Proiectul de lege privind acordarea de facilitati fiscale tinerilor intreprinzatori nu a fost aprobat in sedinta de guvern, fiind amanat pentru imbunatatiri

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 17 martie 2010, 21:09 Economie | Finanţe & Bănci

Proiectul de lege pentru scutirea de la plata unor taxe si impozite a tinerilor care intentioneaza sa isi deschida firme, ce figura pe agenda sedintei de guvern de la Iasi, nu a fost aprobat miercuri de membrii Cabinetului, actul normativ urmand sa fie imbunatatit, informeaza Agerpres.

Premierul Emil Boc i-a cerut saptamana trecuta ministrului Economiei, Adriean Videanu, sa pregateasca pentru sedinta de la Iasi proiectul de lege privind sprijinirea tinerilor care infiinteaza firme.

Totodata, el le-a solicitat membrilor Cabinetului sa vina la Iasi cu o lista de proiecte care vizeaza zona Moldovei, urmand ca joi sa viziteze Iasiul si judetele limitrofe, pentru a analiza punerea in practica a acestora.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

12932 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Dar o data nu e trecuta? (Joi, 18 martie 2010, 1:28)

    Alex [anonim]

    Tara arde si baba se piaptana...Macar sa ia o decizie...Cand aflam ce si cum?
  • 0 (2 voturi)    
    AUZI BO(C)ULE! (Joi, 18 martie 2010, 4:58)

    CIOMBE [anonim]

    Ce nu incasai tu impozite, dar cu o astfel de ineptie nu vei mai incasa niciodata!
    Mai bine redu nesimtitul ala de 16% pe dividende la 3 sau max 5% si sa vezi ce de bani o sa-ti intre la buget BO(c)ULE!
  • 0 (0 voturi)    
    INTREBARI.....????? (Joi, 18 martie 2010, 7:13)

    DANY [anonim]

    Ce sa faca tinerii ,cu firmele de genul : "INTREPRINDEREA LA 10 LEI" ? Eu, personal, nu as face nici un fel de afacere cu ei. Daca le dau marfa, sau inchei un contract cu un astfel de patron, am siguranta , ca se tine de cuvant ?
    Oricum, Ai deschis 5000 firme noi, dubioase sa zic, dar criza a inchis zeci de mii...Si se vor mai inchide curand si altele. Deschizi astfel drum, pentru alti tzepari, care se vor folosii de acest act normativ. Ce experienta poti sa ceri, pentru un patron sub 35 ani ?
    Intentia este buna, dar, modul de punere in practica, va aduce haos in economie
    • 0 (0 voturi)    
      Gresesti enorm (Joi, 18 martie 2010, 10:00)

      Iuliana [anonim] i-a raspuns lui DANY

      NU mai generaliza! Sunt o gramada de persoane peste 35 de ani care nu sunt in stare sa faca nimic, dar si tineri foarte inteligenti, ambitiosi, cu idei si muncitori care sigur vor reusi cu un starter de genul asta.
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Joi, 18 martie 2010, 11:53)

        ? [anonim] i-a raspuns lui Iuliana

        tu gresesti :)

        daca nu ai bani nu poti pune pe picioare nici o afacere. deci faptul ca face afacere cu capital de 10 lei nu rezolva problema. tot nu are bani.
        sumele care se vehiculeaza ca nu ar ramane patronului -taxe si impozite sunt f mici comparativ cu cheltuielile pe care tb sa le faca patronul.
        fara a avea bani afacerea nu va functiona.
        in afara de unele activ din domeniul serviciilor -sa zicem- pentru a porni o afacere iti tb bani. iar ca sa iei un credit tb sa ai garantii. credeti ca acest act normativ va rezolva problema?
        e doar praf in ochi - sunt destule facilitati la infiintare de firme -infiintare firme studenti, credite pentru someri prin legea 76/2002-de ex.
        as fi curios sa stiu care a fost efectul acestor legi si cati au beneficiat de ele si mai functioneaza acum-daca au beneficiat:)
      • +2 (2 voturi)    
        GRESESC OARE ? (Joi, 18 martie 2010, 11:58)

        DANY [anonim] i-a raspuns lui Iuliana

        TU, inca mai crezi in Mos Craciun, Iuliana....Lucrez in domeniul econmic de peste 10 ani, si pot sa-ti spun, ca , inteligenta, ambitia, nu lipsesc unei ponderi de 25-30 % dintre tineri. Ceea ce le lipseste, sunt pragmatismul, coerenta , si altele..Nu vorbesc insa de asta, ci de faptul ca o afacere inceputa pe timp de criza, si mai ales fara resurse proprii (nu-mi spune de finantari europene sau credite care atarna de firma ca o piatra de moara ), ai 0 (zero) sanse...Citeste proiectul de lege pana la capat...Esti, probabil, foarte tanara, si nu cred ca observi, problema in ansamblul ei...Deh, e frumos sa visam, si sa credem...Pragmatismul, coerenta, seriozitatea si realismul, iti trebuie in afaceri, nu iluzia unei false oportunitati.
  • 0 (0 voturi)    
    SCUTIRI DE IMPOZIT PTR. TINERII INTREPRINZATORI (Joi, 18 martie 2010, 11:39)

    Tatiana [anonim]

    Ma intereseaza subiectul ! Este o initiativa buna dar nu stiu de ce e amanata???oare tot ce e bun in tara noastra trebuie sa ''moara din fasa''???
    @Dany: nu ai totala dreptate; exista tineri care sunt de mare incredere si sunt educati si dornici sa se afirme; merita sa le dam o sansasi sa nu ne mai incrancenam atat impotriva tinerilor! astea sunt idei invechite; este adevarat sunt si tineri rai dar asa era si pe vremea mea; ce , toti colegii mei de scoala generala au reusit la fel in viata ?!? NU , unii au esuat altii au reusit ...asta e viata!
    @Iuliana: nci cu tine nu sunt de acord in totalitate deoarece persoanele de peste 35 de ani daca ar fi avut conditiile de pregatire ( ma refer la PC si laptop-uri si conexiune internet acasa si la liceu si in facultate) am fi realizat de 1000 de ori mai mult decat realizeaza azi generatia tanara ! noi trebuia sa facem eforturi sa mergem la biblioteca si sa imprumutam carti si sa le citim , in intregime din scoarta in scoarta deoarece poate informatiile cele mai importante se aflau in al treilea sfert al cartii si trebuia sa ajungi la acele informatii ca nu aveai de unde sa le culegi din alta parte; de ce credeti ca s-a organizat o activitate de catre Andreea Marin Banica sa ii incurajeze pe tineri sa citeasca carti? deoarece s-au speriat profesorii si parintii ca tinerii nu mai citesc nimic ( decat poate tot felul de reviste tampite din care nu invata nimic decat despre sex si cum sa iti faci piercing) nu luam rezumate gata facute de pe internet ...trebuia dupa ce citeai cartea sa te straduiesti sa iti bati capul singur/a sa intocmesti un rezumat ...iti lua ceva timp , crede-ma, si creierul era pus sa judece mai mult decat isi pun la bataie creierele cei tineri in ziua de azi; crede-ma daca aveam noi conditiile pe care le au tinerii in ziua de azi eram in stre sa creem locuri de munca pentru multi Romani ca aveam acces la mai multe informatii ...; uitati-va cati tineri au acum master-ul luat si nu pot face nimic !
    • 0 (0 voturi)    
      TATIANA (Joi, 18 martie 2010, 12:18)

      DANY [anonim] i-a raspuns lui Tatiana

      Ai dreptate. Pana la un punct insa. Nu am nimic cu tinerii seriosi, dornici de afirmare. Nu judec intentia, ci lipsa de experienta, de care dau dovada uneori, si la un moment dat, acceptarea unor riscuri prea mari raportat cu sansele de reusita ale unui proiect. Impetuozitatea si lipsa de rabdare sunt caracteristice tinerilor. Temperate un pic sunt folositoare, insa...Nu judec faptul ca iti trebuie un munte de cunostinte, ca sa iti ei o diploma. Este bine...Practica insa este extrordinar de necesara...Am iesit din facultate, si chiar daca, am invatat mult, m-am trezit doar cunoscator de teorie. O meserie, draga Tatiana, o cunosti si o stapanesti, dupa 20 - 25 de ani....Daca o iei de la zero , poti sa spui ca stii ceva (dar nu tot) pe la 42 ani (crede-ma, am cu 10 ani mai putin, real). Iar, ca sa fii sigur ca "nu iei un start fals", intr-o afacere, e bine sa te gandesti de 10 ori inainte sa pui firma pe usa (ca altminteri, iti dai usor, cu ea in cap), crede-ma.!!! O echipa tanara, nu este totdeauna, pecetea unei reusite...Poate insemna si altceva...Ti-o spun din experienta proprie..
  • 0 (0 voturi)    
    Daca se aproba deja aveam 5 someri angajati (Joi, 18 martie 2010, 13:36)

    Daniel [anonim]

    Daca se aproba deja aveam 5 someri angajati cu posibilitate de mai multi dupa 1 an, asa lumea sta fara locuri de munca iar eu nu ma incumet sa-mi risc resursele la criza care este. Doar 10 angajati intro astfel de firma inseamna un 50.000 de euro pe an care ruleaza in economie , adica omu mai plateste o rata , mai pune un parchet, mai merge la un restaurant si rotitele se invirt, deci statul va lua taxe oricum pentru ca angajatul salariul lui il cheltuie in economie, daca plateste o cina la restaurant sau cumpara un termopan sau un televizor, de ep toate produsele astea se duc taxe la stat...cu cti mai repede o dau cu atit mai bine, si clar daca eu pot respira 3 ani de zile fara taxe sa ma sugrume la inceput pot creste, reinvesti, angaja mai multi someri si asa mai departe ..daca tot se caca pe ei o sa se duca tara asta de ripa, italia ca metoda anticriza au dat drumu la lucrari publice, schimbat strazi poduri, renovat cladire, modernizare primarii cu computere etc...in asa fel incit lumea sa aiba de munca in continuare sa poata cheltui bani in economie, astia rominii o tot freaca ca normal sunt grupuri de interese, iar interesele lor nu sunt sa-si deschida ei firma ca-s bosorogi toti, daca ar putea lua taxele la companiilor la care sunt afiliati ei ar fi bine
  • 0 (0 voturi)    
    proiect de lege discriminatoriu.... (Joi, 18 martie 2010, 16:22)

    yellowdog [utilizator]

    ce legatura are varsta cu pornirea unei afaceri? de ce pe motive de varsta sa se creeze avantaje pt o categorie anume? daca am 36 ani platesc impozit iar unul de 34 nu... daca tot vor sa incurajeze spiritul antrepenorial ar trebui ca oricin porneste o firma un an de zile sa fie scutit de impozit, sanse egale pt toti...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică