Directia consumer risc a unei banci locale a elaborat un manual despre cum sa se discute cu clientii care au intarziat cu plata ratelor. Nu are importanta numele bancii, ci poate doar tehnicile utilizate. Manualul, de fapt o traducere a unei lucrari aparute in strainatate, a fost sintetizat in cateva slide-uri si fireste, adaptat Romaniei, scrie Dan Popa pe blogul sau.

Sunt de fapt scenarii despre cum sa se discute cu clientii restantieri. Unele sunt hilare, altele tragice. Apar nume generice, insa apare la un moment dat si o discutie cu fictivul domn “Boc”. De ce a fost ales ca exemplu tocmai numele premierului, mi-e greu sa pricep. In rest, cititi si va amuzati. Sau nu.

Exemplu:

C (client) – Haideti doamna imi cereti sa imi platesc restantele sa fiu la zi cu creditul cand banca nu a fost in stare sa ma anunte ca am avut comision in luna august si ca trebuia sa platesc mai mult.

OC (ofiter colectare) – Domnule N….. as vrea sa lasam deoparte acesta suparare a dumneavoastra pentru ca banca si-a facut datoria in contractul pe care l-ati semnat. As dori sa ne concentram pe rezolvarea situatiei actuale.

Citeste continuarea si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.