FMI a propus Guvernului cresterea TVA si a cotei unice, urmata de orientarea spre impozitarea progresiva a veniturilor

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:32 Economie | Finanţe & Bănci

FMI a propus Guvernului cresterea TVA si a cotei unice, urmata de orientarea spre impozitarea progresiva a veniturilor, afirma Jeffrey Franks, intr-un comunicat citat de AFP.

"Autoritatile si Fondul Monetar International sunt in deplin acord ca este nevoie de actiuni de corectie urgente pentru a adresa situatia economica grava din Romania, " a declarat seful misiunii FMI din Romania. "Printre masurile discutate se aflau cresterea TVA-ului si a cotei unice, plus orientarea catre un impozit progresiv pe venituri," a adaugat acesta.

FMI a adaugat ca ar fi fost nevoie si de reduceri dure a cheltuielilor, indiferent de scenariul ales.

"Optiunea aleasa de Guvern se concentreaza in special pe renuntarea la cresterile cheltuielilor care au devenit nesustenabile in ultimii ani," a spus Franks, accentuand faptul ca alegerea masurilor pe care sa le urmeze apartine Guvernului.

Directorul FMI, Dominique Strauss Kahn, a declarat joi seara, in cadrul unui interviu acordat postului de televiziune France 2, ca FMI a sugerat Romaniei sa nu taie atat de mult din salariile bugetarilor, ca masura de limitare a deficitului, si sa opteze pentru o marire a taxelor si impozitelor, in special pentru cei mai bogati, insa Guvernul Romaniei a refuzat.

"Romania este intr-o situatie mai dificila decat credeam si decat o credea si ea. I-am spus: in aceste conditii, vom accepta ca deficitul bugetar pe care l-am convenit sa fie putin mai mare, pentru ca in felul acesta, vom sustine cresterea economica. (...) Totusi, situatia s-a degradat mai mult decat am crezut. Ca urmare, am cerut noi masuri. Guvernul roman ne-a spus: vom taia 25% din salariile functionarilor. Noi am spus NU: daca vreti sa faceti economii, mariti impozitele si mai ales impozitele pentru cei bogati. Guvernul a spus NU, noi suntem cei care decidem. Si asta e adevarul: Guvernul decide intotdeauna, nu FMI. Noi spunem doar care e drumul de urmat. Guvernul propune masurile, Guvernul roman le-a ales", a spus Strauss Kahn.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4980 vizualizari

  • -11 (39 voturi)    
    ia d'aici (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:53)

    caligula [anonim]

    Acum urmeaza sa comentati ca si Franks, ca si Strauss-Kahn sunt socialisti, in slujba pesedeului si peneleului (impreuna cu alte forte oculte).

    Auziti, comentatorilor pedelici si altii cu creierul spalat, e clar de ce boculet nu vrea alte metode.Trebuie sa mai umple vistieria pedeleului, dupa care demisioneaza.
    Nimeni nu vorbeste de rompetrol, avioane f16, achizitii publice, bugetul "udrea" si serviciile secrete.Impreuna papa circa 15 miliarde euro.Si comisioanele aferente bineinteles.
    • +2 (10 voturi)    
      De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:31)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui caligula

      Daca nu stiai, ca te vad usor derutat, Dominique Strauss-Kahn si-a început cariera politică la Uniunea Studentilor Comunisti. Dar iti dau dreptate, nu este socialist, este comunist.
      Acum, fi baiat cuminte si du-te sa dormi putin.
      • +3 (3 voturi)    
        realitatea tv cenzureaza mesajele (Duminică, 23 mai 2010, 9:25)

        ddd [anonim] i-a raspuns lui zexe

        Am incercat sa postez un mesaj pe Realitatea tv (de 5 ori) si l-au cenzurat. Fac apel la domnul Croitoru de la BNR sa=l ajute pe Soviani sa inteleaga ca marind taxele nu inseamna ca mediul privat va plati mai mult, ci dimpotriva ca acestia vor pleca in tari unde taxele sunt mai mici sau vor lucra la negru? Domnule Soviani, nu cumva vreun sef al mata are interes sa se creeze inflatie? O fi pariat cumva pe asta pe bani multi si nu-i iese smecheria. Ce vor face cei ce au rate cand li se vor dubla ?
      • -2 (2 voturi)    
        Penibil. (Duminică, 23 mai 2010, 11:40)

        Basescu a fost demis ! [utilizator] i-a raspuns lui zexe

        :) Tu adica.
    • +7 (9 voturi)    
      Grobianism poporanist (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:35)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui caligula

      Dumneavoastra pricepeti cat de cat despre ce e vorba, cu situatia Romaniei, nu de ieri de azi, ci incepand cu 1990 ? E jalnic sa vezi cate un intelept ca dumneavoastra, obsedat doar de pdl, d-na Udrea (uite, eu nu sunt de acord cu folosirea badarana a numelor scrise cu litera mica, si nici a folosirii numelor la modul grobian, ca apelativ de la stapan la sluga, inca nu ne-am tras de sireturi; asta, indiferent de ce persoana e vorba), pnl, psd, etc. si se face sau chiar nu realizeaza starea economiei si a natiunii, stare indusa de TOTI politicienii din ultimii 20 de ani, prin solutii oferite si aplicate, de natura populista, electorala, sau doar interesata. Oare ce e atat de greu de inteles in faptul ca situatiile exceptionale necesita solutii exceptionale ? Iar pe viitor,poate alegatorul carpatin o sa fie mai atent unde isi aplica stampila, stand sa cantareasca de doua ori promisiunile poporaniste, goale de continut si sa ii amendeze ca atare pe cei care le fac.
    • -2 (6 voturi)    
      Catalin Voicu si Straus Kahn sunt frati. Stiati? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:40)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui caligula

      Baieti, ceea ce nu au facut inainte alegeri, pentru ca au crezut ca le vor castiga, sobolanii din retea lui Voicu au declansat acum, adica au trecut la guerilla urbana.
      Ceea ce nu stiam pana ieri a fost ca reteaua lui Voicu nu este transpartinica dar este si transfrontaliera.
      Pe scurt, si Voicu si Straus Kahn sunt masoni si amandoi au aceeasi scoala si aceleasi apucaturi si indeletniciri.
    • +9 (13 voturi)    
      . (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:56)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui caligula

      FMI vrea surse sigure de venit pt buget indiferent de sacrificii pt ca Romania sa isi poata plati datoriile.
      Ei nu sunt interesati ca avem un sistem bugetar ineficient si cu mult prea multi angajati. Lor nu le pasa ca in fiecare campanie electorala se creeau artificial locuri de munca si se mareau pensii.
      Nici pe tine nu te intereseaza nimic din ce am zis eu mai sus pe tine te intereseaza sa iti dea cineva ceva si tie.
      • -3 (3 voturi)    
        Deschide şi celălalt ochi (Duminică, 23 mai 2010, 9:24)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Chestia asta cu omul gras şi omul slab este a doua mare tâmpenie spusă de Băsescu de când este om politic (după aia cu "nu ne trebuiesc autostrăzi").
        Vă rog să observaţi că dacă în ţară sunt sub 4 mil. de salariaţi în occident sunt mai mult de doua milioane de români care contribuie la bugetul de stat, de asigurări sociale şi de sănătate al acelor ţări. Este foarte adevărat că această situaţie nu este imputabilă doar lui Băsescu. Dar prin această asmuţire a unor salariaţi împotriva altora se aseamănă cu chemarea minerilor de către ilici şi are ca efect pierderea simpatiei pe care şi-a câştigat-o cu greu în faţa multor români.
      • -3 (3 voturi)    
        Base unde si-a inceput cariera? (Duminică, 23 mai 2010, 14:45)

        vio [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        Daca asta e un argument, Base n-a fost in PCR si apoi in FSN?
        Nu l-a slujit pe Ceausescu si pe Iliescu?

        El de ce-ar fi credibil, conform aceleasi "logici"?
  • -3 (13 voturi)    
    mda.. (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:01)

    The Saker [utilizator]

    era previzibil...
    asa si va ramane..
    totul a fost o manipulare ordinara..intai au lansat faza cu scaderea salariilor, apoi o dau pe asta, sa calmeze lumea..de fapt asta a fost dorinta de la incpeut..sunt intelesi intre ei..
  • -2 (10 voturi)    
    20 apr. 2010 (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:40)

    Mazeta [utilizator]

    Boc: „Nu vor scădea toate pensiile, ci numai anumite pensii speciale. Prin noua lege a pensiilor se vor recalcula doar pensiile speciale, nu toate pensiile. Şi nu mă refer aici la toate pensiile speciale, ci doar la unele ce vor fi afectate de principiul contributivităţii”.
  • +12 (24 voturi)    
    Ne ingroapa FMI-ul (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:41)

    cristi [anonim]

    pai binenteles ca tre sa sufoce mediul economic, doar asta e rolul FMI-ului. Nu dati afara din bugetari, lasatii acolo sa doarma pe banii agentilor economici. omorati tot privatul. Guvernule chiar esti prost? Inca nu intelegi ca mediul economic e cel care o sa te salveze si nu nesimtiti de functionari? Ne imprumutam ca sa platim salarii la functionari? De ce cu banii imprumutati nu dati granturi la IMM-uri sa se dezvolte?
    FMI-ul nu vrea decat sa distruga dezvoltarea economica in Romania deasta propune cresterea taxelor.
    eu stau si ma intreb cand s-au facut toate programele sociale au chemat si ei matematiciei, specialisti in statistica matematica? care sa demonstreze ca e impotriva naturii sa ai o lege care iti permite sa iti umflii salariul cu o luna inaintea pensionarii si apoi sa iei o pensie uriasa chiar daca toata viata ai cotizat cu minimu la sistemul de pensii. E impotriva naturii sa ai 2 ani concediu maternal cu un venit lunar de 85% din salariu...salariu pe care l-ai luat doar doua luni inainte de a naste, si ...umflat...ca sa iti iasa indemnizatia mare....Bai...voi care faceti legi...sunteti idioti? nu vedeti ca nu mai putem sustine prostia si hotia voastra?
    • +4 (8 voturi)    
      Cel mai tare comentator (Duminică, 23 mai 2010, 0:06)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Bravo, de mult nu am mai citit un comentariu asa bun! Astia nu inteleg frate ca toti bugetarii NU PRODUC NIMIC! Piata privata produce, iar bugetarii sunt platiti din banii aia. Lovesti in piata privata, aia dau oameni afara, mai putini bani pt bugetari si se ajunge tot acolo. Banii de la FMI nu au fost folositi tot pt salariile bugetare? Nu vrem TVA mai mare si nici o taxa mai mare!
      • +1 (1 vot)    
        asa e (Duminică, 23 mai 2010, 20:56)

        anemarie [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Un angajat din mediul privat sustine 1,5 bugetari.
  • -11 (27 voturi)    
    JENANT !!!! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:42)

    lili [anonim]

    Daca Dl Franks va confirma afirmatiile sefului FMI, Dl Kahn, atunci guvernantii nostri trebuie sa isi puna cenusa in cap si sa-si ceara SCUZE oficial !!!! Cu ce obraz se vor mai duce la intalnirea viitoare cu reprezenatntii FMI ??!! De fapt, nu cred ca va fi o problema, MINCIUNA intra in recuzita de zi cu zi a guvernantilor nostri de 20 de ani !!!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Crezi? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:00)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Si daca dl Franks nu va confirma afirmatiile sefului FMI, dl Kahn? Deoarece si aceasta poate fi o ipoteza ce trebuie luata in calcul, nu?
    • +1 (1 vot)    
      deja a facut-o! (Duminică, 23 mai 2010, 10:53)

      X [anonim] i-a raspuns lui lili

      Jeffrey Franks tocmai a confirmat ce a spus Strauss-Kahn... au impus impozitarea progresiva.
      • 0 (2 voturi)    
        Aplaudacii guvernului Boc..... (Duminică, 23 mai 2010, 18:08)

        lili [anonim] i-a raspuns lui X

        Penalizeaza de zor comentariile care critica guvernul si primim voturi negative o gramada si premiaza comentariile care lauda guvernul INCOMPETENT al Dlui Boc cu voturi pozitive !!! O sa ne lalaim cu guvernul Dlui Boc pana o sa ajungel la FALIMENT !!!! Sa aplaudati si atunci !!!!
        • 0 (2 voturi)    
          isterie (Duminică, 23 mai 2010, 20:30)

          tvee [anonim] i-a raspuns lui lili

          folosesti foarte multe cuvinte scrise cu caps, ceea ce inseamna ca stai foarte prost cu nervii si dupa frecventa cu care postezi, extrem de bine cu timpul.
          cuvintele pe care le scrii, mesajul pe care incerci sa il transmiti cad automat sub un enorm semn de intrebare pentru un om adaptat societatii, ca sa nu ii spun "normal".
          te speli pe cap cu sapun felix bag de seama...
          • 0 (0 voturi)    
            Nu, nimic din toate astea... (Luni, 24 mai 2010, 9:20)

            lili [anonim] i-a raspuns lui tvee

            Dar, am invat la viata mea multe si la scoala si mai multe. Am invatat ca dincolo de momentul unei actiuni sau situatii, este mult mai relevanta TENDINTA acesteia. Adica, la cum evolueaza Romania din aprilie 2009 cand s-a incheiat acordul cu FMI si cand tara statea asa de bine ca nici nu aveam nevoie de acei bani decat ca centura de siguranta(ne asigura Presedintele Basescu) si pana azi, cand maine-poimaine e posibil sa nu poata fi platite salariile, eu inteleg ca Romania merge din bine in fffff rau !!!! Dvs cum vedeti aceasta TENDINTA ???!!! Urmariti cu atentie si nu cred ca veti avea o alta concluzie. Nu am nici o culoare politica, toate partidele in opinia mea sunt la fel de responsabile pentru situatia de azi a Romaniei. ba, mai mult imi place culoarea portocalie, am perdea portocalie in dormitorul conjugal......
  • +12 (16 voturi)    
    "Renunţarea la creşterile nesustenabile din 2007" (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:47)

    2007-2008 SE INTOARCE [anonim]

    "Cheluielile nesustenabile" cu pensiile au fost angajate in 2007 de Tariceanu si PSD pe seama VIITORULUI, adica voturile lor vor fi platite timp de 60 de ani de munca COPIILOR NOSTRI:


    Sistemul de pensii stă în gaură până în 2060

    Cotidianul, 14 iulie 2009

    Un calcul făcut de Ministerul Muncii cu BANCA MONDIALĂ şi COMISIA EUROPEANĂ susţine ideea unui posibil colaps al bugetului pensiilor în următoarele decenii.

    Până în 2060, raportul între persoanele de peste 65 de ani şi cele active s-ar putea dubla în România, astfel că vom ajunge ca un singur angajat să susţină doi pensionari, ceea ce va crea un deficit de peste 8% la bugetul de pensii, potrivit unui calcul al Ministerului Muncii. „Peste 20-40 de ani, sistemul public de pensii va avea resurse din ce în ce mai diminuate în raport cu cheltuielile. Pentru a asigura generaţiilor viitoare aceleaşi drepturi ca şi celor prezente, statul va fi nevoit să se împrumute pentru a putea acoperi cheltuielile viitoare cu pensiile. Se estimează că, în România, deficitul sistemului public de pensii poate atinge 5% în anul 2030, depăşind 7-8% în anul 2060“, se arată în avizul negativ al Guvernului în legătură cu o propunere legislativă ce vizează sprijinirea pensionării anticipate fără penalizări pentru şomerii în vârstă produşi de criză.

    În punctul de vedere realizat de Ministerul Muncii se precizează că o astfel de iniţiativă nu este sustenabilă financiar, având în vedere că s-ar putea repeta experienţa anilor ’90, când restructurările din economie au dus la creşterea cu 35% a numărului pensionarilor cu dizabilităţi sau anticipaţi. În plus, „din calculele experţilor din cadrul Băncii Mondiale şi ai Comisiei Europene rezultă că România se va confrunta cu deficite majore încă din următorii cinci-zece ani“, se mai arată în documentul oficial.
    • -6 (6 voturi)    
      AHA, PORTOCALA NEBUNA! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:33)

      kolo [anonim] i-a raspuns lui 2007-2008 SE INTOARCE

      Oro si toate celelalte pseudonime sub care postezi ai fost reactivata?

      De ce nu mai folosesti buline negre si te limitezi doar la citate din presa? V-ati facut televiziunea pentru care militai?

      Hai, spor la treaba..
  • +12 (14 voturi)    
    marea zapaceala (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:48)

    Economistul [anonim]

    Acum o sa avem un alt subiect de discutie -cine minte- guvernul sau FMI ?

    Imparatirea in doua tabere a noastra si alegerea din 2 variante diametral opuse este contraproductiva si eu cred ca :

    a) si FMI si guvernul prezinta discutiile avute in mod subiectiv;
    b) si o parte din bugetari ( si sunt destui care isi fac si treaba dupa cum sunt si altii care isi bat joc de cetatean si aici nu angajatii sunt de vina ci sefii lor) au dreptate si o parte dintre privati au dreptate ( si sunt destui care muncesc enorm dar si destui care fura si se comporta urat cu clientii lor.
    Tratarea globala a celor 2 categorii nu este corecta.
    c) nu trebuie ales ori salarii ori impozite ci o varianta mixta care sa contina si impozite mai mari pt anumite categorii de oameni ( cei foarte bogati care stiu cum au ajuns asa) sau de produse, care sa contina si reduceri de costuri salariale ( sunt multi care se calca pe picioare sau care au salarii enorme pe care nu le justifica) dar si masuri de reducere a investitiilor care nu sunt de maxima urgenta.
    d) varianta guvernului mai are 3 bube: nu are masuri de revenire si implicit de speranta, nu are o limitare in timp si nu incepe cu masurile care sa-i priveasca pe ei pentru a fi mai usor de digerat de popor.

    Finalul va fi : scaderi salariale ( dar mai mici), scaderi de pensii ( dar mai mici), greve,haos,neplata la timp de salarii, taxe marite, greva fiscala privati sau neplata taxe ( pt ca nu vor avea de unde), boc sacrificat si pus tot raul pe el iar apoi un guvern cu un tehnocrat gen croitoru urmat iar de haos . In 3-4 ani incepeme sa ne revenim.
    • +5 (5 voturi)    
      De acord cu scenariul.... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:34)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Economistul

      Dar nu cred ca ne vom reveni nici peste 10 ani !!!! Schimbarea clasei politice romanesti nu are nici o sansa sa se produca !!! Acolo-i buba, in opinia mea !!!!
  • +11 (17 voturi)    
    FMI de fapt e interesat sa duca tara (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:51)

    dan [anonim]

    intr-o criza si mai mare ca sa luam si mai multi bani de la ei ....
    iar socialist/comunistul aflat la conducerea FMI vrea capital politic intre cei "multi" din Franta ;)

    daca in 89 la 23 mil erau 800k bugetari, acum la 20 mil e normal sa fie 1.400k ? eu zic ca NU!
    • -2 (2 voturi)    
      eu zic ca da (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:17)

      vali [anonim] i-a raspuns lui dan

      pai daca se pleaca de la prezumtia de vinovatie pentru orice lucru, e evident ca se ajunge la marcaj om la om
    • -1 (1 vot)    
      ... (Duminică, 23 mai 2010, 11:10)

      X [anonim] i-a raspuns lui dan

      Cine spune ca socialismul e tot una cu comunismul ar trebui sa evite sa se mai faca de rusine pe viitor postand ineptii in diferite locuri. Iar daca e platit sa o faca, rusine lui. Observ ca portocalii au un nucleu dur de dezcreerati cum avea PSD-ul cand era la putere ceea ce ma face sa cred ca politicienii au puterea de a face lobotomii chiar si fara studii chirurgicale.

      Socialismul este prezent in toate tarile capitaliste dezvoltate si civilizate si mai nou si in SUA. Iar sa crezi ca mai degraba ca FMI ar vrea sa minta tara iar politicienii nostri sunt onesti te face cel putin necredibil.
  • +16 (22 voturi)    
    NU! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:01)

    adrian88000 [utilizator]

    Eu m-am saturat sa platesc din impozitul meu tot felul de functionari nesimtiti si incompetenti din administratia locala. Prefer sa "tin in carca " cu 7.000 pe luna un viitor somer ( apoi asistat social) decat sa "tin in carca" un nesimtit ,cu 40.000lei. Deci, abea astept RESTRUCTUREA!( darea afera a incompetentilor nesimtiti ce freaca menta prin birouri!).
    • +6 (6 voturi)    
      sunt de acord (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:11)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Nu mai vreau sa ii platesc pe altii din banii mei. 16 % din salariul mare este mai mare decat 16 % din 2000 RON. Deci deja platesc mai mult si tot cu nimic ma aleg.
      Muncesc de la 18 ani...facultate...toata tineretea ingropata in munca (cand altii se distrau) si acum ...YOK.
      Ar trebui bugetarii sa se gandeasca la o repreofilare. Eu ma gandesc la al 2lea job ...in cazul cresterii taxelor si sustinerii trantarilor. E corect???
  • +7 (13 voturi)    
    Vederi stangiste. (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:07)

    mircea [anonim]

    Unii de prin presa,se dau de stanga dar ,ori scriu la comanda,ori nu stiu cei aia stanga politica.O crestere a TVA si impozite cu 5 procente,ducea la cresterea cu 10 procente a preturilor.Asa sa intamplat intodeauna in Romania,iar marile lanturi de magazine care cresteau astfel preturile,nu sunt in proprietatea celor saraci,ba din contra,sunt in proprietatea celor carora sindicatele ,chipurile le cer ajutor,PSD si PNL.In Romania este nevoie de o schimbare,dar cu o presa ,care D-zeu stie ce jocuri face,societatea romaneasca se faramiteaza tot mai mult.Articolul despre FMI si Guvernul Roman este un exemplu de dezinformare si manipulare .
  • -5 (17 voturi)    
    JENANT !!!!! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:19)

    lili [anonim]

    Declaratiile Dlui Franks confirma ceea ce a spus Dl Kahn, deci ai nostri au mintit !!!! Astept ca guvernantii nostri sa-si puna cenusa in cap si sa-si ceara scuze OFICIAL !!!! Cum se vor mai prezenta la intalnirea viitoare cu reprezentantii FMI ???!!! Fara probleme, MINCIUNA e la rang inalt printre ai nostri !!!!

    PS : mesaj catre administratorii Hot News: va rog sa-mi postati comentariul !!! Va rog mult !!! Nu veti SCHIMBA mizeria din tara asta prin taierea mesajelor care critica Guvernul !!!!
    • -3 (5 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:18)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui lili

      corect!
    • -1 (1 vot)    
      Ei,ai vazut (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:54)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui lili

      ce cumsecade sunt baietii daca i-ai rugat frumos?!Te-au postat!Mare e marinimia voastra,fiilor!
    • -1 (3 voturi)    
      De aceasta data (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:25)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui lili

      De acord cu enuntul din "post scriptum".
    • +1 (3 voturi)    
      verba volant (Duminică, 23 mai 2010, 15:06)

      bula [anonim] i-a raspuns lui lili

      minutele exista si spun altceva. Vor aparea pe surse. Si daca n-ai dreptate postezi si-ti ceri scuze sau te-a instruit altfel partidul. Daca stii engleza poti ACUM asculta interviul lui Franks. Tot timpul s-a vorbit de combinatii (taiere de salarii, cota unica si TVA). PS. Suntem tzara bogata sau saraca? daca suntem saraca, inseamna ca bogatii sunt putini si n-ai ce lua -substantial- de la ei. Si daca nu ti s-a spus, Patriciu nu are domiciului fiscal in Ro, Vantu nu are nimic pe numele sau, Copos idem. Tiriac e domiciliat la Monte-Carlo.
      • 0 (2 voturi)    
        Ce partid ??!!! (Duminică, 23 mai 2010, 15:19)

        lili [anonim] i-a raspuns lui bula

        Toti o apa si-un pamant !!!! Toate guvernele care au condus Romania sunt DIRECT responsabile de situatia dezastruoasa a Romaniei!!! Dar dincolo de asta, este strigatoare la cer iresponsabilitatea celor care din aprilie 2009 cand s-a pus problema acordului cu FMI si era vorba numai de o plasa de siguranta , nici nu era grava situatia Romaniei ni se spunea, nu au facut nimic pana azi, mai 2010!!! Anul 2010 , fiind an electoral, deh, alegeri prezidentiale si realegerea Dllui Basescu ar fi fost sub semnul intrebarii daca ar fi luat masuri!!! Asta ma deranjeaza, ca nu au luat masuri inca din mai 2009, 1 an pierdut degeaba, si poate azi nu eram in aceasta situatie grava, maine-poimaine in INCAPACITATE DE PLATA !!!! Si e ffff posibil sa ajungem, eu nu cred ca Dl Boc va fi in stare sa duca la bun sfarsit planul de austeritate convenit cu FMI. Vom ajunge in decembrie 2010 la demisia guvernului si o vom lua de la cap. TIMP PIERDUT. Asta e problema, n-am nici in clin nici in maneca cu nici un partid, TOATE O APA SI-UN PAMANT !!!!
  • +3 (11 voturi)    
    Dezbina si cucereste (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:41)

    Napoleon [anonim]

    FMI vrea sa duca Romania de rapa nu guvernul. Bugetari cu salarii nesimtite sunt vizati nu cei cu salarii mici chiar nu vedeti ca dusmanul este FMI nu guvernul. De fapt trebuiau concediati 25% din personal care sunt extra iar guvernul a ales sa imprastie povara la toti mai bine mai putini bani decat fara servici. Dar se vede ca majoritatea din piata aia sunt niste incompetenti nu poti intelege.
    • -1 (1 vot)    
      asta face Base de cand este... (Duminică, 23 mai 2010, 11:17)

      x [anonim] i-a raspuns lui Napoleon

      ... dezbina si cucereste. FMI nu e interesat prea mult de masurile pe care le luam. Ei propun niste masuri dar sunt doar niste recomandari. Pana la urma sunt interesati doar ca statul sa dea banii imprumutati inapoi. Si pana la urma Guvernul a apelat la FMI... daca FMI este malefic, putem spune asta si despre conducatorii nostrii. Dar cred ca stim deja ce conducatori avem, asa ca nu mai comentez.

      Intr-un punct sunt de acord cu tine... trebuiau concediati 25% din bugetari, bugetarii angajati pe criterii politice care ar pica un test al competentei. Trebuiau concediati inca de anul trecut, doar ca atunci tarii ii mergea bine, nu eram atat de afectati de criza economica, imprumutul de la FMI era doar pentru sustinerea monedei iar Base a fost reales.
  • +13 (13 voturi)    
    nesimtirea golanilor (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:46)

    valy [anonim]

    daca e vorba sa se reduca ceva, ar trebui ca de la 1 iunie sa fie disponibilizati (fara plati compensatorii) 25% din deputati si 25% din senatori ! ar fi primul pas logic, avand in vedere ca o tara asa de saraca intretine o asemenea gasca de trantori ! cei care raman sa fie cazati in camine de garsoniere , sa-si plateasaca singuri telefonul, cablul tv si internetul- ( si eu sunt bugetar, dar nu-mi plateste nimeni benzina pt masina , nici abonamentul la tramvai, nici sticla de apa pe care mi-o iau la servici, nici chiria la apartament! )si atunci de ce sa o platesc pe a lor !? nu le comvin conditiile, sa se care din parlament, ca n-o sa le simta nimeni lipsa !
    • 0 (2 voturi)    
      Majoritatea romanilor vor.... (Duminică, 23 mai 2010, 11:34)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui valy

      diminuarea numarului parlamentarilor. Au demonstrat asta si la referendum. S-a facut si o comisie. Mai auzi ceva? Nu stiu cum la unguri se poate si la noi nu? Oare, la noi, mai conduce inca PSD/PNL/PC si PRM? Parca stiam ca la conducere este PDL si UDMR, sau m-am inselat?
    • +1 (1 vot)    
      si cam cat se aduna? (Duminică, 23 mai 2010, 15:10)

      bula [anonim] i-a raspuns lui valy

      din 25% parlamentari. Tot bugetul e de 100 milioane care include si caldura si lumina si intretinerea cladirii si curatenia. Deci cat? PS. In jud. Iasi 4900 fermieri au declarat 136 000 vaci fictive si au incasat 150E/cap. o fi mai mult sau mai putin? In jud.Dolj (tot rosu!) 40% din dosarele de ajutor social sunt FALSE.
  • +1 (5 voturi)    
    Vrem masuri corecte!! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:57)

    dan [anonim]

    Primul lucru pe care l-au promis a fost ca o sa ia masuri corecte. Daca cresc taxele sa le creasca pebntru toti.. apare stirea ca programatorii vor fi in continuare scutiti in imp ce categoriile 2,3, de angajati o sa plateasca impozite si mai mari. unde este corectitudinea promisa domnule Basescu (pe care v-am votat) si Boc?

    De ce impartiti angajatii in categorii privilegiate si ceilalti? Vor sa plece ca o sa castige mai bine afara? Dar medicii de care depind milioane de romani pot sa plece nu-i asa? Sa traiasca bine cei ramasi!! Politistii, cei care lucreaza din greu pentru salarii poate de 5-10 ori mai mici sa plateasca impozite mai mari si pentru programatori??

