Harta crizei in Uniunea Europeana

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Luni, 17 mai 2010, 11:59 Economie | Finanţe & Bănci

Criza financiara a pus in pericol banci, companii, economii nationale. Pentru a-si salva pielea, Statele au injectat masiv bani in sistemele financiare. Dupa ce a salvat ceea ce s-a putut salva, Statele au ramas ele insele fara bani. Ca sa isi acopere cheltuielile de functionare, unele s-au imprumutat, altele au redus la maxim cheltuielile. Au redus salariile celor din sistemul public, au oprit investitiile samd.

De asemenea, aproape toate au fost nevoite sa isi creasca veniturile. Drept pentru care au marit taxarea directa sau indirecta, actionand asupra nivelului TVA si a sumelor acordate ca stimulente din partea statului.

HotNews.ro a realizat harta masurilor fiscale luate in Europa. Vezi care sunt statele care au inasprit fiscalitatea si mai ales ce masuri au fost luate. Da click pe  harta tarii care te intereseaza si vezi ce decizii a luat in materie de fiscalitate.  



Citeste mai multe despre   










26736 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    DE CE OARE?? (Luni, 17 mai 2010, 13:45)

    Marin [anonim]

    sa inteleg ca grecizarea romaniei ar fi un lucru bun.. avand in vedere masurile subtiri din grecia, s-ar parea ca stam cel mai prost la capitolul dat in cap la saraci...
  • +3 (3 voturi)    
    Noi si grecii avem cele mai drastice masuri. (Luni, 17 mai 2010, 13:46)

    Creator [anonim]

    Si noi suntem cei mai sarmani din toata Europa.
    • +4 (4 voturi)    
      de-aia (Luni, 17 mai 2010, 14:03)

      mem [anonim] i-a raspuns lui Creator

      s-au luat măsurile cele mai drastice la noi, pentru că suntem săraci, nu vindem, de unde valută, de unde rezerve?
      așa, o să ia de la omizi
    • +6 (12 voturi)    
      masuri anti criza (Luni, 17 mai 2010, 14:05)

      miha [anonim] i-a raspuns lui Creator

      De ce nu se pune si la noi taxa pe produse de lux, cum ar fi masinile scumpe si puternice, pe yahturi si apartamente ce depasesc 250 de metri patrati?
      De ce se evita taxarea celor bogati?
      • -4 (12 voturi)    
        de ce... (Luni, 17 mai 2010, 15:14)

        brutus [anonim] i-a raspuns lui miha

        ...nu luam pamanturile de la burgheji sa facem CAP-uri? de ce nu nationalizam fabricile si uzinele?
        • +3 (3 voturi)    
          ce intrebare !? (Luni, 17 mai 2010, 17:20)

          vgung [anonim] i-a raspuns lui brutus

          ai vazut vreun parlamentar sau ministru mergand cu masini mai slabe la cp sau stand in garsoniera ?
          • +1 (3 voturi)    
            parlamentari si manelisti (Marţi, 18 mai 2010, 8:31)

            brutus [anonim] i-a raspuns lui vgung

            pt cateva sute, hai mii de parlamentari si manelisti, sunteti in stare sa pedepsiti toti oamenii din romania care au avut ceva mai mult succes decat voi.
            aia sa plateasca incompententa celor care au administrat banul public si neputinta voastra. :))
      • +2 (2 voturi)    
        verzi si uscate (Luni, 17 mai 2010, 19:28)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui miha

        pentru ca aia bogatii sunt ei...sau clientela politica cei care investesc bani in partidul lor...adica pana la urma tot ei...nu-i asa ca e misto cum se intoarce banul !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Ha! (Marţi, 18 mai 2010, 17:04)

        rogesteb [utilizator] i-a raspuns lui miha

        Adica apartamentele de100 - 250 mp nu sunt de lux?
      • 0 (0 voturi)    
        masuri anticriza (Duminică, 23 mai 2010, 16:55)

        Livia [anonim] i-a raspuns lui miha

        Majoritatea tarilor au aplicat ceea ce trebuie ca masuri anticriza: inghetarea salariilor si a pensiilor pe o anumita perioada , impozitarea conturilor bancare care depasesc o anumita suma , impozitarea produselor de lux ( vile, apartamente foarte mari , masini luxoase , etc. ) , scaderea salariilor la parlamentari , scaderea cheltuielilor bugetare . La noi , s-au gandit ca Ei ( politicienii si cei bogati ) nu trebuie sa sufere in nici un fel. Rusine sa le fie !
  • +5 (5 voturi)    
    da, (Luni, 17 mai 2010, 13:58)

    dan [anonim]

    s-au cam luat peste tot masuri, dar asa de drastice ca la noi n-am prea vazut. probabil si pentru faptul ca la noi nu se prea produce, turismul e cum e, asa ca n-avem surse din care sa carpim bugetul. partea proasta e ca nici nu s-au luat inca masurile si deja au recul si in privat. cel putin pe la noi firmele de distributie produse alimentare sunt cam cu sufletul inghetat ca le-au scazut comenzile drastic.
    • 0 (0 voturi)    
      irlanda (Marţi, 18 mai 2010, 15:47)

      X [anonim] i-a raspuns lui dan

      Daca imi permiteti. Eu vreau sa ma refer dintre toate tarle afectate de criza la Irlanda despre a carei situatie mai stiu cate ceva de la fata locului. In irlanda masurile nu sunt atat de drastice precum in Romania din "simplul" motiv ca ei au o economie functionala chiar si pe timp de criza. Au agricultura au industrie, turism etc. toate acestea aducand bani la bugetul de stat. In Romania agricultura e la pamant(figurativ vorbind) iar celelalte ramuri ale industriei au fost vandute iar acum profita cativa insi de pe urma acestora si nici taxele la stat nu le platesc (cel putin nu la timp). Asadar de ce ne mai intrebam de ce s-au luat aceste masuri in Romania. Simplu pentru ca statul roman nu a fost si nu este capabil de o strategie de atragere de capital la fondul se stat: statul roman are 0 lei si acum actioneaza ca o haita de lupi infometati si devoreaza bietii romani care muncesc sau au muncit ca statul sa le risipeasca banii. Romania e acum ca o familie care are 0 venituri dar se imprumuta la banci sa-si cumpere de mancare si de fapt cheltiuie banii pe alcool si tigari iar copii tipa de foame. La aceasta ora Romania nu este capabila sa-si achite datoriile chiar si cu aceste masuri drastice.
  • +4 (4 voturi)    
    mai vrem.. (Luni, 17 mai 2010, 13:58)

    Je [anonim]

    In Danemarca, Germania, Polonia ce masuri au fost luate ?
    va rog dati ca exemplu si tari ce au trecut de criza nu doar tari ce s-au lovit puternic de ea. pt ca aceasta criza nu este un zid in care te lovesti sau nu, este un rezultat al masurilor luate asa ca tarile ce au probleme inseama ca nu au luat marurile potrivite.

    Tarile ce nu au probleme ar putea fi un exemplu pentru cei ce au probleme asa ca ar fi bine sa apara prezentate si cazurile lor. (daca se poate)
    • +3 (3 voturi)    
      in danemarca (Luni, 17 mai 2010, 14:22)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Je

      In Danemarca s-au micsorat impozitele, si nu s-a pus nici o alta taxa noua, idea a fost de incurajare a consumului.
      Procentual fiecare angajat a platit intre 3-6% mai putine taxe.
      • 0 (0 voturi)    
        ministrii lor au avut note bune la economie (Marţi, 18 mai 2010, 13:00)

        sam [anonim] i-a raspuns lui cris

        o tara care cunoaste legile economice dar ei le pot aplica tocmai ptr ca au productie interna , nu consuma numai din importuri.
    • -2 (4 voturi)    
      Ce nu iti e clar de pe harta?? (Luni, 17 mai 2010, 14:25)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Je

      Sunt afisate doar tarile care a fost nevoite sa ia masuri!! Ce exemple vrei de tari care nu au luat masuri? Uita-te pe harta: Germania, Belgia, Olanda, Polonia...etc!!!
      Nu ar putea fi un exemplu bun, pt ca criza asta e generata de masurile luate de guvernanti in ultimii 20 de ani...
      Asa ca, Je, mai gandeste inainte de a posta!!!
      • +1 (3 voturi)    
        se pare ca nici tie nu-ti e clar (Luni, 17 mai 2010, 16:49)

        gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Criza actuala din Romania a fost generata de masurile luate (sau nu) in ultimii 20 de ani si adusa la extrem de criza mondiala. Criza pe care au simtit-o si germanii, chiar foarte mult, dar ei nu au spus ca nu e criza ci au actionat din prima clipa, ei nu au iesit la tv sa ne spuna ca gata, am depasit criza, ci au luat masuri de limitare a efectelor acesteia. N-au promis salarii crescute cu 50% pentru ca acum sa le scada cu 25. Eu nu spun ca situatia actuala este din vina actualului guvern, toate celelalte guverne au partea lor , mai mica sau mai mare, de vina. Dar sa fii guvern in criza si sa nu faci nimic in mai mult de un an e pura inconstienta. Iar toate legile date de guvernul Tariceanu au fost semnate de presedinte, sau credeti ca le-a dat primul ministru pe sub mina? Deci mi se pare un pic de ipocrizie sa vii acum si sa dai vina doar pe guvernul anterior, tu fiind presedintele care semna pe vremea aia. Iar daca este cineva care crede ca iesim din criza scazand pensiile (a propos, pensia medie in Romania e 700 ron) , este cel putin naiv. Iar intre scaderea salariilor din Spania cu 5% (cam cat e salariul mediu, o fi mai mare decat pe la noi?) si scaderea cu 25% din Romania e distanta mare.
        Si pun si eu aceeasi intrebare: de ce nu vedem ce au facut statele care au iesit deja din criza (au inregistrat cel putin doua trimestre de crestere economica)?
        • -1 (1 vot)    
          :)) Nu sti sa citesti??! (Marţi, 18 mai 2010, 7:47)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui gcorneille

          Asa e, au fost in criza si acum au iesit!! Acum n e nevoie sa ia masuri de ajustare a cheltuielilor, mariri de taxe samd
          Cat priveste amicul de mai sus, el vroia exemple de tari care au depasit criza! Si exemplele le poti vedea cu ochiul liber pe harta, daca nu esti orb de tot!!
          Imi pare rau pt tine daca ai crezut ca e sustenabila cresterea salariilor cu 50%!!! Basescu a facut gargara atunci, stia ca nu se poate, dar a vrut sa para popular!!! Pe de alta parte, daca Basescu nu semneaza diverse acte, exista proceduri prin care poate fi fortat sa o faca....i-o tot trimti pana nu are incotro!!! Nu il apar pe Basescu, dar nu el a umflat tot systemul buigetar cu oameni care plimba o hartie dintr-o parte in alta!!! Nu e corect ce se intampla(imi pare rau mai ales de pensionari) dar nu stiu ce alte masuri s-ar putea lua!
          Tarile care au iesit din criza mai usor au avut niste bani pusi deoparte pt zile negre...la noi nu a fost cazul. A avut grija Tariceanu sa toace tot...
          • 0 (0 voturi)    
            din criza nu a iesit nici un stat (Marţi, 18 mai 2010, 13:08)

            sam [anonim] i-a raspuns lui mircea

            fiind o criza globala rezolvarea ei nu poate fi individuala, cu alte cuvinte statele vor iesi toate din criza sau nu va iesi nici unul. faptul ca nu mai au recesiune, pentru moment, nu inseamna ca au terminat cu criza. ele stiu acest lucru si se straduiesc pe cat pot sa scoata din recesiune cat mai multe state altfel vor reintra si ele in recesiune si de aceasta data vor avea si resurse mai putine. cu alte cuvinte nu mai este loc de greseli, nemtii stiu cel mai bine acest lucru, au nevoie de piete de desfacere si pentru acest lucru sunt dispusi sa devalorizeze euro pana aproape de paritate1:1 cu dolarul. America da semne ca a trecut de recesiune si incepe sa redevina o mare piata iar germania sta cu ochii pe ea in conditiile in care pietele din UE continua sa scada.
  • +5 (7 voturi)    
    Ei pe dracu cei mai sarmani (Luni, 17 mai 2010, 14:05)

    Anonim [anonim]

    Daca se face comparatie directa intre salarii, asa pare, ca suntem neam de cersetori.

    In realitate in Romania poti trai cu 1000 ron; oriunde in alta parte in UE, NU.
    Sa fim realisti: cu politieni prosti sau "destepti de put" oricum ar fi ne descurcam.

    Doar ca ne place sa ne vaicarim mai mult. Chiar am luat toate obiceiurile bune de la tigani ?!?

    N-am crapat sub Ceasca si o sa crapam acum, ce sa spun... sictic comunismului.
    • -2 (4 voturi)    
      prostul nu e prost destul pana nu e si fudul (Luni, 17 mai 2010, 19:53)

      :-s [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      cretinule ca sa poata lumea sa traiasca cu 1000 de ron pe luna, presupune sa aiba o locuinta la care sa nu fie nevoit sa plateasca rata lunara. Daca tu inca locuiesti sub fusta mamei asta nu inseamna ca toti sunt la fel de involuati ca tine. Noi majoritatea am preferat sa ne facem noi pe munca noastra si pe truda noastra o casa, un apartament, nu ca sa il lasam unui cretin ca tine ci ca sa avem unde traii, sa nu inghetam si sa nu ne ploua in gat. Asa ca pune mana angajazate si o sa vezi si tu ce inseamna viata. Si daca tot suntem la capitolul asta fa bine si nu mai traii de pe banii bunii, bunicului, mamei sau tatalui tau.
      • -1 (3 voturi)    
        Nu jigni (Luni, 17 mai 2010, 22:20)

        Cojones [anonim] i-a raspuns lui :-s

        Prietene, vad ca tu ai si casa si internet de unde sa scrii si ineptii, si incorect gramatical (vezi traii cu doi i) si sa jignesti oamenii.

        Da, omul a avut dreptate, suntem tiganii Europei, doar ne vaicarim si stam cu mana intinsa. Nici un neamt, danez, suedez, elvetian, etc nu sta pe net cat sta romanu, nu freaca paru cat freaca romanu, munceste 42-45 de ore pe saptamana, si aici zic MUNCA, nu frecat barosanu toata ziua pe net.

        Un om normal in vest plateste de plange serviciile medicale, romanu se duce moca la spital pentru orice durere. Un neamt sau elvetian se duce la spital doar cand e pe moarte si evita sa sune la salvare si cand e injunghiat pe strada, ca l-ar costa 3.000 de euro salvarea. Un neamt sau elvetian plateste anual pompierii sau face munca voluntara la pompieri, nu ii suna cand da foc la tot satu ca s-a jucat el cu chibirturile. Un neamt, danez, suedez, elvetian nu are pe el Gucci, D&G, si nu are Audi pe credit. Si in plus, cauta sa isi cumpere marcile din propria tara, ca sa isi stimuleze economia,. Daca romanachisu nu freca menta la uzina Dacia si scoteau pe piata un Logan si un Sandero, toti banii reveneau economiei noastre. Daca toti desteptii nostri de ingineri erau in stare sa munceasca in tara lor, scoteau un telefon mobil calumea si faceau un software halucinant de bun, plateau programatorii legal, nu pe PFA si la negru, trageau economia in sus. As putea continua la nesfarsit cu magarii si nesimtiri pe care le face poporul roman, si apoi urla ca tiganu ca a fost furat. Nu l-a furat nimeni, se fura ei intre ei. Si politicienii aia corupti si ratati nu sunt decat imaginea fidela a poporului roman, ca n-au fost deportati din Germania si pusi in fruntea tarii. Daca romanii erau demni, cinstiti si muncitori, era exclus sa fie condusii de politicieni corupti, imbecili si agramati. Macar 50-50% erau buni contra rai.

        Asa ca ciocu mic si taie-ti internetu mai bine, sa faci economii pentru perioada de criza care se anunta
        • +1 (3 voturi)    
          Ma lesi (Luni, 17 mai 2010, 23:08)

          q [anonim] i-a raspuns lui Cojones

          Ma lasi, mai lucram si noi prin multinationale si am inceput sa vedem si noi cam cat muncesc vesticii. Stai linistit si ei trag chiulul en gross de fiecare data cand au ocazia. Asa ca mai lasa cultura muncii din vest...

          "Un neamt sau elvetian se duce la spital doar cand e pe moarte" asta sa o crezi tu.

          "evita sa sune la salvare si cand e injunghiat pe strada, ca l-ar costa 3.000 de euro salvarea" asta mi se pare barbarie. Oare tie ti se pare normal?

          "Daca toti desteptii nostri de ingineri erau in stare sa munceasca in tara lor, scoteau un telefon mobil calumea si faceau un software halucinant de bun, plateau programatorii legal, nu pe PFA si la negru, trageau economia in sus." Oare a plecat cineva de buna voie? Cred ca nu. Toti si-au dorit un trai mai bun, probabil ca si tine.

          Ca o concluzie, nu suntem nici pe de parte buni, dar nici asa de rai pe cat crezi. Da o tura prin Italia, sa vezi ce prapad e si pe acolo. Stai linistit, chiulul nu l-a inventat poporul roman.
    • +1 (1 vot)    
      Mi-e scarba (Marţi, 18 mai 2010, 5:41)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Poti trai bine cu 1000 ron? Tu pe ce lume traiesti?

      Iarna dai 300(minim) doar pe incalzire. Mai ai un telefon sau internet, mai dai niste banuti. Mai ai nevoie de haine, de mancare, de medicamente. Sa inteleg ca pentru tine trait bun inseamna stat in casa la televizor mancat bine de cateva ori si atat? In rest sa stai cu dintii ranjiti la geam? Si asta da ca nu esti nevoit sa stai in chirie!!
      Chiar nu ai idee ce inseamna un trai decent.

      Si asta in timp ce toti hotii si smecherasii analfabeti se lafaie in bani isi plimba pitzipoancele peste tot prin lume si te scuipa in fata ca esti fraier(a se citi corect) si ai terminat o facultate. Asta ca sa nu mai vorbesc de nesimtii care ne conduc.
      Care crezi ca erau celelete 18 optiuni pe care FNI-ul le-a dat politicienilor? Te asigur ca printre ele erau masuri care ar fi avut un impact mult mai asupra celor bogati, dar de ce sa ia alegerea corecta cand pot sa le dea in cap tot celor saraci. Optiuni erau slava Domnului! Si toate s-ar fi putut lua din timp!

      Imi este scarba de ce se intampla la noi. De prostia si amorteala romanilor. Pe zi ce trece ne indobitocim mai mult! Rusine!
  • +3 (3 voturi)    
    Franta (Luni, 17 mai 2010, 14:08)

    aalleexx [anonim]

    Cam slabut articolul asta. Ar fi trebuit sa stiti macar faptul ca in Franta a fost redus, (Da ati citit bine redus) TVA-ul la mancarea din restaurante la 5%. Conform guvernului francez asta inseamna o reducere a veniturilor la buget substantiala de ordinul miliaredelor de euro dar pe de alta parte se spera ca va genera multe locuri de munca, avand in vedere ca in franta se mananca mult la restaurant.
    Hai sa ne gandim ce se poate face in Ro.
  • +3 (3 voturi)    
    gresit! (Luni, 17 mai 2010, 14:15)

    emil_m [utilizator]

    statele au ramas fara bani din prostia lor.au luat hotararea de a injecta bani intr-un sistem bancar mult mai bolnav decat se credea initial,si asa nu au facut decat sa ajute pe bancheri sa prospere pe timp de criza.daca se anchetau bancherii si sa li se confiste averile,cu siguranta ca acum statul ar fi avut bani,iar alte banci mult mai credibile s-ar fi ridicat.stiu,este foarte greu,insa nu imposibil.
  • 0 (2 voturi)    
    in italia a trecut criza? (Luni, 17 mai 2010, 14:27)

    viorel [anonim]

    sau nici macar nu a fost.....
    sincer in italia am fost ajutati sa trecem perioada crizei.....
    anul trecut in luna martie am primit "bonus famiglia" 600 de euro in plus pt a nu simti criza.
    Ce masuri a luat Italia ??? De ce nu sufera si italienii?
  • -1 (1 vot)    
    Bulgaria inchide reprezentante oficiale (Luni, 17 mai 2010, 15:00)

    tarca [anonim]

    In Bulgaria s-a mai decis si inchiderea a 20% din misiunile sale diplomatice si vanzarea cladirilor lor.
    In Germania, la Bonn, e un mastodont de pe vremea lui Beausescu, fosta ambasada a Romaniei -acum Consulat General. E o cladire uriasa cu gradina, pe malul Rinului, care are cheltuieli mari de intretinere si isi justifica doar in parte existenta, pentru serviciile consulare, de diplomatie economica si culturala, pe care le ofera. Se zice ca pe 3 milioane de euro n-ar fi vrut s-o vanda, acum cativa ani, statul roman.
    La München, Consulatul general s-a mutat acum cativa ani intr-o cladire imensa, un fost sediu de banca, botezat Casa Romaniei. La cele doua CG-uri s-a dat frau liber megalomaniei, in timp ce Ambasada propriu.zisa de la Berlin se afla intr-un sediu normal, mai degraba restrans, daca ne gandim la reprezentativitatea institutiei. In schimb, tot la Berlin, functioneaza intr-un spatiu generos Institutul Cultural Roman, "banca de lucru prelungita a MAE". Daca varianta de vanzare a imobilelor cu pricina iese din calcul, de ce nu se iau masuri de catre guvern ca spatiile disponibile sa fie valorificate si altfel, profitabil, pentru proiecte in colaborare cu nemtii sau alte ambasade, care sa aduca bani si sa faca aceste reprezentante oficiale sa se autogestioneze?
  • 0 (0 voturi)    
    primar shanghai! (Luni, 17 mai 2010, 15:23)

    camy [anonim]

    Sa-l aducem pe primarul Shanghai sa-i invete cum se iese din criza!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Re: Harta crizei in Uniunea Europeana (Luni, 17 mai 2010, 15:35)

    Buceco [anonim]

    Ahhh...ce durere....
    Imi pare foarte haios cum Letonia a gasit ca o masura importanta este reducerea salariului sefului statului... iar apoi in Bulgaria vanzarea limuzinelor...
    La noi nu s-a gandit nimeni... Parlamentarii nostrii sunt saraci... ei au casele, limuzinele, proprietatile pe numele altora....

    Ahhh...Romania... oare mai este speranta pentru tine...
    Oare se mai poate schimba ceva...
    Oare...?????
  • 0 (0 voturi)    
    speranta (Luni, 17 mai 2010, 17:04)

    florinc [anonim]

    Din pacate nu mai e nicio speranta....
  • +2 (2 voturi)    
    intrebare (Luni, 17 mai 2010, 18:15)

    mmm [anonim]

    Am o idee care nu stiu cum de nu le vine si altora - Romania are o impartire teritoriala foarte costisitoare - daca ar ramane 20 de judete si s-ar inchide restul de 23 de prefecturi, primarii si tot ce presupune ca birouri judetene nu ar fi foarte eficient pentru noi, contribuabilii?
    Imi cer scuze fata de cei ce s-ar putea simti ofesati - dar stiati ca Slobozia si Calarasiul sunt resedinte de judet? Ati fost prin zona ? Cam ce numar de populatie suporta cheltuielile celor care conduc judetele Ialomita si Calarasi?
    Cum de se gasesc numai solutii care scad puterea economica a tarii si nu se vine cu taieri masive si permanente ale unor cheltuieli enorme provocate de vechi si nefericite regimuri?
    • +2 (2 voturi)    
      Pai da (Luni, 17 mai 2010, 22:31)

      Cojones [anonim] i-a raspuns lui mmm

      Romanu nu gandeste de bunavoie ... o sa trebuiasca sa vina vreun neamt sa breveteze ceva pe la noi, sa salveze 80% din costuri si sa ia el 70% din profit, ca noi nu suntem in stare.

      Japonezii intr-o tara vai mama ei, devastata de cutremure si traind 337 de oameni pe km patrat - sunt a traia economie a lumii si au un GDP de 32,608$ pe cap de locuitor, in timp ce noi, care ne lafaim 90 de oameni pe km patrat, cu mare, munte, dealuri, campie, aur, paduri, petrol, sare, si muuuulte altele, nici nu aparem pe harta economiei, suntem niste iobagi si bananieri. Asta am fost dintotdeauna, niste analfabeti iobagi. Daca ma apuc acum si dau topurile Europei cu procentul populatiei care nu stie sa scrie sau sa citeasca, aia ne arata adevarata noastra fatza ca oameni. Iar ca educatie, ocupam locul 34 din 42 de tari participante, intr-unul din sutele studii, dar orice studiu am lua, suntem la coada Europei si a lumii. Sub noi cred ca mai sunt doar triburile de papuasi din Peru, etc.

      Asa ca s-o mai incetam pe aia cu avem mancarea cea mai buna, femeile cele mai frumoase, suntem cei mai destepti, i-am batut pe turci si pe rusi de i-am urcat pe pereti, toata Europa tremura de frica noastra si ne pun piciorul in cap sa nu cumva sa ne ridicam si sa dominam Europa si lumea, etc - suntem penibili. Atat. Macar modestie de aveam, ca cinste nu avem, muncitori nu suntem, destepti nu suntem, frumosi nu suntem.
  • +1 (1 vot)    
    Dati ''CLICK'' pe Spania si pe Irlanda!!! (Marţi, 18 mai 2010, 1:37)

    Tatiana [anonim]

    si spuneti-mi si mie daca v-ar place sa aveti alocatiile pentru copii 2500 euro si pensiile pensionarilor sa fie 750 euro/luna ?!?!? nu -i asa ca v-ar place la nebunie??????? ia dati ''click'' si pe Irlanda... eiiiii??? salarii de 30 000 euro/an ??? si au si alocatii familiale care NU SUT TOTUNA CU ALOCATIILE PENTRU COPII ... deci Statul acolo reduce doar alocatiile familiale, NU SI CELE PENTRU PURADEI !!! ce daca vor fi inghetate?!?!? era mai rau daca '' se topeau de tot'' !!! I scream, you scream / we all scream for an icecream !!!...I'm a Barbie girl in a Barbie world !!!.... vedeti cum acolo oamenii sunt incurajati sa faca puradei ?!? ..si sa stiti ca asta fac... nu prea am vazut aici familii cu un copil...aici au de la 3 in sus !!! sa-i vedeti cand pleaca in vacante ...cu catel , cu purcel ...vin la aeroport cu cate 4-5 valize din alea cat un conteiner + carucior care poate e dublu daca au gemeni ...plus doua -trei genti de mana care nu se duc la ''check-in'' ca au biberoane, pampers, si alte halea pentru toti puradeii !!! zici ca se muta in alta tara , nu alta !!!
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate! (Marţi, 18 mai 2010, 11:13)

      oana [anonim] i-a raspuns lui Tatiana

      foarte bine ai scris...asa este si sunt intr-un totul de acord cu ce ai scris, mai ales ca mi-a fost dat sa vad cu ochii mei in cel putin 3 localitati din spania: barcelona, madrid si valencia. asa e!!!
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Marţi, 18 mai 2010, 19:38)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Tatiana

      nu alocatia este de 2500 euro in spania , ci e un check care se ofera la nastere , o singura data , nu in fiecare luna , alocatia e in jur de 30 euro, dar check-ul pentru bebe este de 2500, e o diferenta intradevar , fata de tara noastra , insa sa nu exageram
  • -1 (1 vot)    
    fara Euro! (Marţi, 18 mai 2010, 2:05)

    arno [utilizator]

    revenirea la moneda nationala in spatiul Schengen, pastrarea Euro ca rezerve la BCE, devalorizarea drahmei, a lirei, a leului etc., iata opiniile unor radicali ca dl. Dupont-Aignet in Franta, pe www.Internationales.fr. care sustine ca moneda Euro este ”a la fin”!..
    • 0 (0 voturi)    
      rectific: (Miercuri, 19 mai 2010, 3:20)

      arno [utilizator] i-a raspuns lui arno

      numele acestu gaulist radical este Nicolas Dupont-Aignan, opiniile sale sunt de foarte la dreapta, intr-adevar!
  • +1 (1 vot)    
    fiscul (Marţi, 18 mai 2010, 10:09)

    Remus [anonim]

    Ce-ar fi daca fiscul de la noi chiar ar face verificarile legale de genul sa vina acasa aleator la fiecare familie din Romania si sa-i puna sa demonstreze bunurile (acte de cumparare/ statistici salariale)? Ia sa vedem atunci cate palate de tigani si masini de cocalari for fi confiscate... Ce-ar fi?
    • 0 (0 voturi)    
      fiscul (Marţi, 18 mai 2010, 11:25)

      sebas [anonim] i-a raspuns lui Remus

      ce sa fie...aia de la fisc amu cele mai mari vile
  • -1 (1 vot)    
    Concedieri (Marţi, 18 mai 2010, 13:19)

    Anonim [anonim]

    Numai la noi sunt dati afara oameni ? nu am remarcat sa se faca la fel in alta tara... si concedierile pe timp de criza, s-a spus in nenumarate randuri, nu fac decat sa amplifice criza...

    Pe scurt, in timp ce restul tarilor ingheata salarii si angajari, noi concediem. Suntem mai smecheri ?
  • -1 (1 vot)    
    Harta (Marţi, 18 mai 2010, 13:57)

    Gaga [anonim]

    Ce tampenie ... cine a introdus comentariile pe harta nu are nici cea mai mica idee despre ceea ce se intampla in Europa. "Inghetarea salariilor" ??? Asta probabil doar in Romania si in tarile slab dezvoltate se intampla si nicidecum in Franta. HAI Romania !!!
  • 0 (0 voturi)    
    la altii se poate (Miercuri, 19 mai 2010, 8:35)

    mih [anonim]

    de ce in portugalia se reduc salariile mari din sectorul public si ale parlamentarilor si guvernantilor si la noi se taie tot de la amarati (pensionari, copii, etc) ???????????


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică