Millennium Bank isi schimba modelul de business in Romania. Portughezii vor cheltuieli mai mici si au schimbat agentiile "consumer" in  "full branches"

de Dan Popa     HotNews.ro
Miercuri, 10 februarie 2010, 21:09 Economie | Finanţe & Bănci

Jose Toscano, directorul general al Millennium Bank Romania
Foto: Hotnews
Modelul de business al Millennium BCP s-a schimbat, banca orientandu-se catre un control mai strans al cheltuielilor si operand deja schimbarea consumer branches in full branches, se arata in raportul financiar al grupului bancar, publicat miercuri.

Pierderile Millennium BCP in Romania au crescut cu 10,3% in 2009, la 38,5 milioane de euro, de la 34,9 milioane de euro in anul precedent, potrivit datelor publicate de grupul financiar portughez.

Banca avea in Romania, la inceputul acestui an, un portofoliu de credite in valoare de 268 de milioane de euro si opera 74 de sucursale, de la 65 in decembrie 2008.
Grupul a raportat un profit net de 225 de milioane de euro pentru anul 2009, in crestere cu 12% fata de 2008, profit provenit de vanzarea unui pachet de actiuni la divizia din Angola.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1466 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    . (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:05)

    I [utilizator]

    daca fac agentii la care sa ai acces la toate serviciile, chiar daca nu ti-ai deschis contul la agentia respectiva, si fara sa trebuiasca sa ceara informatii de la agentia la care l-ai deschis (sau venirea lor sa dureze mai mult de 1 min)... bravo lor.
  • 0 (2 voturi)    
    Sunt clientul lor de un an de zile (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:13)

    bigbrother [utilizator]

    Si pot spune ca ma bucur ca am plecat de la alta banca (nu spun cine, banca importanta.. cu comisioane gramada). M-as bucura daca ar avea intelegeri cu mai multe firme pentru plata online a facturilor; in rest, numai de bine.
  • +1 (1 vot)    
    si se poate si mai bine (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:45)

    client Millennium de un an [anonim]

    sunt client Millennium d epeste un an
    si ca persoana fizica si ca persoana juridica

    ca persoana fizica sunt foarte multumit de toate serviciile , doar ca de cateva zile s-a modificat dobanda la depozite si nu mai sunt in top 3. sa vedem ce ofera sa nu mut banii in alta parte. daca nu o sa pot negocia dobanda pentru 0,75% s-ar putea sa merg spre Garanti

    ca persoana juridica am ceva retineri , juristii lor sunt slab pregatiti si incuiati.
    am avut si am probleme in obtinerea unor scrisori de garantie bancara garantate cu cash colateral.
    ei nu inteleg ca acest cash blocat intr-un subcont le asigura 100% riscurile si ce rin continuare fel de fel de asigurari si hartii peste hartii
    am renuntat sa mai scot sgb de la ei

    pacat de cei din agentii ca-si dau tot interesul sa te ajute daca in centrala la juridic e varza.


    oricum sunt OK in comparatie cu alte banci consacrate.
    asta si pentru ca intrand in Romania de putin timp si-au prevazut din start pierderi din operare in primii ani
  • 0 (0 voturi)    
    nu-mi place (Joi, 11 februarie 2010, 2:29)

    David.NU [utilizator]

    mi se pare stupida politica lor de a nu afisa nicaieri comisioanele.
    daca ei isi imagineaza ca o sa-mi pierd timpul "sa ne intalnim si sa discutam".....
  • 0 (0 voturi)    
    servicii cu defecte (Joi, 11 februarie 2010, 11:35)

    cosmin [anonim]

    tocmai am renuntat la serviciile lor(conturi curente, cont de economii, card de credit, internet banking, depozite), si nu-mi pare rau. La prima vedere serviciile lor sunt excelente, pana cand incerci sa le folosesti. Cand nu mi-au efectuat o plata cu bani in cont, m-am suparat foarte tare si asta nu a fost singura problema, a fost una foarte importanta.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi