Autoritatea de supraveghere a pietelor financiare din Marea Britanie, Financial Services Authority (FSA), a amendat cu 2,8 milioane de lire sterline grupul bancar Royal Bank of Scotland si divizia sa NatWest pentru ca nu a putut administra plangerile facute de clientii sai, potrivit Reuters. FSA a aratat ca investigatia a dezvaluit ca exista un risc inacceptabil de mare ca clientii bancilor sa nu fi fost tratati corespunzator ca urmare a politicii bancilor de tratare a plangerilor.

Margaret Cole, director in cadrul FSA, a declarat ca performantele slabe ale majoritatii bancilor detinute de catre stat au iesit la iveala in timpul unui control la principalii creditori.

"Ne asteptam ca firmele sa isi trateze corect clientii, iar consumatorii sa fie siguri ca plangerile lor vor fi tratate in mod corespunzator", a declarat Cole.

FSA a anuntat ca printre deficientele gasite se numara transmiterea cu intarziere a raspusurilor la solicitarile clientilor, investigatii de slaba calitate a plangerilor si incapacitatea de a solutiona toate problemele ridicate de catre clienti.

In timpul perioadei investigate, RBS era al doilea mare furnizor de servicii financiare din Marea Britanie, avand 2.200 sucursale si 15 milioane de clienti.