Liderii UE au decis taxarea bancilor

de C.P.     HotNews.ro
Joi, 17 iunie 2010, 18:46 Economie | Finanţe & Bănci

Oficialii UE la Bruxelles
Foto: Reuters
 documente
Liderii statelor membre ale Uniunii Europene au decis joi aplicarea unor taxe asupra sistemului financiar, anunta AFP. Decizia a fost luata la initiativa cancelarului german Angela Merkel, care a cerut ca bancile - considerate vinovate pentru criza financiara globala - sa plateasca in acest fel. In acest moment nu se cunosc detalii despre modul cum va fi aplicata taxa de fiecare stat membru in parte.


Liderii UE, reuniti joi la Bruxelles, au decis de asemenea sa sustina o propunere comuna a Frantei si Germaniei pentru o taxa globala pe tranzactiile financiare.

Propunerea va fi inaintata liderilor G20 la summitul de saptamina viitoare din Canada.


In declaratia finala a Consiliului European, cei 27 de sefi de stat si de guvern scriu ca "statele membre trebuie sa introduca un sistem de taxare a institutiilor financiare care sa garanteze o partajare corecta a greutatilor induse de criza financiara".

Planul a fost contestat initial de tari precum Irlanda si Grecia, care se temeau ca noi taxe sa nu apese si mai tare asupra sistemului financiar intern, afectat serios de criza.

In declaratia comuna, liderii UE au cerut ca fiecare stat-membru al UE sa puna in practica sisteme similare de taxe asupra sistemului bancar.

Mai mult, liderii UE au decis ca bancile trebuie sa fie supuse unor noi teste de stres ale caror rezultate vor fi publicate in iulie. Masura are ca scop protejarea economiilor din UE si a monedei unice in fata crizei financiare, scrie Reuters.


Citeste mai multe despre   












[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

7717 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    era si timpul (Joi, 17 iunie 2010, 18:55)

    www.elefantulroz.ro [anonim]

    era si timpul pentru o asemenea masura chiar daca va inhiba sistemul de creditare.
    • +14 (14 voturi)    
      dar... (Joi, 17 iunie 2010, 19:12)

      zergul [anonim] i-a raspuns lui www.elefantulroz.ro

      Au bancile grija sa platim tot noi ;)
      • +1 (5 voturi)    
        Nu mai apuca (Joi, 17 iunie 2010, 23:56)

        flavian [utilizator] i-a raspuns lui zergul

        Nu mai apuca saracele.

        Si asa erau cu un picior in groapa, ascunzand mizeria tot mai mare sub un pres tot mai neincapator, doar-doar o incepe "revenirea" economica.

        Ei bine, s-ar putea ca masura asta sa le fi tras presul de sub picioare...
        • +3 (3 voturi)    
          si mie mi-e mila de ele.. (Vineri, 18 iunie 2010, 7:31)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui flavian

          saracele.. :)
    • +3 (7 voturi)    
      Nu numai! (Joi, 17 iunie 2010, 19:17)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui www.elefantulroz.ro

      Bancile sunt cele ce coaguleaza bani, nu dau imprumuturi si opresc consumul. E momentul sa se puna impozit 99% pe profit, daca eu nu cheltui, bunurile produse de tine nu se vand si deci tu nu iti iei salariul; tu nu o sa ai bani sa le cumperi pe ale mele si n-o sa-mi mai iau nici eu salariul.
      E momentul pt o nivelare sanatoasa si pentru a pedepsi patronatul ce stabileste planuri de *profit* absurde, pentru a sta in siguranta si a da oameni afara.
      • 0 (6 voturi)    
        Abureli (Joi, 17 iunie 2010, 19:22)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Fara patronate ceilalti mor neffind in stare sa patroneze asa ca sa lasam lecturile leftiste... da asa e la noi toti se cred buni de patroni :)
        Bancile evident ca transfera taxele catre clienti, e normal sa faca asa, si nu se va simti decat o inrautatire a conditiei firmelor si oamenilor simpli clienti ai bancilor, asta aleg alesii UE :)
      • 0 (12 voturi)    
        Hai sa-i impozitam pe cei performanti... (Joi, 17 iunie 2010, 19:55)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Bancile nu sunt obligate sa dea imprumuturi.
        Sunt afaceri private, si-si iau deciziile ca atare.

        Daca societatea (statul) considera ca cineva trebuie sa fie obligat sa dea imprumuturi, statele isi pot face propriile banic (care, dupa parerea mea, vor da faliment sigur, vezi istoria noastra - ex Bancorex).

        Dupa parerea mea, este o impunere fortata asupra afacerilor cu o profitabilitate buna. De ce sa-i impozitam, daca sunt performanti?

        Sesisez o nuanta comunista. Hai sa-i impozitam pe cei toti care fac un profit mai mare de...cat..20%?

        Hai sa impozitam si pe cei de la Windows, sau Apple, sau Coca Cola ca poate fac castiguri de 100%. Sau..pe inovatori, desteptii din software ca fac profituri de 500% - ?

        Concluzia mea: toti trebuie impozitati la fel...dar in acelasi timp deschise parghiile pietii...adica fiacre sa-si poata face o banca.

        De ce Camatarii nu si-ar putea face o banca legala?
        Uitati-va la firma de imprumuturi Provident . Dobanda e de 200-300%. Si ei ar trebui impozitati cu 90%, nu?

        Hai sa fim la fel..pentru toti..altfel...nu suntemti decat niste noi comunisti.
        • +1 (3 voturi)    
          Subscriu (Vineri, 18 iunie 2010, 2:11)

          Luci [anonim] i-a raspuns lui Marius

          Cei care striga ca bancile au creat aceasta criza nu se intreaba de unde vin banii. Acestia vin de la Bancile Centrale care pentru decenii au pompat bani tipariti in aceste banci private sub titlul de stimul economic.
          • -1 (3 voturi)    
            pai tocmai aici te inseli (Vineri, 18 iunie 2010, 8:09)

            gimini [utilizator] i-a raspuns lui Luci

            Problema e ca in epoca noastra banii nu (mai) vin de la bancile centrale, ci chiar de la banci. Uita-te si tu la "Money as Debt" ca sa intelegi procesul.
        • +2 (6 voturi)    
          taxarea bancilor (Vineri, 18 iunie 2010, 7:00)

          bc [anonim] i-a raspuns lui Marius

          se vede ca lucrezi la o banca si iti tii partea. nu e normal ca dupa ce au dus ec mondiala in recesiune sa nu plateasca. evident, fara asi recupera impozitul de la consumator. ti se pare corect ca dupa ce au primit miliarde de la stat, bancherii sa-i cheltuiasca impreuna cu familiile sau amantele, plecand in concedii cu avioanele personale ?
        • +2 (4 voturi)    
          Afaceri private??? (Vineri, 18 iunie 2010, 9:17)

          AlinI [anonim] i-a raspuns lui Marius

          pai daca tot sunt private de ce au fost ajutate de state sa treaca de criza si s-au pompat bani grei in ele ca sa nu dea faliment ?.... eu daca am o afacere privata si intru in insolventa nu vine statul sa ma ajute cu niste bani...

          nu zis ca a fost o idee rea sa fie salvate, chiar era necesar acest lucru, dar daca tot au fost protejate in mod special pe durata crizei de ce sa nu le impziteze mai special?
        • +1 (3 voturi)    
          bancile (Vineri, 18 iunie 2010, 13:36)

          viorel [anonim] i-a raspuns lui Marius

          Sa plateasca si bancile criza economica.
          #Ele au incurajat consumul cu creditul doa cu buletinul,iar acum ele nu au pierderi si executa pe cei ce i-a manipulat cu creditul.
          Mai mult contractul e impus si nu poate fi numit contract.
          Stie cineva , pe cineva care a negociat un imprumut bancar?
          Fara deponenti bancile ar murii, la fel si fara cei ce se imprumuta.
    • -1 (1 vot)    
      da she ? (Vineri, 18 iunie 2010, 13:24)

      Caragiale [anonim] i-a raspuns lui www.elefantulroz.ro

      Da she ma frate, in afar di izmienili di pi tine mai ai sheva di vandut si girat ?
      She planji atitica bietili bancuze ca vai di mini si di mini pica sistemili di creditari ?
  • +4 (10 voturi)    
    bravo (Joi, 17 iunie 2010, 18:59)

    Mazeta [utilizator]

    Bancile s-au transformat in noii proprietari de sclavi. Cu cat ai mai multe carduri in portofel, cu atat esti mai inrobit. La lupta!
    • -1 (7 voturi)    
      masuri STANGISTE (Joi, 17 iunie 2010, 19:51)

      Johnny [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Merkel e o tzata, care viseaza gaz rusesc si impozite mari


      a murit si ultima farama de dreapta europeana!
    • +4 (6 voturi)    
      Cum adica (Joi, 17 iunie 2010, 19:53)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce vrei sa spui? Cu cine vrei sa lupti? Nu mai lua nici un card si nici un credit si nu mai ai nici o treaba cu bancile. Chiar de ar fi sa cada toate bancile datoriile tot trebuie sa ti le achiti.
      • +6 (10 voturi)    
        nu-i asa (Joi, 17 iunie 2010, 20:27)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        Eu nu am avut si nu am nici un cred la nici o banca. Si totusi, impreuna cu alte milioane de romani, m-am trezit dator la FMI si la bancile romanesti. Ti se pare normal?
        • -3 (7 voturi)    
          matale nu esti dator (Joi, 17 iunie 2010, 20:56)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          esti doar demagog. Ca postac de partid ce te afli, matale iti plateste mos costache cash. Cit o mai putea si asta, ca nu se stie niciodata, cu kgb-ul nu e de gluma, cind nu mai esti util..
  • -1 (3 voturi)    
    da (Joi, 17 iunie 2010, 20:42)

    cristi [anonim]

    este o solutie buna pentru ca se pun bani in miscare. Banii obtinuti se duc fie in salarii, fie in investitiile statului. Partea negativa este aceea ca scade potentialul capitalizarii si poate fii cumparate bancile mai usor de alte institutii din afara UE. Cel mai bine era ca economia sa creasca prin export.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce cauta Mr. Bean acolo printre lideri? (Joi, 17 iunie 2010, 23:26)

    Ovidiu [anonim]

    Primul tip care tine mainile desfacute seamana teribil cu Bean...
    • +3 (3 voturi)    
      nu e mr. bean (Vineri, 18 iunie 2010, 0:30)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      e tovarasul zapatero.
  • +2 (2 voturi)    
    sa ne plateasca bancile comision noua (Vineri, 18 iunie 2010, 7:40)

    salariul pe card e obligatoriu deci [anonim]

    bine au facut! mai mult, noi suntem obligati sa avem card la o banca pt salarii.sa ne plateasca bancile comision ca ne tinem banii la ei nu invers! sau sa se revina la plata salariului in cash. nu vad de ce din banii mei de salariu trebuie sa platesc comision la o banca! ati auzit de comision la platirea anticipata a unui imprumut? sa le fie rusine!
  • +4 (4 voturi)    
    comision bancar la tranzactia cu cardul (Vineri, 18 iunie 2010, 10:23)

    Cristi [anonim]

    Bancile?

    Stiam ca daca achit cu cardul o marfa cumpoarata, comisionul este zero. Asa si este, dar comisionul e "bagat" in pretul produsului. Si ori ca achiti cu card ori ca achiti cash, comisionul respectiv este deja in pret.

    Ce s-a intamplat? Am cumparat de curand un cuptor electric. Era la reducere fiind ultima bucata. Am vrut sa achit cu cardul si mi s-a spus ca la obiectele cu pret redus nu pot achita cu cardul pentru ca banca ia 3% comision la fiecare tranzactie si ca ei (magazinul) deja vand produsul la pret de achizitie.

    Am ramas surprins, pentru ca 3% din tot ce misca e al naibii de mult.

    Atunci mi-a venit in minte faptul ca auzeam tot felul de reclame : foloseste cardul de la banca x la cumparaturi si iti returnam 1% din valoarea cumparaturii. Altii au ajuns la 2%. Nu stiu numele lor pentru ca nu m-a interesat, am auzit la radio in masina .. Dar atunci a fost momentul in care mi-am adus aminte ca am auzit.

    Oare este adevarat?
    Daca DA, atunci 3% e muuult. Sunt firme de engross care au adaos comercial 1-2-3 %.

    Deci bancile traiesc si fara sa de imprumuturi. Asta e sistemul. Si ori ca platesti cu cardul ori ca nu, pretul la vanzare al produsului este deja "umflat" cu acel comision.

    Nu spun ca nu e normal. Nici un serviciu nu e gratuit, e logic. Dar cred ca 3% pentru orice marfa cumparata e pre mult
    • 0 (2 voturi)    
      sunt diverse comisioane (Vineri, 18 iunie 2010, 15:48)

      fefe [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      in functie de volum operand si discountur. sunt banci care dau si cu 2%. Dar oricum trebuie sa-ti pui problema care este comisionul pentru tranzactii cu numerar pentru aceeasi firma (intotdeauna mult mai mare). Operatiunile cu cash sunt mult mai scumpe pentru firma respectiva intotdeauna, iar cele cu card mai ieftine.
  • +3 (3 voturi)    
    o tara de filozofi (Vineri, 18 iunie 2010, 10:33)

    gogu [anonim]

    Avem o tara de filozofi si analisti de toate felurile. Criza mondiala(financiara) e creata de faptul ca s-a emis masa monetara fara a avea acoperire in sfera productiei sau a proprietatii. Mai precis s-au creat bani virtuali. Acesti bani nu se regasesc nicaieri. Ei sunt doar in calculatoarele bancilor. A avut nevoie omul de rand de bani sa se dezvolte repede - au creat ele, bancile, ca doar hartia e ieftina, iar munca omului se duce pe dobanda si comisioane. Omul nu a fost invatat sa se intinda cat ii este plapuma, sa economiseasca si abia apoi sa cumpere. El e considerat consumator, un cod de client, si pe deasupra protejat. Daca se face un raport (productie+proprietate)/masa monetara veti vedea ca acesta tinde spre 0. Bancile vor avea de suferit in momentul in care nu vor putea recupera creditele. Proprietatea si productia nu vor acoperi aceste credite. Si falimentul va fi iminent.
  • +2 (4 voturi)    
    care e problema? (Vineri, 18 iunie 2010, 10:34)

    marinescu victor [anonim]

    voi sa aveti grija de familiile voastre, de amantele voastre...copii vostri...
    Stie doamna, de ce trebuie impozitate bancile...
    Pana la urma ce sunt banii?
    Ai cui sunt banii?
    Sa-mi explice si mie cineva cum pot cumpara cu bani alti bani?
    Cand a fost viciat prima data sistemul bancar?
    De ce nu am trece la troc(schimbul de produse)?
    De ce mai avem nevoie de intermediar-banca?
    Doar toti muncim...
    Sa le fie tarana usoara, desi nu cred ca vom scapa de banci prea curand...
  • +2 (2 voturi)    
    O noua ordine economica (Vineri, 18 iunie 2010, 11:32)

    Hombre [anonim]

    Imi aduc aminte cum urla ca un caine la luna tov. Ceausescu: "instaurarea unei noi ordini economice internationale" si pe el l-a deranjat FMI-ul
    • +1 (3 voturi)    
      Ai inteles gresit (Vineri, 18 iunie 2010, 21:26)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Hombre

      Nu FMI la deranjat pe Ceausescu ci invers.Romania era la 0 cu datoria.Ce s-ar intampla daca toate tariile ar fi urmat exemplu lui Ceasca.S-ar fi dus la dracu talharii astia de la FMI.
      • -1 (1 vot)    
        tariile (Sâmbătă, 19 iunie 2010, 0:12)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui HESS

        fara tarii nu-i supravietuiam lui ceasca, cel putin eu. Matale ai reusit fara, secreti tarie ceausista in creier nonstop.
        Exact FMI-ul l-a deranjat pe pingelica, fie-i tarima grea. Analfabetul n-a inteles nimic, de aia a crapat.
        Asta-i viata, dura, cine nu intelege crapa.
  • +2 (2 voturi)    
    Discrepante ! (Vineri, 18 iunie 2010, 11:36)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Cand din elicopter se observa discrepante strigatoare la cer: Cladiri megalomane sedii de banci vis a vi de saracie somaj inflatie e clar ca e ceva putred in Danemarca! La fel cu alesii,baronii,Socialistii din Lamborghini etc.Justitiari cu Armani versus justitiabili in Sescond Hand..Asistati sociali cu Mercedes versus profesori pe biciclete! DDD
  • +2 (2 voturi)    
    Or sa le transfere asupra clientilor (Vineri, 18 iunie 2010, 14:15)

    Bogdan C [anonim]

    E ca si sigur faptul ca bancile vor transfera taxele asupra clientilor. Chiar prin reducere la absurd, presupunand ca se gaseste o modalitate prin care sa li se interzica asta, bancile sunt maestre in ocolirea regulilor.
  • 0 (2 voturi)    
    Ma ... (Vineri, 18 iunie 2010, 14:39)

    utug [anonim]

    Ma tem ca Attali, fost guvernator BERD, are dreptate. Structurile ce conduc Uniunea Europeana reprezinta un COLOS CU PICIOARE DE LUT. O birocratie inspaimantatoare si costisitoare , motiv pentru care nu va ajunge niciodata o supraputere. Dar sa il las pe dl Attali: "... EUROPEAN UNION ... will continue to fail both at assembling a new innovative class and at luring back the researchers and entrepreneurs who have crossed the Atlantic to America. In 25 years, if current trends continue, the European Union will account for only 13% of world GDP – as against 31% today. The per capita income of a European will be only 50% of that of an American compared with 70% today. The Union will continue to expand but its dynamism will be hamstrung by its bureaucracy and it won’t achieve the status of a unified global political and economic superpower ". Si asta in ciuda eforturilor pe care le va face fratele dlui Orban pentru traduceri in 26 de limbi sau a eforturilor fiicei dlui Basescu.

    Jacques Attali - A Brief History of the Future
    http://www.keytalent.com.au/Text/1248416698091-5162/pC/1173424510340-2188/
    http://www.amazon.com/Brief-History-Future-Controversial-Twenty-First/dp/1559708794
    http://europa.eu/
  • +3 (3 voturi)    
    e trist (Vineri, 18 iunie 2010, 15:39)

    fefe [anonim]

    cate incultura si puturosenie exprima multe din comentariile exprimate. Bancile nu sunt nici bune nici rele, SUNT NECESARE.
    Capitalismul functioneaza (asa cum ii zice si numele) pe baza de capital. Iar una dintre principalele forme de creare si circulatie a capitalului sunt bancile.
    In principiu orice taxa in plus se va regasi tot in buzunarul vostru (sau mai binezis se varegasi in mai putini bani in buzunarul vostru). Creditul va fi mai scump, iar cheltuielile de creditare se vor regasi in preturi.
    Sigur ca e neplacut ca s-a ajuns sa se dea bani publici pentru bancile aflate in criza, insa, daca o sa analizam o sa vedem ca in mare parte bancile in fapt au finantat diverse scheme financiare perdante care au la capat tot statul. In plus ma intreb oare de ce statele nu si-a facut datoria si nu a aplicat regulile concurentei cu strictete ca s ataie avantul bancilor despre care acum spune ca sunt prea mari ca sa le lase sa moara. Oare nu pentru ca tot statul a corupt bancile cu scheme financiare de finantare a deficitelor, cu profituri umflate?

    Nu va bucurati prea tare, e mai degraba o veste proasta.

    Partea buna e ca poate nu o sa ma mai izbesc pe carosabil de o gasca de mocofani cu masini cumparate in rate, pentru ca sigur nu o sa le mai dea nimeni credit pentru asta.
    • 0 (2 voturi)    
      Las-o ca scartaie. (Vineri, 18 iunie 2010, 21:20)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui fefe

      Daca tot vorbesti de CAPITALISM.Unde a fost capitalismul tau cand banciile au primit ajutor din partea statului roman.5 miliarde euro daca nu ma insel.Bani pe care ii va plati sulimea.
      Dupa ce au avut profit bunicel banciile l-au mazilit fara sa isi puna un fond de risc de o parte.Iar la necaz sa il poata folosii.Capitalism cand sant la bine si SOCIALISM la necaz.Dar pentru micul privat producator de bunuri capitalismul a fost dus pana la capat adica FALIMENT.Awsa ca sa fie taxate.Daca ei nu vor sa isi constituie un fond so faca altii dar cu forta si cu banii lor.Iar daca vor incerca sa isi scoata parleala prin tot felul de taxe puse peste noapte o vor face in romania unde sant mana -n mana cu hai de sus.Dar fi sigur ca in alte tari cu institutii de control care functioneaza nu isi vor permite.Denuntie,judecata si condamnare prin sanciuni cu cifre multe.
    • 0 (2 voturi)    
      De aia nu are ursul coada... (Vineri, 18 iunie 2010, 23:29)

      Doru Dascalu [anonim] i-a raspuns lui fefe

      ...pt ca exista vite de oameni, care daca ar avea imprimanta si OK-ul mafiotilor care tiparesc hartii carora le dau ei ce valoare vrea muschiu lor, s-ar alege praful de umanitate. Ce te faci cu cretinii care deja au creierul spalat si leaga existenta umanitatii de niste hartii tiparite?! Acesti cretini care proslavesc pe mafiotii cu tiparitul hartiilor de valoare, nu se gandesc ca poate nu vor exista roboti sa cultive mancare asa curand, iar unii dintre noi, ne vom creste si cultiva mancarea singuri. Voi ce veti manca cretinilor?! Dar cand prostii "e multi"(sic) e normal sa existe si banci ! Si mai @fefe, bancile sunt statul, tantalaule ! Bucura-te ca ti-au spalat astia creierul. Uita-te daca nu deja ti-au pus tabla la ureche! Iti urez un...muuuuu duios !
  • -1 (1 vot)    
    Toronto G20 next week ... (Vineri, 18 iunie 2010, 20:48)

    utug [anonim]

    http://www.nytimes.com/2010/06/19/business/global/19summit.html?ref=global-home
    Obama Urges Europe Not to Drop Stimulus Measures Yet

    President Obama signaled on Friday that countries in Europe should not withdraw their spending programs too quickly.
    In a public letter to other leaders of the Group of 20 nations in advance of a summit meeting in Toronto next week, Mr. Obama wrote, “Our highest priority in Toronto must be to safeguard and strengthen the recovery.”
    Mr. Obama also addressed currency exchange rates, which are likely to come up at the meeting, and repeated his support for market-based rates, a reference to views that China is holding down the value of its currency.
    “This is obviously going to be an issue that we’ll continue to discuss,”
    Mr. Obama also wrote, “We must be flexible in adjusting the pace of consolidation and learn from the consequential mistakes of the past when stimulus was too quickly withdrawn and resulted in renewed economic hardships and recession.”
    That statement represented a signal to Germany and other European countries, which have moved in recent weeks to pare spending, mindful of the wrenching consequences of excessive public debts in Greece, Portugal and Spain. The United States is trying to pare its own substantial deficit. Mr. Obama reiterated a pledge to cut the deficit, now about 10 percent of gross domestic product, in half by the 2013 fiscal year, and to 3 percent of G.D.P. by the 2015 fiscal year, a level he said would “stabilize the debt-to-G.D.P. ratio at an acceptable level” by then.
    Mr. Obama warned of the risks of a double-dip recession, which most economists consider unlikely but not impossible.
    Daniel M. Price, who was President Bush’s personal representative to the G-20, said the letter also indirectly reiterated American support for a global bank tax — a proposal that is supported by Britain, France and Germany but opposed by Canada, Japan, Australia and most big emerging market-countries.
  • 0 (0 voturi)    
    When Hope Turns to Fear! (Sâmbătă, 19 iunie 2010, 16:25)

    Trichet [anonim]

    “Our highest priority in Toronto must be to safeguard and strengthen the recovery.” ?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Si daca nu va fi nici o recovery Mr. Obama ?

    Financial Markets and Economic Crisis Outlook 2010, When Hope Turns to Fear!
    http://www.marketoracle.co.uk/Article16496.html

    "This first stage of the inflationary process may last for many years. While it lasts, the prices of many goods and services are not yet adjusted to the altered money relation. There are still people in the country who have not yet become aware of the fact that they are confronted with a price revolution which will finally result in a considerable rise of all prices ... These people still believe that prices one day will drop. Waiting for this day, they restrict their purchases and concomitantly increase their cash holdings. ... But then, finally, the masses wake up. They become suddenly aware of the fact that inflation is a deliberate policy and will go on endlessly. A breakdown occurs ...Hope Turns to Fear ... Everybody is anxious to swap their money against "real" goods, whether he needs them or not, no matter how much money he has to pay for them. Within a few weeks or even days, the things which were used as money are no longer used as media of exchange. They become scrap paper. Nobody wants to give away anything against them... Inflation is a policy that cannot last ... By a continuous process of inflation, governments can confiscate, secretly and unobserved, an important part of the wealth of their citizens. The process engages all of the hidden forces of economic law on the side of destruction, and does it in a manner that not one man in a million can diagnose." - John Maynard Keynes, 1920
  • 0 (0 voturi)    
    sa nu ne inbatam cu apa (Luni, 21 iunie 2010, 10:39)

    nicostin [anonim]

    cine credeti ca va plati in Romania acest bir ,va rog nu va faceti iluzi


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version