Intalnire online

VIDEO (P)Tiberiu Moisa a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre noua solutie suport de la Banca Transilvania

de HotNews.ro     HotNews.ro
Luni, 25 ianuarie 2010, 11:24 Economie | Finanţe & Bănci

Tiberiu Moisa
Foto: HotNews.ro
Tiberiu Moisa, director executiv clienti corporativi si IMM al Bancii Transilvania, a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre facilitatea Iesirea din iarna, o noua solutie suport oferita companiilor pentru a depasi actualul context economic.

Aceasta solutie poate aduce clientilor bancii 3 luni de gratie – in decursul primului semestru din 2010 - prin amanarea integrala sau partiala a ratelor si dobanzilor la credite.

De acest produs pot beneficia clientii Bancii Transilvania, persoane juridice, care au credite majoritar contractate in Banca Transilvania, in valoare totala de maxim 1 milion de lei.



Din platforma anti-criza,lansata in 2009, mai fac parte: Creditul gata garantat, produs dezvoltat in parteneriat cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri; Facilitatea de restructurare a creditelor pentru companii; Abonamentul Bancar pentru IMM-uri prin care oferim posibilitatea reducerii cu pana la 50% a cheltuielilor lunare cu comisioanele din operatiuni si programul de training pentru gestionarea afacerilor in perioada de criza oferit de Clubul Intreprinzatorului Roman, o initiativa a Bancii Transilvania. Totodata, cei peste 11.000 de membri ai clubului pot beneficia de discount-urile oferite de programul de networking, program menit sa sprijini dezvoltarea relatiilor de colaborare dintre acestia.

CV Tiberiu Moisa
Tiberiu Moisa lucreaza la Banca Transilvania de peste sapte ani, si urcand treapta cu treapta, a ajuns Director Executiv Clienti Corporativi si IMM. A terminat Facultatea de Finante, Banci si Burse de Valori din cadrul ASE Bucuresti, a absolvit programul de MBA al INDE, iar in prezent urmeaza programul Executive MBA al Sheffield University.

  • Intalnirea s-a incheiat


Citeste mai multe despre   






Comentarii alese de moderator

  • intrebare (Luni, 25 ianuarie 2010, 11:56)
    Andrada [anonim]

    Buna ziua!

    Am observat ca aceasta facilitate este adresata persoanelor juridice. Stiti cumva daca Banca Transilvania va acorda o astfel de facilitate si persoanelor fizice?

    Multumesc pentru raspuns.

  • . (Luni, 25 ianuarie 2010, 12:49)
    vala [utilizator]

    1. care este volumul de credite reesalonate de BT in 2009 ?
    2. care este numarul clientilor cu credit si care sunt in insolventa ?
    3. cat estimati ca va fi dobanda de interventie a BNR la 31 dec 2010 ?
    4. cate produse " Credit gata garantat " ati acordat in 2009 ?

    multumesc

  • servicii (Luni, 25 ianuarie 2010, 12:56)
    Tataie [anonim]

    Dle Moisa, BT nu este o 'multinationala'. In ce sens va afecteaza acest lucru calitatea serviciilor adresate corporatiilor ? Sa zicem ca sunt client BT si am nevoie de un bid bond pentru o licitatie in Siria. Ma poate ajuta BT ?

  • Sugestie pentru reteaua informatica + intrebare (Luni, 25 ianuarie 2010, 14:52)
    Ovidiu [anonim]

    am locuit si lucrat o perioada intr-un alt oras, nu departe de Cluj Napoca.

    Mi-am deschis cont la Banca Transilvania din acel oras.

    Acum, locuiesc in Cluj si nu pot scoate extras de cont de la sediul din Cluj, pe motiv ca, citez "contul este deschis la alta sucursala si trebuie sa mergeti acolo".

    Gasesc atat hilar cat si ridicol sa fiu trimis intr-un oras la 100 de km de Cluj pentru a obtine un extras de cont pe motiv ca acolo mi-am deschis contul.

    As dori sa stiu, daca BT, profitand si de aceasta ultra super performanta aplicatie va reusi "legarea" printr-o retea a tuturor sucursalelor astfel incat, indiferent unde deschizi contul, sa poti face operatiunile la ce alta sucursala doresti.

  • intrebare (Luni, 25 ianuarie 2010, 15:42)
    delia baba [anonim]

    Stiu ca BT s-a implicat foarte activ in viata antreprenorilor din Romania si prin Clubul Intreprinzatorului Roman? Am participat chiar la cateva cursuri organizate de acesta – mi se pare o idea foarte buna si as vrea sa aflu cat mai multe despre activitatea Clubului. Ce activitate preconizati ca va avea in 2010?

  • care e politica fata de startupuri? (Luni, 25 ianuarie 2010, 18:27)
    dan popescu [anonim]

    Am o firma de doua luni. Nicio firma nu discuta cu startupuri, pe motiv ca nu am un istoric al relatiei cu banca. De unde istoric daca nu sunt lasat sa il construiesc?
    Care e politica BT fata de firmele recent infiintate? In ce conditii acorda finantari?
    Va multumesc.

  • Credite IMM (Luni, 25 ianuarie 2010, 18:35)
    Vulpe Silviu [anonim]

    Banca Transilvania este stiuta in tara ca fiind banca IMM-urilor. In contextul asta cred ca ar fi potrivit sa incepeti unele programe care sa duca la cresterea absorbtiei fondurilor europene. rata de absorbtie este foarte scazuta (doar 11%)
    Credeti ca cresterea ratei de absorbtie a fondurilor ar duce ar rezolva unele probleme macro-economice? (de exemplu reducerea deficitului de cont curent).

  • Colaborarea cu statul (Marţi, 26 ianuarie 2010, 9:33)
    Dorin [anonim]

    Cu colaborati cu institutiile statului? Dar cu FNGCImm? Vor urma alte produse in colaborare cu Fondurile de Garantare?

  • 3 intrebari (Marţi, 26 ianuarie 2010, 9:52)
    Ana [anonim]

    1. de unde a pornit ideea acestor masuri anti-criza
    2. de ce exista acea limita superioara: credite de maxim 1 milion lei. nu credeti ca si companiile cu credite mai mari au nevoie de aceasta perioada de gratie?
    3. considerati cele 3 luni (perioada de gratie) suficiente pentru revenirea companiilor

  • BT24 (Marţi, 26 ianuarie 2010, 10:07)
    Luke [anonim]

    Scuze ca nu sunt chiar pe subiect dar as avea o intrebare.
    Pe cand suport pentru alte browsere decat IE pentru BT24? Va ganditi la o alta solutie de autentificare, eventual folosind acele token-uri ca si la alte banci care genereaza un cod pentru fiecare login?
    Multumesc

  • Iesirea din iarna (Marţi, 26 ianuarie 2010, 11:16)
    Dan [anonim]

    Programul "Iesirea din iarna" se aplica numai pentru creditele de investitii? De ce nu si celorlalte tipuri de credite?

  • Si noi restul? (Marţi, 26 ianuarie 2010, 12:56)
    Andea Valentin [anonim]

    Facilitatea este disponibila si pentru clientii altor banci? In cazul in care ar decide refinantarea creditelor la BT?

  • Sectorul medical (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:17)
    Florin [anonim]

    Cum finantati sectorul medical? Avem mare nevoie de investitii in acest domeniu care este subdezvoltat si subfinantat.
    Multumesc

  • credit la bt (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:57)
    dan [anonim]

    Daca o firma are spre de exemplu o linie decredit la banca dvstra de ce nu o poate transforma in crdit pe cinci ani sa poata returna mai usor linia de credit
    Cu respect dan

  • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:10)
    Tiberiu Moisa [hotnews.ro]

    Avem mai multe produse de credit in minte acum. Am preferat sa incepem cu linia de credit pentru ca in 2009 criza a produs efecte in primul rand prin dereglarea ritmicitatii incasarilor si atunci am intervenit pe capitalul de lucru si pe deficitul de garantii (prin asocierea cu FNGCIMM). Cred ca o sa apara si produse de investitii, nu stiu sa va spun acum o data exacta, dar sper ca va fi cat mai curand.








Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

4170 vizualizari

  • intrebare (Luni, 25 ianuarie 2010, 11:56)

    Andrada [anonim]

    Buna ziua!

    Am observat ca aceasta facilitate este adresata persoanelor juridice. Stiti cumva daca Banca Transilvania va acorda o astfel de facilitate si persoanelor fizice?

    Multumesc pentru raspuns.
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:03)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andrada

      "Iesirea din iarna" este un produs gandit pentru companii. In general, pentru companii am gandit mai multe facilitati de restructurare pentru ca in cazul acestora problematica este mai diversa, dar avem produse carese adreseaza si persoanelor fizice. Nu am nicio indoiala ca si clientii individuali vor gasi sprijin la Banca Transilvania.
  • . (Luni, 25 ianuarie 2010, 12:49)

    vala [utilizator]

    1. care este volumul de credite reesalonate de BT in 2009 ?
    2. care este numarul clientilor cu credit si care sunt in insolventa ?
    3. cat estimati ca va fi dobanda de interventie a BNR la 31 dec 2010 ?
    4. cate produse " Credit gata garantat " ati acordat in 2009 ?

    multumesc
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:11)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui vala

      1. Va pot spune ca am restructurat aproximativ 2.000 de credite pentru persoane juridice in 2009, volumul fiind destul de semnificativ fara sa fie insa un procent ingrijorator din totalul portofoliului de credite.
      2. In cazul clientilor corporate numarul celor creditati este de ordinul miilor, iar in cazul IMM-urilor este de ordicul zecilor de mii. Nu va pot furniza cifre exacte legate de insolventa, cu siguranta este o situatie "in dinamica", dar va pot spune ca avem clienti in insolventa prin reorganizare care isi desfasoara activitatea in continuare.
      3. As prefera sa nu fac o estimare , cred ca pasii de pana acum au fost bineveniti si probabil ca tendinta de scadere "asistata" va continua.
      4. "Creditul Gata Garantat" a avut un succes care ne-a depasit asteptarilor, aproape 2.500 de firme au semnat contracte de credit cu noi in 2009 doar pentru acest produs. Produsul continua sa se vanda bine, ceea ce inseamna ca raspunde unei nevoi reale si socotim ca va trezi interes si in 2010.
  • servicii (Luni, 25 ianuarie 2010, 12:56)

    Tataie [anonim]

    Dle Moisa, BT nu este o 'multinationala'. In ce sens va afecteaza acest lucru calitatea serviciilor adresate corporatiilor ? Sa zicem ca sunt client BT si am nevoie de un bid bond pentru o licitatie in Siria. Ma poate ajuta BT ?
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:17)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Tataie

      Aveti dreptate, BT nu este o multimationala, desi cand vad ca suntem una dintre cele mai mari banci din Romania cu peste un milion si jumatate de clienti si mii de angajati ma gandesc ca incepem sa aducem cu profilul unei companii mari. Nu este intotdeauna un lucru usor, pe masura ce o organizatie creste se poate intampla sa vezi cum calitatea serviciilor scade. Pentru companii, unul din beneficiile importante in lucrul cu noi a fost decizia rapida; o banca ce se misca repede. Speram sa mentinem acest avantaj in ciuda dimensiunilor bancii. Revenind la a doua intrebare, trebuie sa recunosc ca aveti o problema dificila pentru ca, din informatiile pe care le am, Siria se afla in continuare pe o lista care limiteaza foarte mult operatiunile bancare. Suntem banca oamenilor intreprinzatori, dar s-ar putea sa nu va putem ajuta cu problema dvs. in Siria.
  • Sugestie pentru reteaua informatica + intrebare (Luni, 25 ianuarie 2010, 14:52)

    Ovidiu [anonim]

    am locuit si lucrat o perioada intr-un alt oras, nu departe de Cluj Napoca.

    Mi-am deschis cont la Banca Transilvania din acel oras.

    Acum, locuiesc in Cluj si nu pot scoate extras de cont de la sediul din Cluj, pe motiv ca, citez "contul este deschis la alta sucursala si trebuie sa mergeti acolo".

    Gasesc atat hilar cat si ridicol sa fiu trimis intr-un oras la 100 de km de Cluj pentru a obtine un extras de cont pe motiv ca acolo mi-am deschis contul.

    As dori sa stiu, daca BT, profitand si de aceasta ultra super performanta aplicatie va reusi "legarea" printr-o retea a tuturor sucursalelor astfel incat, indiferent unde deschizi contul, sa poti face operatiunile la ce alta sucursala doresti.
    • raspunde (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:22)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ovidiu

      In primul rand va multumesc ca lucrati cu noi. Imi cer scuze pentru situatia dvs. aveti tot dreptul sa fiti nemultumit. Sistemul nostru informatic este online si asigura o vizibilitate de oriunde a informatiilor din Romania. Cert este ca se poate rezolva usor situatia dvs. O sa va rog sa imi trimiteti un e-mail la adresa tiberiu.moisa[at]btrl.ro si sunt convins ca colegii mei din unitatea respectiva au o solutie pentru dvs.
  • intrebare (Luni, 25 ianuarie 2010, 15:42)

    delia baba [anonim]

    Stiu ca BT s-a implicat foarte activ in viata antreprenorilor din Romania si prin Clubul Intreprinzatorului Roman? Am participat chiar la cateva cursuri organizate de acesta – mi se pare o idea foarte buna si as vrea sa aflu cat mai multe despre activitatea Clubului. Ce activitate preconizati ca va avea in 2010?
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:29)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui delia baba

      Clubul Intreprinzatorului Roman a fost foarte activ in ultimii 3 ani, are peste 11.000 de membrii, persoane juridice si dincolo de facilitatile pe care le ofera virtual (consultanta, newsLettere etc.) a practicat in fiecare an zeci de sesiuni de training (gratuite pentru membrii) pe teme diverse in functie de prioritatile anului respectiv. De exemplu in 2009 am avut feed-back bun pe evenimentele legate de fondurile europene sasu pe cele care tratau problema crizei. In 2010 calendarul de activitati se va intensifica pentru ca urmand exact sfaturile pe care le dam altora, Clubul va fi fericitul beneficiar al unor programe finantate din fonduri post-aderare, ceea ce inseamna ca cvom avea mai multe sesiuni de training cu lectori de tinuta. Calitatea de membru a Clubului o poate avea orice firma, indiferent ca este este client BT sau nu. Asa ca mergeti din cand in cand pe www.btclub.ro si gasiti acolo calendarul pentru perioada urmatoare.
  • care e politica fata de startupuri? (Luni, 25 ianuarie 2010, 18:27)

    dan popescu [anonim]

    Am o firma de doua luni. Nicio firma nu discuta cu startupuri, pe motiv ca nu am un istoric al relatiei cu banca. De unde istoric daca nu sunt lasat sa il construiesc?
    Care e politica BT fata de firmele recent infiintate? In ce conditii acorda finantari?
    Va multumesc.
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:37)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan popescu

      Start-up-urile reprezinta un subiect mereu la moda printre finantatori, asa cum de o buna bucata de vreme un alt subiect foarte cautat este cel al fondurilor europene. Tin minte ca acum mai bine de jumate de an am fost invitat la o conferinta pe tema finantarii Start-up-urilor. Avem un produs dedicat companiilor noi, dar o sa va spun acum ceea ce am sustinut si atunci si ceea ce cred ca este general valabil: primii pasi de regula se fac de catre intreprinzatorii respectivi. Intr-ul fel sau altul ei sunt cei care isi asuma riscul inceperii afacerii la acel moment. Sigur ca vor exista intotdeauna firme care vor putea lua credite, intreprinzatori mai norocosi, dar la acel moment dvs. sunteti primul care trebuie sa-si asume riscul noii activitati. Sunt absolut convins ca o parte semnificativa din creditele pe care noi le-am acordat persoanelor fizice au fost de fapt bani pe care acestea le-au folosit ca sa inceapa afaceri pe cont propriu. Antreprenoriatul probabil inseamna si asumarea unui astfel de curaj. Sper ca dvs. sa va numarati printre cei norocosi care vor putea accesa credite intr-un fel sau altul. M-am gandit ca va este mai de folos un raspuns deschis. Va urez succes!
  • Credite IMM (Luni, 25 ianuarie 2010, 18:35)

    Vulpe Silviu [anonim]

    Banca Transilvania este stiuta in tara ca fiind banca IMM-urilor. In contextul asta cred ca ar fi potrivit sa incepeti unele programe care sa duca la cresterea absorbtiei fondurilor europene. rata de absorbtie este foarte scazuta (doar 11%)
    Credeti ca cresterea ratei de absorbtie a fondurilor ar duce ar rezolva unele probleme macro-economice? (de exemplu reducerea deficitului de cont curent).
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:44)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vulpe Silviu

      Intr-adevar, oamenii asta spun despre noi ca suntem "banca IMM-urilor". Pana in 2009 ne-am concentrat mai mult pe consultanta pentru cei care vor sa deruleze proiecte europene fie prin Clubul Intreprinzatorului, fie direct prin BT. In acelasi timp ne-am sustinut clientii care au avut nevoie de finantare pe acest subiect. Ne-am dat seama ca, pana una alta, sustinerea aceasta din partea sistemului bancar in general sau a statului nu este foarte eficienta pentru ca fie sumele atrase au fost mici, fie pentru ca proiectele aprobate nu sunt puse in practica din diferite motive. De cele mai multe ori lipsesc banii. Contributia proprie a beneficiarului proiectului. Aici este punctul pe care vrem sa-l atacam: co-finantarea acestor proiecte. Dincolo de consultanta, banii vor ramane intotdeauna un element obligatoriu. Am creat un Departament de Programe Europene care are ca obiectiv major co-finantarea cat mai multor proiecte.
  • Colaborarea cu statul (Marţi, 26 ianuarie 2010, 9:33)

    Dorin [anonim]

    Cu colaborati cu institutiile statului? Dar cu FNGCImm? Vor urma alte produse in colaborare cu Fondurile de Garantare?
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:47)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dorin

      Suntem o institutie responsabila si colaborarea cu orice institutie a statului este importanta pentru noi. In privinta FNGCImm avem foarte multe motive de satisfactie, am dezvoltat impreuna cu dansii un produs care s-a vandut foarte bine, Creditul Gata Garantat si avem idei de produse noi in continuare. Am apreciat foarte mult felul in care s-au implicat in propunerea noastra mai ales ca dansii au asministrat si programul Prima Casa pentru persoane fizice. Suntem foarte multumiti si, da, colaboram cu mai toate fondurile de garantare importante din Romania.
  • 3 intrebari (Marţi, 26 ianuarie 2010, 9:52)

    Ana [anonim]

    1. de unde a pornit ideea acestor masuri anti-criza
    2. de ce exista acea limita superioara: credite de maxim 1 milion lei. nu credeti ca si companiile cu credite mai mari au nevoie de aceasta perioada de gratie?
    3. considerati cele 3 luni (perioada de gratie) suficiente pentru revenirea companiilor
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:50)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ana

      1. In ultimul trimestru al anului trecut am vazut asa o teama generala in privinta primelor luni din 2010. Era ca si cum ne-am fi inteles cu totii ca, da, primele luni vor fi grele. De aici a aparut ideea. De ce sa nu facem o facilitate aproape promotionala care sa dea un impuls exact in aceasta perioada. Si, seful IMM-urilor din BT, Daniel Szekely, l-a botezat "Iesirea din iarna". Noua ne-a placut numele si asa a ramas.
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:54)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ana

      2. Am gandit facilitatea ca un instrument pentru companiile mici si mijlocii. Pentru companiile mari abordarea trebuie sa fie mult mai personalizata si de regula planurile sunt ajustate pe perioade mai lungi de timp de catre managementul acestora.
      3. Restructurarea unor credite este doar unul din lucruirle care ajuta. Raspunsul la aceasta intrebare este dat de fiecare intreprinzator in parte in functie de situatia lui. Cu siguranta trei luni de gratie intr-o perioada cu venituri mai mici dacat de obicei reprezinta un sprijin.
  • BT24 (Marţi, 26 ianuarie 2010, 10:07)

    Luke [anonim]

    Scuze ca nu sunt chiar pe subiect dar as avea o intrebare.
    Pe cand suport pentru alte browsere decat IE pentru BT24? Va ganditi la o alta solutie de autentificare, eventual folosind acele token-uri ca si la alte banci care genereaza un cod pentru fiecare login?
    Multumesc
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:56)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Luke

      O sa incerc sa va raspund, desi s-ar putea ca nici eu sa nu fiu "foarte pe subiect" cand vine vorba despre chestiuni de IT. Si eu sunt user de BT24 de ani de zile. Ce va pot spune este ca ne pregatim sa achizitionam o solutie de ultima ora si sper ca in cateva luni problema dvs. sa fie rezolvata.
  • Iesirea din iarna (Marţi, 26 ianuarie 2010, 11:16)

    Dan [anonim]

    Programul "Iesirea din iarna" se aplica numai pentru creditele de investitii? De ce nu si celorlalte tipuri de credite?
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:58)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan

      Da, este adevarat. Am abordat problema creditelor de investitii pentru ca ele reprezinta componenta "mai grea" in privinta serviciului datoriei, a cash-ului pe care compania trebuie sa-l plateasca lunar, aici sunt si rate si dobanzi. Liniile de credit presupun in principiu ca datorie lunara doar achitarea dobanzilor.
  • Si noi restul? (Marţi, 26 ianuarie 2010, 12:56)

    Andea Valentin [anonim]

    Facilitatea este disponibila si pentru clientii altor banci? In cazul in care ar decide refinantarea creditelor la BT?
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:01)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andea Valentin

      Facilitatea este disponibila doar pentru clientii Bancii Transilvania. Nu putem interveni decat pentru clientii nostri. In principiu, daca ati dori sa refinantati creditele pe care le aveti cu altele de la BT, probabil mai bine ar fi sa discutam de la bun inceput care este situatia firmei si sa stabilim un grafic de rambursare potrivit inca din prima zi.
  • Sectorul medical (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:17)

    Florin [anonim]

    Cum finantati sectorul medical? Avem mare nevoie de investitii in acest domeniu care este subdezvoltat si subfinantat.
    Multumesc
    • RASPUNS (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:05)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin

      Abordam sectorul medical aproape in toate palierele acestuia: medici, clinici, spitale, organizatii profesionale, institutii de stat. Suntem deja probabil prima banca a acestui sector si, da, aveti dreptate, infrastructura medicala in Romania are mare nevoie de modernizare si de bani. Situatia nu este uniforma in toata tara, dar chiar si orasele medicale mai dezvoltate au decalaj mare de recuperat fata de o situatie normala. Aici, parca mai mult decat in alte sectoare suntem foarte bucurosi sa putem contribui. Suntem banca oamenilor intreprinzatori si pentru medici.
  • "Credit gata garantat" (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:53)

    Claudiu MINEA [anonim]

    Aveti in plan produsul "Credit gata garantat" pentru investitii? Pe cand?

    Multumesc,
    Claudiu MINEA
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:10)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui Claudiu MINEA

      Avem mai multe produse de credit in minte acum. Am preferat sa incepem cu linia de credit pentru ca in 2009 criza a produs efecte in primul rand prin dereglarea ritmicitatii incasarilor si atunci am intervenit pe capitalul de lucru si pe deficitul de garantii (prin asocierea cu FNGCIMM). Cred ca o sa apara si produse de investitii, nu stiu sa va spun acum o data exacta, dar sper ca va fi cat mai curand.
  • credit la bt (Marţi, 26 ianuarie 2010, 14:57)

    dan [anonim]

    Daca o firma are spre de exemplu o linie decredit la banca dvstra de ce nu o poate transforma in crdit pe cinci ani sa poata returna mai usor linia de credit
    Cu respect dan
    • raspuns (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:12)

      Tiberiu Moisa [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan

      Ca sa va pot da un raspuns cat de cat de ajutor am nevoie de informatii mai concrete in prijinta situatie dvs. Solutia propusa de dvs. poate sa functioneze sau pot exista si alte variante care sa functioneze pentru dvs.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi