​Efectul Tudose pe Bursa: Actiunile bancilor cotate la BVB scad cu rapiditate dupa ce premierul a declansat gherila anti-bancara

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 31 august 2017, 14:23 Economie | Finanţe & Bănci

Cand primul ministru al unei tari iese public in mod repetat cu declaratii impotriva bancilor, comparandu-le cu criminali care au intrat in legenda, iar in scurt timp apar informatii legate de taxarea activelor bancare, e normal ca cei care detin actiuni cotate la BVB ale institutiilor de credit sa isi puna intrebari despre cat de oportun e sa isi mentina investitia. Si multi decid sa vanda, estimand ca spusele Premierului nu vor ramane fara efect, iar profiturile bancare vor scadea, imputinandu-le dividendele pe care sperau sa le incaseze. Joi, actiunile BRD au pierdut aproape 5%, iar cele ale Bancii Transilvania peste 5%.






In cazul BT, graficul arata ca mai jos:




Miercuri, actiunile Bancii Transilvania, cel mai tranzactionat emintent de la bursa romaneasca, se depreciasera cu 3%, la 2,375 lei, in timp ce titlurile BRD scazusera cu pana la 3,7% la 13,38 lei, cele mai abrupte scaderi de pe piata locala de capital.

Reamintim ca marti seara, prim-ministrul Mihai Tudose a declarat ca a avut o experienta neplacuta cu bancile- mai exact un incident in care banca l-ar fi lasat fara cei 500 de dolari pe care ii avea in cont-  si ca prin urmare refuza ca salariul sa-i fie pus pe card, pentru ca banca sa nu beneficieze de comision la fiecare retragere.  Intrebat de ce nu are niciun cont bancar, Mihai Tudose a raspuns: "Am refuzat sa-mi pun leafa pe card ca sa-i dau bancii cate doi bani de cate ori folosesc cardul. Nu vreau sa-i dau. Consider ca nu-i merita", a declarat el,.

Potrivit reprezentantului unei banci, ca o institutie de credit sa incaseze 550 de dolari (cei 500 din depozit plus 50 USD - comisionul pe care Tudose pretinde ca i l-ar fi solicitat banca) in comision de administrare cont curent in dolari, trebuie ca acest cont sa fi fost deschis acum 42 de ani, la o valoare medie de 1 dolar a comisionului lunar pentru un cont in USD. "Ca sa incaseze banca 550 de dolari in comision de administrare cont curent in dolari, trebuie ca acest cont sa fi fost deschis acum 42 de ani, la o valoare medie de 1 dolar a comisionului lunar pentru un cont in USD", explica un oficial bancar.

Una peste alta declaratiile razboinice ale lui Mihai Tudosenu au cum sa nu lase urme pe Bursa. Acum cateva zile, fara a da vreun nume, acelasi Tudose a sustinut ca depozitele romanilor nu sunt in siguranta pentru ca, in acceptiunea lui, bancile care "nu au profit sunt pe pierdere si risca sa intre in faliment". BNR a reactionat atunci prompt, iesind public pentru a anunta ca banii romanilor din banci sunt in siguranta si depozitele garantate. Daca actiunile bancilor scad, nu e cert care e viitorul actiunii "Tudose".


Citeste mai multe despre   












VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

4449 vizualizari

  • +26 (36 voturi)    
    mda (Joi, 31 august 2017, 14:30)

    SoulSearcher [utilizator]

    asta si vor...

    haos bancar, haos financiar, haos economic...

    ca ei sa-si rezolve problemele penale in liniste, cat restul tarii fierbe cu probleme existentiale
    • +13 (19 voturi)    
      Exact..... (Joi, 31 august 2017, 14:40)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Tot ceea ce fac este premediat........si are un nume exact in CP al Romaniei !!!!
      • +5 (17 voturi)    
        Se ved ca Tudose (Joi, 31 august 2017, 15:00)

        LLLL [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        a facut facultatea la distanta. Poate ca DNA ar trebui sa cerceteze cum si-a obtinut diploma de studii domnul Tudose.
    • -15 (33 voturi)    
      Ce e ala haos bancar ? (Joi, 31 august 2017, 14:45)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      cand te imprumuti 500 de lei si dai inapoi bancilor 1500 ?
      • +13 (23 voturi)    
        nope (Joi, 31 august 2017, 14:58)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        Aia e cand semnezi ca primaru', fara sa pricepi ce, ca sa iei credit pentru vacanta.
        • -14 (20 voturi)    
          Nevermind si explicatia unde e ? (Joi, 31 august 2017, 15:14)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          te poti imprumuta altfel de la o banca fara sa semnezi ca primarul? explica-ne
          • +7 (13 voturi)    
            Frankie, cred că știi (Joi, 31 august 2017, 15:34)

            mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            Ce înseamnă "ca primarul".
            Dacă tu așa îți iei creditele, fără sa te uiți la condiții, fără sa cauți cea mai buna ofertă, atunci înseamnă că nu ai educație financiară deci nu prea înțelegi despre ce e vorba.
            Sunt de acord că ce se întâmpla pe burse e mai degeabă efect decât cauză (sper), dar nu poți spune că iei credit orbește. Dacă nu pui presiune pe bănci luând cea mai bună ofertă nu vei putea să le schimbi comportamentul.
            • +6 (14 voturi)    
              E invatat cu ajutorul social (Joi, 31 august 2017, 16:14)

              BokassaOficial [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

              De aici si falsa impresie ca toata lumea se da peste cap ca sa-i dea lui ceva. Bat pariu ca pana acum si-a luat cel putin o teapa cu tigai si inca mai asteapta premiul ala de 1000 lei, cum i-a zis un necunoscut la telefon si pentru care a achitat deja impozitul standard de 100 lei.
          • +7 (13 voturi)    
            poti (Joi, 31 august 2017, 15:37)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            1. poti sa pui mana pe o carte. mai greu daca ultima pe care ai citit-o a fost abecedarul.

            2. poti, daca ai un salariu decent, sa negociezi cu banca un "descoperit de cont" cu o perioada de gratie de x zile si o dobanda ROBOR + 5-6%. daca esti fazan cu salariul minim pe economie, probabil ca va fi ROBOR+10%...

            3. poti sa-ti angajezi un avocat specialist in asa ceva sau un consilier finanicar cand ai de semnat un contract pe 30 de ani. platesti cateva sute de euro si te scapa de cateva zeci de mii.

            4. poti sa nu te indatorezi la limita veniturilor, astfel incat rata lunara sa nu reprezinte in primii ani doar dobanda. daca poti sa iei un credit nu inseamna neaparat ca ti-l permiti si ar trebui sa o faci..

            dar tu poti sa ne spui si noua banca si tipul de credit la care imprumuti 500 de lei si dai inapoi 1500?..
            • 0 (2 voturi)    
              depinde (Vineri, 1 septembrie 2017, 2:30)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              La pct 4, in cazul imobilare pe termen lung si rate egale, este logic ca prima jumatate a perioadei sa platesti dobanda. Insa trebuie sa fie si asumat, ceea ce nu se prea intampla. Ceea ce ne aduce la pct 3, unde ai perfecta dreptate. Lumea se duce cu mecanicul sa-si ia o masina sh de 2k eur, dar nu si-ar lua pe cineva de meserie la semnare credit zeci mii eur.
              • 0 (2 voturi)    
                de ce e logic?? (Vineri, 1 septembrie 2017, 10:59)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                in fiecare luna platesti dobanda la sold. nu o platesti in avans pentru tot creditul.

                daca dobanda este 200 euro in prima luna si rata este 400, ai scazut deja 200 de euro din sold si luna urmatoare dobanda va fi mai mica, sa zicem 199 si soldul se va reduce cu 201.
                daca dobanda e 399 si platesti doar 1 euro din creditul initial, va dura mult mai mult pana ajungi sa scazi suficient din sold incat sa vezi un efect semnificativa asupra dobanzii.
                • 0 (2 voturi)    
                  serios? (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 5:18)

                  Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  Tu chiar nu stii diferenta dintre rate egale si rate descrescatoare? Comentezi aiurea. Daca eram frankie, faceam misto de tine pe stil ciob de oala sparta.

                  http://www.bankingnews.ro/educatie-financiara-rate-credit.html

                  Ti-am ales linkul asta din gramada google, ca e cu desene :D
                  • 0 (0 voturi)    
                    serios (Luni, 4 septembrie 2017, 15:29)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                    problema cu link-ul tau este ca acest gen de articole de "popularizare" a unui subiect nu sunt suficient de bine explicate matematic. in exemplul cu rate descrescatoare, prima rata va fi cu siguranta mai mare decat prima rata din exemplul cu rate egale. pune mana pe un creion si o hartie.. :)

                    ideea e simpla. o repet: dobanda se plateste la sold. daca rata pe care ti-o permiti este de 500 de euro, banca nu-ti va putea oferi un credit la care dobanda lunara e mai mare de 500 de euro. mai mult, daca dobanda creste, te vei trezi ca ti-a crescut rata independent de cursul valutar. si nu trebuie sa caut explicatii pe google pentru ca sunt platit sa configurez aplicatii pentru asa ceva.
                    • 0 (0 voturi)    
                      wtf?!? (Luni, 4 septembrie 2017, 16:16)

                      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                      Vrei linkuri cu formule unde nu au mers desenele? Fa un pic de research, ca tocmai ai dovedit ca nu stii cu ce se mananca. Nu e vorba ca dobanda ar fi mai mare fata de rata, ci componenta majoritara in componenta ratei. Sau poate nu ai citit EXACT ce am scris, mai ales ca nu-mi amintesc sa fi spus undeva ca la rate descrescatoare, rata va fi egala ca la rate egale. Vad ca ai alocat un paragraf pentru a raspunde la ceva ce eu nu am sustinut, in ideea de a te aplauda singur.

                      http://andreilungu.blogspot.ro/2015/03/video-aplicatie-excel-pentru-calcul.html

                      Uite: video si formule. Poate te ajuta sa intelegi ce configurezi in aplicatiile pe care zici le faci.

                      De obicei, chiar daca ai opinii contrare, nu aberezi atat de gratios.
                      • 0 (0 voturi)    
                        wtf indeed (Marţi, 5 septembrie 2017, 14:21)

                        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                        poate exprimarea mea lasa de dorit? in link-urile tale nu vad nici o contradictie cu ce am scris mai sus.

                        o sa-ti raspund cu o intrebare. daca la jumatatea creditului decizi sa faci o refinantare, sa il dai in plata sau sa il vinzi, toate variantele insemnand ca vei inchide cumva creditul inainte de termen, inseamna ca banca iti va returna din dobanda pe care tu ai platit-o in avans? :))
                        • 0 (0 voturi)    
                          gizas (Marţi, 5 septembrie 2017, 16:17)

                          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                          " in exemplul cu rate descrescatoare, prima rata va fi cu siguranta mai mare decat prima rata din exemplul cu rate egale. pune mana pe un creion si o hartie."

                          Uite, de ex., unde stai sa-mi explici moartea caprioarei, omorate de tine in vis si nu de mine in scris :D

                          Daca te uiti mai sus, am si zis ca rate egale, inseamna dobanda mai mare in prima parte a creditului si ar trebui sa reprezinte o optiune asumata. In ceea ce priveste dobanda aia platita "in avans" de care spui, nu este platita in avans, ci reprezinta practic costul ratelor egale, dar mai mici in prima parte.

                          Problema la romani consta in intelegere a ce semneaza si, implicit, asumare. Eu sunt perfect constient de costul de mai sus al ratelor egale si mai mici, acceptandu-l pentru ca mi-am exercitat optiunea. Mi-e scarba insa de oracaitorii care se miorlaie ca, vai, au platit mai mult dobanda si foarte putin din principal in 10 din 30 ani. Doh.

                          Mai studiaza linkurile in varianta desen sau formule :D Reprezinta 2 OPTIUNI, fiecare cu avantaje si dezavantaje si nu este vreuna obligatorie si "mai corecta" ca varianta de calcul/credit. Si merele si perele sunt la fel de fructe dar, ca la sani, forme diferite :)))))
            • +1 (3 voturi)    
              Da-ne un exemplu, (Vineri, 1 septembrie 2017, 13:15)

              icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              in care, o banca si-a modificat o clauza contractuala solicitata de client(persoana fizica) inainte de semnarea contractului.

              Vorba vanzatorului de credite needucat financiar " Acesta este contractul cadru iar clauzele contractuale nu se pot modifica"
          • 0 (0 voturi)    
            simplu (Vineri, 1 septembrie 2017, 2:38)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            1. compari oferte si conditii. Stii ca sunt mai multe banci pe piata, nu? Este adevarat, unele fac banul gros pentru ca exista fraieri atrasi de luminite colorate si mirajul banului

            2. intrebi un prieten care stie cu ce se mananca sau platesti pe cineva de meserie pentru comparare si la semnare

            3. NU te obliga nimeni sa iei credit, ca nu este taxa/impozit. De ce nu injuri si producatorul masinii ca nu mai ai bani de benzina si nu e normal sa cumperi masina fara sa o poti folosi, nu? :D

            Am 2 credite ipotecare luate de la o banca greceasca mica, dupa ce am comparat ofertele si conditiile. Nu pot spune ca nu ma bucur cand se miorlaie de "nedreptati" cei care au luat in aceeasi perioada de la banci mari si mumoase. Conditiile, marjele si comisioanele au fost la vedere tot timpul. Nestiinta si prostia nu sunt scuze.
            • -1 (1 vot)    
              Inselaciunea nu este o scuza, (Vineri, 1 septembrie 2017, 13:21)

              icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              care este demonstrata prin miile de procese pierdute de banci pe clauze si comisioane abuzive,
              Se pare ca proaste si nestiutoare au fost bancile pana la urma.
              Cine sapa groapa altuia cade in ea, ai grija cum sapi...
              • 0 (0 voturi)    
                inselaciune? (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 5:22)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

                Adica ce fac TOTI vanzatorii si/sau producatorii cand isi vand produsele? Ce e ok la dealerii auto nu se aplica la banci, dupa parerea ta?

                Da, stiu... clauza abuziva a fost si ca trebuie sa restitui un imprumut luat in chf in, SURPRIZA, chf. Iti dai seama, o moeda straina a avut tupeul sa fie abuziva si sa nu-si pastreze cursul de schimb. Nu mai intru in detalii ref valoare libor vs euribor vs robor la vremea respectiva, ca deja o sa zici ca vorbesc, abuziv, chineza.
      • +17 (23 voturi)    
        ala e Provident, fraiere! (Joi, 31 august 2017, 15:08)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        daca te-ai duce la banca nu ai avea de platit dobanzi camataresti.
        Dar ptr ca tu nu ai un loc de munca si traiesti doar din panii platiti de PSD ptr mesajele tale de postac nefericit e normal sa e poti imprumuta doar la Provident.
        • -11 (19 voturi)    
          tahomir esti patron de banca ? (Joi, 31 august 2017, 15:16)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          Nu inteleg de ce esti asa un infocat sustinator al bancilor.
          Banci care in Romania te jupoaie de tot iar intr-o tara civilizata situatia este cu totul alta.
          • +9 (13 voturi)    
            o tara civilizata.. (Joi, 31 august 2017, 15:39)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            pai du-te intr-o tara civilizata si vei avea parte de dobanzi mai mici. voteaza PSD si in Romania afacerile vor fi intotdeauna riscante si asigurarile scumpe.
            • -1 (1 vot)    
              In mintea ta (Vineri, 1 septembrie 2017, 13:45)

              icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              toti PSD-isti au luat credite cu dobanda mare, comisioane abuzive, moneda straina iar restul sunt capitalistii care in general le-au tras teapa PSD-ilor sau in cel mai bun caz rad de ei.
              Esti penibil jidane.
            • +1 (1 vot)    
              pai ma duc intr-o tara civilizata (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 12:59)

              Frankie [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              pt ca din Romania au plecat 4 milioane de oameni in 15 ani. Eu ii voi urma. In Romania sa ramana prospere bancile si fraierii care le sustin.
      • -11 (23 voturi)    
        Nuuuu, haos bancar e cand pui in banca 500 $ (Joi, 31 august 2017, 15:26)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        Nuuuu, haos bancar e cand pui in banca 500 $ si dupa trei ani iti da telefon banca ca ti s-au consumat banii pe intretinerea contului (spalat, mancat, periuta de dinti, imbaiat, inbtracat, rechizite scolare, etc) si mai ai de adus inca 50 de dolari.
        Sau asa e normal, ca nu ma pricep?
        • -6 (14 voturi)    
          Fals (Joi, 31 august 2017, 15:33)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Banca te suna dupa vreo 3 ani dupa ce s-au terminat banii, ca sa aduci inca 500 dolari de acasa
          • -8 (12 voturi)    
            Aceiasi idee am subliniat-o si eu. (Joi, 31 august 2017, 16:11)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Aceiasi idee am subliniat-o si eu: faptul ca dai bani bancii, banca nu-ti da nimic inapoi, ba chiar iti cere bani in plus CA TI-A FACUT SERVICIUL DE A-TI LUA BANII !

            Are dreptate primul ministru: Terente era nevinovat in comparatie cu astia !
          • +7 (13 voturi)    
            nu prea ganditi, ca nu e nevoie... (Joi, 31 august 2017, 16:22)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            ce bine va invata la partid... sa mancati acelasi rahatel care il mananca si 2dose.

            BRAVO !!! postaci de profesie... nu prea ganditi, ca nu e nevoie.
          • +4 (4 voturi)    
            Tudose, tu esti ? (Joi, 31 august 2017, 20:08)

            Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Gata, tata, am inteles, nu e nevoie sa te plangi peste tot :))
        • +2 (2 voturi)    
          Si esti fraier sa tii 3 ani dolarii in banca (Joi, 31 august 2017, 22:14)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          fara sa vezi ce se intampla cu ei?
      • 0 (0 voturi)    
        cand te imprumuti 500 si rambursezi 1500... (Vineri, 1 septembrie 2017, 15:59)

        Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        se cheama ca esti prost! atat! nimic mai mult, nimic mai putin!!!
  • -11 (19 voturi)    
    Nu-i problema (Joi, 31 august 2017, 14:44)

    galeo [utilizator]

    Poate nationalizeaza statul (prin cumparare) cateva banci la pret de promotie, cum a facu si Ungaria sau Polnia de altfel.
    • +1 (15 voturi)    
      pai deja are banca (Joi, 31 august 2017, 15:08)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      pai te poti duce la CEC, statul deja are banca. Ce iti pasa tie de ING de pilda?
      • -9 (11 voturi)    
        In plus, bancile nu au profit de 7 ani.... (Joi, 31 august 2017, 15:30)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        In plus, bancile nu au profit de 7 ani....deci statul a pierdut exact ceea ce nu avea inainte: adica nimic.

        Si daca - ff mica probabilitatea - vreuna din bancile astea decide ca pleaca din Romania (pleaca cainele din macelarie?)...raman alte 20 de banci care fac profit zero.
        • +2 (2 voturi)    
          care banci fiule cele din Grecia? (Joi, 31 august 2017, 22:11)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          .
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate (Joi, 31 august 2017, 15:25)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      atunci va fi cu adevarat problema
    • +7 (9 voturi)    
      loool (Joi, 31 august 2017, 16:24)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      GALEO & NEWLOOK : postacii retardati de profesie... cand centreaza unul da cu capul celalalt si invers.

      SUNTETI PENIBILI ca nu va dati seama de prostia in care esuati, nu mai vorbesc carepetati exact ce a zis nulitatea de Tudose ca niste papagali.
      • +1 (1 vot)    
        astia doi (Joi, 31 august 2017, 20:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        sunt ca ecoul.
        n-au nicio idee proprie.
        totul e din gura ficatului umblator, temporarul prim ministru tudose.
    • +1 (1 vot)    
      Romania a nationalizat in 1948. Polonia si (Joi, 31 august 2017, 22:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Ungaria cand?
    • 0 (0 voturi)    
      Din pacate, (Vineri, 1 septembrie 2017, 13:52)

      icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      statul nostru este un foarte prost administrator si ma indoiesc ca isi doreste asa ceva.
      Ungaria si Polonia iau modelul tarilor occidentale care dau de pamant cu bancile in caz ca acestea abuzeaza de buna credinta a creditorilor, vezi cazurile in care bancile sunt nevoite sa plateasca amenzi de miliarde de euro pentru inselaciunile pe care le practica, noi in schimb avem un avocat al bancilor in persoana securiciului Manole, securici care este dispus la orice pentru a apara camatarii.
      • 0 (0 voturi)    
        Debitori nu creditori (Vineri, 1 septembrie 2017, 14:06)

        icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

        abuzeaza de buna credinta a debitorilor/clientilor
  • +6 (12 voturi)    
    poate chiar si speculeaza pe bursa... (Joi, 31 august 2017, 14:53)

    Fuscus [utilizator]

    ce ziceti!? am mai avut o situatie mega scandaloasa: Ionut Popescu, daca va mai amintiti personajul si episodul. oricum, gestul lui Puturose este unul care e vecin cu infractiunea.
  • +5 (11 voturi)    
    sfatuit bine (Joi, 31 august 2017, 14:53)

    wodan [utilizator]

    de avocatelu care nu stie oratorie piperea
  • +9 (13 voturi)    
    hmmmm (Joi, 31 august 2017, 14:53)

    liviu_ [utilizator]

    dragutz...
    psd are tot timpul sa distruga justitia si economia romaniei... dar se pare ca se grabesc enorm de mult... probabil incearca sa faca tot in prima jumatate de mandat!
  • +14 (18 voturi)    
    triste si pagubase manevrele dispereae ale PSDeilo (Joi, 31 august 2017, 14:54)

    Plagarus [utilizator]

    Pe ce maini a ajuns biata tzarisoara ?!
    A3 + Realttatea tv + boborul indobitocit = colaps pe taote palierele RO.
  • +15 (17 voturi)    
    Ar trebui sa raspunda penal (Joi, 31 august 2017, 15:15)

    lasa [utilizator]

    Din cate stiu, orice stire mai ales din partea unui oficial, care are ca obiect piata financiara, se lasa cu anchete si cu eventuale sanctiuni, chair si detentia, daca declanseaza un fenomen in cascada de devalizare a unei institutii financiar-bancare. Unde este aplicata legea pentru afirmatiile (sper ca doar inconstiente) a PM?
  • -8 (14 voturi)    
    Cica investitorii se tem (Joi, 31 august 2017, 15:16)

    adi_69 [utilizator]

    ca nu or sa mai aiba profit cand scandalul tocmai asta este, ca jumatate din banci nu raporteaza profit...
    • 0 (0 voturi)    
      Tudose trebuie sa demisioneze (Joi, 31 august 2017, 22:17)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      este iresponsabil.
  • +7 (9 voturi)    
    Cand au luat la amenzi NN-ul... (Joi, 31 august 2017, 16:00)

    JestersTear [utilizator]

    ... pentru avertizarea legata de Pilonul2, a fost tragedia-tragediilor. Pentru ca vezi doamne "s-a generat panica", pentru ca se "putea destabiliza", etc. Batutul in cap de prim-ministru ce ar merita, avand in vedere ca se vad deja efectele declaratiilor lui?
  • 0 (4 voturi)    
    Cine cumpara actiunile vandute? (Joi, 31 august 2017, 16:06)

    revo [utilizator]

    Pai cine are bani de spalat si de investit, adica capii mafiei PSD! Cum nu mai aveau acces nestingherit la fondurile bancilor, care gem incarcate de economiile populatiei, au declansat cu bunastiinta fenomenul pentru a putea deveni actionari mai pe nimic. Dupa cateva luni, dupa ce isi vor face plinul, bancile vor deveni brusc curate si uscate si vor lucra pentru ei, ne vor jupui de 10 ori pielea cu dobanzi si comisioane, pentru ca obrazul mafiot porcesc PSD-ist cu cheltuiala multa se tine!
  • +7 (9 voturi)    
    Manipulare a bursei in toata regula (Joi, 31 august 2017, 16:14)

    lasa [utilizator]

    Actiunile bancilor si-au revenit pana la cotatiile de dinaintea scandalului. PM este acum autorul moral si faptic a unei manipulari grosolane a bursei. Se cheama infractiune si se pedepseste conform legii. Tot furt l-as aclifica eu, daca folosesti informatii confidentiale sau pozitia oficiala. ALO, DNA? Se aude?
  • +9 (11 voturi)    
    manipulare bursiera (Joi, 31 august 2017, 18:25)

    Razvan_M [utilizator]

    Declaratiile PM-ului sunt manipulare bursiera in toata regula, dupa metoda patentata deja de PSD cu declaratii anterioare. Chestia este ca jmecheria asta ar trebui 1. investigata de procuratura 2. stopata pt. ca ne facem inca si mai de kkt decat ne-am facut pana acum.
    Deocamdata avem crestere economica si un context global foarte favorabil. Dar declaratii de genul asta creeaza complet gratuit instabilitate. Bine, asta daca nu se dovedeste ca sunt niste bajeti ce aveau de cumparat actiuni in Romania de 1 miliard de coco si au avut sprijin de la idiotul din fruntea guvernului.

    Problema si mai mare este ca perioadele pozitive sunt urmate intotdeauna de perioade negative, iar vite incaltate care mai conduc si ditai guvernul Romaniei pot aparea oricand - iar investitorii sau potentialii investitori, daca au de ales intre doua sau mai multe tari riscante, o aleg pe cea fara vite incaltate in fruntea guvernului, daca se poate.
  • -1 (3 voturi)    
    sa plece daca nu sunt competitivi (Joi, 31 august 2017, 18:46)

    demaGOCU [utilizator]

    Capitalismul nu e pentru loseri
  • +2 (8 voturi)    
    bai (Joi, 31 august 2017, 18:54)

    bobyrou [utilizator]

    A scazut cu 0.60, fratilor e belea mare, mor bancile de foame. Pe bune? Scade cu 0.60 si e semnal de alarma? Ce va mai spala hotnews pe creier cu astfel de stiri alarmante.

    Si nu le duceti grija bancilor, amintitiva de comisioanele care le iau cu japca.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri