Impozitul minim pentru IMM-uri: Nota 2 la toata clasa! (continuare)

de Ioana Morovan     HotNews.ro
Vineri, 10 aprilie 2009, 16:20 Economie | Finanţe & Bănci

Un comunicat transmis vineri, 10 aprilie, de Agentia Nationala de Administrare Fiscala anunta rezultatele controalelor la firme in primul trimestru 2009 si precizeaza ca au fost controlate prioritar firmele care au inregistrat pierderi in perioada 2005 – 2008. Deci, se poate?
Cititorii HotNews.ro despre impozitul forfetar la start-up-uri: “e ca si cum as plati pensie alimentara inainte de a ma casatori si de a o lasa insarcinata pe viitoarea fosta mea sotie”

Comunicatul ANAF de vineri, 10 aprilie, este izbitor de “potrivit” momentului prezent, in care Guvernul se pregateste sa taxeze, fara exceptie, toate companiile din Romania. Tema comunicatului o reprezinta verificarile efectuate la 21.445 de companii, in primul trimestru 2009.

Cifrele din comunicat:
“In urma constatarilor organelor de inspectie fiscala, au fost atrase la bugetul general consolidat sume suplimentare in valoare de 952.910.661 lei (din care diferente de impozite, taxe si contributii, in valoare de 690.216.375 lei si accesorii aferente acestora, in valoare de 262.694.286 lei). Pentru deficientele constatate au fost aplicate 6.778 amenzi contraventionale, in suma de 11.619.200 lei, confiscate sume si bunuri in valoare de 9.418.886 lei si au fost inaintate organelor abilitate 303 sesizari penale in vederea continuarii cercetarilor pentru un prejudiciu de 245.651.948 lei.”

In documentul transmis de ANAF apar detaliat si domeniile controlate: “actiunile de control ale inspectorilor fiscali au vizat cu precadere contribuabilii care isi desfasoara activitatea in domenii precum: comertul cu ridicata al fructelor si legumelor; intermedieri in comertul cu produse diverse; intermedieri in comertul cu material lemnos si de constructii; comert cu ridicata al cerealelor, semintelor, furajelor si tutunului neprelucrat; comert cu amanuntul in magazine nespecializate cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun; transporturi rutiere de marfuri; distributie de energie electrica; constructii si lucrari de geniu; comert cu amanuntul al imbracamintei”

La finalul tuturor acestor informatii apare urmatoarea precizare: “Mentionam ca o atentie deosebita a fost acordata contribuabililor care au inregistrat pierderi in perioada 2005 – 2008, conducerea ANAF dispunand verificari la acesti contribuabili.”

Reactia noastra fireasca, in aceste conditii nu poate fi decat una singura. Asadar, intelegem ca pot fi identificati acei agenti economici problematici, care constituie motivul principal al introducerii noilor impozite – dupa cum a explicat chiar Ministrul Gheorghe Pogea. De ce, atunci, se insista pentru sanctionarea tuturor?

O posibila explicatie, in avantajul Ministerului de Finante, ar putea consta in capacitatea redusa de control a ANAF. Daca autoritatea a verificat 21.000 de firme in 3 luni, pentru a verifica peste 600.000 de firme, ar fi necesare asadar peste 30 de trimestre, adica mai bine de 7 ani.

Si totusi persista intrebarea care se bazeaza pe o logica elementara si deocamdata nu are raspuns: De ce nu s-a intocmit un plan mai eficient DE CONTROL a agentilor economici cu probleme, inainte de toate? Si abia apoi sa fie puse la punct masurile aferente?

Nota: HotNews.ro a solicitat un raspuns Ministerului Finantelor Publice pe aceasta tema. Vom reveni deindata ce informatiile ajung la redactie.

Firmele nou infiintate nu vor putea supravietui. “...e ca si cum as plati pensie alimentara inainte de a ma casatori si de a o lasa insarcinata pe viitoarea fosta mea sotie” (cititor HotNews.ro)

Asa cum subliniaza cititorii HotNews.ro, firmele nou infiintate vor fi cele mai afectate, pe nedrept, de noile reglementari. Cele mai frecvente solutii sugerate de acestia se refera la infiintarea de Persoane Fizice Autorizate (PFA) sau inregistrarea firmelor in Slovacia sau Bulgaria.

Cateva exemple de opinii ale cititorilor:

Facturian Chitantian [anonim] :
... am dreptul stabilit prin lege sa am o firma si am dreptul ca acea firma sa faca 1, 2, sau chiar 3 facturi pe an, daca asa merge businessul. [...] exista si multinationale care au deschis SRL in Romania si in primii 2-3 ani nu au taiat nici macar o factura. Doar au platit facturi si salarii. Facturi si salarii pentru consultantii care muncesc pt ei sa le creeze logistica necesara pentru initierea activitatii. Avocati, agenti imobiliari, contabili. Ceea ce spuneti voi, care habar n-aveti cu ce se mananca afacerile si care in viata voastra nu ati avut si nici nu veti avea o afacere proprie, pentru ca aveti mentalitati de bolsevici, este ca ar trebui sa platesti intretinere si apa calda pentru un apartament pe care il detii prin contract, dar care este inca in faza de proiect. Sau, ca sa fiu mai plastic, e ca si cum as plati pensie alimentara inainte de a ma casatori si de a o lasa insarcinata pe viitoarea fosta mea sotie.

UN ROMAN [anonim]
Stimate domnule Ministru, poate nu e destul de important ca firmele incearca cu greu sa nu dea afara angajatii, dar poate e mai important pt stat sa mai puna inca o taxa pt a-si umple statul GAURILE. Daca spune-ti ca firmele care nu isi permit sa achite cel putin 500 de euro pe an la stat trebuie inchise, se vor inchide, dar sa nu uita-ti co o firma cu doar un singur angajat achita catre stat intr-un an minim 3000 de lei la buget, bani care nu o sa mai ii primiti daca inchide firma respectiva, iar cei 500 de euro la care visati cu atat mai putin.
P.S. Si eu am o mica firma de transport, dar inchid si imi deschid o alta firma in Slovacia, deoarece nu mai vreau sa platesc taxe exagerate unui stat care nu merita, DEOARECE TARA SE SCOATE DIN R... PRIN PRODUCTIVITATEA MUNCII, STIMULAREA MICILOR INTREPRINZATORI, ETC, NU PRIN TAXE SI IMPOZITE!

Silviu Boiangiu [anonim]
Stai fara grija d-le Pogea - o inchid si pot foarte usor sa lucrez la negru - inseamna ca nu ai nevoie de nici un pic de impozit de la mine - iti dadeam anual vreo 1000 lei dar nu mai iei nimic, cu tot cu Romania asta - din care sper sa imi fac bagajele sa plec cat mai curand. Daca nu poti plati 500 Euro lui Pogea, da 2-3 oameni afara, si o sa plateasca banii astia somaj lunar - e mai buna solutia.

E, BA nu! [anonim]
...Profitul firmei mele, aferent anului 2008, este de 2500 Eu, dupa plata tuturor angaralelor. Firma asta o am de sase ani si am crescut-o ca pe un copil, cu nopti nedormite, saracie si umilinte cit incap, ba domnule Pogeo.... sa inchid firma? Uite ca nu vreau! Nu doar ca nu o inchid, dar nici nu iti voi plati 500 Eu, impozit pe 2500 de Eu. [...]

Topinel [anonim]
Poate ei au nevoie de taxele mele... Ca idee, in Bulgaria impozitul pe profit este 10%, iar cel pe dividende este de numai 5%. Nu mai vorbesc ca taxele salariale sunt jumatate cat cele din Romania.
Astfel, dupa episoadele "Sa facem concediul in Bulgaria" si "Sa ne inmatriculam masina in Bulgaria", urmeaza episodul "Sa ne deschidem firma in Bulgaria". Daca oligofrenii astia nu vor sa ne ia banii, lasa sa contribuim la bugetul bulgaresc.

Corneliu Toca [anonim]
... am dreptul constitutional de a deschide o firma si de a avea cifra de afaceri cam cat vrea muschii mei. Deci chiar si 100 euro pe an. [...- Nu am chef sa inchid si cu asta basta, si daca vrei sa ma inchizi cu forta, hai cu mine de manuta la CEDO sa vedem cum e cu drepturile omului in tara asta.
Si eu ca tanar intreprinzator, de unde sa scot profit in primii 3 ani sa zicem, decat daca ma ocup de exemplu cu alba neagra. In primii ani am de investit in produse demonstrative, in marketing, in resursa umana, in stocuri, sediu, telecomunicatii. Bancile nu ma ajuta pt ca sunt la inceput si nu am garantii. Statul nu are programe reale pt START-up. Ceea ce exista, e frectie, trebuie sa vii tu cu bani gramada. Pai daca am bani gramada, nu mai am nevoie de ajutorul vostru START-UP. Si pana la urma ma sugrumati si cu impozite si nu-mi dati nici o facilitate ca sunt la inceput, ca sa pot si eu sa ma dezvolt, atunci ce sa fac? Sa inchid firma, ca sa nu aibe ei concurenta? Bine ca toti buticarii au ajuns milionari si cand incerci sa faci o firma bazata pe cercetare, dezvoltare, high-tech si alte lucruri asemenea care pot sa creasca nivelul tehnologic si calitatea vietii in tara asta batuta de D-zeu, eu trebuie sa INCHID...?


Citeste mai multe despre   












Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

3950 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    RUSINE NASTRATIN POGEA (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:27)

    RUSINE [anonim]

    rusineeeee
    • -4 (6 voturi)    
      EU CE FAC ACUM ? (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:17)

      popescu [anonim] i-a raspuns lui RUSINE

      Pai si eu cum imi mai cumpar frigider ? TV si masina ? pe firma cui ...eram obisnuit ca mai toti de aici sa scot profit zero !!!! :-) si sa cumpar tot pe firma...mama voastra de hoti...nu ne mai lasati sa va furam !!! HUOOOO
      • +2 (2 voturi)    
        catre "genialul" popescu (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:49)

        marcel [anonim] i-a raspuns lui popescu

        Raspunderea este individuala. Daca vecinul tau fura o masina, politia nu vine sa aresteze toti locatarii din bloc. De aceea contribuabilii platesc salariile angajatilor din Garda Financiara si ANAF,pentru a depista pe cei care fac evaziune fiscala. Personal, va recomand transplant de creier si sa cititi multa legislatie economica. Tipareste comentariul, poate va angajeaza tov. Pogea consilier la Ministerul Finantelor!
      • 0 (0 voturi)    
        ce faci acum? ce ai fi sa gandesti? (Luni, 13 aprilie 2009, 8:44)

        mtb [anonim] i-a raspuns lui popescu



        tu chiar crezi tot ce se debiteaza la televizor!

        Pogea nu a facut altceva decat a creat un nou impozit, l-a imbracat in uniforma de "luptator impotriva neplatitorilor de taxe" si a inceput sa il vanda celor care il inghit. si din cate se pare tu esti unul dintre cei care inghit asemenea masuri iresponsabile

        cine a mai auzit de impozit suplimentare in perioade de criza economica? raspunsul e eficientizarea controalelor nu taxele suplimentare! dar asta cred ca te depaseste asa ca am sa ma opresc aici
  • +5 (5 voturi)    
    asadar... (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:42)

    cetatean [anonim]

    distrugerea micului intreprinzator (echivalenta cu trecerea la negru) va duce la micsorarea creditarii; acest lucru va afecta puternic bancile (si angajatii) si apoi imobiliarele; imobiliarele asadar se vor ieftini puternic odata cu distrugerea clasei medii (lucru care se intampla). Ce este cel mai spectaculos, este ca acesti guvernanti amatori, reusesc sa distruga in mai putin de 1 an, ceea ce am muncit cu totii 4 ani sa realizam: scoatearea economiei din subteran; un sistem bancar scump, dar functional. Daca ne vedeam de treaba in continuare si finantarile bancare se ieftineau; ceea ce face guvernul mareste riscul si banii nu se vor ieftini curand (ceea ce NU duce la crestere economica); dar asa se pricep unii!
    Romanul trebuie sa inteleaga: daca vrei s-o duci bine votezi cu liberalii, daca vrei sa o duci prost, votezi cu socialistii! Daca stau bine si ma gandesc: chiar e foarte bine venita aceasta criza si acesti guvernanti!
    • 0 (2 voturi)    
      Nici cu aia nu imi e rusine .... (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:49)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui cetatean

      S-a pus celula in miscare??? Toti sunt o apa si un pamant. Te-ai gandit ca astia ne baga aceste impozite pt ca nu mai au de unde fura? Ca au golit liberalii inainte tot? Asta este de fapt tragedia Romaniei. Ca proctic nu ai pe cine sa alegi.
  • +3 (3 voturi)    
    .. (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:46)

    x [anonim]

    votati FSN. asa va trebe
  • +3 (3 voturi)    
    gandire de comunisti! (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:49)

    dan [anonim]

    impozit minim la o CA de 4-5mii de euro; este aberanta ideea. cred ca o sa fie foarte multe cereri de somaj in urmatoarele luni.
    sunt foarte curios cand o sa fie luate niste masuri inteligente in tara asta. tot ce vad este un spectacol ieftin pe un os fara carne. daca si acolo unde se lucreaza cinstit intervine aceeasi gandire de comunist "500e nu e mult. daca nu ai atunci inchide" atunci am ajuns ultimii fraieri. adica nu se pot lua masuri impotriva evaziunii economice fara ca eu sa-mi inchid firma??? rusine!!!

    sa vedem cine va mai voteaza. am vazut cat de fraieri ne credeti d-lor!!!
    • 0 (0 voturi)    
      stai sa vezi cine o sai voteze... (Vineri, 10 aprilie 2009, 23:35)

      dan [anonim] i-a raspuns lui dan

      totata "tzaranoaia" o sai voteze, in continuare. ce-i pasa celui ce traieste in fundul lumii ca firmele platitoare de impozite o vor duce si mai greu...? el e multumit de "domnii de la bucuresti" ca iau marit ajutorul social, ca au marit pensiile, etc etc. pacat ca drept de vot are toata lumea; ar trebui dobandit in urma unor examene
  • +4 (4 voturi)    
    cel mai idiot personaj (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:50)

    adrian [anonim]

    Cum este posibil ca ministrul Pogea, proprietarul firmei GP Management Experts, sa stabileasca impozite inrobitoare pentru milioane de oameni in conditiile in care trebuie cercetat pentru evaziune fiscala?
    Din informatiile publicate de ANAF, rezulta indubitabil ca impotriva GP Management Experts, al carei unic asociat este Gheorghe Pogea, iar administrator este sotia sa Nina Pogea, a fost declansata procedura executarii silite pentru datorii catre Bugetul de stat. GP Management Experts inregistra datorii de aproape 60.000 de lei catre Bugetul de stat, de 1.043 de lei catre bugetul asigurarilor de sanatate, de 308 lei catre bugetul asigurarilor pentru somaj si de 2.501 de lei catre bugetul asigurarilor sociale de stat.
    Va rugam domnule Pogea sa dati explicatii publice si sa va dati imediat demisia!
    • +4 (4 voturi)    
      Chiar tare (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:55)

      Grigore [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Daca sunt adevarate informatiile, inseamna ca traim intr-o tara minunata. Oricum e minunata, asta e doar inca o chestie care sa te faca sa iti para rau ca esti roman.
  • +2 (2 voturi)    
    RETZETA! pogea, esti atent? (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:53)

    alin stanciu [anonim]

    Se ia suma pe care vrei s-o obtii la buget si se imparte la totalul veniturilor raportate de firme in 2008. Da la cineva sa faca impartirea si nu folosi computere prea sofisticate! O sa-ti dea un max. de 0.3%. Aplica acest 0.3% unitar si nediscriminatoriu la toti si toata lumea o sa stea relaxata. Pt. ca un impozit de 0.3% din cifra de afaceri poti regla din butoane (costuri) chiar si in perioada de criza. Nu si 3 sau 5%!
    Si gata, toata lumea e fericita si tu o sa fii primul ministru pe viata din Romanica. Sper sa nu-ti cada grea reteta!
  • +1 (1 vot)    
    flashmod anti impozit forfetar (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:55)

    ginel [anonim]

    1. Ora 10.50. strangerea la statia de metrou piata Victoriei iesirea dinspre Aviatorilor
    2. Ora 11.00. Incepem sa ne plimbam prin fata guvernului, inspre cladirea Orange. Nu traversam
    Lasam banii la prima trecere pe jos
    3. Ora 11.10. Plecam la casele noastre dar nu inainte de a ne strange banii pentru a nu face mizerie.

    Va rog nu uitati sa purtati haine albe sau deschise la culoare.

    Mai multe detalii: http://antiimpozit.blogspot.com/
  • +5 (5 voturi)    
    Lamentare (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:57)

    Razvan Marin [utilizator]

    Cu riscul de a fi catlaogat, patetic, frustrat s.a.m.d vreau sa spun doua cuvinte. Cu toate ca sunt o persona cu handicap fizic niciodata nu am beneficiat/apelat la drepturile ce mi s-ar cuveni. Am considerat ca sunt destui pensionari tineri, si persoane cu fals handicap care se infrupta din putinul celor care merita aceste beneficii. Ba chiar am infiintat si o firmulita in speranta ca intr-o buna zi poate am sa reusesc sa angajez o persoana careia multi ii inchid usile din start. Am platit toate taxele la timp si nu am facut semecherii sa am profit zero. Acum imi spuneti dragi guvernanti ca "unii au fost mai fraieri si au platit tot timpul" Multumesc!
    Nu mai vreti sa deduc taxe la autoturisme si carburanti? Vedea-v-as in carucior cu rotile. Sa vedeti ce bine este! Habar nu aveti ce inseamna munca! De aceea va bateti joc in halul asta de oameni! RUSINE!
  • +1 (1 vot)    
    date flashmob (Vineri, 10 aprilie 2009, 16:57)

    ginel [anonim]

    Flashmobul este in Sambata 11 Aprilie 2009
    • +1 (1 vot)    
      singura posibilitate... (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:36)

      fab [utilizator] i-a raspuns lui ginel

      este sa iesim in strada... sper sa fim destui si sa fim auziti... eu cel putin, sunt satul de pasivism intr-o tara in care ar trebui in fiecare zi sa iesi si sa huidui...se pare ca suntem o generatie care nu mai stie ce este piata universitatii si care se inghesuie mai degraba la coada la super-market si se hraneste din gunoaie televizate ca recentul scandal becali... mi se pare un gest de minima demnitate sa iesi si sa protestezi, mai ales cand ti se incalca drepturile intr-un mod atat de flagrant cum o face impozitul asta aberant... haideti in strada, cel putin noi nu mai putem fi mintiti !!!
  • +6 (6 voturi)    
    Aveti dreptate domnule Pogea! (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:10)

    LakOmu' [anonim]

    Aveti dreptate! Firmele care nu au profit TREBUIE inchise! De acord cu dumneavoastra!
    Ce-ar fi sa incepem cu: CNH, toate CET-urile, Posta Romana, CFR-ul, ROMATSA, etc. etc. etc.
    Sunteti un las domnule ministru!
  • +2 (2 voturi)    
    imp forfetar (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:16)

    anonim [anonim]

    Imi pare rau ca se strang acesti bani doar pentru a avea de unde fura cei care sunt la rand la imparteala. Toata lumea ar dori sa-si plateasca impozitele la stat daca in spital i-ar zambi cineva si i-ar spune macar o vorba de bine(bineinteles, fara sa fie contravaloarea unei spagi). As plati impozitul forfetar si as recunoaste-o ca pe o datorie a mea de cetatean, de intreprinzator, dar ma culc noaptea la 2 si ma trezesc dimineata la 7 pentru ca vreau sa realizez ceva pentru mine si familia mea si imi doresc pentru noi ca doamna de la ghiseu sa ne trateze cu respect. Mi-am propus ceva: nu ma mai duc la vot, pentru ca toti de pe lista isi doresc sa se imbogateasca si nu sa ne imbogateasca, cum ar fi normal! Sunt dezamagit si imi e lehamite
  • +3 (3 voturi)    
    rushine! (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:21)

    mic intreprinzator [anonim]

    bine ca marii datornici sunt 'eshalonati' dupa care se fac 'uitati' ... iar gaurile data de ei trebuiesc umplute cu banii micilor intreprinzatori ... frumos guvernantilor, frumos! meritati salariile enorme pe care le aveti ... nu ar fi interesant sa platiti si dvs. ceva impozite forfetare pe banii pe care ii luati 'pe drept' dand astfel de legi ??? sumele primite de dvs pt munca 'depusa' si delegatiile avute 'in interes de servici' depasesc cu muuult castigurile reale ale unei firme mici ... chiar asa ne credeti ? chiar asa ? (as mai putea cntinua mut cu aceste randuri...) RUSINE RUSINE RUSINE !!!
  • +3 (3 voturi)    
    nedumerire (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:30)

    aura [anonim]

    = modificarile in codul fiscal se pot aplica doar dupa 6 luni, asa spune legea codului fiscal.
    = cotele propuse sunt aberante, mai ales intr-un an de criza !
  • +1 (1 vot)    
    si eu care vroiam sa devin ceva in viata...! (Vineri, 10 aprilie 2009, 20:12)

    mihaela [anonim]

    si eu care vroiam sa devin ceva in viata..!acum nici la spatii verzi nu se mai fac angajari pe criza asta!disponibilizari....o sa ne apucam toata natia de pescareala pe la altii..........si asa nu suntem decat un popor de hoti care mai mult ne furam intre noi,coarde,criminali,inculti,lenesi!dati in cap putinelor persoane care incearca sa se ricice de jos pe cont propiu ,incet.o fi asta singura taxa si formalitate care trebuie platita.?
  • +1 (1 vot)    
    pogea... (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:27)

    bucatar [anonim]

    cand te nasti cu numele P.O.G.E.A esti traumatizat pe viata. Inchideti ochii, spuneti P.O.G.E.A si incercati sa va inchipuiti un om cu acest nume...
  • +1 (1 vot)    
    iar asta? (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:32)

    cp [anonim]

    demisia lui hopa-mitica asta de pogea.........cum dracu ajung toti incapabilii astia la putere???
  • 0 (0 voturi)    
    Singura solutie: (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:45)

    Ultimul stinge lumina [anonim]

    Cred ca se impune sa fugim in alte tari si sa cerem AZIL FISCAL, asa cum pe vremuri ceream AZIL POLITIC
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Duminică, 12 aprilie 2009, 5:16)

    eugeniu [anonim]

    am 10 angajati si platesc la stat lunar 3.000 euro am credite si cheltuieli si raman acu cu profit de 5000 lei deci un impozit de 800 lei = 200 euro dar dau 36.000 de euro/an si acum sunt oligat sa dau inca 1000 de euro

    e cretin ca am facut investitii pe o lege iar o schimba nu mai inteleg nimic - o sa incerc sa fac AF si sa nu mai dau nimic
  • 0 (0 voturi)    
    boc poc (Duminică, 12 aprilie 2009, 10:43)

    dino [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=5IEaIUd4Obs
  • 0 (0 voturi)    
    CAND NE VOM ORGANIZA INTR-O UNIUNE !? (Duminică, 12 aprilie 2009, 12:09)

    ioan moldovan [anonim]

    DACA NU NE ORGANIZAM INTR-O ASOCIATIE,A NOASTRA CU FLIALE IN TOATE JUDETELE SI IN TOATE ORASELE NU VOM REZOLVA NIMIC SI O VOM DUCE DIN RAU IN MAI RAU NOI MANA ASTA DE NEBUNI CARE AM LASAT SERVICIILE LA STAT SI CHIAR AM CREZUT CA VOM PUNE COZI LA PRUNE NE LUAND IN SEAMA CA TRAIM INTR-UN STAT DE TIP MAFIOT !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtire (Luni, 13 aprilie 2009, 9:43)

    DANJ [anonim]

    Am o firma cu 5 angajati, dau pe luna contributii de aproximativ 2.500 lei. Din '95 de cind e deschisa firma am fost cu toate taxele catre stat la zi. Banuiesc ca in tara asta sunt destule firme in situatia mea. Daca miine inchid firma acesti oameni vor pleca in somaj. INTREBARE: De unde aveti bani de somaj? Aproximativ 30.000 lei pe an pierduti + impozit pe venit si daca mai inmultim cu citeva mii de firme aflate in aceiasi situatie la ce suma ajungem?!
    Chiar nu e destul pentru o firma asa mica? Voi care visati si puneti taxe peste noapte ati calculat si taxele locale care stau pe umerii IMM-urilor. Faceti un calcul lunar si vedeti la ce procentaj ajungeti poate mai aveti loc de niste taxe. Chiar nu sunteti constienti ca tara asta mai supravetuieste doar cu ajutorul nostru : adica a IMM-urilor. Oare criza asta numai noi trebuie sa o suportam? Noi suntem cei care trebuie sa stringem cureaua? Ati uitat ca datorita noua sunteti la conducere si ca v-am votat 'chipurile' pentru a fi mai bine?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri