Firmele vor plati un impozit anual cuprins intre 500 si 10.000 de euro, in functie de venituri

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 14:40 Economie | Finanţe & Bănci

 documente
(11 Apr 2009) PDF, 71KB
Guvernul a aprobat sambata ordonanta de urgenta cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale ce vizeaza introducerea unui impozit minim incepand cu 1 mai 2009, de 2.200 lei anual (aproximativ 500 de euro).

Gheorghe Pogea a dat asigurari ca impozitul forfetar nu a fost introdus din cauza crizei economice, ci pentru ca era o masura planificata cu mult timp inainte, pentru eliminarea sustragerii de la declararea veniturilor.

Astfel, potrivit actului normativ, firmele care au o cifra de afaceri cuprinsa intre 0 si 52.000 lei (circa 12.000 euro) vor plati un impozit minim in acest an 1.467 lei (341 euro), sau 183,3 lei lunar, urmand ca in 2010 impozitul minim datorat statului sa fie de 2.200 lei (putin peste 500 euro).

Noua grila prevede ca firmele care au o cifra de afaceri anuala cuprinsa intre 52.001 si 215.000 lei (50.000 euro) sa plateasca un impozit minim in acest an de 2.867 lei si de 4.300 lei (1.000 euro) in 2010. Totodata, societatile care vor incheia anul cu o cifra de afaceri curpinsa intre 215.001 si 430.000 lei (100.000 euro) vor achita 4.333 lei in acest an si cate 6.500 lei incepand de anul viitor.

Varujan Vosganian: Impozitul forfetar este o agresiune pentru mediul economic

In replica, fostul ministru al Finantelor, Varujan Vosganian, a declarat sambata, la Iasi, ca deficitul bugetar pe primele trei luni este fara precedent, egal in procente cu deficitul fostei guvernari pe 10 luni, si ca introducerea impozitului forfetar este "o agresiune pentru mediul economic", relateaza NewsIn.

"Din evaluari, deficitul este de 1,6% din PIB, in primele trei luni. Este o valoare fara precedent, egala cu deficitul pe zece luni din fosta guvernare. Situatia este dezastruoasa. Rectificarea bugetara marcheaza esecul Guvernului Boc, ea arata ca actualul guvern nu a avut o expertiza si nici nu a corectat deficientele aparute. Si incercarea de a justifica prin criza inseamna neasumarea raspunderii", a declarat Varujan Vosganian.

Nota: OUG nu a suferit modificari fata de proiectul initial. HotNews.ro va posta forma finala a Ordonantei de Urgenta imediat ce Guvernul o va furniza.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

8736 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    Sa ne jupoaie de viu mai lipseste.... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 14:54)

    Andy [anonim]

    Cand ai o cifra de afaceri 0 cum pot ei pretinde sa platesti impozit? Mai exact... DE UNDE ???
    • +11 (13 voturi)    
      Adica (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:11)

      cvm [utilizator] i-a raspuns lui Andy

      Daca ai o cifra de afaceri de 1000 de EUR poti sa dai jumatate la stat, ca de!, ESTI PATRON .....

      Huo bah!!
      • -9 (15 voturi)    
        Ai dreptate (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:30)

        nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui cvm

        Esti la fel de patron cum acum cativa ani erai bogat daca erai milionar.

        Dintr-o cifra de afaceri de 1000 de euro, ma intreb cum se face ca firmele respective nu dadeau faliment. Din ce isi plateau contabilul?
        • -1 (5 voturi)    
          zero... (Duminică, 12 aprilie 2009, 2:23)

          superior [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

          tu stii ce este 0 (zero)...de fapt din raspunsul tau imi dau seama ca tu cunosti profund acest 0...ma daca e 0 contabilul ce sa faca??? Te deranjeaza numele de patron de te legi de o firma cu activitate 0 pe care omul a investit cea si din motive personale nu o inchide....uite, daca iti suna urat sa zici patron te las sa zici domn, asa ca ne-am inteles. Hai ca fiecare da din buzunar, poate alt job, ceva bani ca sa sustina pe linia de plutire o firma (pentru tine poti sa ii zici entitate daca iti suna urat numele de firma) si nu cred ca un ministru de finante asa "capabil" poate face istorie cu sute de mii de oameni care au investit bani si resurse pentru a avea o firma.
          Nasule, esti clar pe langa si asta se vede din afirmatia ta....dintr-o cifra de afaceri de 1000 de euro,ma intreb cum se face ca firmele respective nu dadeau faliment...hai dute de citeste sau dute la ......nunta.
        • -1 (3 voturi)    
          poate nu il platea pe contabil... (Duminică, 12 aprilie 2009, 13:04)

          George [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

          ...poate era chiar el contabil, poate avea un prieten contabil sau o ruda! Ce grija pe tine! De fapt grija este pentru banii tai, fiindca ti-e frica de faptul ca nu mai sunt bani la buget, si nu mai ai de unde sa-ti iei propriii tai bani...
      • -8 (16 voturi)    
        Mesaj pentru patroni (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 18:42)

        EBA [anonim] i-a raspuns lui cvm

        S-a terminat cu furaciunea domnilor patroni. Eu cand imi cumpar masina ca persoana fizica nu beneficiez de nici o deducere la TVA si o folosesc ca si dvs in scopuri personale. Hai sa fim corecti si sa platim la fel toti. In ceea ce priveste impozitul pe profit haideti sa fim corecti si sa dam statului cat e corect, sa nu mai facem atata evaziune fiscala cu cheltuieli fictive gen combustibil pentru masina cu care se plimba bunica sau sa ne amenajam casa cu cheltuieli pe firma ca sa nu platim impozit.
        Daca nu rezistati va recomand sa mergeti la cules de pepeni ca tot vine sezonul si poate acolo o sa aveti profit.

        Felicitari Dl Pogea!!!
        • +4 (6 voturi)    
          eu (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 19:54)

          EU [anonim] i-a raspuns lui EBA

          Eu vreau sa lucrez la stat! Vreau sa fiu bugetar!
          Eu vreau sa lucrez la stat! Vreau sa fiu bugetar!
          Eu vreau sa lucrez la stat! Vreau sa fiu bugetar!
        • +2 (2 voturi)    
          Pe bune???? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:07)

          Garett [utilizator] i-a raspuns lui EBA

          Tu chiar vorbesti serios?? Pe bune, chiar nu credeam ca mai exista indivizi atat de saraci cu duhul in tara asta!!! Geez!
        • +2 (2 voturi)    
          suntem pierduti oricum (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:32)

          fara_viitor [anonim] i-a raspuns lui EBA

          Imi pare mie, sau cumva nu intelegeti notiunea de deducere? Daca nu e deductibila o cheltuiala, nu insemna ca nu se plateste. Daca o masina e 10.000 cu tot cu TVA, tot atat plateste si o firma si o persona fizica. Ei, pe landa acesti 10.000 o firma va plati inca odata TVA-ul din acesta suma la stat. Asta e rezultatul faptului ca nu e deductibila suma. Daca dumnevaostra credeti ca e OK asta, insemna ca trebuie sa ne intoarcem la socialism, sa fie toate societatile ale statului, ca privat nu mai poti fi. Traiasc RSR, sa ne facem copii pioneieri, si sa primeasca toti studentii repartitie. Aleluia.
        • +2 (2 voturi)    
          Dar un impozit pe prostie? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:40)

          offshore [anonim] i-a raspuns lui EBA

          Mai bine inlocuim toate taxele cu un impozit pe prostie.
          La cat ar plati cei ca tine, nu ar mai fi nevoie sa se introduca alte taxe...
        • +3 (3 voturi)    
          Mesaj pentru persoanele fizice (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:57)

          petrem [utilizator] i-a raspuns lui EBA

          Cine nu intelege ...
          Tot ce cumperi legal trece printr-o firma sau mai multe, prin urmare noul impozit forfetar si nededucerea TVA pe auto va fi suportata in fapt de catre cei care cumpara serviciile sau produsele. Cine nu intelege mecanismul asta sa nu-si faca griji, oricum o sa-l traiasca pe propria piele ... Asa ca ... URMARITI PRETURILE!!
          • 0 (2 voturi)    
            Citeste ordonanta mai bine! (Duminică, 12 aprilie 2009, 10:48)

            EBA [anonim] i-a raspuns lui petrem

            Aceasta ordonanta nu se refera la mijl de transport care apartin firmelor cu specific comercial, adica hipermarketurile vor fi scutite de aceasta masura. Deci stai linistit ca preturile la raft vor ramane aceleasi. Productia nu va fi afectata daca va exista un management bun. Acolo costurile de transport nu sunt mari decat daca masinile firmei sunt utilizate in alte scopuri si mai putin in interesul firmei.
            Doar "afacerile" dubioase vor avea de suferit si se vor inchide pt ca nu vor rezista. Aceste "afaceri" oricum nu aduceau bani la buget deci varianta cu pepenii e foarte buna pt acesti patroni.
            • +1 (1 vot)    
              Ghici cine va fi mai afectat ? (Duminică, 12 aprilie 2009, 16:42)

              gicu [anonim] i-a raspuns lui EBA

              Sa iti explic : eu am vin, colegul de mai sus are cartofi. Pentru a face profit eu trebuie sa imi vand vinul cu 7 lei. Colegul isi vinde cartofii cu 1 leu/kg. Statul vine acum si prin aceste masuri ne impoziteaza mai mult ( de fapt asta sunt aceste masuri pentru ca au promis sa nu umble la TVA si cota unica - sunt alegeri ! ). Ca si orice alt impozit si acestea se vor duce in preturi. Asa ca eu voi mari pretul la vin si colegul la cartofi. Diferenta este aceea, ca eu cu un litru de vin voi putea cumpara tot atatia cartofi ca si inainte, pe cand tu din salarul tau de bugetar frustrat nu vei mai putea.

              Aberatiile aste de legi vor lovi in primul rand in pensionari si bugetari, si vor favoriza piata neagra : iti dai seama ce va inflori piata neagra la motorina din moment ce nu ne vor mai trebui bonuri fiscale pentru ea ( daca tot nu se deduce) ?
              • -1 (1 vot)    
                Aberatii (Duminică, 12 aprilie 2009, 18:06)

                EBA [anonim] i-a raspuns lui gicu

                Ce preturi sa mai cresti nenea? Ai auzit de concurenta??? Tu o sa dai faliment cu preturile tale mari iar eu cu salariu meu de bugetara o sa merg in hipermarket si o sa cumpar la acelasi pret. Nu mai vorbiti prostii. Afectati vor fi doar cei cu afaceri necurate care o sa dea faliment. Vom importa tot pt ca cei din UE produc mai ieftin si voi patronii de carton o sa dati faliment daca nu veti stii sa va dezvoltati si sa conduceti afacerea. Aceasta ordonanta are scopul de a elimina firmele neproductive. Daca vrei sa te dezvolti fa un plan de afaceri, ia un credit, asociaza-te cu o alta firma cu obiectul tau de activitate ca sa devii mai puternic si o sa ajungi sa exporti cartofii si vinul si nu o sa te mai plangi de faliment.
                Bafta!
                • +2 (2 voturi)    
                  Hipermarket-ul nu e societate caritabila!! (Luni, 13 aprilie 2009, 0:36)

                  petrem [utilizator] i-a raspuns lui EBA

                  Tu crezi ca managerii hipermarket-urilor sunt prosti?? Crezi ca ei vor mentine preturi mici de dragul tau cand pe piata cresc preturile?? Crezi ca companiile care detin hipermarket-urile au venit in Ro ca sa ne ajute pe bietii de noi?? Probabil vor pune preturi cu un ban mai mici ca restul ... ca sa te pacaleasca!
                  Daca nu stiai hipermarket-urile merg pe adaosuri de peste 40% la majoritatea produselor, in timp ce alti comercianti incep de la 20%!!
                  Cat de prost trebuie sa fii sa crezi ca hipermaket-urile vor pastra preturi mici cand vor creste la ceilalti?
                  Ce creiere atrofiate pot exista in tara asta ....
        • 0 (4 voturi)    
          vreau la stat....la TV (Duminică, 12 aprilie 2009, 2:34)

          superior [anonim] i-a raspuns lui EBA

          din pacate nu am timp...meteahna de patron...trebuie sa lucreze ca sa aiba de unde fura
          Vreau si eu la stat...draga EBA, ai ceva loc "caldut", dau spaga buna, e drept ca nu din salar, dar daca dai un scaun bun platesc "regeste"
          Auzi EBA, imi permiti o intrebare indiscreta... daca lucrezi la stat si furi niste hartie si 2 creioane, tu de fapt pe cine furi...pe stat, pe noi cu impozitele noastre, pe tine si poporul tau, pe impozitul tau care tot din bani de la privat provin....pe cine???
          Daca merg la cules de pepeni eu voi mai trai, poate prost, dar oare scaunul de sub dosul tau ramane caldut....de ce?
          Si nu uita ca daca tu platesti TVA, impozit, taxe, cas, nu cred ca o faci din crosetat, si tot o firma iti produce aceste sume...hai zambeste.....poate vin la tine la ghiseu si vreau sa te vad zambind...
        • +1 (1 vot)    
          @eba (Duminică, 12 aprilie 2009, 11:17)

          Boboc [anonim] i-a raspuns lui EBA

          Daca ti se pare ca este asa de bine in domeniul "patronial" , n-ai decat sa te faci patron si sa "furi" cat incape ! Cine te pune sa te umilesti in serviciul de stat . Iti amintesc doar ca orice cheltuiala pentru o anumita firma (firme) reprezinta venit (profit) pt alta firma (firme) ... Ca urmare ai putea presupune ca acea firma plateste impozit si pe firma care inregistreaza pierderi . In aceste conditii noul impozit este un "bir" care trebuie sa sustina pe cei care nu vor sa riste nimic , si care si-au infipt coltii in cocoasa "noastra" !
        • +2 (2 voturi)    
          s-o crezi tu... (Duminică, 12 aprilie 2009, 13:08)

          George [anonim] i-a raspuns lui EBA

          ...ca s-a terminat cu furaciunea! Faptul ca cei din guvern nu au alte solutii sa carpeasca bugetul din care sa te plateasca pe tine, dovedeste ca nu-s capabili, si ca, mai ales, cheltuiesc prea mult! Iar patronii, fii tu fara grija, ei sunt destul de isteti, si vor gasi portite sa iasa si din asta. Cei ce vor suferi si tot cersetori la stat vor ramane, sunt bugetarii...
        • 0 (0 voturi)    
          La cules pepeni (Duminică, 12 aprilie 2009, 16:08)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui EBA

          La cules pepeni cred ca o sa ajugem toti, sa vedem de saptamana viitoare pe unde scoate guvernul camasa cand o sa fie coda la reg. comertului pt. radieri si o sa le strice statisticile somerilor din nou, asa ca pregateste-te pt cules pepeni EBA o sa iti vina randul ....
          • -1 (1 vot)    
            Poftiti la Registru (Duminică, 12 aprilie 2009, 18:11)

            EBA [anonim] i-a raspuns lui Andrei

            Va asteptam la Reg Comertului... Sa veniti cu bani pt ca e si aici taxa pt radiere :))
            • 0 (0 voturi)    
              Uite acu' (Luni, 13 aprilie 2009, 0:46)

              petrem [utilizator] i-a raspuns lui EBA

              Daca nu te duce mintea ... forfetarul e legat de cifra de afaceri ... deci ... daca e prea mare ... se scade!
              Sau se face un PFA ...
              Voila!
              Da bugetarul tot bugetar ... mai fura o hartie ... un creion ... si, frustrat, uraste patronii, incapabil sa renunte la locul lui caldut si sa se imbogateasca!
              Oricati bani ne va lua statul noi o sa fim capabili sa facem mai multi! TU NICIODATA!
              Daca e sa vedem binele din forfetar este ca suntem fortati sa devenim mai eficienti, mai priceputi in ceea ce facem!
              Tu in schimb nu devii mai desteapta ...
            • 0 (0 voturi)    
              rusine (Luni, 13 aprilie 2009, 7:40)

              superior [anonim] i-a raspuns lui EBA

              pacat de asemenea atitudine...rusine mare pentru institutia pe care o reprezinti...la asa atitudine un patron care munceste poate si noaptea ca sa te plateasca nu iti poate oferi respect...te invit pana in Germania, si acolo sunt bugetari si poate inveti si tu ceva....
    • +6 (8 voturi)    
      Prostie, incompetenta, furt, ignoranta... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:31)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Andy

      ..nici nu stiu cum sa numesc decizia asta. Pt a combate evaziunea fiscala, trebuie intarit sistemul de control....in nici un caz introducerea unui nou impozit. Un nou impozit stupid, care loveste in toti oamenii, nu numai in cei ce pacalesc statul. Un nou impozit care va avea cu siguranta exact un efect opus decat cel dorit, insa dl Pogea are mintea prea ingusta ca sa vada chestia asta. Dar...pe departe cel mai stupid lucru este grila de impozitare. Nu inteleg de ce firmele cu cifra de afaceri f mica sunt impozitate MULT MAI MULT fata de cele cu cifra de afaceri mult mai mare...si probabil n-o sa inteleg niciodata. Bine ca intelege dl. ing. Pogea. Practic in tara asta, daca se mai continua mult cu astfel de masuri idioate, se va ajunge la formarea a 2 clase sociale...bogati si saraci. Sa traiti bine !
      • +3 (3 voturi)    
        Mica corectie... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:41)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        MULT MAI MULT din punct de vedere procentual.
      • +3 (3 voturi)    
        Motivul adevarat nu este evaziunea! (Duminică, 12 aprilie 2009, 0:34)

        petrem [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Ei nu vor sa combata evaziunea! Pur si simplu au nevoie de bani ... probabil pentru campania electorala a lui Base ... sau pur si simplu pentru buzunarele lor ...
        Daca vroiau cu adevarat un impozit care sa combata evaziunea nu-l legau de cifra de afaceri!
        Daca faci evaziune reduci cifra de afaceri - si impozitul. Acum probabil unii vor trebuii sa faca cat mai multa evaziune ca sa coboare pragul.
        O alta soluti ar fi sa infiintezi o noua firma, care anul trecut neexistand a avut cifra de afaceri zero, deci te incadrezi la impozit minim.
        Daca erau destepti cel putin pentru firmele din comertul cu amanuntul putea lega impozitul de alti parametri, in Syria de exemplu este legat de spatiu(mp), ore program zilnic, zona unde se afla magazinul, si in baza unei formule ce implica acesti parametrii iese impozitul. Dar ei nu mai au asa o contabilitate stufoasa, fiindca daca platesti asa impozit nu mai este necesara casa de marcat fiscala, si din cate am inteles eu singurele controale care se pot face sunt ale facturilor si pentru respectarea orarului. Deci au si ceva in schimb! O contabilitate muuuult simplificata!
        Din pacate guvernantii nostrii nu sunt la asa un nivel inalt incat sa poata concepe si implementa un sistem reciproc avantajos ...
        • -2 (4 voturi)    
          pentru (Duminică, 12 aprilie 2009, 9:51)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui petrem

          Le trebuie bani sa acopere gaurile lasate de cheltuielile supramarete ale lui Iuda Tariceanu si Vosganian sfatosul, datoriile de miliarde la firmele de casa din 2008, sa plateasca supraponderalii bugetari, cea mai raspandita si inutila semintie din Romania.
        • +1 (1 vot)    
          Nu e adevarat! (Duminică, 12 aprilie 2009, 12:33)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui petrem

          Nu e vorba de "bani", ca bani oricum or sa le vina mai putini (in primul rand, ca multe firme or sa se desfiinteze, in al doilea rand ca or sa aiba de platit ajutoare sociale).

          E vorba de faptul ca Pogea si gashka lui vor sa DISTRUGA orice mai exista in tzara asta cat de cat "independent"! Pe cei independenti ii poti santaja si manipula mai greu!!!

          Ceea ce vrea Pogea (cu gashka lui cu tot) este sa DISTRUGA ORICE INITIATIVA INDEPENDENTA!
          Vor, cu alte cuvinte, sa transforme Romania intr-o tzara de SCLAVI!
          • +1 (1 vot)    
            ce gluma buna! (Duminică, 12 aprilie 2009, 14:05)

            gimini [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Romania e deja o tara de sclavi... 90% din romanii care muncesc au credite de platit.
            • 0 (0 voturi)    
              da, uitasem... :( (Duminică, 12 aprilie 2009, 16:20)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gimini

              Si mai trebuiesc dati afara de la firmele alea mici o parte - ca n-au reusit inca destui sa puna laba pe casele si pe viata amaratilor!

              Vorba cuiva de mai jos: "puck Fogea"!!!
          • -2 (2 voturi)    
            ha-ha (Duminică, 12 aprilie 2009, 22:40)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

            Ce prostii poti sa scoti din colivie. Saracii guvernanti se straduiesc sa ne salveze din cloaca lasata de Iuda Tariceanu.
    • +2 (2 voturi)    
      oprire firma (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 23:34)

      DlGica [anonim] i-a raspuns lui Andy

      Si eu trebuie sa imi opresc firma de urgenta, altfel voi plati din salariu. O tineam pentru zile negre.
      Astia cred ca nici macar diferenta intre firma fara activitate nu au facut ! Si asa nu au priceput nimika, basca sula-n coasta de la FMI. Misto cadou de paste !
    • -3 (5 voturi)    
      pai (Duminică, 12 aprilie 2009, 9:47)

      Nichi [anonim] i-a raspuns lui Andy

      Smecheri ca tine isi fac cifra "zero" si traiesc pe munca la negru. Nu mai pune intrebari tampite. Mai bine taci daca tot esti evazionist. Pentru astia ca tine este legea asta. Nu pricepi deloc ? E foarte normala si buna masura. Unii tot sa fure iar altii sa dea.
      • +2 (2 voturi)    
        E in natura omului... (Duminică, 12 aprilie 2009, 13:01)

        George [anonim] i-a raspuns lui Nichi

        ...sa dea cati mai putini bani la stat. Si tu te superi cand se mareste impozitul pe salariu, sau cresc obligatiile sociale, si, daca ai putea, aduci adeverinte care sa ti le micsoreze. Asa si patronii.
        Masura asta va avea efecte imediate: uniii patroni vor inchide firmele lor, bani la buget vor fi mai putini; alti patroni vor ocoli lege, vor afea cifra de afaceri mica si ar vor fi bani putini la buget; si ultimul efect, fiind bani mai putini la buget, vor scadea lefurile (sau vor aparea cel putin intazieri la plata lor) celor de la stat. Asa ca, milogii de la stat vor avea de suferit pana la urma! Si ce rau o sa-mi para!
    • 0 (0 voturi)    
      ZERO=ZERO (Luni, 13 aprilie 2009, 0:24)

      LOGIC [anonim] i-a raspuns lui Andy

      INCHIZI "AFACEREA"CA NERENTABILA
  • +7 (7 voturi)    
    Zbir (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 14:56)

    Boboc [anonim]

    Adicatalea daca vrei sa "respiri" sub forma juridica esti un presupus "supus" al statului . Cemai , suntem inainte de toate platitori de taxe , apoi mai vedem daca si ce ne ramane noua . Statul se dovedeste si in actuala forma de guvernare , un stat producator de taxe si impozite in principal . Oare de ce nu au redus din angajatii statului ori din salariile acestora ?O statistica de anul trecut din vara , arata ca cele mai mari salarii sunt in domeniul celor care lucreaza in custodia statului . Rushinica !
  • +8 (8 voturi)    
    asta a fost pasul 1 (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:04)

    ovidiu [anonim]

    pasul 2 anularea deducerii TVA pe masini.
    pasul 3 anularea impozitului unic pe salarii
    pasul 4 anularea scutirilor de impozit

    Noi , Poganila si Bocanila nu vrem decat sa va stimulam sa faceti profit, daca voi nu reusiti sunteti slabi,deci inchideti cosmelia!
    • +6 (6 voturi)    
      Pasul 2 (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:34)

      m [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      E facut deja :|
  • +8 (8 voturi)    
    taxa (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:06)

    firma [anonim]

    guvernanti nenorociti!!!
  • +7 (7 voturi)    
    incep taxele (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:07)

    fesenistul [anonim]

    Pai eu v-am votat ca mi-ati promis ca nu bagati taxe,eventual le reduceti.Si matale nea Mircea ne-ai zis aseara ca ar fi imoral marirea taxelor in vremuri de criza.Ori s-a terminat criza,ori m-ati mintit? Si eu cu buticul meu ce fac?
    Eu zic ca zilele astea cand o sa va sara lumea in cap sa mai incepeti chestii de astea gen Popoviciu si Becali ca sa uite lumea de necazul asta care a venit si care or sa vina.
    Hai ca stiti voi ce aveti de facut ca si pe la chestiile alea din 90 cu mineriade tot impreuna ati fost la guvernare si va descurcati.
  • +6 (6 voturi)    
    Peste tot scade fiscalitatea, doar la noi creste (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:07)

    zoe [anonim]

    De aceea, Romania va iesi cel mai greu din criza. Este bataie de joc, au innebunit, se cunoaste ca e guvern fara economisti.
    Pai asa "si-a vazut Basescu visul cu ochii ?".
    De guvernul asta e mandru el ?
    E bataie de joc !
    • +4 (4 voturi)    
      @zoe (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:49)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui zoe

      In caz ca n-ati observat, Romania e in criza de cel putin 20 de ani. Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca e dintotdeauna. Semn ca tre' sa va ganditi mai bine cand votati.
    • -1 (3 voturi)    
      arde (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:35)

      Nichi [anonim] i-a raspuns lui zoe

      Tara arde si baba se piaptana. Pai fa cucoana, matale n-ai auzit ca e criza economica de-au furat Varujan toata visteria si ne-au lasat in popoul gol !? Vorbesti ca un copchil de 3 ani fara sa stii ce este acum in lume. Macar de-am scapa cu doar atat. La ce te asteptai dupa ce-au vandut si bogatiile tarii la Kazahstan, Franta si altii !? Atunci ai tacut ca o baba proasta iar acum vrei sa-ti dea altii pomana, sa-ti ajunga sa iei vreo 10 masini pe firma si alte talharii. Si sa vezi acum cand vin cei din strainatate sa intre in afacerile noastre, noi someri saracii de noi.
    • -2 (2 voturi)    
      mai citeste (Duminică, 12 aprilie 2009, 10:01)

      Nicusor [anonim] i-a raspuns lui zoe

      Mai citeste si matale prin presa ca sa afli ca suntem in criza mondiala si ca unii se zbat sa gaseasca solutii de supravietuire. Propune ceva destept nu mai arunca cu zoaie mai Zoe. Cum sa astupi gaurile lasate cu buna stiinta si cu o diavoleasca dibacie de Iuda Tariceanu si Vosganian sfatosul !? Visterie goala, datorii cu carul, economie pasata pe maini straine care-si exporta profiturile in tarile lor. Si nu le cere nimeni socoteala lor, acestor imbogatiti pe spinarea saracirii noastre.
    • 0 (0 voturi)    
      Miss impozit forfetar (Luni, 13 aprilie 2009, 10:55)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui zoe

      Corect se spune " E bataie de boc! "
  • +5 (5 voturi)    
    somaj (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:15)

    Alex [anonim]

    Eu sunt curios daca ei au facut o cat de mica estimare a numarului de firme care vor fi inmormantate de acest impozit. Toate buticurile de cartier, de la tara, firmele mici care abia supravietuiau oricum, de toate se va alege praful. Pe acolo sunt oameni care, chiar daca mai fortau regulile bugetului, nu sunt niste nababi care sa fure case de milioane de euro, sunt niste amarati care traiesc din venituri similare cu salariul mediu pe economie. Si, daca inselau fiscul, trebuiau prinsi, pusi la plata, sunt metode de verificare... Poate ar trebui sa platim un impozit pentru ca respiram in tara lui Basescu si Boc. Nu sunt decat doua solutii:
    1) Ne desteptam si, in momentul in care mai vine unul cu o tampenie de genul asta, facem si noi niste proteste de strada ca in Occident.
    2) Ne caram de aici si ii lasam sa se impoziteze unul pe altul. Sunt atat de incompetenti la orice in afara de furat incat ar muri de foame in cativa ani.
    • +2 (2 voturi)    
      stai linistit (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 21:50)

      Silviu Boiangiu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Stai linistit ca la tara are grija Garda sa dea amenzi de 5 milioane si inca 5 milioane spaga - ar trebui facut un control unic anual cu verificare intr-o baza de date comuna tuturor firmelor cu facturile - s-ar scapa de evaziunea fiscala cat ai zice.. boc

      Oricum solutie de salvare pentru noi ca romani e emigrarea - aici nu ai de-a face decat cu incompetenti - Ar fi trebuit ca la finante sa fie un doctor in finante/macroeconomie, la MAI un doctor in drept, la IMM un doctor in management, la transporturi un doctor in ingineria transporturilor - nu lichele adunate cum sunt acum, de nu stiu de capul lor - ne trebuie specialisti nu bagatori de seama.
  • +7 (7 voturi)    
    impozite (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:22)

    Ion Dumitriu [anonim]

    am fost naiv cand am votat PDL crezand propaganda lor de 2 bani. toate partidele sunt corupte mana-n maduva oaselor fara exceptie dar macar PNL-ul imi reprezinta interesele ca si categorie sociala. De acum ma voi duce la fiecare vot si-i voi vota neconditionat pe galbeni cu ai lor mafioti cu tot.
    • +1 (1 vot)    
      Haha (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:33)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Ion Dumitriu

      Deci Partidul Liberal este un partid socialist. Asta e una dintre cele mai tari chestii de pana acum, desi nu stiu de ce dar nu mi se pare o surpriza.
      • +4 (4 voturi)    
        Tare de tot ! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 17:25)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

        Asta se cheama deductie logica la PeDeLici.
        Sa ma mai mir ?
        Daca aschimodia de Boc este sef la PeDeLici, imi dau seama ce este sub el.
        • -2 (2 voturi)    
          Cum ti-am mai zis... (Duminică, 12 aprilie 2009, 0:02)

          nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Alex

          Tu poti sa crezi orice, ca multa minte nu iti trebuie si am vazut-o deja in articolele trecute. Atat timp cat acum oricine isi deschide o firma se numeste automat intreprinzator si burghez, orice e posibil. In fapt, vorbim de firmele cu un singur angajat ca fiind cele mai lovite de aceasta masura. Cate dintre firmele astea au mai mult de un client? Punem pariu ca respectivul client este fostul angajator oficial al actionarului majoritar?
    • +5 (5 voturi)    
      Asta ca sa vedeti cat de (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:22)

      me [anonim] i-a raspuns lui Ion Dumitriu

      "liberali" sunt cei din PDL.......Abia astept toamna sa-l vad zburat pe basescu si gasca lui
    • +5 (5 voturi)    
      Tu macar ti-ai dat seama, (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 17:23)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Ion Dumitriu

      Ceilalti nu stiu daca au puterea sa inteleaga.
      La cita prostie este in tara asta, nu ma mir ca a ajuns sa fie condusa de niste repetenti.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate e si o chestie politica... (Luni, 13 aprilie 2009, 11:20)

      Peter [anonim] i-a raspuns lui Ion Dumitriu

      In mod traditional, micii intreprinzatori nu au votat la niciuna dintre precedentele alegeri nici cu pedeleii, nici cu pesedeii. Ce-au zis astia atunci? Oricum nu avem voturile lor, hai sa-i terminam dpdv economic si poate scapam de ei, basca ne si razbunam, ca sa vada cine conduce in tzara asta! Numai ca oamenii astia, intreprinzatorii, tin in spate niste membri de familie, niste angajati cu familiile lor! Ati vazut ultimul sondaj privind increderea alegatorilor? Scadere pe linie pentru boci si-alde d-astia de-ai lor! Si s-ar putea ca asta sa nu fie decat inceputul... sfarsitului pentru ei!
  • +7 (7 voturi)    
    Guvernul asta de cacat trebuie dat jos (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:50)

    Ion [anonim]

    Cat mai curand.
    Iar "primul ministru" Basescu impreuna cu el.

    Ce mama ma-sii cred ei?
    Ca isi pot bate joc de noi la nesfarsit?
    Fir-ati ai dracului cu melcii vostri de nenorociti!!!

    Pe deasupra ne-au indatorat cu 20 de miliarde pentru ca se speriasera ca pentru iei nu le iese nimic.
    Acum pun birul de fumarit pe noi, iar cu alea 20 de miliarde isi fac meandrele.
    Putrezi-l-ar carnea pe ei de nenorociti.
    Auzi ma, alianta PDL - PSD !!! Ptiu drace!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Furt guvernamental (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 15:58)

    Mihai [anonim]

    Eu aveam o cifra de afaceri de aprox 5000 euro insa incepand de anul asta din cauza crizei estimez ca nu fac mai mult de 2000 euro, daca scad minim cheltuieli si restul impozitelor raman cu max 100 euro pe an din care guvernul asta mizerabil vrea 500 euro impozit forfetar?!
  • +4 (6 voturi)    
    venit sau cifra de afaceri? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:07)

    George [anonim]

    Titlul vorbeste de un impozit in functie de venituri iar in text se spune de impozit in functie de cifra de afaceri. Eu cred ca e o mare diferenta, si tind sa cred ca e vorba de cifra de afaceri.
    In continuare cred ca actuala guvernanta este cea mai proasta din ultimii 20 de ani.
    Sunt curios ce vor face cu masina de serviciu a Elenei Udrea. O sa ii cumpere una noua cu banii luati de la noi?
  • +3 (3 voturi)    
    Guvernul ajuta firmele sa treaca de criza (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:37)

    sorin [anonim]

    Chiar daca nu va vine sa credeti, este vorba de guvernul romaniei. Da. ati citit bine: guvernul romaniei.

    Dar nu este vorba de firmele romanesti; este vorba de firmele si bancile straine; care primesc un ajutor direct prin scutirea de impozit sau imprumuturi fara dobanda, si un ajutor indirect prin eliminarea firmelor romanesti de pe piata.
  • +4 (4 voturi)    
    Stimularea initiativei private (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:48)

    Contribuabilul fraier [anonim]

    Cand eram si eu gata sa incep un business (adica sa intru in legalitate si sa tai chitante) hop si alde Boc cu ai lui.

    Mai astept sa treaca criza. Hai sa asteptam cu totii si nu o sa mai treaca...
  • +5 (5 voturi)    
    puck fogea (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 16:57)

    andrei [anonim]

    Pentru cei afectati, schimbati domeniul de activitate la motat geamuri sau zugraveli si poate pogonici sa va pupe unde nu bate soarele.

    Care ati votat pentru nenorocitii astia , sa dormiti bine. Intai au ramas mamicile fara bani, acum se fura de la firme, telefoanele sunt ascultate, maine e randul vostru.
  • -4 (8 voturi)    
    nu este chiar asa (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 17:12)

    silver [anonim]

    foarte multi dau exemple de fime mici care nu vor supravietui. Sunt foarte multe firme care nu o duc chiar rau si nu au platit niciodata taxe. Cum este posibil sa functionezi 10-15 ani fara sa ai profit, cum? Cine nu e in stare sa faca afaceri, asta este - la revedereeeeeee!!!
    • +4 (4 voturi)    
      ... foarte bine (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 20:24)

      Marcus [anonim] i-a raspuns lui silver

      ..poate inchid si firmele de stat care merg in pierdere de 20 ani ! ... adica sa le aplice la toti acelasi tratament ! ...
    • +2 (2 voturi)    
      Esti tare. (Duminică, 12 aprilie 2009, 12:40)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui silver

      Eu am firma de doi ani si nu am platit taxe consistente, ca, de, totul era facturat corect. Acuma uite ca nu mai avem contracte deloc (lucram si pe PFA si ca salariati unii din noi), asa ca firma a produs pe anul asta 0.

      De ce sa platesc impozit pe profit 0? Mai exact, pe venit 0! Concluzia fireasca: inchidem firma. End of story. Si m**e la stat impozit.

      Urmatoarea firma o deschid in alta tara.
  • +5 (9 voturi)    
    Presedinte Fizic Autorizat - partea I (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 17:46)

    Un naiv de 25 de ani... [anonim]

    Dimineata ora 8.00. Ce sa fac eu azi... ce sa fac eu azi? Ma enerveaza ca nu-mi bate soarele-n geam, ma uit atent, o flota intreaga imi blocheaza rasaritul. Am intrebat a cui e, nu raspunde nimeni, aia e, le vand. Ma suna contabila, au intrat banii in cont. Ce sa fac eu cu ei, ce sa fac eu cu ei? Vine fiica-mea vrea tzoale si sa se epileze. Ce sa fac, ii dau, ca doar e fii-mea. Spre deosebire de asta mica, ce mai doarme pe unde apuca, aia mare vrea casa, tre sa ii dau si ei. Pai la ce privire imi baga, ma induioseaza imediat.
    Trag aer in piept si rom in stomac, ma uit la babord si-mi zic: "Hai ma ce draq, da' nu pot sa fiu io presedinte?!"
    Mai am ceva marunti in cont, bag repede de o campanie electorala, ma prinde bine ca eram racit si mi-am suflat mucii in fata popurului la TV, astia pun botul si stampila pe mine. Stiam eu c-am pus jocul pe EASY.
    Imi dau intalnire cu iobagii la TNB, lumea urla.
    Primesc rapoarte de la doctori, dimineata scaunul romanilor are o tenta de portocaliu, o pun pe seama infometarii.
    Dau io 2-3 ordine sa tuseaca lumea mai mult cascaval, sa revolta fraierii, ma suspenda.
    Ma plimb prin casa, ma gandesc, ma lovesc de lada cu zestre, o deschid, dosare. Ce sa fac eu cu ele? Ma pun sa cumpar plicuri, pun prima fila in fiecare si le trimit cui trebuie. Fac tengatita de la solutia de pe timbre. Feedback?! Isi cer astia scuze si raman presedinte.
    Nu prea mai am bani, naspa situatie. Vad eu la televizor ca e cascaval in UE si sun la poarta. Astia si mai fraieri, i-am prostit, ma primesc. 2 ani am ce manca.
    Vine criza. Am papat banii. Fetele mele umbla desculte. Imi smulg parul din cap, tre sa fac mai multi bani. Da' nu prea am de unde sa mai iau.
    Iar ma plimb prin casa, iar ma lovesc de lada cu zestre, iar ma uit pe dosare. Ma distrez copios.
    Imi aduc aminte de flota, ce frumoase erau tunurile alea, asa ca ma pun sa trag eu 2-3 salve la vreo 5 miliarde de euro distanta.
  • +5 (7 voturi)    
    Presedinte Fizic Autorizat - partea a II-a (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 17:57)

    Un naiv de 25 de ani... [anonim]

    Fraierii fac gat, nu mai vine lumea la teatru, nici io nu ma mai duc ca e trafic si mi-e lene.
    Imi aduc aminte de ei, de fraieri si-mi dau seama ca e prea tarziu.
    Contemplez, ajung la concluzia ca e ultimul gard inainte de finish.
    Ce sa fac, ce sa fac? Imi sun contabila, aflu ca nu e suma rotunda in cont, tre sa o rotunjesc.
    Dau un gratar in fata casei, dau si ordin sa ii pun pe jar pe prosti, iarasi, dar daca le place io ce sa le fac. Bun, deci ceva cascaval nu strica, hai poate cas, ca Gigi nu imi mai livreaza si tare bun era al lui.
    Ma plimb prin casa, am zis sa citesc eu ceva, iau DEX-ul, deschid la misto, pun degetul... forfetar. Nu prea am inteles, il sun pe Pogea. Era sictirit, dar a zis ca ma ajuta. Ma culc linistit, fraierii ma tot ameninta, le zic de lada din sufragerie.
    Ma trezeste contabila, Nutzi, am uitat sa va zic buna rau. Imi zice de bine, a rezervat o insula, vrea sa mergem. Fetele mele e bine, le pup. Am facut suma rotunda, nevasta e la Flamingo Boys, am rom acasa-n frigider, viata ce se mai.
    Hai ca m-am plictisit sa va scriu gaozarilor, si asa nu ati inteles nimic, tatucu va pupa, fac ceva pe votul vostru.
    Ma duc in lume, sa nu ma cautati ca sunt bine, sa nu va faceti griji.

    Al vostru, pentru totdeauna, PFA Base...
  • +3 (5 voturi)    
    of, of, mai, mai (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 18:30)

    s-au terminat barbatii... [anonim]

    imputitii astia ne-au incalecat de tot, iar tara asta duce lipsa de barbati se pare...
  • +3 (3 voturi)    
    ?Ajutor! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 18:38)

    ileana [anonim]

    Cine ma ajuta si pe mine ? Am citit "proiectu'de ordonanta "din link, si nu gasesc nicaieri impozitul din prima etapa a grilei...Uite ce scrie la ordonanta...
    pag 7, punctul 6.
    • +2 (2 voturi)    
      alta intrebare (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 19:58)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui ileana

      Si mai este si marcat cu "* " care nu-i explicata nicaieri!
      Nu iese impozit de 500 EUR, este doar cel de 1000!
  • +5 (9 voturi)    
    Varujane Taci! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 18:42)

    Razvan Marin [utilizator]

    Varujane, daca exista unii si mai inconpetenti decat tine nu inseamna ca te poti spala pe maini de fostele tale aberatii. Romanul a invatat sa nu mai uite asa usor.
  • +4 (4 voturi)    
    RC (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 21:43)

    Silviu Boiangiu [anonim]

    :) Ce frumos - maine (duminica) imi sun contabila, luni, cel tarziu marti la prima ora sunt la Registrul Comertului sa inchid firma - sa imi sun colaboratorii sa le spun ca nu pot sa mai le mai tai facturi, mai scadem putin la pret dar nu mai emitem facturi - asta e, ce sa ii facem, doar nu sunt frate cu Pogea sau cu Boc sa facem 50-50.

    Oricum, asta a fost piatra care o sa falimenteze tara asta - imprumutul la FMI si inchiderea celor mici.

    Impozitul forfetar - O solutie din care o sa castige Bulgaria e ca are 10% impozit pe profit si 5% pe dividende.
  • +2 (2 voturi)    
    1 MAI- greva "PATRONILOR" (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 21:59)

    ION TEUTON [anonim]

    VA INVIT LA GREVA:
    CU DATA DE 1 MAI DECLARAM INTRAREA IN INTRERUPERE TEMPORARA DE ACTIVITATE.
    • +2 (2 voturi)    
      asta fac si eu (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 23:39)

      DlGeo [anonim] i-a raspuns lui ION TEUTON

      Asta fac si eu. Voi plati -din salariu - ce impozite mai am, declar la regsitru firma oprita temporar , scot banu- ca asta costa - si intr-un an de zile o opresc de tot. O tineam pentru zile negre...poate mai prestam un serviciu. Oricum, nu furam !
      Guvernantii astia au INCAPACITATE de a intelege realitatile economice. Ei incearca sa ia tot de la cei mici. pe cei mari ii fac scapati in bolizi de lux. Aia scot valuta din tara pe prestari servicii.

      Asa ca..inghesuiala mare saptamina urmatoare la Reg Comertului.
  • +2 (2 voturi)    
    Taxe si iar Taxe (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:04)

    MARIAN [anonim]

    Stimati tovatsai si pretini din Guvern,

    Sper ca poporul Roman sa se trezeasca la fel ca fratii Moldoveni de peste Prut si sa iasa in strada ca sa va dea jos pentru ca duceti tara in faliment si pe noi la cimitir.
    Sa va dea Domnu de Pasti ceea ce ne dorti si voi noua : SA TRAIM BINE !
  • +1 (1 vot)    
    impozit micro ? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:14)

    florin [anonim]

    Deci pina la urma cit e impozitul pe venit la microintreprinderi ? 3% cit scrie in ordonanta ?
    Daca faci cifra de afaceri pe an de 51.999 deci te incadrezi la pragul 1 impozitul pe venit (3%) ar veni 1.559 lei dar impozitul minim e de 2200.
    Deci impozitul pe venit real este mai mare 4,23%
    Este o contradictie in textul actului normativ !!!
    • 0 (0 voturi)    
      Baza de calcul (Marţi, 21 aprilie 2009, 17:31)

      Patronul de catifea [anonim] i-a raspuns lui florin

      Baza de calcul este venitul de anul trecut, adica daca anul trecut ti-a mers bine si anul asta prost, ai pus-o !!!
  • +2 (2 voturi)    
    Care pe care... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 22:58)

    vov [utilizator]

    Se pare ca in urmatorii 1-2 ani va fi care pe care...noi sau taxele lor aberante...cum mai baga ceva cum ii fentam...alfel faliment curat scrie pe tine cu aberatiile lor...nu era destul faptul ca a aparut criza...
  • +2 (2 voturi)    
    rusine!!!!! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 23:12)

    fl [anonim]

    guvernul cersetoriei nationale!
    nu mai calc la vot cat va exista boc si tericeanu in politica
    • 0 (0 voturi)    
      tocmai de aia (Luni, 13 aprilie 2009, 10:24)

      dd [anonim] i-a raspuns lui fl

      trebuie sa te duci.
      uite unde am ajuns.

      si tre' sa iei si toata familia cu tine. daca mai chiulesti, astia ne fura si chilotii.
  • +2 (2 voturi)    
    Cata inconstienta!!!!??? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 23:45)

    Bogdan [anonim]

    Tara se gaseste intr-o situatie mai mult decat jalnica. O sumedenie de bani negrii, multe firme mari care fac evaziune pe fata si nimeni nu le are grija. Functionari care nu misca un deget fara sa le dai spaga. Doctori la care tre sa mergi cu ploconul. Firme care comercializeaza software si folosesc pentru uz propriu sisteme informatice nelicentiate etc.
    In toata aceasta dezolanta priveliste, guvernantii nostri s-au hotarat sa introduca acest impozit anual. Dupa cunostintele mele, sunt multe firme care in ultimii ani au trecut din zona neagra a economiei, in zona gri. In aceasta zona gri elibereaza facturi isi angajeaza unul sau doi oameni pe care ii platesc cu un salar decent, si ii declara la autoritati cu salar minim. Isi deconteaza te miri ce cheltuieli dar firmele astea dau de mancare semi-legal unor oameni. Platesc ceva cotributii la stat si isi duc viata de pe o zi pe alta si sunt multumiti cu un trai decent. Pe acesti amarati guvernul ii va ingropa cu aceasta lege.

    Acu ceva vreme am avut una dintre cele mai bune legi ale tarii asteia care introducea impozitul unic. Acu s-a terminat si cu acesta.
    Acesti guvernanti au reusit sa inventeze o noua forma de haiducie, in care nu mai iei de la bogati sa dai la saraci, ci iei de la amarati sa dai la bogati ( adica la cei care au contracte cu statul).

    Din nou introducem metodele comuniste de genul „toti sunteti vinovati pana nu demonstrati ca sunteti nevinovati”. Cu alte cuvinte guvernul ne face pe toti hoti obligand toate firmele sa plateasca acest impozit „ preventiv” ca furi ca nu furi, ca nu platesti impozit fiindca nu castigi sau ca nu platesti impozti fiindca furi, nu conteaza tre saplatim impozit.

    Dupa umila mea parere aceasta lege va readuce Romania aproape de nivelul anilor 97 98 cand 80% din economia tarii era economie neagra.
  • +2 (2 voturi)    
    taxe..... (Duminică, 12 aprilie 2009, 0:27)

    maria [anonim]

    Aceasta taxa nu este altceva decat o noua "jumulire" a statului de pe cei care muncesc.O sursa suplimentara de venituri la buget ca sa aiba de unde sa fure functionarii de lux ai statului....prostii lucra iar smecherii se "lafaie" in banii lor.Statul nu ia destul?19%TVA,16% impozit profit,16% impozit pe persoana la actionari?cat mai vrea sa ia?devenim scavii statului intr-o tara democratica?sa-si faca statul curat in propria ograda si apoi sa treaca in ograda noastra,....acolo sunt pierderile de bani.Sa distruga statul si ceea ce a mai ramas din micii intreprinzatori si comercianti si sa ramana cu lanturile de supermarketuri pe care nu demult ii "critica".Vom devenii angajatii amrilor bogatani si ai statului roman.(eu ma duc in Spania la capsuni).
  • +2 (2 voturi)    
    Pai si cei de la STAT care STAU? (Duminică, 12 aprilie 2009, 1:21)

    Andy [anonim]

    Pai eu nu inteleg o treaba?
    Au zis ca reduc personalul guvernamental cu 20%, dar s-au razgandit.
    Au spus ca reduc personalul CFR, dar s-au razgandit.
    Au spus ca pun impozite la privat, le-au aplicat!!!
    Ba, voi sunteti imbecili?

    Eu prefer sa plateasca statul somaj si ajutor de somaj, decat sa plateasca o gramada de functionari care stau cu c#ru in maini toata ziua si iau salariu o gramada de bani.
    Elena Udrea sa-si cumpere masina din salariul ei daca nu-i convine!

    Si noi, romanii cand facem ceva pentru noi si nu-i mai lasam pe nemernici sa ne fure??!!!
  • -1 (1 vot)    
    de cand intra in vigoare acest OUG? (Duminică, 12 aprilie 2009, 1:29)

    e [anonim]

    STIE CINEVA DE CAND INTRA IN VIGOARE ACEST OUG ?
  • +2 (2 voturi)    
    halal ministru (Duminică, 12 aprilie 2009, 3:36)

    baracuda [anonim]

    bre, nea ministrule de finante, esti dur? adica cine nu poate plati 500 euro sa inchida? tu ai fost prin tara sa vezi despre ce economie vorbesti? ai habar de ceea ce inseamna economia de piata? stii cumva ca nu tu hotarasti cine traieste sau more intr-un stat capitalist? pe ce lume traiesti? ai luat numai decizii tembele. oricine poate lua asrfel de masuri dar tu ai fost pus acolo pentru ai ai avea expertiza si neuroni dar teapa mare ce ne-am luat. demisiaaaa
  • +2 (2 voturi)    
    Alt Guvern (Duminică, 12 aprilie 2009, 3:46)

    anonim [anonim]

    Asa Guvern de amatori parca nici pe vremea CDR n-am avut. Eu zic sa plecati ca nu faceti nimic dar nimic pentru tara asta. Plecati pana nu scoateti oamenii in strada. Amatorlor, de Pasti luate o vacanta pe termen nelimitat cu Boc in frunte ca tot nu intelege de nicio culoare ce inseamna functia pe care i-a trantit-o in ochi Basescu
  • -1 (1 vot)    
    oameni de afaceri (Duminică, 12 aprilie 2009, 7:12)

    sile [anonim]

    Daca toti plangaciosii astia de mai sus sunt oamenii de afaceri ai Romaniei atunci tara asta chiar nu mai are nicio speranta.
  • +2 (2 voturi)    
    Sclavii FMI si a Bancii Mondiale (Duminică, 12 aprilie 2009, 8:18)

    gabi [anonim]

    Daca vizionati acest link va dati seama de adevarul despre FMI si Banca Mondiala si de ce "lingaii nostrii" impreuna cu 'marinerul' au pus repede botul!

    http://video. google.com/ videoplay? docid=2717678283 852040582&ei=RV-yScChCJK22wLa u5WKBA&q=documentar+ ROMANA
  • +3 (3 voturi)    
    Non profit (Duminică, 12 aprilie 2009, 8:38)

    Razvan Marin [utilizator]

    Daca tot vreti sa faceti curatenie va propun sa taxati si organizatiile non profit. Suna aberant nu? Ei la fel de aberant suna si IMPOZIT PE PIERDERE!
  • +3 (3 voturi)    
    Sustinere (Duminică, 12 aprilie 2009, 8:59)

    WotanT [anonim]

    National Anathem:
    Dragi tovarasi, noi NU va mai votam!
    Dragi tovarasi, noi NU va mai votam!
    Refren:
    Dragi tovarasi, noi NU va mai votam!
    Dragi tovarasi, noi NU va mai votam!
    Daca nu vom trai bine, vom avea grija de viitorul (parlamentar, desigur, dar asta in Romanica inseamna BUZUNAR) domniilor voastre si va vom da posibilitatea sa mai vedeti Parlamentul (cum arata in interior) DOAR de ziua Portilor Deschise!
    PS. Traiane, te-am votat. Dar...nu o sa o mai fac!
  • +3 (3 voturi)    
    Basescu = Voronin (Duminică, 12 aprilie 2009, 9:51)

    camelia [anonim]

    "Reporter: Măsura se va aplica şi acelor firme de stat sau care nu au activitate?
    Gheorghe Pogea: Firmele de stat nu. Încurajăm dimpotrivă statul."
    Basescu si PDL sunt mai rai ca Voronin si Partidul Comunist
  • +2 (2 voturi)    
    Haideti sa ne sustinem drepturile si cerintele (Duminică, 12 aprilie 2009, 10:15)

    Viorel [anonim]

    Poate d-l Pogea nu stie care este parerea celor pe care ii afecteaza direct prin aceasta initiativa (nu stie pe naiba, dar hai sa-i acordam prezumtia de nevinovatie, prezumtie pe care el nu a acordat-o). Asa ca hai sa-i aducem la cunostinta, lui si celorlalti. Am gasit pe internet 3 petitii:

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p67433048.html
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p48923053.html
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p65633048.html

    haideti sa le semnam, le putem salva in format PDF, si sa le trimitem prin email catre:

    Guvernul Romaniei: drp@gov.ro
    Lider grup PD-L Deputati: mircea.toader@cdep.ro
    Lider grup PSD Deputati: viorelh@cdep.ro
    Lider grup PNL Deputati: calin.tariceanu@cdep.ro
    Grup PD-L Senat: pdl@senat.ro
    Grup PSD Senat: psd+pc@senat.ro
    Grup PNL Senat: pnl@senat.ro
  • +2 (2 voturi)    
    Greva Fiscala (Duminică, 12 aprilie 2009, 10:47)

    raluca [anonim]

    Statul n-a facut nimic pentru capitalizarea firmelor private timp de 20 de ani. Acum insa, prin acest Guvern al Disperarii, suntem de-a dreptul jefuiti. Dragi guvernanti diletanti nu se mai poate asa.
    Am citi ca cineva propune o greva de 1 Mai. Da, de acord, dar o Greva Fiscala. E singura solutie de-ai trezi pe ametitii astia la realitate.
  • +2 (2 voturi)    
    STATUL ASTA NU A FACUT INDIGESTIE? SE PARE CA TOT (Duminică, 12 aprilie 2009, 12:11)

    cristi [anonim]

    Sa spunem c adin ce produce un om intr-o socoentate pentru plata salariului statul primeste; CAS, CASS SI IMPOZIT ADICA:
    şomaj
    - cotă salariat: 0.50% (fără modificări)
    - cotă angajator: 0.50% (redusă de la 1.00%)

    sănătate
    - cotă salariat: 5.50% (fără modificări)
    - cotă angajator: 5.20% (redusă de la 5.50%)

    cas - pentru condiţii normale 27.5% (redusă de la 29.00%)
    - cotă salariat: 9.5% (fără modificări)
    - cotă angajator: 18.00% (redusă de la 19.50%)
    La care se mai aduca TVA care este tot un impozit pe salariu dar care il platesti mai traziu cand iti chetuiesti bani.
    La un calcul simplu rezulta ca din ce produci STATUL ia 67.5 %.
    daca mai adaugi ca din acelasi salariu platesti impozite, la casa, la masina, accize o sa constati ca staul ia peste 70% din cea ce produci, iar tu trebuie sa te descurci cu 30%.
    Oare nu face indigestie statul asta, daca eu treiesc cu 30% iar el care nu face nimic ia 70%
  • +2 (2 voturi)    
    DEMISIAAAAAAAAAA !!! (Duminică, 12 aprilie 2009, 12:29)

    Codruta N [utilizator]

    CUM sa se "sustraga de la plata impozitelor" cei care platesc impozit pe cifra de afaceri??? INCOMPETENTILOR!!!

    Acest ***** de ministru (precum si tzoapa aia de secretar de stat care s-a tot dat in stamba la TV) n-are nici macar notiunile economice MINIME pe care ar trebui sa le aiba!!!

    SA-SI DEA DEMISIA!!! CE naiba cauta acolo, daca nici macar de ATAT n-au habar???

    Daca sunt pusi sa dea bani din buzunarul lor intreprinzatorii onesti, pentru ca Fiscul nu e in stare sa colecteze impozitele de la cei care nu sunt onesti - inseamna ca Fiscul e o institutie care nu are de ce sa existe - si ca mananca banii degeaba!!!

    DESFIINTATI FISCUL!!! - si sa vedeti ce "economii" se fac la buget!!!

    Un "HUO" din inima lui Pogea si tuturor cocalarilor fiscali din gashka lui - sau ca el!!!
    • +1 (1 vot)    
      Ai mare dreptate (Duminică, 12 aprilie 2009, 15:50)

      George [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Toti sunt incompetenti. Dar greseala pleaca de la cel ce il prune pe Pogea ministru, adica PSD sau PDL, care au voie sa il propuna fiindca au fost partidele castigatoare in alegeri, adica cele pe care... le-am ales noi! Asa ne trebuie. Dar, de unde sa alegem? Fiindca un om cu minte nu candideaza. Asa va fi si in viitor, adica tot dintre prosti, imbecili, avizi de putere si avere o sa alegem.
  • 0 (2 voturi)    
    Nesimtire (Duminică, 12 aprilie 2009, 12:37)

    stefan militaru [anonim]

    Este o nesimtire care nu are limite...
  • +1 (1 vot)    
    de ce se intampla asa ceva?? (Duminică, 12 aprilie 2009, 15:04)

    Yogi [anonim]

    Incredibil. Ma intreb cum e posibil sa poata gandi asa cineva pus intr-o astfel de functie ?!! Si altii sa aprobe !! Pe langa asta, ne considera pe toti hoti, asa cum spunea cineva mai sus. Sa nu mai spun de declaratia aceea("...sa inchida!") - pentru asta ar trebui sa demisioneze ! Si eu am o firma, si de cand o am am facut totul legal. E pe langa job, mai completam veniturile. Anul acesta am scazut aproape de zero. Cativa ani am dat bani la stat. Atatia cati au fost, nu multi, ca nu am activitati care sa aduca venituri mari. Si dormeam linistit ca fac ceva ce-mi place si sunt corect. Si in situatia mea sunt foarte multi. Acum o sa ne termine. Si in loc sa aduca bani mai multi la stat, o sa fie bani mai putini. E evident dar se pare ca nu pentru cei care au gandit (?) si aprobat asa ceva. Trist. Penibil.Incredibil.
  • +2 (2 voturi)    
    propunere (Duminică, 12 aprilie 2009, 15:10)

    gilache [anonim]

    Initial am crezut ca aceasta lege nu ma atinge. Plateam si pana acum impozit mai mult de 1000 EUR pe an. Dar se pare ca acum trebuie sa platesc impozitul obisnuit plus acesti 1000 EUR.

    Nu accept sa fiu jefuit. Prin urmare va propun tutoror intreprinzatorilor care nu sunt multumiti de aceasta bataie de joc sa inghetam firmele, o luna, doua, 6 luni cat putem rezista. Este singurul semnal puternic pe care putem sa-l dam. Daca se va vedea ca nu mai intra nimic la buget o sa-si dea seama cretinii astia cat de josnici sunt. Defapt ce fac ei este sa biciuiasca magarul. Fiindca nu sunt in stare sa colecteze banii. Garda e toata corupta si normal ca nu intra nimic. Prietenii lor, baieti cu afaceri cu statul iar nu platesc nimic. Ma pun pe mine si pe alti prosti care aduceam pana acum buna parte din banii de la buget sa dau si mai mult. Sa muncesc numai pentru stat pana dau in cap. Imi pare rau. Exista limite. Deci, concret. Facem o petitie online cu unicul scop de a vedea cati o semneaza. Nu o trimitem nicaieri. Asa vedem cam cati sunt dispusi sa-si inghete firma un anumit timp. In felul asta macar aflam daca mai avem vreo urma de solidaritate. Daca numarul celor dispusi sa o faca trece de un prag critic (va trebui sa stabilim acest prag), atunci o facem - inghetam totul. Dupa care asteptam.

    Ce ziceti? Solidaritate, sau nu?
  • +1 (1 vot)    
    semnati petia on-line (Duminică, 12 aprilie 2009, 15:58)

    flooorin [anonim]

    http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/spuneti_nu_initiativei_guvernului_de_a_impozita_lunar_microintreprinderile_cu_minim_540_de_lei-p48923053.html?msg_ok=1



    isi bat joc de noi asta este si sunt si eu vinonavat ca am votat cu hotii ca sa traim bine ,am o firma mica cu care am incasari lunare intre 800 si maxim 1500 din care cheltuieli lunare de 500 lei ce fac ...?
    am contract pe 2 ani de zile cum platesc acei 500 de lei daca ma angajez pe un salar de 600 lei ..?pur si simplu cum as calcula nu iese ....
  • +1 (1 vot)    
    solidaritate (Duminică, 12 aprilie 2009, 17:30)

    adu [anonim]

    @gilache
    Eu de luni incep procedurile de suspendare a activitatii. Cred ca singura solutie e un colaps financiar a intregii tari. Numai asa o sa-si dea seama toata lumea de cat de idioti si prosti sunt astia. Azi in parcul Moghioros (Bucuresti) era sarabatoare campeneasca PDL. Imparteau baloane portocalii. Mi s-a facut sila de ce propaganda ieftina fac. Problema e ca inca le merge. Jos Basescu!
  • +1 (1 vot)    
    taxa lu' masa (Duminică, 12 aprilie 2009, 19:29)

    Eu [anonim]

    Eu nu am de gand sa le platest nimic. Inchid firma si sa se spele cu ea pe cap, si asa platesc asigurari medicale si nu avem sistem sanitar, platesc taxe de drum si nu avem drumuri. Tara lu' Boc Poc pistolarul fara "cock". Domnu primul ministru, tre' sa intelegeti ca noi poporul nu suntem dushmanii dumneavoastra, asa ca nu incercati sa ne starpiti.
  • +1 (1 vot)    
    in instanta (Luni, 13 aprilie 2009, 9:05)

    monica L [anonim]

    O solutie ar fi ca firmele cu cifra de afaceri 0 sau cu pierderi sa dea in judecata statul, pentru ca ii creeaza un prejudiciu in afaceri. Sigur un economist sau un jurist bun (ceea ce este uneori imposibil de gasit) se pricepe sa scoata de o plingere in justitie. Exista un precedent, al deciziilor instantelor, care a rasturnat legi.
  • +2 (2 voturi)    
    gandire de politruc (Luni, 13 aprilie 2009, 9:11)

    Gabriel, Deva [anonim]

    De ce nu ati spus inainte de alegeri ca aveati in plan impozitul forfetar? Ati mintit cu buna stiinta! Am votat PDL, desi eram un votant al liberalilor, si m-am pacalit. Mai vin si alte alegeri! Macar, de ce nu introduceti o taxa noua la inceput de an, sa-ti poti face o planificare. Faceti presiuni pe firmele mici, care oricum dau ceva la buget si continuati sa mentineti o structura ineficienta de salariati bugatari. Ce pretentii poti avea de la un absolvnet de Stefan Gheorhiu?
  • +1 (1 vot)    
    HOTIE (Luni, 13 aprilie 2009, 11:33)

    andreescu adrian [anonim]

    sa lucram la negru cum lucreaza si altii acasa si nu platesc nimic !! solutia ce-a mai buna, ca pana acum am platit destul la stat ,de acum incolo sa nu mai platim nimic. HOOOO
  • +1 (1 vot)    
    PACAT (Luni, 13 aprilie 2009, 11:52)

    alin [anonim]

    din pacate asa zisa "libertate" castigata in 89" nu este decat " o forma mascata de comunism". daca nu te conformezi regulilor si legilor date de "comunisti" stiu ei sa te oblige !!!!!!!! de unde si denumirile partidelor create " pcr" scuze ! pdl, prm,psd............plm !!!!!!11
  • 0 (0 voturi)    
    zero pe linie (Marţi, 14 aprilie 2009, 4:34)

    unu amarat [anonim]

    daca nu am activitate pe firma, rulaj zero, profit zero, mai tre sa platesc la porcii astia de la guvern taxa lui peste?
    si sa nu vad comentarii de genul ca sunt evazionist sau fentez statul sau mai stiu eu ce scenarii.
    pur si simplu asa sta situatia.
    SA MOARA BINE! toti cretinii care judeca la taxe imbecile si fara de care tara asta ar putea sa mearga ceva mai binisor.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa Pogea impusa de FMI (Marţi, 14 aprilie 2009, 15:23)

    Hahalera [anonim]

    cred ca au ajuns la fundul sacului s-a spart si inca mai baga mana.
    e bine de stiut ca la noi se face o democratie originala de 20 de ani si acum cand este gol sacul se sparge buba.romania nu are coloana vetebrala nu respecta legislatia din ue ea face o democratie autentica.
    si pe vremea lui ceausescu s-au facut impozite forfetare dupac acre a urmat ichiderea tuturor firmelor. cam asa urmeaza si la noi. desigur ca s-au facut mari eveziuni fiscalae care vizibile: cumpararea de masini pentru mica, ticu si copilul dar de acum in colo s-a scapat trenul in gara.
    abia astept sa vad marea transformare in bine promisa dare este vorba aia este o mare diferenta intre ce gandim si vorbim
    atentie romani romania nu produce nimic ci doar comercializeaza produsele altora cu un adaos de 60% per total asa ca la mai mare
  • 0 (0 voturi)    
    Nevoie de bani la inapoierea imprumutlui de la FMI (Duminică, 19 aprilie 2009, 23:47)

    aa [anonim]

    aceasta masura de urgenta este o modalitate de a asigura banii necesari pentru plata ratei la imprumutul de la FMI a celor nu se stie exact cate milioane de dolari sau ce masa or fi ca nu o sa ii vedem niciodata cine stie unde se redirectioneaza. este doar o mica parte din ceea ce va urma ...majorari la orice .. impozite pe imobile etc. este un plan pus bine la punct si eu abia astept sa inceapa un razboi ca altfel nu se mai rezolva nimik...si poate voi avea ocazia sa lichidez un conducator.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi