Trecerea la euro, insotita in Slovacia de dansuri si cantece

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Vineri, 12 decembrie 2008, 10:22 Economie | Finanţe & Bănci

Pavol Peschl, un comediant slovac de 34 de ani, bate de dimineata pana seara satele cele mai retrase din Slovacia, la volanul “Euromobilului” sau, in fapt o furgoneta albastra, pe care a lipit imaginea unui euro gigant, avertizandu-i pe satenii care poate ca nu au aflat ca de la 1 ianuarie se trece la euro.

“Veniti, nu pierdeti sansa de a afla totul despre euro!!! Nu va dam bani gratis, dar va dam gratis toate informatiile despre bani”, striga Peschl. El sustine un one-man-show in localitatile in care rade, canta si danseaza, bifand pana acum 76 de sate in care a stat de vorba cu oamenii pentru a le explica ce presupune trecerea la moneda unica. Proiectul lui face parte dintr-un program finantat cu 6,5 milioane de euro, care mai include campanii media, outdoor-uri si un concurs de cantece dedicat numeroasei comunitati de rromi.

“Impactul este foarte bun. Ultimele sondaje indica faptul ca peste 90 la suta din populatie se simte bine informata cu privire la trecerea la euro ", spune un oficial slovac, citat de AFP. De partea cealalta, Zita Cingelova, o florareasa din Radosina, ramane putin convinsa de avantajele trecerii.

"Pentru persoanele in varsta va fi mai complicat. Coroana seamana cu euro si lumea le va confunda", spune ea. Insa Pavol Peschl nu se lasa. Intre doua dansuri, le recomanda slovacilor: "Invatati cursul coroane/euro, de 30,126, ca pe Tatal Nostru.!”, striga el de la volanul Euromobilului”.

Showul lui se va termina in 23 decembrie, cu o saptamana inainte de adoptarea euro.

Citeste si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.













Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

560 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    bravo lor ! (Vineri, 12 decembrie 2008, 21:10)

    turistul [anonim]

    slovacii au tacut si au facut !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi