Baad, baad bank!

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Duminică, 22 februarie 2009, 18:01 Economie | Finanţe & Bănci

Si daca o banca prezenta in toata lumea vine in Romania? Si daca aduce cu ea povestile de succes ale peste 40 de milioane de clienti? Si daca unul din cele mai mari grupuri financiare din lume vine chiar la usa ta? RBS Make it happen…

Raspunsul e unul singur. Daca banca asta vine la usa ta, nu deschide! E o banca rea (bad bank) care daca te-a prins ca-i deschizi, ala esti! scrie Dan Popa pe blogul sau.

„Royal Bank of Scotland (RBS), prezenta si in Romania, va derula un proces de restructurare care include transferul diviziilor de retail bancar din Europa Centrala si de Est intr-o “banca rea”, formata din active neperformante, si vanzarea ulterioara a acestora, potrivit cotidianului The Times.

Totodata, banca britanica va renunţa si la activitaţile de retail din Asia”, scrie Mediafax.

In acest nou context, reclama ar putea fi usor modificata. „Si daca o banca rea, formata din active neperformante, vine si in Romania? Si daca aduce cu ea falimentele a milioane de clienti? Si daca unul din cele mai falite grupuri financiare din lume vine chiar la usa ta? RBS Shit happen…”

Citeste si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.


Citeste mai multe despre   












[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4799 vizualizari

  • -6 (8 voturi)    
    Reclama? (Duminică, 22 februarie 2009, 18:27)

    licurici [anonim]

    Iti faci reclama singur la blogul tau?
    • +10 (10 voturi)    
      Nu ai simtul umorului? (Duminică, 22 februarie 2009, 19:17)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui licurici

      Articolul este nu numai hazliu, dar si informativ. Este bine sa stii cine este RBS inainte sa faci depuneri acolo. Daca nu urmaresti fenomenul bursier ai sanse foarte mari sa nu fii la curent cu aventurile RBS.
    • +6 (6 voturi)    
      omul stie ce spune: RBS este o banca de escroci (Duminică, 22 februarie 2009, 20:14)

      Dusan [anonim] i-a raspuns lui licurici

      banca asta ar trebui sa nu se deranjeze sa friga cativa fraieri si in Romania !
  • +3 (3 voturi)    
    amatori (Duminică, 22 februarie 2009, 22:27)

    amatori [anonim]

    am vrut sa deskid vineri cont la ei. Am aflat cu stupoare ca dureaza o ora ! Trimit actele la 'centrala' si de acolo se intoarce numarul de cont. Pana si o agentie rurala a CEC iti poate deschide un cont pe loc! Peste cateva ore am fost instiintat telefonic ca de fapt administrarea contului nu e ZERO cum mi s-a spus ci exista o taxa anuala. In concluzie - o banca inghetata in trecut, cu proceduri birocratice si personal care nu cunoaste produsele in detaliu. Ma gandeam ca fiind nationalizati in UK nu pot ajunge mai rau de atat. Dar depozitele sunt garantate din fondul de garantare BNR si nu al UK (cum pare a fi cazul ING - de banca nationala olandeza - va rog sa ma corectati dc gresesc). Eu vroiam sa transfer niste bani de la o banca greceasca, de care aud numai lucruri de spaima. Probabil imi voi lua o masina in final. :) Desi nu imi trebuie macar sa stiu ca nu am pierdut toti banii.
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 23 februarie 2009, 9:08)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui amatori

      Cat ma plictiseste aversiunea asta impotriva bancilor!!! Linisteste-te omule, sau poate tu esti un profesionist adevarat, tu iti tratezi clientii impecabil si ai pretentia ca atunci cand esti tu in postura de client sa fii tratat la fel. Da-mi voie sa iti spun ca lucrez in sistemul bancar, in care exista un adevarat cult al clientului. In nici o alta institutie, sau firma, in care intru in calitate de client, nu sunt tratat nici pe departe cu imi tratez eu clientii pentru ca, in sistemul bancar, reteaua de clienti pe care ti-o faci este cel mai important activ al tau, personal...
      • 0 (0 voturi)    
        Ma rog, ... (Luni, 23 februarie 2009, 10:49)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        ... matale esti cu siguranta exceptia care confirma regula.

        Cultul clientului la banci e cam acelasi ca la/, din ce-am remarcat eu. Clientul e si /, cata vreme plateste. Da' aia nu inseamna ca e consiliat corect.
      • +1 (1 vot)    
        completare (Luni, 23 februarie 2009, 14:43)

        silviu [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Pai , daca lucrezi in domeniu , de ce nu spui cu cata eleganta si finete trebuie sa-i explici clientului o majorare fina de 45 % la nu stiu ce comision ...si ca a mai aparut nu stiu ce alt frumos comision ...
        Are dreptate Dan si de aceea are si acest ecou , adica cititori - pentru ca anul trecut bancile au facut profituri de aproape un miliard de euro si acum majoreaza dobanzile - ca e criza si saracele banci o duc greu ...
        Una este un profit rezonabil - alta este sa jupoi 5 randuri de piele de pe om ...
        Dupa cifra de un miliard eu zic ca bancile sunt cam la limita 5 randuri de piele ...
      • +2 (2 voturi)    
        te inseli (Luni, 23 februarie 2009, 18:43)

        amatori [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        imi pare rau dar sa stii ca te inseli. Nu e nici o aversiune impotriva bancilor. Pur si simplu am relatat un incident. Si impreisa pe care mi-a creat-o. Nu am pus in discutie amabilitatea. Aceasta a fost suficienta. Am comentat procedurile si lipsa d ecunostinte. Si nu am generalizat pentru alte banci. Exista insa o doza de neincredere datorata crizei in acest moment si pentru ca am doar bani munciti imi pasa de ei si in ce banca ii pun.
        Daca ai un cult al clientului e foarte bine pentru tine. Nu speculez pe tema asta si e irelevant daca vorbesc aici despre mine sau nu. Nu asta e ideea. Ci ca un poster colorat, o reclama frumoasa la TV iti baga clientul in banca pentru prima data. Daca insa el va fi dezamagit de calitatea serviciilor cel mai probabil nu se va mai lasa pacalit a doua oara. La fel ca si in alte domenii, departamentul de marketing a luat-o mult inaintea celorlalte si nu e sustinut suficient cred de IT, HR,... .
        Ca sa inchei intr-o nota pozitiva, am trait suficient in strainatate ca sa pot face o comparatie. Iar aceasta este in favoarea angajatilor nostri. Poate parea ciudat insa am gasit in tari si banci cu pretentii multi amatori, birocrati. Habar nu aveau ce vand. Si in plus abia baiguiau niste cuvinte in engleza.
        Iti doresc bafta multa si sa fii mai putin incrancenat. Si astept inca de la cititori sfaturi privind garantarea banilor din banci - cine ii garnateaza de fapt, care banca nationala,... ?
      • +1 (1 vot)    
        te inseli (Luni, 23 februarie 2009, 18:43)

        amatori [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        imi pare rau dar sa stii ca te inseli. Nu e nici o aversiune impotriva bancilor. Pur si simplu am relatat un incident. Si impreisa pe care mi-a creat-o. Nu am pus in discutie amabilitatea. Aceasta a fost suficienta. Am comentat procedurile si lipsa d ecunostinte. Si nu am generalizat pentru alte banci. Exista insa o doza de neincredere datorata crizei in acest moment si pentru ca am doar bani munciti imi pasa de ei si in ce banca ii pun.
        Daca ai un cult al clientului e foarte bine pentru tine. Nu speculez pe tema asta si e irelevant daca vorbesc aici despre mine sau nu. Nu asta e ideea. Ci ca un poster colorat, o reclama frumoasa la TV iti baga clientul in banca pentru prima data. Daca insa el va fi dezamagit de calitatea serviciilor cel mai probabil nu se va mai lasa pacalit a doua oara. La fel ca si in alte domenii, departamentul de marketing a luat-o mult inaintea celorlalte si nu e sustinut suficient cred de IT, HR,... .
        Ca sa inchei intr-o nota pozitiva, am trait suficient in strainatate ca sa pot face o comparatie. Iar aceasta este in favoarea angajatilor nostri. Poate parea ciudat insa am gasit in tari si banci cu pretentii multi amatori, birocrati. Habar nu aveau ce vand. Si in plus abia baiguiau niste cuvinte in engleza.
        Iti doresc bafta multa si sa fii mai putin incrancenat. Si astept inca de la cititori sfaturi privind garantarea banilor din banci - cine ii garnateaza de fapt, care banca nationala,... ?
    • 0 (0 voturi)    
      :))) (Marţi, 22 martie 2011, 13:28)

      Nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui amatori

      Sincer cred k nu ai fost never la RBS, de mult nu mai ai taza d adm sau alte atexe aferente contului curent. Si mai mult de atat informeaza-te inainte sa scrii..poate este parerea ta dar influenteaza si pe a altora:(.
  • 0 (0 voturi)    
    se apropie funia de par (Luni, 23 februarie 2009, 9:56)

    Dedalus [anonim]

    Pai cum, parca pana acum toata lumea striga ca bancile romanesti trebuie privatizate, ca nu sunt "perfomante", ca aia, ca ailalta...

    Acum, toata lumea a uitat cum putzea presa de bataia ditnre politicieni care privatizeaza mai repede si mai bine bancile...

    Au mai fost voci si atunci care au spus:
    a) ca trebuie, strategic vorbind, pastrata macar o banca de stat mare
    b) ca expunerea catre capitalul bancar strain trebuie diversificata (a nu se pune "toata brnaza intr-o plancinta").
    samd

    Si ce daca cei care stiu au tot spus?

    Incompetentii si coruptii care domina acum politica romaneasca fie nu intelegeau, fie se prefaceau ca nu inteleg.

    De mult imi doresc o ancheta care sa demanteleze aceste mecanisme de coruptie innodate la nivel inalt.

    O voi avea foarte curand...
    • +1 (1 vot)    
      Toata branza-ntr-o placinta ... (Luni, 23 februarie 2009, 10:52)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      ... e bine, mai rau e toate ouale intr-o cotarca.

      Eu cred in continuare ca acordarea de puteri sporite si autoritate crescuta BNR e chestia care e de natura sa pastreze un sistem bancar corect.

      BNR nu are voie sa actioneze ca si banca comerciala, asa ca nu concureaza bancile private. Pe de alta parte, BNR n-are cu cine se bate decat cu moneda straina si cu inflatia, asa ca are tot interesul sa pastreze sistemul bancar curat si eficient. Si ca norocu' e singura institutie centrala din RO care pare sa nu fie populata de lepre.
  • 0 (0 voturi)    
    mi-e frica sa dorm singurica... (Luni, 23 februarie 2009, 12:32)

    Dedalus [anonim]

    De acord, BNR a ramas ultimul bastion. Dar sa nu uitam ca singura nu poate face prea mare lucru. Deja cred ca a facut mult mai mult decat ne asteptam cu totii de la ea.


    BNR insa nu prea are cum, chiar cu puteri hiperspiorite sa-l opreasca pe nea Gicu sa se imprumute mai mult decat poate duce, nu poate opri guvernul sa distorsionezew masiv piata creditelor ne-guvernamentale samd.

    Adicatelea, ca tot suntem la proverbe: "cu o floare nu se face primavara".

    Totusi, ma bucur ca a scapat CEC-iul de privatizare. Cred ca a fost un miracol...
  • 0 (0 voturi)    
    ?unde? (Luni, 23 februarie 2009, 22:51)

    ileana [anonim]

    Dan, scuza-ma, dar am cautat de-am inebunit! Unde a scris the Times ca-i si Europa de Est, ca au am vazut , peste tor doar Asia si Australia!
    Da-mi si mie un link.

    Merci,

    Ileana


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version