Traian Basescu despre salariul lui Ionut Costea: Nu e posibil sa dai la Eximbank lefuri de 25.000 de euro din banii statului

de Dan Popa     HotNews.ro
Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:36 Economie | Finanţe & Bănci

Presedintele Traian Basescu a criticat dur, miercuri, salariul lunar de 20.760 euro pe care il primeste presedintele Eximbank, Ionut Costea (cumnatul lui Mircea Geoana), dupa ce HotNews a publicat in premiera, ieri, aceasta informatie. "La o institutie bancara cum este Eximbank, care trebuie sa dea garantii  pentru comertul exterior, nu este posibil sa dai unui domn politic care se duce acolo un salariu de 25.000 de euro pe luna, cand banca e alimentata cu bani de la buget", a afirmat Basescu, la Kanal D.

Surse apropiate conducerii Eximbank au declarat, pentru Hotnews.ro, ca pana si guvernatorul Isarescu si-ar fi exprimat nemultumirea legata de faptul ca banii bancii, in loc sa ajunga la exportatori, umfla seifurile BNR.

"Asa se explica profiturile bancii de export a Romaniei - plaseaza cate 100 de milioane la BNR la o dobanda convenabila si asteapta. Culmea nesimtirii este ca reprezentantii Eximbank nici macar nu vin la intalnirile Consiliului de Export, in schimb se bat pe locurile de la Comitetul Interministerial, unde se incaseaza bani grei pentru fiecare participare”, a declarat pentru Hotnews seful exportatorilor romani, Mihai Ionescu.

Opinia lui e pe deplin impartasita de exportatorii care au lucrat de-a lungul timpului cu Eximbank. „O banca de ageamii, care mai mult incurca. Se trezesc dupe 3-4 luni de la
 
Pana si guvernatorul Isarescu si-a exprimat nemultumirea legata de faptul ca banii bancii, in loc sa ajunga la exportatori, umfla seifurile BNR.
 
 
Surse apropiate conducerii Eximbank
depunerea dosarelor fie ca nu ne incadram, fie ca nu mai au fonduri, fie ca cine stie ce a intervenit si ne resping dosarele depuse”, a declarat pentru Hotnews.ro unul dintre exportatorii romani care a lucrat cu Eximbank.

„Munca silnica, asta inseamna sa lucrezi cu Eximbank. Functionari nepregatiti, care permanent au nevoie de o noua hartie la dosar, desi au norme clare in baza carora functioneaza. Au proceduri anacronice si multi dintre colegii mei au renuntat sa mai lucreze cu ei”, a precizat un alt exportator.

De cand a fost infiintata, Banca de Export Import a Romaniei, Eximbank, a facut obiectul a numeroase scandaluri, despre care Hotnews.ro a scris la vremea respectiva. Banca are 12 unitati, nu detine mai mult de unu la suta din sistemul bancar, dar sefii ei iau bani la nivelul celor mai performante banci din piata locala.

Asta cu toate ca toata lumea le reproseaza lipsa de profesionalism. Ba mai mult, pana si controalele Curtii de Conturi au descoperit mizerii contabile, pe care le-au facut publice in Rapoartele lor.

Unul dintre fostii sefi ai AVAS a confirmat pentru Hotnews.ro ca practic, nu ai cum sa te atingi de sefii Eximbank. „Au clauze in contract care-i fac de neatins. Nu exista criterii de performanta clare, in schimb daca il dai afara, ii platesti sume care pot ajunge la un milion de euro. Un fost sef al bancii de pilda urma sa primeasca 24 de salarii compensatorii in cazul in care il zburam din functie si se ajunsese acolo incat nici macar nu venea in fiecare zi la serviciu, iar eu aveam mainile legate.

Daca il dadeam afara, trebuia sa ii platesc o suma uriasa. Cineva ar trebui sa puna acolo piciorul in prag,  pornind de la simplul fapt ca sustinerea exporturilor romanesti, misiunea de baza a Eximbank, nu se intampla decat la nivel declarativ”, a spus fostul sef al AVAS.

Date oficiale despre managementul Eximbank sunt foarte dificil de obtinut, dar vraistea este evidenta, fiind confirmata de controalele Curtii de Conuri. In rapoartele Curtii, inspectorii au notat faptul ca la nivelul Ministerului Economiei si Finantelor nu existau norme si proceduri prin care Eximbank primea bani de la buget pentru a sustine creditarea.

Mai mult, raportul noteaza ca oficialii Ministerului habar nu aveau cati bani a angajat Eximbank catre diferiti beneficiari sau cati mai are de cheltuit.

EximBank a obţinut după primele opt luni din acest an un profit brut de circa 32 de milioane de euro, la active de un miliard de euro. Ceea ce inseamna ca la fiecare 100 de lei active, Eximbank a obtinut un profit brut de 3 lei si douazeci de bani. Nu e rau, dar daca banii sunt obtinuti ca urmare a plasamentelor interbancare, asta nu se mai cheama performanta.


Citeste mai multe despre   












[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

8907 vizualizari

  • +20 (38 voturi)    
    asa... si? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:43)

    contribuabilul [anonim]

    Cine permite sa se intample toate astea?!
    De ce nu da Guvernul o OUG care sa-i spulbere pe nesimtiti?!
    • +26 (40 voturi)    
      Situatia Guvernului (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:03)

