Senatul a aprobat legea de adoptare a Ordonantei 50/2010. Oficial ARB: Noi continuam discutiile cu ANPC si BNR. Situatia de astazi s-ar putea sa nu fie aceeasi cu cea de maine, daca ma intelegeti

de Dan Popa     HotNews.ro
Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:57 Economie | Finanţe & Bănci

Radu Negrea, secretar general ARB
Foto: AGERPRES
Senatul a aprobat, miercuri, legea de adoptare a OUG 50/2010 privind creditele populatiei, decizia fiind luata cu 66 de voturi pentru si o abtinere. Secretarul general al Asociatiei Romane a Bancilor, Radu Negrea, a declarat pentru HotNews ca ARB continua discutiile la nivel de experti cu ANPC si BNR pentru "corectarea" anumitor contradictii. "Situatia de astazi nu e aceeasi cu cea de maine, daca ma intelegti. Noi ne continuam discutiile si negocierile la nivel de specialisti si vom vedea ce se mai intampla", a declarat Negrea. La randul lui, senatorul Iulian Urban, a declarat pentru HotNews ca a cerut conducerii ANPC nu sa amendeze, ci sa suspende activitatea de creditare in cazul bancilor care nu aplica Ordonanta 50/2010.

"Este ingrijorator sa constati ca bancile din Romania aleg sa sfideze un act normativ de care cetateanul roman are nevoie, astfel incat acesti clienti ai bancilor ajung sa se organizeze in tot felul de grupuri care apeleaza la avocati, chemati sa mearga in fata instantelor pentru a forta bancile sa puna in aplicare dispozitiile acestui act normativ. La ANPC curg in valuri plangeri, reclamatii si sesizari ale clientilor bancii, care vin si spun ca bancile refuza sa puna in aplicare dispozitiile ordonantei 50. Fac un apel serios la conducerea ANPC, cerandu-le sa sanctioneze orice banca care nu pune in aplicare OUG 50. Dar nu cu amenda contraventionala, pe care, apoi, armatele de avocati vor contesta. Nu, mergeti direct cu sanctionarea cea mai drastica, mergeti direct pe suspendarea activitatii de creditarea bancii respective", a declarat Urban
  • Senatul este prima Camera sesizata. Urmeaza Camera Deputatilor
Guvernul a aprobat in luna iunie Ordonanta de Urgenta 50/2010, privind contractele de credit pentru consumatori, pe baza unui proiect elaborat de ANPC, care transpune in legislatia locala o directiva europeana, chiar daca excedand-o.

Potrivit legislatiei actuale, bancile ar trebui sa modifice pana la 20 septembrie aproape toate contractele de credit incheiate cu populatia pentru a le adapta la noile reglementari. Inainte de data limita, orice client poate solicita bancii modificarea clauzelor contractului in concordanta cu noile reglementari, iar institutia de credit este obligata sa se conformeze in cel mai scurt timp, potrivit reprezentantilor ANPC, citati de
Mediafax
  • Bancherii vor ca Ordonanta sa nu se aplice retroactiv
Bancile au solicitat insistent la intalnirile cu delegatia FMI si CE sa fie introdusa in noua scrisoare de intentie o prevedere care sa oblige Guvernul sa modifice OUG privind contractele de credite pentru populatie in limitele normelor UE si sa se renunte la refacerea contractelor in derulare.

Fostul ministru al Economiei, Adriean Videanu, a promis bancherilor, vineri - ultima zi de mandat, ca OUG 50 privind contractele de credit ale consumatorilor va fi modificata, cel putin in ceea ce priveste calculul dobanzilor la creditele cu rate variabile, potrivit aceleiasi
surse.
Nici oficialii BNR nu vad cu ochi buni aplicarea in aceasta forma a actului normativ. Nicolae Cinteza, seful supravegherii bancare a declarat pentru HotNews ca aplicarea Ordonantei poate produce bancilor pierderi enorme. problemele rezultate in urma aplicarii Ordonantei au facut ca pierderile sistemului bancar roman sa se adanceasca, atingand la inceputul lunii iulie peste 54 de milioane de euro, a declarat pentru HotNews.ro,  Cinteza.  Potrivit datelor BNR, la finalul lunii martie, bancile din Romania erau inca pe profit (circa 100 de milioane de euro), dar in mai pierderea cumulata la nivelul intregului sistem bancar era de circa 50 de milioane de euro, dupa ce la 1 aprilie bancile inregistrau un profit de 100 milioane de euro.
"Ordonanta 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori excede cadrul directivelor europene si va afecta foarte serios profitabilitatea sistemului bancar”, a mai spus Cinteza. Potrivit acestuia, daca situatia continua, bancile nu au cum sa incheie pe profit anul 2010.



Citeste mai multe despre   












Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

6252 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Veste (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:22)

    Avram Fanica [anonim]

    Mda o veste buna pentru consumatorul final :)

    Sa speram ca bancile vor intelege ca aceasta ordonanta se aplica si nu se discuta.

    Daca nu avem ANPC sau datul in judecata

    Bafta tuturor celor care au contractat credite
  • +4 (4 voturi)    
    Explicati-mi si mie... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:26)

    CCC [anonim]

    ce se negociaza cu ANPC si BNR? Aplicarea legii? Aceste 2 institutii au caracter de legiuitor? Ele trebuie sa vegheze la respectarea legii, nu sa interpreteze legea dupa cum vin beneficiile!
    • 0 (0 voturi)    
      Pai sa-ti explic... (Joi, 9 septembrie 2010, 10:55)

      mike [anonim] i-a raspuns lui CCC

      Ordonanta 50 este facuta la fel de "pe genunchi" de acelasi gen de "specialisti priceputi la toate" care modifica Legi si nu sunt in stare sa emita si metodologia de aplicare a lor. Dupa ureche este condusa tara asta...
  • +3 (3 voturi)    
    Mincinosi (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:40)

    Laur [anonim]

    "problemele rezultate in urma aplicarii Ordonantei au facut ca pierderile sistemului bancar roman sa se adanceasca, atingand la inceputul lunii iulie peste 54 de milioane de euro, a declarat pentru HotNews.ro, Cinteza. "

    O mincina mai mare ca asta nu am auzit. OUG 50 nu s-a aplicat nicaieri in tara pana acum si ei deja anunta pierderile. Niste hoti si golani!!! Nu stiu de ce se cramponeaza bancile pentru ca nici 5% din populatie nu o sa se lupte pentru drepturile lor. Cred ca stiti ca multe banci dau bonusuri de 10-15 euro pentru fiecare angajat pentru fiecare client prostit sa semneze actul aditional in forma dorita de ei.
  • +3 (3 voturi)    
    am primit o scrisoare de la Volskbank (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:51)

    Bogdan [anonim]

    ieri mi-a venit prin posta o recomandata de la Volskbank in care m-i se cere sa ma prezint la sediul Volksbank sa semnez un Act Aditional de modificare a contractului semnat cu ei in 2007. In acel Act Aditional este trecuta modificarea numelui "Comision de risc" in "Comision de administrare cont". Mai scrie ca daca nu ma prezint pana in data de 17 accept tacit modificarile dispuse. Ce pot face sa am o dovada scrisa ca am fost la banca si ca nu sunt de acord cu modificarile din Actul Aditional?? daca ma poate ajuta cineva raman profund recunoscator
    • +2 (2 voturi)    
      ce se intampla cu comisionul de risc???? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:21)

      stanca [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      mergi la banca si scrie o hartie in care sa specifici ca nu esti e acord cu noile reglementari ale bancii si conform ord.50 ceri sa ti scoata comisionul de risc.Sa-ti dea nr de inregistrare si o copie si tie.uita te pe contractul tau daca ai platit comision de administrare,eu l-am platit la acordarea creditului.Bafta
    • +2 (2 voturi)    
      adresa (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:23)

      cetateanulroman [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      simplu, le faci o adresa prin care le spui ca nu esti de acord cu actul aditional si o depui la registratura bancii cu stampila cu numar de intrare .. dar trebuie sa scrii si ca soliciti scoaterea comisionului de risc si ceri un raspuns
    • +1 (1 vot)    
      pt bogdan (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:24)

      pt bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      aici gasesti ce ai nevoie:

      http://finance.groups.yahoo.com/group/ClientiVB_Bucuresti/
    • +1 (1 vot)    
      . (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:29)

      Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Cauta grupul dedicat clientilor Volksbank nemultumiti, era ceva de genul ClientiVB_Bucureti pe yahoo groups, si acolo o sa gasesti toate informatiile.
    • +1 (1 vot)    
      raspuns la scrisoarea volskbank (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:36)

      danut [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      singura optiune sigura si viabila este notificarea scrisa a ta catre banca ca nu esti de acord cu ce ti-au propus ei.
      Aceasta notificare scrisa se face in 2 moduri:
      1 mergi unde trebuia sa semnezi actul aditional si faci notificarea si le ceri sa-ti dea un Nr de inregistrare pt aceasta notificare(ai grija ceri numar de inregistrare altfel acea notificare nu exista daca ei vor)
      2 varianta 2 faci aceasta notificare scrisa si o trimiti prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
      trebuie sa ai in vedere urmatoarele:
      - banca nu are dreptul sa-ti introduca alte comisioane sau clauze altele decat cele din contract. Daca un comision sau o clauza dispare ca efect al OUG 50/2010 acesta dispare si nu poate fi redenumit. banca nu are dreptul sa-ti introduca alte clauze contractuale altele decat cele existente in comtract sau cele impuse de OUG 50/2010. Cu toate astea daca banca propune prin act aditional o clauza speciala si dvs semnati devine valida daca aceasta nu contravine legi.
      De retinut ca inafara de comisionul de administrare ce este permis prin OUG 50/2010 banca nu poate sa perceapa alte comisioane, mai mult daca acest comision nu exista in contract inainte de OUG 50/2010 banca nu poate sa-l prezinte ca obligatoriu din cauza ordonantei ci doar cu acordul dvs (ceea ce dvs nu o sa vreti evident.)

      Ultima chestie foarte importanta dobanda este formata din urmatoarele elemente:
      o rata de referinta - Euribor,Robor,Libor etc
      marja fixa
      orice altceva nu este ok daca banca propune (chiar si a doua marja fixa pt ca ordonanta prevede doar o marja fixa si nu mai multe vezi exemplul ING care propune 2 marje fixe ceea ce contravine legi).
      Ultima chestie - daca dvs in contractul de credit nu aveti o marja fixa specificata aceasta se poate considera 0 (zero) ceea ce duce la faptul ca dobanda dvs va fi formata doar din dobanda de referinta . Cu toate astea daca marja fixa e 0 exista sanse minime sa va intelegeti cu banca. O cale de mijloc ar fi cea mai convenabila.
    • 0 (0 voturi)    
      RE : am primit o scrisoare de la Volskbank (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:38)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Te duci la banca si depui o hartie ca nu esti de acord cu ce iti dau ei si vrei o negociere. Hartie trebuie s aaiba numar de inregistrare data de banca.
    • 0 (0 voturi)    
      pt Bogdan (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:47)

      stefan gabri [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Du-te la VBR ia actul pentru studiu(atentie pt studiu) si fa-le o notificare, in care scrii cu ce nu esti de acord. Modele de notificari poti sa gasesti intrand pe grupul ClientiVB_Bucuresti@yahoogroups.com unde sunt inscrisi aproape 2000 de clienti Volksbank care au aceeasi problema ca si tine.

      HAI SUS! APARA-TI DREPTURILE
    • 0 (0 voturi)    
      scrisoare de refuz (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:49)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      http://finance.groups.yahoo.com/group/ClientiVB_Bucuresti/
      te inscrii aici si iei un model de refuz al semnarii in forma actuala.
    • 0 (0 voturi)    
      ssss (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:41)

      ssss [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Mergi la banca, cere actul aditional si fa-le ins cris ca nu esti de acord cu redenumirea comisionului, obligatoriu sa-ti dea nr de inregistrare la cerere si sa ceri o copie.
  • +1 (1 vot)    
    NU CEDAM! MERGEM PINA LA CAPAT (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:14)

    Mihaiilov [anonim]

    Asta este saptamina decisiva!

    Cu cit ne adunam mai multi cu atat mai bine!

    Este esential sa depuneti la banci indiferent de ce vi se da sau vi se propune pina pe 17 sept. o adresa prin care sa "contestati Actul Aditional si sa precizati ca NU acceptati tacit nimic din partea bancii". Adresa sa fie cu numar de inregistrare de la ei si cu stampila de registratura. Si neaparat in termen.
    Altfel ratati TOT.
    Apoi va documentati ce este de facut!
  • +1 (1 vot)    
    Profitabilitatea bancilor (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:16)

    George Faur [anonim]

    Bancile se plang de pierderea profitabilitatii daca aplica ordonanta 50. Cred ca problema este alta de fapt. Bancile s-au extins enorm in perioada de creditare maxima 2007-2008. Intre timp creditele au scazut poate la 10% din volumul anului 2007, dar nu prea am vazut sedii de banci inchise. Bancile au ales sa-si sustina costurile foarte mari, cu cresterea dobanzilor creditelor existente. O fi corect asa?
  • +1 (1 vot)    
    Metode abuzive Volksbank (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:26)

    Anonim [anonim]

    Intr-adevar in Actul Aditional de la VB se precizeaza transformarea "Comisionului de risc" in "Comision de administrare cont", ceea ce mi se pare un abuz fata de Ordonanta 50/2010. Decizia mea este sa nu semnez acest Act Aditional dar in schimb sa depun o plangere/contestatie la VB prin care sa exprim faptul ca nu sunt de acord cu prevederile Actului Aditional propus de catre VB. Astfel VB nu poate considera Actul Aditional ca fiind acceptat tacit.
  • 0 (0 voturi)    
    Grupul clientilor ING (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:35)

    ING_OUG50 [anonim]

    Pentru a te alatura grupului clientilor ING:
    http://finance.groups.yahoo.com/group/ing_oug50/
  • 0 (0 voturi)    
    Grupul clientilor nemultumiti Alpha Bank (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:40)

    dan79 [anonim]

    Pentru a te alatura:
    http://finance.groups.yahoo.com/group/alphaoug50/
    • 0 (0 voturi)    
      nemultumire (Vineri, 17 septembrie 2010, 21:44)

      Delia [anonim] i-a raspuns lui dan79

      Sunt nemultumita de marja aplicata de banca.Am credit in euro. dupa noua formula se aplica euribor+marja bancii care in cazul meu este de 8,49 .Banca sustine ca dobanda va fi aceeasi, dar eu am in acest caz doua riscuri: cursul euro si crestertea euribor.Voi depune o contestatie.
  • 0 (0 voturi)    
    Clienti_OTP_bank_OUG_50 (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:50)

    gicu [anonim]

    http://finance.groups.yahoo.com/group/Clienti_OTP_bank_OUG_50/
  • 0 (0 voturi)    
    GRUP RBS ROMANIA! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:25)

    CRISTINA [anonim]

    http://finance.groups.yahoo.com/group/crediteRBS/

    PENTRU CLIENTII RBS ROMANIA!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pierderi datorate.... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:40)

    el [anonim]

    1. SI neperformantei managementului bancar al unor banci si nu DOAR modif legislative.
    Dl Cinteza mentiona schimbarea de catre BNR a 3 top executivi de banci inainte de aparitia OUG 50 pentru aplicarea "unor costuri abuzive" clientilor.
    Acele banci nu cred ca pot invoca ordonanta atat timp cat nu si-au facut temele acasa.

    2. Urban este membru PDL, ANPC condusa idem, Guvernul PDL deci nu prea vad cine-o poate mofifica si vota. Astfel PDL mai recupereaza ceva capital politic - adica face ceva si pt consumatori.
  • 0 (0 voturi)    
    O lista a grupurilor clientilor nemultumiti (Miercuri, 8 septembrie 2010, 16:20)

    Ovidiu [anonim]

    Clienti Volksbank - http://groups.yahoo.com/group/ClientiVB_Bucuresti/
    Clienti BCR - http://groups.yahoo.com/group/BCR_Ord_50_2010/
    Clienti Raiffeisen - http://groups.yahoo.com/group/clienti_raiffeisen_bucuresti/
    Clienti BRD - http://groups.yahoo.com/group/clientibrd/
    Clienti ING - http://finance.groups.yahoo.com/group/ing_oug50/
    Clienti Alpha - http://finance.groups.yahoo.com/group/alphaoug50/
    Clienti RBS - http://finance.groups.yahoo.com/group/crediteRBS/
    Clienti BancPost - http://finance.groups.yahoo.com/group/ClientiBANCPOST_OUG_50/
    Clienti OTP - http://finance.groups.yahoo.com/group/Clienti_OTP_bank_OUG_50/
    Clienti BT - http://finance.groups.yahoo.com/group/clienti_transilvania_bucuresti/
    Clienti Crediteurope - http://groups.yahoo.com/group/crediteurope_bank/
  • +1 (1 vot)    
    pai, poate ii explica domnului cintezoi... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 16:30)

    capatu` satului [anonim]

    care este scopu` bnr, scop trecut in legea sa de functionare, si binenteles faptu` ca bnr este o autoritate de stat care ar trebui sa apere amaratii de lacomia bancherilor destepti.....

    io stiam ca bnr`u a aprobat fiecarei banci in parte gradu` de indatorare de 70 - 80% , pe langa creditu` cu buletinu`, desi era inceputu` anului 2008 si criza avea efecte puternice in Spania si UK, trecand peste US si falimentu` Lehman, asa ca angajatii directiei de supraveghere impreuna cu cinteza si guvernatoru`n`au decat sa plateasca integral daunele produse tuturor cetatenilor acestei tari - io zic ca daca angajatii directiei de supraveghere nu mai primesc nici un leu, ca salariu in urmatorii 10 ani sunt sanse minime ca bnr sa poata platii 50 % din daunele produse.

    pana la urma este vorba, dupa cum spunea si don` guvernator, de vulgarizarea politicii bnr, ceea ce nu este o chestie pt. toata lumea, ci doar pt. membrii cons. de administratie - olteanu` si restu` ratatilor, stale`ar salaru` in gat...
  • 0 (0 voturi)    
    dobanda variabila (Miercuri, 8 septembrie 2010, 16:43)

    florin [anonim]

    am credit cu dobanda variabila la rbs (nu am specificata nicio marja in contract) si am citit mai sus, la Danut, "daca dvs in contractul de credit nu aveti o marja fixa specificata aceasta se poate considera 0 (zero) ceea ce duce la faptul ca dobanda dvs va fi formata doar din dobanda de referinta ". Exista o baza legala din care sa rezulte acest lucru? Nu am gasit in og 50.Multumesc
    • 0 (0 voturi)    
      dobanda (Miercuri, 8 septembrie 2010, 17:11)

      Gina [anonim] i-a raspuns lui florin

      vezi art 37 din OUG 50
  • 0 (0 voturi)    
    RBS (Miercuri, 8 septembrie 2010, 17:09)

    ariciu [anonim]

    http://finance.groups.yahoo.com/group/crediteRBS/post
    • +1 (1 vot)    
      CAMATAR RBS CAUT FRAIERI (Joi, 9 septembrie 2010, 8:57)

      Gabi RBS [anonim] i-a raspuns lui ariciu

      Deci ei dupa ce au furat mult si bine acum vor sa fure cu acte in regula.
      de ce in 2007 cand dadeau credidite nu au avut curaj sa spuna , draga client marja mea e de 6% mai vrei credit???
      si atunci nu se ajungea aici. Cine i-a lasat sa treaca in contract chestii interpretabile? BNR deci ei acum sa le dea banii pe care spun ca-i pierd. Ce vina am eu acum ca ei au umblat cu cioara vopsita si au interpretat in favoarea lor.
      Noi cand am pierdut cate 25% din salariu a spus cineva de la banca ca imi reducerata cu 25%? Nu atunci sa planga la alta masa ca mergem la CEDO cu ei sa vedem care pe care
  • 0 (0 voturi)    
    ma puteti ajuta ? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:36)

    boogie [anonim]

    Am un credit cu dobanda variabila,am primit notificare de la banca prin care sunt invitat sa merg la banca pentru a semna un act aditional...
    La banca mi se spune ca m-am deplasat degeaba, ca informarea din presa a fost gresita si ca singura modificare a contractului meu este aceea ca credidul meu se va transfoma in credit cu dobanda fixa,deci nu trebuie sa semnez nici un act aditional...
    Ce trebuie sa fac ?
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Joi, 9 septembrie 2010, 12:00)

    PETREA DANIELA [anonim]

    se intampla ceva daca mi-a fost retinut comisionul de risc la data incheierii contractului de credit , adica in martie 2010 ?
  • 0 (0 voturi)    
    credit nevoi personale, dobanda fixa pe toata (Joi, 9 septembrie 2010, 18:18)

    iulian [anonim]

    pt un astfel de credit pot contesta actul aditional daca nu aduce modificari la calc dobanzii de referinta? (ca ea sa fie inlocuita cu ROBOR cf. OUG 50 si nu cu dobanda lor interna care e mai mare)
    multumesc, succes tuturor in batalia cu bancile
  • +1 (1 vot)    
    criza e doar pt oamenii de rand? (Vineri, 10 septembrie 2010, 10:38)

    Diana C [anonim]

    Referitor la afirmatia lui Nicolae Cinteza: "Ordonanta 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori excede cadrul directivelor europene si va afecta foarte serios profitabilitatea sistemului bancar”, a mai spus Cinteza. Potrivit acestuia, daca situatia continua, bancile nu au cum sa incheie pe profit anul 2010. "
    - intrebare -
    - eu daca am salariul diminuat cu 25%, mancarea scumpita din cauza TVA-ului, de unde sa mai platesc bancii rata marita din cauza dobanzii si a comisioanelor ca sa iasa banca pe profit? Daca nu mi se da, eu de unde sa dau? ... de trait ... nu mai am cu ce ... si pt ce
    • 0 (0 voturi)    
      Premiu (Vineri, 17 septembrie 2010, 8:10)

      Filu [anonim] i-a raspuns lui Diana C

      Diana C daca ai salariul diminuat la BCR pe aditioanl este o surpriza pt astfel de oameni. Se mareste rata cu 2%. Scrie clar in caz de micsorare cu dupa 15% somaj, boala etc. Deci.......


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi