Poate ati face bine sa bagati la cap, odata pentru totdeauna, ca cineva isi bate joc de domniile voastre. Desi nu sint client Raiffeisen decit atunci cind n-am nici un alt bancomat la indemina, desi mi-am inchis cardul Raiffeisen acum mai bine de cinci ani, m-am trezit astazi ca sint utilizator, fara sa stiu. Cineva incearca sa ma tepuiasca, iar tot procedeul asta se numeste phishing. Iata cum:

Stimate Utilizator

Pentru securitatea dumneavoastra si evitarea pierderii de date activarea contului tau Raiffeisen Online se va face din formularul atasat email-ului.

Raiffeisen Online reaminteste clientilor sai: Banca nu solicita in nici o situatie divulgarea codului PIN.

Va multumim pentru intelegere

© Raiffeisen Online Reusim Impreuna

Inainte de a reusi impreuna, imi place ca baietii anunta ca nu ii intereseaza codul PIN. Nu-i nimic, pentru plati online nu conteaza PIN-ul, conteaza celelalte detalii.

Altfel, rog stimata banca sa puna biciul pe PR-isti si sa ii puna sa dea vreo 20 de comunicate de presa, prin care sa se scuze clientilor ca sint victimele unor tentative de phishing, si prin care sa anunte ca politia se ocupa de acest caz. Eventual, inainte de a aduce politia in discutie, sa mai depuna si niste reclamatii, multe. Eventual, sa ceara si detaliile desteptilor care se ocupa de phishing, de logare pe serverul din Brazilia, acolo unde redirecteaza html-ul atasat in mail, eventual sa verifice si IP-urile de pe care se trimit mailuri in numele online@rzb.ro.

Nu in ultimul rind, poate ar trebui sa printeze si citeva afise, pe care sa le lipeasca in toate unitatile, prin care sa precizeze, eventual cu font de 48, ca banca nu le va solicita niciodata nici un detaliu legat de carduri, dar sa le si recomande sa ignore astfel de mailuri. Un pic de educatie nu strica niciodata, plus ca e in interesul bancii.

Citeste si comenteaza pe Subiectiv.