      Pepi [utilizator] i-a raspuns lui contribuabilul

      E ca e interimar! Tocmai a fost demis printr-o motiune de cenzura a PNL+UDMR+PSD.
      Si seful de la Eximbank stie cineva cine e? Cumnatul lui Geoana!
      • -8 (26 voturi)    
        si pana acum... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:54)

        silviu [anonim] i-a raspuns lui Pepi

        si pana acum ce au pazit?! au frecat-o?
        acum se trezeste dobitocul sa spuna de eximbank dupa ce 9 luni au patronat romania?ca sa nu mia vb de cei 5 ani!
        sirgur...basescu nu are nicio treaba!CA INTOTDEAUNA!ne-am saturat de porcariiile lui!
        • +13 (19 voturi)    
          ?? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:16)

          alex [anonim] i-a raspuns lui silviu

          esti dus cu pluta... ce treaba are basescu aici mai omule? basescu este vinovat pentu orice??? Sunt institutii ale statului care se ocupa de Eximbank, in speta AVAS, care a ridicat problema nesimtirii de la Eximbank, dar nu va merge seful statului sa il dea jos pe cumnatul lui Geoana cel capabil!!!
        • +11 (15 voturi)    
          asa e (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:17)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui silviu

          e o porcarie ce-a facut, du-te si voteaza-l pe geoana. el o sa-si dea afara cumnatul imediat. sau pe antonescu. ala o sa dea toata banca lui sterling resources.
        • +1 (9 voturi)    
          .... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:32)

          johndoe [anonim] i-a raspuns lui silviu

          Academia Catavencu a prezentat acest caz inca din August ...ciudat ca Hotnews se trezeste tocmai in campanie electorala sa publice acest material...
      • -3 (3 voturi)    
        guvernul interimar (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:11)

        patrocle [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

        este de fapt demisionar
        • +2 (2 voturi)    
          n-as crede ca e demisionar (Miercuri, 28 octombrie 2009, 18:21)

          lizuca [anonim] i-a raspuns lui patrocle

          ...mai curand demis... de domnii aia ultra-corecti din PSD, PC, PNL si, daca-mi aduc bine-aminte, si UDMR...
      • -3 (3 voturi)    
        Cine e la putere? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 16:21)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Pepi

        Nu Basescu a platit salariul acestuia timp de 5 ani? A uitat ca el este presedinte de 5 ani? Boc e la putere de 1 an! Cu pnl-ul a guvernat 2 ani. In 3 ani nu a putut rezolva problema asta?
      • +4 (4 voturi)    
        fatarnicie (Miercuri, 28 octombrie 2009, 17:57)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Pepi

        Ce-mi place la Basescu ...si la voi..
        In decembrie cand s-a facut "marea coalitie" nu mai deranja pe nimeni nici salariul si nici ca era cumnatul lui Geoana. De fapt nu deranja deloc faptul ca se imparteau cu nesimtire functii publice (de genul acesta) platite cu bani grei clientelelor celor 2 partide. Stiti celebra expresi "algoritmul politic"
        Acum a inceput sa deranjeze. Cati din astia or mai fi.... A mai fost recent cazul unei pupeze pe Autoritatea Aeronautica
    • +6 (22 voturi)    
      aaaa... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:05)

      Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui contribuabilul

      pentru ca oricum nu stiu daca se poate, ai vazut ce spune contractul, dar nu uiti un amanunt?!
      chiar daca s-ar putea rezolva problema cu un OUG, guvernul interimar nu are voie multumita unora de prin parlament?!
    • +9 (23 voturi)    
      pentru ca nu mai poate (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:11)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui contribuabilul

      guvernul actual este interimar si nu mai are dreptul sa dea ordonante de urgenta! Pe de alta parte Eximbank oricum nu este in subordinea guvernului
    • +2 (14 voturi)    
      ... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:13)

      serbanica [utilizator] i-a raspuns lui contribuabilul

      care guvern ?
    • +9 (23 voturi)    
      ofuscare (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:41)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui contribuabilul

      Nu inteleg de ce te-ai ofuscat! Nu a promis Geoana ca da cate 25000 de euroi la tineri? Cum nu au fost multi amatori,si ca sa nu se risipeasca banii,da cate 25000 pe luna omului asta.Unde e problema,oricum banii nu ajungeau la tine,deci ce ai avut si ce ai pierdut?
    • +7 (7 voturi)    
      Pentru ca nu poate (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:11)

      ion [anonim] i-a raspuns lui contribuabilul

      Pentru ca nu poate: contractul a fost facut beton. Plata salariilor pana in 2012 despagubiri daca renunta la el.. Face undeva la 800.000 de euroi. Si fara niciun indicator de performanta. Meserie.
    • 0 (0 voturi)    
      acum am inteles (Joi, 29 octombrie 2009, 10:27)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui contribuabilul

      de ce nici bancile nu pot fi de stat! Se pare ca orice chestie socialista functioneaza numai in conditiile in care a fost creata, anume in utopie
  • -13 (45 voturi)    
    Doar atat ? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:47)

    Un votant [anonim]

    Care este programul de campanie al "Ilustrului Conducator" ?

    Mogulii, Pensiile mari, Salariile Eximbank ... ?

    Subtire ....
    • +17 (39 voturi)    
      nu e destul? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:06)

      alt votant [anonim] i-a raspuns lui Un votant

      Sau sunt mai "credibile" promisiunile "prostanacului" ca trimite medicmentele compensate prin posta, si ne plateste ratele la banci pe un an,... si ca are dulapul plin cu poze cu mai marii lumii....
      Sau balbaielile lui "Crinut" care acum il lauda pe Olteanu ce bun viceguvernator e iar peste 5 min se leapada de el, sau care-l pune pe patriciu PM.
      Mai vrei?
    • -6 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:00)

      festinalente [utilizator] i-a raspuns lui Un votant

      Este doar o deviere de atentie de la dosarul sirianului in care presedintele impreuna cu fratele lui au ocupat un loc important.
    • +14 (14 voturi)    
      ba e groasa de tot (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:18)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Un votant

      e groasa rau. De zeci de ani PSD ne flutura ca sunt partidul saracilor. In cirdasie cu PNL.Cind colo, sefi peste tot cu salarii marite de Tariceanu, de nu-ti vine sa crezi. Sefi la garda financiara vacaroiu care nu face nimic. Sefi la BNR finul Gisel Vass. delapidari de miliarde in timpul guvernarilor PSDR PSD PNL. Averea statului intrata pe miinile mogulilor Voiculescu Patriciu Vintu si a altor mii ca ei. Coruptie generalizata, de legi proaste votate in parlament pentru ei, datorii la stat a 'patronilor' locali de miliarde de dolari, industria vinduta pe 1 leu, procese pierdute pentru diverse drepturi, pe care cetatenii (statul)trebuie sa le plateasca , clasa politica iresponsabila. alungarea din tara a peste 3 milioane de tineri. protectia in parlament a puscariabililor. agricultura la pamint din lipsa unor legi clare a proprietatii, incultura crasa, subfinantarea invatamintului, inlocuirea lor cu tembeliziuni conduse de tigani, sanatatea in coma. Si toate astea in 20 de ani de comunism PSD PNL. Mai vrei?
      • +4 (4 voturi)    
        cand o sa se termine? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:53)

        ... [anonim] i-a raspuns lui radu

        Numai cand o sa fie toti omorati!
        Alta solutie nu este, pentru ca au contracte cu termeni prea buni. Si se sustin prea bine intre ei!

        Singura sansa e sa fie exclusi.. pe veci!
      • 0 (0 voturi)    
        acelasi (Joi, 29 octombrie 2009, 10:45)

        costica [anonim] i-a raspuns lui radu

        aveti totala dreptate , cele spuse sunt adevarate si corecte ok puteti sa scrieti si mai multe daca cunoasteti adevarul ,trebue sa fiti citit , multumim pentru interventie
  • -8 (44 voturi)    
    ce memorie scurta... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:50)

    sectoristul [anonim]

    Domnu' Basescu, chiar partidul dvs e patronul acestei banci, prin Ministerul Finantelor. Ca doar nu si-a stabilit Costea singur salariul! De ce nu s-a sesizat d. Pogea, marele finantist, ca salariile sunt prea mari in Eximbank, inca de acum 1 an? Ca salariile astea nu-s de azi, de ieri, ele au fost stabilite acum ani de zile, pe vremea marii Aliante DA, parca asa se numea, nu?
    • +11 (31 voturi)    
      Si n-are omu' voie (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:57)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

      sa-si recunoasca greseala? De ce improsti cu noroi in el?

      Pune-te in situatia lui. El are curajul si o face in fata unei tari. Dupa cum judeci tu n-ai fi in stare sa-ti recunosti o greseala nici macar in fata colegilor de servici.
      • +4 (18 voturi)    
        Pai sa-si recunoasca toate greselile... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:08)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Cum e posibil ca o simpla introducatoare de facturi sa ia 7000 de euro salar? Adica daca vorbim de nepotisme...sa vorbim despre toate...nu doar despre alea care ne convin....nu?
        Cel putin asa mi s-ar parea corect...
        • -1 (9 voturi)    
          Ai rabdare (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:19)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

          ca nu s-a terminat campania. De unde sti ca n-are asta-n planul sau electoral?
        • -4 (4 voturi)    
          Ai dreptate (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:28)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

          scuza-ma daca te-am deranjat cu mesajul anterior. Uite cum e treaba asta cu nepotismele.
          Nu-i mai bine ca cine-si pune nepoti in functii sa spuna in gura mare, sa stie toata lumea? Oricum se vorbeste pe la spate si stie toata lumea si-si face sange rau.
          In felul asta scapam de oftica asta specific romaneasca.
        • -1 (5 voturi)    
          salar sala sal sa s (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:31)

          AlexMohora [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          O sa iei si tu cand nu o sa mai scrii/zici "salar"
      • +2 (8 voturi)    
        Nu mai numar greselile recunoscute, dar ne costa (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:19)

        ana [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Nu pot intelege ce inseamna : si-a recunoscut greseala si si-a asumat-o? La un om politic, asumarea inseamna demisia de onoare.
        Aici nu e prima, nici ultima, consecintele care au decurs, in urma greselilor asumate, sunt grave, unde e onoarea, unde e responsabilitatea?
        e drept ca s-ar produce un vid de putere, in urma demisiilor de "onoare", speram sa mai existe si romani onesti si responsabil
        Toata clasa politica e o troaca, ne-am cam saturat de toti, cumnati, fiice, nepoate, avem si noi, romanii, dreptul la o conducere responsabila, matura, competenta.
        • -3 (5 voturi)    
          Asta-i o gandire de comunist (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:34)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui ana

          Ce preferi intr-o functie publica, unul care e in stare sa-si recunoasca greselile si sa se indrepte?

          Sau unul care nu recunoaste nimic ca sa-si pastreze scaunul.

          Din cauza asta ne-am trezit cu tot felul de personaje sinistre in functii publice, ca nu stim sa-i apreciem pe cei care-si recunosc greselile, ii dam afara imediat, in loc sa-i acceptam asa cum sunt cu defectele lor.
    • +12 (24 voturi)    
      Salariul i-a fost fixat de AVAS, securistule (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:09)

      maiorul [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

      Ministerul nu are cum sa coordoneze o banca.

      De altfel nu se subordoneaza nici acum ministerului de finante, fraiere.
      • -7 (9 voturi)    
        bravo! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:42)

        sectoristul [anonim] i-a raspuns lui maiorul

        Esti tare, maiorule de pompieri. Mestere, pentru ca Eximbank este coordonata de AVAS, atunci e si mai rau - inseamna ca lucrurile puteau fi aranjate direct de Emil Boc, avand in vedere ca AVAS este in directa coordonare a Primului Ministru. Oricum, mi se pare de toata jena ca Basescu vorbeste acum de salariul lui Costea cand el e cel mai mare promotor al nepotismului, cu nulitatea de fiica-sa parlamentar european. Asta e Basescu, un manelist politic si nimic mai mult.
        • +8 (8 voturi)    
          Hai, hai... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:58)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

          si pe mine ma nedumireste europarlamentarita dar cand aceeasi tara ii trimite pe gigi si vadim la bruxelles...parca nu e tot vina presedintelui. Box populi , box dei... :) cel putin in aceste cazuri s-a incercat un simulacru de legitimitate, niste oameni ca mine si ca Dumneavoastra si ca atatia altii au pus niste stampile dar nea costea asta a fost numit, e o diferenta. Iar banii vin din surse diferite.
        • +6 (6 voturi)    
          pacat ca n-ai ajuns sa intelegi si tu (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:12)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sectoristul

          care e diferenta intre a fi ALES si a fi NUMIT! daca pricepeai, nu ajungeai sa bati campii de Eba pe aici...
        • +7 (7 voturi)    
          bravo 2! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:16)

          ion [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

          La formarea guvernului s-a facut o imparteala intre PSD si PDL. AVAS-ul e la PSD.

          Seful AVAS, numit politic de PSD si membru PSD, l-a numit de cumnatul lui Geoana, seful PSD, director la AVAS si i-a fixat un salariu de PSD-ist sarac - 20.000 de euro pe luna, fara prime si bonusuri (si vezi ca si alea bat la 100.000 de euro pe an).

          Dar tot Basescu e de vina...

          Unii si-au pus ochelari de cal si nu vor in ruptul capului sa ii dea jos. Ce sa mai zic. Mergi si voteaza-l pe Geolgau.
        • +4 (4 voturi)    
          Cu "participarea" Curtii de conturi (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:30)

          maiorul [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

          Pro memoria (dintr-o revista a unui alt maior):
          http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-02-23&id=21723

          Mai adauga-l pe nea Vaca, adormit in fruntea Curtii de Conturi (buna mutare PSD, parerea mea). In 2006 Curtea de conturi zbarnaia pe la Eximbank, iar in 2008 Cristian Diaconescu spunea ca sotia lui, fost Director General la Eximbank castiga numai 800 milioane pe luna si se plangea ca succesorul de ,a PNL ajunsese la 1,4 miliarde.
          http://www.hotnews.ro/stiri-politic-2846928-video-diaconescu-directorul-eximbank-propus-pnl-are-salariu-lunar-1-4-miliarde.htm

          Sa nu uitam ,de asemenea, ca Eximbankul a fost printre multele organizatii de stat chemate in instanta pentru invocarea secretului contractelor de orice fel (achizitii, salarii etc.)

          In fine, daca vrei tu pompieri, fie: cei mai buni pompieri din lume sunt romani :)
        • +5 (5 voturi)    
          muti discutia dar nu stii unde (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:53)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui sectoristul

          da, eba a fost sustinuta de basescu. diferenta (MAJORA) este ca EBA a fost totusi votata, a ajuns in parlamentul european in urma unui VOT POPULAR si nu in urma unei NUMIRI dubioase. Cand vad argumentele si logica celor care nu-l plac pe Basescu nu pot decat sa-mi dau seama ca Basescu merita sa fie votat.
    • +6 (10 voturi)    
      Nu (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:13)

      doom [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

      AVAS a fost al PNL si a trecut la PSD. Salariile au scazut mult acolo.
    • -10 (14 voturi)    
      alt contribuabil (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:19)

      maria [anonim] i-a raspuns lui sectoristul

      D-l Basescu s-a grabit sa o sustina pe EBA, nu sa atace pe altii cu salarii indecente, pe care oricum si le-ar accepta pt membrii familiei.
    • -5 (5 voturi)    
      Corect (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:10)

      gabic [utilizator] i-a raspuns lui sectoristul

      s-a trezit acum ca si cum PDL nu ar fi stiut. Acest personaj a fost NUMIT acolo in urma unei impartiri fratesti intre cele 2 pardide (PDL si PSD) pe modelul: tu la Exim, eu la Regia X si oamenii nostri primesc cate 30.000 eur/luna care apoi se redistribuie. Acestea fiind spuse daca mi-e greu sa cred ca Basescu nu a fost macar consultat cand s-au facut aceste trocuri, mi-este imposibil sa cred ca Videanu si Pogea nu au avut cunostinta despre astfel de hotii. Il mentionez si pe marele Boc care facea spume si dadea garantii ca s-a terminat cu salariile nesimtite.
  • +27 (27 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:53)

    Costel [anonim]

    Rusine avas-ului si nesimtitilor de la eximbank. Afara cu ei!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Rusinica-rusinica (Miercuri, 28 octombrie 2009, 16:09)

      unuchel [anonim] i-a raspuns lui Costel

      Nu taticu! Pai de ce afara? Exact asta vor si ei acum, sa stearga urmele si sa dispara. Eu zic ca le sta mai bine ,,inauntru".
  • +13 (13 voturi)    
    profitul la banci- riscul la contribuabil (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:53)

    platitor de taxe [anonim]

    Cat mai trebuie sa intarim sistemul bancar pe spinarea contribuabililor? Ca sa poata sa ne ameninte la nevoie ca tot noi o sa suferim daca-i lasam sa falimenteze....Unde-i riscul care sa justifice profitul?
  • +23 (23 voturi)    
    Desfiintare/Privatizare (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:54)

    Obositor [anonim]

    Nimeni nu intelege de ce mai exista aceasta banca. Tot ce face este sa scoata bani catre clientela politica. De ce nu incearca sa o privatizeze sau daca nu se poate sa o desfiinteze ?
    • -8 (8 voturi)    
      Clientela politica (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:22)

      adiran [anonim] i-a raspuns lui Obositor

      Care clientela politica credeti dumneavoastra ca are Eximbank?
      O fi de la psd sau pnl?
      Poate de la udmr.... sau minoritati... ca de la pdl nici nu ma gandesc sa fie.
      Este un partid plin de oameni onesti si cinstiti in frunte cu carmaciul lor mult iubit.
      Manca-i-ar ciorile de panarame.
  • +8 (10 voturi)    
    ce mare branza?! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:55)

    simplu [anonim]

    Si-i chiar asa greu sa se ia o hotarare ca in cazul in care a lipsit de la intalnirile Consiliului de Export o singura data in ultimii 10 ani, sa fie dat afara cu o amenda de 100 de salarii brute si 10 milioane de euro ?!
    Sa vedem atunci la ce le va mai folosi 1 milion de euro sau 24 de salarii compensatorii !
    Eh... adevarul este ca vreti ca lucrurile sa fie asa, ca daca ati vrea sa le reparati ati putea foarte bine!
    Asa cum sunt o gramada de legi care penalizeaza omul simplu, se poate face si o lege care sa penalizeze nemernicii barosani... doar ca nu vreti!
    Asta e: NU VRETI.
  • -18 (20 voturi)    
    ce bine.. (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:56)

    serbanica [utilizator]

    ce bine ca a citit si base pe hotnews de salariile de la exim. nici nu avea de unde sa stie saracutul ! ba chiorule, ia-ti valiza si tai-o pe mare, compune poezii sau fa orice altceva decat sa fii presedinte !
  • +13 (15 voturi)    
    solutia (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:56)

    mda [anonim]

    eu propun infiintarea unei barne in piata constitutiei.. si de acolo sa-i spanzuram pe toti acesti mojici care ne termina vietile.

    si sa atarne acolo o perioada ca sa bage frica si in altii care le vin idei prin cap..

    auzi la ei.. sa faci o banca pe banii romanilor si sa muti banii dintr-o parte in alta cu profit 2%
    ca doar asta fac aia acolo... ei cica fac performanta.. muta banii de la BNR inapoi, si invers, si primesc dobanda.... iar sefii au salarii de 20.000 euro

    doamnea pazeasca...
    lasam deoparte ca e campanie, asta nu e facatura de campanie... ca a fost data in vileag in plina campanie asta e altceva...

    DAR NU E FACATURA, chiar exista niste animale nenorocite care invart banii si primesc salarii cat 200 de romani pe luna.
  • +24 (26 voturi)    
    Tot Base e de vina ? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:57)

    Un tanar de stanga [utilizator]

    Salariul i-a fost fixat de Mihai Ursache PSD iar clauzele ca daca e dat afara noi trebuie sa ii dam lu cumnatul 800.000 euro tot Ursache le-a stabilit. Acum Ursache nu mai este , dar contractul e valabil.
  • +19 (19 voturi)    
    Problema veche, din vremea sotiei lu` Diaconescu (Miercuri, 28 octombrie 2009, 13:59)

    Tzepelica [anonim]

    Chestia cu salariile nesimtit de mari e vehe rau, inca din vremea in care tot presa s-a sesizat in cazul lefii colosale a sotiei lu` Cristian Diaconescu (PSD).
    Au trecut ani buni si nu s-a intamplat nimic.
    Doar in campaniille electorale se mai agita taraseniile astea.
  • -6 (8 voturi)    
    atitudinea domnului presedinte (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:02)

    cusurgiul [anonim]

    Dar cand au colaborat pana in septembrie nu a observat ? Ori atunci nu era grav ?
  • -2 (8 voturi)    
    Memorie scurta (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:03)

    Rali [utilizator]

    Eu stiam ca postruile de conducere au fost impartite intre PSD si PDL. Cam 3 saptamani s-a negociat anul trecut dupa castigarea puterii pentru ca sa vada fiecare ce bucatica de cascaval ia.
    Se vede treaba ca PDL a luat teapa, sau directorii PDL nu au apucat inca sa fie dati prin presa de catre ,,colegii'' din PDS.
  • +3 (5 voturi)    
    cine> (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:06)

    nooname [utilizator]

    Am si eu o nelamurire...cine le face astora contractele de munca?1!?
  • +15 (17 voturi)    
    Filiala Bacau (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:09)

    Ady [anonim]

    Apropo de nepotism... ia verificati filiala din Bacau unde director general era chiar fratele lui Viorel Hrebenciuc... si nu de azi de ieri, ci de cca. 10 ani.
  • +6 (8 voturi)    
    ACEEASI SITUATIE SI LA FONDUL PROPRIETATEA (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:17)

    restitutio.ro [anonim]

    statul detine peste 60 % din capital si doamna director lulache are un salariu similar celui de la eximbank si nici macar nu are expertiza acestuia...
    mai si face lucruri impotriva intereselor actionarilor privati minoritari/fosti proprietari
  • -1 (5 voturi)    
    aveau timp (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:19)

    eu [anonim]

    Da pana sa ii dea jos Parlamentul (de buni ce erau) ce au facut, ca timp slava Domnului au avut. Vin alegerile si terminam curatenia de toamna.
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:22)

    doom [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=BvSW4J8Jg5g&feature=related
  • 0 (8 voturi)    
    Pentru noi, prostii (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:25)

    George [anonim]

    Toate astea sunt doar comentarii ale marilor zilei (in cazul de fata Basescu), cu iz electoral. In subteran insa, toti isi fac servicii intre ei, fiindca nu se stie ce se va intampla maine, poate Geoana nu va mai fi in opozitiei si... sigur nu va uita ca i s-a facut un serviciu candva!

    Politicienii sunt membrii unui fel de club, se cearta doar in Parlament, la televizor, in fata presei. In rest sunt prieteni la catarama, petrec impreuna, se distreaza impreuna, fac afaceri impreuna... putin le pasa de noi, cei multi si... prosti!
  • -3 (7 voturi)    
    stire electorala (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:33)

    sandra [anonim]

    Dl Basescu este seful statului. Asta-i ca si cand vine directorul unei fabrici, si ii spune sefului de la personal sa-i fie rusine ca are un salariu mult prea mare (de parca nu el ar fi semnat). Deci...scuti-ne de stiri de genul asta, care au scopul de a spala creierul. Toti is o apa si un pamant, impart intre ei cascavalul, si mai sacrifica fiecare , din cand in cand, pe cate unul, sa dea bine in ochii electoratului.
  • -2 (6 voturi)    
    false probleme (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:42)

    stefan [anonim]

    Basescu, ANtonescu, PSD, PNL, etc.
    Faceti un tur prin presa. Veti vedea ca problema salariilor uriase a directorilor de banci este peste tot. Recent Obama si al sau cabinet au notificat bancile ajutate de guvernul american sa revizuiasca cu 50% salariile si cu 90% bonusurile acordate.
    Iar primele de plecare sunt iar o moneda curenta, ca si aceste prime de randament.
    De ce?
    1. Sa mai mascheze din salariu.
    2. Poate intra la alta categorie si nu se impoziteaza (aici e numai o presupunere).
    Credeti ca presedintele de la ERSTE sau alta banca au salarii mai mici?
    Ca Guvernatorul BNR are salariul mai mic (recent devoalat de "numai" vreo 6000 Euro.
    Nu-l apar pe Costea, dar nu e singurul. EL a ajuns acum moneda de campanie electorala.
    Ia luati-i pe toti la rind (ministri, ministri secretari, sefi de agentii, etc). Am mai intrebat si continui sa pun aceeasi intrebare: pe perioada cit a detinut 3 functii: parlamentar, rector si ministru, tanti Abramburica a luat 3 salarii? Si acum ia 2, ca e numai parlamentar si rector?(Nu, o sa mi se spuna ca la parlament n-au salariu, au indemnizatie)
    Romania a trecut de la 100 de lei a lui Ceausescu destul de repede la 1000, apoi 10000, apoi 1 milion., ca sa taie 4 zerouri si sa faca leul greu. Cu guvernator Mugur Isarescu. Acum il tin greu de tot la 4,3 lei, dar si cind va scapa din lant....
    Poate mai greu ca inainte ca mai e UE, dar...
    Problema e ca ei au toti salarii cu care pot trai si traiesc regeste(EI intrind politicieni de toate culorile si nivelele, formatorii de opinie-cei ce-i vedem zilnic pe sticla), in timp ce noi ne zbatem in aceleasi nevoi zilnice. Iar EI nu-s mai mult de 1% din populatia tarii
    • +3 (3 voturi)    
      lamurire (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:21)

      alex [anonim] i-a raspuns lui stefan

      presedintii Erste si ai altor banci sunt platiti de banci private, nu din banii statului. Un presedinte de banca privata este platit pentru performanta, dar cnducerea unei banci de stat este platita pe criterii politice. DIN BANII NOSTRI!!!

      Daca vrea salariu de 20,000 euro, dl costea poate merg ein sectoul privat, ia sa vezi daca poate...
      • +1 (1 vot)    
        Imbatarea cu apa rece (Miercuri, 28 octombrie 2009, 17:04)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui alex

        Cit de private sunt bancile private e o alta chestie.
        Si spuneam ca Costea e o falsa problema pentru ca se discuta de o persoana (si-l consider atac electoral) sau de alta (Eba-contraatac electoral), in loc sa discutam (noi facem discutii degeaba si ne dam plusuri si minusuri tot degeaba, ca parerile noastre nu-s luate in seama de nimeni) de chestii de principiu.
        Ce e aia banca de comert exterior? Cu ce e mai buna ca BCR, BRD, Reiffesen sau Tiriac?
        Cum se face ca daca unul a ajuns sef dintr-o data si sotia si copiii si fratii si cumnatii ajung super competenti?
        Si mai spun o data, Romania n-a inventat nimic. Sunt luate de afara. SI daca credeti ca acolo nu-i coruptie va inselati amarnic. Dar acolo ii mai lega din cind in cind sau dispar de pe scena politica si nu mai reapar ca Nastase si Mitrea.
        Oare la Eurotunel si la alte proiecte de genul asta totul a fost OK? Ma faceti sa rid... Dar s-a facut tunelul. Noi n-avem o autostrada construita, n-avem o linie de cale ferata construita... N-avem un proiect serios la care sa adere toti.
        Costea a fost numit politic pe principiul una mie, una tie. Stam 4 ani, ne umplem buzunarele si mai vedem. D-aia PSD a vrut la guvernare. D-aia PDL se vrea la guvernare.
        Interes national, modernizare... Vorbe, ca doar nu-i doare gura... Si apoi o intoarcem cum vrem.
        Buzunarele noastre, ale neamurilor si prietenilor sa fie pline. Apoi, mai vedem...
        Intre 20000 si 200 raportul e de 100. Ba chiar mai mare, ca noi n-avem nici cheltuieli de protocol, nici prime.
        Asta e esenta. Restul vorbe de claca.
  • -3 (9 voturi)    
    salariu EBA (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:44)

    sebastian [anonim]

    20.000 Euro, si tot bugetara, numai ca ne scuzam ca nu e din banii nostrii intr-un mod direct, este indirect. Si tot nepotism. Unul si mai mare decat Geana-cumnat, la ea este nepotism tata-fiica. Si afacerile familiei Wudrea tot cu bani de la buget, ale familiei Videanu la fel. etc.
    • -2 (6 voturi)    
      Interesant (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:54)

      Luk [anonim] i-a raspuns lui sebastian

      Exista o diferenta intre un om numit si unul ales, o stii, sau iti fac o schema???
      Am bagat de seama ca postezi mereu folosind prenume simple de baieti si fete si ai un singur mesaj de transmis: EBA si UDREA sunt singurele noastre probleme.
      Ne spui si noua ce vrei de fapt?
      • +1 (1 vot)    
        hai sa iti mai spun una (Miercuri, 28 octombrie 2009, 17:21)

        sebastian [anonim] i-a raspuns lui Luk

        Fiindca vad ca ceea ce spun de Super-EBA si Wudre te afecteaza.
        Cica Madame Wudrea a avut grija de dansa in ultima zi, inainte de "blocajul" in parlament al guvernului Poc cel Mic.
        In acea zi a modificat "Casa verde", adaugand la beneficiari hotelurile si alte pensiunile. Ea, prin sotul ei are in posesie doua in Bucuresti:
        http://www.agentia.org/anchete/Elena-Udrea-ii-face-cadou-lui-Dorin-Cocos-fonduri-europene-nerambursabile-84.html
  • -3 (7 voturi)    
    vrajeala (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:46)

    extruder [anonim]

    Basescu e presedinte de 4 ani, de-abia acum ii sar in ochi lucruri care nu sunt in regula?
  • -5 (9 voturi)    
    Contraatac penibil (Miercuri, 28 octombrie 2009, 14:51)

    Catalin [anonim]

    Ionut Costea este ruda prin alianta cu Geoana. Este un om de banca, cu o vasta experienta. Este un specialist. A fost presedinte la Raiffeisen Banca pentru Locuitnte, si, cand s-a facut guvernul PDL-PSD a fost numit, conform intelegerii intre cele doua partide, director general la Eximbank. Are un salariu mare, la nivelul salariului presedintelui CEC, dar s a multor sefi din diversele companii - monopol de stat, unde sunt pusi oameni politici. Consiliul de Administratie al Eximbank este numit de Ministerul de Finante, condus de PDL.

    Astazi vedem un contratac portocaliu.
    Penibil.
    Fiindca Ionut Costea nu e Degeratu-Haysam. Nu e Mihaileanu, Carierul Popoviciu, vanzari anterioare sau Parlamentara europeana. Nu e fratele traficant de armament catre parteneri dubiosi. Doar atat au gasit portocalii, in fata avalansei de dezvaluri care indica crima organizata si atentat la siguranta nationala si NATO, la cel mai inalt nivel?

    Penibil! Si patetic! Base, ai pierdut!
    • 0 (0 voturi)    
      RBL ? (Joi, 29 octombrie 2009, 12:47)

      shadow [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      aaa , deci tipul a fost la RBL ... si personalul e dupa chipul si asemanarea , am ceva treaba cu ei de prin mai se chinuiesc sa proceseze un dosar... cel mai incompetent personal ce mi-a fost dat sa vad pana acuma ... iar cu vasta experienta si competenta , mai incet cu pianul pe scari , ai feed-back-ul celor pe care ar trebui sa-i ajute aceasta banca si vezi ce ajutati sunt... daca sa zicem ar veni exportatorii si ar spune ce mult ii ajuta banca , mai ca nu a-s zice nimic de salariul lui , chestia e ca pare un alt incompetent cocotat in functie pe baze politice , doamne multi sunt , exercitiu pt cei care vor ( si sunt dezinteresati ) - printre priteni , cunostinte cati stiti de genul asta ? Probabil sunt din tot spectrul de culori politice , ca nu o vom gasi pe maica Tereza la nici unul , poanta e ca in timp ce unii zic dormiti linistiti , asa trebuie sa fie , altii afiseaza cel putin o intentie de a schimba lucrurile ( unii chiar cu fapte in directia asta in limita posibilitatii ) . Atitudinea poporului aici poate fi interesata ( da si profitorii de situatie sunt parte a poporului ) , de lupta ( si aici mijloacele difera ) sau mioritica ( stiu ca vine sa ma omoare , asa ca pregatesc sicriul , ca de , de ce sa ma impotrivesc ) . Oricum , cei care nu sunt interesati si sufera din cauza acestei stagnari in trecut , i-as ruga sa reflecteze un pic , sa -si puna lor insisi cateva intrebari de genul " ce a-s face eu daca a-s fi in pozitia lui , X , Y " , de exemplu in pozitia de presedinte fara sa se lase furati de vise precum i-as impusca pe toti sau alte utopii iar dupa aceasta , pe 22 noiembrie sa faca cum cred de cuviinta , sa mearga sau nu la vot , in caz ca da , sa voteze cu cine considera ca le-ar putea reprezenta mai bine interesele , la fel si cu referendumul , dar cel putin sa ia aceasta decizie pe baza propriei gandiri si nu pebaza unui curent de opinie insuflat de presa sau mai stiu eu cine , sau ca asa e mai cool , pana societatea nu se va responsabiliza
  • +3 (5 voturi)    
    Cumnatul lui Geoana (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:02)

    Claudiu [anonim]

    seful de la Eximbank este cumnatul lui mircea Geoana, un anume costea. aceste salarii nesimtite se dau decat la smecheri, noi prostii si muritorii de rand muncim pe cate 250 euro/luna, asta cat vom mai avea si noi de munca
  • -1 (1 vot)    
    consiliul de administratie (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:06)

    anonim [anonim]

    Consiliul de administratie

    Ionut Mircea Costea -presedinte al Consiliului de Administratie si Presedinte executiv al Bancii
    Luminita Manolache - vicepresedinte al Consiliului de Administratie si vicepresedinte executiv al Bancii
    Paul Ichim - vicepresedinte al Consiliului de Administratie si vicepresedinte executiv al Bancii
    Liviu Voinea - membru neexecutiv
    Gheorghe Ionescu - membru neexecutiv
    Emilian Badica - membru neexecutiv
    Ionut Popescu - membru neexecutiv
    • 0 (2 voturi)    
      Asa si? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:17)

      Mitica Valahul [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Luminita Manolache a fost inainte vice-presedinte al Consiliului de Administratie la Raiffesien Banca pentru Locuinte, iar Paul Ichim a condus sucursala corporate a ING Bank.
      Sunt oameni de banca. Ce vrei sa spui prin asta? Aranjam un linsaj cumva?

      Moarte intelectualilor....aaaadica, nu aia era acum 20 ani, acum e moarte specialistilor.

      Ori pe salariul minim pe economie, ori la esafod!
  • -2 (6 voturi)    
    Luxten, EBA? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:09)

    gigel [anonim]

    Seamana situatia nu?
    Cat lua EBA salariu pentru 4 ore/zi de "introdus date"?
    4000E.
  • -1 (7 voturi)    
    Oh da! Basescu care lupta....... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:09)

    Magda [anonim]

    Si ce frumos a inghitit mare parte din votani idiotenia asta cu Basecu care lupta impotriva coruptiei si a coruptilor....
    Oare chiar nu vedeti ca toate aceste "dezvaluiri" sunt facute doar in campanie electoral tocami pentru a denigra ba pe unu ba pe altu....
    Voi chiar credeti ca Base nu stia?
    Voi chiar credeti ca acest lucru nu a fost premeditat? Adica, ii dam lui Costea salariu de 20.000 de euro cateva luni, dar il avem pe Geoana la mana in campanie....
    Citez din celalat articol aparut tot pe hotnews:
    "Directorul Eximbank, Ionut Costea, cumnatul presedintelui PSD, Mircea Geoana, castiga 89.062 de lei pe luna fara alte stimulente, adica 20.760 de euro, dupa cum rezulta din contractul de mandat intrat in posesia HotNews.ro. Contractul a fost semnat in aprilie 2009 de catre fostul presedinte AVAS, Mircea Ursache, membru PSD. Costea a ramas director la Eximbank, desi PSD s-a retras de la guvernare de aproape o luna de zile iar functia sa a fost negociata politic de Mircea Geoana."

    Iar faptul ca acest document a ajuns in mainile hotnews ACUM si nu iniunie- iulie-august....sau de ce nu in decembrie.... ajung sa-mi pun prea multe intrebari referitoare si la acest portal.

    Nu ii iau apararea lui Geoana, departe acest gand de mine! Nu-l suport nici pe el...asa cum nu-l suport pe Base, pe Jiji, pe Vadim si lista mai poate continua...dar cand vad ca incearca ba unu ba altu sa ne prosteasca mi-e lehamite. Mi-e groaza de prostimea care va mergerge la vot si mi-e si mai groaza de ce va urma dupa.
  • +6 (8 voturi)    
    Ptr. sectoristul ,Catalin ,extruder si altii ... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:18)

    CD [anonim]

    ..Sunteti absolut penibili pentru ca nu vreti sa vorbiti de
    mecanismele economiei de piata si de modul in care conducerea bancii a revenit PSD .Conducerea se exercita princ ontract de mandat care se negociaza .
    Contractul cu Eximbank a fost negociat cu seful AVAS ,Ursache,membru PSD ,care a dat acest salariu urias.
    Contractul este secret si a iesit la iveala odata cu problema ''salariilor nesimtite '' ridcata de PM Boc ,care a si cazut datorita intentiei de reducerea a acestor salarii .
    Ce este cel mai impotrtant lucru este ca un asemenea contract care prevede despagubiri uriase poate fi foarte simplu desfiintat in justitie pentru cauza imorala si ilicita,pentru frauda la lege etc .. si in consecinta directorul isi pierde fotoliul ,salariul si despagubirile stipulate la valori uriase tocmai pentru ca ,ocupantii, la negociere anticipeaza ca pot pirde contrcatul fie pentru managemnt defectuos ,fie pentru ca se porduc schimbari politice si pot fi inlocuiti .
    Deci la instanta cu contractul si aceasta misiune revine Statuluyi Roman ,prin MF .
  • +1 (5 voturi)    
    Astia sint (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:22)

    Lucianmotzul [anonim]

    cind boc a vrut sa faca ordine a fost schimbat de psd si pnl pt ca ei au acoliti cu salari exorbitante asa ,ca deschideti ochii si mintea cu cine votati ,cine vrea sa faca ordine si dreptate este hulit de toti ,acestia sint cei care profita si iau salari necuvenite de zeci de mii de euroi asa ca sigur nu le convine si guita ,guita si striga peste tot ,uitativa si vedeti ,este bun acest nou care ia stafeta de la iliescu sau repetentul de crin omul celui mai mare fraudator particiu sa vina astia la putere vaisamar de ia romanie de va fii ,nu trageti concluzile dupa 20 de ani ,vreti distrugere totala a acestor tradatori de neam si tara .iar acest nastase mai are curajul sa vorbeasca el implicat in furturi cu zeci de dosare .astia au tupeu si lipsa de obraz.
  • +1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:34)

    johndoe [anonim]

    http://catavencu.ro/atentie_psd_transforma_eximbank_intr_un_nou_bancorex-9458.html
  • 0 (2 voturi)    
    Codul Muncii (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:37)

    Sadi [utilizator]

    "nici macar nu venea in fiecare zi la serviciu, iar eu aveam mainile legate" pentru asta exista Codul Muncii - indisciplina, iar daca era mandatar nu angajat, atunci nu era obligat sa vina la munca, ca n-are timp normat
  • -1 (1 vot)    
    Zi-le, domnu presedinte! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:39)

    maximlemetru [anonim]

    Da' mai bine le ziceai cind i-ati bagat la guvernare! Ca ati tacut 9 luni, si ati mai fi tacut, domnu presedinte. Pe banii nostri va faceti voi sirbele si geamparalele!
    Ai tacut ca un peste de apa dulce, acum ai prins glas. Si asa cu toate: daca va convin, mucles, daca nu, dam pe geoarna!
  • -2 (2 voturi)    
    Dar este posibil sa....... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 15:54)

    PARSOR [anonim]

    Dar este posibil in schimb sa se mareasca bugetul presedintelui in an electoral si an de criza?; dar este posibil sa ai un salariu de 8000 Ron la 4 ore ( eba)?; dar este posibil ca independenta (?) sa ai bani de campanie europarlamentara cu nemiluita; dar este posibil sa se cheltuiasca intr-un an de criza, de catre anumite ministrese ( riti, udrea,etc ) bani pe scene, perdele,etc?
    Dar este posibil sa fii atat de nesimtit incat sa ai obraznicia sa discuti despre astfel de lucruri, cand nu ai argumente cum ca esti cinstit ( flota ? ) si onest ?
  • +2 (4 voturi)    
    Geoana socialistul presedinte. (Miercuri, 28 octombrie 2009, 16:03)

    mircea [anonim]

    Daca au pus mana pe multe facilitati de la bugetul de stat,sprijiniti de Tariceanu si Crin Antonescu(floarea asta incepe sa puta),lupta acum cu toate mijloacele,pentru mentinerea si amlificarea acestor facilitati.Geoana este un parsiv care calca in picioare orice pentru interesul propriu.Fereasca d-zeu sa ajunga presedintele Romaniei.Pentru a-si atinge scopurile face promisiuni total deplasate si nu recunoaste ca a fost la guvernare si a creat artificial o criza guvenamentala,care creaza foarte multe dificultati Romaniei.Bate campii in tot ce spune,se contrazice de la un discurs la altul,tot ce vrea este sa fie presedintele romanilor spre fala sa si a familiei sale.
  • 0 (0 voturi)    
    exim bank (Miercuri, 28 octombrie 2009, 21:41)

    rodica [anonim]

    aveti dreptate cu aceasta banca , lucreaza pentru oricine are relatii pe unde trebuie , nu sprijina de loc mediul de afaceri .
  • 0 (0 voturi)    
    Oare.... (Joi, 29 octombrie 2009, 12:03)

    Nastratin [anonim]

    Oare serviciile noastre secrete nu au si ele un departament al sanctionarii nesimtirii si tradarii fata de Romania si de romani ?

    Decat sa le asculte convorbirile mai bine ii amutesc pe toti pe vecie.

    Accidente, atacuri de cord si cerebrale, cancere....etc .

    Poate ne fac o surpriza placuta de sfantul nicolae si de craciun :)
  • 0 (0 voturi)    
    simplu (Joi, 29 octombrie 2009, 12:29)

    mircea [anonim]

    Pentru guvernul impotent: dati o hotarare si desfiintati Eximbank. Ce e asa de greu?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri