SN a Lignitului Oltenia isi inchiriaza 42 de masini cu sofer. Valoarea contractului acopera achizitionarea acestora, dar legea nu le da voie sa si le cumpere

de Dan Popa     HotNews.ro
Vineri, 7 ianuarie 2011, 10:51 Economie | Finanţe & Bănci

 documente
(07 Ian 2011) DOC, 2MB
In plin efort de reducere a cheltuielilor publice, Societatea Nationala a Lignitului Oltenia a decis sa organizeze o licitatie pentru inchirierea a 42 de autoturisme particulare cu sofer, destinate personalului cu functii de raspundere. Licitatia a fost anuntata cu 3 zile inainte de Revelion, iar ofertele vor fi deschise in 14 ianuarie 2011. Valoarea contractului este de 1,439,910  lei (circa 338.000 euro), iar potrivit unor calcule HotNews, SNLO va achita intre 1800 si 3500 de lei lunar pentru un asemenea sofer. Cele noua unitati subordonate vor avea la dispozitie in medie cate 7 masini cu sofer (din care 3 sau 4 de teren), iar managerul companiei are un buget pentru "taxiul personal" de peste 4900 de lei lunar. Cu banii alocati inchirierilor, pot fi cumparate tot atatea Loganuri care sa ramana in proprietatea SNLO, insa legea nu permite asemenea achizitii in aceasta perioada. Explicatiile SNLO sustin eficienta unui asemenea demers.

Surse din interiorul SNLO au declarat pentru HotNews ca inchirierea este mai eficienta. "Noi platim, asa cum ati spus in articol, intre 1800-3500 de lei pentru o asemenea masina. Asta include toate cheltuielile- cu salariul soferului, cu combustibilul, cu piesele de schimb si asa mai departe. Soferii nostri au un buget salarial de 2000 de lei brut. Ori, daca am folosi masini proprii, ne-ar mai ramane 1500 de lei pe luna in cel mai bun caz, pentru restul cheltuielilor cu benzina, reparatii, piese samd", au declarat sursele citate.

"Dupa parerea mea, nu era momentul sa faca acum aceste cheltuieli. Dar legea e de partea lor, intrucat nepermitand achizitiile dar lasand aceste inchirieri, din punct de vedere legal totul e ok", au declarat pentru HotNews, oficiali din cadrul Ministerului Economiei. In plus, au mai precizat acesta, e posibil ca in cazul in care contractul se face in leasing, la finalul acestuia autoturismele sa le ramana sau sa poata fi achizitionate la preturi mult mai mici.

Guvernul a alocat, la rectificarea bugetara din toamna trecuta, suma de 148,3 milioane lei pentru plata datoriilor centralelor electrice de termoficare catre SNLO. Cu acesti bani, SNLO a fost obligata sa-si achite propriile datorii la bugetul general consolidat, iar suma primita acopera, in totalitate, restantele societatii la bugetul de stat, in valoare de 135,6 milioane lei.  Datoriile SNLO la bugetul de stat crescusera de la 31 martie, la 30 iunie, de la 89,9 milioane lei, la 135,6 milioane lei.

In prezent, conducerea SNLO are in analiza programului de eficientizare a societatii pentru 2011, declarase managerul SNLO in ziarul Bursa, explicand si de ce societatea continua sa aiba pierderi si sa cumuleze datorii la stat: "Din cauza blocajului financiar al unitatilor pentru care SNLO a livrat carbune energetic, incasarile contravalorii acestuia se fac cu mari intarzieri. Astfel, SNLO nu isi poate achita la termenele legale obligatiile de plata la Bugetul consolidat al statului. Din cauza acestei situatii, Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala - Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili calculeaza lunar dobanzi si penalitati de intarziere. Majorarile si penalitatile calculate pentru intarzierea la plata a obligatiilor bugetare la data de 30 noiembrie 2010 se ridica la suma de 77.220.230 lei", a explicat Burlan.

Reprezentantii SNLO sustin ca este mai eficient sa se inchirieze autoturismele decat sa se achizitioneze si sa se utilizeze ca si dotare proprie.


Punctul de vedere al SNLO
:

Activitatea de extractie a lignitului in cadrul S.N.L.Oltenia S.A. Targu-Jiu se desfasoara pe teritoriul a trei judete (Gorj, Mehedinti si Valcea) in 11 perimetre miniere din care 9 cariere si 2 mine subterane grupate in 8 exploatari de productie, o baza de aprovizionare, o unitate de livrare a carbunelui pe CFU, o unitate valorificare a activelor si un centru de recuperare si perfectionare a fortei de munca, respectiv o reprezentanta a societatii la Bucuresti; pe o suprafata de cca. 100 km2.

Pentru asigurarea serviciului de transport in interesul serviciului a salariatilor cu functii din si de conducere din cadrul subunitatilor direct subordonate S.N.L.O ¬ cod CPV 60171000-7, aferent anului 2011, prevazut in Programul anual de Achizitii de produse, servicii si lucrari, societatea ca si autoritate contractanta a demarat la data de 22.12.2010 procedura de achizitie publica de licitatie deschisa, in conformitate cu OUG nr.34/2006 la nivelul sediului central, prin transmiterea catre SEAP a unui anunt de participare, care a fost publicat la data de 27.12.2010 sub nr. 113346.

Mentionam ca pentru aceasta procedura de achizitie s-a transmis catre Ministerului Finantelor Publice fisa de prezentare a achizitiei publice, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr.30 din 12.04.2006, privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire.

Total surse alocate pentru anul 2011 , aferente procedurii mai sus mentionate = 1.439.910 lei, pentru un numar de 42 bucati. Se precizeaza ca suma medie alocata pentru un autoturism inchiriat este de 2.857 lei/luna, valoare ce include toate cheltuielile (salariu soferului, combustibil, piese de schimb,
amortisment, reparatii, taxe etc.)

Pentru aceleasi servicii in anii precedenti s-au decontat urmatoarele sume: 2008 ¬ 3.446.725 lei, 2009 ¬ 2.505.926 lei, iar in anul 2010 s-a contractat o valoare de 1.691.115,12 lei, rezultand o reducere a acestor servicii cu 15%, pentru anul 2011 fata de 2010.

Din analiza costurilor cu aceste servicii a rezultat ca este mai eficient sa se inchirieze autoturismele cu/fara sofer decat sa se achizitioneze si sa se utilizeze ca si dotare proprie.

Procedura este in desfasurare.













[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

2287 vizualizari

  • -1 (13 voturi)    
    Asta da solidaritate! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:04)

    radu [anonim]

    Si uite asa ne cere Base solidaritate.
    Bani pentru spitale nu sunt, pentru educatie nici atat, salariile... reduse cu 40%.

    Sa traiti BINEEEEE!!!!!!
    • +6 (8 voturi)    
      Stiu asta... superBASE e de vina! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:53)

      rogue [anonim] i-a raspuns lui radu

      Si ce ar trebui sa faca in acest context BASE? Sa se suie pe bicicleta (caci nu mai are voie cu masina, elicopterul, trenul sau avionul) sa plece la S.N.L.O. sa-i traga de urechi pe "baietei" sa-i demita, sa le ia banii inapoi(daca se poate in direct la iRTV sau A3) si noi sa stam fericiti ca superBASE a mai rezolvat un caz?
      Pai daca doar superBase lucreaza in tara asta, noi ce mai facem? Stam cu ochii bulbucati in sticla sa ni se eplice "adevarul"????
      Uite niste intrebari, fara raspuns deocamdata
      - s-a cerut un p.d.v. al S.N.L.O.?
      - i-a interebat cineva in mod direct pe directorii de la S.N.L.O. de ce fac asta, in conditiile in care regia respectiva e dependenta masiv de subventii?
      - S-a interpelat guvernul pe problema asta sau doar e articol de presa
      - daca e suspiciune de ilegalitate s-a sesizat parchetul?

      asa cu plansu' e usor... caci doar Base e de vina(si exclusiv!)
      Nu apar pe nimeni, dar birocratia isi are rolul ei in fiecare democratie
      • -4 (6 voturi)    
        Cu logica ta nici Ceausescu nu era de vina. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:48)

        radu [anonim] i-a raspuns lui rogue

        In aceeasi logica putem spune ca nici Ceausescu nu era de vina pentru nimic, ca doar nu oprea el cu mana lui curentul electric sau caldura, si nici nu golea magazinele de marfuri, in plus nu cred ca suna personal la tvr si cerea sa se reduca programul tv etc.
        In tara asta nimeni nu este de vina pentru nimic.
        • +1 (1 vot)    
          Cu logica ta (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:51)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui radu

          ...Romania este inca in comunism iar Basescu e dictator cu puteri depline, iar demarcatia puterilor si responsabilitatilor e nula. Nu ?

          Mai române, tu nu meriti sa traiesti in Europa. De fapt probabil ca nici nu iti pasa, ca si gândire esti un zero barat, la fel ca atatea alte milioane de incuiati.

          Stati voi sa va dea Basescu si daca nu va da, criticati-l, de parca sta in atributele presedintelui sa mearga bine economia si sa aiba toate putorile o paine pe masa.
          • -1 (1 vot)    
            HP fara toner. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:20)

            radu [anonim] i-a raspuns lui HP

            Esti cel putin nasol, aduci jigniri, spui despre mine "ca si gandire esti un zero barat" etc.
            Iti propun sa bei un ceai calmant, sa tragi aer in piept si apoi o sa te simti mai bine. Daca nu reusesti imi pare rau pentru tine.
            O zi buna.
            • +2 (2 voturi)    
              Poftim ? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:26)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui radu

              Sunt direct indreptatit. Concetateni ca tine sunt ceea ce tine Romania in loc. Evident ca nu imi convine. Mars inapoi in anii '80. Nu meriti ceva mai bun.
              • 0 (2 voturi)    
                Multam. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:31)

                radu [anonim] i-a raspuns lui HP

                Ma intorc in anii 80 cu placere. eram adolescent, fara griji, ma indragosteam prima data, ascultam Beatles, Queen, Fleetwood mac etc. Ce vremuri!

                Cat depre "Mars" banuiesc ca te referi la acel baton de ciocolata cu crema de caramel. ;)
                O zi buna!
        • +1 (1 vot)    
          compari mere cu pere (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:51)

          rogue [anonim] i-a raspuns lui radu

          Probabil amintirile d-vs sunt mai vagi, dar Romania in timpul lui Ceausescu a fost un stat dictatorial, regim care din fericire nu se reflecta azi in constitutia Romaniei. Suntem un stat semi-prezidential unde presedintele (ca institutie) nu are nici una din parghiile executive de care uzita Ceausescu.
          Si un mic memo: nimic nu misca in economia socialista fara aprobarea prealabila a tovarasului Ceausescu, ceea ce se vede clar ca nu e situatia in cazul de fata, unde se cere interventia lui Base' dupa ce "baietii" se pare ca au hotarat deja "achizitia".
          Binenteles, superBase e de vina...
          • 0 (0 voturi)    
            Amintirile ne chinuiesc, amintirile ne napadesc... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:27)

            radu [anonim] i-a raspuns lui rogue

            Regret ca amintirile acelor vremuri nu sunt atat de vagi cum spuneti.
            Ma gandesc ca in tara asta cineva trebuie sa fie de vina, sa isi asume responsabilitati. Atat am vrut sa spun.

            PS: Nu sunt psd-ist, pnl-ist sau mai stiu eu ce. In plus l-am votat pe Basescu de fiecare data si cred ca trebuie sa fiu exigent cu el. Nu vreau sa aud ca a fost invins de moguli asa cum pe Constantinescu l-au invins serviciile.
            • 0 (0 voturi)    
              cineva de vina...?! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 15:13)

              rogue [anonim] i-a raspuns lui radu

              Si de ce nu suntem noi de vina? De ce e o singura persoana? Nu noi i-am "numit" pe idiotii din parlament?
              A trambita zilnic ca "Base e de vina" nu e tocmai un reflex comunist? Acela al tatucului, prin reflexul urii - inversul iubirii? Nu vi se pare ideea ca "BASE' e (exclusiv) de vina" mult mai periculoasa decat "persoana" Base? Uitati-va de exemplu la C.A. si actiunile lui. Nu-l intereseaza ca distruge o formatiune politica, el are o idee de urmarit.
              Sa fim seriosi, Base' a promis multe, dar din pozitia lui, nu cred ca va realiza nici macar 10%. Si oricine il va urma va avea cel mai probabil acelasi procentaj de "realizari".
              • 0 (0 voturi)    
                Base' a promis multe, dar din pozitia lui, nu cred (Vineri, 7 ianuarie 2011, 15:34)

                radu [anonim] i-a raspuns lui rogue

                "Base' a promis multe, dar din pozitia lui, nu cred ca va realiza nici macar 10%".
                Atunci de ce a mai promis?
                Care este pozitia din care poate sa realizeze mai multe?
                Nu spune nimeni ca este el unicul vinovat, dar nu ii cunosc pe directorii de la "Lihnitul", in schimb sunt sigur ca au girul actualei puteri.
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:54)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui radu

      din solidaritate ar trebui inchise aceste gauri negre. vor ramane pe drumuri cateva zeci de mii de oameni carora le sugerez sa-si caut dreptatea la cei 42 de concetateni care aveau nevoie de masina cu sofer si la toti directorii care s-au perindat pe la conducere de-a lungul timpului si au 'reusit' sa infunde compania.
      • +1 (1 vot)    
        nu se poate (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:24)

        rogue [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Nu se poate inchide "gaurile astea negre" caci nici un guvern nu isi asuma cresterile masive de costuri ce vor aparea... spre exemplu inchiderea termocentralelor duce automat la pretri cu energie cu 25% mai mari... si nici un guvern nu vrea asta! asa ca le vom pastra... indiferent de guvern
        • 0 (2 voturi)    
          Cum explici asta ? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:17)

          c.mike [utilizator] i-a raspuns lui rogue

          "Inchiderea termocentralelor duce automat la pretri cu energie cu 25% " Care e logica, e vreo energie ieftina asta termo ? Cred ca-i chiar cea mai scumpa si atunci de unde ai scos procentul asta foarte exact ? Apropo, "baietii destepti din energie " cumpara energie termo sau hidro ????
          • 0 (0 voturi)    
            una sau mai multe... surse! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:23)

            rogue [anonim] i-a raspuns lui c.mike

            Money Channel si A3 in oct anul trecut! ddar problema se stie de mai demult
            http://www.revista22.ro/incurcatura-din-energetica-221.html
            http://www.revista22.ro/un-basm-frumos-scaderea-tarifelor-la-energie-prin-privatizari-988.html
            http://www.jurnalul.ro/opinii/editorial/privatizarea-faramiturilor-dezastru-energetic-143595.html
            http://www.revista22.ro/n-are-statul-bani-un-argument-fals-3786.html
            lectura placuta!
    • 0 (0 voturi)    
      isi inchiriaza? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 15:53)

      qwerty [anonim] i-a raspuns lui radu

      sa imi explice si mie cineva titlul
      SN a Lignitului Oltenia isi inchiriaza 42 de masini cu sofer.
      adica maisnile sint ale lor?
      cum ar veni masina mea personala mi-o inchiriez mie insumi?
      seamana cu ministrul de finante care s-a dat in judecata tot pe el pt recuperarea taierii de salariu
  • +9 (9 voturi)    
    opriti orgia ! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:06)

    W. [anonim]

    Sper ca cineva care poate sa ia decizii peste ei sa opreasca orgia asta. E prea mare domneala pe banii statului. Stiu, mai sunt o mie de cazuri de acelasi fel nedescoperite, dar orice caz oprit de felul asta inseamna ceva.
    Plus ca de obicei daca lansezi o licitatie de tipul asta pe 27 dec, e cu dedicatie si te astepti sa treci neobservat.

    Salutari !
  • +7 (7 voturi)    
    stati putin. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:08)

    hash [anonim]

    SNLO nu era cumva datoare-vanduta, care merge pe pierdere? care are 4 milioane datorie la fisc pentru asigurarile de sanatate?

    deci astia isi inchiriaza masini cu sofer? ca sa ce? ca de cat de capabili sunt, au aratat.
  • +6 (6 voturi)    
    Ei... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:08)

    bgd [utilizator]

    Pai noi suntem asi in a ne fura caciula...
    Plus ca nu poti compara un Logan cu o masina de teren, nu?
    • +4 (4 voturi)    
      Caciula noastra, nu si pe a lor. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:15)

      evelin [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Ei ne fura caciula noastra, pe a lor nu.
      Nu poti sa compari logan cu masina de teren, dar oare ce ii impiedica sa inchirieze Rolls Royce?
  • 0 (8 voturi)    
    Astia nu au platit niciodata nimic la stat!!! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:09)

    daniel [anonim]

    Societatea Nationala a Lignitului Oltenia are datorii imense la bugetul de stat, la asigurarile sociale, de sanatate etc.

    Asta inteleg eu prin modernizarea statului.
    Deviza este: Nici un pdl-ist fara masina si sofer!!!
  • +7 (7 voturi)    
    corect, dar nu prea (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:15)

    tsunami [utilizator]

    sofer de 3500 lei pe luna????

    €338,000 pe an pentru 42 de jmekeri?
    la care se adauga benzina, cel putin, €30,000 combustibilul
    pai ia sa facem o socoteala, cat merg astia cu masina? 500km/luna?
    500 (km) x 42 (jmekeri) x 12 (luni) x 1.4 (lei/km de taxi) = 350,000 lei, sub €100,000

    vreti economii? se pot face.
    vreti sa furati... aaa.. atunci e corect.

    apoi inca o precizare. inchirierea nu e acelasi lucru cu cumpararea. la cumparare iti mai trebuie msi reparatii/intretinere
  • -2 (4 voturi)    
    Propunere! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:24)

    nutzi [anonim]

    Sa se inchirieze si Louis Vuitton-e pentru doamnele ministru si tinerele europarlamentare!
    Parerea mea.

    Va pup ...!!!
    • 0 (2 voturi)    
      exact (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:13)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nutzi

      una pt Elena Basescu si una pt Adina Valean, da? :)
      • -1 (1 vot)    
        Fireste. ca doar nu pentru Renate Weber. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:51)

        nutzi [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Fataaaaa.... doar nu iti imaginezi ca iroseam o LV pentru Renate? ... Lol... este an de criza.
  • +4 (4 voturi)    
    tzara lui papura voda! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:28)

    dan [anonim]

    astea se intampla pentru ca nu pune nimeni piciorul in prag cu astfel de gesturi. Ar trebui k azi, la aflea vestii, dl. Boc sau dl.Basescu, sa puna mana pe telefon si sa afle cine a cerut masina cu sofer si sa ramana somer.
    E simplu
    • -1 (3 voturi)    
      Nu este deloc simplu!! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:43)

      nae [anonim] i-a raspuns lui dan

      O sa sune si o sa afle ca cel care a cerut masina si sofer este membru pdl, eventual sponsor al partidului, a pus umarul la alegerea ebe-i etc

      Noi sa fim sanatosi...

      PS: Sa traiti bine!
  • +4 (4 voturi)    
    Spiritul, NU litera legii (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:31)

    Wasile [utilizator]

    Dacă legea interzice achiziționarea, o face pentru că nu sunt bani. Deci, orice asemenea cheltuială, care încalcă spiritul legii, trebuie aspru pedepsită.
    Legile românești sunt făcute parcă pentru hoție - spune taică clar în lege că nu ai voie să cheltui banii pe prostii, și gata. Dar noi spunem că nu avem voie să cheltuim pe mașini, așa că le închiriem la suprapreț :)
  • 0 (0 voturi)    
    no, ne indignam la astfel de abuzuri, (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:03)

    hash [anonim]

    si solutia ar fi falimentul.

    dar cati ar fi de acord cu disponibilizarea a 3-4000 de oameni?
    • +1 (1 vot)    
      Dar cand Base da afara sute de mii de bugetari? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:14)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui hash

      Sau astia sunt dusmani ai poporului si trebuie pedepsiti, iar cei de la SNLO au origine sanatoasa?
  • +1 (1 vot)    
    biciclete si abonamente la transport in comun... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:07)

    dadan [anonim]

    asta ar trebui sa fie in caietul de sarcini pentru licitatii pentru o companie care produce pagube la greu - nu o sa faca niciodata profit daca nu sunt legati in nici un fel de profitabilitatea companiei...daca erau la privat era vai de mama lor de manageri cu diplome de spiru haret.....rusine
    daca Boc are cojones ar trebui sa le dea in cap cu caietul de sarcini si sa-si vada de treaba pana cand o sa inceapa sa faca profit....
  • 0 (2 voturi)    
    42 de incompetenti (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:27)

    Mihai [anonim]

    vor sa isi miste dosurile puturoase in masini de lux, astia nici macar loganuri nu merita, bicicleta sau eventual o caruta. Cu 42 de astfel de directori si directorasi ar trebui sa zbarnaie firma asta dar ea are datorii da zeci de milioane de euro. Si unde sa se plimbe? La munte si la mare prin concedii? Ca contracte nu prea au, interes sa le inmulteasca nu au, deci pentru ce sa inchirieze atatea masini? Sa nu uitam ca indivizii respectivi au plimbat cu autocarele companiei turistii electorali portocalii, ei la randul lor fiind portocalii.
    Guvernul asta de doi bani taie banii medicilor si profesorilor iar astia risipesc banii pe mofturi.
    In primul rand sa ne arate utilitatea inchirierii acestor masini si dupa aia sa vedem daca chiar merita atatea masini. Cum e posibil ca intr-o societate de stat sa fie atatia indivizi cu functii atat timp cat firma e aproape falimentara, sa scoata banii de la cei carora le-au vandut utilajele vechi si le-au cumparat ca noi, ele fiind doar revopsite.
  • +2 (2 voturi)    
    SNLO (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:27)

    Dan [anonim]

    Condescu este putred de bogat si face jocurile la doua mese mari PD-L (Berceanu) si PSD (Ponta) nu ii mai reprezinta pe mineri din Oltenia sa reales prin delegati ca sa ramana pe viata lider NU AU VOTAT FIECARE MEMBRU CARE AR FI VRUT. De fapt ar trebui inchise carierele de lignit din Gorj (SNLO) ca distrung mediul inconjurator cu defrifarile (ar trebui sa intervina si organizatile ecologiste din strainatate ca cele din tara nu prezinta incredere) si sa se aduca carbune din Serbia si asa lignitul nostru este slab.
  • 0 (2 voturi)    
    asteptam (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:45)

    Caragiale [anonim]

    Asteptam sa inchirieze elicoptere !
    Stiu ei ca cine ....


    ha ha ce-mi plac glumele mele !
  • -1 (1 vot)    
    inchiriere de masini (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:05)

    limba romana [anonim]

    E bine sa va exprimati cvorect si clar. Din text rezulta ca SNLO nu are masini (NOI) ,nu se cade sa mai circule cu unele mai vechi ca doar s-au dovedit o societate EXTREM de profitabila si apeleaza la masinile altora.
    Atunci .... SNLO INCHIRIAZA MASINI si nu "ISI
    INCHIRIAZA" deoarece nu detine masinile pe care le VREA
  • 0 (0 voturi)    
    masini ok dar soferi de ce ? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:46)

    alexandu [anonim]

    Nu sunt o societate de leasing masini si pentru eficienta este mai bine sa aiba in doatare flote de masini inchiriate. Dar pentru ce le trebuie si soferi ? Nu au destui pe schema ? Si oricum de ce nu se face pool de masini? Cine are nevoie trece isi ia masina din garaj, efectueaza treaba, si la terminare vine lasa masina la garaj.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce dubios suna numai din titlu! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:49)

    Coco [anonim]

    Oau ce huzur. Sa inteleg ca la angajare la ei nu trebuie sa ai carnet de conducere ca sa iti conduci propria masina ca la firmele private? Singura solutie care a mai ramas companiilor de stat de genul acesta sau Hidroelectrica sau ELCEL etc este un management privat. Altfel dispar banii la nesfirsit.
    • 0 (0 voturi)    
      nu-i vorba de management privat. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:35)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Coco

      e vorba ca societatea merge pe pierdere de ani buni, si trebuie INCHISA.

      din pacate se dovedeste o nuca prea tare pentru orice guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    vorbiti sa va aflati in treaba!!!! ciocu mik! (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:37)

    andreea mezinca [anonim]

    de ce vorbiti fara sa stiti despre ce este vorba???? e usor sa arunci cu noroi, credeti ca asa usor se pot rezolva probleme care vin din trecut??? ce daca sunt 42 de "directorasi" fiecare are departamentul lui, si incearca sa indrepte lucrurile. daca "directorasii" stateau degeaba acum erau o gramada de someri. asa ca va rog sa va abtineti de la astfel de comentarii rautacioase.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri