Dupa Germania, China si Africa de Sud, Brazilia critica si ea actiunile Fed Reserve de a injecta dolari in economia SUA

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 5 noiembrie 2010, 19:23 Economie | Finanţe & Bănci

Tot mai multe state din G20 considera ca programul Federal Reserve de a injecta noi lichiditati in economia americana afecteaza pozitia altor state, a declarat vineri guvernatorul bancii centrale a Braziliei, Henrique Meirelles, citat de Reuters.

Se dezvolta "o tema comuna" potrivit careia "excesul de lichiditati din SUA creaza probleme in alte state", a spus guvernatorul, in Chicago. "Este important ca aceasta problema sa fie discutata" in Coreea de Sud, locul unde se va desfasura Summitul G20, care reuneste cele mai puternice state si economiile emergente din lume.

O pozitie similara a fost sustinuta anterior de Germania, China si Africa de Sud. Ministrul german de Finante a caracterizat politica SUA drept "fara orizont" si a sustinut ca va crea "probleme suplimentare pentru restul lumii".

Guvernatorul Bancii centrale a Chinei, Zhou Xiaochuan, a solicitat o reforma urgenta a ratelor de schimb, in timp ce Africa de Sud a afirmat ca tarile in curs de dezvoltare vor avea cel mai mult de suferit.

Aceste tari se tem ca politica Federal Reserve va slabi dolarul si va afecta negativ exporturile catre Statele Unite.

Fed a anuntat saptamana aceasta ca va injecta alte 600 de miliarde de dolari in economia americana, pentru a sustine cresterea fragila si in incercarea de a reduce somajul.

Programul a atras critici din partea economiilor emergente, care se tem ca unul dintre efecte va fi un aflux de dolari care va intari monedele locale.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

3076 vizualizari

  • 0 (12 voturi)    
    nu se stia unde (Vineri, 5 noiembrie 2010, 19:47)

    cititor hotnews [utilizator]

    Nu se stia ca tiparnita de dolari se afla in SUA ?
    China nu a vrut sa reevalueze moneda nationala in raport cu dolarul si acuma tipa.
    Nu poti sa faci jocuri de subevaluare la infinit.
    • +3 (9 voturi)    
      Federal ... (Vineri, 5 noiembrie 2010, 20:33)

      utug [anonim] i-a raspuns lui cititor hotnews

      "Nu se stia ca tiparnita de dolari se afla in SUA ?"
      ___________________________

      Federal Reserve este banca privata. Tiparnita de $ este proprietatea bancii si nu proprietatea guvernului american. Printr-o intelegere cu guvernul face si oficiul de banca centrala a Americii (Federal Reserve Aci 1913). Nimeni nu stie cati dolari tipareste iar actionarii bancii nu sunt obligati sa spuna cui dau dolarii. Nu este exclus ca actionarii bancii, denumite cam nepotrivit "Federal Reserve" , sa decida transferarea sediului bancii in afara SUA odata cu Noua Ordine Mondiala.

      http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=21632
      • +5 (5 voturi)    
        cred ca o va transfera in romania (Vineri, 5 noiembrie 2010, 21:06)

        cumparati aur [anonim] i-a raspuns lui utug

        sau in africa, tu vezi ca tot ce s-a testat in romania in ultimii 20 de ani se aplica in SUA acum?
        Dezindustrializare, pierderea locurilor de munca, inflatie, control media sub alte forme cu fufe nescolite...; vor ramane si ei cu agricultori si faiantari.
        Asta datorita mult trambitatei globalizari
        • +1 (3 voturi)    
          In ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 8:30)

          utug [anonim] i-a raspuns lui cumparati aur

          In USA elita corporatista si financiara este in complicitate cu guvernantii ... oligarhie financiara ... “the finance industry has effectively captured our government,” and “recovery will fail unless we break the financial oligarchy that is blocking essential reform" ... America resembles a third world debtor nation, from its corrupt banking elite, to the inept political class, and a massive foreign debt, America “is coming to resemble Argentina, Russia and other so-called emerging markets, both in what led us to the crisis, and in how we're trying to fix it.” ... Towns, cities, and states across America are resorting to drastic actions to reduce their debts, such as closing fire stations, scaling back trash collection, turning off street lights, ending bus services and public transportation, cutting back on library hours or closing them altogether, school districts cutting down the school day, week or year, and... “local governments will eliminate roughly half a million employees in the next fiscal year, with public safety, public works, public health, social services, and parks and recreation hardest hit by the cutbacks.” Simultaneously, this is occurring with a dramatic increase in the rate of privatizations or “public-private partnerships” in which even libraries are being privatized

          The Shrinking Influence of the US Federal Reserve
          http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,562291,00.html
          The Quiet Coup
          http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2009/05/the-quiet-coup/7364/
          Welcome to America, the World's Scariest Emerging Market
          http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/03/25/AR2009032502226.html
          Third World America
          http://www2.macleans.ca/2010/09/14/third-world-america/

          [ In: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=21632 ]
          • +1 (1 vot)    
            Diversiune ? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:37)

            *-* [anonim] i-a raspuns lui utug

            The Shrinking Influence of the US Federal Reserve
            [ http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,562291,00.html ] ?
            _________________________

            "Shrinking Influence" a Federal Reserve ? Dominique Straus Kahn sa il auditeze pe Ben Shalom Bernanke ? Nu cred. La IMF Bernanke este singurul care dicteaza inclusiv dlui Khan. Singurul cu drept de veto avand peste 17% din fond. Si apoi contributia cu $ la FMI este a contribuabililor americani sau a actionarilor bancii ? Dobanda platita pentru 17,09 % cu cat contribuie USA (sau Federal Reserve ?) ajunge la contribuabilii USA sau la actionarii bancii Federal Reserve ? Cine sunt actionarii Federal Reserve ? Unde isi au domiciliul ? USA ? Europa ? Japonia ? Unde se pot citi Declaratiile lor de Avere ? Si apoi acel audit, refuzat de Bush, cine garanteaza ca va avea efectiv loc ? Nu este o diversiune povestea asta cu auditul facut de dl Kahn ? Ce nu reuseste Parlamentul va putea sa faca dl Kahn ?
            http://www.imf.org/external/np/sec/memdir/members.htm
      • +1 (5 voturi)    
        mai usor (Vineri, 5 noiembrie 2010, 21:07)

        dodo [anonim] i-a raspuns lui utug

        cu FED-ul banca privata... statutul FED-ului este mai complicat decat un simplu "de stat" sau "privat". Ideea e urmatoarea: congresul are putere mare asupra FED-ului, fie ca d-ta si alti amatori de teorii conspirationiste credeti asta sau nu, iar probabilitatea ca FED-ul sa fie luat la "bani marunti" acum dupa ce House of Reps a fost "preluat" de republicani creste vertiginos. Nu e intamplator momentul ales de FED pentru anuntul respectiv (imediat dupa alegeri....)
        • +5 (5 voturi)    
          luat la bani marunti?? (Vineri, 5 noiembrie 2010, 22:53)

          lucian [anonim] i-a raspuns lui dodo

          Nici macar o singura data nu s-a facut un audit la Federal Reserve Bank. S-a incercat de cateva ori ,ultima fiind la initiativa lui Ron Paul, un reprezentat din Texas dar bineinteles ca a esuat din cauza presiunii enorme aplicate de Fed. Au mai existat niste mici degete aratate inspre Fed, si latraturi fara rezultat impotriva lor de-alungul timpului cu republicani sau fara, cu democrati sau fara. The fed e deasupra spectacolului de 3 lei pus in scena de Congresul american.
        • +3 (3 voturi)    
          hahaha (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 0:08)

          The Saker [utilizator] i-a raspuns lui dodo

          esti naiv;
          Congresul nu are nici o putere asupra FED-ului; de fiecare data cand a incercat sa auditeze FED-ul, pentru a afla ce fac baietii aia acolo in spatele usilor inchise, a ramas in coada de peste, nu s-a intamplat nimic.
          Chiar am vazut cateva audieri in Congres ale lui Bernanke si altor seniori din FED; a mai existat cate un senator care le-a pus intrebari simple si incomode, dar au refuzat sa raspunda; si nu le-au putut impune nimic.
          Aia sunt mai tari decat Congresul; pentru ca, de la 1913 si pana in prezent, au corupt pe cine trebuie, factorii de decizie din Congres, etc.
          Deocamdata, inca nu are nimeni curajul sa se puna rau cu ei.
          Aici nu e vorba de teorii conspirationiste, ci de fapte. Nu imi permite spatiul sa scriu.
          Si la urma urmei, daca toate faptele astea confirma in mare teoria conpiratiei, care e problema? Nu da bine la imagine? Parem neseriosi? Sau mai degraba ne e rusine sa recunoastem ca suntem sclavii unui sistem condus de niste baieti "destepti"?
          Asa cum si in RO sunt atatia baieti "destepti" in energie si alte ramuri economice.
      • +3 (5 voturi)    
        sa intelegem (Vineri, 5 noiembrie 2010, 21:46)

        $ [anonim] i-a raspuns lui utug

        Sa intelegem faptul ce guvernul american nu hotaraste nimic ?
        Mi se pare cel putin absurd.
        • +1 (3 voturi)    
          Incercare ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 7:44)

          utug [anonim] i-a raspuns lui $

          Incercare de raspuns:
          Ron Paul Reacts to Ben Bernanke as TIME Person of the Year
          [Reactia lui Ron Paul (parlamentar) la declararea lui Bernanke ca Om al Anului.]
          http://www.ronpaul.com/2009-12-16/ron-paul-reacts-to-ben-bernanke-as-time-person-of-the-year/
          http://today.msnbc.msn.com/id/34441681

          "Da, el [Bernanke seful Bancii Centrale (private) a USA] este cel mai puternic om al lumii: asta se poate demonstra. Pentru ca are sub control producerea banilor, a dolarului, moneda de baza a lumii. El poate tipari in secret 1 trilion (1.000.000.000.000) de dolari fara stirea Parlamentului. Nu exista nici o transparenta. Eu cred ca este mai puternic decat presedintele." ...
          [Yes, he’s the most powerful man in the world; I believe a case could be made for that. Because he controls the supply of money, which is the dollar, which is the reserve currency of the world. He can create a trillion dollars in secret without any monitoring of the Congress. So, there is no transparency. And I think he’s more powerful than the president.] ...

          Eventual :
          It’s Not Going to Be OK
          http://www.truthdig.com/report/item/20090202_its_not_going_to_be_ok/
          Democracy Incorporated: Managed Democracy and the Specter of Inverted Totalitarianism
          http://www.amazon.com/Democracy-Incorporated-Managed-Inverted-Totalitarianism/dp/0691135665
        • -1 (1 vot)    
          Incercare ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 12:57)

          utug [anonim] i-a raspuns lui $

          "Sa intelegem faptul ce guvernul american nu hotaraste nimic ? Mi se pare cel putin absurd."
          __________________
          Incercare de raspuns:
          Ron Paul Reacts to Ben Bernanke as TIME Person of the Year
          http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-8009306-brazilia-actiunile-fed-reserve-injecta-dolari-economia-sua-afecteaza-alte-state.htm

          Reactia lui Ron Paul (parlamentar) la declararea lui Bernanke ca Om al Anului.
          http://www.ronpaul.com/2009-12-16/ron-paul-reacts-to-ben-bernanke-as-time-person-of-the-year/
          http://today.msnbc.msn.com/id/34441681

          "Da, el [Bernanke seful Bancii Centrale (private) a USA] este cel mai puternic om al lumii: asta se poate demonstra. Pentru ca are sub control producerea banilor, a dolarului, moneda de baza a lumii. El poate tipari in secret 1 trilion (1.000.000.000.000) de dolari fara stirea Parlamentului. Nu exista nici o transparenta. Eu cred ca este mai puternic decat presedintele." ...
          [Yes, he’s the most powerful man in the world; I believe a case could be made for that. Because he controls the supply of money, which is the dollar, which is the reserve currency of the world. He can create a trillion dollars in secret without any monitoring of the Congress. So, there is no transparency. And I think he’s more powerful than the president.] ...
    • +1 (1 vot)    
      Yuanul este raportat la dolar ! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 11:12)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui cititor hotnews

      e simplu. Dolarul este scos la tiparnita , asa ca e din ce in ce mai ieftin. Yuan este raportat la USD, asa ca e din ce in ce mai ieftin, de asemenea. Deci, in China apare inflatia.
      Statele Unite ale Americii are dreptul suveran de a tipări cât mai mulţi bani daca este necesar în interesul superior al Americii.
      cei 2000-2500 de miliarde de dolari din rezerva Chinei vor insemna mai putin tradusi in circuitul comercial si bancar !de fapt SUA vor sa saraceasca China si ceilalti competitori care mai cred in dolar !
    • 0 (2 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 11:30)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui cititor hotnews

      politica SUA este foarte la obiect. Normal, isi doresc sa concureze pe picior de egalitate cu china, si vor reusi. Europenii in schimb dorm, vise placute...
  • +3 (5 voturi)    
    dolari (Vineri, 5 noiembrie 2010, 19:59)

    Lechi [anonim]

    Stie cineva cati dolari (monede + bancnote) sunt in circulatie pe mapamond ?
    La care , se vor adauga deocamdata 600 miliarde, si peste o vreme inca cel putin atata , daca nu mai mult.

    chestie grea...
  • +1 (5 voturi)    
    mda, nu'i de mirare (Vineri, 5 noiembrie 2010, 20:12)

    panfil flecaru [anonim]

    aia sunt principalii exportatori spre sua...
    si se mai scumpeste si gazul...
    scad profiturile pe chinezarii.
  • -1 (5 voturi)    
    da (Vineri, 5 noiembrie 2010, 21:05)

    Gelu [anonim]

    Da, e f comod si placut sa fii tinut in carca de americani, exportand la greu in USA si devalorizand propria moneda.
    Uite ca se mai desteapta si americanii...
  • +1 (5 voturi)    
    Solutia simpla (Vineri, 5 noiembrie 2010, 21:16)

    roberto [anonim]

    O solutie simpla pt chinezuti si brazilieni este cotarea exporturilor catre americani in euro. Iar atunci, americanii se vor da de ceasul mortii cu moneda lor devalorizata, cand vor trebui sa cumpere euro cu dolareii lor prapaditi.

    Intrebarea este daca au astia curaj sa faca asa ceva.
    • -2 (2 voturi)    
      E simplu (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 8:47)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui roberto

      Daca fac asta isi omoara complet exporturile catre SUA. Americanii platesc in dolari, nu va plac dolarii lor, la revedere exporturi! Americanii de-abia asteapta.
      • +2 (2 voturi)    
        Plata in dolari... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 12:31)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        Americanii o sa crape in cazul asta, pentru ca ei nu mai produc mare lucru la ei acasa.
        • -2 (2 voturi)    
          Ce vorbesti, Franz? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 15:32)

          Lucian [anonim] i-a raspuns lui sile

          Si cam ce nu produc americanii la ei acasa, de sun obligati sa importe? Tu nu vezi ce aberatii scrii aici, daca "nu produc mare lucru la ei acasa" atunci de unde au cel mai mare GDP din lume?
    • -2 (2 voturi)    
      in general (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 9:15)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui roberto

      piatza este a cumparatorului.
      in conditziile de azi, si mai mult.
      daca brazilienii n'ar vinde la americani, atunci cui ?
      ar intrerupe productia ?
      cine poate lua locul americii in exporturile brazilien ?
      altfel, solutzia matale ar fi buna. si simpla.
      dar cu o conditie, sa mai fie suficienti si ioroi pe piata.
      altfel, bce ar trebui sa faca ce fac americanii, sa mai tipareasca.
      • -1 (1 vot)    
        minusul e dat (Duminică, 7 noiembrie 2010, 18:01)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        pe ochi frumosi.
        altfel ai fi venit cu un argument.
        nu crezi ca piatza e a cumparatorului, ca pretzurile sunt dictate de cerere ?
        asta daca ai habar de ....capitalizm.
        dar, cred ca esti de dincolo..
    • 0 (0 voturi)    
      este o solutie teoretica (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 14:28)

      cititor hotnews [utilizator] i-a raspuns lui roberto

      In practica este aproape imposibil de realizat.
      Europenii sunt dezavantajati fata de statele unite,deoarece tiparirea monedei euro,este cu mult mai complicata si nu depinde de un singur stat sau de un singur guvern.
  • +2 (4 voturi)    
    The top of the world! (Vineri, 5 noiembrie 2010, 21:42)

    lucian [anonim]

    Nu exista o institutie mai secretoasa in lume decat Federal Reserve Bank. Reprezinta varful piramidei,un mecanism sofisticat prin care elita planetei stoarce incet si sigur avere de la cei multi si o transfera spre cei putini. La ce sa te astepti din partea unei institutii infiintata in mod secret la un club privat pe o insula de catre niste bancheri europeni si 2-3 politicieni corupti?
    • +1 (1 vot)    
      Ciocu ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 12:39)

      utug [anonim] i-a raspuns lui lucian

      " ... elita planetei stoarce incet si sigur avere de la cei multi si o transfera spre cei putini ... "
      ______________
      Ciocu mic ... vezi ca il superi pe dl baconschi care atunci cand a auzit astfel de vorbe a parasit indignat sala. Nu spui cine le-a zis ca nu e voie dar ce a zis, citez: ... " ... It is no longer possible to inject thousands of billions of dollars of unreal wealth into the world economy simply by printing worthless paper, or transfer inflation as well as social and economic problems to others through creating sever budget deficits”
  • 0 (0 voturi)    
    se poate ! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 18:54)

    popic [anonim]

    Ideea e ca se poate face ceva..dar nu se vrea ! se va schimba moneda...asa cum la noi te duci la banci si lasi banii vechi si ii iei pe cei noi ! e un sacrificiu pentru usa...dar va ingropa FED`ul ( am spus..n`au nici un interes). Astia de la FED deja au inceput sa faca spume ( sa zic vreo 10 ani ) de cand au inceput sa fie in rulaj tot mai mare cardurile...pentru ca efectiv moneda nu se va mai tiparii...dar si in cazul asta au baietii grija."razboaiele" s`au dus si pe partea cu petrolul acolo unde unii aveau de gand sa raporteze barilul la euro..dar au stiu ce sa faca americani.
    PS: Sunt oameni care au interese...si atata timp cat tu te duci la magazin si cumperi paine cu foile pe care sora ta le rupe din caietul de teme...o sa ajunga acel magazin sa faca scoala dinou si nu sa cumpere alta marfa.
    PS2 : sunt platit in dolari...dar inca mai merge, au baietii grija !
  • +1 (1 vot)    
    Usa poate iesi din criza ... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, 20:07)

    utug [anonim]

    "Dupa Germania, China si Africa de Sud, Brazilia critica si ea actiunile Fed Reserve de a injecta dolari in economia SUA " ...
    ______________________

    Germania, China, Africa de Sud, Brazilia ... ignora faptul ca o solutie pentru iesire din criza exista pentru USA ...


    "The president [Obama],... could benefit from a confrontation with Iran because it would strike up a war machine that would pull the US out of economic stagnation, Broder argues.
    He writes that there are "essentially" two ways that an economy can be grown: Through the natural economic cycle, and through war.
    Look back at FDR [Franklin Delano Roosevelt - 1933/1945] and the Great Depression. What finally resolved that economic crisis? World War II. Here is where Obama is likely to prevail. With strong Republican support in Congress for challenging Iran's ambition to become a nuclear power, he can spend much of 2011 and 2012 orchestrating a showdown with the mullahs. This will help him politically because the opposition party will be urging him on. And as tensions rise and we accelerate preparations for war, the economy will improve. ..."
    In:
    Washington Post /31 Oct 2010:
    War with Iran would rescue economy
    http://www.rawstory.com/rs/2010/10/washpost-war-iran-rescue-economy/
  • +1 (1 vot)    
    Bancherii ... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 13:18)

    utug [anonim]

    Bancherii lumii abandoneaza Dolarul (si Federal Reserve) si se muta in Basel Tower ? Se muta si Dl Ben Shalom Bernanke ?

    A film by Alex Jones
    Fall Of The Republic ... documents how an offshore corporate cartel is bankrupting the US economy by design. Leaders are now declaring that world government has arrived and that the dollar will be replaced by a new global currency [The Phoenix ?] .
    http://www.pakalertpress.com/2009/10/24/movie-fall-of-the-republic-hq-full-length-version/
    http://www.vidsurf.net/watch/VebOTc-7shU/Fall_of_the_Republic_HQ_full_length_version.html~


    [ The Tower of Basel: Secretive Plans for the Issuing of a Global Currency
    Do we really want the Bank for International Settlements (BIS) issuing our global currency
    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13239

    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=21632
    “Crisis is an Opportunity”: Engineering a Global Depression to Create a Global Government
    October 28, 2010 ]


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri