​Programul de guvernare re-desenat: Reducerea TVA se amana un an, apare taxa de solidaritate, iar firmele vor fi taxate la cifra de afaceri, cu 2-3 trepte de impozitare

de DP     HotNews.ro
Joi, 29 iunie 2017, 10:35 Economie | Finanţe & Bănci

 documente
(29 Iun 2017) PDF, 2MB
Noul Guvern aduce cu sine si un nou program de guvernare. Dandu-si seama ca nu au bani pentru toate masurile cuprinse in documentul  plin de promisiuni cu care au castigat alegerile, PSD a re-desenat un nou program, care include o parte din masurile din fostul program, adaugand insa unele taxe noi cum ar fi taxa de solidaritate. Vezi aici noul program de guvernare al PSD sau descarca-l din atasament

Ce mai arata documentul:
  • Vom adopta Legea prevenirii pana la 1 octombrie 2017. Acest lucru inseamna de fapt ca un agent economic nu va mai putea fi sanctionat, daca el nu a fost inainte indrumat si apoi prevenit. Practic, scoatem cartonasul rosu acordat direct si il inlocuim cu doua cartonase galbene
  • Incepand cu 1 ianuarie 2018 numarul taxelor, tarifelor si comisioanelor in Romania nu va fi mai mare de 50. Astfel, pentru populatie vor exista cel mult 10 taxe dintre care CASS, CAS, Impozitul pe venit, impozitul pe teren, impozitul pe bunuri imobil, impozitul pe masina, contributia de solidaritate, vignieta. Toate celelalte taxe, tarife si comisioane vor fi eliminate. Pentru agentii economici numarul taxelor fiscale si nefiscale va fi de maxim 40. Pentru a reusi ducerea la indeplinire a acestor masuri Guvernul va prezenta public, cel tarziu la 1 septembrie 2017, nomenclatorul taxelor din Romania.Totodata se vor prezenta la acea data si care sunt taxele, tarifele si comisioanele ce vor fi eliminate
  • Incepand cu 2018, vom reintroduce impozitul pe venitul global (IVG) la nivelul persoanei fizice. Implementarea acestui mecanism fiscal se va face prin intermediul sistemului informatic integrat organizat la nivelul ANAF , ceea ce va permite eliminarea risipei de timp din partea contribuabililor. In cadrul acestui impozit veniturile mai mici de 2.000 lei/luna vor fi scutite si se vor introduce mai multe deduceri care sa incurajeze economisirea, investitiile si cresterea standardelor de sanatate si educatie pentru populatie. Totodata incepand cu 2018 vom implementa procedura depunerii declaratiilor de patrimoniu",
  • Guvernul va propune modificarea cotei TVA de la 19% la 18%, incepand cu 1 ianuarie 2019. Astfel, vom avea a doua cea mai redusa cota din UE, dupa Luxemburg cu 17%. Vom extinde cota 5 de TVA pentru vanzarea de locuinte (cele cu o suprafata mai mica de 120mp), si pentru inputuri in agricultura, incepand cu 1 ianuarie 2018
  • In ceea ce priveste impozitarea profitului, o restabilire a echitatii consideram noi ca reprezinta impozitarea suplimentara a profiturilor obtinute din extractia de resurse natural si neprelucrate in Romania, cu cel putin 20%, prin adoptarea noii legi a redeventelor, cel tarziu la finalul anului 2017. Vom introduce impozitarea veniturilor pentru toate companiile din Romania, (impozit pe cifra de afaceri) incepand cu 01 ianuarie 2018. Acest impozit va inlocui impozitul pe profit si va avea 2 sau 3 trepte de impozitare
  • Vom continua pe linia reducerii contributiilor cu 5 puncte procentuale adoptata in 2014 de PSD, cu o noua reducere de 4,25 puncte procentuale din 2018. Totodata, vom elimina 4 din cele 6 contributii platite astazi. Vom ramane asadar doar cu contributiile pe sanatate si cea de asigurari sociale, datorate de 20 catre angajat, dar ramanand in sarcina angajatorului plata acestora catre stat. Pentru a face acest lucru, la sfarsitul anului 2017, se va modifica baza de calcul a salariului brut prin cresterea acestuia cu 22.75%. Masura nu va implica cresterea cheltuielilor salariale pentru angajator ci doar uniformizarea salariului brut cu totalul cheltuielilor aferente unui salariu. Totodata, vor fi eliminate inechitatile privind plata contributiilor in procente egale, pentru toti salariatii din Romania, prin renuntarea la actualele plafoane privind contributiile", scrie in program.
  • Vom corobora si cresterea nivelului salariului minim la cel putin 2400 lei in 2020, acesta atingand minim 50% din salariul mediu in 2020.Nivelul salariului minim brut in Romania, in urmatorii 4 ani, va fi de 2000 lei in 2018, 2.200 lei in 2019 si 2.400 lei in 2020. Pentru cei cu studii superioare salariul minim va fi de 2.300 lei in 2018, 2.640 lei in 2019 si 3.000 lei in 2020
  • se introduce taxa pe solidaritate din 1 ianuarie 2018 si o taxa suplimentara pentru produsele cu impact major asupra sanatatii populatiei
  • De la 1 septembrie 2017 vom introduce un mecanism imbunatatit de colectare a TVA (split payment) pe modelul utilizat de Italia, care reduce cvasi-total evaziunea la TVA declarant si neplatit in prezent.


Citeste mai multe despre   










37675 vizualizari

  • +40 (42 voturi)    
    practic prin acest program (Joi, 29 iunie 2017, 10:43)

    RaduTudorache [anonim]

    isi informeaza oficial prostii lor votanti ca le-au dat teapa si stati ca urmatoarele tepe vor fi si mai dureroase :(
    • +5 (13 voturi)    
      As zice ca (Joi, 29 iunie 2017, 11:32)

      skeptica [utilizator] i-a raspuns lui RaduTudorache

      E nota de plata pt cei care n-au votat.
      • +12 (12 voturi)    
        din pacate (Joi, 29 iunie 2017, 12:51)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui skeptica

        e nota de plata pentru toti, nu doar pt. cei care au crezut in povestile de adormit prostovani, spuse de golanasul de Teleorman.
        zici ca nu a trecut 1/2 an din primul de guvernare pesedista. dar deh, acum are un vinovat, pe grindeanu. sunt curios ce o sa mai zica peste inca 6 luni.
        • +5 (5 voturi)    
          Exista Solutii Doar Sa ne Organizam (Vineri, 30 iunie 2017, 7:37)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          alegerile Anticipate ar conduce P$D la max 25 %, apoi in ordine peneleu ar avea 25 % ( nu merita dar sa ii dam lu Shica un cec in alb), usere 35 %, pemepu lu base max 10 % iar iudemere si TOATE minoritatile 5 % - cu amendamentul ca minoritatile NU vor avea vot valid la investirea guvernului, ci doar la problemele lor existentiale

          P$D daca nu se reformeaza sa ajunga in ilegalitate conform Proclamatiei de la Timisoara + Legea Ticu!, cine vrea partide stanga ,sa isi faca fara pecerishti,securishti,aldishti,P$Dishti ! (bine le a spus KIWI, mi a placut !)
          • -6 (6 voturi)    
            anticipatele (Vineri, 30 iunie 2017, 8:52)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            le'a fumat herr cotroceanis imobiliare.
            nu mai face el nicu inca o greseala curand.
            si'a tras un prim vice prim fara alta treaba decat sa'i dea dupa ceafa lui al cu ceafa groasa. sa se supravegheze intre ei si sa nu stie care'i sefu'. si niciunul nu va fi, sefu' e la alicsandria.
            sefu'i sef si la stiuca.
    • +16 (16 voturi)    
      Ia mai duceti - va voi in MM (Joi, 29 iunie 2017, 12:18)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui RaduTudorache

      si puneti-va voua si votantilor vostri taxa pe SOLITAIRE - tate !!!!!
      • -11 (17 voturi)    
        ce treaba are Monica Macovei? (Joi, 29 iunie 2017, 12:34)

        zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

        desi cred ca s-ar intelege bine cu Mihai Tudose :)
        • +8 (8 voturi)    
          n ai inteles (Vineri, 30 iunie 2017, 7:38)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

          dar e bine ca te sperie Macovei ! asta arata putregaiul ce il porti pe umar, in memeaca !
    • 0 (4 voturi)    
      or sa le spuna la voranti (Vineri, 30 iunie 2017, 8:46)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui RaduTudorache

      ca au trebuit sa repare ce'a stricat basescu si grindeanu, din vina lui iohanis. si ca nu'i lasa usr sa guverneze. :-))
      si ei or sa creada, ca partidu' nu minte !
      clar ?!
      • +1 (3 voturi)    
        ))) ce umor de autobaza P$D ai (Vineri, 30 iunie 2017, 9:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        important este sa Nu crezi ce comentezi ))) altfel te califici in finala de la Spitalul NOUA ! ))))
        • -1 (3 voturi)    
          domnu domnu (Vineri, 30 iunie 2017, 11:11)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          votantul nostru are deviza, crede si nu cerceta !
          puteti voi progresistii sa'i turnati tot rahatu' vostru, cu slogane, cu lanterne, cu vuvuzele, cu lozinci, ca nu tine, votantul nostru area incredere in farul calauzitor, partidul.
          uniti vom invinge !
          moarte capitalistilor globalisti ai lui soros ! :-)
          partidu', viitoru', romania !
          • 0 (2 voturi)    
            Votantii (Vineri, 30 iunie 2017, 13:09)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Pe care va bazati voi, draga filorus platit in cartofi, vor da coltu in proportie de 50% in urmatorii 5 ani. Discutam dupa aceea.
            • -1 (1 vot)    
              tinerii e cu noi ! (Vineri, 30 iunie 2017, 14:01)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              le'am gratuitate pe chefere sa mearga la dezmatz pe plaja.
              le dam burse.
              le dam joburi la partid, din banii lui bombonica.
              avem un guvern de tineri, ca ministrul culturii, specializat in busturi goale, ca imm dandy si alti tineri de mare talent si cultura.
              o rezerva de cadre tinere la alicsandria si turnu magurele si rosiorii de vede.
              plus pe la giurgiu, caracal si slatina.
  • +38 (42 voturi)    
    Impozitul pe venit (CA) (Joi, 29 iunie 2017, 10:43)

    aladdin [utilizator]

    Nu prea le am eu cu economia, dar cum vine asta? Daca o firma are un rulaj foarte mare cu un adaos foarte mic, 1-2% (practic profitul firmei vine din faptul ca ruleaza foarte multe marfuri, nu din adaosul mare pe produs), un impozit de 1% pe CA poate fi echivalent cu un impozit de 50% pe profit, nu? Scartie logica mea, am inteles eu gresit?
    • +24 (24 voturi)    
      nu logica ta scirtiie, ci logica lor (Joi, 29 iunie 2017, 11:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

      Impozitul pe CA e o cretinatate de doi bani. "Ionut Misa a fost si expert serviciu buget finante la Autoritatea pentru Privatizarea Activelor Statului (APAPS) -Sucursala Regionala SE Constanta, sef agentie la Agentia Fiscala nr.1 Directia Financiara a Primariei Constanta si inspector de specialitate la Directia Financiara a Primariei Constanta"

      La ce te poti astepta de la cineva cu asemenea experienta decit la masuri luate la plesneala?

      Acu toate firmele o sa-si opreasca investitiile in asteptarea noii minuni a impozitarii.
      • +5 (7 voturi)    
        mai precis, (Joi, 29 iunie 2017, 13:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        toate firmele o sa caute modalitati de eludare a fiscului.
        astia-s cretini rau de tot.
        sa zicem ca o firma din domeniul energetic are de achizitionat turbine de 600 MW ce urmeaza sa fie instalate la un baraj. cu stanga da banii pe utilaj dupa ce ii primeste cu dreapta de la beneficiar (Hidroelectrica). deci, cifra lui de afaceri este 2x val. turbina = mil. euro.
        urmare noii idei, impozitarea pe cifra de afaceri va determina executantul lucrarii sa denunte contractul pentru ca altfel ar intra in faliment.
        • +5 (5 voturi)    
          iar pe un lant lung de aprovizionare... (Joi, 29 iunie 2017, 13:30)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          un produs poate iesi de pe piata.
          De exemplu cand se lucreaza distribuiori si subdistribuiori ...
          va dati seama cat o sa ajunga un medicament la farmacie... cu 6-10% mai scump decat acuma
        • -1 (3 voturi)    
          Ciudat (Vineri, 30 iunie 2017, 7:04)

          iandecs [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Deci firma ta CUMPARA turbine. Asta inseamna ca isi incarca cheltuielile. Nu are treaba cu cifra de afaceri. Pe sistemul actual, isi dimineaza profitul (daca il are), pe sistemul propus nu afecteaza cu nimic.

          Cum primeste cu dreapta banii de la Hidroelectrica, ca nu am priceput? Primeste bani pentru ce?
    • +16 (16 voturi)    
      niste dobitoci (Joi, 29 iunie 2017, 11:19)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

      asa este, ati inteles bine.
      Sau mai exista varianta ca firmele sa adauge 2-3% la actualele preturi si, de fapt, sa platim tot noi, prostii.
      Practic preturile se vor mari, asta insemnand ca pentru un produs similar vom plati de exemplu mai mult in Romania decat in Bulgaria.
      Practic, eu ma voi duce sa-mi cumpar autovehicul de la dealerul din Ungaria de exemplu decat de la cel din Romania. Pentru ca aceeasi masina va fi mai ieftina acolo atata timp cat dealerul din RO va trebui sa mareasca pretul cu 2-3%.
      Nu stiu de exemplu cum va face Dacia pentru masinile pe care le va vinde in tara... sau poate 2-3% se adauga si la cifra de afaceri rezultata din export. Ar fi tare...
      • +7 (7 voturi)    
        cineva trebuie sa plateasca.. (Joi, 29 iunie 2017, 12:31)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui moka

        oricum o dam, stiam de mult timp ca o guvernare PSD va creste cheltuielile statului si, implicit, povara fiscala pe cei care muncesc. ca se numeste taxa de solidaritate sau se ascunde in impozit pe cifra de afaceri, la final tot cetatenii cu chef de munca si bani in buzunar sunt tinta acestor masuri fiscale.
    • -15 (19 voturi)    
      adaos de 1-2% :))))) (Joi, 29 iunie 2017, 11:32)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

      firmele au profituri mici pentru ca palmeaza profitul.
      ce om intreg la cap ar face o afacere din care sa castige 1-2% cand ar putea foarte bine sa puna banii la banca si sa primeasca aceeasi suma drept dobanda? fara riscuri si fara bataie de cap?
      • +6 (6 voturi)    
        care bani sa ii puna (Vineri, 30 iunie 2017, 8:02)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        la banca prietene? tu crezi ca daca ai o afacere ce are o cifra de afaceri de 1 mil euro, tu ca si actionar ai 1 mil euro cash ca sa ii poti pune la banca?!

        Sunt sectoare in orice economie care merg cu marje foarte mici si rulaj enorm... de fapt ce imi bat capul cu tine nu stiu... hai pa...
    • -2 (2 voturi)    
      logica mata scartaie (Vineri, 30 iunie 2017, 11:14)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

      numai la ideia ca in economia romaneasca sunt numai negustori...
  • +22 (22 voturi)    
    Daca accepta Grindeanu demisia (Joi, 29 iunie 2017, 10:44)

    tropotaru [utilizator]

    Acum Draqneea il punea din nou prim-ministru
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred (Vineri, 30 iunie 2017, 14:09)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      nu c'ar avea ceva cu grindeanu, colegi, ce naiba.
      dar are nevoie de un tzap ispasitor.
      cu basescu si mostenirea regimului, sau cu ciolos si guvernu' zero nu mai tzine, nu mai inghite nimeni.
      nici in asta nu prea are incredere, i'a pus un bodyguard sa i se uite peste umar. si la care si pm sa se uite peste umar....
      tot inainte !
  • +19 (21 voturi)    
    Programul suna cam asa: (Joi, 29 iunie 2017, 10:49)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Daca va mai prostim si la alegerile viitoare va fi bine! la fel ca in ultimii 27 de ani! Totul frumos pe hartie nimic realizat, singurul lucru care sa implineste este imbogatirea nemasurata a nomanclaturii cleptocrate si proliferarrea clanurilor in paralel cu o viata tot mai proasta pentru cei care aduc bani la buget si cei care muncesc! Nimic nou sub soare, este de fugit din acest colt de Iad!
  • +16 (18 voturi)    
    Ce solidaritate? (Joi, 29 iunie 2017, 10:50)

    BEDE [utilizator]

    Daca este vorba de solidaritate cu P$D, de nevoie, voi plati taxa, dar niciodata nu voi fi solidar cu astia.
    Mi-ar place daca baronii P$D ar plati taxa de solidaritate serioasa. Si Voiculescu. Dar sigur nu vom vedea una ca asta.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu ai inteles! (Joi, 29 iunie 2017, 17:31)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Este evident ca LOR nu li se aplica!
      Legile sunt numai pentru "fraieri" ...
      Aceasta a fost ilustrata in chip magistral de Rovanna Plumb, cu masinile inamtriculate in Bulgaria!
  • +12 (12 voturi)    
    Programul deguvernare (Joi, 29 iunie 2017, 10:50)

    GetodacusGeto [anonim]

    A inceput bine...inca din titlul de pe prima pagina...
  • +19 (19 voturi)    
    .... (Joi, 29 iunie 2017, 10:50)

    Sarmis [utilizator]

    Asta nu e program de guvernare redesenat. Asta e program de crestere taxe...pentru firme taxare pe cifra de afaceri iar pentru populatie IVG (probabil un pas intermediar pentru impozitarea in trepte).

    Bai cretinilor...si asa nu mai vine sa bage bani in Romania. Vreti sa plece si cei care au mai ramas?
    • -5 (5 voturi)    
      Sunt de acord cu observatia (Vineri, 30 iunie 2017, 7:14)

      iandecs [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

      Aia nu vin sa bage bani din Romania, ci sa scoata bani din Romania, prin economii de scara.

      Nu sunt atrasi pe Dracula, farmecul locului, mamaliga si Antonia ci de salariile mici si foarte mici comparativ cu restul Europei civilizate, taxarea mica (problema noastra nu sunt valaorea taxelor si impozitelor ci numarul acestora si stilul d eimpunere si calcul al acestora), oameni relativ bine pregatiti, relativ muncitori, apropierea de vest si apartenenta la UE (tarif vamal, TVA si dubla impunere, repatriere profit).

      Nu mai plangeti de mila corporatiilor ca nu vor pleca.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu chiar (Vineri, 30 iunie 2017, 9:49)

        MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui iandecs

        O corporatie este atrasa de 2 mari aspecte: Numarul oamenilor calificati in tara respectiva si pretul de productie. In Romania numarul oamenilor calificati tinde catre minim.
        Majoritatea oamenilor cu pregatire tehinca buna aleg sa plece din tara. Mai raman doar cei care au o stransa relatie cu familia (tata, mama, frati), insa in conditii de cresteri de taxe si bataie de joc la adresa lor intr-un tarziu si acestia vor alege sa plece.

        Deci, singurul avantaj de a mai face afaceri in Romania (ma refer la multinationale) ramane pretul.

        Acum, sa luam de exemplu domeniul IT. Salariile maxime pentru programatori foarte buni este undeva intre 3000-3300EUR net. Asta se raduce in 5000-6000EUR brut. Adica aprox 60.000/65.000EUR pe an. In strainatate salariile pentru aceeasi oameni calificati sunt cuprinse intre 60.000EUR si 90.000EUR (depinde de exeperienta si de limbajele cunoscute). Deci, dupa cum vezi cam s-a atins maximul in acest domeniu in Romania. O crestere de taxe ar duce 100% la plecarea companiilor ce ar duce implicit la migrarea specialistilor.

        La fel poti lua si alt domeniu, de exemplu confectii unde firmele fac afaceri in Ro pentru pretul mic de producere. Orice variatie de cost de productie se va regasi in pretul produsului final care impacteaza in final vanzarile deci profitul compaiei. Multinationalele nu sunt organizatii de binefacere. Ele cauta intotdeauna pret mic de productie.

        Gandeste-te ca imediat langa noi exista Ucraina (cu un numar de 2 ori mai mare decat al romanilor) care joaca tare in relatia cu UE.
      • +2 (2 voturi)    
        Clisee scrise la Moscova.... (Vineri, 30 iunie 2017, 12:31)

        USMarines [utilizator] i-a raspuns lui iandecs

        Da ,stim, poezia scrisa de KGB.
        " Corporatiile malefice care vin si sug sangele poporului.." si alte din astea.....
        In Siberia te vei simiti mai bine.....
  • +16 (16 voturi)    
    solidaritate (Joi, 29 iunie 2017, 10:51)

    StefanBugeac [anonim]

    ce e taxa asta de solidaritate?
    • +24 (24 voturi)    
      simplu (Joi, 29 iunie 2017, 11:10)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui StefanBugeac

      Este un alt nume pentru "adopta un bugetar/asistat/etc"
    • 0 (4 voturi)    
      Taxa de solidaritate (Joi, 29 iunie 2017, 11:46)

      tint [utilizator] i-a raspuns lui StefanBugeac

      In Cehia, taxa de solidaritate este un impozit aditional de 7% , peste cel standard de 15%, pe veniturile ce depasesc 4000 Eur/luna. Deci mai multe taxe pentru 'bogati' .
      • +4 (4 voturi)    
        .... (Vineri, 30 iunie 2017, 9:36)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui tint

        mama ce gandire idioata ... deci un om care a invatat si e capabil sa fie performant in anumite pozitii trebuie sa plateasca mai mult la stat decat un prost retardat care nu stie matematica simpla.

        Meritocratie tata ... comunismul ridica prostia la nivel de merit.
    • +8 (8 voturi)    
      Este o taxa de solidaritate (Joi, 29 iunie 2017, 11:59)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui StefanBugeac

      Cu hotii de la PCR/PSD si PCR/ALDE.
  • +6 (24 voturi)    
    ce ai facut Klaus? (Joi, 29 iunie 2017, 10:51)

    subcultura [utilizator]

    Trebuiau anticipate.

    Impozitul pe cifra de afaceri, nici o sansa sa avem mai multe companii mari sau cele mici sa creasca, precum si taxa de solidaritate (ce naiba e asta?), probabil o solidaritate a celor ce muncesc cu betivanii si lenesii, va ingropa in mod definitiv Romania.
    • +26 (28 voturi)    
      Klaus a procedat bine (Joi, 29 iunie 2017, 11:04)

      MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      romanii trebuie sa simta pe pielea lor ce inseamna neprezentarea la vot.
    • +24 (24 voturi)    
      Anticipate? Cu ce opozitie? (Joi, 29 iunie 2017, 11:08)

      taro [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      PNL abia si-a ales o noua conducere cam suspecta, USR s-a divizat imediat dupa alegeri iar PMP-ul lui Basescu are acelasi program ca si PSD pentru justitie.

      Daca au alegeri saptamana viitoare chiar crezi ca PSD-ul pierde ceva voturi? Votacii PSD tot cu PSD voteaza iar cei care au stat acasa la ultimele voturi tot acasa au sa stea.

      Trebuie sa ajunga cutitul la os rau de tot pentru ca votacul PSD sa se razgandeasca dar asta nu o sa se intample. PSD-ul o sa aiba grija sa curga ajutoarele sociale
      • +5 (5 voturi)    
        Iar asta cu opozitia ca-i slaba (Joi, 29 iunie 2017, 11:52)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui taro

        Pai daca doar atata opozitie am votat?
        La ce dracu' ne-asteptam, cand 60% nu voteaza si din aia care voteza, doar 8% voteaza USR si nu mai stiu cati PNL?
        Astia sunt, cu astia defilam. Dar, cand sunt 3 paie la 10 ciumati, sa ne asteptam ca POT face ORICE merge in zona ipocriziei deja.

        Si nu ma refer la dumneavoastra personal, ci la noi, la romani, in general.
      • +8 (8 voturi)    
        Evident ca pierde ! (Joi, 29 iunie 2017, 13:48)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui taro

        Doar nu te-ai lasat prostit de Suleanu si sondajul lui facut pt a-i mai descreti fruntea lui Livache !
      • +1 (1 vot)    
        pierdea macar ceva (Joi, 29 iunie 2017, 15:42)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui taro

        chiar si cu Opozitie semi-invizibila.

        La ce prostii vor sa faca astia in perioada urmatoare si cu ce consecinte ...
    • +11 (11 voturi)    
      ce treaba are Klaus aici? (Joi, 29 iunie 2017, 12:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      Anticipate nu poti face in momentul asta. N-ai cum gasi 233 de parlamentari dispusi sa renunte la postul calduts la 6 luni de la alegeri, mai ales ca multi dintre ei n-ar mai cistiga un nou mandat. Si in plus, ar fi dat o nesperata sansa PSD sa acuze binomul, trinomul si sistemul ca nu-i lasa sa guverneze si sa dubleze salariile romanilor. Pentru anticipate trebuie ori repetarea ordonantei 13 si presiune a strazii timp de citeva luni ca sa se declanseze anticipate, ori punerea economiei pe chituci. Asha ca pina una, alta mai trebuie sa lasam PSD vro 12 luni sa se faca de ris total, sa vada tot votantul pesedist ca programul de guvernare a fost doar o vrajeala de doi bani, sa-si mai demita o tura guvernul, si abia apoi vor fi sanse de anticipate.
      • +10 (10 voturi)    
        Degeaba.. (Joi, 29 iunie 2017, 12:37)

        Aphex [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Votantul PSD, la care-i curge scuipat din coltul gurii, crezi ca intelege ceva? Lui sa-i curga ajutorul social si alocatia la copii sa-si plateasca datoria la birtul din sat.
        • +6 (6 voturi)    
          Excelenta descriere! (Joi, 29 iunie 2017, 17:33)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Aphex

          Perfect descris bazinul electoral al partidului lui Ilici!
        • 0 (0 voturi)    
          asha e (Vineri, 30 iunie 2017, 11:11)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Aphex

          Dar in ritmul asta in maxim 6 luni n-o sa mai curga ajutorul social, ci acordul cu FMI.
      • +1 (1 vot)    
        eh, are (Joi, 29 iunie 2017, 15:45)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        nu zic ca personal are vreo vina, oricum i-a copt-o PNL cand s-au aruncat din prima sa zica ca nu pot face nici un fel de majoritate.

        Totusi, la timpuri grele ar trebui actiuni curajoase.
        • 0 (0 voturi)    
          pai asta ar fi fost dezastruos (Vineri, 30 iunie 2017, 11:16)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

          Cu cine sa faca PNL majoritate. Le trebuiau pe linga USR si PMP, UDMR, ALDE tabara constantin, PSD tabara Ponta, minoritati. Si asta ca sa faca o majoritate de 50% plus 5-10 parmalentari. Si ne putem imagina cum ar fi functionat o guvernare de genul asta, in care fiecare grupare putea ameninta oricind cu motiunea daca nu i se satisfac toate cererile. In 6 luni PSD era iar la 50% in sondaje.

          Asha, mai suportam 6/12 luni PSD-ul pina se face de ris de tot si duce economia in recesiune, dupa care ii vor alunga cu pietre proprii votanti. Deja invatamantul se pregateste de greva, politistii sunt nemultumiti, functionarii la fel. Sa vezi ce fain va fi in ianuarie 2018 cind li se va spune ca salariile se maresc cu 25% din iulie. Si dupa aia, la urmatoarele anticipate, PSD nu va trece de 10-15%.
  • +18 (18 voturi)    
    Ne batem cu pumnu in piept (Joi, 29 iunie 2017, 10:58)

    Adrian-AlexandruMoldoveanu [anonim]

    Cu alte cuvinte, dam jos vechiul guvern pe motive de neperformanta si faptul ca nu a realizat promisiunile de la alegeri, punem un guvern nou si printre primele masuri luate, amana promisiunile de la alegeri cu inca un an...

    Politica asta e mai incurcata decat am crezut.
    • +5 (5 voturi)    
      Da (Joi, 29 iunie 2017, 11:53)

      MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Adrian-AlexandruMoldoveanu

      iar noul guvern e 60% vechiul guvern.
      Elegant...
    • +3 (3 voturi)    
      Si-au facut-o cu mina lor (Joi, 29 iunie 2017, 12:26)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian-AlexandruMoldoveanu

      Au plecat la drum cu un program de guvernare fantasmagoric, sperind ca iau 3 masuri in 2 luni, dau oug 13, scapa de pirnaie si dupa aia vad ei cum o dreg. Si cum oug 13 n-a functionat, timpul a trecut, minciunile si realitatea economica ii ajung din spate (deja executia bugetara pe mai arata ca nu mai tin nici coafarile bugetului gen aminari de plati sau aminari de returnari de tva). Asha ca salariile se maresc la anul (si la multi ani), sutele de spitale si miile de crese, gradinite si scoli raman doar pe hirtie, cele 8 spitale regionale au revenit la 4 si nici alea nu avanseaza in vrun fel, si tot asha. Si colac peste pupaza, cu ministrii alesi dintre incompetentii din partid, care la rindul lor isi angajeaza rudele, nici performanta economica nu poti genera, ca sa zici ca mai scoti de acolo niste bani.
  • +19 (19 voturi)    
    Felicitari, tov dracnea! (Joi, 29 iunie 2017, 11:04)

    Crioan [utilizator]

    "taxa pe solidaritate" - multe felicitari tovarasului dracnea si PCR-ului in gneral!

    Geniala idee, aceasta cu taxa DE solidaritate (exprimarea agramata cu "pe' se impune),
    Guvernul devine un haiduc ce ia la greu de la nemernicii de IT-isti si corporatisti ce castiga bani multi, si ii imparte la cei amarati, toti cei care nu vor sa munceasca, stau pe ajutoare sociale si voteaza partidul lui Ilici!
    • +4 (4 voturi)    
      sunt curios... (Joi, 29 iunie 2017, 13:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

      cat o sa fie taxa respectiva...
      pentru ca o sa ia bani fix de la oamenii cu meseriile cele mai cautate in afara tarii...
      dar macar dupa aceea o sa aiba motive pentru care nu au indeplinit promisiuile: "Pai noi vroiam sa luam de la nemernicii cu salarii mari, da daca nenorocitii aia nu au vrut sa dea bani la trantori si s-au carat din tara, nu e vina noastra. Urmatoarea lege o sa impiedice aceasta nedreptate: Daca te nasti in romania si ai salariu mare o sa trebuiasca sa dau 20% catre asistatii sociali indiverent de tara in care lucrezi"
  • +12 (12 voturi)    
    Taxa de solidaritate... (Joi, 29 iunie 2017, 11:05)

    puscas2 [utilizator]

    ... ce mai e si asta?
    • -2 (2 voturi)    
      e vb in fond de un impozit progresiv... (Vineri, 30 iunie 2017, 7:16)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui puscas2

      ...cine castiga mai mult contribuie mai mult ptr bunurile publice de baza (educatie, sanatate, infra, etc)

      ca in Occident.
      • +1 (1 vot)    
        Asta e psihoza marxista... (Vineri, 30 iunie 2017, 12:36)

        USMarines [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        In occident nu te taxeaza suplimentar pentru TOT venitul, ci numai pentru ce depaseste un prag considerat necesar pentru un trai decent.

        Termina cu mizeriile astea bolsevice.....
  • +15 (15 voturi)    
    masuri luate pe genunchi (Joi, 29 iunie 2017, 11:05)

    bogdan1477 [utilizator]

    la asha ministri, asha program de guvernare... Sa te apuci sa modifici impozitul pe profit cu impozit pe cifra de afaceri fara sa ai un studiu de impact si fara sa lasi firmelor o perioada de acomodare, e o timpenie in forma pura. Una e cifra de afaceri in comert, unde valoarea adaugata e mica, alta e cifra de afaceri in servicii, unde cifra de afaceri e aproape toata valoare adaugata. Si in plus, mi se pare total aiurea sa penalizezi cifra de afaceri... Una e sa pui impozit forfetar in zonele cu evaziue foarte mare, gen taximetrie, spalatorie auto, etc, si alta e sa faci asta la nivel de corporatie. Si mai ales... s-o faci de la 1 ian 2018, cind tu cu 6 luni inainte nu ai nici o lege, nimic. Cum isi face o firma bugetul pe anul viitor, daca stie ca va plati o taxa careia nu-i cunoaste cuantumul? Toti vor opri investitiile in asteptarea noii minuni fiscale. In ritmul asta in 2 ani scapam de toate multinationalele alea sorosiste.
    • +2 (2 voturi)    
      Ei cum nu se stie (Joi, 29 iunie 2017, 11:44)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Se publica in MO pe 31 decembrie 2017, ora 23:59:59. Ce, n-au timp sa-si faca bugetul?
  • +17 (17 voturi)    
    Contributia de solidaritate (Joi, 29 iunie 2017, 11:10)

    tibiro [utilizator]

    Atentie, e "contributie de solidaritate" nu taxa, asadar va fi platita de catre populatie, cel mai sigur de catre angajatii cu venituri peste un anumit prag.

    Mai jos in maretul PDF scrie clar ca se aplica nu firmelor ci "populatiei":

    "Astfel, pentru populatie vor exista cel mult 10 taxe dintre care CASS, CAS, Impozitul pe
    venit, impozitul pe teren, impozitul pe bunuri imobil, impozitul pe masina, contributia de
    solidaritate, vignieta"

    Trebuie sa fim solidari cei care muncim cu cei care sunt asistati social, nu e asa???
    • +4 (4 voturi)    
      e... (Joi, 29 iunie 2017, 13:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tibiro

      traiasca evaziunea fiscala...
      asta o sa se intample...

      pe de o parte se lauda ca scad taxele, pe alta parte cresc alte taxe...

      maasuri cum nu se poate mai cretine. scaderile de taxe si cresterile salariale fortate fac mai mult rau decat bine...
  • +8 (8 voturi)    
    Nu... (Joi, 29 iunie 2017, 11:13)

    dragos_k [utilizator]

    ...e deloc domeniul meu, dar impozitul pe cifra de afaceri nu este interzis de reglementarile europene? Am gasit undeva o referire la 77/388/CEE, dar e prea lunga si tehnica pentru mine. Poate stie cineva...?
  • +13 (15 voturi)    
    inselatorie si ne lasam in batjocura unor ghiolban (Joi, 29 iunie 2017, 11:13)

    sorin2011 [utilizator]

    Eu cred ca ASTIA trebuie chemati la judecata POPORULUI pentru inselatorie si subminarea intereselor Romaniei
    ASTIA joaca alba neagra cu tara si cu poporul !- mai rabdam ?
  • +5 (5 voturi)    
    intrebare: (Joi, 29 iunie 2017, 11:37)

    liviu_ [utilizator]

    "se introduce taxa pe solidaritate din 1 ianuarie 2018 si o taxa suplimentara pentru produsele cu impact major asupra sanatatii populatiei" - ce inseamna astea?!
    nu dealta da se angajeaza programatori peste tot in lume, in tari unde NU este taxa de solidaritate!
  • +8 (8 voturi)    
    Va dati seama ce gaura au in buget? (Joi, 29 iunie 2017, 11:45)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    In curand o sa avem masuri a la Venezuela. Nu mai folositi faina pentru patiserie, boborul n-are paine.
  • +10 (10 voturi)    
    PSD face ce stie mai bine : sa dea teapa (Joi, 29 iunie 2017, 12:04)

    Susufler0 [utilizator]

    celor care i-au votat !

    Deci, lucreaza la programul economic cu care au castigat alegerile tot anul 2016 si-l decreteaza ca fiind cel mai bun care a existat vreodata in Romania si perfect compatibil cu cresterea economica a tarii. Decreteaza faptul ca primele 6 luni de guvernare doar comunicarea unor ministri si lenea primului ministru nu au fost corespunzatoare dar cu toate acestea sunt amanate o serie de mariri precum si o serie de scaderi de taxe, pt ca acum noul guvern incropit in cateva zile sa vina cu un program economic in care se continua amanarea cresterilor veniturilor precum si aparitia de noi taxe care vor bulversa atat persoanele fizice cat si pe cele juridice, toate aceste modificari ale programului de aur al PSD, neinsemnand altceva decat recunoasterea minciunilor cu care
    berbecii care au votat PSD au fost potopiti !

    PS. Si oile !
    • +6 (6 voturi)    
      eu sunt curios... (Joi, 29 iunie 2017, 13:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      cum e cu taxele de silidaritate, de lucruri nocive si taxele pt persoanele juridice...
      ca e posibil la cat de "inteligent" sunt gandite, sa avem diverse persoane fizice sau juridice care sa-si caute traiul prin alte tari. Sa vezi atunci distractie...
      • +7 (7 voturi)    
        In acceptiunea lor lucrurile "nocive" (Joi, 29 iunie 2017, 14:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        pot acoperi o paleta foarte diversa, foarte larga de chestiuni, de la bauturi alcoolice si tutun si pana la apartenenta unor romani la alte partide decat PSD !

        Poate ca daca fiecare cap de familie din Romania face dovada apartenentei membrilor majori si minori la PSD, atunci intervine scutirea de la plata taxei pt nocivitate !

        PS. Evident ca glumesc (amar) dupa cat de evident este ca tu ai dreptate in ceea ce priveste sporirea imigratiei romane in anii ce vin !
        • +1 (1 vot)    
          Da, daca... (Vineri, 30 iunie 2017, 12:38)

          USMarines [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          iesi in Piata la proteste, te filmeaza, si iti trimit fiscul acasa sa iti ia taxa pentru lucruri nocive ;)))
          • +1 (1 vot)    
            Si sa platesti si contravaloarea filmului ! (Vineri, 30 iunie 2017, 14:22)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui USMarines

            Cumva, pastrand evident proportiile, cam ca la chinezi !
  • -1 (3 voturi)    
    Taxa de solidaritate (Joi, 29 iunie 2017, 13:15)

    DanielC [utilizator]

    Taxa de solidaritate nu are treaba cu sănătatea populației. Editați un pic articolul.
  • +5 (5 voturi)    
    Masuri medievale cu is socealist frantzuzesc (Vineri, 30 iunie 2017, 7:10)

    Wanheda [utilizator]

    Dracnev e rupt de realitate, el e cu dijmuiala din evul mediu. Faza cu solidaritatea e de rit comunist din anii 50, ala care munceste trebuie sa ii plateasca ajutorul soceal alcolistului satului.
    Tari masurile astea, ca barosu.
  • 0 (0 voturi)    
    E hotarât (Vineri, 30 iunie 2017, 7:44)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    România e tara nefrecventabila. Investitorii sa se care, sa ramân haita de hoti PSD (+ALDE) ca sa jefuiasca totul dupa bunul lor place.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar, stai ca nu inteleg! (Vineri, 30 iunie 2017, 8:36)

    BEDE [utilizator]

    Deci, guvernul Grindeanu a fost dat jos pentru ca nu a indeplinit promisiunile programului de guvernare de mai inainte. Acum insa, iata ca noul guvern vine cu alt program de guvernare... Cum vine asta? Daca era de schimbat programul de guvernare, trebuia neaparat schimbat si guvernul? Poate da, poate nu, dar, daca se schimba programul de guvernare inseamna ca motivul pentru schimbarea guvernului nu poate fi acela ca nu a indeplinit ceea ce prevedea vechiul program de guvernare...
    Haos total. Parca totul este numai sa iasa ca baronii P$D sa fure cum vor ei si cat vor ei si nimeni sa nu-i deranjeze. Sau? Are cineva alte explicatii mai plauzibile pentru ceea ce se vede si se aude?
  • +1 (1 vot)    
    Taxa de solidaritate (Vineri, 30 iunie 2017, 9:13)

    Celbland [utilizator]

    Taxa de solidaritate se aplică numai celor care muncesc și au salariu peste 14.500 lei. Dacă furi mai mult de 14.500 lei pe lună, nu plătești taxa.

    Deci, furați, nu munciți !!!
  • +1 (1 vot)    
    Prag de aplicare (Vineri, 30 iunie 2017, 10:45)

    mr. no comment [utilizator]

    Ce nu spune inca nimeni este nivelul pragului, 14.500 lei, cine garanteaza, ca daca nu le ies calculele la cercopitecii din ANAF acest prag nu va fi scazut la 5000 lei?
  • 0 (0 voturi)    
    Marxismul n-a murit... (Vineri, 30 iunie 2017, 12:44)

    USMarines [utilizator]

    El traieste prin incompetenta si coruptia unor dinozauri politici... Stiti voi care...
    Asemenea masuri nu sunt menite decat sa acopere gaurile facute de masurile populiste - fara fundament economic - luate pentru poporul lui "sa ne dea statul".
    Exista o simbioza intre poporul lui " sa ne dea statul" si politicienii corupti si incompetenti.
    Unul suge voturi de la celalalt, iar celalalt solicita sa i se dea.
    Cand situatia devine critica, se maresc taxele pe cei care (mai) produc bani... Da-i dracului de privati, daca sunt fraieri sa munceasca, sa plateasca nenorocitii...!!
  • 0 (0 voturi)    
    Capitolul Culte. Cultura. Minoritati (Vineri, 30 iunie 2017, 12:48)

    Cocut [utilizator]

    A citit cineva punctul 7 de la Directii de actiune de la pag. 173???
  • 0 (0 voturi)    
    inca un pas in adancirea (Vineri, 30 iunie 2017, 13:02)

    Claudiu-N [utilizator]

    rupturii intre angajatii de la privat si cei de la stat (votanti psd in mare majoritate)
    alti bani scosi de la companiile private si dati catre cei de la stat

    2000 ron salariu minim!!!!
    nu sunt impotriva cresterii salariului minim dar nu cu 40% de la un an la altul , ca doar economia nu o creste cu tot atat

    pur si simplu acest program ca si cel de dinainte arata disperarea psd de a recapata increderea pierduta dupa OUG 13
  • 0 (0 voturi)    
    program de guvernare PSD (Vineri, 30 iunie 2017, 21:16)

    vip123 [utilizator]

    Daca cineva are curiozitatea sa examineze PDF-ul postat pe site-ul camerei deputatilor o sa constate ca este realizat cu un pachet Office piratat..tipic PSD , Romania anului 2017.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi