​​FOTO Proiecte pentru modernizarea Soselei Pantelimon si Soselei Iancului din Bucuresti. Vezi primele simulari si ce modificari radicale vor fi facute in circulatie

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:05 Economie | Imobiliar

Simulare nod intermodal din fata magazin Cora
Foto: Hotnews
De anul viitor, doua dintre cele mai mari bulevarde bucurestene, Soseaua Iancului si Soseaua Pantelimon, vor intra in refacere radicala. Masinile parcate acum pe marginea Soselei Iancului vor fi mutate in parcari supraetajate care se vor construi in spatele blocurilor. Pe linia de tramvai, care va fi separata de traficul auto, vor circula si autobuzele, cele doua mijloace de transport avand statii comune. Soseaua Pantelimon va deveni mult mai verde, urmand a se planta gazon pe culoarul pentru tramvai. La capatul Soselei Pantelimon, in fata hipermarketului Cora, va fi construita o statie intermodala unde vor opri toate mijloacele de transport.

Proiectul costa circa 70 milioane de euro, bani din bugetul Primariei Municipiului Bucuresti.

UPDATE: Madalin Dumitru, seful directiei de Infrastructura din cadrul Primariei, sustine ca vor fi amenajate benzi pentru Biciclete atat pe Soseaua Pantelimon, cat si pe Soseaua Iancului.

Proiectul de transformare a celor doua bulevarde a fost prezentat saptamana trecuta la Comisia Tehnica de urbanism de pe langa Primaria Capitalei.

Iata principalele schimbari propuse de proiectanti:

Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

Simulare cum va arata Soseaua Pantelimon
Foto: Hotnews
-  pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate (vezi FOTO) prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare, fara a incurca circulatia de pe bulevard;

- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole, in care autobuzele sa poata opri fara sa deranjeze traficul.

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;

- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.  

Soseaua Iancului

- masinile parcate acum pe marginea trotuarului si pe trotuar vor fi mutate in parcari etajate care se vor construi in spatele blocurilor. Deocamdata Primaria Capitalei este in negocieri cu Primaria sector 2 pentru a indentifica terenurile din domeniul public unde se vor construi parcarile.

- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;  

Proiectul de modernizare a celor doua artere de circulatie este realizat de Via Proiect. Pentru a deveni realitate, propunerile arhitectilor mai au nevoie de aprobarea Comisiei de Circulatie de pe langa Primaria Capitalei si autorizatie de construire.

Lucrarile vor incepe cel tarziu in primavara anului 2012


Madalin Dumitru, seful Directiei de Infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, a declarat pentru HotNews.ro ca lucrarile vor incepe imediat ce se va obtine autorizatia de construire. "Asteptam autorizatia de construire. Vom incepe cel tarziu in primavara anului viitor. Licitatia pentru alegerea constructorului a fost facuta inca din primavara anului 2011", a declarat acesta.

Castigatorul licitatiei este consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Valoarea contractului este de circa 310 milioane lei/ 70 milioane de euro.


Citeste mai multe despre   























22639 vizualizari

  • +6 (14 voturi)    
    ciuciu (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:17)

    Mazeta [utilizator]

    Asta e cea mai tare: „masinile parcate acum pe marginea trotuarului si pe trotuar vor fi mutate in parcari etajate care se vor construi in spatele blocurilor. Deocamdata Primaria Capitalei este in negocieri cu Primaria sector 2 pentru a indentifica terenurile din domeniul public unde se vor construi parcarile”. Sunt curios care o sa fie terenurile alea identificate, nu tocmai actualele spatii verzi (cate au mai ramas)? Parcarile trebuie construite in subteran sau la marginea orasului, nu "in spatele blocurilor".
    • -2 (12 voturi)    
      :) (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:36)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Baiatule, tu pe ce lume traiesti? Ai fost vreodata in zona aia- adica "dupa blocuri"? Daca nu stii nu mai vorbi...

      PS: e un proiect foarte bun dupa parerea mea. Succes la realizare.
      • +10 (12 voturi)    
        NU SUNT DE ACORD! CUM SA TAIE TEII? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:27)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui alex

        SA TAIE COPACII TEI??? NU SUNT DE ACORD :::ATI LUAT-O RAZNA DE TOT::::STRANGEM SEMNATURI SI IESIM PE STRAZI DACA VA APROPIATI DE VREUN COPAC PE IANCULUI SI PE PANTELIMON:::POATE VRETI SA VEDET CUM VA URMARIM PE proiecte pe fiecare cent! alta HOTIE? ati luat-o razna ...oamenii nu au unde sa isi duca copii la GRADINITE! PENTRU firme care castiga un contract si apoi subcontracteaza la alte 5 ca sa spele bani si NU muncesc si cei mici sa intre in faliment datorita unor smecheri din Primarie....vedem! Lasati-ne verdeata si copacii si lasati vrajeala sa incepeti iarasi cu demolari si mizerie intre blocuri! Atat sa vedeti sa va luati de vreun copac din zona! si asa vara este foarte cald din cauza poluarii! masinilor si nu numai! asa ca ganditi-va de 2 ori!
        • +9 (9 voturi)    
          Teii din Soseaua Pantelimon (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:56)

          elena [anonim] i-a raspuns lui Ana

          Singurul lucru bun pe Soseaua Pantelimon sunt TEII. Locuiesc aici din 1972, cand teii si spatiul verde erau ingrijiti, primavara se taia gardul viu, se sapa si se puneau seminte de iarba, spatiul de-alungul soselei era protejat de un gardulet, era frumos, curat, aerisit...Acesti tei trebuie protejati si pusi in valoare, indiferent de lucrarile de reabiliatare a soselei.
          • +5 (5 voturi)    
            :) (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:16)

            alex [anonim] i-a raspuns lui elena

            Eu nu am vazut in proiect vreo prevedere legata de taiatul teilor...

            Tocmai ca, cunoscand zona, stiu ca se pot face parcari/spatii etc fara sa se taie din copaci si fara sa fie distruse spatii verzi. E destul loc.
            • +4 (8 voturi)    
              Intrebare (Marţi, 22 noiembrie 2011, 14:15)

              Ana [anonim] i-a raspuns lui alex

              Spun oamenii pe ca pe Luica nu s-au retinut la a taia tei...dar uita-te un pic pe schita cu copaceii! Cineva trebuie sa-i atentioneze ca NU au voie sa se ia de copaci - tei...daca stai in zona cum te-ai simti daca vor taia ...pentru modificari? si cei din BLOCURI sa fie gazati pe timp de vara....sa faca....dar NU CU riscuri de a ne taia spatiul verde! si astia care au cate 3 masini per familie sa si le mai duca pe la tara ca au mijloace de TRANSPORT in BUCURESTI si sa le fluidizeze pe acestea ....adica fac parcari peste parcari ca o familie sa aiba cate 4 masini si sa polueze...super tare si dvs sa vi se ia din SPATIILE VERZI ALE SECTORULUI! super tare...si peste 2 ani iarasi o sa-si i si al 5-lea membru masina si astfel ce vor mai face???scoatem si si parcurile la mezat pentru niste smecherasi care isi misca curul numai in masini in CAPITALA ca autobuzul le pute!
          • +5 (5 voturi)    
            pentru elena (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:38)

            ANA [anonim] i-a raspuns lui elena

            daca distrug copacii? si vor sa planteze niste copacei? care a 2 zi uscati sau furati? si inca o problema uite ce scrie PRESA!


            http://viatabrailei.ro/cine-este-tehnologica-radion-srl-firma-care-a-masacrat-strada-grivita_917
            • +7 (7 voturi)    
              Pantelimon (Marţi, 22 noiembrie 2011, 14:32)

              elena [anonim] i-a raspuns lui ANA

              daca vom sta si vom privi pe fereastra fie si numai intentia de a distruge o creanga din tei...atunci ne meritam soarta.Am citit comentariile si, pe langa bucuria de a sti ca totusi soarta Pantelimonului ne intereseaza, ma intreb acum, unde am fost noi toti in ultimii ani, cei care locuim in zona, de am lasat mizeria, noroiul, praful SI mahalaua sa ne acopere ? Nici nu mi-am imaginat vreodata ca Soseaua Pantelimon ar putea exista fara acesti minunati TEI. In fata balconului meu, chiar pe sosea, vad zeci de rable aduse si nemiscate de ani de zile.Am sesizat de nenumarate ori, desi se vad si ies in evidenta singure...de ce nu sunt ridicate ?
    • +4 (10 voturi)    
      Re: Mazeta (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:52)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Stau in zona si cunosc si "spatele blocurilor".

      1) In primul rand ca le numara ca in Caragiale, "doua la scoala de fete, etc" ... Pai "spatele blocurilor" de pe Iancului (una din parti, cea cu blocuri, ca pe cealalta arte sunt doar 3 blocuri la inceput si 3 la sfarsit!) este ACELASI cu "spatele blocurilor" de pe Pantelimon.

      2) Locuri pentru "parcari etajate in spatele blocurilor" ar putea fi, da' trebuie sa darame o gradinita, o scoala (46 parca), un cimitir (Armenesc) si cateva locuri de joaca pentru copii (aia oricum trebuie eutanasiati, ca ne incurca pe astia care vrem sa parcam masinile etajat!)

      3) Deci planul este facut in ceea ce priveste strada, mai vedem noi cu parcarile. Important este sa facem strada frumoasa, ce o sa fie printre blocuri .... nu mai e treaba noastra, "noi doar lucram aici" :o)

      4) Piste biciclisti, ceva? Sau .... "oricum se suie aia cu masinile pe ea dom'le ..." !?!?

      Ia faceti voi o consultare a cetatenilor, sa vedeti cum iese rezultatul ....

      Apropos, Iancului este Bulevard!?! Dupa ce standard?


      PS: Mentionez ca eu functioinez dupa principiul "nu sunt locuri de parcare si ti-ai cumparat masina, nu te plange ulterior de amenzi pentru stationare, inghesuiala, romani improprietariti cu trotuarul si celelalte. Trebuia sa iei in calcul aceste lucruri in costul achizitionarii autovehiculului".

      Dar ma tropaie pe sistem ipocrizia autoritatilor, impotente in a rezolva ceva cu noima .... stiu sa faca doar romaneli (parandarat, spoieli electorale, etc). :o(
      • 0 (0 voturi)    
        Sa ne intelegem! (Marţi, 22 noiembrie 2011, 18:25)

        Lexus [anonim] i-a raspuns lui MLZ

        ...parcari "dupa blocuri", piste pt biciclisti, sensuri pt transportul in comun...si totusi, pt ca toate astea sa functioneze mai trebuie facute cate doua sensuri de circulatie pt: jmecherashi, jipane si limosine...
        ...anul viitor??? ...cred ca e o gluma electorala...poate peste 10 ani
    • +3 (5 voturi)    
      ciuciu creier, neam gandire (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:28)

      @Mazeta [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      sunt curios: daca ar fi parcare construita "la marginea orasului", tu ai lasa acolo masina si te-ai duce acasa pe jos?
      Cam cum crezi ca s-ar putea construi o parcare subterana sub un bloc deja construit?
      • +1 (5 voturi)    
        nu (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:49)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui @Mazeta

        daca as avea masina, as vrea sa o parchez in nasul tau, sa imi mirosi esapamentul.
    • 0 (2 voturi)    
      ai dreptate... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:29)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      stau in zona respectiva si ma gandesc cu groaza ca ar putea nesimtitii sa tranteasca un "bloc" de parcari in fata geamului meu pentru ca e un spatiu verde neamenajat destul de mare acolo... beton!
  • +11 (11 voturi)    
    Trasee pentru biciclisti? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:27)

    fane biciclistu' [anonim]

    Ia cineva in calcul ca un biciclist reprezinta o masina in minus in ambuteiaje?
    Din cate observ nu se gandeste nimeni la asta, astfel incat pistele pentru biciclisti (cele normale pe partea carosabila) nu apar in acest proiect.
    • +1 (1 vot)    
      Bani. (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:37)

      Bubu [anonim] i-a raspuns lui fane biciclistu'

      Bicicleta nu aduce nici un venit primariei: loc de parcare platit, impozit anual, amenda stationare sau ridicare.
    • +2 (2 voturi)    
      Cred ca totusi le-au prevazut (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:42)

      Octavian [anonim] i-a raspuns lui fane biciclistu'

      ...in fotografie sunt langa copacii de pe parginea drumului, marcate cu galben.
  • +8 (10 voturi)    
    piste biciclete (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:29)

    cristina [anonim]

    Tipic romanesc, modernizeaza artere de circulatie dar nu se gandesc si la pistele de biciclete. Este penibil sa avem prin tot orasul piste desenate pe trotuarul oricum ingust pentru pietoni.
    • -8 (10 voturi)    
      mda (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:39)

      alex [anonim] i-a raspuns lui cristina

      Eu am stat in zona aia 15 ani si n-am vazut biciclisti decat in parc...pe sosea mai putin.
      • +5 (5 voturi)    
        mda (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:30)

        zooloo [utilizator] i-a raspuns lui alex

        oare de ce nu i-ai vazut decat in parc?
        • -5 (5 voturi)    
          :) (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:06)

          alex [anonim] i-a raspuns lui zooloo

          Sunt multe zone in Bucuresti in care nu sunt piste de biciclisti si in care totusi vezi biciclisti pe strada. Asa ca nu cred ca daca trantesti o pista gata o sa apara biciclistii...
      • +1 (1 vot)    
        nu inteleg... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:28)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui alex

        ... de ce nu citit atent? Pistele sunt prevazute si sunt si redate in randarea din articol.
        • 0 (0 voturi)    
          piste (Marţi, 22 noiembrie 2011, 15:55)

          adcetc [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          Da, corect, nu vazusem in poza care este destul de pixelata, iar pista fiind desenata cu dungi subtiri galbene nu iese foarte bine in evidenta. Ar fi trebuit totusi sa fie precizat si in articol.
        • 0 (0 voturi)    
          Sa-mi explici si mie (Marţi, 22 noiembrie 2011, 17:47)

          fane [anonim] i-a raspuns lui Florin

          cum "citesti" tu o poza? Daca era vorba de citit trebuia sa fie mentinat in articol. Acum intelegi?
  • +3 (5 voturi)    
    Parcari???? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:30)

    Amerigo [anonim]

    Pai era acolo , la botul calului fosta platforma Elecroaparataj, numai buna de facut parcari, in spate MOBILUX, care nu mai exista de ani buni, s-ar preta perfect la o achizitie a primariei sa faca parcari...Sunt locuri berechet, Mobilux-ul se intinde pana la Delfinului...
    Asfaltul de pe Sos. Pantelimon este CEL MAI PROST din Bucuresti!!!
    Pe Iancului ti-e si frica sa mergi ca iti tai cauciucurile...Primaria nu a facut nimic pe aceste 2 artere de zece ani si mai bine....
    • +1 (1 vot)    
      lasa (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:32)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Amerigo

      ca o sa avem mol acolo...inca unu...ca poate nu ai unde sa-ti arunci banii... acolo puteau sa faca o parcare pentru tot cartierul !
  • +4 (6 voturi)    
    inaltate cu cativa cm.. (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:33)

    Agentu Termic [anonim]

    Dadadadaaaaaa....ar trebui inaltate cu cel putin 50 de cm, pentru a ne asigura ca "zmecherii" cu "gipane" si nu numai nu se vor catara pe liniile de tramvai (a se vedea soseaua Giurgiului).
    • -1 (3 voturi)    
      jmecherii cu pensie sa iasa din sistem... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:34)

      @agentu [anonim] i-a raspuns lui Agentu Termic

      Asa, asa. Ai vazut vreun batran cat se chinuie sa se urce pe platforma "bordurificata" a statiei de tramvai? O sa ajungi si tu la batranete, poate te mai gandesti...
  • +4 (4 voturi)    
    pantelimon (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:34)

    elena [anonim]

    Bravo, era si timpul...la cat de degradata este acum Sos. Pantelimon...Incepeti cat mai repede, spatiul verde nu mai exista de 20 de ani, traficul este infernal, nu mai vorbesc de mizerie si lipsa locurilor de parcare.
    • -1 (5 voturi)    
      ADICA ESTI DE (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:34)

      ANA [anonim] i-a raspuns lui elena

      acord sa taie copacii tei? sau esti de acord sa ce?

      te-ai uitat la schite? astia vor sa distruga TOT...vom strange semnaturi sa nu scoata UN POM _ COPAC!
      • +2 (2 voturi)    
        iubesc teii... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:03)

        elena [anonim] i-a raspuns lui ANA

        ma bucur ca sunt si altii care iubesc aceasta zona si doresc sa reabilitam spatiul verde.Am trimis in ultimii 20 de ani zeci, poate sute de sesizari autoritatilor locale, am primit zeci de raspunsuri scrise dar degradarea a continuat.
  • -4 (6 voturi)    
    bula (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:41)

    ady [anonim]

    .daca un tramvai circula la 10-15 min atunci spatiul ar putea fi utilizat si de catre automobile..nu ?sau se pot face restrictii pe banda tramvaielor la ore de varf ..solutii d-lor nu gandire blocata!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      daca... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:31)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui ady

      ... pe linia de tramvai merg si autobuzele, se eficientizeaza transportul in comun, deci mult mai multi vor gasi convenabil sa mearga cu RATB-ul decat cu masina. urca masinile pe linia de transport in comun si nu ai mai facut nimic.

      Este nevoie de asa reproiectari in Bucuresti.
  • +1 (3 voturi)    
    Oprescu atata stie... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:49)

    Chiar Eu [utilizator]

    sosele si iar sosele si trafic cu masina personala. Ca doar se lauda mereu ca e medic si tine la sanatatea locuitorilor orasului. Citat: "Soseaua Pantelimon va deveni mult mai verde, urmand a se planta gazon pe culoarul pentru tramvai". Ar deveni mai verde daca s-ar pune cativa copaci ca ei produc oxigen mai zdravan nu gazonul. Apoi daca pe linia asta cu gazon vor merge si autobuzele si, bineinteles, tot felul de soferi cu masina parsonala, imi si imaginez cum va arata gazonul asta dupa cateva zile numai: cand e umed pamantul va fi noroi, cand e uscat praf cat cuprinde.
    Ma intreb si eu ca si cei care au comentat inaintea mea: unde or fi pistele de biciclete? Suspendate?
    • +2 (2 voturi)    
      Te bagi? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:57)

      ANA [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Strangem semnaturi daca se vor apuca sa scoata un copac din zona! Ne legam cu lanturi de copaci...sa ne bage si pe noi in mormant ....si culmea daca planteaza cativa copacei isi trimit ”oamenii” si ii scot si astfel adio copacei...am vazut cu ochii mei au plantat 3 braduti intr-un mini parculet si s-au furat, uscat ...asa ca daca se ating de un copac din zona ce sa facem??? auzi gazon la tramvai si gata s-au mai spalat niste bani....cand se faca stfel de proiecte sunt intrebati si oamenii din zona ? sau comunitatea NU face parte din milioanele lor de euro????
  • +1 (5 voturi)    
    huh? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 11:59)

    uck [anonim]

    "pe linia de tramvai vor circula si autobuzele"
    adica unde pe iarba? sau o sa faca sinele mai late ca sa incapa si rotile autobuzelor? asta asa la o trecere rapida peste articol.
  • -1 (3 voturi)    
    Noul hit in Iancului (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:08)

    B.O.C. Mafia [anonim]

    Dupa blocuri suntem noi care te facem pe tine
    La masine...
  • +3 (3 voturi)    
    Of (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:09)

    Pop [anonim]

    Ceausescu a ingramadit blocuri si oameni claie peste gramada, fara minim de spatiu verde...acum incercam sa reparam ce se mai poate...
  • 0 (2 voturi)    
    ? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:14)

    MihaiMese [utilizator]

    "Pe linia de tramvai, care va fi separata de traficul auto, vor circula si autobuzele" + "Soseaua Pantelimon va deveni mult mai verde, urmand a se planta gazon pe culoarul pentru tramvai."

    Şi autobuzele vor circula pe gazon?
    • 0 (2 voturi)    
      n-ai inteles nimic... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 14:15)

      SeFe [anonim] i-a raspuns lui MihaiMese

      Pe linia de tramvai o sa planteze tei in locul acelora rasi de pe Iancului. Pana cresc teii, termina metroul in tot Bucurestiul si renuntam la tramvai.
      Autobuzul nu mai circula, mergem cu telegondola.
      • +1 (1 vot)    
        Mi- a PLACUT (Marţi, 22 noiembrie 2011, 15:37)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui SeFe

        comentariul DVS. Super TAREEE ...nu am mai ras de mult....asa...dar sa nu ne ia plansul cand or sa inceapa astia marea schimbare! sa vezi probleme cu gazele, apa....au specialisti platiti pe bani grei si sper ca acei specialisti sa isi respecte profesiile....eu nu cred ca va convine ca langa blocul dvs sa apara pe SPATIUL verde asa o mare masa poluanta...ca unii vor sa se plimbe fiecare cu masina lui!
  • 0 (2 voturi)    
    voi cititi tot? (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:17)

    george [anonim]

    pentru cei de mai sus cu vaicareala : mai oameni buni voi cititi calumea textul? spatiu verde pe mijloc va fi numai pe pantelimon, pe iancului va fi linie de tremvai clasica. asa ca nu va fi nici noroi nici praf
  • +8 (8 voturi)    
    rupti de realitate (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:21)

    bedexe [utilizator]

    Cei care au proiectat asta stau in Bucuresti sau sunt din alta tara ?

    -3 benzi - Pantelimon are si acum 3 benzi, dar se ajunge sa se merga pe 1 banda:
    *pe prima sunt parcati cei care locuiesc in zona
    *pe a doua parcheaza cei care au treaba in zona

    -alveole pt autobuze: in B, cate autobuze ati vazut sa intre in alveole sau sa vina la trotuar ? Ei opresc direct pe banda a 2-a, pe care merg.

    Nu mai continui cu alte exemple.

    Dar va dau solutia ieftina, fara poduri , pasaje, tunele (intr-adevar nu se castiga bani repede si direct).

    PMB cu Pol Rutiera sa puna "Banda unica pentru RATB" .

    1. De maine dat ordin ca in B se circula pe prima banda (de fapt a doua, ca prima e cu masini parcate).

    2. 2 luni scoasa Politia Rutiera in strada: pe motociclete sau in RATB si date sanctiuni celor care nu respecta.

    3. Camere video exista deja, deci se poate monitoriza foarte usor.

    4. RATB pune in statii timpi exacti de sosire

    5. Dupa un timp, oamenii se vor obisnui si vor lasa masinile acasa, RATB-ul isi poate face cursele la timp si nu va mai fi inghesuiala.
    Nu va mai bataie de cap sa gasesti loc de parcare la serviciu si apoi acasa.
    Si cel mai important: Serviciile de urgenta (ambulanta, pompieri) se vor putea deplasa mai repede.
  • -2 (2 voturi)    
    ALO ALO PRIMARIA ! (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:46)

    ANA [anonim]

    NU VA MAI VOTEAZA NIMENI daca NU TERMINATI CE ATI INCEPUT - deoarece s-a inceput pe Pantelimon, Iancului, B-dul Chisinau - Socului - reabilitarea BLOCURILOR - prin impachetare si le-ati lasat NETERMINATE - la unele BLOCURI nu s-au montat aerul conditionat si atarna firele pe blocuri, altele NU SUNT VOPSITE, alte nu s-a montat termopanul la PARTER, altele doar incepute si NETERMINATE si cred ca daca iesiti pe strada vedeti si DVS nebunia si anume BLOCURI incepute si neterminate si cum s-au dat banii de la MINISTERUL DEZV daca NU s-a facut receptia BLOCURILOR si acum vreti ce? alte lucrari ca sa le lasati neterminate??? TERMINATI CE ATI inceput si apoi va apucati de alte hotii! si contracte corecte si NU subcontractari peste subcontractari si nimeni nu isi asuma raspunderea???? de ati lasat ASA BLOCURILE DOMNULE PRIMAR? daca vedem ca va apropiati de un copac POM ne vom lega cu lanturi de copaci sa vada UNIUNEA EUROPEANA! vor iesii copii din scoli sa isi protejeze OXIGENUL ZONEI! nu va jucati! cu aerul copiilor si cu protejarea mediului! atat avem si noi in zona copacii aceia in rest daca plantati ceva ORI ESTE FURAT A doua zi ori este FURAT ...asa ca lasati-ne copacii si pomii ZONEI!!!!!!!! CU MULTUMIRI! si SUCCES la TERMINAREA ANVELOPARII BLOCURILOR DIN ZONA PANTELIMON; IANCULUI!
    • +1 (1 vot)    
      Alo Alo (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:11)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui ANA

      Vezi ca reabilitarea blocurilor e la primaria de sector asa ca "apeleaza-l" pe Ontanu.
      • 0 (0 voturi)    
        Intrebare (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:56)

        ANA [anonim] i-a raspuns lui Alex

        si daca sa zicem ca Ontanu nu mai are bani ce sa faca sa ia bani din Bangladesh sau? Primaria Capitalei unde este NU ESTE peste CAPITALA...nu sunt tot banii BUCURESTENILOR? ca am ajuns sa platim TVA de 24% si in alte tari la produsele de baza 0 % zero sau 5% si NU au indexat pensiile batranilor cu rata inflatiei...si au marit GCAL! ca oamenii sa stea in frig! si oamenii nu au unde sa isi duca copii la gradinite...si oamenii din sectorsunt platiti cu salarii taiate cu 25% de ce? ca fac investitii??care investitii cele neterminate, nereceptionate? care? se apuca de alt proiect? sa se dea O LEGE DE PARLAMENTARI SA NU SE MAI APUCE intr-un sector de alta LUCRARE pana NU finalizeaza proiecte incepute....le incep...isi trag spagile de rigoare si BUCURESTENII PLATESC CREDITELE contractate! si BUCURESTENII APLAUDA CU SARG! NU este discriminare ? unora le face rebilitare termica s altora NU dar ei platesc aceleasi taxe si impozite! Au pornit pe reabilitare sa termine cu reabilitarea ...nu asa se intind pe alte si alte proiecte si NU TERMINA NIMIC! Parlamentarii de ce sunt platiti? DVS daca nu va duceti la munca si nu va faceti munca vi se dau BANI???
  • 0 (2 voturi)    
    singura solutie (Marţi, 22 noiembrie 2011, 12:49)

    Vlad din Pantelimon [anonim]

    Acolo traficul se fluidizeaza doar daca se introduc sensuri unice ( dus din directia Aparataj Pantelimon spre directia Bucur Obor si intors dinspre Piata Iancului spre Aparataj.
  • +1 (1 vot)    
    legatura doamna ghica - pantelimon (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:19)

    gicu nicolae [anonim]

    si cand are de gand onor primaria sa finalizeze legatura dintre Doamna Ghica si Pantelimon; s-a inceput lucrarea acum 5 ani pentru legarea cartierelor Colentina, Tei si Pantelimon si s-a lasat totul vraiste; s-ar descongestiona f.f.foarte mult traficul infernal de pe sos Colentina si din zonele centrale adiacente.....
    • -1 (1 vot)    
      INTREBARE (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:59)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui gicu nicolae

      Si cine plateste pentru HAOSUL CREAT? si cine plateste DAUNE? si cine plateste pentru neexecutarea proiectelor? si cine este vinovat ? si oamenii din zona cate petitii au facut? si ONG-urile ce fac??? asta este un NOU HAOS...pe care noi din Pantelimon si Iancului nu-l vom tolera daca nu este un proiect coerent si corect pentru BUCURESTENI!
      • +1 (1 vot)    
        >:) (Marţi, 22 noiembrie 2011, 15:41)

        codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Ana

        Intra intr-o ONG, fa voluntariat acolo, cot ca cot cu ceilalti membri - si atunci ai sa vezi "ce fac ONG-urile"! >:)
        La munca! nu la intins mana sa faca alti fraieri ceea ce va e lene sa faceti voi! >:)
        • 0 (0 voturi)    
          BUNA (Marţi, 22 noiembrie 2011, 19:11)

          Ana [anonim] i-a raspuns lui codrutza

          ai TU ONG? hai ca ma bag membru ...spune cum se cheama! Ne este lene sa facem ce? spune clar!
  • -1 (3 voturi)    
    iar incepem (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:38)

    daniel [anonim]

    1. sina de tramvai pe mijlocul strazii e o tampenie, nu faci decat sa stimulezi diversi indivizi, de toate varstele sa alerge de zevzeci printre masini ca sa nu piarda tramvaiul. la orice ora.
    2. peste sina vrei sa pui si autobuz, superb, atunci sa vezi distractie, cand trebuie sa faca ala dreapta din mijlocul strazii peste 2-3 benzi, la ora de varf
    3. intai sa faca parcarile, pe urma sa ridice masinile. se pot face supraetajate, cum e cea din dr. taberei, nu ocupa mult spatiu si sunt foarte bune. dar intai sa le faca, oricum parcarea e o nebunie la iancului. cine vorbeste prostii cu biciclete, ca asa iti trebuie daca ai masina, sa stai in trafic, sa cauti loc - multumesc. sa te vad la -20 grade cum pedalezi, sau cum stai cate 15 minute dupa autobuz. transportul in comun in bucuresti e o gluma proasta, daca nici metroul nu e in stare sa vina la timp, atunci tramvaiele si autobuzele, troleele - nici vorba.
    4. sper sa nu taie teii, sunt cred cel mai bun lucru din zona.
  • +5 (5 voturi)    
    Metrou Soseaua Iancului (Marţi, 22 noiembrie 2011, 13:42)

    Milici [anonim]

    1.Incă din 1978 cînd mi-am luat apartament pe Iancului era in proiect o linie de metrou ajungînd , în final , pe ruta P-ţa Iancului-Şos Pantelimon, de asta am ales aceasta zonă.Nici acum , după 33 de ani nimeni nu abordează concret acest proiect.
    2.Nu cred că există suficient loc între blocuri şi pricepere pentru amenajarea unor locuri de parcare etajate suficiente.
    • 0 (0 voturi)    
      nici in plan nu este (Marţi, 22 noiembrie 2011, 15:50)

      DanJipa1321969711676 [anonim] i-a raspuns lui Milici

      Daca harta noii magistrale a fost stabilita, este o statie la iancului si una la cora pantelimon (practic se modifica cele vechi); intre ele, nici o statie noua
  • +1 (1 vot)    
    Consultare publica. (Marţi, 22 noiembrie 2011, 14:58)

    Johny [anonim]

    Salutari,
    Nu am vazut deloc ceva pomenit despre o dezbatere publica in care sa fie implicata si comunitatea. Simt ca ne trezim cu proiecte inventate de niste neni care nu intreaba si pe omul de rand. Poate unora nu le place ca se taie copaci, ca nu sunt piste de bicilclisti samd. Cred ca impreuna se pot gasi solutii.
    Ar trebui sa fim informati despre intentii si sa participam cu totii. Nu asa se face si in alte societati 'mai putin civilizate'?
  • +1 (1 vot)    
    N-am inteles foarte bine, (Marţi, 22 noiembrie 2011, 15:38)

    giga [anonim]

    zic baietii ca tramvaiele si autobuzele au traseu si statii comune pe acolo; pe urma ca se fac alveole la statiile de autobuz. Statiile de tramvai (unde or fi ele, daca tramvaiul e pe mijlocul strazii trebuie un refugiu) vor taia din cele 3 benzi pe sens. Nu stiu de ce dar am impresia ca asta e un proiect sa ia niste tipi bani (cel putin din articol nu pare bine gindit) si Oprescu mai sare cu inca o idee - incepe sa ajunga ca primarul ala trecut de la sector 4 care in ultimul an de mandat a venit cu un dosar de proiecte.
  • +2 (2 voturi)    
    parcari in SUBteran si spatii verzi (Marţi, 22 noiembrie 2011, 16:10)

    vali [anonim]

    Parcarile trebuie executate exclusiv in subteran si nu suprateran. Terenurile identificate trebuie achizitionate si realizate parcarile, dupa care acoperite cu vegetatie si mini parcuri. Parcarea pe sosea si pe trotoare trebuie interzisa indiferent de locatie (odata cu realizarea parcarilor).
    Cele doua culoare pe sens (ex. Iancului)trebuie transformate in un culoar biciclete + un (singur) culoar auto.
    Din pacate sunt unul din necivilizatii care parcheaza pe trotuar, dar ca si multi altii, nu am de ales. Si primariile nu mai trebuie sa cedeze la presiunea strazii cand este vorba despre taxe de parcare pentru locurile publice. Acestea trebuie aduse la nivelul taxelor pentru parcarile supraetajate, pentru ca cetateanul sa prefere locul din parcarea supraetajata celui de pe carosabil / trotuar.
  • 0 (0 voturi)    
    mic (Marţi, 22 noiembrie 2011, 18:48)

    micitu [anonim]

    "pentru a deveni realitate " proiectele au nevoie de prezenta ta permanenta alaturi de comisie si membrii ei , prezenta atat de aducatoare de inspiratie si elan incat au iesit formele stranii prezentate in articol atat de gingase si idioate. Impreuna, realizati si prezentati viitorul contorsionat al unui oras nevinovat pana in clipa in care a gresit fiind ingaduitor cu incultura
  • 0 (0 voturi)    
    E foarte simplu și ușor... (Marţi, 22 noiembrie 2011, 19:07)

    NRDobrogea [anonim]

    Schimbăm litera ”u” din parcuri cu litera ”ă” din parcări. Astfel O2 devine NO2...Adică, în loc de oxigen vom inspira noxe. Ce neinspirată găselniță!
  • +2 (2 voturi)    
    lupta impotriva anti-rezistentei supra-urbanizarii (Marţi, 22 noiembrie 2011, 19:19)

    Haussman [anonim]

    din pacate"drumul spre iad e pavat cu bune intentii"

    bus+tram inseamna latirea spatiului alocat tramvaiului la 7m (min) . si renuntarea la una din benzi, lateralele mananca si ele cate o banda pe sens, iar pista de bicicl.+ sp verzi sunt deja SF-uri ma intreb unde vor inghesui tot???? si stiu deja..... exemplul ( negativ Sos.Giurgiului ) au taiat toti teii de acolo si au redus trotuarul........lucru inacceptabil pt,. mine deoarece mai intai sa fim soferi suntem pietoni cu totii...

    2. parcari supraterane? sa o vad si pe asta....oricum ar fi utile dar unde, cine le plateste cine primeste loc, cine le intertine????

    3.semafoare inteligente: ei bine pt. asta e nevoie de oameni inteligenti mai intai sa le faca si sa le intretina, alt lucru care nu e inteles nu semafoarele fluidizeaza traficul ci lipsa lor, asa ca e nevoie de pasarele suspendate sau pasaje subterane.pt pietoni dar si pt intersectii auto...

    apropos, a auzit cineva de conceptul de "caracter urban" ?

    Urban Realm
  • +1 (1 vot)    
    Pistele de biciclete (Marţi, 22 noiembrie 2011, 19:43)

    MalaEducacion [utilizator]

    nu sunt ceea ce se vede intre spatiul verde de la marginea soselei si banda pentru riverani?
  • 0 (0 voturi)    
    parcari (Marţi, 22 noiembrie 2011, 21:06)

    panteli(anoni)moneanu [anonim]

    locuri pt. parcări sunt pe Pantelimon și pe Iancului, dar nu asa cum ii place romanului fix sub geam sa își vadă bemveu cu număr de bg.
    Se pot cumpăra terenuri pentru parcări supraterane de la fostele fabrici care acum sunt maidane/semimaidane: Zefirul, Electroaparataj, Frigotehnica, Incerc, Postăvărie și Bumbăcărie.
    Se pot reconfigura zone care sunt folosite ca parcări a.î. sa se parcheze 1 nivel sau 2 în subteran: intre str. Dima și Ștefanescu, în spatele blocurilor de la Fântânica cu Pantelimon, pe aleea Dobrina cu delfinului, chiar și sub terenul de sport de la școala 51.
    Știu ca toate lucrările aste presupun un disconfort (nu mai ai unde parca mașina pe durata execuției, e zgomot, etc.) dar ceva trebuie făcut.
    Nu se mai poate accepta ca din cauza mașinilor parcate pe Iancului sa faci de la Electroaparataj cu 335 20-25 de minute pana la Iancului de dimineață. Nu se mai poate accepta ca mașinile sa fie parcate pe trotuar. Trebuie sa existe în primul rand respect pentru călătorul cu transportul în comun pentru biciclist, pentru pieton pentru a-i încuraja metodele alternative de circulație în oraș.
    Iar asta se poate realiza doar prin "depozitarea" mașinilor în dulapuri/șifoniere/biblioteci speciale pentru acestea.

    PS trebuie făcut un calcul simplu: o scara de bloc ca a mea din Pantelimon are 400 mp supr. construita la sol. Pe fiecare dintre cele 11 etaje sunt 6 apartamente. Asta înseamna 66 de locuri de parcare. Presupunem ca numai 75% dintre familii au mașină deci: 50 de mașini de parcat la care adaugăm: 3 locuri pentru vizitatori 1 pt. mașina de gunoi și 1 loc liber în fata scării pentru accesul cu mașina în caz de necesitate. Un loc de parcare=2,5X5 metri la care trebuie sa mai adăugam cel puțin 1/2 cale de acces=2,5X3 și rezulta o suprafață de 20/mașină și un total de 1100 mp pt. scara de 2 ori și mai mult decât construcția în sine. Chiar credeți ca se pot realiza la sol civilizat locuri de parcare pentru măcar jumătate din apart din pantelimon-ianc
  • 0 (0 voturi)    
    Proiecte pentru modernizarea Soselei Pantelimon si (Marţi, 22 noiembrie 2011, 23:33)

    Liviu Stoian [anonim]

    1) Locuiesc pe str. Ritmului care incheie Sos. Pantelimon spre centrul orasului. In proiectul initial de pe vremea lui Ceausescu, daca stiu eu bine, urma sa se creeze un giratoriu la intersectie, iar strada mea sa fie marita la aceeasi latime cu bulevardul. In acest sens blocurile au fost construite pe str. Ritmului retrase substantial, in vederea realizarii latimii necesare. Pana in '89 mai ramasesera trei cladiri care nu fusesera demolate, o casa rosie la nr. 12, apartinand statului si devenita acum clinica medicala, un atelier de tamplarie, devenit acum service auto, din care urma probabil sa se taie un tronson si o scoala sportiva veche care putea fi reconstruita mai retrasa la intersectia cu Bvd. Ferdinand. Din interese "locale", service-ului i s-a aprobat modernizarea astfel incat a ramas practic in mijlocul strazii, gatuid-o. Proiectarea fluxurilor de defluire a masinilor inspre/dinspre Calarasi si dinspre stadionul national ar fi trebuit sa aibe in vedere si demolarea acestor obstacole. La acestea se adauga si nefericita amplasare, si ea aprobata "local" a autogarii"C&I" pe str. Ritmului, fara parcare asigura si ea blocajul stradal al fluxurilor dinspre/inspre Pantelimon. Aviz proiectantilor.
    2) Problema parcarii in Bucuresti nu se poate rezolva doar poetic, prin amplasarea de parcaje supra/subterane. Primaria trebuie sa ia taurul de coarne si sa descurajeze "parcarea gratuita" pe oriunde(trotuare, spatii verzi, etc.) Asta se poate face intr-un singur fel, radical, prin introducerea unei taxe de parcare obligatorii, mai mare decat orice taxa de parcare, pentru toti cei care nu fac dovada ca detin un spatiu de parcare propriu sau care nu il folosesc pe acesta parcand pe strada. Asta presupune ca orice provincial intrat in Bucuresti sa fie inregistrat si taxat pe zile, iar agenti speciali ai primariei sa detina baza de date cu locul de parcare al fiecarui automobil.
  • 0 (0 voturi)    
    biciclete (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 9:56)

    marius [anonim]

    Nu inteleg de ce reinventam noi roata, sunt multe orase mai aglomerate decat Bucurestiul care au realizat ca pentru congestionarea traficului trebuie mai intai sa imbunatatesti mijlocul de transport in comun si sa incurajezi transportul pe bicicleta, adica sa faci piste profesioniste pentru biciclisti, nu o dunga pe trotuar unde parcheaza masinile si separat.
  • 0 (0 voturi)    
    Parcarile alea din spatele blocurilor.... (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 16:33)

    Amerigo [anonim]

    Cum vor fi facute? La ce distanta fata de blocurile alea???Asa sa sarim direct din ele in casa pe balcon?? Cine a decis sa strice si asa o imagine mizerabila pe care o avem, cu niste parcari si mai mizerabile???
    De ce nu sar cu ideea sa faca parcarile alea subterane, sa nu iti sara in ochi...Care intreba aici cum sa faca parcare sub blocuri deja construite, sa mai studieze nitel cum s-a rezolvat asta in toata europa de vest...Mai du-te prin, Milano de exemplu sa te crucesti cum "tehnologia de azi" rezolva aceste necunoscute...
  • 0 (0 voturi)    
    CE VREA PMB? (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:26)

    Ana [anonim]

    si PS2? vrea sa le faca astora de la CORA? trafic fluent si modern deoarece la ei gasiti 1kg CASCAVAL - 45 lei si romanilor li s-au taiat salariile 25%, dati afara, somaj, si fara somaj....si vai mama lor vor sa divorteze cat mai multe cupluri din cauza scumpirilor...GCAL...TVA marit....ce vreti voi sa faceti este foarte frumos....dar cand incepeti ceva si terminati .....nu va apucati iarasi de scarmanat si distru si apoi sa spuneti AHHHH nu avem COFINANTARE!!!.............. si nu pot sa isi faca reabilitare termica....de ce NU se unesc capetele LUMINATE din aceste Institutii??? si sa gandeasca UNITAR si anume fac reabilitare sa faca si apoi sa faca modernizari pe sosea...deoarece mizerie, moloz de la rebilitari si strica frumusete de sosea ....ganditi oameni buni inainte ....oare de ce unul are reabilitare si altul NU si arata Bucurestiul vai mama lui?

    ati pornit pe reabilitare TERMINAI macar ce ati inceput! va rog frumos ca ne rad si curcile!

    O zi buna!
  • 0 (0 voturi)    
    ca de obicei (Duminică, 26 februarie 2012, 5:27)

    eu [anonim]

    cand sa faca ceva frumos in romania sar de fund in sus babele si mosii...... daca ei stau in mizerie sa stam si noi asa... ar fi culmea sa mai faceti greva si petru asta... teii sunt frumosi dar intrebati si pe cei care isi parcheaza masina sub ei ce parere au de asta....canditiva oameni buni ca copacii aia cresc in oras nu in padure... cresc inbatranesc si se rup de fiecare data ce ploua un pic mai tare... o sa planteze altii .....
  • 0 (0 voturi)    
    hoti (Miercuri, 4 septembrie 2013, 13:05)

    NICU [anonim]

    sant satul de minciunile primariei si adp sector 2. am facut demersuri pt un maidan dite blocurile din pantelimon sitot ce trebui, de la poze si sesizari de la locatari si auzis ca vin sa rezolve problema si nimic, am mers peste ei si am propus sa facem parcare auto pe bani nostriai locatarilor si tot de geaba nu vor. acum vin si ne mint ca fac ei parcari????? ce vor sa mai fure??? voturi pt continuarea mandatetlor???
  • 0 (0 voturi)    
    ACUM SE TAIE COPACII (Joi, 19 septembrie 2013, 12:55)

    Dana [anonim]

    SCUZATI CAPS DAR ACUM!!!!!!!! IN ACEST MOMENT SE TAIE ACESTI COPACI!!!! TOTI TEII!!!!!!! IESIM SA-I OPRIM SAU DORMIM PE NOI?
  • 0 (0 voturi)    
    subiect (Duminică, 22 septembrie 2013, 19:25)

    Andrei [anonim]

    Cata nesimtire din partea lui Oprescu. Din 2007 se tot spune de aceasta modenizare , iar in 2011 spuneau ca se apuca de modernizarea acestor sosele in primavara lui 2012. Oameni buni, nici in primavara lui 2012, nici in vara lui 2012 nu s-au apucat de acest proiect ci acum 1 saptamana (15 septembrie 2013) . Nu vreau sa ma gandesc cand se va termina acest proiect....
  • 0 (0 voturi)    
    deja se taie (Luni, 23 septembrie 2013, 10:32)

    Gaby [anonim]

    Deja au taiat din tei si au smuls efectiv din radacini copaci mari si grosi, pe Soseaua Iancului. Dar pentru asta nu mai protesteaza nimeni!
  • 0 (0 voturi)    
    Lucrarile... (Duminică, 29 septembrie 2013, 2:29)

    Virgil [anonim]

    ... se fac fara proiect. Cu toata armata de proiectanti a Bucurestiului. Astfel:
    - Au ingustat trotuarul, pe motiv ca oricum pe el erau parcate masini. Am vorbit cu proiectantul si astea au fost cuvintele lui. In zona este si un liceu (Lucian Blaga) si traficul pietonal este foarte mare. Pe acel trotuar merg acum unul langa altul doar 4 insi, cam inghesuiti... Ceva mai departe, la un bloc, pe trotuar pot merge doar doi oameni, daca au noroc sa nu se deschida usa la vre-un magazin in nasul celui mai aproape de cladire.
    - Au defrisat toti (TOTI) pomii, tei tineri, care erau o binecuvantare pentru toti riveranii... A ramas doar beton...
    Revin cu o noua lucrare peste alta de-abia executata:
    - Dupa ce au ingustat trotuarul (au facut si alveola pentru autobuz), proiectantul s-a gandit sa creeze o banda pentru viteza redusa, astfel ca au sapat cu freza un scuar lat de un metru si lung de vreo 20. Astfel s-a ingustat partea carosabila cu 1,8 metri. Deci, nici un castig fata de situatia anterioara, cu masini parcate pe banda I.
    - Dupa ce au turnat beton pe banda de viteza redusa (statia 104 Granitul), proiectantul s-a trezit sa faca 2 guri de canal si astfel s-au apucat sa sparga betonul si sa faca groapa...
    - Pista pentru biciclete apare abia la jumatatea statiei, spre spit. Sf. Pantelimon.
    - Stalpii pt. iluminat stradal nu sunt pusi la distante egale, astfel, chiar intersectia Sos. Pantelimon cu Aleea Pantelimon ramane slab iluminata, din cauza distantei foarte mari intre stalpi.
    - Ca idee, pe o zona in care parcau 30 de masini, acum parcheaza doar 8. Scopul era sa mareasca numarul de locuri de parcare pentru riverani. Se va face o parcare subterana de 420 de locuri, pe 2 niveluri, unde intoarce tramvaiul 14.
    Mai sunt mule. Toate greseli. Dar ma simt neputincios si singur. Solutia ar veni prin unirea tuturor, sa le schimbam acestora planurile gresite. Un pai se indoaie si se rupe. Un snop, nu. Iar "Funia impletita in trei, nu se rupe".

    Dumnezeu cu noi.
    • 0 (0 voturi)    
      GRUP pe YAHOO al riveranilor cartierului (Joi, 7 noiembrie 2013, 15:42)

      Merlinn [utilizator] i-a raspuns lui Virgil

      Faceti un grup al riveranilor pe yahoo , discutati si va prezentati un grup de 3 persoane - reprezentanti - in audienta la primaria Capitalei sau la cea de sector (nu stiu cine concerteaza circul cu maimute proiectante al acestei investitii) si va spuneti parerile de care sunt obligati sa tina cont. Pentru suma enorma ce trebuie investita cred ca si locatarii acestui cartier ar trebui sa aiba un cuvant de spus.Asa e democratic .
  • 0 (0 voturi)    
    Iancului-Pantelimon (Luni, 16 iunie 2014, 17:53)

    goga [anonim]

    Pe net este anuntata finalizarea lucrarii in trimestrul 4 , 2014 . Pai duceti-va la Cora Granitul sa vedeti ca santierul este pustiu ! Nu vezi un muncitor nici macar in cursul saptamanii . Teii au fost taiati cu brio . Au fost plantati niste ciomege din loc in loc . Aer curat si umbra vom vedea peste cel putin 20 de ani daca mai traim pana atunci . Trotoarele au fost ingustate asa ca pietonii pot circula doar in sir indian . Daca magazinele au si marfa scoasa in afara apoi ai pe unde trece doar daca cobori pe carosabil . Lucrarile de la linia de tramvai de pe Iancului au inceput in primavara lui 2013 . A fost facuta pana acum o statie chit ca soseaua are doar 3 . Soseaua Pantelimon are 4 statii . Asa ca in ritmul asta reabilitarea sinei de tramvai Iancului-Pantelimon va dura cam 7 ani . Dar nici atunci nu vom stii sigur daca vom putea circula civilizat fiindca santierul de la capatul tramvaiului este lasat balta de cel putin 1 luna. Au venit baietii au taiat cativa copaci , au dinamitat fantana lui Ontanu si apoi pa si pusi ! Nu mai cititi minciunile astea de pe net . Lucrarile din mahalaua asta in nici un caz nu vor fi terminate in 2014 ci poate in 2021 .In timpul asta chinezii mai fac 7,000 km de autostrada !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri