FOTOGALERIE Autostrada suspendata propusa de primarul Oprescu, la pachet cu 10 turnuri, 6 poduri si 4 tuneluri. Vezi ultima varianta a traseului

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:57 Economie | Imobiliar

FOTOGALERIE Schitele autostrazii suspendate
Arhitectii care proiecteaza inelul median sau asa zisa autostrada "suspendata" pe care a promis-o primarul Sorin Oprescu in campania electorala, au realizat din cele trei variante de traseu prezentate in urma cu patru luni, o noua varianta care imbina solutiile prezentate in variantele anterioare. Artera va avea 13,5 km si va face legatura intre Soseaua Colentina, la intrarea in Bucuresti, si Piata Crangasi, mergand de-a lungul caii ferate.

In ultima varianta propusa de proiectanti si etalata la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei in aceasta saptamana, autostrada suspendata nu mai este suspendata. Artera de circulatie ramane la sol pe o lungime de aproape 10 km, iar ceilalti 3 km ii parcurge in subteran, pe sub Parcul Herastrau. La intersectia acesteia cu arterele importante, proiectantii au propus construirea de pasaje subterane sau supraterane.

Deocamdata sunt prevazute 6 pasaje supraterane si patru pasaje subterane. Proiectantii propusesera inca un pasaj suprateran la intersectia cu Soseaua Nordului, insa, dupa disutiile din Comisia Tehnica de Urbanism, a fost scos.  Pe traseul autostrazii suspendate sunt amplasate si 10 cladiri inalte/accente de inaltime: 4 de-a lungul caii ferate, dupa intersectia cu bd. Poligrafiei, 3 la intersectia cu Soseaua Andronache si 3 la intersectia cu Soseaua Colentina. 

Iata traseul ultimei variante a autostrazii suspendate, propus de proiectanti si afisat la Comisia Tehnica de Urbanism a Primariei Capitalei:

- autostrada suspendata incepe de la capatul Soselei Colentina, la intersectia cu calea ferata, si continua de o parte si de alta a caii ferate, cate un sens de circulatie pe fiecare parte, pana la intersectia cu Soseaua Stefanesti si Soseaua Andronache. Aici,  inelul median ramane la sol, iar peste el este construit un pasaj suprateran care leaga Soseaua Andronache cu Soseaua Stefanesti.

- la circa 100 de metri de aceasta intersectie, pe partea cu Cimitirul Andronache, se construieste un pasaj suprateran, de circa 900 metri lungime,  pentru a traversa cimitirul. Partea inelului din Nordul caii ferate ramane la sol.

- dupa terminarea pasajului, inelul de pe ambele parti ale caii ferate merge la sol inca 500 de metri, pana la intersectia cu Autostrada Bucuresti Brasov. Si aici inelul ramane la sol, iar autostrada il va traversa printr-un pasaj suprateran conectat prin bretele cu acesta. Dupa aceasta intersectie, inelul mai merge inca circa 700 de metri la sol, paralel cu Pepiniera Petricani, pe ambele parti ale caii ferate.

- la intersectia cu Soseaua Petricani, inelul ramane la sol, iar Soseaua Petricani il sub-traverseaza. De asemenea va mai exista un al doilea pasaj subteran, care il subtraverseaza pe primul, si care face legatura intre soseaua Petricani si inel. La aceasta intersectie, proiectantii au prevazut si o gara. La circa 600 metri de aceasta intersectie urmeaza intersectia cu Soseaua Pipera Tunari. Inelul ramane la sol iar Soseaua Pipera-Tunari il traverseaza prin pasajul suprateran existent.

- dupa aceasta intersectie inelul mai merge circa 900 de metri la sol pana la intersectia cu strada Avionului, care va fi largita. Aici, inelul ramane la sol, iar strada Avionului il traverseaza printr-un pasaj suprateran

- la circa 200 de metri de intersectia cu strada Avionului, partea inelului aflata la Nordul caii ferate intra in subteran. Partea Sudica ramane la sol pana dupa intersectia cu bulevardul Aerogarii, dupa care va intra si ea in subteran. Linia de cale ferata ramane la suprafata si este traversata de bd Aerogarii si Soseaua Nordului printr doua pasaje supraterane.  Pasajul de la bd Aerogarii deja exista. Arhitectii din Comisia Tehnica de Urbanism au propus eliminarea pasajului de la intersectia cu Soseaua Nordului. Cele doua ramuri ale inelului median, o data intrate in subteran vor subtraversa parcul Herastrau si vor iesi din nou la suprafata, cu ambele sensuri pe partea de Nord a caii ferate, inainte de intersectia cu bd. Poligrafiei. Tunelul lung are circa 3 km, iar cel scurt 2,2 km. Relatiile intre inel si bd Poligrafiei se vor face prin doua pasaje, unul subteran pentru directia E si unul suprateran pentru directia Vest. 

- dupa ce iese la sufrafata, inelul isi continua traseul pe langa calea ferata pana la intersectia cu Calea Grivitei pe care o va supratraversa prin modificarea podului existent.

- la intersectia cu liniile de cale ferata, inelul le va traversa printr-un pasaj suprateran si va forma un mare nod rutier. Aici proiectantii au discutat si amplasarea unei gari internationale. Dupa traversarea liniilor de cale ferata  inelul va intra pe bd. Constructorilor si ajunge in Soseaua Virtutii la Piata Crangasi. Proiectantii au propus si varianta de a ocoli Lacul Morii pe la Vest, ca sa existe o alternativa la Soseaua Vitutii si sa ajunga in viitoarea penetratie spre A1.

Pasajele  supraterane sunt prevazute in urmatoarele locatii:

- la intersectia inelului cu Soseaua Andronache;

- de-a lungul Cimitirului Andronache;

- la intersectia cu Autostrada Bucuresti-Brasov;

- la intersectia inelului cu strada Avionului;

- la intersectia cu bd. Poligrafiei;

- dupa intersectia cu Calea Grivitei, peste liniile de cale ferata;

Psaje subterane sunt prevazute in urmatoarele locatii:

- doua pasaje la intersectia cu Soseaua Pericani, aflate la adancimi diferite deoarece se incaleca;

-  un pasaj pe sub Parcul Herastrau. Partea din Nordul caii ferate va intra in subteran dupa intersectia cu strada Avionului, cea din Sud, dupa intersectia cu bd. Aerogarii. Ambele vor iesi la suprafata inainte de intersectia cu bd. Poligrafiei.

- un pasaj la intersectia cu bd. Poligrafiei.

Proiectul inelului median este realizat de un consortiu de 5 birouri de proiectare: Proiect Bucuresti, Ecoterra, Metroul SA, Western Outdoor si Alpha Studio. Acest consortiu a fost desemnat in urma unei licitatii publice, valoarea de proiectare fiind de circa 12 milioane de lei.

La prima prezentare a inelului median, Sorin Gabrea, unul dintre arhitectii care proiecteaza artera si membru in Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei, declara: "Vorbim despre o artera urbana, un proiect realizat in sistem modular si care va avea o lungime intre 13 si 16 km. Este vorba de un sistem complex, compus din calea principala de rulare pe care se va circula cu viteza de aproximativ 80 de km/ora, si care va avea cate trei fire de circulatie pe sens, pe cea mai mare parte a parcursului. Pe langa aceasta cale de rulare principala, vor fi cai secundare ce vor viteza maxima cea admisa in localitati", a explicat Gabrea. 

Construirea inelului median este unul dintre proiectele cele mai importante propuse de Masterplanul de Transport (strategia de trafic a orasului) pentru fluidizarea traficului. Scopul inelului median este acela de a reduce traficul de tranzit care, in lipsa unei sosele de centura circulabile, se redirectioneaza pe inelul principal de circulatie. De asemenea, inelul median crea o legatura mai buna cu Aeroportul Otopeni, al carui trafic va creste in urmatorii ani de la 3,5 milioane de calatorii la 20 de milioane de calatori.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

31156 vizualizari

  • +9 (43 voturi)    
    E aberant (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:08)

    dg [anonim]

    Traim in cea mai poluata capitala din Europa si individul asta culmea si medic, nu numia ca nu face nimic ca sa incurajeze transportul public cu metroul sau tramvaie rapide ci arunca toti banii Bucurestiului pe urmatorii 10-20 ani in proiecte megalomane.
    • +4 (46 voturi)    
      Esti parerist profesionist? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:23)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui dg

      Aberant esti tu, mai baiete. Daca nu stii, iti explic eu. Poluarea asta vine din faptul ca traficul este extrem de aglomerat din lipsa unei infrastructuri corespunzatoare. Daca nu se dezvolta astfel de proiecte "megalomane" cum zici tu, nici transportul public nici cel privat nu mai are loc in oras din cauza celor nevoiti sa tranziteze Bucurestiul prin centru. Nu sunt un fan Oprescu, da' ma calca rau pe nervi urechistii ca tine, care vin si-si dau cu parerea desi habar n-au despre ce e vorba in propozitie.
      • -13 (25 voturi)    
        plus (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:57)

        plus [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        +1
        • 0 (20 voturi)    
          si apoi inmultit cu zero (Vineri, 25 noiembrie 2011, 14:44)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui plus

          Din fericire consiliul general nu-l va lasa pe puiul de securist sa arunce banii pe aberatia asta de proiect. Te uiti pe harta si te minunezi. Daca vii dinspre Brasov si vrei sa ajungi in sudul capitalei, sa continui spre bulgaria sau sa te duci spre constanta ESTE EVIDENT ca folosesti soseaua de centura, nu intri in oras.
          O mare tzeapa. Sa sapi 3km sub herastrau??? Bine ca nu fac un tunel de 10km care sa treaca pe la universitate. Asta e primarul cartitelor. Votat de toate legumele umane.
          • +2 (6 voturi)    
            teoretic asa ar fi (Vineri, 25 noiembrie 2011, 22:58)

            nouhau [anonim] i-a raspuns lui pehash

            Dar privind lucrurile dincolo de harta, nu e deloc usor sa treci pe centura, ba chiar exista riscul sa pierzi avionul.
            Presupunind ca asta s-ar rezolva, si ca s-ar rezolva si parcarile pentru cei care vor sa-si lase masina la intrare in Bucuresti, tot ar fi necesara o artera rapida, in primul rand bucurestenilor. Ar fi lasate strazile "interioare" pentru deplasarile pe distante mici (intraurban), iar cei care se depaseaza spre zonele limitrofe sau mai departe, o vor putea face in conditii optime, fara sa se incomodeze reciproc.
            Si asta nu ar impiedica dezvoltarea transportului comun, dimpotriva.
            E o parere strict personala, dar tin mult la ea deoarece, de ani buni, una din dorintele pe care mi le pun este sa nu fiu nevoit sa trec cu masina prin Bucuresti.
            • +7 (9 voturi)    
              verifica harta aia.. (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 10:54)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui nouhau

              o artera rapida necesara bucurestenilor zici? si cum ii va ajuta pe bucuresteni faptul ca pot sa se deplaseze rapid doar din bucurestii noi pe sub herastrau pana in pipera?... cu masina personala... 15 min drumul 150 min cautat parcare.
              trebuie sa fii total paralel cu subiectul sa crezi ca e mai bine sa bagi miliarde de euro intr-un tunel pe sub parc intr-un sol sedimentar cand ai putea cu aceeasi bani sa largesti soseaua de centura la 3-4 benzi pe sens.
              stiti de ce n-are bucurestiul cladiri de 50 de etaje? de ce se construieste metroul la 3 metri de suprafata? vreti sa fiti cartite? macar faceti un efort sa intelegeti miza.
              aruncati o privire pe harta. avem cale ferata care inconjoara orasul, cu ramificatii care intra pana in buricul targului, de exemplu la obor si cotroceni. simpla reabilitare a acestor linii ar costa infinit mai putin decat aberatia suspendat-ingropata. ganditi! oprescu propune o solutie care va costa miliarde. o gramada de bani irositi ca sa-si ia el spagile de rigoare.
            • 0 (0 voturi)    
              STRADA SAU AUTOSTRADA ? (Joi, 23 februarie 2012, 11:38)

              carat [utilizator] i-a raspuns lui nouhau

              citez din articol: *- autostrada suspendata incepe de la capatul Soselei Colentina, la intersectia cu calea ferata, si continua de o parte si de alta a caii ferate, cate un sens de circulatie pe fiecare parte,...*

              Ce mare lucru ar putea sa rezolve o strada cu doua sensuri de circulatie, cate unul pe fiecare sens, numita pompos autostrada ? OK ! sa construiasca aceasta STRADA, dar cu costuri pentru o strada si nu cu costuri de autostrada. Este o mare diferenta de pret intre cele doua.
      • +24 (36 voturi)    
        Tu ai iesit in afara tarii? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:07)

        dg [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Ai auzit de Amsterdam, Londra etc? Acolo e incurajat si are prioritate transportul cu biciclete sau cel public.

        In Amsterdam sunt 'parcari' de mii de biciclete. Chiar daca e mai frig decat la noi, toti sunt biciclisti si au prioritate pe toate strazile.

        Despre asta e vorba, daca noi vrem sa traim intr-o capitala nepoluata si in care sa conteze interesul public, nu interesele lui Oprescu si al soferilor la care li s-a lipit fundul de scaunul masinii.In plus de banii aruncati pe autostrazi zburatoare, probabil ca s-ar putea face metrou si tramvaie rapide nu numai in tot Bucurestiul ci si legaturi rapide cu orasele din jur asa incat sa stai la 20 km de Bucuresti si sa ajungi la servici in maxim o ora de acasa.

        Dar daca renuntam la mentalitatea asta de 'smecheri' cu piciorul pe acceleratie si ne uitam ce fac state mai civilizate ca noi
        • +12 (20 voturi)    
          ai dreptate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:42)

          fl [anonim] i-a raspuns lui dg

          dar orasele de care vorbesti sunt gestionate de primari destepti si consilieri pregatiti nu de un fiu de general care a facut medicina si de politruci din partide din 4 zari
        • -6 (22 voturi)    
          Prost esti tu !!! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:08)

          SharQue99 [utilizator] i-a raspuns lui dg

          Orasele despre care vorbesti sunt in tari cu o clima mai rece decat a noastra si aia isi permit sa mearga cu bicicleta la munca . Ia inchipuieti tu ca mergi vara pe 35 grade la munca si ajungi transpirat rau . Mai puti sta 8 ore la birou in halul ala ?
          La aia e clima mai rece , iti permiti sa mergi cu bicicleta . La noi si in autobuze transpiri si mori de cald dar cu bicicleta .
          • 0 (4 voturi)    
            : ) (Vineri, 25 noiembrie 2011, 23:29)

            Mark [anonim] i-a raspuns lui SharQue99

            Firmele pot ajuta la asta. Multe au sali de sport si dusuri.. Poate chiar si la noi.
        • -1 (7 voturi)    
          du-te tu cu bicicleta (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 9:55)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui dg

          Ia sa vedem daca tu te-ai duce zilnic cu bicicleta la serviciu din Titan in Militari vara, iarna , pe frig si pe caldura, cand racesti si cand transpiri. Si acolo ce faci? un dus ca mirosi a transpiratie. Hai las-o cu Amsterdam si Londra. Eu unul vreau sa ajung la servicu si sa lucrez nu sa imi fac dus. Si apoi ce faci cu bicla , te duci la hipermarket la cumparaturi si legi carutul de bicla?
          • +1 (5 voturi)    
            Lenea scuza orice.. (Luni, 28 noiembrie 2011, 12:45)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

            11km din titan in militari. 30-40 min de pedalat lejer (nu ai nevoie de un dus ca nu esti la concurs). cu masina cat faci? cu transportul in comun cat faci? Amsterdam are 'autostrazi' pt biciclete. Traversezi orasul fara sa te intersectezi cu trafic auto. La hipermarket nu-i nevoie sa te duci, in toate tarile europene poti sa comanzi online si vine acasa... Daca vrei ceva proaspat te duci la un supermarket de cartier si-ti pui cumparaturile in cos la bicicleta.

            La sfarsit tragi linie, te alegi cu o ora de miscare pe zi, aer mai curat in oras, o factura pe mancare ceva mai mica...
            Oare olandezii aia or fi chiar atat de imbecili sa pedaleze aiurea? Dar danezii? Copenhaga e orasul bicicletelor. Toti miros a transpiratie prin birouri?
          • +2 (2 voturi)    
            DRAGA CRISTI, (Joi, 23 februarie 2012, 11:40)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

            Din Titan in Militari ai metrou !
      • +13 (27 voturi)    
        pai, daca.. (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:29)

        dr who [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        pai, daca e vorba de reducerea traficului in oras, prin evitarea traversarii de catre traficul in tranzit, tot mai buna e o sosea de centura, caci nu mai e nevoie de atatea tunele si pasaje.
        iar la fiecare cap de autostrada sa iasa o linie de metrou si sa existe parcari pentru masinile celor ce vin ocazional, cu treaba, din provincie.
        o retea adecvata de transport in comun, cu conectii bune, ar fi mult mai utila.
        si apropo, bucurestiul ar trebui parasit, capitala mutata la brasov sau sf. gheorghe.
        oricum, bucurestiul este ceva ciudat.
        ex: un provinical aflat ocazional in bucuresti, este terminat. la transportul comun de suprafata e musai sa iei un card, sa dai un telefon e musai sa iei un card.
        am trait ani buni in nyc, unde inca mai poti plati cash in autobuz, mai poti lua o calatorie la metrou sau sa dai un telefon cu monede.
        bucuresti este un jeg. si va deveni unul si mai mare.
        oprescu viseaza sosele suspendate si gari internationale, iar in cartierele marginase nu sunt canalizari, nu e asfalt, lumea traieste intr'o inghesuiala insalubra. jenant.
        votati oparescu, un mitica perfect !
        • -5 (11 voturi)    
          orasul este jeg (Vineri, 25 noiembrie 2011, 18:22)

          kin3zu78 [utilizator] i-a raspuns lui dr who

          nu datorita lui, ci a oamenilor "JEG" ce traiesc in el. Imi place ca la noi e sport national dat-ul cu parerea, si bineinteles ca noi romanii ne pricepem la toate.
          • +2 (4 voturi)    
            datu' cu parerea e mai bun (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:13)

            sportivu national [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

            decat datu'n cap, aaa ?!
            pai dece sa ne dam cu parerea ? sa lasam alesi ca dr. mitica oprescu sa ne aranjeze viitorul, viata.
            rolul platitorului de taxe este sa taca malc. sa dea banu' si..ciocu mic si joc de glezne..
            ai dreptate, orasul este jeg din cauza locuitorilor. e bine ca'ti faci autocritica ..

            tot inainte !
        • 0 (0 voturi)    
          este curios cum (Vineri, 31 august 2012, 0:20)

          serban [anonim] i-a raspuns lui dr who

          toti locuitorii tari vor sa ajunga aici, in jeg. Un paradox provincial, nu-i asa, dr. who?
      • +9 (19 voturi)    
        din pacate are dreptate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:40)

        Lupu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Nicaieri in europa sau in alte tari dezvoltate nu se mai construiesc artere prin interiorul orasului, care incurajeaza cresterea traficului in zona urbana si respectiv poluarea. Traficul de tranzit se face pe soseaua de centura, care din pacate nu este o prioritate la oprescu. Iar 13 km de autostrada in oras inseamna o megalomanie. Orasul, in viziunea vesticilor, trebuie sa ramana transportului in comun si traficului nepoluant, respectiv cel de biciclete. La noi e invers, se construiesc parcari in centru orasului, autostrazi pin oras iar soseaua de centura si pistele de biciclete sunt considerate un moft. Abia astept sa vad tiruri tranzitand prin colentina-grivita.
        • +2 (16 voturi)    
          CE ZICI FRANZ? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:11)

          schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Lupu

          Ia fa matale o excursie pana la Viena! Intrarea dinspre Steinhauesel spre Viena (vestul orasului) se largeste la 3 benzi. Ia de vezi intrarea in Munich dinspre Salzburg cate tuneluri se fac si cum se largeste autobahn-ul. Tot la Munich aceasi situatie la iesirea spre Nuernberg si Deggendorf.
          Si pot sa-ti mai ofer exemple! Da mai bine
          du-te si vezi si pe urma sa dai din tastatura.
          • +10 (10 voturi)    
            Ce zici CIOMBE? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 22:11)

            Balthazar [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

            Te iei de Lupu dar tu singur spui în text că Lupu are dreptate !

            Hai să vedem:
            - Intrarea dinspre Steinhauesel
            - Ia de vezi intrarea in Munich
            - la iesirea spre Nuernberg si Deggendorf

            Ştii cu ce se leagă aceste intrări/ieşiri ? Cu ce spune Lupu, adică cu centura.

            Orice om cu creier acoate circulaţia auto din oraş, nu-i facilitează celui ce vine dinspre Braşov şi vrea să meargă la Giurgiu tranzitul prin centrul Bucureştiului nici supra nici subteran. Cu creierul se judecă! Sigur, nu e cazul lui Oprescu şi văd că nici al tău !

            Dar îţi spun eu de ce face tâmpenia asta: pentru că centura este la ministerul transporturilor şi .... trebuie să facă şi el ceva - în afară de ceasuri aurite - chiar o tâmpenie dar să fie ceva cu bani mulţi ca să-i iasă şi lui ceva !...
          • +8 (8 voturi)    
            ai zis bine... (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 1:27)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

            La IESIRE, nu IN oras!!!
            Adica "la iesire", ai inteles? NU cum vrea Oprescu!!!
          • 0 (2 voturi)    
            LUI CIOMBE (Joi, 23 februarie 2012, 11:47)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

            Dar autostrada lui Oprescu este cu cate o banda de circulatiae pe fiecare sens. Citeste cu atentie articolul ! si nu este la iesirea din oras si nu face legatura cu nici un autobahn !
      • +9 (13 voturi)    
        suspendam tot ce misca, dar macar fii civilizat (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:48)

        math [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Poti face un efort ca sa pastrezi un ton civilizat. "mai baiete" sa ii spui primarului tau incoruptibil, bogat si cinstit.

        Da, trebuie infrastructura dar proiectul tot megaloman si imbecil ramane. Traficul trebuie deviat pe inele, situate cat mai spre exterior. S-a terminat cumva centura cu 4 benzi si pasaje la intersectiile importante ?? Sau o lasam balta ca sa salvam capitala si planeta cu pasaj pe sub lacul Herastrau ?

        Voi acolo la PSD altceva decat suspendari mai stiti ? Incercati macar niste variatii. De exemplu suspensori!
      • +9 (11 voturi)    
        Parere de bun simt (Vineri, 25 noiembrie 2011, 13:08)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Poate n-ar fi rau daca doumnul Oprescu ar face un proiect al unei autostrazi de centura un pic mai in afara decat este centura actuala. Asta ar fi de bun simt si ar scoate si traficul greu afara din oras.
        Sa inteleg ca diumneavoastra lucrati ca arhitect si sunteti specializat in proiecte urbanistice?
      • +11 (17 voturi)    
        Uhm (Vineri, 25 noiembrie 2011, 13:59)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

        "Poluarea asta vine din faptul ca traficul este extrem de aglomerat din lipsa unei infrastructuri corespunzatoare."

        Aberatie mai mare ca asta nu am mai auzit! Deci urmand rationamentul tau, o masina nu polueaza daca circula ci doar daca sta pe loc cu motorul pornit la stopuri si ambuteiaje ?

        Dg are dreptate, in bucuresti trebuie descurajat plimbatul cu masina ci folositul mijloacelor de transport in comun.

        In romania tot taranul/tiganul isi urca fundul in masina, ca mna, are valoare el nu e un terchea berchea sa mearga cu metroul ... desi se urca in masina sa se duca sa-si ridice ajutorul de somaj sau alocatia celor 12 puradei.

        In orice alta tara din europa ai sa vezi oameni imbracati la costum care merg la serviciu pe bicicleta sau cu metroul/autobuzul.
        De ce? Pt ca parcarea te usuca de bani, impozitul si asigurarea au un pret considerabil.
        La noi fiecare parcheaza unde il taie capul, iese pe strada cu orice tomberon de masina iar asigurarea si impozitul sunt o gluma.

        Asta e motivul pt care Bucurestiul e poluat ... nu pt ca stai tu la stop prea mult.


        Oh Doamne! Postacii hotnews au fugit din gradina ta!
        • -3 (3 voturi)    
          sa'ti explic cum e cu poluarea (Luni, 28 noiembrie 2011, 18:05)

          vasile catre tudor [anonim] i-a raspuns lui tudor74

          daca de la a> la >b, in loc de 15 min, iti trebuiesc 30, din cauza ambuteiajelor si proastei organizari a circulatiei, motorul masinii, ce o conduci, functioneaza cinsprezece minute in plus. rezultat, poluare dubla.
          am mers cu un autobuz expres din piata romana in damaroaia. mi'a luat, fix, o ora.
          crezi ca e normal ? atat ar fi trebuit sa faca autobuzul ala, diesel, cu fumul taras ?
          poate multi ar lasa auto personal acasa, daca ar avea mijloacele de transport mergand bine. dar, vai, edili dumbovitei au fragmentat trasee...
          ca sa traversez orasul, trebuie sa schimbi trei mijloace de suprafata sau combinat cu metrou. platesti trei calatorii. cel putin.
          in montreal, exista bilete de tranzit, cu un bilet folosesti trei mijoace de transport in comun. ex. ei autobusul de acasa pana la metrou, ceri transfer la sofer si intri la metrou. acolo, imediat ce treci intrarea, exista automate unde, printr'o apasare de buton, ei alt bilet, valabil o ora. cu el poti urca in autobuzul de care ai nevoie, odata iesit la suprafata.
          si ca veni vorba, metroul din montreal este cel mai confortabil si silentios cu care am calatorit vreodata.
          sistemul de transport in comun, din montreal, bate pe cel din new york, desi, si acolo, se dau bilete de tranzit, de la un autobus la altul.
          adica, mergi cu doua trasee pe un bilet...si conectiile sunt bune.
          nu ingheti prin statii cu orele.
          daca ar fi asa si la bucale, ar sta multe masini in parcare..
          si primarele ar fi mai putin injurat, oricine este el.
      • +9 (13 voturi)    
        fara sa fi (Vineri, 25 noiembrie 2011, 14:19)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

        mare specialist, iti poti da seama si singur ca autostrada suspendata este o aberatie. nu numai ca nu o sa fluidizeze traficul bucurestean, dar o sa inghita o gramada de bani (dupa modelul stadionului national probabil ca cheltuielile initiale se vor tripla) in faza de constructie, precum si dupa finalizare ca si cheltuieli de intretinere.
        daca oprescu chiar era doritor sa-si materializeze aceasta propunere din fosta lui campanie la primarie, ar fi trebuit sa inceapa demersurile de realizare imediat dupa instalarea in fotoliul de primare general, nu acum, in preajma altor alegeri.
        mai mult, cred ca corect din partea lui ar fi trebuit sa faca un referendum la nivelul capitalei, dupa o prealabila informare a bucurestenilor. ar fi ramas surprins sa constate ca nu se vrea asa ceva.
      • +1 (1 vot)    
        ce "obligatie"?? (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 1:21)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

        Nu e NIMENI "obligat sa tranziteze Bucurestiul prin centru" - si in general nu e NIMENI obligat sa-l "tranziteze" - exista enshpe variante alternative!
      • +2 (2 voturi)    
        Esti aberant. (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 9:07)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Ca sa nu va mai certati cine-i mai aberant.Oprescu este de fapt aberant,pentru-ca este plin de sine si nu discuta.Parca nu ar fi din Bucuresti.Strazile sunt pline de masini parcate pe unde pot si oamenii,fapt ce ingreuneaza circulatia.Daca s-ar rezolva problema parcarilor,nu ar trebui nici-o "autostrada suspendata".Poate sa faca zece autostrazi,ca tot balamuc va fi pana nu se baga parcarile in subteran si suprateran etajat.In plus ar trebui ca in zonele centrale sa oblige institutiile si hotelurile sa-si amenajeze parcari sub/supraterane,pentru a nu mai ocupa spatiul public si strazile.Oprescu nu are o viziune asupra Bucurestiului si merge pe chestii care sa impresioneze oamenii,dar care nu rezolva mare lucruri.Si cu "autostrada suspendata",iarna o sa-rti spuna ca asa-i iarna cand o sa-ti rupi gatul.La pasajul Basarab a prevazut ceva pentru polei si zapada?Vine iarna si sa vezi masini care zboara de pe pasaj.E bine ca avem statie tramvai pe pasaj.Sa poata omul sa coboare acolo si sa se arunce in gol.Oprescu este un prost care risipeste fondurile.Si cheltuie mult pentru orice lucrare.
    • +17 (19 voturi)    
      Faceplam (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:49)

      Minime [anonim] i-a raspuns lui dg

      Iar discutia cu autostrada suspendata? Se vede ca se apropie alegerile. Nici macar minciunile nu mai sunt creative, se repeta la fiecare 4 ani. Chiar sunt curios cine mai crede.
    • +9 (9 voturi)    
      Corect! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 18:06)

      Lexus [anonim] i-a raspuns lui dg

      ...pt ca, Bucurestiul nu este aglomerat in cea mai mare masura din cauza tranzitului, ci din cauza numarului prea mare de masini in Bucuresti.
      Da, cea mai sanatoasa varianta este sa se dezvolte cat mai mult transportul in comun, cu cai de circulatie dedicate strict transportului in comun si incurajarea folosirii acestora....o alta masura ar fi aceea de taxare a accesului in zona centrala.
  • +8 (12 voturi)    
    tramvai (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:10)

    ttavi [anonim]

    sina de tramvai unde este?
    • -3 (3 voturi)    
      langa.. (Luni, 28 noiembrie 2011, 15:26)

      ZaiR [anonim] i-a raspuns lui ttavi

      dar planul este facut, primul pas a fost facut. pentru alte transporturi se vor face benzi sparate.

      pentru habarnavistii romani care au vizitat orase din europa, mesajul meu este ca n-ati inteles nimic.
      transportul in comun este sustinut de catre orice tara cu impozite asupra masinilor. atunci cand romanul va plati 2000e/an la impozitele puse celor de afara, atunci sa vorbeasca de ratb/metrou/biciclete.

      pana una intr-alta planul trebuie dus la capat, din pacate capatul lui este peste 20 de ani.
      intrebarea mea este : vrea cineva sa inceapa sa munceasca pentru viitorul tarii ????
  • -15 (27 voturi)    
    daca reuseste sa faca asta... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:12)

    Gigi [anonim]

    il votez pana moare de batranete la primarie. pe bune...
    • +19 (23 voturi)    
      In Londra scot masinile din oras (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:19)

      dg [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Daca tu esti obisnuit sa stai cu fundul in masina, ar trebui sa faci o vizita in Londra unde masinile nu intra prin centru fara taxe, si toata lumea inclusiv oameni cu salarii de 10 ori mai mari ca ale noastre asteapta si 2 metrouri ca sa calatoreasca.

      E vorba romaneasca, prostul nu e prost destul daca nu e si fudul..
      • -12 (18 voturi)    
        foarte urat (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:55)

        leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui dg

        Nu trebuie sa luam exemplele proaste de la ei, de ce s anu ne inspiram sin SUA unde asemenea aberatii nu se intampla dar au totusi circulatia mult mai buna ?
        • +13 (15 voturi)    
          Pai sa le luam... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:22)

          Pai sa le luam [anonim] i-a raspuns lui leeloo2

          Ia arunca un ochi in Boston - au muncit 10 ani sa scoata traficul din centrul orasului. Au construit tuneluri, au bagat tot traficul auto in subsol si au facut parcuri si pietonale in zonele de deasupra.
          • +5 (5 voturi)    
            Boston (Vineri, 25 noiembrie 2011, 23:52)

            _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Pai sa le luam

            Apropo' de Boston.
            Autostrazile alea din Boston (care merg cativa km si pe sub Atlantic) au fost scumpe si dupa standarde financiare americane. De fapt zona respectiva e cea mai scumpa lucrarede constructii civile executata vreadata.
            Si si-au permis-o sa o faca exact din motivul asta: SA O SCOATA DIN ORAS....
            Am vizitat de cateva ori Bostonul. Mie unuia "de la la tara" mi-a fost mult mai comod sa las masina in parcare la intrare in oras (PARK&RIDE) si sa merg cu trenul (metroul lor): Era mult mai ieftin mai rapid si mai putin stresant. 1.25USD biletul +5USD/zi parcare la periferie versul 15USD/ora parcare in centru + timp pierdut pentru a o gasi pe aceea libera.

            La noi: A1 ajunge la Otopeni? Sau A2?
            E vreo parcare la intrarea in Bucuresti pe A1? E RATB acolo? Daca zic despre concurenta neloiala dintre RATB si METROREX, deja devine prea complicat de inteles...
            Iar "solutia" lor e clara pe langa masini aducem si tiruri prin Bucuresti ca de-aia se numeste autostrada...
      • +11 (11 voturi)    
        Londra (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:44)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui dg

        Am fost recent la Londra si, in Greenwich, am vazut o parcare imensa (si plina ziua) cu masinile celor care, din acea localitate - satelit, precum si, banuiesc, ale celor din zona, mergeau in continuare spre locurile de munca cu metroul, cu DLR-ul (trenul peste fostele docuri) sau cu vaporase. Nici nu se pune problema sa intre in centrul Londrei zilnic - e scump si consuma mult mai mult timp decat cu metroul sau alte mijloace de transport public.
        Trebuie neaparat determinati bucurestenii si cei ce vin in oras sa foloseasca mijloace de transport in comun. Inteleg prin asta construirea de linii de metrou la capetele autostrazilor sau soselelor care acced spre oras; construirea de parcari mari si ieftine la aceste extremitati; taxarea suplimentara, descurajarea celor care insista sa intre in zonele aglomerate; incurajarea deplasarii cu biciclete, prin extinderea pistelor si legiferarea protectiei ciclistilor.
    • +12 (12 voturi)    
      pai voteaza-l (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:36)

      gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      ca doar de-aia arunca cu prafu' asta. praf in ochii alegatorilor pentru la anu'. pe sina aia de cale ferata de-a lungul careia face soseaua de ce nu baga niste statii si sa faca legatura cu metroul? ca nu iese nici un ban, de-aia. sina aia de cale ferata ajunge pana in spate la Bucur Obor, se putea face usor legatura intre metrou si ea.
    • +4 (8 voturi)    
      şi eu (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:36)

      Giubugea [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Să văd cum se descurcă cu ce buget i-a mai ramas.
    • +13 (13 voturi)    
      PRIORITATE (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:43)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      nu trebuie bagat traficul spre centrul Bucurestiului, trebuie prioritar facute multiple strapungeri spre centura din toate cartierele si centura toata de tip autostrada pe cate 3 benzi pe sens.
      Astfel Drumul Taberei sa iasa spre centura autostrada si nu spre Razoare, Giulestiul spre centura , nu spre Podul Grand si tot asa toate cartierele.
      Nu are sens sa aduci toate masinile sa tranziteze centrul. Tangentiala ar fi buna , dar numai dupa realizarea centurii si a stapungerilor spre centura.
    • +12 (12 voturi)    
      pfoaa! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:46)

      felceru [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      asta nu a daramat cioscurile din herastrau dar sa construiasca asa ceva! soseaua aia costa miliarde de euro. cine da banii? si cu ce dobanda cand azi nu gasesti mai jos de 7%?! soseaua de centura va fi terminata pana la urma si va prelua tot traficul de tranzit. dar miticii o sa-l voteze ca are "planuri"
    • +3 (5 voturi)    
      :))) (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:09)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Si cand anume ai vrea sa reuseasca? Ca in mandatul asta n-are sanse. Astepti plin de speranta mandatul viitor, nu? :)))))))))))))))))
  • +13 (13 voturi)    
    intrebare retorica (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:18)

    eugen [anonim]

    Da' pistele de bicicleta le-a inclus dom' Primar?
  • +8 (10 voturi)    
    alta intrebare retorica (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:20)

    eugen [anonim]

    Ati observat ca de fiecare data cand viziteza un santier gen pasajul Basarab toti cei din poza poarta casti de protectie dar Oprescu nu?
    Oare n-ar trebui ca cineva (de exemplu Oprescu sau constructorul) sa incaseze o amenda pt asta?
  • +18 (22 voturi)    
    Ce imbecilitate! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:32)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Acest doctor spagar, fiu de securist, cu casa nationalizata in Primaverii cu 10 camere, care a dublat costurile a doua proiecte mari demarate de Basescu si Videanu la care el a taiat doar panglicile, mai are nevoie de ceva spaga pentru campania electorala. Nu-i ajunge cele 20% luate la pasajul Basarab si la Central Arena cu gazonul ala de ras facut de fratele PSD-istului Oprisan, are nevoie de mai mult si bate campii pentru alocarea unor noi investitii sci fi, incepand cu autostrada suspendata, propusa acum 4 ani si nedemarata decat in creierul lui de comunist si populist de doi lei.
    Nu a realizat nici un proiect care sa-i apartina! Nici macar unul singur!
    Mai pot adevaratii bucuresteni sa aiba in fruntea urbei lor un maimutoi de talia acestui fost independent si actualmente PSD-ist sadea (campania lui electorala va fi coordonata de Miron Mitrea, alt hot, la fel de mare ca Bombonel Nastase)? Se mai lasa bucurestenii prostiti de acest demagog libidinos, care se crede intr-un film cu prosti, prostii fiind bucurestenii?
    Se aude in targ ca urmatorul pe lista descinderilor DNA va fi Oprescu, ceea ce nu ma mira deloc, caci spaga pe care a luat-o Oprescu de la dublarea costurilor la cele doua proiecte enumerate mai mult, care inseamn cateva sute de milioan de euro.
    Stie cineva cam cat inseamna doar 10% aplicat la vreo 200 de milioane de euro? Cam atat si-a tras strambatura asta de Oprescu.
    Mi-e scarba!
  • -7 (13 voturi)    
    Ar fi prea frumos!!! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:32)

    Bebe Marinescu [anonim]

    Am fost si eu un pic prin Europa, si am vazut acolo lucruri care seamana cu descrierea din materialul acesta. Eu m-as bucura enorm sa avem si noi ceva infrastructura ca lumea. Si traficul, intradevar, in Bucuresti ste destul de aglomerat, si se va aglomera si mai mult cu fiecare an care trece. Asa ca astfel de proiecte sunt binevenite, DAR, AR FI PREA FRUMOS sa fie adevarat si sa le vedem si in practica. In 20 de ani nu am reusit sa facem decat Pasajul Basarab (care mie personal imi este foarte util)....Cati ani va dura pana se va pune in practica si asa ceva: ca e suspendata, ca e pe sub pamant, ca e propusa de Oprescu, Videanu, Base sau oricine altcineva,...ce CONTEAZA este SA SE FACA !!! Pt noi amaratii care ne rupem daciile si buzunarelke prin traficul asta dement!!!

    SUcces ORICUI va face asa ceva!
    • +11 (11 voturi)    
      Dar care sunt prioritatile? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Bebe Marinescu

      Draga Bebe, poate ca atunci cand ai buzunarele goala trebuie sa cugeti un pic la prioritati. Daca Parca nu as zice ca prioritatea e sa legam Colentina de Crangasi si sa cheltuim cateva miliarde de euro pentru asta. SI nici macar nu cred ca suntem capabili de a gestiona asa ceva, pasajul ala a fost cu un ordin de marime mai mic si a fost nevoie de 6 ani s ail dam gata.

      Mai degraba dom primar are nevoie de niste planse colorate de aratat electoratului ca sa uite de promisiunile alea idioate cu autostrada suspendata, aia de facut pe raza, si nu pe diametru..

      P.S. Statia de epurare de la Glina a fost pornita doar in acest an si epureaza 50% din apele menajere ale Bucurestiului. Restul rahatului merge direct in garla, scuze de vorba proasta..
  • +6 (6 voturi)    
    Primarul Oprescu (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:33)

    theo [anonim]

    Oare primarii cu ce-si acopera greselile?

    http://infoinsider.ro/2011/05/13/oprescu-is-orange-arhitectul-isi-acopera-greselile-cu-iedera-iar-chirurgul-cu-coliva-cu-cu/
  • +14 (14 voturi)    
    da' cit costa (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:43)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cit costa suspendata? Vad ca nimeni nu pomeneste nimic despre costuri. De fapt la doctorasul nas-in-gura asta-i lucrul cel mai important, cit ii iese lui si cit partidului, cunoscutul pdsr, grupare constituita in vederea savirsirii de infractiuni.
    • +13 (13 voturi)    
      regula de trei simpla usor modificata (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:05)

      Tim [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Daca la Pasajul Basarab pentru 2km s-au cheltuit 240 mil EUR, aici la 13.5km cu un tunel de 3km si unul de 2.2km, cred ca vorbim lejer de 5-6 miliarde EUR si decembrie 2100 termen de finalizare.
      • +7 (7 voturi)    
        estimare corecta (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:05)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Tim

        plus.
  • +9 (11 voturi)    
    soluţia e transportul în comun (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:51)

    vic [anonim]

    În toată lumea asta mare, singura soluţie care s-a dovedit viabilă a fost îmbunătăţirea transportului în comun. Asta însemnând bandă dedicată pentru autobuze.
    Numai noi românii nu putem să mergem cu autobuzul pt că ne pute. De fapt ne place să ne simţim domni în maşină, chiar dacă stăm ca proştii în trafic şi ne îmbolnăvim copiii cu noxe...
  • +8 (10 voturi)    
    Oprescu zis Nordul Orasului (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:53)

    Bastos [anonim]

    Primarul asta atat stie 'nordul orasului'.Vrea sa bage toti banii acolo, in rest partea de vest si est nu-l intereseaza. Cartiere mai sarace, oameni normali. Pai ei baga bani masiv intr-o zona care ar trebui sa fie pe locul 2 sau 3 la investitii. Iesirea capitalei spre Europa se face prin autostrada Bucuresti-Pitesti, nu prin Pipera. Noi investim masiv spre Valea Prahovei in loc sa bagam banii spre vestul capitalei, iesirea spe occident. Primarule Oprescule fa nene niste pasaje peste centura in zona Domnesti, Berceni etc lasa nordul orasului.Acolo ai facut deja doua pasaje in Pipera si acum peste Calea Vacaresti.
    • +3 (3 voturi)    
      hm (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:35)

      sori romanu [utilizator] i-a raspuns lui Bastos

      Calea Vacaresti nu e in nord. :)
  • +5 (5 voturi)    
    autostrada suspendata (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:04)

    zigzag [anonim]

    si marmota ce facea?
  • +5 (5 voturi)    
    Ideea nu imi apartine, dar e geniala (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:10)

    Semiramidul [utilizator]

    Cautati pe google: Oprescu promite


    muhahahahahaha
  • +8 (8 voturi)    
    Utopia land (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:11)

    Dr Marutza [anonim]

    Cai verzi pe pereti! Ce te faci cu educatia civica a celor ce vor beneficia de aceasta constructie aberanta? Romanul pare sa puna mereu caruta inaintea calului! Cetateni care n-au nici cea mai elementara notiune de ce inseamna comportament civilizat, care habar n-au habar de ceea ce inseamna respect pentru spatiul in care traiesc si fata de oamenii cu care convietuiesc, care in strainatate polueaza locurile pe unde trec si in tara isi maltrateaza concetatenii care incearca sa traiasca civilizat - toti acestia NU MERITA asemenea "constructii"!! Intai sa invete alfabetul bunei cuvinte si al respectului ! Pacat ca asemenea "cetateni" dau nota dominanta a unui oras (ba chiar a unei tari!) nelasand sa se vada ceea ce e frumos si de valoare! Cat despre megalomania unui orescu si a altora ca el....ce sa mai zici?? Ce-ar fi, de exemlu, sa se inceapa cu ingroparea cablurilor care acopera cerul capitalei ca o panza de paianjen? A vazul dl. oprescu asa ceva prin orasele din strainatate pe unde s-a plimbat? Da' mai bine si mai profitabil pentru "cariera" sa politica e sa arunce petarde in ochii unei populatii care a invatat sa traiasca din utopii!
  • -5 (5 voturi)    
    o varianta buna (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:29)

    goto [anonim]

    indiferent de cine propune proiectul, ideea este buna. dupa parerea unora pot spune ca daca proiectul e facut in mandatul lui Oprescu automat nu e bun si e facut ca sa ia el spaga. domnilor, trezirea. daca era propus de basescu era bun? sau de ponta si antonescu era mai bun? nu are a face cine e primar atat timp cat se face. nu primarul il construieste ci el doar face managementul finantarii proiectului. traseul este realizat de o comisie si aprobat de alte comisii. sunt sigur ca in aceste comisii sunt si oameni de la pdl, si de la usl si independenti. deci mai terminati cu "aprecierile" la adresa oamenilor care vin cu idei doar pe principiul ca nu fac parte din clasa politica agreeata de voi sau a-ti fost intoxicat cu propaganda poilitica. si stiti cum e treaba: omul e nevinovat pina la proba contrarie. daca aveti dovezi ca a facut ceva ilegal de ce nu mergeti la DNA ?! intradevar mai sunt multe de facut in bucuresti, dar nu sepot face toate odata ci pe rand.
    pentru cei care vorbesc de cum e afara si compara cum e acolo, de ce nu spun ca fiecare oras are si cai de ocolire a oraselor si a centrului orasului?! si oare oamenii aia s-au trezit direct cu autostrada construita? intr-adevar sunt cu mult in urma lor, dar nu putem ajunge la nivelul lor decat prin munca si auto disciplina. trebuie sa renuntam la mentalitatea de acritica orice pt ca asa a zis un adormit de politician care nu isi urmareste decat interesul lui. haideti sa vedem partea buna si cum putem ajuta la gasirea de solutii mai bune. asta indiferent de cine construieste soseaua respectiva.
    eu merg frecvent din drumul taberei spre urziceni, via Colentina. imi ia cel putin o ora sa ies din Bucuresti. atat din cauza aglomeratiei cat si a semafoarelor si intersectiilor. daca as traversa mai repede ar creste si confortul meu (deoarece nu ma mai stresez atat in trafic si conduc linistit si mai putin timp) cat si a celorlalti bucuresteni, pentru ca traversez mai repede si deci noxe mai putine.
  • +6 (6 voturi)    
    Fantasmagoric proiect.. (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:42)

    ion [anonim]

    Cunosc zona aia destul de bine. Nu inteleg prea bine pe cine vrea sa ajute proiectul asta cu traficul. Leaga captatul Colentinei cu Crangasi, trecand prin Adronache, Petricani, Aviatiei, Herestrau (pasaj subteran pe sub lac de cativa km??)

    Pe scurt: o gramada de pasaje supra si subterane in cele mai nenorocite si imposibile locuri (cum ar fi un santier urias in Petricani pentru o strada care sa il taie perpendicular??, cum ar fi un santeier urias in zona Herestrau pentru acel pasaj subteran fantasmagoric pe sub lac) ca sa legi Colentina cu Crangasi pe sub parcul Herestrau. Discutam de un proiect de miliarde de euro si de ani (nu ani, zeci de ani) de munca si de rascolit zona de nord de la est la vest) si zau daca inteleg care e avantajul ala urias. Va mai fi inca o poarta de iesiere pentru aia din Pipera si cam atat. Miliarde de euro si zeci de ani de munca (pasajul Basarab a avut nevoie de 6 ani, remember? Un singur pasaj de 2,5 Km) doar ca sa aiba dom' primar si el niste hartii de aratat alegatorilor bovini peste 10 luni, ca sa uite de promisiunea aia idioata cu autostrada suspendata.
  • 0 (6 voturi)    
    Fara suparare: (Vineri, 25 noiembrie 2011, 13:04)

    catalin_mattei [utilizator]

    de ce este lumea asa nervoasa?... asta propune Oprescu.. cui nu place ii trage un picior in dos la urmatoarele alegeri.. daca tot el va fi primar inseamna ca astea sunt proiectele dorite de bucuresteni ( sau asa doresc unii sa fie mintiti frumos dupa cum cred unii dintre noi)... Diferenta dintre marile capitale europene si Bucuresti este ca la noi comunistii au construit arterele gandind ca vor fi putine masini.. realitatea este alta... Londra, Amsterdam, Paris, Roma isi pot stopa constructia de artere mari, de poduri, etc caci au deha aceste lucruri.. noi spunem ca tb sa mergem cu metroul dar nu avem metrou si de construit o facem la modul 4 statii dupa 20 ani ( mare parte facut tot de ceasca).. hai sa ne mai civilizam si noi si sa acceptam puncte de vedere diverse... eu unul sunt de acord cu dezvoltarea cailor de transport spre periferii si pastrarea centrului ca zona pietonala ( cu exceptia RATB-ului si taxi-urilor).. dar trebuie strazi serioase si in nordul capitalei, si in est si in vest si in sud...
  • 0 (4 voturi)    
    Perpetuum ....!! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:24)

    un bucurestean!! [anonim]

    Mai toti primarii de au fost alesi au avut cateva scopuri precise: sa schimbe bordurile, sa dea in stinga si in dreapta retrocedari de terenuri si imobile, sa dea autorizatii de constructie pentru mall-uri, turnuri de birouri.
    Nici unul dintre ei nu a rupt mata-n doua si sa zica:
    - avem nevoie de strazi libere, perfect, construim parcari si strangem masinile de pe strazi.
    - avem nevoie de transport pentru cetateni, perfect, din banda aia ocupata de masinile parcate facem banda pentru autobuze si/sau troleibuze.
    - pe liniile de transport foarte aglomerate bagam autobuze articulate.
    - vorbim la transporturi si extindem in parteneriat metroul prin locurile esentiale ca-i necesar.
    - extindem reteaua de tramvai si o facem eficienta, o separam de trafic unde este posibil.
    Dupa ce faceau toate astea mai dadeau cu mucii-n fasole si puneau de o gaura pe sub herastrau.

    Dar in momentul de fata sunt doar ambitii ale unor oameni (cativa din pacate) in detrimetul catorva milioane si din pacate astia cativa milioane mereu sunt cu pantalonii in vine.

    M-am staurat de gargara lui Oprescu, de fatarnicia lui Videanu, de hahaiala lui Basescu, de prostia lui Ciorbea, de furturile lui Halaicu.
    • +5 (5 voturi)    
      pusesem un comentariu (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:34)

      dr who [anonim] i-a raspuns lui un bucurestean!!

      de raspuns lui goto, dar se pare ca n-a avut loc de reclama cu prepelitele :)

      dar, pentru ca spuneam cam la fel, ma raliez si sustin ce zici. putin le-a pasat primarilor, indiferent de steagul politic, de bucuresteanul de rand. mai ales a acelora care locuiesc in cartiere marginase, de case la curte, fara canalizare, asfalt si mijolace de transport spre munca. sunt cartiere in buc. unde oamenii mai au latrina in curte..
      si el face tunele...

      io am plecat din buc. de cativa ani.
      si nu-mi pare rau.
      intr-un orasel viata e mai placuta. am loc de parcare, la piata si la supermarket merg pe jos.
      e liniste, am un parc in vecinatate. e placut sa faci plimbari pe jos, nu e poluare.
  • +5 (5 voturi)    
    Suntem in plin radioErevan (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:44)

    sile231 [utilizator]

    Nu mai a nici autostrada e artera si nu mai e suspendata ci la sol cu treceri subterane.Asa e cind nu ai suspensor. O zi buna !
  • +6 (6 voturi)    
    Inghesuiala mare, mon cher! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:42)

    Draky [utilizator]

    Intentia de a solutiona problema traficului din Bucuresti e buna.
    Cine analizeaza daca solutia e buna? Are in vedere traficul peste 10-20-30 de ani? Daca executia va fi ca la pasajele peste largita centura de nord, va fi jale. Cum va fi traficul PANA la intrarea pe inel - tot pe sos. Colentina, poate mai mare! Nu mai vorbesc de Grivita!
    O solutie solida si de viitor ar fi (scumpa!) un inel complet de autostrada care sa inconjoare orasul cu MULTE conexiuni DIN INTERIOR!
    Dar cu haosul din urbanismul Bucurestiului e greu sa te lupti!
  • +1 (1 vot)    
    O2 sau NO2 ? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 21:47)

    NRDobrogea [anonim]

    Oxigenul ori noxele ? Aceasta-i întrebarea ! Ce alegem ? Restul e ”vorbe de discutie”
  • +2 (2 voturi)    
    soseaua suspendata = delimitarea exterioara a noul (Vineri, 25 noiembrie 2011, 22:51)

    sabou dumitru(mitru) [anonim]

    aceasta sosea a fost si este prevazuta de foarte demult, inca de la aparitia Bibliei si a fost preluata de catre toti marii profeti ai lumii( Isus, Mahomed, Budha, Zamolxe, Nostradamus, baba Vanga, parintele Arsenie Boca, etc., etc., etc.) Pe langa aceasta sosea se vor mai construi si trotuarele tip scari rulante( cum este la intrarea Disneyland din Paris, pentru cei care au ajuns pana acolo!!) Bucurestiul va ajunge, nu peste mult timp, cel mai nepoluat si curat oras al lumii din toate punctele de vedere.
  • -2 (2 voturi)    
    Hong Kong (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 3:20)

    V.R. [utilizator]

    Eu am fost in Hong Kong pe autostrazile lor suspendate intr-o zi lucratoare pe la ora 10 dimineata si pot spune ca nu am nimerit absolut niciun ambuteiaj. Erau aerisite intr-un mod aproape de neimaginat pentru o metropola cu 7 milioane de locuitori.

    La ei, fiecare intersectie intre bulevarde majore este denivelata, sunt si semafoare, dar nu pe arterele principale.

    PS: Autostrazile suspendate s-au construit pe vremea cand orasul era guvernat de englezi. Asta o spun pentru carcotasii anti-chinezi.
    • +3 (3 voturi)    
      Autostrazile suspendate nu mai sunt demult o solut (Duminică, 27 noiembrie 2011, 14:45)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Autostrazile suspendate nu mai sunt demult o solutie in orase si multe orase se lupta sa le faca mai umane sau chiar sa le demoleze cu costuri foarte mari ptr. ca:
      -polueaza orasul cu noxe si fonic
      -reprezinta o bariera in oras, taindu-l in 2
      -zona de pe langa ele decade social si economic (cine vrea sa locuiasca langa autostrada?!) si devine periculoasa, adevarata gaura neagra in oras
  • -2 (2 voturi)    
    Variante si variante (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 12:12)

    arakis [utilizator]

    Acestea sunt variantele si nu este exclus sa mai apara si altele.Acest lucru este imbucurator:exista preocupare din partea arhitectilor si a celorlalti specialisti.Banii vor veni dintr-un parteneriat public-privat,asa ca Sorin Oprescu nu trebuie sa-si faca griji din cauza pedelacilor sau a altor franari.
    • +1 (1 vot)    
      mda, variante... (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:20)

      panfilie carcotasul [anonim] i-a raspuns lui arakis

      pana se hotarasc, ar fi mai bine sa faca ceva cu centura existenta. cateva pasaje simple, la sos. oltenitei, domnesti si alte cateva locuri. acolo sunt dopuri de multe zeci de minute asteptare, consum de carburanti, poluare, cheltuieli.
      pentru o cale ferata de centura, pe care trece un tren pe zi.
      macar niste semafoare, care sa dea o sansa si celor de pe centura.
      cat e de scump sa plantezi cate patru semafoare la fiecare intersectie grea, de pe centura ?
  • +2 (2 voturi)    
    Omul este ambitios ... (Duminică, 27 noiembrie 2011, 19:08)

    etre [anonim]

    Stai ca eu sunt curios. Adica o sa am tiruri in intersectia de la Crangasi ? Pai in zilele "bune" prind coada pe Popovat (dinspre camine Regie) pe toata strada. Sa nu mai zic ca traficul dinspre Militari dimineata este infernal.
    Si noi bagam traficul greu in intersectia asta ?

    Ametitul asta de primar vad ca se ambitioneaza cu ideea. Probabil nu i-a ajuns spaga de la Arena Nationala.

    Eu nu vreau ca parcul din zona sa fie macelarit. Unde s-a mai pomenit sa transformi zonele rezidentiale in zone de trafic intens, asta in conditiile in care toate orasele incearca sa elimine traficul din centrul lor. Vezi Londra si interzicerea masinilor cu cilindree mare.
  • +1 (1 vot)    
    aberatia suspendata (Luni, 2 ianuarie 2012, 21:36)

    adi [anonim]

    Din pacate o alta aberatie ,total inutila pe care se va cheltui miliarde si nu va rezolva deloc problema traficului.Suspendata e o solutie din anii 50 care nu a rezolvat nimic nicaieri.
  • 0 (0 voturi)    
    E tampit asta, sa dea draku daca il mai votez (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:17)

    anonim [anonim]

    E tampit asta, sa dea draku daca il mai votez
    • 0 (0 voturi)    
      noi stiam deja (Luni, 30 iulie 2012, 22:54)

      edx [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      si nu l-am votat, dar l-au votat altii.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version