Nu toti isi permit sa plateasca firme de mystery shopping, pentru a-si testa angajatii sau pe cei ai bancilor concurente. Alte banci isi trimit inspectorii pe teren sa faca inspectii. Redau din cateva note de control intocmite, fara sa comentez prea multe pe marginea observatiilor facute, scrie Dan Popa pe blogul sau.

  • Agentia este formata din 10 angajati care pun in practica o buna parte din lucrurile invatate la traininguri. Ce m-a surprins foarte mult este ca  nici un client nu a facut scandal (???-n.m DP).
  • „Recomand discutii mai lejere si nu pe fuga cu clientul, sa-l invite sa ia loc pe scaun, sa ii multumeasca ca a venit la banca noastra. Sa inmanezi clientului pliantele specifice si sa tii cont daca produsul poate fi vandut in zona. Am asistat la cazuri in care unui magazin care vindea bauturi in localitate i se recomandau produse de hedging. Nu trebuie sa ne batem joc de clienti”.
  • „De cum intri te blocheaza la usa un miros urat care te intrebi de unde vine si te uiti in jurul tau si gasesti raspunsul, cred ca este nevoie de o igienizare. Pe jos o dusumea din lemn si un linoleum de culoare inchisa ca nu iti dai seama daca este curat sau nu. Probabil acesta este si scopul acestei culori”.

Citeste continuarea si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.