Anca Dragu: Guvernul vrea sa modifice prin ordonanta de urgenta legea darii in plata si sa scuteasca de impozit cazurile sociale

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 29 mai 2016, 20:31 Economie | Finanţe & Bănci

Anca Dragu, ministrul Finantelor
Foto: Hotnews
Legea darii in plata va fi modificata prin ordonanta de urgenta, a declarat ministrul Finantelor. Anca Dragu a spus la Digi 24 ca ar putea fi scutiti de plata impozitului cei care apeleaza la aceasta lege si care reprezinta cazuri sociale, adica au o singura locuinta, pe care o cedeaza bancii.

Executivul va lucra la modificarea legii luna viitoare, potrivit acesteia.

Ministrul Finantelor spune ca impreuna cu o asociatie de clienti lucreaza la fixarea unor criterii pentru identificarea cazurilor sociale printre cei care apeleaza la legea darii in plata. Reprezentantii asociatiei se arata surprinsi de declaratie:

Daniel Zamfir, initiatorul legii, a criticat initiativa: "Nu au facut altceva decat sa torpileze, sa saboteze aceasta lege, iar modificarea prin ordonanta de urgenta, in care sa introducem criterii sociale. Nu e altceva decat o continuare a acestei atitudini impotriva romanilor."


Citeste mai multe despre   











[P] Ultimele zile de inscrieri la conferinta RIUF YouForum

Conferinta YouForum are loc la Bucuresti, la Sala Palatului, in perioada 1-2 octombrie si propune elevilor si studentilor sesiuni de discutii, ateliere, seminarii si prezentari ale universitatilor din Romania si din strainatate care au drept scop informarea si orientarea tinerilor cu privire la viitoarele alegeri educationale.
3110 vizualizari
  • 0 (10 voturi)    
    Nuuu (Duminică, 29 mai 2016, 20:47)

    alexpro [utilizator]

    Ar trebui lăsați parlamentarii idioti care au dat o lege tampita sa o repare ei. Nu doar ca nu-s recunoscători mai si înjura Guvernul. Asa Parlament, asa tara
  • +3 (13 voturi)    
    eu nu inteleg (Duminică, 29 mai 2016, 21:35)

    misunel [utilizator]

    Impozit pe ce?face omu profit prin faptul ca inapoiaza casa la banca,sau cum ?
    • +1 (3 voturi)    
      Data viitoare sa-ti faci credit in lei (Luni, 30 mai 2016, 8:19)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      Impozitul pe profit e la firme, omul nu e o firma. Acuma o sa scapi pentru ca esti smecher dar data viitoare cand o sa te imprumuti nu mai lua franci elvetieni ca ne-am saturat sa te salvam.

      Omul plateste cand face transfer de proprietate (vanzare, cumparare, donare-nici aici nu face profit) un impozit pentru ca smecherii ca tine sa nu isi doneze casele intre ei si sa nu plateasca niciodata impozit.

      Darea in plata e un transfer de proprietate deci se taxeaza, conform legii din Romania. Inteleg ca tu si prietenii tai militati pentru aplicarea tuturor legilor in mod nediscrimintaoriu (ERGA OMNES) iar deputatul Zamfur a insistat ca legea darii in plata nu e o lege SOCIALA ci o lege de" echilibrare a raportului dintre consumatori si banci".

      Asadar cei care nu sunt cazuri social, adica mai toti dintre voi, sa faca bine si sa plateasca impozitul pe TRANSFER DE PROPRIETATE (deci nu pe profit, misulica, ca nu esti firma).

      Insa asa nu are nici un farmec pentru ca voua va plac subventiile si ajutoarele, nu-i asa?
      • -1 (3 voturi)    
        hei (Luni, 30 mai 2016, 11:17)

        misunel [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        de unde pana unde esti asa pornit tu impotriva mea?nu am avut si nu am nici un fel de credit la banca . Pur si simplu nu intelegeam ce impozit.
        Uite asa sunt eu mai neinformat si de aia am intrebat
        Ce zici tu e o taxa dupa cate inteleg nicidecum impozit . Si persoanele fizice platesc impozit..pe venit nu ?daca ai venituri si nu esti angajat,platesti impozit pe venit . Si cand cumperi ceva cu o suma si vinzi mai ieftin.la fel..platesti un impozit .
        Pur si simplu...nu ma cunosti da comentezi aiurea la adresa mea . Carcotas cu idei d-astea bine infipte in cap de comentezi aiurea .
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt 2 concepte diferite (Miercuri, 1 iunie 2016, 10:23)

          alexpro [utilizator] i-a raspuns lui misunel

          Taxa e plata unei sume de bani, optionala, pe care o platesti in schimbul unui serviciu, eliberarea pasaportului de exemplu.

          Impozitul e obligatoriu pentru toti cetatenii
      • -2 (2 voturi)    
        intrebare (Luni, 30 mai 2016, 11:28)

        Al_de_sus_Et_III [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Ce inseamna caz social in viziunea ta? Ala care e dat afara din casa si are poprire pe venit? Dar cel care strange din fese si plateste aproape tot salariul pentru rata si isi hraneste copilul cu cartofi cum e? Dar cel care da jumatate din venit doar pe rata, inca un sfert pe cheltuieli curente si traieste din 25% din salar cum e?
        La voi, cei angajati la banca, viziunea e limitata intr-o singura directive: ai fost fraier ca ai luat credit in CH sau euro, mori cu el in brate. Dar faptul ca bancile si-au facut de cap cu creditarea, la fel ca lupii la o stana fara caini, e perfect normal. Mai rasfirati baieti, mai rasfirati.
  • +1 (1 vot)    
    Tata legea trebuia sa se aplice doar (Luni, 30 mai 2016, 9:14)

    Bogdan_100 [utilizator]

    pe cazurile sociale (o singura locuinta, plafon venituri, etc). Altfel e inca o frauda a parlamentarilor facuta pe seama credulitatii Romanilor.
  • 0 (4 voturi)    
    Of of mai mai (Luni, 30 mai 2016, 9:48)

    Al_de_sus_Et_III [utilizator]

    Aceasta lege nu a avut caracter social niciodata. Caracterul social limiteaza prin impunerea unor praguri. Pragurile cerute de banci reduceau drastic numarul potentialilor beneficiari.
    Nu inteleg un lucru: atata vehementa impotriva unei legi care ar ajuta sute de mii de oameni printer care si cateva mii de samsara ( eventual ), dar liniste cand se dau legi ce favorizeaza cateva zeci de mii de infractori in defavoarea catorva milioane de cetateni.
    Sa dea minus cel care considera ca e rau daca pentru fiecare 100 oameni cinstiti care dau in plata, trece si un samsar.
  • -1 (1 vot)    
    UN LUCRU de la A la Z (Luni, 30 mai 2016, 10:08)

    jidanul [utilizator]

    In Romania lucrurile se fac conform ideii de carpeala carpelii carpite. Asa actioneaza si MFP, si Guvernul, si parlamentarii si BNR-ul, ca de fapt capul nemerniciilor este BNR-ul. Pentru a rezolva, de la "A" la "Z", toate problemele si abuzurile, nu putine si extrem de grave, din sistemul Institutilor de creditare-depozitare din Romania trebuie urgent si neconditionat introdusa O PERIOADA de GRATIE de MINIM 5 (cinci) ANI, in care sa fie SUSPENDATE toate evacuarile silite, toate executarile silite, toate popririle si tot ISIS-ul asta jihadist al bancilor, c.a.r.-urilor si i.f.n.-urilor impreuna cu executorii judecatoresti si firmele de recuperare a creantelor, asupra clientilor Institutilor de creditare-depozitare din Romania care sunt distrusi social, moral, fizic, cu probleme grave de sanatate si de viata, adaugand si efectele colaterale devastatoare (restante enorme la utilitati, lipsa de medicamente si altele). Sistemul Institutilor de creditare-depozitare din Romania (bancilor, c.a.r.-urilor si i.f.n.-urilor) avea iminenta nevoie de o reformare si transformare intr-un sistem viabil, profesionist si functional, deoarece in prezent acest sistem este disfunctionalprofesionist si al camataresc.
  • -2 (2 voturi)    
    Toate legile sau ordonantele . . . (Luni, 30 mai 2016, 10:45)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . date in favoarea unei clase sociale, defavorizate sau nu sunt NECONSTITUTIONALE!
    • 0 (0 voturi)    
      Baza celor aratate mai sus! (Luni, 30 mai 2016, 12:45)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      ARTICOLUL 16
      (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    • 0 (2 voturi)    
      Oare ? (Luni, 30 mai 2016, 12:54)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Ajutorul de somaj, ajutorul social, etc sunt neconstitutionale ? Cum definesti "clasele sociale" in legea darii in plata ? - e vorba de indivizi aflati in situatie limita nu de "clase sociale" Se pare ca ai ramas incremenit in proiectul cu lupta de clasa
      • +1 (1 vot)    
        si tu . . . (Luni, 30 mai 2016, 13:17)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        . . .ai dreptate. Pune cartulia atunci in concordanta cu cele ce spui si mai prevede un art. Cei care muncesc si au, trebuie sa plateasca si pentru cei ce stau cu burta la soare, care nu merg la scoala sa se instruiasca etc. etc. In rest sunt de acord cu tine numai ca amesteci merele cu perele, Una este ajutorul de somaj sau ajutorul social si alta este sa spui ca X trebuie sa plateasca impozit ca are de unde iar Y nu pentru ca e sarac. Daca primaria vine si reabiliteaza blocul, cel care are cu un leu mai putin venit pe cap de persoana decat salariul mediu pe economie plateste 3.5% din lucrare iar cel care are un leu in plus va plati 20% ca are de unde, mama lui de imbuibat. Nu ti se pare ca o asemenea abordare a problemei incurajeaza nemunca si necinstea?
    • 0 (0 voturi)    
      da' cand statul iarta de datorii (Luni, 30 mai 2016, 21:08)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      companiile de stat, cum este ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version