VIDEO Guvernul a eliminat impozitul minim si a aprobat un set de masuri pentru sprijinirea firmelor 

de C.P.     HotNews.ro
Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:11 Economie | Finanţe & Bănci

  • Emil Boc a anuntat miercuri eliminarea impozitului minim incepind cu 1 octombrie. Deocamdata, Guvernul nu a introdus anuntatul impozit forfetar pentru sectoarele economice cu potential de evaziune, ministrul Finantelor, Gheorghe Ialomitianu, anuntind ca acesta va fi introdus de la 1 ianuarie 2011. 
  •  Ialomitianu a afirmat ca eliminarea impozitului minim va avea un impact asupra veniturilor la buget de un miliard de lei in 2011.
    • Alte masuri anuntate de Emil Boc:

      • - "Diminuarea nivelului dobinzii datorate de firme pentru creantele fiscale neachitate la termen". "Prin acest mecanism, firmele aflate in dificultate din cauza crizei beneficiaza de sprijin din partea statului", a spus Emil Boc. 
      • Nivelul dobanzii datorate pentru creantele fiscale neachitate la termen va fi redus de la 0,05% la 0,04%.

        - Reglementarea posibilitatii ca executarea silita impotriva unei firme care are bani de primit de la stat sa fie suspendata.
        • - Scaderea plafonului de investitii pentru care firmele pot primi ajutor de stat. Astfel, firmele care investesc intre 5 si 10 milioane de euro si creeaza minim 50 de locuri de munca pot beneficia de compensarea de pina la 50% din valoarea investiei ca ajutor de stat. In 2010 mai sint la dispozitie 65 milioane de euro pentru aceste ajutoare.


        • - Saptamana viitoare va fi aprobat un act normativ pentru sustinerea firmelor intemeiate de tineri de pana in 35 de ani, care vor primi un sprijin din partea statului, sub forma ajutoarelor de stat, a garantiilor de stat pentru dezvoltarea afacerilor.
          • Principalele declaratii ale premierului:

              • Eliminarea impozitului minim inseamna ca firmele vor plati impozitul pe profit dupa regula generala
              • Reglementam posibilitatea neinceperii executarii silite. Daca intreprinzatorul, firma, are de primit bani de la stat, nu se va mai declansa procedura de executare silita sau se va suspenda daca ea a fost inceputa, pentru ca nu este firesc ca o firma sa fie trimisa in faliment daca are de primit bani de la stat in urma prestatiilor pe care le-a efectuat.
              • Prin aceasta modificare venim in sprijinul firmelor care au de incasat bani de la stat.
              • Am adoptat o ordonanta de urgenta tot in vederea sprijinirii mediului de afaceri, am luat urmatoarele decizii: diminuarea nivelului dobanzii datorate pentru creantele fiscale neachitate la termen. Prin acest mecanism, firmele aflate in dificultate din cauza crizei beneficiaza de sprijin din partea statului.
              • Modificarea plafoanelor de la care firmele care investesc si creeaza locuri de munca in Romania pot beneficia de ajutor de stat. Firmele care dezvolta investitii in Romania intre 5 si 10 milioane de euro si creeaza minimum 50 de locuri de munca beneficiaza de compensarea cu pana la 50% din valoarea investitiei. Asta inseamna ca daca ai facut o investitie de 50 de milioane de euro, statul poate sa te sustina cu o compensare de pana la 25 de milioane de euro. Am coborat plafoanele, pentru ca inainte plafonul era 30 de milioane de euro investitie, minim 300 de locuri sa fie create sau 10-20 de milioane de euro, cu 100 de locuri de munca create.
              • Toate aceste decizii vin sa sustina firmele intr-un moment dificil. Acest mecanism (n.red. de sustinere a mediului de afaceri) va continua si in perioada urmatoare.
              • Saptamana viitoare, avem pregatit un act normativ pentru sustinerea firmelor intemeiate de tineri de pana in 35 de ani, care vor primi un sprijin din partea statului, sub forma ajutoarelor de stat, a garantiilor de stat pentru dezvoltarea afacerilor. Ma refer la tinerii intreprinzatori care pana acum nu au avut posibilitatea sa dezvolte o afacere, sunt absolventi de facultati si vor beneficia de sprijin din partea statului, actul normativ fiind in faza finala de adoptat la Ministerul Economiei si la Ministerul Finantelor.
              • Principalele declaratii ale ministrului Finantelor:

                  • Ultima data pentru plata impozitului minim va fi 25 octombrie pentru trimestrul al treilea.
                  • Incepand cu 25 februarie 2011, vor plati impozitul pe profit pentru trimestrul IV.
                  • Firmele vor plati, cele care se incadreaza in prevederile Legii privind plata impozitului minim, in 25 octombrie acest impozit. Iar, incepand cu 25 februarie, ele vor plati impozitul pe profit pentru trimestrul IV
                  • Impozitul minim si-a incetat activitatea.
                  • Impactul asupra veniturilor la buget va fi de un miliard de lei in 2011.
                  • Legat de o alta modificare referitoare la Codul de Procedura Fiscala, am redus dobanda pentru creantele fiscale neplatite la termen de la 0,05 la 0,04%
                  • Un alt lucru pe care l-am reglementat se refera la compensarea intre creantele fiscale ale statului cu creantele fiscale ale agentilor economici din oficiu. Pentru ca acum era numai la cerere. Este un lucru bun si care este efectul? ANAF-ul va fi obligat, institutia va fi obligata ca in momentul in care un contribuabil are de incasat de la buget, are datorii, sa se faca compensarea din oficiu. Deci nu se mai calculeaza majorari pentru obligatiile pe care agentul economic le are la bugetul statului. Ma refer la creante fiscale. 
                  • O alta modificare se refera la suspendarea executarii silite in momentul in care un contribuabil are de primit bani de la bugetul statului, impozite platite sau TVA de recuperat. Nu aveam aceasta prevedere. Si era incorect ca sa se continue executarea silita iar agentul economic sa aiba o cerere de restituire a unor impozite platite in plus.













                    Articol sustinut de Superbrands

                    JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

                    Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

                    16280 vizualizari

                    • +30 (36 voturi)    
                      In sfarsit o masura buna. (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:14)

                      haiducul [anonim]

                      Asta ar re-stimula mediul privat ,asteptam si altele sa o tineti asa.
                      • -5 (33 voturi)    
                        la fel de buna (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:50)

                        minus [anonim] i-a raspuns lui haiducul

                        pentru stimulare ca si o perfuzie dupa declararea decesului. Si destule "entitati economice" au decedat.

                        Mai bine zis, bine ca au iesit din neputinta de a intelege ce au facut....
                        • +7 (25 voturi)    
                          Ei na (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:57)

                          anonim [anonim] i-a raspuns lui minus

                          Toti crapam!

                          Doar n-ai asteptat sa-ti spuna cineva pe hotnews asta.

                          Se nasc altii si alte entitati economice, mare branza. N-ai plozi ?

                          Costa 1000 ron sa faci o firma. Te opresti o saptamana din baut si rezolvi problema.
                          • +5 (17 voturi)    
                            Asa o sa fac... (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:18)

                            minus [anonim] i-a raspuns lui anonim

                            Ai treptate, dupa faliment m-am facut zilier si m-am apucat de bautura. Bautura s-a scumpit si acum voi plati impozit ca zilier... asta in Romania, dar in Cipru imi merge mai bine cu Ltd-ul, chiar daca m-a costat mai mult de 1000 Ron sa-l fac.
                            Lasand gluma, nu este grija mea cati au crapat.
                            Mai degraba ma bucur ca nu am crapat eu si am apucat sa vad ca ei au inteles ca impozitul minim a distrus mai mult decat a adus.
                            • -4 (8 voturi)    
                              bravo BOC bravo PDL (Joi, 30 septembrie 2010, 7:50)

                              gogu [anonim] i-a raspuns lui minus

                              bravo BOC bravo PDL
                              iata ca guvernul BOC isi tine promisiunile electorale si desfiinteaza birurile impovaratoare impuse de guvernarile pnl-psd
                              bravo BASESCU
                              • +2 (4 voturi)    
                                Buna dimineata ! De Pogea ai auzit? (Joi, 30 septembrie 2010, 11:16)

                                Creator [utilizator] i-a raspuns lui gogu

                                Cam mahmur de dimineata...
                              • +1 (3 voturi)    
                                iesi afara javra ordinara! (Joi, 30 septembrie 2010, 13:02)

                                antiboc anti besescu [anonim] i-a raspuns lui gogu

                                eu propun ca cei care ii preaslavesc pe boc si besescu in legatura cu aceasta masura sa manance numai ce le dau acesti doi hoti ordinari. stiu ca posteaza astfel de mizerii pentru un pumn de banuti pentru ca aici au fost adusi de cei doi.. d in pacate nu isi revinn prea usor si parca iivad ca vor vota cu cancerul portocaliu din nou... n-ai ce sa faci, cand jegurile ajung sa isi de asi ele cu parearea...
                                • 0 (2 voturi)    
                                  Jegurile??? (Joi, 30 septembrie 2010, 19:36)

                                  kidchinot [anonim] i-a raspuns lui antiboc anti besescu

                                  Imi permit sa te intreb cine te crezi sa folosesti un limbaj atat de pervers fata de persoane pe care nu le cunosti avand ca baza doar o opinie exprimata pe internet?? Din ce vad nu esti decat un frustrat caruia nu ii convine sa munceasca ci doar sa primeasca cat mai mult posibil de la stat pentru a sta. Poate ma insel si din cauza lui boc si basescu ti-ai pierdut sjulba/firma si masina si casa si atunci imi pare sincer rau pentru tine. Dar altfel ai mai mult bun simt.
                          • +3 (5 voturi)    
                            Wow! (Joi, 30 septembrie 2010, 8:22)

                            Paulik [anonim] i-a raspuns lui anonim

                            Tu bei de 4000 de lei pe luna? Felicitari!

                            Cand te opresti si tu macar o secunda din baut, gandeste-te cam cum "incurajeaza" statul roman o afacere pornita de la zero.
                            • -1 (3 voturi)    
                              Mersi (Joi, 30 septembrie 2010, 12:17)

                              anonim [anonim] i-a raspuns lui Paulik

                              Da de ce trebuie sa te incurajeze statul ?!?
                              Ce-i vrea, sa-ti aduca comenzi ? Sa-ti plateasca angajatii ? Sa-ti spuna ce sa faci ? Sa-ti de prime pe profit in loc de impozit ?

                              Zi mersi daca mai elimina un pic din coruptie.

                              De asta te doare cat beu eu ? Ca nu te pupa statu pe frunte, de asta stai si freci menta ?

                              Ai fi si tu un pui de soacra.
                        • +4 (8 voturi)    
                          o tii langa? (Joi, 30 septembrie 2010, 9:54)

                          bula [anonim] i-a raspuns lui minus

                          datele sunt la Reg.Com. Firmele suspendate aveau cifra de afaceri ANUALA de 200 euro. Deci lasa-ma cu somerii acestor firme (au platit vreun leu la CAS?). Altele au devenit PFA -s-au creat 75 000 noi PFA sau crezi ca au aparut 75 000 de specialisti/liberi profesionisti in 6 lnui. De cand s-au inasprit conditiile la PFA ai sa vezi miscarea inversa.
                          • 0 (2 voturi)    
                            75 din 200 (Joi, 30 septembrie 2010, 12:22)

                            gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui bula

                            doar ca s-au inchis 200000 de firme si s-au facut 75000 PFA-uri. Restul de 125000 ce mai conteaza, nu?
                      • +3 (17 voturi)    
                        Daca isi mai cereau si scuze pt introducerea lui (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:06)

                        Creator [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

                        Sau macar recunosteau ca nu i-a dus capul si au dat-o in bara serios...
                        • +3 (7 voturi)    
                          datul in bara.. (Joi, 30 septembrie 2010, 9:30)

                          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Creator

                          impozitul minim a fost o masura foarte buna pentru ca a facut curatenie. dar blocarea executarii silite pentru companiile care au de primit bani de la stat, asta ar fi trebuit bagata de la inceput si ar fi ajutat semnificativ. pe de alta parte datoriile companiilor private la stat sunt acum muuult mai mari decat viceversa.
                        • -1 (9 voturi)    
                          Vrei prea multe. (Joi, 30 septembrie 2010, 9:35)

                          haiducul [anonim] i-a raspuns lui Creator

                          Oricum a fost o ,,aroganta",dupa ce au mazilit peste 300 de mii de firme mici,cam greu sa se revina.
                          • 0 (8 voturi)    
                            helooooo (Joi, 30 septembrie 2010, 10:18)

                            suca [anonim] i-a raspuns lui haiducul

                            de unde 300 de mii???
                            de unde ai cifra asta? de la televiziunile de deserviciu national?
                            au fot undeva in jur de 50 de mii.
                            unele nu aveau cifra de afaceri nici cat sa hranesti o persoana.
                            altele raportau un profit aproape de zero dar aveau jeep-uri in curte.
                            si tot asa.
                            firmele cu adevarat productive si competitive nu s-au lovit de problema impozitului minim.

                            a fost o prostie care pana la urma a mai facut si un pic de curatenie.
                            • +1 (3 voturi)    
                              Pai, da... (Joi, 30 septembrie 2010, 11:06)

                              CD [anonim] i-a raspuns lui suca

                              C-asa se face curatenia la romani. La fel ca politica. Din prostie. Sau, ca sa fim blanzi, din greseala.
                            • -1 (1 vot)    
                              pai da (Joi, 30 septembrie 2010, 12:24)

                              gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui suca

                              peste 200 de mii inseamna fix 50 de mii. Ia pune mina pe statistici un pic.
                            • +1 (1 vot)    
                              Din pacate nu pot... (Joi, 30 septembrie 2010, 13:00)

                              haiducul [anonim] i-a raspuns lui suca

                              ...urmari televiziunile de deserviciu,nici macar TVRul,iar cifra asta o stiu de la o persoana care poate a invatat sa numere cu Roberta Anastase.
                      • -2 (2 voturi)    
                        Memorie (Joi, 30 septembrie 2010, 8:59)

                        Forfetar [anonim] i-a raspuns lui haiducul

                        Cre-tinule, cine l-a introdus?
                      • 0 (0 voturi)    
                        speram sa mai aiba ce salva.. (Joi, 30 septembrie 2010, 21:03)

                        lili [anonim] i-a raspuns lui haiducul

                        lipsa unor astfel de masuri a dus la faliment sute de mii de firme si firmulite.....si a crescut numarul somerilor si a crescut deficitul bugetar si a adancit deficitul bugetului de pensii.....ani de zile ii vor trebui Romaniei sa recupereze astia 2 ani pierduti datorita lipsei unor astfel de masuri luate atat de tarziu.......
                    • +18 (18 voturi)    
                      era timpul (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:15)

                      major_ballsack [utilizator]

                      Hallelujah, amen to that, etc.
                    • +11 (31 voturi)    
                      Bravo! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:20)

                      StefanB52 [utilizator]

                      Pentru Boc e foarte simplu sa sprijine la modul real economia. E suficient sa-si anuleze cateva din masurile de pana acum.
                      • -3 (15 voturi)    
                        FYI (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:37)

                        aac [utilizator] i-a raspuns lui StefanB52

                        Impozitul asta a fost introdus de pesedistul care era ministru la vremea aia. S-a si laudat cu el.
                        • 0 (12 voturi)    
                          FMI (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:45)

                          StefanB52 [utilizator] i-a raspuns lui aac

                          Lamureste-ma, care pesedist, care "vremea aia"? Eu stiam ca a fost introdus de Pogea, economistul firmelor lui Videanu si ministru de finante in cabinetul Boc.
                          • +8 (10 voturi)    
                            gratiela iordache - PDL (Miercuri, 29 septembrie 2010, 22:01)

                            adrian [anonim] i-a raspuns lui StefanB52

                            este cea care a gandit forfetarul si face aprte din pdl. ministru era pogea!
                            • +4 (4 voturi)    
                              nu zau... (Joi, 30 septembrie 2010, 8:19)

                              Vale [anonim] i-a raspuns lui adrian

                              In primul guvern Boc,cel care a propus acest impozit a fost Constantin Nita ,fostul ministru al IMM-urilor de la PSD.Si cei de la PDL ,au o vina ca au acceptat.
                              • -2 (2 voturi)    
                                ai dreptate, iliescu e de vina (Joi, 30 septembrie 2010, 10:30)

                                adrian [anonim] i-a raspuns lui Vale

                                pai o fi fost propus de nita dar nu in forma asta.
                                oricum, pentru informarea ta (desi nu pari interesat de corectitudinea informatiilor), pe ordonanta nu apare semnatura niciunui psdist.
                                la momentul adoptarii forfetarului psd a criticat forma in care a fost adoptat.
                                dar daca vrei tu ... putem da vina si pe iliesu
                                cauta stirile de pe hotnews din perioada aia sau da un search "gratiela iordache". este suficient. nu te informa de pe mediafax sau de pe antene.
                              • +1 (1 vot)    
                                Corect. (Joi, 30 septembrie 2010, 13:00)

                                aac [utilizator] i-a raspuns lui Vale

                                Constantin Nita era ministrul IMM-urilor si dupa ce a iesit de la guvernare eu l-am auzit cu urechile mele laudindu-se pe posturile de televiziune ca el este autorul si impunatorul forfetarului. Era teatral si categoric.

                                Ca PDL a acceptat cartoful fierbinte de la pesedei asta e alta poveste si au aceasta responsabilitate. De-aia salut gestul lui Boc. Era o indreptare necesara.

                                Scuze daca nu m-am exprimat exact de prima data. Nu-mi aminteam detaliile.

                                Tnx Vale!!
                        • +2 (2 voturi)    
                          Pogea & Co (Joi, 30 septembrie 2010, 8:44)

                          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui aac

                          Impozitul asta a fost introdus cand ministru de finante era Pogea si prim ministru, desigur, Boc. Singurul pesedist de pe la ministerul de finante era secretarul de stat Gherghina a carui activitate a fost atat de apreciata incat a ramas secretar de stat pana in zilele noastre. Asa incat, pesedist sau nu, ce a facut el a fost asumat de PDL cand l-a pastrat in functie. Si, oricum, Pogea a fost cel care s-a laudat cu impozitul minim si i-a facut campanie peste tot, inclusiv, plin de curaj, in emisiune la nervosii cu spume de la antena 3.
                          • 0 (0 voturi)    
                            Am raspuns mai sus (Joi, 30 septembrie 2010, 13:02)

                            aac [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

                            Pogea a respectat doar intelegerea din coalitie.
                    • +9 (11 voturi)    
                      Bun .... Foarte bun! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:27)

                      SHEAPA [utilizator]

                      (null)
                    • +1 (11 voturi)    
                      WTF (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:29)

                      Adonis [anonim]

                      Să mă iertați dar nu pricep care-i diferența între noul forfetar și eliminatul impozit minim.... Sau poate am pricipit eu greșit, dar ce aduce nou treaba asta?
                      • 0 (6 voturi)    
                        si eu vreau sa stiu (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:50)

                        I [utilizator] i-a raspuns lui Adonis

                        .
                      • -1 (7 voturi)    
                        ce aduce nou? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:52)

                        minus [anonim] i-a raspuns lui Adonis

                        starpim minimul si maximizam forfetarul
                      • +5 (7 voturi)    
                        Este acelasi (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:59)

                        gdans [utilizator] i-a raspuns lui Adonis

                        S-a eliminat impozitul forfetar ( minim ).
                      • +2 (4 voturi)    
                        despre impozitul minim (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:33)

                        Simona [anonim] i-a raspuns lui Adonis

                        eu am inteles ca se va stabili un impozit minim (sau forfetar) doar pt anumite domenii ( retaursante, frizerii etc.)
                        • +2 (2 voturi)    
                          imp min (Joi, 30 septembrie 2010, 9:23)

                          coolman [anonim] i-a raspuns lui Simona

                          Acum sa fim seriosi, la restaurante, baruri, cluburi etc chiar e nevoie. Aia nici nu stiu cum se foloseste casa de marcat.
                      • +5 (5 voturi)    
                        in unele tzari UE (Joi, 30 septembrie 2010, 9:58)

                        bula [anonim] i-a raspuns lui Adonis

                        exista "indicatori sectoriali". De exemplu: pizzerie in oras mic nu are voie sa declare mai putin de X pe an. Tutungeria in oras mediu nu are voie... Daca declari mai putin vin controale la sange si TE USTURA daca ai mintit. Noi avem carciumi la oras care declara 1000 de euro PE AN (rezulta ca isi platesc furnizorii la negru, salariatii la negru si iata lantul evaziuni fiscale). Astept minusuri de la postaci!
                    • -13 (21 voturi)    
                      Impozit minim (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:31)

                      niculita30 [utilizator]

                      Dupa ce a distrus pepiniera activitatii private romanesti si a dat o lovitura naucitoare bugetului acum poate sa-l elimine.
                      In primele 6 luni 134000 de firme dadusera faliment si si-au suspendat activitatea de 18,5 mai multe firme fata de anul anterior.
                      Acum sunt falimentate peste 400000 de firme din care sigur mai mult de jumatate din cauza impozitului minim.
                      Asta inseamna ca acestea nu mai platesc TVA nici contributii la fondul de pensii ci dimpotriva fostii salariati iau "SOMAJ"
                      Intr-o tara asta se numeste :Subminarea economiei natiomale'
                      Modificare Codului Fiscal IN CIUDA LEGII SI LIPSA DE PRVIZIBILITATE A TAXELOR SI IMPOZITELOR au determinat o suspiciune asupra mediului economic romanesc neintalnita.
                      Acestia : Nu stiu ca nu stiu! :(((
                      • +2 (4 voturi)    
                        134000 (Joi, 30 septembrie 2010, 9:47)

                        unu [anonim] i-a raspuns lui niculita30

                        Din cele 134.000 de firme, probabil ca erau vreo mie care injca lucrau si nu si-au permis sa plateasca acest impozit din diverse motive...restul erau metode de spalat bani, firme cu datorii etc.. care nu aduceau oricum nimic bun...E ca si in vanzari...stai bine cu vanzarile dar prost cu incasarile. Cam asa era si intre stat si firmele astea. Figurau doar cu numele.
                    • -1 (15 voturi)    
                      Hi (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:33)

                      Catalin [anonim]

                      Bravo boc , in sfirsit ai facut si tu ceva,,,,
                    • +4 (12 voturi)    
                      IN SFARSIT (Miercuri, 29 septembrie 2010, 18:34)

                      aaa [anonim]

                      ce prostie a fost si asta !
                    • -5 (9 voturi)    
                      A spus Emil Boc? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:02)

                      Frobenius [anonim]

                      Emil Boc tot spune.
                      Ne spune Emil Boc ce se va intimpla cu registrele? Daca "forfetar" nu este, nici ordine in registre nu este.
                      Sau poate ne va spune domnul Basescu, un alt entuziast al ordinii prin registre. Daca, Doamne fereste, se face dezordine la loc? Sau daca iar creste evaziunea fiscala?
                      Cine plateste?
                    • +1 (15 voturi)    
                      Penibil ! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:06)

                      Catalin [anonim]

                      Intai ne pun bete in roate, apoi ni le scot si lumea zice ca e bine !

                      E ca bancul cu rabinul: se plangea ca nu are loc in casa. Dumnezeu i-a spus sa bage si animalele in casa. Apoi rabinul s-a plans ca e si mai rau. Dupa ce Dumnezeu i-a zis sa scoata animalele, rabinul se bucura foarte mult..."ce bine e..." :)
                    • -2 (10 voturi)    
                      impozit minim (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:11)

                      El Zorab [anonim]

                      O... pasa... cat de darnic esti!(?)...
                    • +6 (16 voturi)    
                      Foarte bine!!! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:13)

                      IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

                      Felicitari! Decizii bune si mult asteptate de mediul de afaceri. Desigur ca "opozitia" are o cu totul alta "parere". Chiar si lucrurile si deciziile bune ale guvernului vor fi prezentate cu susul in jos. In acest sens postacii anti isi vor face aparitia incolonati si isterici asa cum bine ii cunoastem sa urle ca nu e bine. Ca binele e defapt rau.
                      • -4 (10 voturi)    
                        mai inteligentule ! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 23:35)

                        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                        Ce rost a avut legea asta de o scot acum ?
                        A distrus multe firme mici, a generat multi someri (care cer ajutor de somaj), a desfiintat multe joburi care plateau, macar, toate impozitele...tanda pe manda ....MINUS la buget si plus la nenorociti..
                        Unde este binele , ma aberantule fierbinte ?
                        Ca, uite, m-ai enervat si vorbesc ca tine,,,
                        Scuze, uite m-am calmat, incearca tu sa faci o firma, cu bani imprumutati din banca, cu apartamentul pus gaj, in conditiile unei fiscalitati si legislatii care se schimba zilnic..etc. si mai injura opozitia daca iti mai vine.
                        Chiar sunt curios...tu IC Breteanu leberalul socialist din ce traiesti?
                        Hai, pe bune !
                        Ca dai in bugetari, dai in micii intreprinzatori romani, dai in profesiile liberale, dai in toata lumea....da' tu, tu cine esti si din ce traiesti?
                        Uite, eu sunt inginer si trag intr-o multinationala, care azi e, maine....nu se mai stie, se muta in China...
                        Dar tu? hai zau !
                        • +3 (7 voturi)    
                          prin ce minune? (Joi, 30 septembrie 2010, 10:01)

                          bula [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                          o firma cu cifra de afaceri de 200 de euro PE AN are angajati pt.care plateste si CAS? Imi explici si mie? Iar cate firme au avut aceasta cifra de afaceri vezi la RC (parca cel putin 75000). Iar daca ii sustii pe cei ce lucreaza NUMAI la negru, u te plange ca bugetul e mic si nu sunt bani pt.. si pt...
                      • 0 (4 voturi)    
                        si eu sunt curios (Joi, 30 septembrie 2010, 7:53)

                        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                        cine esti tu de aperi ca pora, guvernarea portocalie indiferent ce ar face?uite eu sunt economist,am facut infarct la 37 de ani de la munca nu de la spart seminte,acu mi-am facut o firma si eu comand eu execut dar nu in domeniul profesiei de baza.revenind, sa luam masurile lui boc la bani marunti:deci maxim 2000 de locuri de munca ptr ca a dat o masura la care are alocati 65 de mil de euro( 50 de salariati*40 de firme cu ajutor de cate 5 mil=2050 salariati):impozitul pe profit in trimiestrul 4 se plateste la nivelul celui din trimestrul 3 si se regularizeaza la declaratia anuala parca pe 25 aprilie;iar singura masura care face bine ca se vor compensa sumele de primit cu cele datorate sunt in stare sa pun pariu ca o sa se faca pe categorii de taxe,adica daca ai tva o sa compensezi cu impozit pe venit sau profit dar daca ai de luat tva si de dat cas nu o sa se mai poata..haii,care tii pariul?
                        • 0 (2 voturi)    
                          chiar esti economist? (Joi, 30 septembrie 2010, 19:48)

                          KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

                          Imi pare rau dar asta nu o inteleg nici cum 40*50=2050?? nu e 2000??intreb pentru ca aceasta insignifianta greseala ma face sa imi pierd increderea in capacitatile tale ca ecnomoist si sa nu am incredere in veridicitatea afirmatiilor tale. Si cum poti sa spui ca din 65 milioane vor primi ajutor de cate 5 milioane 40 de firme?? chiar nu inteleg logica asta. Poate ma lamuresti dumneata ca eu sincer sunt pierdut in urma calculelor tale.
                          • 0 (0 voturi)    
                            scuze (Joi, 30 septembrie 2010, 23:50)

                            laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui KidChinoT

                            am gresit,ma gandeam la alte calcule.
                          • 0 (0 voturi)    
                            dar (Joi, 30 septembrie 2010, 23:51)

                            laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui KidChinoT

                            dar cifra e nesemnificativa...a angajarilor.
                            • 0 (0 voturi)    
                              nu chiar (Marţi, 5 octombrie 2010, 2:06)

                              KidChinoT [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

                              Pentru punctul de vedere pe care il exprimi cifrele sunt un argument puternic. Dar altfel sunt de accord nu cifrele sunt cele importante, pentru ca toate cifrele acelea sunt de fapt oameni. Mai important ar fi sa vedem cum putem ajuta aceasta decizie de investitie in economie cat minuscula ar fi ea. Hai sa facem un exercitiu de critica constructiva, sau nu ?
                      • +1 (5 voturi)    
                        Bucura-te! (Joi, 30 septembrie 2010, 8:46)

                        George [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                        Am indoieli ca ai fi un inteprinzator, cred ca traiesti din banii de la stat la marele greu, de aia ar trebui sa te bucuri. Dar am indoieli ca nu te-ai bucurat si cand acelasi Guvern a impus acest impozit. Atunci, cand ai judecat corect?
                    • +2 (16 voturi)    
                      si ce e de lauda? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:13)

                      George [anonim]

                      Si ce e de lauda in asta ? Nu ei l-au bagat desi a gemut intreaga medie de efectele perverse ce le va genera ?
                      Eu insumi mi-am luat voturi si injuraturi de la votacii de pe aici.

                      Acum lauda mare ca il elimina dupa ce au nenorocit micile firme de familie, de subzistenta in care oamenii castigau cat sa nu cereseasca de la stat ajutoare si asistenta ?!

                      Nu e rusine obrazului !
                      • -1 (15 voturi)    
                        Mda... (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:43)

                        IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui George

                        Mai Georgele esti penibil de-a dreptul dar mi-as pierde cu siguranta vremea daca as incerca sa-ti explic de ce... Sa inteleg ca nu este un lucru bun ceea ce e decis guvernul Boc, nu? Rau e sa fii fanatic si sa urasti visceral ceva si pe cineva... Chiar si atunci cand face ceva bine.

                        P.S. Introducerea acestui impozit se datoreaza in proportie de 100% tovarasilor de la PSD. Tovarasul Nita, fostul ministru al IMM-urilor iti spune ceva????? PDL a gresit ca a acceptat aceasta forma de impozitare care, fie vorba intre noi, exista in mai toate tarile membre ale UE!!!! Un exemplu relevant este Germania. Se presupune ca daca ai firma ai si activitate pe ea si iti poti plati un impozit minim. Nu?
                        • 0 (14 voturi)    
                          tovarase (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:24)

                          George [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                          Tovarase, esti penibil matale cat si votacii.
                          Pe intelesul tau este ca si cum iti infig cateva piroane in picioare, si dupa ce ti le scot peste 1 an jumate , matale o sa fi foaaaaarteee recunoscator ca vai ce lucru bun am facut.

                          Cam asta se face in societetea noastra de cca 20 de ani.
                        • -1 (5 voturi)    
                          FYI (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:30)

                          Gigi [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                          Impozitul minim se plateste si daca nu dai nici o factura, adica nu ai activitate.

                          In Franta a fost inainte de criza, dar la-u scos in 2008 (cred) cand a venit criza si pe la ei.
                          • +4 (6 voturi)    
                            fyi..reloaded (Joi, 30 septembrie 2010, 9:37)

                            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                            daca un milion de srl-uri nu taie facturi statul tot trebuie sa plateasca o armata de functionari ca sa munceasca 10% din ei sa verifice milionul de srl-uri. deci statul are niste cheltuieli chiar daca tu nu ai nici un venit.
                            din pacate societatea moderna te pune deseori sa platesti aiurea pentru ca dorel de langa tine nu este la fel de cinstit si cineva trebuie sa stea sa verifice acest lucru.
                            • +3 (5 voturi)    
                              foarte OK. (Joi, 30 septembrie 2010, 10:06)

                              bula [anonim] i-a raspuns lui pehash

                              de acord cu ce zici. MAI ADAUG: ca e este IMPOSIBIL sa controlezi 650 000 de firme IMM. Un singur inspector, o singura data pe an si o singura zi de control (ipoteze aberante si control cu eficienta NULA) ar fi 650 000 zie inspector, adica 33 000 de inspectori la timp plin numai pt. fisc. Dar la ITM, la mediu, la sanitar-veterinar? Dar la marile firme? Cifrele astea nu apar la urlatorii de sticla (' organele sa-si faca datoria" ).
                              • -1 (5 voturi)    
                                Asadar (Joi, 30 septembrie 2010, 11:20)

                                C [anonim] i-a raspuns lui bula

                                Mai multi inspectori n-avem de unde lua/cu ce-i plati, pentru ca.
                                Sa facem o legislatie simpla si eficienta, care sa nu mai necesite controale de saptamani sau luni de zile, nu putem, pentru ca.
                                Sa dam niste pedepse aspre, dar corecte si sa eliminam coruptia macar la fisc, nu putem, pentru ca.

                                Pentru ca nu putem face nimic din toate acestea (putem insa avea mai multi ofiteri de servicii secrete decat oricine altcineva in UE si nu numai -- ASTA putem, pentru asta avem si bani si toate cele), atunci solutia se impune de la sine -- sa reducem numarul de firme din economie la nivelul celui pe care le putem controla eficient.

                                Solutie exceptionala, garantata 100%.

                                Numai in Romania.
                                • +1 (3 voturi)    
                                  pentru ca (Joi, 30 septembrie 2010, 11:40)

                                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui C

                                  pentru ca ai picat tu de fazan si aia care ar trebui sa faca ceva sau sa voteze sunt in aceeasi oala cu tine. de unde ai mai scos-o si pe asta cu ofiterii?
                                  cine numara ofiterii de servicii secrete? e o lista publica, cu cnp-uri si adrese? singura comparatie relevanta este ce procent din bugetul statului au serviciile secrete din Romania comparativ cu alte tari.
                                  nu-i mai lasa pe altii sa gandeasca pt tine.
                        • +2 (4 voturi)    
                          nu mai dezinforma (Joi, 30 septembrie 2010, 8:48)

                          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                          PDL a aprobat de la bun inceput aceasta masura. Facea Pogea turul televiziunilor. Plus ca, daca vroiau cu adevarat puteau sa il scoata de cand a iesit PSD-ul de la guvernare in cazul in care PSD-ul ii incurca pe ei. Incearca si tu sa-ti castigi banii si sa postezi argumentat.
                      • +3 (7 voturi)    
                        Nu e asa (Joi, 30 septembrie 2010, 6:47)

                        radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui George

                        Majoritatea 'firmelor" care au disparut erau create artificial tot de cei cu afaceri "babane" . Era o manevra de a- si imparti afacerea in mai multe mai mici, tocmai cu scopul de a plati taxe si impozite mai mici la stat. Cu acest impozit minim ( care nu e acelasi lucru cu cel forfetar!) i-a obligat sa revina la situatua reala. E o manevra pe care o cunosc toti cei care au avut de- a face de-a lungul anilor ( caci e veche metoda) cu mediul de "afaceri" din Romania. Sau care se documenteaza din mediul economic, si nu din televiziunile unora si altora. Nu cred ca aveti vreo cunostinta sau vreun vecin "cu chiosc de cartier" care si- a inchis activitatea din cauza acestui impozit minim... Din fericire pentru statul roman, oamenii simpli cu afaceri modeste si cinstite platesc impozitele...
                    • +8 (12 voturi)    
                      diferenta (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:15)

                      anonim [anonim]

                      in sfarsit, am scot caprele din casa! multumim, domnu boc, sunteti mare boier!

                      @ Adonis: noul impozit se va aplica doar in unele domenii, cum ar fi restaurantele, de exemplu, unde evaziunea reprezinta 99% din activitate. Impozitul eliminat acum se aplica tuturor firmelor, chiar si celor care nu puteau lucra decat cu facturi de intrare/iesire, deci puteau fi urmarite permanent ce cifra de afaceri au, ce profit au, etc.
                    • -1 (17 voturi)    
                      Asa... (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:41)

                      Dee [anonim]

                      si? Acum ar trebui sa fim recunoscatori si sa ii multumim din inima Partidului? Eu tot nu redeschid firma, Boc. De-aia, pentru ca nu stiu ce alta "masura anticriza" inventezi saptamina ailalta.
                      • +4 (14 voturi)    
                        Hahahaha!!! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:56)

                        IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui Dee

                        Ai avut firma? Hai nu zau? De ce te-as crede? doar pentru ca o spui tu? Si cum adica nu redeschizi firma? E in adormire, in hibernare? In conservare? Mai Dee, las-o jos ca macane! Esti doar un impostor propagandist.
                        • -1 (5 voturi)    
                          BAI LEBERALULE ! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 23:46)

                          Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

                          Nu stiu de ce (intuitie feminina daca vrei) cred ca tu esti un amarat, fara multe studii si diplome, care ai oarece ura impotriva patronilor (de orice fel).Pai, amice, Baselu...idolul tau zice ca e leberal, ca tine...adica procapitalism, anticomunist.
                          Tu reactionezi ca un proletar exploatat....nu suna bine!
                          Vrei capitalism? Da sau Ba ?
                          Vrei capitalism strain sau autohton? Aud?
                          Esti un patriot autentic deci?
                          Cum dracu vrei sa apara capitalism romanesc in Romania fara capital si punand biruri?
                          Eh, de ce naiba te intreb eu astea?
                          Ti-a zis cineva ca esti de stanga? Nuuu????
                          nasol.
                          • +2 (2 voturi)    
                            Lasa-l, soro... (Joi, 30 septembrie 2010, 11:27)

                            C [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                            Nu vezi ca a gresit vocalele, a pus "e" in loc de "a" si vitavercea???
                    • 0 (12 voturi)    
                      tarziu (Miercuri, 29 septembrie 2010, 19:49)

                      terka [anonim]

                      foarte tarziu. frectie la picior de lemn. nu am de ce sa-l laud pt aceasta masura ca nu l-a dus mintea sa scoata nenorocitul de impozit minim mai devreme. a distrus economia, ar trebui trasi la raspundere pentru subminarea economiei de stat, nu sa fie laudati.
                      totusi, rasuflam usurati.
                      • +2 (8 voturi)    
                        halal (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:27)

                        vasy [anonim] i-a raspuns lui terka

                        subminarea economiei de stat?
                        • -1 (7 voturi)    
                          da (Miercuri, 29 septembrie 2010, 22:56)

                          terka [anonim] i-a raspuns lui vasy

                          da, mah, da, subminarea economiei de stat. ai citit bine. pana una alta, economia privata varsa bani unde...?
                          surpriza !!!!


                          la stat !!!

                          deh, cap avem , minte ne mai treb''e
                    • -2 (6 voturi)    
                      ''bune'' masuri... (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:17)

                      om bun [anonim]

                      stiati ca la Botosani firmele primesc somatia si titlul executoriu in acelasi plic,in 5 zile de la scadenta???:)))))asa ca scaderea procentului de dobanda de intarziere nu ajuta cu nimic firmele.nu mai apuci sa platesti majorari pentru ca ti-a si blocat contul pentru debite neplatite in termen de 5 zile de la scadenta!
                      vom ajunge sa platim la stat ca la c.u.r.v.e.,adica inainte de scadenta:))))
                      reduceti impozitele,hotilor!
                    • -2 (8 voturi)    
                      Pentru cat timp? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:42)

                      Gigi [anonim]

                      Si masurile astea cate saptamani o sa dureze? Pana apar altele?
                    • -1 (9 voturi)    
                      Multumim pentru nimic, ageamiiilor (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:00)

                      daktari [anonim]

                      Un guvern competent n-ar fi introdus niciun impozit pe timp de criza, ci si-ar fi redus cheltuielile nesimtite cu camarila flamanda.

                      Motivatia cu reducerea evaziunii a fost praf in ochi: cei care plateau oricum, au platit si aberatia asta, cei care faceau evaziune au facut in continuare.

                      Insa pentru incompetentul Pogea a fost mai usor sa ceara taxa de protectie decat sa puna finantele in buna regula.
                      • +3 (3 voturi)    
                        Fi corect (Joi, 30 septembrie 2010, 8:16)

                        Vale [anonim] i-a raspuns lui daktari

                        Aceasta masura s-a luat in guvern la propunerea lui Constantin Nita de la PSD.Cei de la PDL,au vina ca au acceptat asa ceva.Dealtfel,Nita a recunoscut ca el a propus acest impozit.
                    • +1 (7 voturi)    
                      Oare de ce? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:05)

                      nelamuritu [anonim]

                      Din cate inteleg, se plica impozit forfetar pe principiul ca "se fura, to'arasi".
                      Pai, zic si eu, dece nu-i prindem pe cei care fura si sa-i lasam pe ceilalti in pace, nu sa-i numim pe toti hoti? Aaaa, cred ca de fapt hotii sunt "de-ai nostri, de la partid"...
                      • -2 (2 voturi)    
                        pentru ca... (Miercuri, 29 septembrie 2010, 23:01)

                        terka [anonim] i-a raspuns lui nelamuritu

                        ...e mai usor asa. altfel e de munca. si cine are chef de munca ????
                      • +2 (4 voturi)    
                        aritmetica! Iarasi! (Joi, 30 septembrie 2010, 11:03)

                        bula [anonim] i-a raspuns lui nelamuritu

                        cum controlezi MACAR odata pe an 650 000 de firme? Cat costa? ai nevoie de 35 000 de inspectori numai la fisc, PLUS altii pt.ITM, altii pt. mediu si sanitar0veterniar, altii pt. pompieri etc. Pe astia ii platesti TU?
                    • +4 (8 voturi)    
                      OK a fost o tampenie. Cine raspunde? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:33)

                      Justin Puscasu [anonim]

                      As vrea sa vad o estimare obiectiva, facuta de un economist recunoscut, a efectelor acestei masuri "de criza". Adica cifre: cu cat a scazut evaziunea, cu cat a crescut somajul, cat s-a incasat, cat nu s-a mai incasat, ce-am luat pe mere, cat am dat pe pere etc.
                      Si pe urma as vrea sa vad ca cineva isi asuma raspunderea pentru toate astea, daca nu juridic, macar prin celebra formula "am fost un dobitoc!".
                      • +2 (6 voturi)    
                        ratinament corect (Miercuri, 29 septembrie 2010, 23:00)

                        terka [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

                        absolut corect rationamentul tau ! felicitari!


                        stai usor, dobitocul nu o sa apara....
                    • +2 (6 voturi)    
                      rationament (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:40)

                      florin [anonim]

                      daca a eliminat impozitul minim inseamna ca era antieconomic pentru ca un guvern responsabil asa cum se prezinta boc face tot ce-i sta in putinta sa relanseze economia
                      daca e asa insemna ca acel impozit a adus (asa cum stim cu totii )grave prejudicii economiei si poporului roman
                      daca e asa si e clar ca e asa ce mai cauta acest guvern la palatul victoria?
                      firesc ar fi sa fie la dna sau macar sa-si prezinte demisia
                    • +5 (7 voturi)    
                      prea tarziu prea putin (Miercuri, 29 septembrie 2010, 22:43)

                      bob [anonim]

                      Sunt angajat in privat, am sub 35 de ani. Fix cand s-a introdus impozitul minim, intentionam sa-mi fac un srl cu un prieten in speranta ca poate in timp apare ceva si ne mai completam veniturile, in cel mai rau caz, sau poate in timp, 1-2 ani se ridica si putem renunta la serviciul actual. Cum costurile se anuntau exagerat de mari doar pentru a avea o forma legala in caz ca "apare ceva",(contabil, impozit minim,taxa radio, si alte tampenii de care poate nici n-am auzit), am renuntat. A fost cea mai tampita chestie pe care o puteau face. Multi ziceau ca "domne daca n-ai nici 400 euro mai bine inchizi", dar daca tocmai vreau sa deschid si nu am absolut nici un venit ? Ce fac? Sa aduc bani de acasa? Pentru ce ? Sa le umflu lor poponeata ca sa asfalteze strazi prin Bucuresti care sunt perfecte si nu au nevoie de reparatii ? Probabil o sa revin asupra proiectului acum ca s-a scos tampenia asta, dar mi-a ramas un gust tare amar.
                      • +2 (8 voturi)    
                        Multi ziceau... (Joi, 30 septembrie 2010, 0:12)

                        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui bob

                        Citatul corect: "cine nu poate sa dea 500 de euro la stat nu merita sa existe".
                        Nu "multi" ci doar patru oficiali:
                        - de la Ministerul finantelor: G. Iordache (secretar de stat) si Pogea (ministru)
                        - Emil Boc (prim ministru)
                        - Traian Basescu (presedinte)
                        Mai multi au fost cei care au ingurgitat prostia. Ei sint "telespectatorii", cei care inghit pe nemestecate tot ce li se ofera cu "generozitate". Este mai simplu asa, nu trebuie sa faci nici un fel de efort.
                        Aceleasi patru personaje au categorisit o intreaga patura sociala drept "evazionisti". Pentru ca nu plateau impozitul pe profit, impozit pe care nici nu aveau obligatia sa-l plateasca, fiind IMM-uri platitoare de impozit pe incasari.
                        Aceleasi patru personaje au sustinut o masura care se abatea grosolan de la prevederile Codului Fiscal. Si care, cel mai grav, a avut drept efect descurajarea unor initiative (cum ti s-a intimplat tie), posibile mici remedii anti-criza.
                        Scuze? Sa fim seriosi, nu se obisnuieste de la o anumita functie in sus.
                        Aberatia forfetara (recunoscuta ca atare) va fi scoasa pina la urma. Cine mai are resurse sa-l creada pe Emil Boc poate sa se bazeze pe declaratia sa recenta (a mai "scos" acest impozit de citeva ori). Ramine insa o intrebare. Cine plateste?
                        • -1 (3 voturi)    
                          Nimeni! (Joi, 30 septembrie 2010, 8:29)

                          Paulik [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

                          Nimeni nu a platit pentru nimic de 20 de ani incoace (si nici pentru ce au facut pana acum 20 de ani, nu prea am auzit de activisti de partid pedepsiti, securisti pedepsiti etc). De ce ar incepe acum, cand si-au construit cu multa migala marile aspiratoare de bani din bugetul de stat in buzunarele lor?
                      • +1 (3 voturi)    
                        MICA FIRMA PRIVATA (Joi, 30 septembrie 2010, 10:59)

                        Mihaela [anonim] i-a raspuns lui bob

                        din pacate , te felicit .... ai perfecta dreptate .
                        in anul 2004 eu si sotul ne-am facut o firma de termopane si un magazin mic ( la tara ) . in decursul a doi ani am angajat cu carte de munca aproximativ 6 oameni ( unde sa fim seriosi aveam de platit o gramada de datorii la stat ) . in momentul in care a venit criza ....... s-a terminat si afacerea . de ce ? pentru ca lumea nu isi mai pune termopane ( ca tot omul ) pentru ca isi fac niste calcule si auzind cat de adanca este gropa - ca nu se vede fundul , se gandeste ....." daca am stat atatia ani fara termopane pot sa mai stau inca pana se termina criza ... :)" ... si am stat la taina cu sotul ... ce sa facem .... si nu am inchis firma pentru ca a costat o gramada de bani .... si am platit si platim in continuare impozit pe afacere care nu merge , tot datorita ilustrilor guvernanti .... pemagazinul l-am inchis iar pe firma de termopane a ramas angajat numai sotul ... iar bieti angajati sun muritori de foame ( sincer ) ..... te felicit ca nu ti-ai deschis firma ca - eu cu banii de la serviciul privat pe care il am .... platesc darile la firma mea ... si nu sunt putini bani .... poate peste cativa ani ... se va merita sa-ti deschizi o afacere , dar nu uita sa ai neaparat un o mica camera unde vei depozita normele metodologice , ordonante de urgenta si nelipsitul codul fiscal .... de sute de mii de pagini dealungul timpului modificat de capete luminate .
                    • +1 (3 voturi)    
                      Imi permite domnul Ialomitianu... (Joi, 30 septembrie 2010, 8:20)

                      Paulik [anonim]

                      ...sa nu am incredere in calculatul "impact" de un miliard de lei? De unde vin ei cu calculele astea?

                      Presupun ca a fost vreun "capabil" care a calculat venituri fabuloase la buget prin cresterea TVA-ului la 24% , dupa care au vazut ca de fapt au scazut vanzarile cu 10%. Probabil ca habar n-au de faptul ca exista cerere elastica, inelastica etc etc (notiunile de baza predate in liceu).

                      Chiar, cred ca ar fi amuzant sa dezvaluie publicitatii felul in care calculeaza ei cum sta treaba cu economia Romaniei si ce trebuie sa faca. Probabil ca nu depasesc nivelul de regula de 3 simpla: "crestem impozitele cu atat, atunci incasam atat"
                    • +2 (2 voturi)    
                      Inlaturarea unei masuri proaste (Joi, 30 septembrie 2010, 8:29)

                      cir [anonim]

                      Inlaturarea unei masuri proaste sper sa reprezinte inceputul unei serii de reforme REALE si benefice pentru mediul de afaceri. Poate n-ar fi rau si scutirea de TVA pe domeniul constructii, cand a fost aplicat mai inainte s-au vazut efectele.
                    • +1 (3 voturi)    
                      Multumim din inima (Joi, 30 septembrie 2010, 9:20)

                      Popescu [anonim]

                      Cu o mana dau (inapoi ce-au luat) si cu alta iau - vezi aberatiile cu protectia muncii: http://subiectiv.ro/subiectiv/cursuri-de-protectia-muncii-obligatorii-pentru-angajatori-ce-inteligent-a-venit-cu-ideea/
                      • 0 (2 voturi)    
                        Poanta e veche (Joi, 30 septembrie 2010, 10:25)

                        OZ [anonim] i-a raspuns lui Popescu

                        Prostu-i nou... Obligativitatea cursurilor de protectia muncii pentru angajatorii cu firme foarte mici si care mai indeplinesc si nush'ce alte criterii exista de cativa ani buni. Dar ce sa vezi, "profesionistii" presei au gasit un subiect... comentatorii de pe margine huiduie...
                        Prefer sa trec cu caravana. Latrati baieti, latrati!
                    • 0 (2 voturi)    
                      Chiar ca e culmea PROSTIEI si a INCOMPETENTEI (Joi, 30 septembrie 2010, 10:05)

                      Drunk Sailor [anonim]

                      sa prezinti drept o masura nemaipomenita , un castig pt agentii economici, retragerea unei masuri economice pe care chiar tu (guvernul ) ai promovat-o si ai pastrat-o aproape jumatate de an ( forfetarul ) . aceasta este masura incompetentei clicii portocalii dirijata de la cotroceni .
                      astept dupa acelasi tipar declararea cu multa emfaza a ,,cresterii'' salariale in sistemul bugetar cu 10-15 %, ulterior scaderii acestora cu 25% ( de fapt 40% in unele sectoare ) .
                      mai fartatilor portocalii chiar ne socotiti prosti gramada ? incompetenta crasa trebuie sanctionata urgent , incepand de la cel mai inalt nivel. rusine sa va fie voua si tuturor trompetelor care mai au obrazul sa va sustina !
                      • +2 (2 voturi)    
                        se pare ca da (Joi, 30 septembrie 2010, 11:25)

                        dorin [anonim] i-a raspuns lui Drunk Sailor

                        guvernul ne crede prosti si uituci.
                        Ba chair incearca - vezi unele postari de mai sus - sa ne "convinga" ca introducerea forfetarului a fost facuta de......de...desigur de PSD.
                    • +1 (1 vot)    
                      Analize (Joi, 30 septembrie 2010, 10:24)

                      berger [anonim]

                      Cate analize si tocari marunte se fac in tara aceasta, te doare capul. A fost o tampenie impozitul, e clar, mai ales ca banii se duceau fix in deficitul bugetar nu in investitii sau in merele elevilor. DAR nu acest impozit a distrus economia, ce naiba, iesiti din propaganda aceasta de tipul celei anti-capitaliste si anti-imperialiste a lui Ceausescu. Ca sa distrugi economia iti trebuie un sistem plin de parghii ca cel realizat si consolidat de minunatele guverne din anii 90. Lovitura de gratie a dat-o economiei guvernul aiuristic PNL, si cel putin pentru mine, aceasta este cel mai dureros. In fine, m-am resemnat.
                      Sic transit gloria mundi...
                    • 0 (2 voturi)    
                      In aceasta (Joi, 30 septembrie 2010, 10:39)

                      jean [anonim]

                      perioada,in tara asta,daca rationezi esti portocaliu.Poate sa-mi spuna cineva,cinstit,o firma care a dat FALIMENT,fix din cauza forfetarului?Retragerea forfetarului este o dovada de slabiciune a guvernantilor,o cedare la presiunea mediatica si politica.Abia astept sa vad mariri de salarii bugetare in conditiile unui deficit bugetar de 4,4 sau 3%.
                      • +1 (1 vot)    
                        ca prin miracol (Joi, 30 septembrie 2010, 11:07)

                        bula [anonim] i-a raspuns lui jean

                        in aceeasi perioada au aparut 75 000 de PFA. Or fi aparut atatea genii liberal-profesioniste in TREI LUNI? Acum, ca se strange surubul la PFA, incepe fenomenul INVERS. Ce se va mai comenta acum? ca guvernul a falimentat PFA?
                    • 0 (2 voturi)    
                      Ok (Joi, 30 septembrie 2010, 11:05)

                      Nicu [anonim]

                      Masurile luate mi se par o gura de aer. Sunt apolitic dar aseara am vazut conferinta de presa a lui Boc. Masurile luate sunt ca o gura de aer. Bineinteles, am amendamente dar nu le dezbat aici. Las asta celor cu prea mult timp.
                    • +1 (1 vot)    
                      pacat (Joi, 30 septembrie 2010, 11:08)

                      lucyan [utilizator]

                      ca vine tarziu...
                      sau pacat ca iar or sa aiba os de ros tembeliziunile...
                      pacata ca unii recunosc ca in hoteluri, restaurante, etc., este necesar...
                      oare cei ce lucreaza aici ce parere au? cei cu zeci de firmullite pe comert, si care au numai pierderi de ani de zile, oare din ce traiesc?
                      oare de ce trebuie sa fim multumiti ca sunt oameni de bine care contribuie "macar" cu putin la stat? legea nu este la fel pentru toti?
                      oare pentru ce platim o armata de oameni in finante, curte de conturi, garda financiara etc., ? de ce este nevoie de legi speciale pentru a colecta taxele si impozitele? care sunt pedepsele pentru cei care nu le platesc? dar pentru cei care inchid ochii?
                      de ce nu luam exemplu de la americani?
                      la noi orice lucru normal este ilegal, anormalul facad parte din cotidian, infractorii facand parte din sistem: juridic, politic, administrativ, etc...
                      sunt de acord ca aceasta masura cu impozitul forfetar nu a fost tocmai buna, mai ales momentul, insa nu pot sa nu fiu de acord cu cei care afirma ca era necesara... acum si-a atins scopul, restul trebuie sa-l faca organele abilitate, as fi curios cati someri primesc ajutor de somaj si lucreaza in continuare...
                      romanul este foarte inventiv, cand vine vorba sa ia de la stat, asta din cauza legilor permisive si a pedepselor de rasul curcilor...
                      si ne mai vaitam ca este evaziune fiiscala...
                    • 0 (2 voturi)    
                      Frustrati (Joi, 30 septembrie 2010, 11:10)

                      Nicu [anonim]

                      Citesc aici tot felul de comentarii si sincer ma apuca groaza. Toti se cred judecatori, toata lumea judeca pe toata lumea... Este greu sa faci afaceri in ro, dar nu imposibil. Toti vrem sa pornim afaceri cu banii altora. Avem in buzunar bani de seminte, si se vad toti afaceristi de succes, cu profit... Aberant...
                    • +1 (1 vot)    
                      habar nu aveti pe ce lume traiti (Joi, 30 septembrie 2010, 11:28)

                      bobans [anonim]

                      Bai lupilor, voi nici nu stiti pe ce lume traiti, miscarea pe care o face guvernul Boc este doar ca sa mai urce PDL in sondaje, ca s-au prabusit foarte tare, in rest tot furturile si marsaviile de alta data o sa fie
                    • 0 (0 voturi)    
                      L O L O U R I (Joi, 30 septembrie 2010, 11:33)

                      Sile [anonim]

                      Fara un cod fiscal clar si coerent, cladit pe o constitutie teafara, fara functionari competenti , in stare sa-l puna corect in aplicare, toate astea sunt vorbe in vint. Si mai trebuie ca intreaga fiscalitate sa se bazeze pe computere, cu foarte putine exceptii in care se poate folosi hirtia si posta. O zi buna!
                    • 0 (0 voturi)    
                      Interesanta masura... (Joi, 30 septembrie 2010, 12:39)

                      Luck [anonim]

                      Sa intelegem ca ce-a fost mai greu (din criza) a trecut? Sau a economisit statul suficient din reducerea salariilor bugetarilor si nu mai are nevoie de impozitul minim? Oricare ar fi explicatia, ma bucur ca guvernul a renuntat la aceasta aberatie fiscala. Sper ca va da si o explicatie pentru ce a fost nevoie de ea!
                    • +1 (1 vot)    
                      uimitor (Joi, 30 septembrie 2010, 13:23)

                      gica [anonim]

                      Uimitor! Inca mai e lume care asculta (si mai si crede) ce zice Boc


                    Abonare la comentarii cu RSS



                    ESRI

                    Top 5 articole cele mai ...



                    Hotnews
                    Agenţii de ştiri

                    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
                    hosted by
                    powered by
                    developed by
                    mobile version
                    Marţi