Ce documente au primit sindicatele de la Ministerul Finantelor Publice

Bugetarii au primit, in 2009, stimulente de 1,1 miliarde de lei

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 13 mai 2010, 16:41 Economie | Finanţe & Bănci

 documente
(13 Mai 2010) Excel, 29KB
Fondul de salarii in sistemul bugetar a fost de 12,4 miliarde de lei, in 2009, iar cel de stimulente de 1,1 miliarde de lei, se arata intr-un document al Ministerului Finantelor transmis sindicatelor. Potrivit documentului, castigul salarial mediu brut a fost de 3.082 lei, iar impreuna cu stimulentele s-a ajuns la 3.361 de lei.

Cele mai mari salarii au fost castigate de salariatii de la Consiliul Superior al Magistraturii unde castigul mediu brut plus stimulente s-a ridicat la 9.771 lei. La Ministerul Afacerilor Externe, castigul mediu a fost de 8.059 lei. Printre cele mai banoase salarii le-au avut si angajatii de la Ministerul Muncii-8.059 lei.

La polul opus se afla salariatii de la Consiliul Economic si Social unde castigul mediu brut a fost de 1.875 lei. La Ministerul Sanatatii, castigul a fost de 2.324 lei, iar la Ministerul Educatiei 2.363 lei.


Citeste mai multe despre   












Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2915 vizualizari

  • -6 (10 voturi)    
    minciunica (Joi, 13 mai 2010, 15:45)

    minciunel [anonim]

    Ce miliarde stimulente ? Poate la barosani in buzunar !
    La p..u--lime doar partial un ultim al 13 salariu , si acum urmeaza taierea cu 25%.

    Daia nu o sa mai poata barosanii cu bolizi de lux si afaceri !
    Bietii pensionari !
  • 0 (2 voturi)    
    in 2009 printre cele mai banoase (Joi, 13 mai 2010, 15:55)

    boboc [anonim]

    salarii le-au avut si angajatii de la ministerul muncii-8.059 lei. mascariciu de min,seitan are acum tupeu sa iasa si sa improaste in stanga si dreapta pe altii in loc sa-si vada prajina din ochiul lui. ma judec de 2ani si jumatate cu casa de pensii pentru drepturi pe care le-au omis din 2001 cu rea credinta la calculul pensiei. trantori nenorociti nu v-ar fi rusine sa plimbati oameni pe drumuri dupa bunul vostru plac. sa vedeti cam cum este sa vi se reduca si voua veniturile si sa va mai dea si afara ca si asa sunteti prea multi si nu faceti nici ce trebuie,cat trebuie si mai ales cand este nevoie numai pe spagi sau la ordine de sus. sunt curios cati va veti pensiona pe caz de boala daca va dau afara din minister sau de la casa de pensii. cum ar daca intr-o zi veti ajunge si voi pe la cozile de la ghiseele caselor de pensii.
    • 0 (0 voturi)    
      te inteleg dar esti alaturi (Joi, 13 mai 2010, 17:28)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui boboc

      orice casa de pensii NU depinde de Ministerul Muncii: este independenta. Vezi pe internet cat e organigrama MM si cati sunt in total.
  • +2 (4 voturi)    
    Dragi bugetari... (Joi, 13 mai 2010, 15:56)

    Radu V. [anonim]

    problema este ca o mica parte a bugetarilor iau salarii enorme, cei mai multi au salarii micute. oricum ar fi, salariul mediu al bugetarilor este cu mult peste media celor din mediul privat, si tot ei sunt cu gura mare???? nu va e rusine???? cei mai multi someri din romania sunt din mediul privat, si in loc sa va bucurati ca aveti un loc de munca, numai la proteste va sta capul. mars la munca si nu la intins mana. cei din mediul privat cum au putut suporta toata aceasta criza cu o gramada de reduceri si taieri de salarii.
    dragi bugetari, va propun urmatorul lucru: mergeti si luati-i de guler pe sefii vostri, pe superiorii vostri, pentru ca din cauza lor situatia romaniei este asa.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Joi, 13 mai 2010, 23:00)

      asa e... [anonim] i-a raspuns lui Radu V.

      I-as lua de gat pe sefii mei, unul chiar <gras> si incompetent , dar mai bine ar fi sa se spuna adevarul...cine a luat aceste prime ca eu, de ex., nu am luat o prima din dec 2007 ! Si ar trebui sa se spuna adevarul despre salariile din administratie, sa se comune o statistica bazata pe functii, asa ati vedea ca majoritatea nu au mai mult de 15,17 milioane cu sporuri de vechime cu tot...cine are salarii grase daca nu cei grasi?
    • 0 (0 voturi)    
      bugetari (Vineri, 14 mai 2010, 14:04)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui Radu V.

      am impresia ca stai cam mult la tv daca tu crezi ca un lucrator cu studii cu un salariu de 634 de ron si lucrind pe doua posturi in adm financiara este un salariu mare,atunci probabil ca nu traiesti in romania
  • +3 (3 voturi)    
    vreti bani? (Joi, 13 mai 2010, 16:04)

    bogdan [anonim]

    ...am fost bugetar si acum sunt somer...nu asta este problema, problema este la camera deputatilor, nimeni nu comenteaza cat distrug buruienile astea....ieri am aflat de la B1 ca viermii astia au si deconturi pentru tansport in Bucuresti...astia trebuiesc distrusi diun radacina, fara sa ne uitam din ce partid fac parte...eu l-am votat si nu imi pare rau , pe Basescu, dar parlamentul trebuie distrus...de acolo vine raul, astia sunt cancerul acestei tari
  • +4 (4 voturi)    
    sa fie primit (Joi, 13 mai 2010, 16:44)

    shase [anonim]

    cum s-au scurs banii..
  • +4 (8 voturi)    
    Eu propun sa se faca greva! (Joi, 13 mai 2010, 16:46)

    domino63 [anonim]

    Doar atat?
    Ia, hai, un plus de 25-50%!
    Sa lucreze privatii pentru bugetari.
    Iar astia din urma sa mai ia bani, asa cum au mai facut/o si de la pensionari!
    Unde sunt grevistii?
    Aici nu mai stiu sa citeasca?
    Aha, e mai usor sa te indobitocesti pe antene, in gura... ma/sii!
    • +1 (5 voturi)    
      esti intr-o grava eroare (Joi, 13 mai 2010, 17:01)

      x_man [anonim] i-a raspuns lui domino63

      Ttu si altii ca tine nu intelegeti ca un amarat de bugetar ia mult mai putin decat media de 2300. Incearca sa faci media tata si vezi ca un amarat de bugetar ia mult mai putin decat crezi tu.
      O sa va vad (si o sa ma vad pt ca si eu lucrez la privat), atunci cand incep sa mai umble si la taxe si la impozite si atunci sa vad ce mai ziceti.
      Incercati sa vedeti ca este o manipulare grosolana, prin care ne incita unii impotriva celorlalti tocmai pt a nu fii uniti. Ce fraieri putem fi ca ne lasam pacaliti asa usor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • 0 (2 voturi)    
        si PSD e entitate privata! (Joi, 13 mai 2010, 17:30)

        bula [anonim] i-a raspuns lui x_man

        acolo lucrezi? La o medie de 2300, inseamna ca pt. unul care castiga 1300 e unul cu 3300. Cati sunt cu 3300? si sa nu incepi sa spui ca TU esti cu 700.
        • +1 (1 vot)    
          e problema ta... (Joi, 13 mai 2010, 17:58)

          x_man [anonim] i-a raspuns lui bula

          ... ce crezi, nu conteaza la ce privat lucrez eu si crede-ma ca sunt peste medie si din aceasta cauza gandesc putin mai limpede decat tine. am vrut doar sa atrag atentia ca si noi cei de la privat o sa avem de suferit de pe urma acestui guvern... daca vrea cineva sa vada ok, daca nu, asta e...
      • +2 (2 voturi)    
        Partial ai dreptate, din punctul meu de vedere. (Joi, 13 mai 2010, 17:38)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui x_man

        Dar ma repet.
        Cine nu este in stare sa munceasca la privat, se duce la stat! La privat este ca la examen. Acolo daca esti eficient, ramai. Daca te multumesti cu putin, putin vei lua.
        Si altceva.
        E corect ca eu la privat sa am salariul minim de 600 lei, iar bugetarul, care ia bani din ceea ce eu dau, sa ia aiba 705 lei?
        E corect la 62% din buget sa fie dat pensionarilor (multi au iesit la pensie la 40-50 ani, deci mananca banii altora care au muncit) si bugetarilor care, repet au un salariu minim garantat de 705 lei?
        Atata timp cat populatia activa este de 20-30% iar pensionari si asistati restul, nu e corect sa se taie de unde se consuma si nu de unde se produce?
        De ce nu il luati pe nastase de deasupra oualelor, pe ilici de zambet, pe dip de gusa, pe gusa de chelie, pe tariceanu de motocicleta, pe vosganian de barba... si tot asa?
        • 0 (2 voturi)    
          completare (Joi, 13 mai 2010, 18:19)

          mar [anonim] i-a raspuns lui domino63

          Cine nu este in stare sa munceasca la privat, se muta la stat mai are si firma si uneori "externalizeaza" servicii pe firma lui.
          Sport national in locurile unde se gestioneaza fonduri europene. se duce prapaditul de aplicant sa se intereseze si este dirijat taman la firma unuia din sistem.
          Si mai este ceva privatul munceste de-i sar capacele, incaseaza cand se poate pe cand bugetarul primeste banii lunar fix pe card.
          Si eu sunt de acord sa inversam rolurile, poate asa se invata ce inseamna munca si responsabilitatea.
          • +1 (3 voturi)    
            ei na (Joi, 13 mai 2010, 20:20)

            arpisor [utilizator] i-a raspuns lui mar

            poate invata privatii ce inseamna munca si invata sa nu mai faca evaziuni fiscale,poate mai invata si sa scrie si sa vorbeasca si poate dupa ce le invata oe toate cate le-am enumerat o sa aibe si ceva bun simt ; sant privati care merg la institutii si habar nu au ce doresc si habar nu au sa se exprime , dar mde... voi santeti privatii care ii criticati pe bugetari si va tine sa injurati un functionar pe cand un functionar trebuie sa va zambeasca , nu?
          • -1 (1 vot)    
            ? (Joi, 13 mai 2010, 20:37)

            ? [anonim] i-a raspuns lui mar

            nu mai generaliza. nu de alta dar nu e frumos. am ajuns sa lucrez la stat dintr-o greseala. as pleca si maine in privat -am motivele mele pentru a pleca, dar sincer nu cred ca e normal ceea ce se intampla in mediul privat. program de 10-12 ore si pe salarii mici -in schimb patronii isi schimba masinile ca pe sosete si te considera sclavul lui. sa stiti ca si asta e un motiv pentru care multi fug sa lucreze la stat. legisatia muncii desi pare dura nu incrajeaza performanta nici la stat si nici la privat.
    • +4 (4 voturi)    
      e o vorba la romani (Joi, 13 mai 2010, 17:05)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui domino63

      "cand ii dai ii fata vaca, cand ii iei ii moare vitelul"... romanasul indobitocit asteapta "sa i se dea", sta in fata blocului, se scobeste in nas si barfeste tot ce misca - in timp ca altii au cel putin doua joburi si incearca sa stea pe propriile picioare - nu cu mana intinsa la guvern! eu nu pot sa uit comentariile vecinilor cand au spart hotii casa unuia "privatizat" - a fost ceva de genul: lasa-l dreaq ca are destul si cine stie cat o fi furat! ASTIA sunt romanii, nu prea o sa avem cu cine sa facem treaba, din pacate...
      • -1 (1 vot)    
        numai casa? (Joi, 13 mai 2010, 23:04)

        oho [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        Unora ca tine si cel caruia i-ai raspuns, ar merita si altceva....
        • 0 (0 voturi)    
          conteaza atat de putin (Vineri, 14 mai 2010, 2:28)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui oho

          parerea unor gunoaie ca tine... njci nu-ti inchipui!!
    • +4 (4 voturi)    
      si am uitta sa adaug ceva (Joi, 13 mai 2010, 17:12)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui domino63

      mai stie cineva cati s-au pensionat "ca sa stea linistiti" si apoi au mers inapoi sa mai pape SI ceva leafa? cati s-au aranjat in felul asta pe bani de la buget? pe multi dintre astia ii tinem acum in spate - deghizati in amarati pensionari care au papat - inainte de vreme - banii altor pensionari :(
  • 0 (2 voturi)    
    finante (Joi, 13 mai 2010, 16:52)

    Raluca [anonim]

    Ma bucura faptul ca in sfarsit privatii nu mai trebuie sa ii suporte atat de mult pe cei din sitemul bugetar datorita scaderii salariilor si pensiilor.
  • +2 (2 voturi)    
    manelist (Joi, 13 mai 2010, 16:59)

    manelisti [anonim]

    Manelistii de ce nu sunt impozitati ? sa se verifice cate case au, cate masini si cate impozite au platit
    Pensionarii de ce au gratuitate pe RATB ? Au primit-o ca sa voteze pe unul pe altul, acum e criza, sa stea acasa sau sa aibe bunul simt sa mearga la piata, farmacie sau biserica la alte ore nu cand se duce lumea la munca.
  • +1 (1 vot)    
    bataie de joc (Joi, 13 mai 2010, 17:01)

    george [anonim]

    Tot sectorul privat are salariul mediu 1800 lei brut si toti bugetarii au salarii medii de 4000 lei???? Ministerul Muncii mediu 2000 dar cu stimulente 7700??? Pai unde in sectorul privat este mediul 7700? Bataie de joc. Sa le taie cu 50% la bugetari si sa lase pensionarii in pace
  • +1 (3 voturi)    
    overtime (Joi, 13 mai 2010, 17:02)

    silviu [anonim]

    Aratati-mi un bugetar care sta peste program pentru a primi marire sau care se autoeduca pentru a fi mai bun in ceea ce face. Bugetarii au devenit paria societatii, o gaura neagra pentru toti banii celor care muncesc la privat si nu primesc al 13-lea salariu.
    Eu daca nu imi fac bine treaba la munca sunt concediat, un bugetar care da o foaie de la unul la altul si se plictiseste la munca acum se trezeste ca e nedreptatit
  • +1 (1 vot)    
    Numar salariati (Joi, 13 mai 2010, 17:07)

    Twistah [anonim]

    1. Sa intelegem ca la Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii sint 10000 salariati iar la Secretariatul General al Guvernului 3000? Inseamna ca ducem o lipsa acuta de profesori. Unde sint cei 60000 de suplinitori?

    2. la Finante sint 32000 adica mai mult de o treime din Armata Romana? Cu armata asta de oameni cum mai exista evaziune fiscala?

    3. La Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale au fost 77 milioane salarii si 213 milioane sporuri? Adica de 3 ori mai mult?
    Uite unde sint banii domnilor guvernanti! Fara sporuri ministerul asta ar fi avut un salariu mediu de 24500 RON
    • 0 (0 voturi)    
      esti alaturi rau! (Joi, 13 mai 2010, 17:35)

      meticulos [anonim] i-a raspuns lui Twistah

      la Ministerul de finante sunt si vamesii si Garda Financiara si ANAF si serviciile judetene. Usor cu vorbele, daca n-ai date. In rest nu stiu, nu ma pronunt. de unde iese chestia cu secretariatul guvernului nu vad.
  • +1 (1 vot)    
    Ministerul Muncii (Joi, 13 mai 2010, 17:08)

    cititor9 [anonim]

    Cum e posibil ca la Ministerul Muncii si Protectiei Sociale sa fie un sal mediu brut de -8.059?
    E de 3 ori mai mult decat la Ministerul Culturii.
    Vrem statistica pe 2010 - primele 3 luni...
    Sa vedem daca chiar s-a schimbat ceva!
  • 0 (0 voturi)    
    trebuie sa stii sa tai (Joi, 13 mai 2010, 17:10)

    eu [anonim]

    Am analizat putin documentul atasat ..
    Nu stiam ca majoritatea banilor se duc conform datelor de mai jos:

    Ministerul Administratiei si Internelor 41%
    Ministerul Apararii 19%
    Ministerul Finantelor Publice 12%
    Ministerul Justitiei 5%
    Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale 3%
    Ministerul Public 3%
    Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii 2%
    Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale 2%
    Ministerul Afacerilor Externe 2%

    Degeaba tai salarii si faci reduceri la ministerele cu cheltuieli de 2%. Aste sunt pentru tv...
    De asta face Oprea pe suparatu' ... el are 41% din banii bugetarilor.
    Se pare ca ne luptam sa reducem 5% din cheltuieli (justitie) si uitam sa luptam pentru reducerea a 41% din cheltuieli.
    • 0 (0 voturi)    
      Ca sa vezi.... (Joi, 13 mai 2010, 17:27)

      Mda,,, [anonim] i-a raspuns lui eu

      Unde tipau toti ca un magistrat ia sute de milioane....parca erau zeci de mii d-astia...sigur, pentru unii si 1 ron e mult...dar, la inalta curte sunt pana in 400...salariul mediu 9000 brut...ceva nu inteleg....
    • +1 (1 vot)    
      Calcul gresit (Joi, 13 mai 2010, 17:32)

      Ionescu [anonim] i-a raspuns lui eu

      Daca toti ar calcula ca tine am ajunge si mai rau. Calculul trebuie facut pe salariat, daca observai la interne sunt cei mai multi salariati si logic ca nu poti plati 145.000 oameni cu acelasi fond se salarii ca la MAE care sunt doar 2000 de salariati.
    • +1 (1 vot)    
      altul care nu stie ce citeste! (Joi, 13 mai 2010, 17:39)

      aritmos [anonim] i-a raspuns lui eu

      la MAI sunt arondate toate consiliile judetene si toate primariile. Subventia de caldura din Bucuresti (partea guvernului) se regaseste la MAI. Sporul de zambet de la primaria X tot la MAI. Sporul de antena de la primaria Y tot la MAI. Indemnizatia la intoarcerea din concediu e tot acolo. Tot de acolo sunt platite politia, politia de frontiera, politia rutiera, pompierii, ISU si altele. Deci NU e vorba de aparatul central al ministerelor, la fel cum la Finante e si vama si ANAF si Garda Financiara.
  • -1 (1 vot)    
    vaaaaiii... (Joi, 13 mai 2010, 17:14)

    finantistu [anonim]

    vaai ce chestie domne...n-am stiut ca se poate una ca asta..... ce s-a putut petrece acolo dom`le, si nimeni n-a stiut, abia acum au aflat si s-au indignat onorabilii politicieni. Curat subminarea economiei nationale, nu?...La zidul din Targoviste sunt locuri libere...
  • 0 (0 voturi)    
    Cine impoarte, parte isi face ... (Joi, 13 mai 2010, 17:18)

    Stefan [anonim]

    Sa ne traiasca Finantele, cu stimulente cu tot! Felicitari si prime pentru nivelul colectarii taxelor si impozitelor, nu? Ca sa nu se mai speteasca cu rau-platnicii, mai bine sa marim toate taxele pentru prostii care platesc, ca la CAS!
  • 0 (0 voturi)    
    numai din memorie (Joi, 13 mai 2010, 17:25)

    prudent [anonim]

    parca unii primesc procentaj din amenzi (fiscul, vama, ceva politie)? sporul de haine, de zambet de etc e tot acolo? Dar daca media e de 3361 de ron, parca urlete sefilor de sindicat sunt cam deplasate. Sigur ca cineva o sa urle despre sefi: cati sefi sunt 1 la 12, 1 la 15, 1 la 20? daca un sef are leafa tripla, ia vedeti cum se dilueaza cand este 1 la 12.!!! Media la invatamant e de 2324, medie pe care o coboara (evident) fochistii, femeile de serviciu, personalul nedidactic. Iata ca "turma" pastorita de Nistor, Izvoranu, Cornea etc nu moare de foame cum zic sefii sindicali. Si tot nu mi-a dat dl.Nistor o solutie pentru primarul din Fundata care are 60 de elevi si 20 de profesori..
  • 0 (0 voturi)    
    ...doua milioane de bugetari...!..si rudele lor... (Joi, 13 mai 2010, 17:45)

    bm [anonim]

    ...cam atatia au si USA ....!..la o populatie de 300 de milioane ...si inca li se par prea multi...!...La noi sa traiasca plosnita fanariota ..!...suge sangele bebelusilor si batranilor....!
  • -1 (1 vot)    
    CALCUL SIMPLU (Joi, 13 mai 2010, 18:00)

    stimulatul [anonim]

    Daca descoperirea la fondul de pensii este,asa cum ne spunea zilele trecute primul ministru Basescu, de 500 milioane lei,atunci ar rezulta ca daca sarmanii din ministere ar renunta la un miliard lei din stimulentele SIMTITE si ar lua numai 100 milioane lei in 2010 nu ar mai fi nevoie de reducerea pensiilor cu 15% ci majorarea lor pentru a cadea pe zero! Simplu,nu? Regula de trei simple!
  • +1 (1 vot)    
    Incredibil (Joi, 13 mai 2010, 18:01)

    Joanne [anonim]

    Daca prind vreun bugetar de asta ca imi mananca macar 5 minute din timp pentru ca face el greva si incurca circulatia, il calc, pe cuvant.
    • 0 (0 voturi)    
      Ministeribili (Joi, 13 mai 2010, 18:42)

      judecator [anonim] i-a raspuns lui Joanne

      Nu imbuibatii din ministere fac greve Daca ati auzit-o zilele trecute pe nesimtita directoare generala de la drumurile nationale (care era INCARCATA cu bijuterii de zeci de mii de euro si purta un ceas de 15000 euro,din salar de bugetar al unui sector unde se fac licitatiile cele mai grase), ea spunea ca asteapta linistita legea de reducere a lefei Nici celebrul Ionut Popescu care ia 6000 euro pentru o sedinta de 30 minute Greva face un nenorocit de dascal,un medic stagiar care castiga sub 200 euro pe luna,un asistent universitar ce ia mai putin decat o femeie de serviciu dintr-un minister si cam o zecime decat un sofer de Cotroceni
  • 0 (0 voturi)    
    salarii la bugetari (Vineri, 14 mai 2010, 14:12)

    catalin [anonim]

    inainte de a mai face comentarii pe seama bugetarilor ar trebui daca aveti un pic de minte ,sa ii luati pe categorii nu sa face-ti media ca la scoala ca salariul de la servici nu-l ia pe medie iar cum am mai raspuns si altcuiva merge-ti prin teritoriu daca vreti si veti vedea ca un functionar public cu 20 de ani vechime in adm financiara are acum 634 de ron sau 600 de ronnu comparati sefii din minester si cei de la judet ca este rau in gindirea voastra si asa ii invrajbiti si pe ceilaltidar cine a spus ca romanul este curva nu a gresit,pt astfel de persoane care lanseaza afirmatii de genul asta nu am decit dispret sau poate el traieste din cei de guvernantii


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi