Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR: E pericol in 2012. Sa nu scapam haturile!

de RFI     RFI Romania
Vineri, 5 august 2011, 11:02 Economie | Finanţe & Bănci

Adrian Vasilescu
Foto: AGERPRES
Consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu, a atras atentia clasei politice "sa nu scape haturile" in anul electoral 2012. Intr-un interviu pentru RFI, Vasilescu a spus ca 2012 "e un pericol" din acest punct de vedere. El si-a exprimat speranta ca politicienii nu vor face "promisiuni desarte" si nici nu vor veni cu "pomeni electorale".

Intrebat ce crede ca se va intampla in Romania, in anul electoral 2012, Adrian Vasilescu a raspuns: "E un pericol! Intotdeauna in anii electorali noi am scapat haturile si nu numai noi, cam toate tarile scapa haturile in anii electorali".

Totusi, consilierul guvernatorului Bancii Nationale a Romaniei (BNR) considera ca "e un alt context economic".

Adrian Vasilescu e de parere ca "sirul de drame pe care le-a adus criza, sirul de suferinte in casele oamenilor i-a invatat minte pe politicieni si vor fi cu ochii in patru nici sa nu faca promisiuni desarte, nici sa nu vina cu pomeni electorale".

Campania electorala din 2012 va avea "un specific aparte", in opinia lui Adrian Vasilescu: "Eu as spune ca si tara s-a mai trezit si vor fi cu ochii pe politicieni si vor astepta nu promisiuni, ci analize si demonstratii practice, privind modul in care poate fi scoasa Romania din incurcatura in care a intrat". 

Citeste continuarea pe www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   










11862 vizualizari

  • -8 (18 voturi)    
    Vorbeste Algocalminul pietei de capital? (Vineri, 5 august 2011, 11:12)

    sg [anonim]

    E foarte grav, daca pana si dnul Vasilescu e ingrijorat!
    adica e mai mult decat evident ca e foarte probabil sa derapam, cu leu cu tot, cu FMI cu tot, chiar taticul Isarescu va fi spectator.
    Daca nu se restructureaza ministerul de finante, primul ministru sa fie doxa de macroeconomie, ministrii ordonatori de credite sa fie si ei specialisti in economie, nu putem trece 2012 fara falimente majore.
    Basescu se va retrage pe un vas si ne va aminti ca el a vrut ,d ar Boc si ministrii au fost inerti!
    Il regret pe Videanu, ca mintea frumos!
    • +2 (10 voturi)    
      Campanie anticriza 2012 (Vineri, 5 august 2011, 12:20)

      costea razvan [anonim] i-a raspuns lui sg

      Dl. Vasilescu a dat un semnal pentru campania electorala 2012."Va castiga cel care promite mai mult."Adica , probabil USL.
  • +15 (27 voturi)    
    Tara se trezeste (Vineri, 5 august 2011, 11:13)

    nano2k [utilizator]

    Tara se trezeste dar au grija in schimb antenele si irtv pe de o parte si uslasii sa o adoarma inapoi.

    Dormiti bine, USL lucreaza pentru voi! Mai tineti minte, nu?
    • 0 (14 voturi)    
      Adevarat.. (Vineri, 5 august 2011, 11:53)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      era reclama aia la FNI.. ciudat ca FNI-ul a cunoscut extazul si agonia in perioada oct1995-aprilie 2000. Este perioada Guvernarii CDR-PD-UDMR... mai stii?.. perioada aia in care regaseam ca ministru pe T Basescu care era si negociator sef cu institutiile financiare internationale din partea Romaniei... si sa nu uitam: perioada in care premier a fost si M Isarescu.. ciudate vremuri au fost atunci..
      • +8 (12 voturi)    
        Definitia minciunii. (Vineri, 5 august 2011, 14:19)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Minciuna este un adevar spus pe jumatate.Ai omis sa spui ca presedinte era Constantinescu,ca Victor Ciorbea era primministru,Isarescu a salvat ce sa mai putut salva,ca Radu Vasile a incurajat si sustinut FNI,ca Vacaroiu a fost seful bancii care a rulat banii FNI si ca toti acestia,si nu numai ei,inrosesc cu fundul lor scaunele celor de la realitatea si antena3.Si cu voia ta,nu trebuie omisa nici Zoe Petre.Stii de ce?De ce oare ,realitatea si antena 3 nu spun nimic de FNI?Foarte cinstiti cei de la PSD!Ma crezi?
        • -1 (7 voturi)    
          ... (Vineri, 5 august 2011, 15:28)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          minciuna si adevarul sunt antonime.. faci referire la manipulare cel mult... In dreptul penal chiar daca nu esti tu cel ce pune efectiv mana pe prada dar te intovarasesti cu hotul tot esti considerat vinovat.. iar in ceea ce priveste actiunile lui SOV, acesta s-a folosit de toti.. de la Nastase , Geoana, Radu Vasile, oamenii din CDR pana la T Basescu cu care se intalnea conspirativ prin 2004 ca sa puna la cale rasturnarea lui Nastase... Romania este ca un pacient bolnav.. pana nu vei opera pt a elimina toate formatiunile canceroase nu vei rezolva decat ameliorarea starii pe o perioada de timp limitata si apoi boala recidiveaza.. suntem votantii unora sau altora dintre actorii politici dar este in interesul nostru de a elimina "gunoaiele" din politica romaneasca indiferent daca sunt la adversarii politici sau la cei pe care ii sustinem... parerea mea ( amu pot gresi) este ca si T Basescu este parte a bolii de care sufera Romania...
          • +3 (3 voturi)    
            pai cu cine sa incepem? (Vineri, 5 august 2011, 22:09)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

            eu zic sa incepem cu hotul, apoi sa aflam de ce hotul a ramas in libertate cand sanda semna cu mana ei bleaga, de ce prietenul hotului a plecat cu pasaport in regula cand avea interdictie, apoi sa aflam cum a putut hotul sa fure atatia bani (prin ce banci s-au plimbat banii aia), cine l-a ajutat activ si in final cine l-a ajutat pasiv.

            in umila mea opinie, cine a pierdut bani la FNI isi merita soarta cu varf si indesat! caritas, safi, fni, toate au fost tzepe date unor oameni prosti si lacomi care au vrut sa se imbogateasca peste noapte.
    • -4 (18 voturi)    
      lasa-ne (Vineri, 5 august 2011, 12:32)

      denethor [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      pai,eu zic sa mai vina si altii sa "lucreze pt. noi". ca portocalii PDL-isti ne-au lucrat destul.tu ori esti chior ori pdl-ist.nu vezi in ce stare au adus tara asta?!roberta,udrea,boc,basescu si toata gasca lor de hoti dovediti public si cu acte,mincinosi si incapabili , ce sa mai caute? nu ca ceilalti ar fi mult mai breji...insa macar o sa mai treaca putin pana o sa-mi vina sa vomit din nou...
      • +1 (15 voturi)    
        Ce informat esti ! (Vineri, 5 august 2011, 12:41)

        sol_invictus [utilizator] i-a raspuns lui denethor

        Cu ce dovezi au fost dovediti in public cei enumerati de tine? Ca eu aud si stiu mai mult doar de idolii tai uslasi. Se pare ca esti mai informat ca mine, poate ai aflat si cine e taica-tu.
        • +10 (12 voturi)    
          Problema Romaniei.. (Vineri, 5 august 2011, 13:07)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui sol_invictus

          in Romania este o mare problema cu dovedirea vinovatiei. Nu stiu ( cred ca nici nu vreau sa stiu) de ce exista aceasta lupta atat de apriga intre cei ce sustin PDL si cei ce sustin USL.. pana la urma trebuie sa ne sustinem propriile interese si nu a unora sau altora dintre politicieni.. iar interesul cred ca este de a devoala magariile care s-au facut sau se fac pe bani publici indiferent ca vinovatii sunt psd-isti, pnl-isti sau pdl-isti ( sa nu uitam si udmr-isti). Nu putem merge pe jumatati de masura.. de altfel cred ca noi, cei ce sprijinim anumite forte politice, suntem cei ce purtam "razboaiele politice" in timp ce vedem o mare fratie a politicienilor cand vine vorba de banii lor, de castigurile lor "negre"
          • +9 (9 voturi)    
            Da (Vineri, 5 august 2011, 13:19)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Luptele intotdeauna sunt duse de plebe, de prostime sau mai pe sleau de pulime (scuze pentru termen, dar e consacrat).
          • 0 (0 voturi)    
            Problema Romaniei (Duminică, 7 august 2011, 18:36)

            Gelu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Corect!
            Adevarul trebuie sa primeze si interesul obstii!Dar obstea.........de ea se intereseaza politichiia doar in anii electorali si....?punct!In rest minciuna ipocrizie coruptie incompetenta,prostie,delapidare,evaziune fiscala,furt,abuz in serviciu,abuz in serviciu contra intereselor persoanei,abuz in serviciu contra interesului public,fals,uz de fals si........multa nevinovatie, .....NUP,SUP, IUP,C.C.,RCSJ, functie de interese si solutii.
            Trebuie revolutionata clasa politica din radacini!
            Trebuie introdusa urgent legea privind justificarea averilor si confiscarea averilor ilicite.
            Trebuie urgent schimbata legea privind TVA-ul astfel incat sa se evite incasarile ilegale de tva.
            Trebuie redus sau chiar eliminat tva-ul la alimentele de baza:paine ,zahar, ulei , malai, carne.
            Trebuiesc inasprite pedepsele pentru faptele demnitarilor,politistilor,patronilor de firme,patronilor straini cu firme in Romania,procurorilor,judecatorilor.
            Membrii Curtii Constitutionale trebuiesc numiti excusiv politic si numai pe baza de competenta si corectitudine in urma unor teste amanuntite de competente si anticoruptie.
        • 0 (2 voturi)    
          Cine sa ii dovedeasca? (Vineri, 5 august 2011, 16:33)

          mark35 [utilizator] i-a raspuns lui sol_invictus

          Ei sa se dovedeasca pe ei? Nu vezi ca nu admit nici evidentele ca aia cu numaratul si triplatul voturilor din sala goala a lui Anastase sau aia cu lovirea copilului de basescu. Si ca sa nu spui ca am ceva cu pdl -ul sa stii ca nici partidele din opozitie nu fac exceptie de la regula , toti cand se vad alesi administreaza tara ca pe mosia lor si doar in interesul lor de aceea au ajuns la averi de zeci si sute de milioane de euro si nimeni nu le poate face nimic .Doar sa piarda timpul cu comentarii inutile cum facem noi.
  • -1 (11 voturi)    
    Dl. Vasilescu (Vineri, 5 august 2011, 11:14)

    Vizitiul [utilizator]

    A avut si papusa A3 langa el? :)
  • +4 (6 voturi)    
    EXACT ASTA ASTEPTAM !!! (Vineri, 5 august 2011, 11:16)

    SIR [anonim]

    Gand la gand cu bucurie ! Exact asta asteptam ! ANALIZE si DEMONSTRATII PRACTICE ! In rest traiasca minunatele investitii prin care clientela politica secatuieste bugetul tarii. De fapt bugetul tarii (taxele si impozitele) a ramas singura bogatie nationala. Celelalte le-au vandut.
  • +7 (7 voturi)    
    si totusi... (Vineri, 5 august 2011, 11:17)

    catalin_mattei [utilizator]

    si totusi in romania deja se simte vant de campanie electorala asa ca au inceput sa curga promisiunile de ambele parti ale baricadei: si Opozitia si Puterea promit.. este definitorie pt realitatea jenanta a Romaniei modul haotic in care coalitia aflata la guvernare a manageriat subiectul cresterilor salariale in zona bugetarilor. Daca statul roman se va concentra pe domeniile in care in mod traditional se implica un stat ( educatie, aparare, justitie, sanatate) si isi va restrange rolul de agent economic ( sper intr-un stat minimal).. poate ca o vom duce mai bine.. poate...
    • +1 (1 vot)    
      Asa e (Vineri, 5 august 2011, 16:36)

      mark35 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Speranta moare ultima si din pacate noi vom muri inaintea ei asa ca nu vom apuca schimbarile minunate la care visezi. Totusi iti admir optimismul sau capacitatea de al mai avea
  • +8 (10 voturi)    
    D-le Vasilescu, (Vineri, 5 august 2011, 11:32)

    Jar [anonim]

    tara s-a "trezit" si simpatizeaza 70% cu USL care promite revenirea la salarii,pensii,TVA redus etc.
    "Analize si demonstratii practice" sa faceti dvs.,cat mai des,in speranta ca-i veti trezi si pe politicieni si tara.
    • -1 (7 voturi)    
      cam mare procentul... (Vineri, 5 august 2011, 12:01)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Jar

      cam mare procentul dar ceea ce uiti este ca acest procent mare este realizat de USL si din cauza greselilor actualei puteri conduse chiar de la Cotroceni ( caci acolo s-a zamislit majoritatea aceasta)... evident ca s-au luat si masuri dure ce erau necesare pt a nu intra in situatii dificile dpdv financiar. Evident ca guvernarea aceasta nu este atat de "nociva" pe cat o arata cea mai mare parte a presei .. dar nimic nu ma va face sa inteleg cum se poate ca un presedinte care vrea sa para atat de imaculat poate sta la aceasi masa cu oameni de tipul lui oprea de la Aparare sau, si mai rau, de acaeasi parte a baricadei cu Michi Spaga care dintr-o data nu mai este asa plimbat pe la DNA..
      Eu unul nu sper la lipsa totala a derapajelor ce au ca si cauza motive de campanie electorala ci sper ca macar acestea sa fie cat mai mici si mai usor de corectat dupa
      • +6 (8 voturi)    
        Imaculat (Vineri, 5 august 2011, 12:24)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Draga Calin, NIMENI din lumea asta nu e imaculat, asa cum nimeni nu e total negru! Nici macar tu sau eu... Mereu se va gasi cineva sa ne dovedeasca ca suntem gri, asa cum suntem de altfel toti.

        Daca tu maine ai deveni presedinte, nu-i asa ca ar trebui sa colaborezi cu personajele pe care nu tu le-ai zamislit?

        Pe de alta parte, enumera si celelalte personaje cu care se simt bine Ponta si Antonescu: Vantu, Voiculescu, Iliescu, Nastase, Vacaroiu, etc etc... Cand zici de unul, zi si de celalalt pentru a avea imaginea completa. Altfel nu esti credibil.
        • 0 (2 voturi)    
          iti dau dreptate... (Vineri, 5 august 2011, 13:17)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          iti dau dreptate pana la un punct.. nu cred ca intr-o democratie autentica se pot face coalitii cu oameni murdariti mai ales cand doresti sa fii port-drapelul luptei anticoruptie.. si cred ca este normal sa ai o anume atentie asupra puterii. De multe ori aceste critici nu ar trebui privite ca "declaratii de razboi"... ar fi mult mai important ca acei ce guverneaza ( indiferent de zona) sa priveasca si sa analizeze criticile ce se fac si sa ia acele masuri necesare ai sa corecteze posibile greseli in actul de guvernare.. sunt absolut convins ca sunt si pozitii anti lipsite de o anume logica ci care sunt rodul unei antipatii aproape bolnavicioase..
          • +4 (4 voturi)    
            Echilibru (Vineri, 5 august 2011, 13:43)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Calin, rolul opozitiei nu este sa dea in Putere indiferent ce Puterea face. Din cate stiu eu, dupa '90 niciodata nu am avut oopozitie atat de contraproductiva, atat de anti-orice.

            Rolul opozitiei este sa semnalizeze si sa-si duca lupta politica cel putin in limitele decente. Sa ajunga liderii opozitiei sa il faca pe Presedinte alcoolic sau betiv, sa il injure pe fata, este deja mult dincolo de rolul normal al opozitiei.

            Si din pacate, acolo unde o parte derapeaza intr-o directie, pentru a contrabalansa, cealalta parte e fortata si ea sa derapeze (cel putin din cand in cand).

            Daca tu ai fi lider si orice decizie pe care ai lua-o ar fi dur contestata de cei pe care ii conduci, oare ce ai face? Ori ai renuntat (vezi cazul lui Constantinescu) ori ai continua (cazul lui Basescu).
            • 0 (2 voturi)    
              deci... (Vineri, 5 august 2011, 14:16)

              catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              Este din pacate realitatea vietii politice dambovitene. Sunt de acord ca excesele de limbaj ale opozitiei sunt blamabile si ca sunt oarecum semnalele ca nici dupa alegerile din 2012 ( cand, sa fim cinstiti, ei au cele mai mari sanse sa castige) nu vom avea parte decat de scandaluri. Puterea si Opozitia joaca aceste roluri pt ca sunt spectatori.. daca, fiecare dintre noi, am avea grija in primul rand sa ne corectam favoritii si apoi adversarii politici, nu am fi avut parte de aceste realitati dezolante. Dar din pacate acceptam aceste lucruri si chiar mai mult ne si bulucim in spatele unuia sau altuia in a ne ratoi la celalalt... nu stiu daca asta vine dintr-o anume lipsa de cultura democratica sau (dupa cum spun unii) asa este poporul roman.. eu sper ca sunt doar diverse stadii porin care trecem pana la maturizarea noastra ca natie democratica .
      • +1 (3 voturi)    
        Nu te supara, (Vineri, 5 august 2011, 14:34)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        dar cei 70% de care vorbesc eu n-au nicio treaba cu greselile de guvernare sau cu Miky Spaga.Las deoparte faptul,ca Miky Spaga ,e acolo unde e, votat de psdei,nu de pdlei.Si apoi,multi fani de-ai lui Basescu,daca-i scuturi un pic,habar nau de ce e in jurul lor.
        Uite,al 2-lea val al crizei inceput sa creasca.Tu ce-o sa spui daca,in toamna,Boc taie iar din pensii si salarii?
        • +3 (3 voturi)    
          ... (Vineri, 5 august 2011, 14:54)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Jar

          nu ma supar deloc atunci cand cineva nu are acelasi punct de vedere cu al meu... este ceva normal.. de altfel nu cred ca pe tine te-ar incanta o uniformizare a ideilor... Oricum, eu cred ca parte dintre cei ce voteaza USL in 2012 sau care nu vor merge deloc la vot sunt dezamagiti de PDL, considera politicile lor guvernamentale ca fiind gresite.. acum este discutabil daca e o suparare justificata sau nu...
          • +3 (3 voturi)    
            Exact (Vineri, 5 august 2011, 15:26)

            Jar [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

            aici e problema:supararea e justificata sau nu...?
            De aceea avem nevoie ca BNR si economisti seriosi,nu mercenari politici sau TV,sa explice cat mai mult si des,ce-i cu parlitul asta de capitalism...
          • 0 (0 voturi)    
            cati? (Sâmbătă, 6 august 2011, 13:07)

            naiv [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

            din cifra enuntata/acceptata de ine cati sunt POMANAGII cu macaroana taiata? enumeram: A. medici de familie care au declarat 27 milioane romani B. medici care prescris retete GRAS compensate pt. 25 mil. pacienti diferiti C. 25% din cei cu pensii de handicap (cei cu pensii FALSE) D. 24% din cei cu ajutoare sociale (dovedite FALSE) E. cei 5000 fermieri din jud.Iasi care au declarat 139000 vaci fictive (si au dat banii inapoi) F. cei care au declarat o suprafata arabila mai mare decat TOATA Romania G. cei 50% cu certificate medicale FICTIVE H. cei cu caldura subventionata si cu castiguri de multe mii de euro lunar ... MAI CONTINUI??? toti acesti POMANAGII urasc orice guvern care taie pomana si voteaza pe cei ce le promit tot atata pomana ba chiar mai mult. In opinia lor politicile guvernului sunt gresite! ei bine guvernul a luat masuri mai putin drastice comparate cu PIIGS si le-a luat mai din vreme!
    • +8 (8 voturi)    
      asa ne trebe socialisti amu' (Vineri, 5 august 2011, 12:11)

      cosming [anonim] i-a raspuns lui Jar

      Chiar asa vrem USL , fara numar!
      Dar nu in Guvern ci la Puscarie si apoi pe scaune speciale!

      Mie imi sunt simpatici toti politicienii. Cu cea mai mare placere le-as face poze in costume in dungi si printre gratii! Si nu sunt singurul!

      Nea' Vasilescule, degeaba atragi tu atentia la ce se intampla in politica, cand BNR-ul inchide ochii la ce se intampla cu "investitiile" facute de banci in Romania! In cele din urma toate astea se rezuma la niste profituri barosane incasate de anumite banci si grupuri investitionale, nu la politica!

      Presiunile puse de FMI pe Guvern, "sfaturile" de crestere a dobanzii cheie, reducerea sumelor alocate sanatatii ne dovedesc ca traim intr-o tara care ne exploateaza nu ne protejeaza.

      De ce sa mai platim taxe si impozite ? Vrem banii inapoi pana se rezolve problemele fundamentale : Justitia, infrastructura, sanatatea si invatamantul.
  • +9 (13 voturi)    
    Vorbe desarte (Vineri, 5 august 2011, 11:33)

    HP [utilizator]

    Poate sa strige toti economistii in functie cu Isarescu, pe popandaii din opozitie (si chiar si pe cei de la putere, ca de n-ar sta Basescu cu biciul pe ei...) ii intereseaza de cum sa se nepoteasca inca 4 ani.

    Pentru politicienii nostri, cat si pentru o mare parte din populatie, tot ce se intampla in afara frontierelor este irelevant. Sunt limitati si pe dinauntru, si pe dinafara.
  • +5 (5 voturi)    
    monitorizare (Vineri, 5 august 2011, 11:44)

    El Condor [anonim]

    la putini ani dupa asa-zisa revolutie, am auzit ca in statele dezvoltate din nordul si vestul europei, se practica monitorizarea candidatilor care doresc sa isi asume raspuderea conducerii tarii, de catre electorat, numindu-se la noi transparenta. este un fenomen care necesita rabdare si se face in timp, da posibilitatea partidelor sau liderilor politici seriosi, sa se afirme, asigurandu-se, in acelasi timp si realizarea unor cresteri reale. in romania aceasta monitorizare este in faza incipienta, se face lent, dar rezultatele s-ar putea sa fie dintre cele mai neasteptate.
  • +6 (6 voturi)    
    Wishful thinking ! (Vineri, 5 august 2011, 12:00)

    Fisherman [utilizator]

    Corecta abordarea dvs. domnule Vasilescu !
    Insa:
    In sunetul de fanfare ale sondajelor mirobolant-majoritare, politicienii din Opozitie abia asteapta sa arunce actualul guvern al ascetismului si reducerilor de cheltuieli pe scarile Palatului Victoria.
    Odata realizata aceasta actiune de salvare a Romaniei din ghearele dictaturii BocBasesciene, acesti zei ai Legilor Economice vor arunca in derizoriu si temerile "specialistilor" si "analistilor" care se ocupa de institutiile financiare interne si internationale, demonstrand ca "greed is good daca asa vrea muschii mei". Acesti specialisti vor constata cu stupoare ca ceea ce ei considerau a fi criza a fost de fapt un cadril usor bezmetic in comparatie cu conceptia damboviteano-USLista: "-Criza adevarata va fi atunci cand nu va mai fi nimeni care sa o constate."
  • +2 (4 voturi)    
    ........... (Vineri, 5 august 2011, 12:00)

    mosu' [anonim]

    Romania e cea mai buna idee care s-a intamplat vreodata romanilor....
    That's all!
    • +2 (2 voturi)    
      cea mai buna idee (Vineri, 5 august 2011, 13:22)

      Oana M [anonim] i-a raspuns lui mosu'

      Pacat ca a trecut mult timp de la ultima idee buna. O astept cu nerabdare pe urmatoarea.
      • +1 (1 vot)    
        tot Romania (Vineri, 5 august 2011, 13:46)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Oana M

        Tot Romania e. Insa depinde de lume sa valorifice atuurile pe care criza le scoate la iveala. Degeaba avem daca nu stim sa folosim- that's all.

        Cu rabdare si incredere in noi, vom ajunge departe.
        • +1 (1 vot)    
          Si chiar crezi (Vineri, 5 august 2011, 14:11)

          mosu [anonim] i-a raspuns lui alex

          ca putem valorifica ceva din criza asta?Dupa cum vezi nici marile state precum Spania,SUA etc. nu au putut si atunci ma intreb de ce am putea noi?Suntem orbi condusi de chiori :P
  • 0 (6 voturi)    
    asa si (Vineri, 5 august 2011, 12:02)

    cosming [anonim]

    "El si-a exprimat speranta ca politicienii nu vor face "promisiuni desarte" si nici nu vor veni cu "pomeni electorale"."

    Speranta asta o avem de cateva zeci de ani incoace si degeaba.

    Fratilor pregativa bagajele, lichidati depozitele, vindeti apartamentele si plecati din Romania.

    Sa-i lasam pe politicieni sa-si plateasca singuri taxele si sa se conduca singuri.
  • +4 (4 voturi)    
    hmmmmmmmmm (Vineri, 5 august 2011, 12:08)

    me [anonim]

    ce sa mai zic.. sigur o sa se intample asa cum s-antamplat si la celelalte alegeri... cheltuieli enorme electorale...
  • +6 (6 voturi)    
    Daca nu se tipa pe latrine si irealitatea (Vineri, 5 august 2011, 12:20)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    inseamna ca nu exista.
    Daca tontul si coafezul nu amintesc nimic, nu exista.
    Daca nu se scrie SENZATIONAL la otv, nu exista.
    Romanul sta cu mana intinsa, umbla zi de zi cu carucioarele dupa ei in piata, cumpara mereu, dar nu au bani, cer mereu desi au (nu toti, dar e mai usor sa fii vocal... da bine pe sticla). Politistii fac greva dar au burta mare, profesorii fac greva, dar iau nota 2, ...
    Toate sunt cu fundul in sus!
    Crede cineva ca se poate munci asa?
    Mai bine la tembelizor!
    A, si cu mana intinsa, daca se poate!
  • 0 (2 voturi)    
    Intrebari (Vineri, 5 august 2011, 13:27)

    CezarN [utilizator]

    Sunt de acord ca amestecul de criza economica, politica, economie si campanie electorala este unul detonant, care poate arunca intreaga Romanie in aer.

    Totusi, dl Vasilescu obisnuieste sa-si dea cu parearea in mai TOATE aspectele vietii economice si financiare ale Romaniei, Europei si lumii. De acee as avea si eu niste necunoscute referitor la persoana sa:

    1. Dl Vasilescu este consilierul PE CE al dlui Isarescu?

    2. Raspunsul la 1.) ne va dumiri asupra competentelor sale. Eu am gasit pe net ca "Începând din anul 1996, Adrian Vasilescu și-a dedicat activitatea domeniului bancar, devenind coordonatorul strategiei de comunicare a Băncii Naționale a României" ceea ce nu il califica pentru pareri avizate in finante.

    3. L-am vazut pe dl Vasilescu la TV discutand alaturi de bancheri cu experienta si nu prea il bagau aia in seama.

    4. De ce una-doua il baga massmedia in seama si tocmai in probleme economice grave..

    Nu-i bai, in Romania toata lumea isi da cu parerea, deci si domnia sa are dreptul sa o faca, insa este bine sa stim si noi, cei ce-i citim parerile, care este domeniul sau de competenta, caci una este sa fi condus o banca, sa fi implementat niscaiva reforme indomeniu, sa fi facut vreun PhD in economie sau finante la MIT sau London School of Economics si alta este sa stai cu amicul Mugurel la o cafea si o barfa economica si apoi sa vii si sa "debrifezi" cu nesat la tolcsouri si in interviuri.

    Pana si Nouriel Roubini, om supercompetent dealtfel, a devenit obositor dandu-si cu parerea despre orice vanticel adie in economia mondiala, daramite dl Vasilescu.
    • +1 (3 voturi)    
      :) (Vineri, 5 august 2011, 13:51)

      alex [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      ar trebui sa invatam sa avem incredere in vasilescu mai mult decat in roubini....
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate (Vineri, 5 august 2011, 16:50)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Mai ales ca de cate ori a aparut si a spus cum ar trebui sa se intimple s-a intimplat taman invers
  • 0 (0 voturi)    
    Declaratii Vasilescu (Vineri, 5 august 2011, 17:46)

    costel [anonim]

    Daca romanii vor vota USL si guvernul va fi USL-ist,Romania se duce de ripa.Daca nu,nu.Deci romanii au soarta lor in miinile lor.Antonescu si Ponta au anuntat ca vor abroga toate actele normative emise de guvernul Boc.Asta inseamna revenirea la pensiile fara contributie,de zeci de milioane,de majorarea salariilor bugetarilor,de majorarea cu 50% a salariilor profesorilor etc.De asemenea au afirmat ca vor destitui si vor deferi justitiei pe magistratii care au anchetat si condamnat pe cei din PSD,PNL si PC.Veti vota USL?Eu cred ca nu.
    • 0 (0 voturi)    
      Declaratie Basescu (Vineri, 5 august 2011, 18:17)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Nu ma prea incanta revenirile cu care zici tu ca se lauda USLasii, mai @Costele.
      Basescu a avut curajul sa spuna si ca Iarna nu-i ca Vara !
      Dar USL-asii n-au avut curajul sa spuna ca la Iarna o sa fie ca-n vara asta.

      Or fi stiind ei ceva ?
    • 0 (0 voturi)    
      zice acelasi lucru pe care (Duminică, 7 august 2011, 16:27)

      toma necredinciosul [anonim] i-a raspuns lui costel

      deja ni l'a spus dna. udrea.
      si pe care ni'l repeta dl. boc.
  • +1 (1 vot)    
    criza...doar pentru unii...!!! (Vineri, 5 august 2011, 23:54)

    NicuBerneantu1310502426502 [anonim]

    De acord ,domnule Vasilescu...!!!...cum ramane cu aceea stire,ca la vama din Constanta,sa fraudat statul roman,cu 50de miliarde de euro?!..si cat se mai fraudeaza statul roman...adica noi...cei prosti care avem timp sa va mai si credem...stopati hotia si demagogia din romania,si atunci criza va disparea...!!!...da aveti dreptate ca nu trebuie facute pomeni electorale...dar daca vine cineva si va despartii politicul de justitie?!...si o va mai si face...acela va fi un adevarat patriot...!!!
    • 0 (0 voturi)    
      iar aritmetica! (Sâmbătă, 6 august 2011, 13:13)

      curios [anonim] i-a raspuns lui NicuBerneantu1310502426502

      cata marfa intra in portul Constanta pt. ca taxa vamala (evident o fractiune MICA din pret) sa ajunga la 50 miliarde de euro? in cat timp s-a realizat aceasta cifra? ce documente -nu mancatorie de kko pe sticla- sustin cifra? cata marfa din cea DESCARCATA in port e destinata doar RO??? PS. un miliard = 1000milioane , dar asta se invata la clasa a 3-a sau la Univ. Spiru Haret anul II.
  • 0 (0 voturi)    
    vasilescu (Duminică, 7 august 2011, 8:45)

    2202 [anonim]

    ce frumosa le zice nea Vasilescu....oare el ar putea trai cu 150 de euro pe luna?sau ceva care sa fie media pe salarii bugetare si sa aiba rate , copii si casa de tinut?...n-as crede...tot noi platim prostia alora de la putere...platim sali de facut spectacole,stadioane si tot felul de oligofrenii...totul din banii nostri...macar de-ar da falimentul odata ...sa-l vad pe nea Vasilescu ce-ar mai zice cu cativa lei in buzunar...tot asa sigur ar mai avea glasul?
  • 0 (0 voturi)    
    Ma lamureste... (Duminică, 7 august 2011, 14:15)

    Ioana [anonim]

    si pe mine, cineva, ce este USL si cand sunt prevazute alegerile din 2012? Ce-i drept, am ramas putin in urma cu miscarile politice din Romania. :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version