    Fiti corecti domnilor! V-am votat pentru ca ne-ati dat iluzia asta si acum este momentul in care veti arata daca puteti sau nu sa fiti corecti cu toti romanii!!
  • +4 (4 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:12)

    ion [anonim]

    propun si reducerea cu 25% a diurnei functionarilor, imbuibatii astia mananca prea mult...........
  • 0 (0 voturi)    
    Falsii pensionari la munca (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:18)

    gogu [anonim]

    45 de ani de comunism au adus tara...si pe noi sa fim obligati sa platim pensia comunistilor.
    O sa fie greu de diferentiat cei care au muncit "pe bune".
    Romania ( care in 50-100 ani va fi Rrominia ) este inca "sub comunism".
    Rahat cu apa rece!
    • +1 (1 vot)    
      La munca. la munca.... (Duminică, 23 mai 2010, 8:48)

      lili [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Dar unde sa munceasca in Romania ??!!! Iar amaratii de peste 50 de ani pensionati nemeritat indiferent ca e pe anticipata sau boala, unde sa se mai duca, in Romania nu-i angajeaza nimeni, in afara Romaniei doar femeile mai gasesc sa faca pe menajerele prin Italia sau Spania dar a crescut concurenta si femei mult mai tinere din Romania candideaza cu mai mult succes pentru asa ceva !! Unde sa munceasca ??!!! Locuri de munca nu-s nici pentru cei mai tineri !!
  • 0 (0 voturi)    
    scenarii (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:34)

    karamela [anonim]

    da, da .. noi suntem niste masochisti la capatul europei. ne dam singuri cu bata in cap. sigur k da.
  • +2 (2 voturi)    
    yada yada (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:42)

    karamela [anonim]

    evident ca e un mesaj socialist care se contrazice (ideologic) cu ce sustine guvernul nostru. Asta nu ii face pe guvernantii nostri criminali la drumul mare si nici pe domnul Kahn vreun mesia.
  • 0 (0 voturi)    
    Eh... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:42)

    Rhadoo [utilizator]

    Solutia in tara asta e simpla. Ne oprim din furat, vom avea bani pentru toate. Nu ne oprim, ne sapam singuri groapa si tot singuri ne punem si cruce.
    Vad mai sus comentarii ca vezi Doamne FMI-ul isi doreste sa ne falimenteze. Pai dar din cauza cui? Nu tot din a noastra in final?
    Ia sa terminam, noi astia, cetatenii obisnuiti, cu datul spagii in stanga si in dreapta, cu luatul de spaga, cu incurajatul traficantilor, cu mersul cu nasul in loc de cumparat bilet, cu ascunderea unor venituri, cu trandaveala, cu manelismul si cu mentalitatile comunistoide. Bugetarii acum sunt nemultumiti, dar in acest moment, un politist, un doctor, un profesor, un functionar public nu va putea protesta decat cu jumate de gura, pentru ca multi dintre ei stiu ca au in conturi unele venituri pe care nu le pot justifica.
    Or fi policienii de vina pentru toate, dar nu reprezinta ei oare oglinda poporului?
  • +2 (2 voturi)    
    discutii inutile (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:10)

    comentator [anonim]

    Nu are nicio importanta cine a propus ce. Rezultatul care trebuie obtinut este clar, reducerea cheltuielilor publice cu cel putin 25% incepand cu 1 iunie anul curent. Ce se poate face intr-un timp atat de scurt fara sa dai peste cap sectorul privat singurul care produce banii de care are nevoie sectorul public? O crestere de taxe la mijloc de an fiscal este catastrofala, probabil ca se va aplica de la 1 ianuarie 2011. pana atunci reducerea salariilor bugetare este singura alternativa rapida. In rest discutii inutile despre ce a spus FMI. Pacat ca a trebuit sa vina FMI pentru ca guvernul sa inteleaga ca trebuie sa reformeze sectorul public.
  • +3 (3 voturi)    
    haiducie (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:22)

    jana pop [anonim]

    sa luam de la bogati si sa dam la saraci - asta e strategie demna de sec 21? Pare mai degraba scoasa din legende. Sau din campanii de imagine
  • +1 (1 vot)    
    hm... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:23)

    unu [anonim]

    oh da, socialism in stare pura. Inca un pas...
  • 0 (0 voturi)    
    oh ya... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:57)

    hiena albastra [anonim]

    ciudat. La ce popularitate are guvernul acum, nu ma mir ca se mizeaza pe nervii incordati ai oamenilor si se dau texte ca ”sa dam la saraci”. Toti stim ca dnul Kahn e un bogat, el n-ar da niciodata nimic saracilor. Dar vorbeste socilistul din el si prioritatile electorale.
    • -1 (5 voturi)    
      Curata nebunie... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:24)

      Pantera Roz [anonim] i-a raspuns lui hiena albastra

      Nici otara nu poate trai fara bugetari:patronii primesc forta de munca scolarizata de bugetarii din invatamint,avutul,viata si siguranta cetateanului sunt asaigurtae de bugetarii MI sau MAPN:sanatatea este asigurata de alti bugetari,veniturile trebuie adunate de functionari,justitia trebuie administrata de bugetari iar politicile sunt asigurate... ati ghicit tot de?de bugetariii...E curat nebunie sa fii chipurile in "sectorul privat" si sa fii impotriva educatoarelor care-ti au grija de copil in timp ce tu "faci bani".O alta mare neghiobie-platim pensii pentru cei aflati in activitate in perioada comunista.Pai neicusoriule de ce nu te sinucizi ca te-a facut taticutul tau cu carnetul de partid la capul patului?Criminalii aia care au muncit in perioada "cumunista" au realizat bunurile privatizate -hai sa nu discutam cum-si care au creat clasa bogatilor de azi,mai rai ca orice cosmar si fara mila fata de proprii parinti.O alta mare aiureala:salarii mai mari in zona bugetara fata de privati! Sunt salarii foarte mici inambele sectoare! Unde in Europa sunt oamenii multumiti cu 2-3 sute de euro?Nu sunt bani?Cum poti ca patron in plina criza sa te sustragi de la plata impozitelor,sa lasi muncitorii muritori de foame si sa-ti faci vile peste vile tie,copiilor amantelor si copiilor lor,sa risipesti cu nonsalanta sume colosale pe concedii de vis si sa ascunzi banii in "paradisurile fiscale" si sa arunci totul p[e spinarea saracimii?Ce nu stiti ca calitati morale au nemernicii astia?Scoala putina,relatii si tupeu cit cuprinde.Mi-e scirba sa continuu..
      • 0 (2 voturi)    
        de unde ai inventat... (Duminică, 23 mai 2010, 9:22)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

        o problema care nu exista?

        Cine sustine ca bugetarii nu sunt necesari, daca isi fac treaba?
        De ce uiti ca atunci cand "te-a facut taticutul tau cu carnetul de partid la capul patului" numarul bugetarilor era mult mai mic?

        Sunt salarii si salarii, si in sectorul privat si in sectorul bugetar.
      • +1 (1 vot)    
        Bine,soro... (Duminică, 23 mai 2010, 9:28)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

        Combati bine...
  • -1 (3 voturi)    
    kkkkkkk (Duminică, 23 mai 2010, 1:18)

    gfjhg [anonim]

    in 3.. de ani de cind am avut eu ghinionu' sa ma nasc in tara asta de kk, statul nu m-a ajutat niciodata(pardon pe timpu lu ceasca n-am platit ca sa invat)....cind am ''scos si eu capu' la suprafata ''hop si statu cu impozitele...in schimb sanatate ninci,invatamint ninci,infrastructura ninci...asa ca din partea mea duca-se dracu toti, de la presedinte la femeia de servici
    • 0 (0 voturi)    
      da, ai dreptate (Duminică, 23 mai 2010, 11:23)

      x [anonim] i-a raspuns lui gfjhg

      Dar pentru asta poti sa dai cu siguranta vina pe politicieni... daca nu ar fi introdus atata incompetenta in sistem prin angajari pe criteriu politic si legi proaste, altfel ar fi stat lucrurile acum. Ceea ce nu vede nimeni e ca Guvernul e de fapt managerul "omului gras" iar cand compania nu merge acesta da vina doar pe angajati in loc sa isi recunoasca porpria vina si sa isi dea si el demisia.
  • +1 (1 vot)    
    prindeti hotii (Duminică, 23 mai 2010, 7:53)

    nae [anonim]

    Trebuie introdusa ,legea ilicitului ,care pe vremea comunistilor, a tinut in frau hotiile.Nu pot lua de la gura amaratilor ,iar coruptia ,evaziunea fiscala si excrocii isi fac de cap.Eu care l-am votat pe Basescu, in speranta ca va fi cavalerul luminii si vad ca are grije mai mult de bogati ,Nu-mi vine sa cred cum a involuat omul asta.Este inconstient,nu-si da seama cat rau face celor multi si necajiti,care-l vor blestema pe el si familia lui.Mai are timp sa repare o magarie ce va aduce mari suparari si necazuri celor nevoiasi.Da-i Doamne minte !
  • +1 (3 voturi)    
    ipocrizie (Duminică, 23 mai 2010, 20:52)

    anita [anonim]

    Kahn incearca sa iasa basma curata pentru ca isi doreste functia de presedinte al Frantei. De aici si dorinta lui de a avea o imagine pozitiva la nivel european.
  • 0 (0 voturi)    
    nu (Duminică, 23 mai 2010, 20:53)

    didi [anonim]

    Nu este adevarat. FMI a propus cresterea TVA si reducerea salariilor. Informati-va cu atentie.
  • +1 (3 voturi)    
    opinie (Duminică, 23 mai 2010, 20:55)

    marola [anonim]

    Nici nu mai vreau sa aud cine ce a mai propus. Important e ca s-a luat o decizie, cea mai buna sper care trebuie implementata inainte sa intram in faliment si sa ne alaturam Greciei pe lista neagra.
  • +2 (2 voturi)    
    cu dus si intors (Duminică, 23 mai 2010, 20:57)

    alinush [anonim]

    Nu stiu ce sa zic dar unii chiar si-o merita. M-am saturat de functionarii publici de la ghisee plini de aroganta si lipsiti de orice fel de bun simt.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version