Cine este Misu Negritoiu, omul din fruntea ASF caruia i se cere acum demisia de catre transportatori si unii parlamentari

de DP     HotNews.ro
Joi, 15 septembrie 2016, 9:46 Economie | Finanţe & Bănci

Misu Negritoiu
Foto: Hotnews
Misu Negritoiu, 66 de ani, a fost deputat, ministru, sef al ING Romania si presedinte al Autoritatii de Supraveghere Financiara, pozitie din care mai multi senatori si deputati ii solicita demisia ca urmare a scandalului RCA. Inainte de 1989, Negritoiu a avut o cariera bazata pe comertul exterior. A absolvit Facultatea de Comert Exterior din cadrul ASE si apoi cursurile la "fara frecventa" ale Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti. Este doctor in stiinte economice la ASE Bucuresti in anul 1995, cu teza "Investitiile straine si tranzitia la economia de piata". Dupa ce a terminat ASE-ul, Negritoiu s-a angajat in 1973 ca economist in comertul exterior, la ILEXIM. Dupa cinci ani e transferat in cadrul Departamentului de analiza economica de la Ministerul Comertului Exterior. In 1982 e trimis ca inlocuitor temporar al sefului Agentiei economice romanesti din New York, apoi al sefului Biroului comercial din Los Angeles.

In anul 1984, Negritoiu devine atasat olimpic al Romaniei la Jocurile Olimpice de Vara de la Los Angeles iar un an mai tarziu este numit in functia de director la intreprinderea Arpexim, care se ocupa cu exportul si importul de pielarie si incaltaminte (fosta fabrica de tabacarie Dambovita).

Dupa Revolutia din decembrie 1989, este numit in martie 1990 ca sef al Sectiei economice de la New York a Ambasadei Romaniei in SUA, apoi in perioada 18 octombrie 1990 - 19 noiembrie 1992 indeplineste functia de presedinte (cu rang de secretar de stat) al Agentiei Romane de Promovare a Investitiilor Straine si Asistentei Economice din Strainatate. Se inscrie ca membru in PDSR (actualul Partid Social Democrat).

In perioada 19 noiembrie 1992 - 27 august 1993 a fost ministru de stat, presedinte al Consiliului de Coordonare, Strategie si Reforma in Guvernul condus de Nicolae Vacaroiu, un organism care in teorie ar fi trebuit sa decida programul de guvernare si de reforma al Cabinetului Vacaroiu, dar in practica nu avea nici macar un buget propriu. Negritoiu demisioneaza, confruntat cu opozitia unor oameni politici si directori de intreprinderi de stat, dar este numit, incepand cu 1 septembrie 1994, in functia de consilier prezidential pentru probleme economice si de reforma (cu rang de ministru) si coordonator al Grupului Consultativ pe probleme economico-sociale pe langa Presedintele Romaniei din acea vreme- Ion Iliescu.

In urma alegerilor parlamentare din 3 noiembrie 1996, Negritoiu a fost ales ca deputat de Dolj pentru legislatura 1996-2000, pe listele PDSR. In aceasta calitate, a fost membru al Comisiei pentru politica economica, reforma si privatizare. Demisioneaza insa din Parlamentul Romaniei la data de 5 mai 1997 (fiind inlocuit de catre Mihai Nicolescu), declarand: "M-a coplesit desertaciunea rolului pe care il aveam ca deputat: in teritoriu, alegatorii imi cereau locuri de munca sau se plangeau ca au pierdut procese, iar in Parlament mai mult se pierdea vremea".

Din Parlament ajunge insa la banca anglo-olandeza ING Barings, cu functia de corporate finance manager. In anul 1999 este promovat ca vicepresedinte si director general adjunct al bancii ING Romania. La 1 august 2006, Misu Negritoiu a preluat pozitia de director general al ING Bank Romania si de presedinte al Comitetului pe Tara al ING Romania, grup financiar care include banca ING Bank Romania, compania de asigurari de viata si pensii ING Asigurari de Viata (Nederlanden), societatea de factoring ING Commercial Finance, societatea de leasing ING Lease si societatea de investitii imobiliare ING Real Estate Investment Management. Negritoiu devine astfel primul bancher autohton care preia conducerea executiva a unei mari banci cu actionar majoritar strain. In acel moment, ING era a patra banca de pe piata din Romania dupa valoarea activelor, cu o cota de piata de 6,3%.
  • Umbre si controverse
A fost de-a lungul timpului acuzat ca ar fi fost ofiter acoperit al fostei Securitati, dar a negat permanent acest lucru.

Intrebat direct daca a colaborat cu Securitatea, Negritoiu spune: "O, in nici un caz. I-au zis unii lui Voiculescu ca toti cei care au lucrat in comertul exterior ar fi colaborat cu Securitatea. Dar diferenta e ca numai el a ajuns miliardar".

Pleaca de la ING in septembrie 2012, predand postul de CEO polonezului Michal Szczurek, dar ramanand in functia neexecutiva de chairman. Era la scurt timp dupa ce SUA a impus sanctiuni bancii olandeze pentru efectuarea unor operatiuni ilegale prin sucursala din Romania. Negritoiu a negat permanent ca ar exista o legatura intre plecarea sa si sanctiunile date de SUA.

Declara ca are o atitudine conservatoare fata de risc, nu investeste pe piata bursiera, nu are afaceri proprii (cu exceptia unei mici ferme de albine Apicornu, in care a investit 10.000 dolari si pe care a lichidat-o fiindca nu a gasit clienti).

Numele lui Negritoiu a mai fost legat de un accident mortal comis in noiembrie 2008 in Turnu Magurele, cand un batran si-a pierdut viata.

A fost numit in 2014 la conducerea  ASF, o institutie macinata de scandaluri inca de la infiintare, perceputa ca fiind un loc caldut pentru multe din rudele parlamentarilor sau ale sefimii din asigurari.

Misu Negritoiu este casatorit pentru a doua oara si are doi copii: un baiat care a absolvit Duke University si care lucreaza la Microsoft si o fata care a absolvit Taft University si care lucreaza in SUA. Recent, seful ASF a impartit copiilor o parte din imobilele detinute.
  • Demisia, ceruta in mod repetat. Dar degeaba.

Lui Negritoiu i s-a cerut demisia inca din decembrie 2014, cand reprezintantii service-urile auto au protestat in fata sediului ASF si al Parlamentului. El a mai fost chemat la audieri in comisiile de specialitate din Parlament, solicitandu-i-se de mai multe ori demisia, dar de fiecare data Negritoiu a ramas in functie.

Miercuri, cativa parlamentari (atat din PNL cat si din PSD) i-au cerut demisia lui Negritoiu, dar acesta a declarat ca demisia este o optiune personala pe care nu si-o manifesta.

Primii care i-au reprosat presedintelui ASF ca nu a controlat piata asigurarilor au fost reprezentantii transportatorilor, prezenti la discutiile din Comisiile reunite de Buget-Finante. Mai mult, acestia spun ca nu vor renunta la proteste daca inghetarea preturilor nu se va face pe termen lung.

Apoi a venit randul mai multor alesi din cele doua comisii sa ceara demisia conducerii ASF. Parlamentarul Andreea Paul a atras atentia ca "nu e cazul ca Misu Negritoiu sa ne ia de pacalici", in timp ce alesul Catalin Radulescu a declarat ca regreta momentul in care a votat conducerea Autoritatii si i-a solicitat demisia presedintelui institutiei, Misu Negritoiu.

Fostul ministru al Transporturilor, Alexandru Nazare, a afirmat, la randul sau, ca nu este clar rolul ASF, atata timp cat este nevoie ca oamenii sa iasa in strada pentru a-si rezolva problemele. "Pe cine apara de fapt acest ASF? Ce ati facut in ultimele sapte luni? Care mai este rolul si de ce trebuie oamenii sa iasa in strada?"

"La ASF este vorba despre un cartel. Daca la ASF sunt oameni incompetenti, atunci sa isi dea demisia. Cer demisia tuturor membrilor din conducere si reluarea concursurilor pentru posturile de conducere", a spusmiercuri si deputatul Dorin Petrea.


Citeste mai multe despre   









17079 vizualizari
  • +3 (21 voturi)    
    asta nu e conflict de interese? (Joi, 15 septembrie 2016, 9:55)

    spy [utilizator]

    "sef al ING Romania si presedinte al Autoritatii de Supraveghere Financiara"
    • +3 (7 voturi)    
      a devenit (Joi, 15 septembrie 2016, 12:37)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui spy

      presedinte la ASF dupa ce a terminat cu ING.
      nu s-au suprapus.
      • +4 (6 voturi)    
        aha (Joi, 15 septembrie 2016, 13:56)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        asa-numitele "revolving door" din complexul militar-industrial-politic-farmaceutic american
      • 0 (0 voturi)    
        s'a continuat, nu ?! (Joi, 15 septembrie 2016, 16:15)

        korkodell [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ing asigurari.
    • +9 (9 voturi)    
      Este clar un securist batran.... (Joi, 15 septembrie 2016, 16:32)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui spy

      Chiar si inlocuirea lui cu un securist tanar ar fi un pas inainte. Nici un roman care iesea din tara mai mult de 3 luni, inainte de 90 nu putea scapa de securitate. Cu functiile care le avut a fost, in proportie de 99,99% ofiter acoperit al CIE. Cred ca restul de 0,01% l-a constituit Trita Fanita, care dadea spaga direct la cineva din CC, mai tare decat securistii, banuiesc ca unui kgb-ist (care l-a si scapat de moarte, dupa condamnare).
  • +23 (31 voturi)    
    un dinozaur comunist! (Joi, 15 septembrie 2016, 9:57)

    liviu_ [utilizator]

    acu serios... e atat de greu s-l demiti?!
    • +9 (11 voturi)    
      E ca institutia nu e in subordinea guvernului ! (Joi, 15 septembrie 2016, 11:55)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      El a fost numit de Consiliului Supraveghetorilor ESMA, un organism UE care sigur a primit niste recomandari de la psd caci numirea s-a facut in guvernarea Monta......Cred ca-l pot demite doar aia sau o majoritate a asiguratorilor romani, adica exact aia pe care ii protejaza !!! Adica nici parlamentul , nici guvernul, nici presedintele ! Este extraterestru...
      • +1 (1 vot)    
        mda... (Joi, 15 septembrie 2016, 15:55)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui deval

        oricum ca orice institutie... cand vezi ca se blocheaza niste orase ca nu-ti demiti subalternu / nu-ti dai semisia... trebuie sa ai o urma crasa de nepasare, nesimtire, tupeu, etc... ca sa nu pleci!
        • 0 (0 voturi)    
          Tupeu (Joi, 15 septembrie 2016, 19:34)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          si poate si comanda de la cei ce il sustin.
          Ca sa dea astfel in Ciolos. Tara , in haos, greve, nebunii, jos Ciolos, nu ?
          Asa si nesatulii din Justitie. Si-au acordat prin SENTINTA judecatoreasca ( conflic de interese clar ) salarii si pensii nesimtite. Si acum , fac greva. Sun oprimat saracii. Daca nu li se mareste salariul , vom vedea exodul magistratilor in Italia, Franta , Germania, etc. Nu-i asa ?
    • +8 (8 voturi)    
      garda (Joi, 15 septembrie 2016, 12:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      veche de securisti, nu moare si nu se preda.
  • +26 (34 voturi)    
    Cine e? (Joi, 15 septembrie 2016, 10:08)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Comert exterior inainte de 1989, membru de frunte al PDSR scl = ne mai indoim cu cine avem de a face? Doar stelele de pe epoleti ii lipsesc in fotografie ca sa intelegem ca e securist si mafiot.
    • 0 (0 voturi)    
      ROSU VECHI (Duminică, 18 septembrie 2016, 10:50)

      NurosuNurosu [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      NEGRu TOIU face parte din radastele rosii ale comunismului si sistemului divizia economisti. ASF este o imensa sinecura politica rosie ale partidelor stat, ce n-a facut nimic pt piata de asigurari in folosul asiguratilor si au incasat salarii imense pt MUNCA in mediocritate deoarece sistemul de asigurari din RO e rupt de lumea civilizata si nu e adus la zi updatat ca in tarile mari din UE. Tot timpul ASF a fost mai in cardasie cu asiguratorii decat sa apere asiguratul roman,interesul lor era sa incaseze cat mai mult pt ca sinecurile sa fie cat mai grase la salarii si prime si avantaje .
  • +21 (27 voturi)    
    Mda. Un alt securist. (Joi, 15 septembrie 2016, 10:17)

    Cuca [utilizator]

    What's new ?
  • +4 (14 voturi)    
    adevaru este pe la mijloc: (Joi, 15 septembrie 2016, 10:21)

    bancher [utilizator]

    ASF-ul are partea lui de vina in stabilirea tarifelor astronomice la RCA pentru transportatori, dar au si transportatorii partea lor de vina: nu conduc deloc preventiv si produc o gramada de accidente. Daca produci multe accidente din vina ta, e logic ca si asiguratorii vor trece la cresterea tarifelor pentru aceste categorii de soferi care produc accidente.
    Eu am bonus 11 la RCA si platesc 470 ron/an. Un vecin taximetrist mai batran, care nu are accidente, plateste 1700 ron/an. Dar alt taximetrist, care e plin de accidente din vina lui, a platit 3400 ron/an.
    pai vedeti??
    • +10 (10 voturi)    
      Care mijloc ..? (Joi, 15 septembrie 2016, 10:51)

      Gandila [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      am o masina din 2007 pentru care platesc 420 ron/an . Am mai luat o masina tot din 2007 acelasi tip in urma cu 2 luni cu mai putini Km decat prima pentru care platesc 790 ron/an .
      Crede cineva ca o sa conduc altfel sau masina o sa se comporte diferit ..?
      unde este bonus malus pe sofer/ proprietar ..?
      O magarie in toata regula .. !
      • 0 (0 voturi)    
        si (Joi, 15 septembrie 2016, 13:58)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Gandila

        potio conduce mai multe masini deodata? de ce nu se face RCA-ul pe persoana si o medie ponderta in functie de masinile detinute/conduse ?
        • 0 (0 voturi)    
          @spy (Joi, 15 septembrie 2016, 14:56)

          Gandila [utilizator] i-a raspuns lui spy

          am doua masini la fel inregistrate pe numele meu ! conduc o singura masina odata !
  • +15 (23 voturi)    
    Ce ati ales aveti ! (Joi, 15 septembrie 2016, 10:25)

    SRA [utilizator]

    Dupa RUSANU un al doilea LUP in stâna !

    Cu asemenea oamenii doriti sa aveti PROGRES in ROMANIA ?
    • +3 (3 voturi)    
      Rusanu era tot securist ceausist (Joi, 15 septembrie 2016, 16:35)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Care s-a imbogatit cu niste decrete pentru importuri fara taxe (cica era maxima necesitate) si din perioada cand era sef la vama.
  • +22 (28 voturi)    
    un securist (Joi, 15 septembrie 2016, 10:38)

    Gandila [utilizator]

    Un lucrator al securitatii ramas pe pozitie ca si multi alti ca el .
    Oare de ce s-a tinut cu dintii ca dosarele de cadre ale securitatii sa ramana ascunse ... .
    Ne meritam soarta de votanti in turma .
    • +9 (11 voturi)    
      Mirare (Joi, 15 septembrie 2016, 11:41)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Gandila

      Ia priviti câte voturi negative ! Avem postaci securisti si printre postaci!
      • +2 (2 voturi)    
        despre postaci (Joi, 15 septembrie 2016, 12:34)

        Gandila [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        poate uni nu stiu sa voteze altceva .. :)
        te-ai gandit la asta ?
  • +15 (15 voturi)    
    Si tu Mishule dormi " acoperit " ? (Joi, 15 septembrie 2016, 10:49)

    Plagarus [utilizator]

    Stim 100 % ca este " arhitect " si.......stapan al stelelor.
  • +11 (13 voturi)    
    rica securioano ! (Joi, 15 septembrie 2016, 11:04)

    Francisc 1 [utilizator]

    am pricepit !
  • +16 (16 voturi)    
    Misu (Joi, 15 septembrie 2016, 11:07)

    Fitter [utilizator]

    Inainte 1989 la comert exterior nu intrau decat cei care erau avizati de partid si colaborau cu securitatea. Iar ca sa mai fi si sef de agentie economica la New York si director de intreprindere de comert exterior.....
    Iar olandezii (ca si alti straini) cautau astfel de persoane cu legaturi in clasa politica , trecuta si prezenta.
    Faptul ca nu a urmat calea lui Voiculescu, ca ambii copii lucreaza in S.U.A., denota ca este ceva mai destept ca acesta.
  • +7 (15 voturi)    
    UNU CA (Joi, 15 septembrie 2016, 11:19)

    jidanul [utilizator]

    Misu Negritoiu este unu ca Mugurel Isarescu, adica, doi nemernici tradatori cu salarii nesimtite
  • +11 (13 voturi)    
    Acelasi tipar (Joi, 15 septembrie 2016, 11:40)

    M.aura [utilizator]

    Ca si Isarescu, Dan Ioan Popescu, Pescariu, si alti fosti(?) securisti longevivi in posturi bine platite la stat care au facut numai rau intereselor cetatenilor romani acolo unde au avut putere. S-au lipit de domeniile cele mai banoase ale economiei romanesti, indeosebi de cel financiar, remarcindu-se in special prin apararea intereselor straine. Pare un plan deliberat, probabil doar istoria va face lumina.
  • +9 (9 voturi)    
    Un om de bine (Joi, 15 septembrie 2016, 11:53)

    Rali [utilizator]

    Un om de bine care fiind obedient a fost tinut in continuare in sistem si nu a primit ordin sa se privatizeze.
    • +7 (9 voturi)    
      Korekt (Joi, 15 septembrie 2016, 12:32)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Rali

      El e intermediarul. Ajuta din umbra mafia securissto-fesenistam conform ordinelor primite.
  • +10 (10 voturi)    
    Poate le face parlamentul nostru si pilosilor de (Joi, 15 septembrie 2016, 12:02)

    ty [utilizator]

    la ASF pensii speciale ca salarii au in ton cu "performanta".
  • +16 (16 voturi)    
    Misu Negritoiu este un securist care (Joi, 15 septembrie 2016, 12:04)

    __alex__ [utilizator]

    a adus ING in Romania (adica le-a deschis usile, le-a facut lipelile) si este actionar ING Romania (procentul este mic, dar tineti cont cam ce gigant este ING)

    Pe de alta parte asiguratorii acuza rata crescuta a accindentelor. Cum sa nu fie accidente intr-o tara fara autostrazi, cu drumuri nationale proaste si supra-aglomerate? In 25 de ani nu s-a facut nimic, anul asta dam (probabil...) 18km de autostrada, anul trecut s-au scazut 30km (Sibiu-Sebes). Tara bananiera care a votat jeguri comuniste in toti acesti ani.
  • -3 (5 voturi)    
    Relativ simplu de inteles ce-i cu preturile RCA (Joi, 15 septembrie 2016, 13:02)

    CaiusCosades [utilizator]

    bineinteles pentru cine nu este totalmente obtuz sau cu voite dificultati de intelegere. Prin urmare, pretul RCA este determinat, in principal, de numarul, frecventa si marimea daunelor produse de asiguratii RCA. Acestia se impart in mai multe categorii (segmentare) dupa - obiect de activitate, judet, cilindree, varsta, marca, etc. Apoi functie de istoricul de daune al fiecarei categorii in parte se stabileste, utilizand metode actuariale (adica statistice) pretul unei asigurari RCA. Cele de mai sus reprezinta varianta simplificata la extrem, pentru lesnicioasa intelegere. Din perspectiva asiguratorilor, totul se rezuma la a incasa cel putin tot atatia bani cat se platesc pentru daunele produse de, printre multi altii, transportatori.
    Simplu, nu?
    • +5 (5 voturi)    
      ce statistica ? (Joi, 15 septembrie 2016, 13:23)

      Gandila [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

      Pun mai jos un caz concret in care experienta / varsta cilindreea/ istoricul de dauna al soferului/ localitatea / zona geografica este aceeasi :
      " am o masina din 2007 pentru care platesc 420 ron/an . Am mai luat o masina tot din 2007 acelasi tip in urma cu 2 luni cu mai putini Km decat prima pentru care platesc 790 ron/an . "
      Caius te rog sa-mi explici clar si la obiect cum e este cu statistica la ASF nu de alta eu sunt doar un licentiat in statistica inferentiala !
      sa nu uit - vorbim de acelasi asigurator !
      • -1 (3 voturi)    
        cred ca ceva este incorect in exemplul tau (Joi, 15 septembrie 2016, 13:44)

        CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui Gandila

        pentru ca nu ar trebui sa platesti preturi diferite, daca: este aceeasi marca, model si cilindree cu acelasi proprietar, inmatriculata in acelasi oras iar prima de asigurare este platita pentru acelasi interval de timp. Pe de alta parte, cele scrise de mine sunt pentru intelegerea in general a problematicii iar daca tu esti statistician evident ca nu ai nevoie de explicatii suplimentare.
        • +5 (5 voturi)    
          exista o diferenta (Joi, 15 septembrie 2016, 14:04)

          Gandila [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

          o asigurare a fost platita in 9 Martie iar o asigurare pe 7 Septembrie odata cu inmatricularea in circulatie .
          o crestere de cca 188% in sase luni totusi cred ca este prea mult !
          Acum intrebarea este ce se intampla daca le lovesc din greseal cand parchez una dintre ele ..?
          ma taxeaza pentru amandoua daca ma duc sa declar avaria?
        • +7 (7 voturi)    
          deci n-ai o explicatie (Joi, 15 septembrie 2016, 14:08)

          mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

          hai ca te lamuresc eu, pe prima masina proprietarul primeste bonus malus, pe a doua pe care a achizitionat-o il baga obligatoriu la clasa de bonus 0. E doar o alta metoda de a mai jupui clientul, nimic mai mult. Segmentarea si sampling-ul le pricepe si un copil de liceu, problema nu e la modelul statistic ci la modelul de jupuiala prin cartea verde, model prin care o parte substantiala a banilor sunt drenati in afara.
          Adauga o structura de cost nerealista - vezi ce chirii platesc si pe ce sedii, vezi ce bonusuri isi acorda conducerea - structura finantata de clientul final. Nu uita de smenurile si hotia din service-uri care mana in mana cu firmele de asigurari umfla facturile, iar in final asta se vede in dauna medie care e e input in modelul tau statistic si uite de-aia e asigurarea cat e.
          Pentru inceput am putea sa oprim jaful din asigurari, e un sistem prin care se scurg banii intr-o fericire.
          • +2 (2 voturi)    
            @mmmmircea (Joi, 15 septembrie 2016, 14:23)

            Gandila [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

            Multumesc ! acum inteleg de ce statistica nu merge in cazul meu ! am crezut ca tot ce am invatat a fost gresit de la inceput !
            Ma bucur ca nu mi-am blamat profesorii... !
            :)
    • +1 (1 vot)    
      plus (Joi, 15 septembrie 2016, 14:02)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

      + salariile directorilor si angajatilor
      + chletuieli logistica (tehnica de calcul, rechizite, consumabile, combustibil, telefoane, mijloace de transport, spatiu web etc)
      + chiriile spatiilor de lucru
      +...
      +...
      + sper ca nu au si profituri
  • +6 (6 voturi)    
    este extrem de interesanta (Joi, 15 septembrie 2016, 13:40)

    andreeaandreea [utilizator]

    perioada cand a fost sef al Agentiei Romane de Promovare a Investitiilor Straine si Asistentei Economice din Strainatate.
    Este extrem de INTERESANTA aceasta perioada.
    Stiu eu de ce...
  • +5 (5 voturi)    
    bau bau (Joi, 15 septembrie 2016, 14:18)

    MihneaUrsu [anonim]

    Nea Misu, nu stim daca acesta este numele din buletin.
    Este omul care a vândut imobilul lui ING din Kiselef catre Eximbank, el fiind sef la ING la acea vreme.
    Deci vanzare de la privat catre stat.
    Apoi nenea Misu a plecat sa lucreze la stat pe maruntis.
    Alo! Imobiliarele? A verificat cineva aceasta tranzactie?
  • +5 (5 voturi)    
    Da, un securist recuperat,... (Joi, 15 septembrie 2016, 14:36)

    Tzepe [utilizator]

    ...cu functii/grade sub toate guvernele, inclusv dupa `89.
    Ii puteti gasi in cele cca. o suta de mii de dosare ramase conspirate la SRI din considerente de "siguranta nationala".
    La CNSAS au ajuns doar dosarele informatorilor/caracudelor turnatoare si inofensive dupa lovilutie.
    Rechinii-ofiterii secu care-i racolau- au ramas, in continuare secretizati, fiind recuperati si integrati in sistem.
    Multi benficiaza, acum, de pensii speciale.
  • +3 (3 voturi)    
    RCA: o parte pe sofer si o parte pe masina (Joi, 15 septembrie 2016, 14:59)

    OviCti [utilizator]

    Asigurarea RCA trebuie sa fie divizata: o parte pe sofer si o parte pe masina.
    Am avea 4 cazuri de baza:
    1. RCA ieftin <<< Sofer cu istoric bun + Masina cu risc mic (raport greutate/putere mic)
    2. RCA mediu <<< Sofer cu istoric bun + Masina cu risc mare (raport greutate/putere mare)
    3. RCA scump <<< Sofer cu istoric prost + Masina cu risc mic (raport greutate/putere mic)
    2. RCA foarte scump <<<Sofer cu istoric prost + Masina cu risc mare (raport greutate/putere mare).

    In momentul actual majoritatea tinerilor au masinile inmatriculate si asigurate pe numele unui varstnic din familie, ca altfel ar plati dublu.
    De asemnea un sofer care ajunge pe malus, schimband masina pleaca din nou de la zero.
    Asa ca sistemul actual se aplica cum scrie doar pentru "prosti".

    O firma de transport ar vedea la inceput ce profiluri de soferi angajeaza si deci poate influenta costul asigurarii.

    Sa nu omitem faptul ca service-urile in complicitate cu firmele de asigurari umfla foarte mult preturile lucrarilor si banii suplimentari se impart intre patronii de la service si agentii de la asigurari.

    Si asa ajungem sa platim, ca fraierii, statisticile lui Negritoiu, care nu au nici un suport real.

    Daca RCA s-ar baza pe istoricul real al "bizonilor", nu i-ar mai asigura nimeni pe bani putini si numarul lor ar scadea prin "selectie naturala". Si implicit si daunalitatea. Si deci si RCA-ul tuturor.
  • +2 (2 voturi)    
    la pensie, daca nu - la bulau.... (Joi, 15 septembrie 2016, 22:39)

    Sophie [utilizator]

    ...un securist, e foarte clar parcursul comunist...Cum e posibil sa se mai pastreze "la butoane" dinozauri precum Misu?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică