Camera Consultantilor Fiscali din Romania organizeaza examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal in Bucuresti, in zilele de 20 - 21 martie 2010. Inscrierile se fac in perioada 15 februarie – 5 martie 2010. Pentru evitarea deplasarilor din teritoriu si a aglomeratiilor la depunerea dosarelor, inscrierea la examen se face pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar transmiterea dosarelor se face prin serviciile postale, cu confirmare de primire, pe adresa din Str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sector 2, Bucuresti.

Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.

Candidatii la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal (potrivit art.4 din OG nr.71/2001, privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare), trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoareleconditii:

a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;

b) sa aiba o experienta de minimum 5 ani dupa obtinerea licentei, in una dintre urmatoarele activitati:

- elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;

- servicii de administrare a legislatiei fiscale;

- elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;

- activitate financiar-contabila;

c) sa nu aiba antecedente penale;

d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 4/2007 – publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 647/2007):

a) cererea de inscriere la examen, prevazuta in anexa nr. 1, la hotararea mentionata mai sus

b) actul de identitate, in copie;

c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;

d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte;

e) certificatul de cazier judiciar;

f) certificatul de cazier fiscal;

g) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;

h) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 RON conform Hotararii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2010 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr.68/2010). Plata se face in contul Camerei Consultantilor Fiscali, deschis laBanca Transilvania - Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX

i) curriculum vitae;

j) trei fotografii 2/3 cm.

Informatii suplimentare se pot obtine la tel.021/311.09.66