Nu am adaugat si nu am sters niciun cuvant. Fara alte comentarii.

*Ca si problema deosebita pe care am retinut-o este faptul ca se confrunta cu mari greutati in legatura cu modul in care functioneaza programul informatic si conexiunea la sistemul de carduri. Apar mari erori in conturile clientilor, ajungandu-se la sume si de 1000 lei lipsa. Pentru rezolvarea unor asemenea neconcordante sunt necesare intocmirea unor contestatii la care se obtine raspuns dupa foarte mult timp. Aceasta situatie se rasfrange asupra relatiilor lor cu clientii si, oricat de mult ar aplica elementele invatate la seminarii, tot nu pot sa-i faca pe acestia sa inteleaga unele situatii. Au existat niste situatii deosebite, chiar disperate in care, salariatii le-au dat din banii personali unor clienti foarte cunoscuti, pana se vor rezolva contestatiile si li se vor debloca conturile.

* Chiar daca imbracamintea era adecvata, am observat ca nimeni nu purta ecusonul bancii. Un client a plecat de la noi la Banca Transilvania pentru ca la retragere de numerar banca noastra ia un comision mai mare. Nimeni nu l-a oprit.

Citeste restul notelor si comenteaza pe Dan Popa's Weblog.