Capital: Ce au facut altii ca sa iasa din criza si noi nu

de Razvan Amariei     Capital
Joi, 30 aprilie 2009, 9:25 Economie | Finanţe & Bănci

Pentru depasirea dificultatilor prin care trece economia mondiala nu exista o reteta standard. O demonstreaza modul in care variaza, de la tara la tara, tacticile aplicate. Capital a inventariat instrumentele folosite de state precum Italia, Rusia, Grecia, Japonia sau Serbia, in oglinda cu lipsa initiativelor similare din Romania.
Citeste in Capital o analiza semnata Razvan Amariei


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2482 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Gresala (Joi, 30 aprilie 2009, 9:36)

    costi [anonim]

    Este o gresala sa crezi ca Romania ar putea face ceva ca sa iasa din criza .Fiind subcapitalizata ,conectata economic cu producatori in suferinta si piata controlata de marile laturi de supermarketuri nu poate face nimic . Romania nu este o tara bogata .Nu are capital . Nu are resurse care se pot valorifica prin cicluri mici de productie . Poate pune in valoare resurse dar numai prin cicluri lungi de productie care se tremina prin lipsa pietii de desfacere in mod direct .Intermediarii catre pietele care totusi platesc si mai cumpara iau tot profitul.
    Tranzactiile prin firme offshore contribuie din plin la lipsa veniturilor la buget din impozit pe profit .Piata neagra din China prin contrabanda . Evaziunea fiscala generalizata in turism ,alimentatie publica,panificatie contribuie din plin. Deci Romania nu are resursele de care se folosesc alte tari citate .
    • 0 (0 voturi)    
      Adica sa stea cu mainile in san? Nu? (Joi, 30 aprilie 2009, 11:07)

      Greşeşti [anonim] i-a raspuns lui costi

      Culmea ca ai identificat cauzele dar nu mergi mai departe cu solutii. Drobul de sare...

      Romania este o tara bogată. Ai o agricultură neutilizată de exemplu. Ai inca o moneda nationala pe care poti sa o deconectezi un pic de euro ca sa influentezi mai bine economia prin politicile monetare.

      Ai capital uman destul de bine pregatit. Ai investitori si firme straine deja aici, cu capacitati de productie.

      Tu stat ai putea sa foloseşti banii împrumutaţi (cu dobanda excelentîă faţă de piaţa) să cumperi maşini agricole de pe piaţa internă şi le dai în leasing sau cu subvenţie sau troc agricultorilor - aia putini care mai sunt. Ia un tractor moka de la stat si-mi dai timp de 10 ani x tone de grau pe an...

      Se pot face multe! Vezi ce însaemnă pt. Dacia programul rabla din Germania?
      • 0 (0 voturi)    
        Niste raspunsuri... (Joi, 30 aprilie 2009, 11:45)

        dodo [anonim] i-a raspuns lui Greşeşti

        Tractoare nu se mai fabrica in Ro, de ceva timp.
        Capitalul uman este ispitit sa emigreze.
        Agricultura este intentionat falimentata, cu sprijinul larg al UE si al hotilor autohtoni...pentru profitul importatorilor si al aagriculturii spaniole, franceze, italiene etc.
        Firmele straine isi repatriaza profitul...
        Ce sa-ti mai spun? Nu se vede cu ochiul liber?
        De la mult-trimbitata intrare in UE e mai rau...
      • 0 (0 voturi)    
        Confunzi (Joi, 30 aprilie 2009, 11:46)

        costi [anonim] i-a raspuns lui Greşeşti

        Confunzi Bogatiile cu Resursele .
        Bogatiile : petrol ,carbune .Il vinzi asa cum il extragi.
        Resurse : lemnul care este vadut ca si produs finit ,pamantul fertil trebuie lucrat si productia distribuita la consumatori eventual procesata de o industrie autohtona. Apoi vanduta .ceea ce nu se intampla .
        Capital uman ? ce faci cu el daca nu ai locuri de munca ?Investitori ? Unde sa vanda productia ? Nu stii ca este criza / Adica nu se vai vind produsele ? pe orice piata .
        Se pot face multe ? Triumfalist fanfaronic .
        Nu se poate face nimic . Astepti sa treaca criza si administrezi ce ai .
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. gresesti Da (Joi, 30 aprilie 2009, 11:58)

    sabo [utilizator]

    Este adevarat ce spuneti dvs. dar aceste lucruri le vedeti dvs cumva pe agenda distinsilor nostrii ministrii?
    este in programul guvernului?
    Nu.
    Deci?
  • 0 (0 voturi)    
    Tara noastra-i mare, mare!!! (Joi, 30 aprilie 2009, 13:35)

    tractor [anonim]

    Chestia cu bogatiile si resursele tarii sunt... avioane, nu conteaza daca le avem, unii au acces la ele sau la comisioane de pe urma lor. problema e la mine, si la tine, la cei mici, care prefera sa stea pentru un salariu, cei care nu pun mana sa fac ceva. Elvetia are o agricultura de bubuie, cu toate ca nu are Baraganul, noi vindem in Germania marfa la 50% din banii cu care vindem in Romania, turismul este scump si cu servicii de tot rahatul. Am fost la niste pensiuni agroturistice care aceau preturi de 30 euro pe noapte, le-am zis ca le dau 20, nu stiu daca ma credeti au preferat sa-si pastre camerele goale decat sa castige 20 in loc de 30 si sa castig si eu 10. Pai cu asa oameni (bine pregatiti cum cieam mai sus)... unde vreti sa ajungem?
    Guvernul tre' sa faca pentru noi, ca noi facem greve, suntem doar neocomunisti imputiti la fel ca si cei care ne-au condus 20 de ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Costi (Joi, 30 aprilie 2009, 16:02)

    Bug Zileriu [anonim]

    O mica observatie, fara legatura cu fondul chestiunii: regulile de scriere cer ca orice semn de punctuatie (mai putin parantezele deschise) sa fie urmate, in mod obligatoriu de spatiu si sa NU fie precedate de spatiu. Acest lucru este important in editoarele de texte, care trec "cuvintele" (sirurile de caractere ce nu contin spatii) in mod automat in rand nou, cand nu incap pe randul curent. Daca nu se aplica aceasta regula, vor aparea semne de punctuatie la inceput de rand.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică