Sebastian Vladescu: "Probabil ca vineri vom avea decizia finala legata de o crestere a taxelor. Acum facem fine-tuning"

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 6 mai 2010, 11:06 Economie | Finanţe & Bănci

"Numarul variantelor de reducere a deficitului pe care le analizam s-a restrans la una sau doua. Probabil ca maine (n.red. vineri) vom avea decizia finala", in legatura cu posibila crestere a TVA si a cotei unice, a declarat, joi, ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu. El a adaugat ca se cauta "cea mai buna varianta pentru a iesi din aceasta situatie".

"Ca sa folosesc o expresie care-i place guvernatorului Mugur Isarescu, cautam cu FMI sa gasim fine tuning", a adaugat Vladescu.

Surse apropiate negocierilor FMI-Guvern au declarat miercuri pentru HotNews.ro ca varianta majorarii TVA a picat, Fondul argumentind ca executivul are oricum dificultati in colectarea TVA la actuala valoare. In aceste conditii, negocierile se duc pe majorarea taxei unice, Guvernul Boc propunind cresterea de la 16% la 19%, in timp ce FMI propune 21%.

Joi, delegatia FMI are programate discutii cu premierul Emil Boc, dar si o intalnire cu presedintele Traian Basescu. Potrivit unor informatii difuzate de televiziunile de stiri, Emil Boc, insotit de ministrii Adriean Videanu si Gabriel Oprea, au fost dimineata la Palatul Cotroceni. 



Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4352 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    criza in toate sectoarele (Joi, 6 mai 2010, 10:52)

    situatie [anonim]

    ...sebi vladescu ar trebui sa-si intrebe consilieru danut bitman cum se anunta cat mai cool masurile astea dure. Basescu ar trebui sa schimbe guvernul si sa cheme oameni care sunt capabili sa rezolve situatia. Sitatiile disperate pretind masuri disperate. Guvernul de acum nu poate scoate tara din criza, cred ca asta stie si boc si basescu.
    • +1 (3 voturi)    
      simti nevoia sa inlaturi orice dubiu (Joi, 6 mai 2010, 12:45)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui situatie

      nu basescu schimba guvernul ca nu este el prim ministru. inainte sa scrii iarasi te rog sa inveti sa faci acordul subiectului cu predicatul. esti agramat si nu stii constitutia. puteai sa taci dar nu, tu ai vrut sa inlaturi orice dubiu privind cunoastintele tale.
      • -1 (1 vot)    
        gresesti (Joi, 6 mai 2010, 15:23)

        ovidiu [anonim] i-a raspuns lui adrian

        nu conteaza cum vorbesti daca spui adevarul. toata romania stie ca boc este morioneta lui basescu, toata lumea mai putin un destept....
      • -1 (1 vot)    
        Mie greata (Joi, 6 mai 2010, 15:39)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui adrian

        De cei ca tine, cand se face ceva in tara asta, meritul lui Base, cand nu, nu is prerogativele lui.

        Cine a numit in ianuarie pe idiotul de Boc. Mai scuteste-ma cu ipocrizia asta.

        Asta toamna cand s-a votat presedintele a fost clar pt toata lumea ca se voteaza si structura guvernului, castiga geoana aveam guvern pll psd, a castigat base avem guvern pdl.

        Sa spui acuma ca e doar un presedinte fara prerogative si ca nu stiu constitutia, arunci praf in ochi poate mai musca un prost.
  • -2 (10 voturi)    
    m-am uitat aseara la o emisiune (Joi, 6 mai 2010, 11:00)

    andreea [anonim]

    cu Crin Antonescu in platou si cu Victor Ponta prin telefon. Concluziile? Opozitia a ajuns sa stea doar in Crin Antonescu. Ponta s-a comportat jalnic, penibil. Nu a facut altceva decat sa baiguie fraze fara sens, fara logica, fara nimic. Am face, dar sa vedem, nu chiar ca domnul Antonescu, ne mai gandim, nu trebuie sa schimbam Guvernul, dar trebuie altceva, nu ne bucuram de raul pe care cei de la putere il fac Romaniei, dar nicio problema, treaba lor, noi nu ne bagam. Am face dar n-am face, am sti dar n-am sti, am analiza dar n-am analiza. Penibil si jenant. A reusit si performanta de a-i da peste degete in cateva randuri lui Antonescu absolut gratuit, prostesc. Imi e clar ca Opozitia astazi inseamna doar Crin Antonescu: vigoare, coerenta si corectitudine in aprecieri.
    PSD-ul nu mai poate fi salvat de nimeni. Cuibul de viespi mafiote trebuie spulberat din temelii si construit ceva nou acolo, pe stanga esichierului politic, in jurul unui Mugurel Surupaceanu, singurul care pare cu adevarat de stanga si necorupt.
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Joi, 6 mai 2010, 11:53)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui andreea

      Sa trecem peste propaganda evidenta pe care o faci...
      Pai Ponta nu are ce sa zica, Andreea. Si el ar fi facut la fel. De asta nu prea are cum sa critice guvernul, pt ca gandeste la fel. Sunt aceiasi oameni...toti provin din acelasi bloc comunist (Ponta nu, dar a fost educat de ei)...toti au idei similare, comuniste.
      Antonescu gandeste altfel...el se crede si vrea sa fie liberal (nu stiu cat il crede lumea, insa dupa trocul cu PSD-ul eu nu-l mai inghit), deci are alte puncte de vedere in privinta taxelor, impozitelor, statului in general. Deci da..in legatura cu partea economica, el si PNL-ul reprezinta opozitia. Acuma ca i-a dat peste degete...asta nu-i nimic, ce-ai vrea...sa se protejeze? Continua struto-camila?
      Daca Antonescu era baiat inteligent...in contextul actual putea ridica PNL-ul foarte mult, insa nu e si probabil vor cobori sub 10%. Indiferent contra cui te aliezi, nu o poti face cu un partid de stanga, nu o poti face cu PSD-ul. Dar poate in felul asta isi dau si ei seama ca nu e liderul potrivit pt partid.
      • 0 (2 voturi)    
        ash vrea sa stiu si eu ce gindeste antonescu. (Joi, 6 mai 2010, 13:29)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Eu de la baiatul asta n-am auzit o idee. Ce-i drept nu-s cel mai mare fan al posturilor TV pe unde umbla anotnescu. Cel putin antena 3 nici n-o am in lista de programe.
        Dar nu am auzit o filozofie economica a PNL. OK, Crin a fost bibliotecar, nici n-are de unde sa stie tare multa economie. Dar sa-i spuna cineva ce ar trebui sa declare. Ne tot ameninta cu guvernul din umbra, dar o idee despre economie n-am auzit. Sa spuna ce ar face PNL daca ar fi la guvernare. Ar da afara bugetari? Daca da citi? Ar modifica TVA sau cota unica? Daca da cu cit? Ce mnasuri de stimulare a economiei ar lua? Cu ce Bani?
        Asha ar trebui sa arate un partid de opozitie serios. In schimb primim de la Antonescu doar flegme, injuraturi, basescu si acolitii lui, modificat in guvernul basescu-boc, revizuit guvernul boc-udrea. In felul asta PNL nu stiu daca intra in parlament in 2012
        • 0 (0 voturi)    
          bogdan, ai pus punctul pe i (Joi, 6 mai 2010, 16:36)

          cucu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          de acord cu bogdan, toti sunt niste "jhahalere", cum zice begali. antonescu a luat urma lui basescu de acum cativa ani, este doar un imitator. scuipa in stanga si in dreapta, dar NIMIC CONCRET. despre ponta ce sa mai zic...copiluol lui nastase si nepotul lui iliescu
    • 0 (2 voturi)    
      De ce crezi ca l-a schimbat... (Joi, 6 mai 2010, 13:03)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui andreea

      ...Patriciu pe Tariceanu cu Antonescu? Ca are realizari? Nu ! Pentru ca in an de crestere economica de 7% guvernul Tariceanu a reusit performanta sa faca deficit de 5,6% si acum nu putea sa deschida gura . Vine in schimb panarama asta care n-a facut nimic la viata lui si o face pe mironosita in situatia in care bugetarii nu sunt angajati de guvernul asta ci de Tariceanu (cresterea angajatilor in sectorul bugetar de la 600.000 la 1.1 milioane in perioada 2004-2008!!!) Asa ca scutestema cu propaganda lui Patriciu si a lui Antonescu ! Solutii? Unde sunt adevaratii capitalisti liberali ? Ca Patriciu ne tot da teapa de 20 de ani , si nou a si voua !
  • +3 (3 voturi)    
    pe topogan (Joi, 6 mai 2010, 11:18)

    tr3az [anonim]

    statul retsructureaza datoriile KazMunaiGaz de miliarde (care ar fi fost bani la buget) mai pasuieste vreo 3-4 mamuti care fac profit dar uita sa plateasca taxele si o sa imbogatesca de la cele cateva firme mici si mijlocii,pfa-uri si asociatiatii familiale + tzatza leana care munceste de 25 de ani pe un salariu de mizerie prin majorarea taxei unice!

    cand oare scapam de clasa actuala politica de vesnic hoti si idioti?
  • -1 (13 voturi)    
    nu mint guvernantii, nu'i asa? (Joi, 6 mai 2010, 11:22)

    cosminrs [utilizator]

    Pana acuma toti de pe aici, fanatici PDL, ati urlat cand Crin Antonescu a aratat documentu despre cresterea TVA si a cotei unice. Cand o sa creasca exact asa.. ce mai spuneti. Banuiesc ca o sa treceti peste ce ati spus si tot aialalti sunt de vina. Guvernul nu minte oricate minciiuni ar scoate.
    Eu unul m'am obisnuit cu sitemul asta din 2009. Prima zi. Apare stirea cum ca ar urca ceva taxe sau ar aparea ceva legi. Apar cei care spun ca cei care au zis astia sunt niste mincinosi si habar nu au de nimic.
    A doua zi. cineva apropiat guvernului spune ca e o varianta de lucru, dar asta nu inseamna nimic.
    A treia zi. Guvernul ridica taxele, adopta legi care nu sunt pe plac populatiei si gasesc o scuza din care aflam ca e spre binele nostru.
    Am o singura intrebare. Cate firme o sa se mai inchida anul asta? Cati someri o sa mai apara in domeniul privat?
    • +4 (14 voturi)    
      ne lasi (Joi, 6 mai 2010, 11:39)

      .......... [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      Ce tot il pupi atat in fund pe Crin si PNL-ul sau???Au facut ceva bun pt tara???Pai ei sa nu vorbeasca ca la cresteri record de 8% pe an au lasat un deficit de 4% cheltuind banii in interes personal.In plus in cei 4 ani de mandat au reusit performanta de a realiza 5 Km de autostrada .Toti banii i-au bagat in cresterea numarului de salariati de la stat si a salariilor acestora.In plus au marit pensiile fara numar, cand a iesit Basescu si a intrebat dc exista si pe viitor bani dc pensiile se maresc cu 50% toti au sarit pe el.La creterile alea record ale PIB care au fost realizate pe consum ar fi tb sa avem astazi lejer 1000 km de autostrada , in schimb avem un numar mare de bugetari care au salarul mediu mai mare ca la privat .
      • +5 (7 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 6 mai 2010, 11:48)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ..........

        2005-2008 au fost ani irositi in ce priveste reforma statului... Liberalii n-au facut absolut nimic, ba dimpotriva, au luat numai masuri de stanga pozitionandu-se dupa parerea mea la stanga PSD-ului. Unele masuri le-ai amintit si tu: marirea pensiilor, umflarea sectorului bugetar cu angajati si salarii... reforma nimic...
        In fine, marirea cotei unice mi se pare o mare prostie... cu alte cuvinte vor lua mai multi bani din privat ca sa hraneasca un sector de stat total ineficient. Pariez ca nu vor fi cresteri de venituri la buget ci economia subterana va creste de la 28% din PIB catre cifre si mai mari... Eu unul sunt satul de guverne ineficiente si de opozitie care latra continuu dar nu vine cu nici o solutie viabila...
        • 0 (0 voturi)    
          Dupa parerea mea (Joi, 6 mai 2010, 15:00)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Cresterea impozitelor nu ar aduce mai multi bani in privat, ci mai multi salariati in economia gri.
          Totusi, o crestere simbolica, de 1% sa zicem, ar avea efecte nesemnificative Adica la un salariu de 1000 RON, scaderea netului ar fi de 10 RON (oarecum insignifiant).
          In schimb eu as creste TVA cu 2-3 procente, 22%TVA ar insemna o crestere de preturi de ~3%, adica ceva care acuma costa 100 RON, ar costa 103 RON. Neplacut , dar totusi suportabil.
          Si totusi trebui dat si ceva in schimb. Si as fi de acord cu masurile astea, doar dupa ce cei 100k bugetari vor fi dati afara. Dar 100k bugetari nu din rindul profesorilor, medicilor, politiei, armatei etc. Nu! Ci din cei 300.000 de functionari de pe la toate agentiile guvernamentale care oricum taie frunze la ciini. Si as vrea sa fie dati afara toti cei 300.000 angajati dupa 2007 de Tariceanu.
    • +5 (7 voturi)    
      Auzi, da ma scutesti cu Antonescu... (Joi, 6 mai 2010, 11:43)

      Fanatic PDL [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      Pai taticu, din cate stiu eu in 2009 nu a crescut nici cota unica si nici TVA-ul. Ca zici ca te-ai obisnuit cu minciunile din 2009, dar in 2009 nu a mintit nimeni.

      Acum eu zic sa asteptam si sa vorbim dupa ce se iau deciziile. Antonescu a spus ca o sa creasca cota unica la 20% si TVA la 25%.Eu nu cred asta.Hai sa asteptam si sa vedem. Caci altfel urlam degeaba pe aici.

      Si doi: si eu cred ca guvernul Boc e jalnic. Dar nu neaparat pentru ca vrea sa creasca impozitele, ci pentru ca refuza sa dea afara 100.000-200.000 de bugetari. Stii de unde sunt bugetarii astia in plus? Pai exact din aia 300.000 de bugetari angajati in 2007-2008 de onor guvernul liberal condus de Tariceanu. Cand duduia economia. Populatia Romaniei scadea, iar el angaja bugetari la greu.
      Mai lasa-ma si cu Antonescu asta al tau, ca nici asta nu e mai breaz. Daca venea PSD-ul si PNL-ul la putere nu mareau taxele oare? Dadeau afara bugetari pe capete? Parca nu as crede.

      Boc asta cel mic si prost mai are o singura sansa de reabilitare in ochii mei: reducerea numarului de bugetari. Si repede, repede. Nu mai avem ce astepta
      • +2 (2 voturi)    
        Nu datul afara e solutia finala ... (Joi, 6 mai 2010, 12:35)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Fanatic PDL

        Cuvintele cheie sint: "restringerea cheltuielilor". Nu imi pasa daca dau afara sau nu oameni din sectorul de stat.

        E drept, pe ici pe colo trebuie facute niste ajustari. Daca o comuna cu 500 locuitori are 25 birouri la primarie, trebuie sa se mai taie din posturile astea ...
      • -2 (2 voturi)    
        mai documenteaza-te (Joi, 6 mai 2010, 12:52)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Fanatic PDL

        e adevarat ca era ministru tariceanu. dar multi ministri erau de la pd. cauta si vezi unde au crescut cheltuielile cu salariile. mai mult la ministerele liberale? mai mult la ministerele democrate? sau la amandoua la fel. eu nu stiu cum a fost. dar nici nu-mi dau cu parerea ca "liberalii". dar tu, daca tot iti dai cu parerea (o fi a ta?) ar trebui sa te documentezi
        • 0 (0 voturi)    
          Nu prea se poate (Joi, 6 mai 2010, 15:04)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Si angajarile celor 300.000 de functionari si implicit si cheltuielile au crescut in 2007 - 2008 , cind guvernul era exclusiv PNL.
          Doar un mic exemplu. In 2007 n-am avut deficit, in 2008 am avut crestere de 8%PIB si deficit de 4.9%PIB
          Adica am cheltuit cu aproximativ 13% mai mult ca in 2007, fara sa facem ceva special cu banii respectivi. Asta ca sa nu mai vorbim de cele 3 miliarde de euro din vinzarea BCR evaporate
      • +1 (1 vot)    
        Nu e chiar asa simplu! (Joi, 6 mai 2010, 13:45)

        Als Ob [utilizator] i-a raspuns lui Fanatic PDL

        Boc nu-i poate da afara pe bugetari; se va lasa cu multe procese...
    • 0 (0 voturi)    
      lasa-l mah pe pestisorul de acvariu (Joi, 6 mai 2010, 15:26)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      inca nu ai inteles ca poporul roman are memorie de 2 saptamani maxim?
      de ce te miri de comentariile si thumb-urile primite?
  • +3 (5 voturi)    
    va rog ... (Joi, 6 mai 2010, 11:22)

    viitor dizident [anonim]

    ... dle Vladescu , sa comunicati tarii deciziile privind majorarile de taxe maine, inainte de orele 17 . Am avion catre rromania la ora 18 si vreau sa stiu daca sunt nevoit sa anulez cursa si sa-mi schimb biletul de avion de Rromania cu unul de Burundi sau Guatemala.

    va multumesc anticipat.
    • +1 (3 voturi)    
      nu iti anula zborul spre RO (Joi, 6 mai 2010, 11:41)

      srg1 [anonim] i-a raspuns lui viitor dizident

      Mai bine punem mana de la mana si luam bilete pt politicieni la o cursa de Smolensk. Doar dus, ca n-are sens sa risipim banii.
      • 0 (2 voturi)    
        Teledon (Joi, 6 mai 2010, 11:23)

        tr3az [anonim] i-a raspuns lui srg1

        pai eu zic sa facem un Teledon pt strangere de fonduri!pt asta chiar as da !
        de fapt un fel de licitatie pt cine am pune in avion-intr-unul din airbusurile alea cumparate acum 15 ani de la parcul de avione vechi cu pret de A330 actual!
        • +1 (1 vot)    
          ajutor (Joi, 6 mai 2010, 12:55)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui tr3az

          coada mared e masini dinspre romana catre piata victoriei.
          "ce se inatmpla domnule de e blocajul asta"
          's-au strans unii in piata si au luat ostateci membrii guvernului boc. cica daca nu primesc 1 milion de euro dau foc guvernului. noi facem cheta. vreti sa donati ceva?'
          "da, cat au dat ceilalti?"
          '5 litri'
  • 0 (4 voturi)    
    O idee buna .Cine o pune in aplicare ? (Joi, 6 mai 2010, 11:25)

    gelu [anonim]

    PDL a facut prea multe greseli .De imagine.De strategie economica.Greseli in strategia politica.Videanu tot timpul nesigur si amestecat in proiecte energetice.Berceanu filizof si ineficient cu iesiri publice fataliste care enervau.Boc ezitant si cu o proasta comunicare cu publicul .Greselile lor sunt speculate usor de Antonescu PNL care nici ei nu au solutii si care sant de vina ptr situatia economiei.PSD prin Ponta poate vorbi orice nici ei care poarta cea mai mare vina nu au solutii dar speculeaza doar ca sa corodeze imaginea PDL.Noi ,votantii PDL care am sperat ca vom avea o noua Romanie nu am capatat decat cea veche reesapata .Se stie ca din criza se iese prin proiecte mari .Iata un proiect : Sa se faca o autostrada de la Constanta la Bors .Sa o faca statul.Sa faca statul o firma de constructii autostrazi si sa o faca.Statul are cariere sa isi ia piatra.Statul sa incaseze de la datornici :ciment,otel beton,motorina,cherestea.Prin compensare cu taxele si asa neplatite .Si intrun efort national sa facem autostrada.Daca statul Roman nu gaseste specialisti si managerii pentru un asa proiect atunci avem o problema .De existenta in general .Daca era Ceausescu o facea.
    De ce ne trebuie ?Ca sa iesim din izolarea la care ne-au condamnat altii.Fluxurile de marfa din Caucaz cauta drum spre Europa.Este in interesul altora sa nu treaca pe la noi .Si asa nu s-au construit autostrazi .
    • 0 (4 voturi)    
      "Noi ,votantii PDL..." (Joi, 6 mai 2010, 12:18)

      Garett [anonim] i-a raspuns lui gelu

      Eu sa fiu in locul vostru n-as fi atat de dornic sa afirm asta, mai ales dupa ce vor creste taxele! ;)
    • -1 (1 vot)    
      DA, PDL A FACUT MULTE GRESELI (Joi, 6 mai 2010, 13:39)

      db [anonim] i-a raspuns lui gelu

      DA, toti au facut pana acum greseli, si PSD-ul SI PNL-ul, Si toate partidele si persoanele care s-au perindat pana acum la guvernare! Ar fi important sa intelegem ca si noi am facut greseli, ca nu i-am sanctionat pana acum, ori de cate ori greseau. Sa judecam cu propriul cap, nu sa fim partizanii unuia sau altuia. Principiul conform caruia - sa-i lasam sa-si faca treaba NU FUNCTIONEAZA, ca apar derapajele care ne ating si de care ne plangem cu totii. Nici in 2010 politicienii nu au o viziune - ce este efectiv de facut pentru Romania si cum facem sa facem asta eficient. Nici o solutie de genul - sa facem o autostrada de la E la V - nu rezolva nimic.
      1. fiindca noi nu avem privirea de ansamblu
      2. fiindca nu suntem noi chemati sa decidem
      Ce putem face in schimb?
      Sa sanctionam ORICE DERAPAJE, pe loc, atunci cand se intampla. Sa intelegem principiile si argumentele. Sa citim si sa ne informam noi primii despre economie, politica, democratie a.i. sa putem sa venim cu argumente.
      • +1 (1 vot)    
        catre db (Joi, 6 mai 2010, 14:02)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui db

        se vede ca esti functionar guvernamental.nu ai viziune .nici daca te uiti la ea nu vezi ideea.cum spui tu ca daca deschizi o cale de comert de la est la west asta nu este de ansamblu?tu crezi ca cei chemati sa decida chiar sant inteligenti?daca nu vezi vocatia de tara de tranzit pentru Romania atunci nu vezi nimic.Marea Neagra ne desparte de imensele resurse din caucaz.dar daca nu ai cai de transport degeaba.marfa se duce prin alta parte.Si tu stai pe oportunitate si no o vezi.stai la mana altora sa itzi fac autostrazi.la noi sua terminat specialisti si institutele de cercetare.Sa terminat piatara si fier betonul sau cimetul?Sau mai bine se vedem cine nu are interesul sa deschidem noi o cale de comunicatie.Vezi cui profita.vezi cine se inscrie la licitatii de autostrazi si peorma se retrage intarziind proiectul cu ani.vezi cine lucreaza de 10 ani la alta autostrada cea mai scumpa din lume .
        • -1 (1 vot)    
          TU VEZI ASTA si vezi prost (Joi, 6 mai 2010, 14:29)

          db [anonim] i-a raspuns lui gelu

          N-am lucrat niciodata la stat dupa '90, ca nu am vrut! Nu ma intereseaza sa fiu hot sau partas la hotie! Am si eu cateva pareri despre ce ar trebui facut, dar nu am privirea din interior, aia guvernamentala, de care zici . Avem bani sa facem strada asta? e un proiect viabil? Mai avem specialisti "romani" s-o proiectam? Sunt buni cu adevarat? Vrea careva din conducere sa se faca ceva bun cu adevarat? Ca eu stiu si vad ca deocamdata, bucata aia de autostrada A2 proiectata si construita ca pe vremea lui Ceausescu e o mizerie - pantele proaste fac sa se inunde la ploaie, trecerea peste poduri e de risc maxim iarna, curbele te arunca de pe ea - ai restrictie de viteza pe ...ploaie! Daca te-ai dat pe autostrada in Germania ( si nu numai) stii ca nu seamana cu ce avem noi, si porneste de la proiectare! Aceeasi care construiesc la noi autostrazi fac si in tarile lor de bastina, dar le fac bine. De ce nu si la noi - la noi s-au molipsit de coruptia generalizata si "baga si ei".
    • 0 (0 voturi)    
      @O idee buna. (Joi, 6 mai 2010, 14:06)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui gelu

      Din pacate toti oportunistii care acum se cheama politicieni sunt cei care au ca sarcina sa fim izolati. Ei sunt mituiti sa nu se faca nimic. Normal ca ideea este excelenta si ar putea difuza frustrarea natiunii, dar cred ca este un pic prea tarziu.
  • +3 (5 voturi)    
    Ce se vede de la mine (Joi, 6 mai 2010, 11:30)

    relu [anonim]

    De la mine de la fereastra se vede un guvern impotent sfasiat de interese personale si mangle de partid. Asa se vede .Se mai vede ca nici capul nu ii doare.daca au noroc sa mai stea un pic mai fac rost de un ban .daca nu nu .E bine pana acum.dar sant niste oameni mici care nu sant la inaltimea momentelor istorice care le traim.Si a ajuns Antonesci si Ponta sa vorbeasca .O sa ajunca eroi astia .Prin comparatie numai.Nu ca ar fi mai buni .
  • +2 (4 voturi)    
    economie la buget solutie simpla (Joi, 6 mai 2010, 11:36)

    vasile [anonim]

    Cea mai simpla solutie pentru echilibrarea bugetului ar fi ca nici un politician roman sa nu mai fie platit din bani publici pana la finele anului 2010. Nici Basescu, nici Geoana, nici Boc si guvernul sau pana la nivel de secretari de stat, nici parlamentari. Tot ce e numit politic sa nu primeasca salariu. Uitati-va pe declaratiile lor de avere, toti au din ce trai. A facut cineva un calcul cat repereyinta salarile acestor politruci? Guvernul se ia de cei de jos dar tara e in criza datorita politicenilor care acum ar trebui sa spuna noi am agresit noi sa platim, indiferent de culoarea politica.
  • +4 (4 voturi)    
    tot privatul (Joi, 6 mai 2010, 11:44)

    nemultumit [anonim]

    Cum e posibil nesimtitii sa puna din nou greul pe umerii privatilor. Da-ti afara jumatate de bugetari si pe urma vedeti economii. Privatii trebuie din nou sa plateasca populismele electorale ale acestor imbecili. NU trebuie marite TVA si cota unica - solutia afara cu bugetarii in plus. Marite celelalte taxe pe proprietate, pe masini etc. AU fost atatea variante ce sunt atat de cretini acesti guvernanti. Vrem tehnocrati sau oameni hotarati. Ungaria si Bulgaria ne dau lectii.
  • +1 (5 voturi)    
    Taxe (Joi, 6 mai 2010, 11:50)

    cosmin [anonim]

    domnilor guveranti
    Va scrie un membru PDL.
    Ziceati ca modificati impozitul forfetar astfel incat sa nu mai platesc acest impozit. Fix pix...
    Ziceati ca bagati prgramul "Rabla" la tractorare. base se lauda in disputa cu Geoana ca este, merge etc.Tocmai imi cumpar tractor. Fix pix....
    Acum modificati cota unica de la 16 la cat vrea muschiu lu boc, incapabilu. Merge si aici un fix pix....
    M-ati omorat domnilor.
    Sper sa nu ma cenzureze hotniusu. SA VA DUCETI LA DRACU
    • 0 (2 voturi)    
      campanie electorala (Joi, 6 mai 2010, 12:54)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      sa traiti bine domnul meu. Voi ati votata voi sa traiti bine. Noi care am vrut schimbarea am fost neocomunisti, criptocomunisti, nostalgici. cand mergi la un medic si vezi ca nu iti este bine ce faci? Schimbi medicul sau tratamentul dar voi nu ati vrut. Acum noi suferim din cauza voastra.
    • +1 (1 vot)    
      ehe.... (Joi, 6 mai 2010, 13:20)

      bog [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      ...da-ti demisia
  • +1 (1 vot)    
    Nu stiti unde sa cautati. (Joi, 6 mai 2010, 12:13)

    Andrei [anonim]

    Decat sa cresteti taxele si sa diminuati veniturile nete de ce nu faceti curat aici (ex. de la Prahova).

    - multe firme sunt tinute in brate de inspectorii de la fisc, in special de conducerea administratiilor fiacele. Luna de luna contra unei atentii consistente firmele nu sunt executate cum trebuie si anume.
    In fiecare luna in care se trimit popriri la banci, angajatii de la fisc la indrumarea sefilor trimit acste popriri numai in bancile inde agentii economici tinuti in brate nu au bani, nu deruleaza bani prin acele conturi, astfel ca conturile in care sunt bani si prin care se desfasoara toate incasarile si platile raman neblocate.

    Astfel multe firme isi vad de activitate, au conturile blocate (numai cele goale), acumuleaza datorii la stat dupa care tot la sfatul oamenilor de la fisc aceste firme intra in insolventa, nu inainte ca bunurile de pe firma sa fie transferate/vandute pe alta firma.

    Astfel bugetul de stat este secatuit de sume imense, firma cu datorii de sute de mii de roni sunt radiate din evidenta finantelor, debitele sunt sterse pur si simplu si nimeni nu plateste.
    • 0 (0 voturi)    
      Hai sa le aratam unde sa caute!!!!!! (Joi, 6 mai 2010, 15:15)

      misha [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Cautati si aici: Neamt, ANAF, serviciul urmarire IMM.
      Se aude d-le Barna, d-na Paraschivescu????

      Pt Hotnews:
      De ce nu initiati o astfel de rubrica, despre functionari "murdari" ? In care sa-i putem denunta cu nume, serviciu si toate amanuntele la vedere? Poate ca vor vedea si cei care se intreaba de unde sa restructureze????
  • 0 (2 voturi)    
    explicatie (Joi, 6 mai 2010, 13:02)

    cristus [anonim]

    explica-i si lui badea Ion ce inseamna "fine tuning", ca si de la el luati taxe pt bunastarea voastra, jigodia dracului !!!
    Arogant nemernic !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    vremea schimbarii... de tara? (Joi, 6 mai 2010, 14:00)

    florin [anonim]

    hai sa emigram...
    hmm, cred ca nu m-as duce in america, cum zice melodia, dar as pleca in canada sau in alta parte :\
  • +1 (1 vot)    
    inca un penibil (Joi, 6 mai 2010, 14:03)

    Mowgli [utilizator]

    cand vii si adaugi 5 procente la impozitul pe venit si trebuie sa concediezi jumatate din bugetari, nu poti sa iesi la rampa cu figuri in cap si sa te exprimi cu expresii gen "fine-tuning" cand tu nici nu ai anuntat care sunt masurile in mare.
  • 0 (0 voturi)    
    Bai... (Joi, 6 mai 2010, 14:17)

    Gigi [anonim]

    ...Vladescule, ce faci ma tu pe banii mei? Fine-tuning ma? Mai bine apasa pe butonul ala mare si rotund de pe cutia aia plina de praf de sub biroul tau...ia vezi...poate se aprinde ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    un clujean (Joi, 6 mai 2010, 16:04)

    sacaradan [utilizator]

    Pdl daca mariti vreo taxa fara sa dati afara bugetari(nu din sanatate,invatamant,politie sau armata)ati pierdut votul meu si al apropiatilor mei pt 2012.Boc ,nu esti capabil sa conduci aceasta tara sau cel putin in momentele astea de criza.Personal m-am inselat avand incredere in faptul ca veti reduce bugetarii si veti reforma constitutia.Ce dezamagire .Pacat ca esti din Cluj.Ma faci sa-mi fie rusine ca sunt clujean.Categoric esti cel mai slab prim ministru de dupa Revolutie.UN fost simpatizant.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version