Lista completa a serviciilor pentru care se va plati impozitul forfetar: Transportul cu taxiul, vulcanizarile, repararea ceasurilor si a bijuteriilor, coafura si activitatile de intretinere corporala

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 24 martie 2010, 18:30 Economie | Finanţe & Bănci

Nu doar restaurantele, barurile si hotelurile sunt vizate de impozitul forfetar. Agentia Mediafax a obtinut in exclusivitate un proiect de lucru al Guvernului privind modificarea Codul Fiscal si introducerea impozitul forfetar, ce contine lista completa a serviciilor pentru care se va plati forfetarul. Printre acestea - transportul cu taxiul, spalatoriile auto, repararea mobilei, a articolelor de uz personal si gospodaresc, a ceasurilor si a bijuteriilor, dar si coafura si activitatile de infrumusetare si intretinere corporala.

Lista serviciilor pentru care se va plati impozitul forfetar:

  • vulcanizarile
  • transporturile urbane, suburbane si metropolitane de calatori
  • alte transporturi terestre de calatori
  • activitati de intretinere peisagistica
  • activitati suport pentru interpretare artistica (spectacole)
  • activitati de creatie artistica
  • activitati de gestionare a salilor de spectacole si alte activitati de servicii
  • hoteluri si alte facilitati de cazare similare
  • facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata
  • parcuri pentru rulote, campinguri si tabere si alte servicii de cazare
  • restaurante
  • firme prestatoare de servicii in alimentatie (catering) pentru evenimente
  • alte activitati de alimentatie
  • baruri si alte activitati de servire a bauturilor
  • alte servicii de rezervare si asistenta turistica
  • repararea dispozitivelor de uz gospodaresc si a echipamentelor pentru casa si gradina
  • repararea incaltamintei si a articolelor din piele
  • repararea mobilei si a furniturilor casnice
  • repararea ceasurilor si a bijuteriilor
  • repararea articolelor de uz personal si gospodaresc
  • spalarea si curatarea (uscata) articolelor textile si a produselor din blana
  • coafura si alte activitati de infrumusetare
  • activitati de intretinere corporala
  • activitati de pompe funebre si similare

Cat va "costa" forfetarul

In proiectul Guvernului este prezentata si modalitatea de calcul pentru impozitul forfetar in cazul categoriilor "Restaurante, baruri cafenele", si "Hoteluri si alte facilitati de cazare".

In ceea ce priveste restaurantele si barurile, cel mai mic impozit forfetar, de 2.000 de lei, va fi platit pentru localurile de la sat, care nu au o suprafata utila mai mare de 10 metri patrati. Proprietarul unui bar cu o suprafata de 20 de metri patrati, tot dintr-un sat, va plati 3.400 de lei. Suma maxima pentru un astfel de local situat la sat poate ajunge, pentru o suprafata de 240 de metri patrati, la 34.200 de lei pe an.

Pentru cafenelele, barurile sau restaurantele situate in comune, suma minima platita pentru o suprafata de maxim 10 metri patrati va fi de 2.300 de lei, in timp ce impozitul maxim pentru o suprafata totala utila de 240 de metri patrati ajunge la 34.500 de lei.

La oras, impozitul variaza, conform acelorasi parametri, intre 2.900 de lei si 34.800 de lei.

In cazul municipiilor, impozitul este diferentiat pe patru zone, astfel ca o firma care isi desfasoara activitatea intr-o zona de tip A (centrala -n.r.) va plati un impozit anual intre 8.900 de lei si 41.100 de lei.

In cazul hotelurilor, impozitul forfetar este calculat in functie de numarul de camere autorizate si de numarul de stele sau margarete.

Astfel, impozitul anual se calculeaza inmultind 1.226 lei cu numarul de camere si cu un coeficient care porneste de la 0,5 pentru locatiile de o stea si creste cu 0,25 unitati, pana la 1,5 pentru cele de cinci stele.

Documentul mai arata ca impozitul forfetar trebuie declarat si platit trimestrial, in suma de o patrime din impozitul forfetar anual, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare trimestrului pentru care se datoreaza impozitul.

Premierul Emil Boc declara la finele anului trecut ca prima sarcina a actualului ministru de Finante a fost sa regandeasca impozitul minim aplicat firmelor prin reorientarea si restrangerea acestuia spre acele domenii unde evaziunea fiscala nu poate fi altfel combatuta, cum ar fi industria hoteliera si restaurantele.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8598 vizualizari

  • -1 (9 voturi)    
    Fain (Miercuri, 24 martie 2010, 18:45)

    Marius Ogrean [anonim]

    Ce fain!
    Platesti impozitul forfetar si restul vezi tu cum faci....
    Nu e foarte elegant, insa e corect si vin bani la stat pentru pensii si salarii.
    • 0 (0 voturi)    
      Atentie la neatentie!!! (Vineri, 26 martie 2010, 16:32)

      Lary [anonim] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      Dragi cititori spre stiinta dumneavoastra :
      1) aceasta lista este obtinuta de Mediafax prin mijloace specifice de pe masa de lucru a guvernului.Asta inseamna ca este inca in stadiul de lucru.
      2)Forfetarul va fi restrans iar aceste activitati trecute in lista si probabil altele (pe care le vom afla atunci cand guvernul va termina lucrarea)vor fi singurele care vor mai plati impozitul minim.
      Este de asteptat ca ziaristii sa fie mai expliciti cand arunca informatiile in piata.
      In rest toate bune!
  • +3 (7 voturi)    
    ce inseamna proiect de lucru? (Miercuri, 24 martie 2010, 18:50)

    Stefan [anonim]

    si de ce "obtinut in exclusivitate" de Mediafax? Bai, fratilor, treziti-va! Exista o legislatie in domeniu, privind transparenta decizionala in administratia publica. Orice proiect de act normativ trebuie supus dezbaterii publice de catre institutia initiatoare. Deci, facut cunoscut publicului larg chiar din prima etapa, de initiere. Apoi, dupa integrarea eventualelor observatii si sugestii prin modificarea/completarea proiectului, institutia publica trebuie sa-l publice din nou pe site, in forma sa finala, sa-l trimita in ceea ce se numeste, in limbajul de specialitate, circuitul de avizare ( la ministerele interesate), dupa care sa fie transmis la Guvern si prezentat, din nou, pentru a treia oara, presei si publicului larg, ca fiind un proiect care urmeaza sa intre pe ordinea de zi a sedintei Guvernului, spre adoptare si remitere Parlamentului, dupa caz. De atatia ani de zile se prefera, in continuare, varianta mersului "pe sestache", in loc sa se respecte cadrul legal in materie. So, wake up, people: Hotnews & others! Nimeni nu trebuie sa obtina un astfel de proiect de act normativ in exclusivitate! Din start, actul trebuie sa fie publicat, pe paginile de internet proprii si la sediile institutiilor publice, in toate fazele sale, pana la aparitia in Monitorul Oficial. Deci, nu mai stati cu mana intinsa pe la autoritati, in cautare de bunavointa si relatii privilegiate in interior. Fortati institutiile si autoritatile publice sa respecte legea! Altfel, o sa va intrebati de ce insi ca acest Catalin Voicu ajung sa creeze retele subterane si sa supraliciteze informatii absolut publice, tinute smechereste la secret. Deci, pana ca un proiect de act normativ sa devina act normativ, trebuie sa fie publicat de 3 ori de catre institutia initiatoare: in faza incipienta, dupa definitivare si inainte de a fi supus adoptarii in sedinta de Guvern, de catre Guvern insusi. Asta daca vrem sa nu fim catalogati drept stat de tip mafiot.
    • +1 (1 vot)    
      Naivitate (Miercuri, 24 martie 2010, 21:50)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Ceea ce vrei tu ar insemna respectarea legii. Nu iti dai seama ca daca se respecta legile se duce de ripa "tara" cu "patriotii neamului" cu tot?
      Cum ai vrea sa fie modificat un impozit care a fost introdus prin sfidarea legii? Macar pentru simetrie si ar trebui aplicata aceeasi procedura.
  • 0 (10 voturi)    
    Boc, du-te acasa! (Miercuri, 24 martie 2010, 19:00)

    Dan [anonim]

    Cu asta mai inchide boc cateva mii de firme si mai trimite acasa niste zeci de mii de angajati. Bravo! Initiativa privata autohtona trebuie distrusa, iar boc isi face treaba in acest sens. Incompetentilor!
    • -1 (7 voturi)    
      Nu e chiar asa (Miercuri, 24 martie 2010, 19:47)

      raduxo [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Eu platesc un impozit anual cam de 14000 RON asa ca nu vad problema daca si un intreprinzator particular is va platii taxele.
      • +2 (10 voturi)    
        desteptule... (Miercuri, 24 martie 2010, 19:57)

        Wgvd [utilizator] i-a raspuns lui raduxo

        vorbesti sa nu taci sau ce? toti privatii platesc pentru fundul tau aceeasi suma anual, si mult mai mult...oare chiar nu gandesti?
        • 0 (0 voturi)    
          nu (Joi, 25 martie 2010, 10:46)

          gimini [utilizator] i-a raspuns lui Wgvd

          Nu, nu gandeste, si se pare ca mai e si mandru de lucrul asta :))
      • +1 (1 vot)    
        Chestie de nuanta (Miercuri, 24 martie 2010, 22:11)

        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui raduxo

        Nu platesti, iti este retinut. Desi finalul este acelasi ar fi fost bine sa fii pus in situatia sa-l platesti chiar tu, cu mina ta. Si da, nu vezi problema. Problema nu este ca particularul isi va "platii" taxele.
        • 0 (0 voturi)    
          stii... (Joi, 25 martie 2010, 11:56)

          bujyku [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

          esti patetic cu chestia asta, "platii". Cand esti "modest" vezi nimicuri si pierzi substanta! Cei ca tine pleaca de la subiect si aduc discutia in alta parte...si sunteti multi, frate..!
  • +4 (4 voturi)    
    ALOOO (Miercuri, 24 martie 2010, 19:15)

    Licu [anonim]

    Cu painea si produsele din panificatie cum este ?
    peste 90 % la acest capitol este evaziune fiscala
  • +2 (8 voturi)    
    Cata inteligenta... (Miercuri, 24 martie 2010, 19:31)

    Creator [utilizator]

    Oare cat poate castiga un cizmar incat sa ii iei impozit forfetar? Sau un electrician? Sau un ceasornicar? Nu isi dau seama ca vor inchide si vor deveni asistati social?
    • +4 (6 voturi)    
      adevarat (Miercuri, 24 martie 2010, 20:34)

      dudu [anonim] i-a raspuns lui Creator

      da, asta e cel mai adevarat si mai revoltator lucru!

      asa e domnu Boc, trebe jupuiti ceasornicarii si cizmarii astia, ai dreacu de imbuibatzi! nu mai are lumea loc de bmw-urile cizmarilor in tzara asta! unde te uiti numa batrani ceasornicari cu lanturi de aur de doua degete la gat, banditzii dreacu!
    • 0 (0 voturi)    
      De ce esti ingrijorat? (Miercuri, 24 martie 2010, 21:54)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Creator

      Nu este nici o problema, sarcina guvernului este "sa plateasca pensii si salarii". Am auzit aceasta formulare cretina de atitea ori incit nu se poate sa nu fie adevarata. Va avea grija Boc de ei.
  • +1 (9 voturi)    
    Dumnezeule mare... (Miercuri, 24 martie 2010, 19:45)

    Wgvd [utilizator]

    pfhohohoaaa

    Bai Boc tu chiar ti-ai pus in gand sa distrugi economia si sa ne vinzi sau ce? Dumnezeule mare....oare chiar ati fost atat de orbi sa votati asemenea distrusi?
  • +2 (10 voturi)    
    cred ca vine sfarsitul tarii... (Miercuri, 24 martie 2010, 19:48)

    Wgvd [utilizator]

    pe bune..nimeni nu mai cumpara nimic..toti isi suspenda activitatea..raman doar cei care castiga peste noapte si toti acolitii pdl.. gata cu tara asta.. milioane de someri si pensionari, cateva sute de mii de firme suspendate....ce sa mai spunem..
  • +5 (17 voturi)    
    sunt foarte multi cetateni (Miercuri, 24 martie 2010, 19:54)

    kalu [anonim]

    pur si simplu lipsiti de logica, ca sa fiu elegant. Bine, mai este si o lipsa acuta a lor de informare si asta probabil ca in afara de Bulgaria nu au mai vazut o alta tara straina. Forte bine ca forfetarul va falimenta niste afaceri "care nu produc mare profit" ceea ce inseamna ca sunt prost concepute. Si pentru asta nu suntem datori ceilalti sa-i suportam si sa le platim pensiile la batranete. Sa nu mai spun ca suferim toti pentru "saracii" patroni de spalatorii auto care au numai jeep-uri la usa. Daca toti am fi cinstiti, in timp, cu banii din taxe s-ar creea suficente locuri de munca si pentru "patronii" ineficienti pe care nu i-a obligat nimeni sa fie patroni ci atarnatori. Asa este in totate tarile civilizate, si pentru o taraba in targ ai casa de marcat. Cine nu poate sa faca un business sa se angajeze sau sa emigreze in Grecia, mie nu mi-e mila de ei.
    • 0 (6 voturi)    
      100% adevarat (Miercuri, 24 martie 2010, 21:42)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      sunt perfect de acord cu ceea ce ai scris!
    • +3 (5 voturi)    
      O intrebare: (Miercuri, 24 martie 2010, 22:02)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Pentru ca esti unul dintre comentatorii "cu logica" te rog sa explici cum faci tu de le platesti acestora pensia la batrinete? Te referi la afacerile pensionarilor actuali care spala masini? Sau poate esti si tu vreun guvern care nu poate sa descopere evaziunea fiind ocupat cu plata "pensiilor si salariilor"?
    • +2 (2 voturi)    
      / (Joi, 25 martie 2010, 9:00)

      tyty [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      / Chiar daca o afacere nu produce mare profit, permite "patronului" sa isi plateasca contributiile sociale si sa beneficieze de o pensie muncita la batranete. Pentru cei care mai fac evaziune sau frauda fiscala exista ANAF, inspectorii fiscali, garda financiara, politia economica, SRI si ............. Sa isi faca datoria. Altfel le platim salarii nesimtite si pensii nemuncite, aiurea. Politica actuala distruge mica initiativa privata, laboratorul viitorilor antreprenori, si asta in favoarea firmelor mari, trans-teritoriale.(editat de HotNews.ro)
  • +3 (5 voturi)    
    Caz concret (Miercuri, 24 martie 2010, 20:53)

    Mache [anonim]

    In Craiova este o spalatorie auto a unuia Raducanoiu fost prefect de Dolj iar fie-sa care-si plimba fundul intr-un X5 nu e de gasit ca sa-mi dea factura (n-au casa de marcat acolo si ea e singura care da facturi). Ma rog de ei cu lunile (nu exagerez) ca sa-mi dea factura ca sa pot deconta banii.
    • 0 (0 voturi)    
      Logic (Miercuri, 24 martie 2010, 22:17)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Mache

      Daca ii pune forfetar o sa iti dea factura si ai sa poti "deconta" banii. Decit sa il "deranjeze" prietenii sai de la ANAF si el sa continue sa nu-ti dea factura, mai bine asa. Tu ramii cu... factura, ANAF-ul ramine cu noul spor de... forfetare (care sa compenseze pierderea).
  • +2 (4 voturi)    
    stoma (Miercuri, 24 martie 2010, 21:11)

    Anonim [anonim]

    Stomatologi platesc ????? ...............ca au de unde............
  • 0 (2 voturi)    
    . . . (Miercuri, 24 martie 2010, 21:21)

    13exe [utilizator]

    Majoritatea serviciilor vor avea acest impozit forfetar,insa inca nu pot sa-mi dau cu parerea despre cat de daunator va fi sau cat de eficient pe viitor.
  • 0 (2 voturi)    
    Speram ca va fi de folos (Miercuri, 24 martie 2010, 21:49)

    cristi1992 [anonim]

    NU se stie daca va fi eficient sau nu dar speram ca va fi bine si va ajuta firmele sa iasa incet din criza.
    • +1 (1 vot)    
      Si tu ai dreptate! (Miercuri, 24 martie 2010, 22:18)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui cristi1992

      Cu cit mai incet, cu atit mai bine.
  • +1 (3 voturi)    
    turnu' babel (Miercuri, 24 martie 2010, 22:09)

    yguk [anonim]

    la fel cum supermarketurile au inghitit micile alimentari de la colturi ,asa probabil vor fi inghitite multe afaceri,mergind cred eu catre o centralizare excesiva ,iar cel care va fi in top va avea puterea in romania(va putea cumpara dupa bunul plac guvernanti si legi)...pt ca sa fim seriosi o mica afacere nu poate plati la stat 19%tva+16%immp+16%imp pe dividend+10001 taxe locale+intretineri+immp.pe salarii++++,sdaca stai sa faci socoteala boc iti ia toti banii si tot el ii cu gura mare...da cum in romania putini pricep ...)....curiozitatea mea consta in ce vor face cei care ramin pe ''linga''...vizite la banci ,da nu in timpu' programului....ziceau antevorbitorii de mai sus ca, vezi d-le ,isi plimba fundu in jepane..f foarte adevarat,dar aia de obicei sint mina in mina cu mafia puterii
    • +7 (11 voturi)    
      exemplu concret (Miercuri, 24 martie 2010, 23:26)

      Satul [anonim] i-a raspuns lui yguk

      desi degeaba dai explicatii ca idiotii nu inteleg, am zis totusi sa te completez... poate pricep macar cativa..
      Am o firma mica mica. 2 angajati - eu si prietena mea.
      munca cinstita, facturare, toate taxele platite la zi. Ne ies exact banutii de pe o zi pe alta. Dar suntem multumiti ca nu traim din mila nimanui si avem un grad in plus de indepedenta. Bun, vine criza... intram putin pe pierdere. Bun.... vine forfetarul (adica impozitul pe pierdere)- ne adanceste logic pierderea. Bun... avem cativa datornici/rau platnici.... guess what? institutii de stat. Buun.. facturam, nu incasam nimica de luni de zile dar forfetarul, tva-ul si toate taxele trebuie platite la zi. De unde?

      ACUM VA INTREB: CAT DE TAMPITI PUTETI SA FITI DE NU INTELEGETI NOCIVITATEA FORFETARULUI?

      analfabetii sustin ca o firma care nu are nu stiu ce profit trebuie sa moara! E o afacere proasta... Pai draga dobitocilor, pana la profit, luati in calcul ca firma respectiva ofera niste salarii printre altele angajatilor directi si in plus contribuie si la salariile celor de la stat si la multe altele prin taxele si impozitele care le plateste. Daca are bani de salarii deja este o afacere buna. Daca mai are si profit e deja super! Pueti mana si cititi o carte de economie.

      In fine... nu mai comentez ca si asa nu pricepeti nimic. Noi oricum plecam! Pa pa Romania! Mutumesc din suflet guvernului boc pentru sutul in dos. Am facut un pas in fata... ca altfel mai stateam 10 ani in tarisoara asta.
      • +2 (2 voturi)    
        forfetarul in sine... (Joi, 25 martie 2010, 8:34)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Satul

        nu este o idee rea...dar este una groaznica atunci cand stii ca vine criza!!! si se vede f bine in cazul tau!
        ceea ce guvernul trebuie sa faca acum este sa bage o lege care sa permita agentului economic sa ceara insolventa unei institutii/firme bugetare astfel incat sa-si recupereze macar o parte din daune (desi aici va fi loc de manevre pt "baietii destepti" dupa!). In regim rapid, nu 10 ani!
        si a doua, sa se faca naibii odata un sistem centralizat, astfel incat sa nu-mi mai blocheze mie conturile daca eu am de platit TVA de 10 lei si de recuperat de 100 lei!!!
        Imi pare rau pt situatia ta! Bafta!
      • +1 (1 vot)    
        de acord (Joi, 25 martie 2010, 9:00)

        locked [anonim] i-a raspuns lui Satul

        as adauga ideea de masa critica, sau poate efectul bulgarului de zapada la ceea ce ai spus tu.
        Nu ma pricep la economie, dar o bruma de logica acolo imi spune, ca poti sa impozitezi pana la un punct( grad de confort) apoi activitatea respectiva se va desfasura la negru.
        De ex ma gandeasc ca daca poti sa iti faci PFA pe consiliere psihologica, practic poti sa speli si masini la tine in curte (face bine la psihicul clientului) :) - e un exemplu tampit, insa modul acesta de a impozita sunt convins ca va duce multe activitati in zona gri sau neagra. Si din pacate mai mult bani decat se vor strange vor trebui platiti pentru a scoate activitatile acestea la lumina.
        • -3 (3 voturi)    
          Daca tot nu te pricepi (Joi, 25 martie 2010, 9:42)

          buxa [utilizator] i-a raspuns lui locked

          ce tot iti dai cu parerea
      • -3 (3 voturi)    
        Drum bun si cale batuta (Joi, 25 martie 2010, 9:42)

        buxa [utilizator] i-a raspuns lui Satul

        Asta e solutia ... hai sa plecam ... uite asa au facut si cei din occident cand au avut probleme (nemtii, francezii, italienii dupa razboi, americanii cand s-au dus sa caute aur in lumea noua etc.) TOTI au plecat.
        Oricum, cei care in loc sa cauta solutii la o problema abandoneaza problema, mai bine sa plece si sa devina paria altor societati.
        • +3 (3 voturi)    
          Solutia (Joi, 25 martie 2010, 10:26)

          Adi [anonim] i-a raspuns lui buxa

          La un comentariu atat de inteligent si de bun simt am o singura intrebare: "Care e solutia pe care ai gasit-o tu?"

          Cei de 40-50 de ani au muncit mai toata viata si li s-a spus ca ei sunt "generatia de sacrificiu" si ca pe munca lor se va dezvolta economia tarii si un viitor pentru copii lor. Acum se spune ca si noi, urmatorii, trebuie sa fim tot de sacrificiu.

          Mi se pare normal ca daca poti sa te duci altundeva, unde sa nu mai fi tratat doar ca un bou de sacrificiu, sa mergi fara sa te gandesti de prea multe ori.

          NU e de datoria cetatenilor de rand sa se sacrifice pentru stat incontinuu, ci este de datoria statului de a crea cadrul in care cetatenii lui sa se dezvolte (cetateni care prin existenta lor, prin taxele care le platesc fac statul sa existe).
      • 0 (0 voturi)    
        de inima (Joi, 25 martie 2010, 17:27)

        adsy [anonim] i-a raspuns lui Satul

        satule, felicitari!! ai scris exact ce gandesc si eu
        dar ceilalti?
    • -2 (4 voturi)    
      mai pune mana pe carte (Joi, 25 martie 2010, 9:38)

      buxa [utilizator] i-a raspuns lui yguk

      se vede ca sunteti cu pluta in domeniu, dar va place sa comentati ca mircea badea. Invata cum e cu TVA-ul, impozitul pe profit etc. si nu le mai aduna ca aberezi. Nu am sa fac aici lectii de fiscalitate, dar sa stii si tu ca nu i-a pus nimeni pe micii afaceristi sa faca afaceri neprofitabile. Te intreb, cati buticari au facut un plan de afaceri inainte de asi deschide afacerea? Ii plangi pe cei cu micile alimentari care au inchis din cauza supermarketurilor ... tu de unde iti cumperi laptele ca sa papa-lapte?
      Oameni buni, GANDITI CU CAPUL VOSTRU, nu cu mintea bolnava a lui Dan Negru sau a Omului cu Laptopul.
      • 0 (0 voturi)    
        Ei "asi"! Tu te pricepi foarte bine la economie... (Joi, 25 martie 2010, 10:45)

        m [anonim] i-a raspuns lui buxa

        dar se pare ca ti-a placut asa de mult ca pe la limba romana n-ai mai dat :D
      • -1 (1 vot)    
        din pacate, cam asa e (Joi, 25 martie 2010, 11:00)

        gimini [utilizator] i-a raspuns lui buxa

        Multi s-au aruncat cu capul inainte sa faca o afacere dar nu aveau mai mult de 2-300 de euro in buzunar, capital de lucru. Cu atatia bani nu faci afaceri decat in Somalia. Mai bine isi plateau un curs si mai invatau o meserie, o limba straina, sa se dezvolte profesional si sa-si gaseasca un job mai bun, tocmai la supermarketurile alea care i-au scos de pe piata. Acum nici bani de buzunar nu mai au, nici afaceri n-au facut si unii din ei mai au si credite.
  • +5 (5 voturi)    
    Numaratorii de ceasuri ! (Joi, 25 martie 2010, 8:03)

    tomane [anonim]

    Se infiinteaza o noua agentie bugetara cu vreo 20.000 angajati, care sa numere ouale, pardon, ceasurile, rulotele, metri patrati din crasme, camerele din hotel s.a. Pe cand impozit forfetar pe curve ? Credeati ca PFA -ul scapa ?
  • +1 (1 vot)    
    ezitarile si inconsistenta costa (Joi, 25 martie 2010, 9:46)

    leparisien [anonim]

    un guvern eziatent.
    exempli gratia "proiectul" de lege "starter".
    numai zvonistica, multa vorbarie.
    nupa ce mi-am suspendat micro ce aducea de bine de rau 80k din proiecte outsourcing in tara pe care plateam toate impozitele inclusiv angajarea cu contract a doi colboratori ..ma gansisem sa refac pe starter. aiurea. se -ntretaie stirile. astfel incat pentru cei care au idei le dau un hint: in ue aveti mai multe drepturi si oportunitati. exemplu concret: franta. numai este tara de acum 5-6 ani cam birocratica la procedurile de lansare de micro. "autoentrepreneur" au devenit cateva sute de mii de francezi in ultimii 2 ani!
    protectie juridica, exonerare de plati fiscale in avans - adica pina nu incase fiscul nu iti va cere ceva, situatia financiara depusa la un an cu ajutor contabilicesc gratuit, facilitati de obtinere a unui credit cu dobanda 0%,etc...
  • +5 (5 voturi)    
    o sa murim de foame... (Joi, 25 martie 2010, 10:27)

    stefan-alexandru [anonim]

    Eu am o firma de taxi cu o singura masina,am doi copii,sotia nu mai are serviciu,ganditi-va de unde sa iau bani sa platesc impozitul ?????????Locuiesc in Targoviste unde sunt peste 400 de masini de taxi (iar orasul este unul mic) mai mult de 50 de ron pe zi nu fac incluzand benzina...aduc acasa cate 30 lei pe zi..din care traim 4 persoane...de unde sa iau pt impozit?..Asitia chiar nu se gandesc si la omul care isi castiga traiul cu asta?Ca asta e singura sursa de venit a multor familii..ca tatal este singurul care aduce bani in casa?RUSINE DOMNULE BOC,RUSINE DOMNULE BASESCU....IN CAMPANIE ATI SUSTINUT CA VETI SCOATE IMPOZITUL FORFETAR,CA IL VETI REGANDI...ASA ESTE L-ATI REGANDIT..DAR TOT IN FAVOAREA VOASTRA.RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  • +1 (1 vot)    
    model economic (Joi, 25 martie 2010, 10:39)

    anonim [anonim]

    Nu cred ca la introducerea unei astfel de taxe, nu se simuleaza evolutia veniturilor. Problema este ca se folosesc un model static, adica care nu implica raspunsul economiei la masura introdusa. Iar reactia se va manifesta impotriva veniturilor.
    E cool sa conducem masini germane, dar nu e cool modelul lor economic.
  • +1 (1 vot)    
    imp.forfetar (Joi, 25 martie 2010, 10:40)

    elis [anonim]

    un impozit de care nu prea ar vrea sa se desparta m.de finante altfel ar fi clarificat de la 01.01.2010.Mai este o luna pana la plata imp.pe trim.1 si nu e nimic clar decat ca trebuie toata lumea sa pice cu banii indiferent de cum iti merge in afaceri dar ce mai conteaza................
  • 0 (2 voturi)    
    Aveti ce-ati dorit (Joi, 25 martie 2010, 11:30)

    Portocaliu.. [anonim]

    Aveti ce ati votat acuma ce mai caraiti? Credeati ca trage PD-L pentru altcineva decat pt eI? Ciocu mic!
  • 0 (0 voturi)    
    e ok, cioku' mik (Joi, 25 martie 2010, 14:55)

    Omida si Sulfamida [anonim]

    mai trebuie impozitata activitatea "vrajitoarelor", tot cu "forfetarul".
  • 0 (0 voturi)    
    FOARFECA NU FORFETAR (Joi, 25 martie 2010, 20:42)

    carmen [anonim]

    unii dintre voi aveti niste comentarii ....
    o firma care merge prost ,falimenteaza si e riscul celui ce a facut afacerea.
    daca are profit si x 5 e tot riscul lui,candva a investit a muncit si a castigat.
    daca evazioneaza sau nu ,organele statului trebuie sa constate si sa penalizeze
    dar d-l boc mare ''economist '' nu vede ce fac cei de la finante,garda etc
    nu......bagam impozite ,mari si multe.....
    stie cineva de aici care bate campii ce fluxuri idoate trebuie sa ai pt.un fast food???
    stie cineva cate ziduri ,usi modifici,cumperi,spargi pt aberatiile de autorizatii????
    ati fost in marile capitale ale lumii?/ati vazut cafenele si restaurante???
    stiati ca dupa normele din tara lui boc nu ar functiona niciuna dintre acelea????
    cati ani va mai trebuie sa pricepeti ca societatea capitalista are la baza bussinesul mare sau mic????
    cati ani mai vreti sa cersim bani de la guvern ,trebuie sa muncim si sa av em legi si impozite normale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version