Federal Reserve injecteaza 180 de miliarde $ pe pietele financiare. Trezoreria emite bonuri de tezaur de 100 de miliarde $

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 18 septembrie 2008, 10:46 Economie | Finanţe & Bănci

Rezerva Federala americana va disponibiliza 180 de miliarde de dolari in lichiditati pe pietele financiare, in cadrul unei actiuni concertate a bancilor centrale mondiale, anunta Fed Reserve, intr-un comunicat publicat joi si citat de AFP.

Fed Fed a anuntat, totodata, ca a incheiat, cu Banca Centrala Europeana, cu Banca Nationala a Elvetiei, cu Banca Angliei, cu Banca Japoniei si cu banca centrala canadiana acorduri de tip "swap".

Un astfel de acord permite bancilor centrale sa se imprumute reciproc cu lichiditati pe termen scurt, necesare pentru stabilizarea sistemului financiar intern.

Actiunea concertata a bancilor centrale are ca scop stoparea panicii care a cuprins pietele financiare internationale, dupa ce banca Lehman Brothers a intrat in procedura de faliment.

Dolarul creste fata de euro, dupa anuntul Fed

Dolarul a castigat aproape un cent, pana la nivelul de 1,4279 dolari pentru un euro, imediat dupa anuntul actiunii coordonate a marilor banci centrale.

Dolarul, cotat in jurul valorii de 1,4370 $ pentru un euro, a crescut pentru scurt timp, dupa care a scazut din nou. La ora 7,40 GMT un euro se tranzationa pentru 1,4340 dolari.

Anuntul a produs efecte si pe piata aurului, dar in sens invers. Metalul galben a pierdut aproape 17 dolari, dar si-a revenit imediat. Uncia de aur valora, la aceeasi ora, 871 de dolari pe piata londoneza.

Marea Britanie: O actiune hotarata este esentiala pentru stoparea crizei financiare

Ministrul britanic al Finantelor, Alistair Darling, a declarat joi ca bancile centrale trebuie sa actioneze "hotarat si rapid" pentru mentinerea stabilitatii sistemului financiar.

"Este esential ca bancile centrale sa actioneze de o maniera hotarata si rapida in fata acestor turbulente, in conditiile in care esential este, in prezent, sa mentinem stabilitatea sistemului bancar", a spus el, comentand actiunea coordonata a marilor banci centrale.

Trezoreria emite bonuri de tezaur de 100 de miliarde $

Trezoreria americana a anuntat joi ca va emite bonuri de tezaur in valoare de 100 de miliarde de dolari, pentru a sustine Rezerva Federala si masurile de ajutor pe pietele financiare.













Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

4310 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    . (Joi, 18 septembrie 2008, 11:10)

    Mda [utilizator]

    sa speram ca isi revin din criza! americanii mereu au gasit solutii, bravo!
    • +2 (10 voturi)    
      Pintea is going Financial... (Joi, 18 septembrie 2008, 15:01)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Mda

      Luni,dupa anuntarea crahului Lehman Brothers,banca germana KfW a transferat "din greseala" 300 milioane $ acestei banci americane falimentare."Prea tarziu" de fapt,nu din "greseala".E aici dovada clara ca Lehman B s-a prabusit din lipsa de lichiditati in euro. Statele exportatoare de petrol cer acum neoficial euro la cumparare,exact cum am scontat ca se va intampla.In esenta,iata lantul cauzal:importatorii de petrol din USA dobandisera in ultima luna destule lichiditati in $ cat sa plateasca importurile si au efectuat plata catre furnizori prin banca,scontand ca banca va putea sa converteasca acesti dolari in euro.Dar banca nu mai avea destui euro,furnizorii nu mai acceptau dolari asa ca ea si-a transferat nepermis de multi dolari in Germania ca sa cumpere euro insa acesti euro dispensabili au fost procurati de KfW cu foarte mare greutate,dupa cum se vede,ei au ajuns etapizat si finalmente prea tarziu in Statele Unite,atunci cand Lehman B--golita de lichiditati si exasperata de asteptare sub presiunea clientilor--a fost fortata sa-si declare falimentul.S-a intamplat exact ceea ce am prevazut cu alta ocazie(pour les amis!):pentru USA,indezirabilitatea dolarilor pe plan extern va amorsa criza letala a resurselor.Aceasta criza tocmai a inceput,va avea ca efect o inflatie galopanta in USA urmata de un dezastru social pe care nici nu vi-l puteti inchipui si nu va putea fi combatuta prin nici un mijloc imaginabil,din simplul motiv ca a fost premeditata de asa maniera incat sa ingenuncheze in mod inexorabil superputerea globala americana.Babilonul cel Mare are zilele numarate...
      • 0 (6 voturi)    
        Din cite stiu ... (Joi, 18 septembrie 2008, 17:32)

        samurai [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        petrolul se tranzactioneaza NUMAI si NUMAI la bursele New York's NYMEX si London's IPE iar acolo se lucreaza cu dolari. Ca vor unii sa se faca o piata paralela in euro asta-i alta poveste dar deocamdata buni-rai cum or fi dolarii se folosesc ... inca nu am auzit de petro-euroi. Si la urma urmei cit petrol crezi ca , cumperi cu 300 de milioane de $? Un bancher german spunea despre valori mult mai mari pierdute de o banca ca ar fi: peanuts...!
        Si nu te mai bucura atit ca Babilonul cel mare o sa pice ca americanul de rind are datorii la banci pina-n git, dureri de dinti pe care de multe ori nu si le permite sa le trateze din cauza preturilor aberante la dentist, maninca la fast-food ca-i mai ieftin,etc, etc. Ura ta fata de Bush coboara pina-n ultimul cartier din NY...
        • +1 (9 voturi)    
          Pintea nu uraste,Pintea te trozneste! (Joi, 18 septembrie 2008, 18:59)

          Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui samurai

          Cei 300 mil $ erau doar ultima transha,samuraiule.Iar piata subiacenta(nu paralela) in euro exista deja,insa numai in tranzactiile interbancare.Nu poti obliga pe nimeni sa-si vanda marfa contra unei plati intr-o anumita moneda daca el nu vrea sa fie platit in acea moneda...
          • +2 (6 voturi)    
            Bati cimpii... (Joi, 18 septembrie 2008, 20:37)

            samurai [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

            si incerci sa te "scoti " acum. Ultima transa din cite zeci de miliarde? Nu eu am inventat regulile dupa care se tranzactioneaza bunurile pe piata internationala dar din pacate (pt. tine) petrolul, aurul, aluminul , etc. se fac in dolari ( ca nu au acoperire, ca-s hirtie igienica pt. unii,ca America se va prabusi ,etc, asta-i alta discutie) asa ca ce spui tu "neoficial euro la cumparare si Nu poti obliga pe nimeni sa-si vanda marfa contra unei plati intr-o anumita moneda daca el nu vrea sa fie platit in acea moneda..." sint mari prostii. Tu nu citesti ca OPEC-ul vinde petrolul in dolari ? Iranul accepta ca monezi forte rubla si rial-ul si uite ce bine o duce poporul iranian care trebuie sa stea la coada sa cumpere benzina.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu stiu care este bucuria ta, (Joi, 18 septembrie 2008, 18:58)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        ... cai daca e sa cada "Babilonul; cel mare", o sa cada si cele mici... O criza mare va duce la un inevitabil razboi mondial, in urma caruia se vor sterge multe datorii externe, se vor ocupa noi tari cu importante resurse naturale etc tec... Asa ca, in rahat va fi "Babilonul cel mare", in rahat vei fi si tu (si noi, de fapt). Bucura-te cat mai poti!
        • 0 (6 voturi)    
          Pintea: not just another Cold Warrior... (Joi, 18 septembrie 2008, 19:36)

          Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Ce razboi mondial intrevezi dumneata in era rachetelor balistice intercontinentale cu incarcaturi nucleare?Poate doar un nou Razboi Rece cel mult pe care deja USA il pierde cu brio...Cat despre colapsul economiei americane,normal ca si alte tari vor resimti unda de soc dar cele cu economii sanatoase si un sistem bancar solid isi vor reveni rapid si apoi vor destupa intr-o veselie sticlele de sampanie!He-he!
          • 0 (4 voturi)    
            Asa sa fie, cum zici tu! (Joi, 18 septembrie 2008, 20:10)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

            Ti-ai pregatit sampania? Romania are una dintre cele mai sanatoase economii, plus rezerve naturale cacalau.

            Ce viziune limitata ai, dar probabil e de la sampanie. Faptul ca suntem in "era rachetelor mai mult sau mai putin balistice cu incarcaturi nucleare", ar trebui sa fie un factor de ingrijorare, nu unul de relaxare. O sa se gaseasca destui nebuni care sa dea cu bombita sa moara si jumate din populatie impreuna cu ei, cand vad ca nu o mai pot scoate la capat. Sa vezi atunci ce de sampanie o sa curga! Plus ca, asa cum se vede, tocmai marile puteri nu au economii sanatoase (fie ca se numesc China, SUA, Japonia, Rusia etc..).
            • 0 (4 voturi)    
              Draga Alius, (Joi, 18 septembrie 2008, 21:04)

              Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Te asigur ca am o viziune foarte nelimitata,si nu din cauza sampaniei(care inca asteapta sa fie destupata,dar pt o cu totul alta ocazie,mareata,nu chefuiesc eu pt janghinosii de americani care nu-s decat niste ambuscati si niste distrusi total neinteresanti).Cat priveste viitorul sumbru prefigurat de suprapopularea planetei si epuizarea resurselor,ei bine,el se va lumina in urmatorii ani de o maniera pe care o vei considera surpriza radioasa a vietii tale,dar prefer sa nu anticipez.Jesus is alive,brother!
              • +2 (2 voturi)    
                Da, Jesus is alive! (Joi, 18 septembrie 2008, 21:38)

                Alius [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

                Nu anticipa, te rog. Jesus a anticipat altceva, foarte diferit de viziunile tale. Dar iarasi, sampania...
          • 0 (2 voturi)    
            Mare dreptate ai! (Joi, 18 septembrie 2008, 20:42)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

            Astia care o sa fie afectati rau de criza (daca pica USA, o sa fie rau si de celelalte mari puteri), o sa stea pe margine murind de foame si uitandu-se la tine cum te bucuri de sampanie, caci tu te afli intr-o tara cu o economie foarte sanatoasa... Eu totusi cred ca o sa vina si o sa-ti bage un bocanc in freza si o sa-ti bea sampania aia, iar tu te vei uita cu jind, asta daca mai esti in viata...

            Mai ai rabdare vreo 12-15 anisori si o sa vezi cat de cald o sa fie razboiul rece. Cu atat de multa populatie si cu atat de putine resurse naturale, rezultatul nu poate fi decat unul singur. Da tu bea sampanie acolo in continuare...
          • 0 (2 voturi)    
            . (Joi, 18 septembrie 2008, 21:26)

            Mda [utilizator] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

            aberezi la greu, si mai grav este ca nu iti dai seama!
            • +2 (4 voturi)    
              Pintea care-ti ia Mintea... (Joi, 18 septembrie 2008, 21:57)

              Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Mda

              Mai ai si alte contraargumente debordand de inteligenta briliantina in repertoriul savantelor replici personale??Adica altele decat laconicul "aberezi",derivat din ab-erarre,cu referire frusta la deductia mea detectivistica cu grad inalt de probabilitate???Le astept cu interes,altfel,valeeeaaaaa,nu existi!
    • -2 (2 voturi)    
      Explica-mi ceva (Vineri, 19 septembrie 2008, 1:20)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Mda, explica-mi ceva daca esti capabil.

      Ce faci cu sumele faraminoase de bani aruncate pe piatza?
      Cu ce acoperi acesti bani?
      Care sint produsele sau aurul care acopera acesti bani?
      Exista pericolul hyperinflatiei?
      Americanii (US government) imprumuta in fiecare zi banii de la chinezi. Ce se intimpla daca China nu mai imprumuta acesti bani?

      PS - Raspunsuri la mishto sint considerate nule si neavenite.
    • -2 (2 voturi)    
      Asta nu este solutie. Este doar o aminare (Vineri, 19 septembrie 2008, 2:39)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Asta nu este solutie. Este doar o aminare a problemelor care nu vor intirzia sa se dezvolte.
  • 0 (4 voturi)    
    criza (Joi, 18 septembrie 2008, 11:21)

    claudiu [anonim]

    Se vorbeste mai putin despre bancile romanesti... Ce s-ar intampla daca in curand o banca europeana va avea probleme? Automat filiala ei din Romania va fi afectata. Se vorbeste in piata ca doua banci din Romania vor avea mari probleme.
  • +3 (7 voturi)    
    FR versus $ (Joi, 18 septembrie 2008, 11:24)

    whatever [anonim]

    de fapt, avand monopolul imprimarii de $ cash, stirea ar trebui sa sune astfel: "FR tipareste x miliarde $ si-i arunca pe piata"... simpla hartie fara acoperire (vezi rezultatele creditarii fara limite), doar pt amanarea inevitabilului.
    • -1 (1 vot)    
      Cit cistiga Mr. Fuld (Lehman Brothers) pe ora? (Vineri, 19 septembrie 2008, 1:49)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui whatever

      Mr. Fuld (fost chairman of Lehman Brothers) a cistigat pe durata mandatului la Lehman Brothers aproape 500 milioane de dolari ori 17000$/ora.

      Rapacitatea acestor conducatori este principalul factor care va face ca oameni obisnuitzi sa plateasca oalele sparte de catre acesti banditii.

      http://www.iht.com/articles/2008/09/18/opinion/edkristof.php

      PS - Astept raspunsuri la obiect, mishtourile sint considerate neavenite.
  • -1 (5 voturi)    
    Bet Big. Get Rich. Screw up. Enjoy Golden Parachut (Joi, 18 septembrie 2008, 11:38)

    Anonim [anonim]

    Bet Big. Get Rich. Screw up. Enjoy Golden Parachute
  • +1 (7 voturi)    
    1929 (Joi, 18 septembrie 2008, 11:46)

    Lucian [anonim]

    Nu stiu de ce aceste masuri mi se par doar o amanare a dezastrului iminent. Si, cu cat se amana mai mult, cu atat socul va fi mai puternic. Sper sa nu avem parte de o noua recesiune globala ca cea din anii '30.
  • +2 (10 voturi)    
    Injecteaza iluzii (Joi, 18 septembrie 2008, 11:46)

    Mihai [anonim]

    Avand in vedere ca dolarul nu are acoperire in aur iar tiparnita este la dispozitia FED injectia este de fapt cu hartii.

    Daca aveam si eu o tiparnita de bani cumparam AIG-ul. Dau hartii pt active. Bun deal ;)

    Valurile create de criza sunt din ce in ce mai mari si vor matura f multe companii. Cei care o sa sufere vom fi tot noi, plebea.
    • +1 (7 voturi)    
      Oricine poate cumpara o imprimanta, albnegru-color (Joi, 18 septembrie 2008, 14:22)

      CFG [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Mihai [anonim], cumpara o imprimanta si tipareste ce vrei ...

      Omenirea a invatat ce inseamna acoperire intr-un metal a unei monede si de ce este mai bine sa ai masa monetara cate bunuri si servicii ai pe piata (si nu numai cat metal ai). Sunt lectii invatate in trecut, dar fara educatie mai greu sa si stii ... nu de alta, dar nimeni nu se naste invatat.

      Sa vedem cat va fi inflatia.

      Cat despre dat "hartii" (tiparite la imprimanta color sau nu) schimbat epe active, deal-ul cu AIG a fost imprumut (85 mld.$) garantat cu actiuni (80%). Adica IMPRUMUT. Adica nu active de 1000 mld.$

      Detaliile sunt importnante, dar mai greu sa gandesti cand nu stii de ce s-a renuntat la acoperirea in aur/argint/metal a unei monede nationale.


      Intotdeauna cand bagi bani in ceva prost/subprime ai sanse mai mari sa pierzi. Mai rau este cand cei care au decis (management) nu platesc, cum se intimpa in unele tari. Ca in altele, platesc, vezi Enron ...

      Iar plebea fara minte si educatie va suferi intotdeauna, noroc ca va fi mai bine pe lumea cealalta: fericiti cei saraci cu duhul ca alor va fi imparatia cerurilor ...

      ... ai carte, ai parte ... si mai trebuie sa si gandesti (ceva mai mult).
      • 0 (2 voturi)    
        Bine ! (Joi, 18 septembrie 2008, 15:42)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui CFG

        Corect comentariul tau.
      • -2 (2 voturi)    
        Ai carte ai parte. (Joi, 18 septembrie 2008, 19:11)

        Plebeu' [anonim] i-a raspuns lui CFG

        Sunt convins ca responsabilii care au dus la dezastrul din pietele financiare, erau cel putin la fel de pregatiti ca si dumneavoastra.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai carte, ai parte. (Joi, 18 septembrie 2008, 23:18)

          CFG [utilizator] i-a raspuns lui Plebeu'

          Eu cred ca aveau mult mai multa carte si ca era mai pregatiti.
          Oricum pe linga manageri care au facut si au dres, au existat si alte cauze.
          Poti sa spui si sa gandesti ca a existat DOAR o singura cauza, dar este o ingustare, limitare, cu care nu sunt de acord, mai ales ca au existat mai multi factori, nu doar managerii porniti pe facut multi bani.

          De exemplu pretul caselor, care a crescut foarte mult (in SUA, in unele zone), ...
          (la jumatate de pret, "pierderi" la jumatate)
          ...
          • -1 (1 vot)    
            Lacomia este singurul vinovat (Vineri, 19 septembrie 2008, 2:15)

            Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui CFG

            Lacomia este principalul vinovat.
            Mr. Fund (ex chairmanul de la Lehman Brothers) a cistigat 500 milioane de dolari in cei 10 ani cind a fost PDG, ori aprox. 17000$/ora.

            Trebuie inteles: doar lacomia este de vina de tot acest dezastru financiar.
            Trebuie sa se inteleaga si in Romania ca USA nu este deloc ceea ce pare a fi vazut in filme.
            • 0 (0 voturi)    
              Lacomia NU este singurul vinovat (Vineri, 19 septembrie 2008, 20:21)

              CFG [utilizator] i-a raspuns lui Tantza si Costel

              ... iar SUA NU este deloc ceea ce pare a fi vazut in filme ...

              Cat despre opinia ca Lacomia este Principalul vinovat, de acord, dar nu singura in categoria de Principale cauze ...
    • -1 (1 vot)    
      nici o moneda (Vineri, 19 septembrie 2008, 10:11)

      levi [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      nu are acoperire in aur din1978
  • 0 (4 voturi)    
    Dar Marx unde/i? (Joi, 18 septembrie 2008, 12:03)

    marx de pe well sreed [anonim]

    mama....
    pai nu predicau americanii ideea de "piata libera" care rezolva totul... ce cauta banii statului in sectorul privat? e simplu sa te joci la bursa, marele companii financiare sa faca averi fabuloase dupa care sa od ea de pamint si sa vina statul si sa plateasca din buzunarele amarastenilor... E foame de bani,,,,
    • 0 (0 voturi)    
      Marxism (Duminică, 21 septembrie 2008, 17:15)

      Ana Pauker [anonim] i-a raspuns lui marx de pe well sreed

      Exact, ai dreptate. Eu mi-am pastrat manualele de marxism, just in case. Cred ca doctrina nu este total epuizata. La prima criza serioasa, sa vezi cum scot capul comunistii.
  • +1 (3 voturi)    
    Wow (Joi, 18 septembrie 2008, 12:06)

    vivi [anonim]

    Cu maruntul ala din poza a intervenit? Alte poze nu mai aveti, macar una cu fise...
  • +4 (6 voturi)    
    TZEAPA (Joi, 18 septembrie 2008, 12:38)

    EccE [anonim]

    Toti banii astia aruncati aiurea in piete o sa mearga in petrol, alimente si alte marfuri. Degeaba spera ei ca o sa mai cumpere cineva actiuni sa salte piata, cand toata lumea a vazut ca bursele sunt in mumentul asta un mare "scam"-TZEAPA pusa la cale de smecherii de pe Wall Street. Toti tzipa crizaa..crizaa si de fapt pleaca acasa cu valizele pline de miliarde..cand o sa vad primul finantist care se arunca pe geam la wall street atunci o sa cred ca e criza ca in '29, insa pana atunci cred ca e o mare tzeapa pusa la cale de cativa destepti (evrei sau nu)..
  • -2 (6 voturi)    
    Zeitgeist ! (Joi, 18 septembrie 2008, 13:15)

    OM [anonim]

    Zeitgeist .. The documentary

    Veti intelege multe lucruri
    http://www.imdb.com/title/tt1166827/
  • -3 (5 voturi)    
    bani bani fara numar (Joi, 18 septembrie 2008, 13:17)

    bosonel [anonim]

    Asa, bagati bani ca sa acoperiti hotiile baietilor destepti. Ce conteaza ca inflatia o sa faca poc.
  • -1 (5 voturi)    
    defict economic (Joi, 18 septembrie 2008, 18:06)

    director firma de transport [anonim]

    multa lume nu stie baza acestei crize.ea exista si nu se va opri pana in momentul echilibrarii balantei de importuri/exporturi.America este cel mai mare deficitar stat din lume,anul trecut au facut importuri de 1300 mld si exporturi doar de 800,rezultat 500 de miliarde in minus(in 2005 si 2006 la fel), pe care este foarte greu sa ii acoperi din alte parti.nu poate merge la nesfarsit.
    am mai multe informatii despre toate astea dar multe sunt confidentiale,dearece noi ne ocupam de transportul marfurilor cu aceasta tara,avand o pondere de 7-8% din marfa totala a Americii.
    • +1 (1 vot)    
      dar.. (Joi, 18 septembrie 2008, 23:24)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui director firma de transport

      Ma indoiesc ca cifrele care le prezinti aici sunt corecte, dar chiar si asa... care tara are ponderea cea mai mare - extrem de mare chiar - ca furnizoare de importuri pt USA? China cumva? Eh, daca raspunsul este afirmativ, ia vezi cate din acele "importuri" sunt de fapt produse realizate de companii americane in China, si apoi mai discutam.
  • -1 (3 voturi)    
    sua - comunism privat (Joi, 18 septembrie 2008, 20:36)

    oilul [anonim]

    se natzionalizeaza totul in mainile catorva privatzi. Au testat comunismul la noi ca sa il aplice la ei, de aceea tot ei au distrus comunismul ca sa il reinventeze. US traieste pe consum dar ganditi-va ca de 20 ani ei tot consuma cand o tzara cand pe alta luandu-le resursele subsolului, resursele umane si capitalul dar ca sa reziste acuma trebuie sa inceapa un nou razboi de anvergura.
  • -1 (1 vot)    
    incredibil! (Joi, 18 septembrie 2008, 21:08)

    buiadas [anonim]

    NU credeam in aceste lucruri dar acum se discuta serios dolarul va dispare se va crea o moneda noua numita AMERO ce va functiona ca ban in america de nord si sant planuri conduse de Bancheri Internationalii
  • +2 (2 voturi)    
    razna... (Joi, 18 septembrie 2008, 23:20)

    gigi [anonim]

    Cativa comentatori de pe-aici ati cam luat-o razna, asta asa, ca sa fiu ingaduitor... Vine Apocalipsa? De venit sigur va veni odata si odata, dar nu cred ca din cauza banilor injectati pe piata de bancile federale - apropo, nu numai FED-u' american a injectat dolari, ci si organismele corespondente europene (euroi, desigur) si cele asiatice.. Umeaza un razboi de anvergura in viitorul mai mult sau mai putin apropiat? da, e posibil din pacate... dar papagalii gen Pintea care stau pe margine si asteapta sa "destupe sampania" sunt primii care ar fugi in munti urland de frica in caz de razboi. Mai baiatule, esti deranjat rau de tot, si fa bine si nu-L pomeni pe Dumnezeu in povestile tale, ca nu are nici o legatura cu ideile aiurite care le ai.
    • -1 (3 voturi)    
      Mai bine decat agramat! (Vineri, 19 septembrie 2008, 6:38)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Gigi,tu vezi cum scrii?"Cativa comentatori de pe-aici ati cam luat-o" in loc de "au cam luat-o"sau "ideile aiurite care le ai" in loc de "pe care le ai".Spune-mi acuma,de ce as da macar o ceapa degerata pe parerile unuia care nici macar nu stie sa se exprime corect gramatical in limba materna???Cata inteligenta poate avea unul de genul tau?Cam tot atata cat a tizului tau,Gigi Becali?!
  • -1 (1 vot)    
    CORTURARI CAPITALISTI (Vineri, 19 septembrie 2008, 6:15)

    alex [anonim]

    se muta si ei in corturi ... dar asta nu se discuta ... se prefera discutia despre rusia/precum ca a cazut bursa in rusia, daca incepi discutia despre problemele americane poti fi considerat sau acuzat cu usurinta ca esti simpatizant de-al comunistilor
    infine aici un seit ptr simpatizantii capitalisti:
    http://news.yahoo.com/s/ap/20080918/ap_on_re_us/tent_cities
    apropo la ei de ce pica bursa? caci simpatizantii capitalisti ne-au dat explicatii ca precum in rusia din cauza razboiului cu georgia
    hai sa vedem , america se muta in corturi pe ce motive?
  • +1 (1 vot)    
    desteptilor (Vineri, 19 septembrie 2008, 10:39)

    levi [anonim]

    in sua sa prabusit piata imobiliarelor cu consecintele pe cere o simtim cu toti,v-at pus intrebarea daca intr-a in colaps TOATE economia ce va fi?o sa murim de foame(din fericire nu se va intampla)asa ca mai luati-o mai moale cu sampanie,si incercat sa invatati ceva din ce se intampla,sa veti o viziune mai larga asupra economiei mondiale !
    de fapt prostul moare de grija altuia....
    • 0 (0 voturi)    
      tu mori de grija lor! (Vineri, 19 septembrie 2008, 16:41)

      alex [anonim] i-a raspuns lui levi

      nimeni nu moare de grija lor - daca se duc pe ripa e pe bun emrit!!!
      in final tu esti cel mai ingrijorat !!! esti ingrijorat ca daca ei se duc toata lumea cade! nicivorba!! f prost gindit!
  • +1 (1 vot)    
    si ma rog (Vineri, 19 septembrie 2008, 10:46)

    levi [anonim]

    e ok,nici eu nu sunt incantat de capitalis,cel putin da capitalismul salbatic ce se practica la noi,ce alta forma de societate ne propui?capitalismi sa dovedit a fi viabil!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri