BCR ar urma sa deschida cel putin 10 sucursale digitale in fiecare an, axate pe noul concept de unitate digitala eXperience BCR, care isi propune sa revolutioneze experienta clientilor, printr-o interactiune cu tehnologiile bancare intr-un model interactiv prietenos si educativ, a anuntat, miercuri, Dana Demetrian, Vicepesedinte Retail&Private Banking, BCR, intr-o conferinta de presa, citata de Agerpres. "Vrem sa deschidem cel putin zece agentii in fiecare an. In 2016 vom porni si in alte orase mari. Investitiile sunt foarte mari. Vorbim de milioane de euro", a spus Demetrian, cu ocazia inaugurarii oficiale a primei sucursale digitale de pe piata bancara din Romania.

Dana Dima, vicepreședinte BCRFoto: Hotnews

Pentru prima data in Romania o unitate bancara integreaza experienta clientului cu tehnologii de Video-consilier - conceptul de consiliere video live, Masa cu ecran Interactiv - asistenta prin simulatoare de produse si servicii bancare, Idesk - Ecran informativ prin care clientul participa in mod direct impreuna cu consilierul pentru identificarea celor mai bune solutii pentru nevoile sale financiare, Servicii complete de tranzactii bancare 24/24, a precizat Dana Demetrian.

Noul concept de unitate digitala include si un Business HUB pentru clientii BCR, unde pot avea loc intalniri cu partenerii de afaceri, spatiul fiind dedicat si echipat in acest scop cu wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiectii.

'Video Consilierul', facilitate a unitatii eXperience BCR, este disponibil pentru clienti dupa finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video live care permite intr-un mod interactiv transmiterea de informatii si simulari de calcul direct pe ecranul din fata clientului. Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare si educare a clientilor prezenta si ea 24/24. In plus, fata de acest triplu rol, masa interactiva poate deveni loc de joaca pentru copiii clientilor, oferind parintilor confortul total al consilierii.

'eXperience BCR marcheaza un pas important in ceea ce BCR si-a propus sa ofere clientilor sai. Asa cum am promis ne dorim ca fiecare client al bancii sa regaseasca in BCR un partener. Si pentru aceasta investim sustinut in agentii, tehnologie si oameni punand la dispozitia clientilor posibilitatea de a testa si de a intelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evolutia tehnologiei si interactiunea umana de incredere intr-un concept integrat de agentie a viitorului. eXperience BCR - sucursala digitala va deveni un instrument major in strategia de educare a clientilor pentru digital banking', a subliniat Vicepesedinta Retail&Private Banking, BCR.

Odata cu noul concept de sucursala digitala, clientii vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de asteptare la ghisee se va reduce, experienta bancara a clientul va fi optimizata prin accesarea rapida a informatiilor, prin testarea unor optiuni inovative intr-un mediu unde clientii pot beneficia de asistenta specializata si disponibilitate extinsa a unor servicii complexe.