate sâmbătă în întreaga Rusie
Cutia neagră a banilor publici. Secretariatul de Stat pentru Culte a alocat anul trecut o sumă record de 750.000 de lei Mănăstirii „Sf. Cuv. Parascheva", ctitorită de PF Daniel. Ani la rând Curtea de Conturi a constatat nereguli la SCC
BRAVOS!