FOTOGALERIE Primaria sectorului 2 vrea sa construiasca sase parcari supraetajate, automate, in cartierele Mihai Bravu, Colentina, Chisinau si Pantelimon. Vezi unde vor fi amplasate

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 17 februarie 2012, 17:29 Economie | Imobiliar

FOTOGALERIE Proiect de parcari supraetajate in Sectorul 2 - Bucuresti
Primaria sectorului 2 vrea sa construiasca sase parcari supraetajate, automate, intre blocurile din cartierele Mihai Bravu, Colentina, Chisinau si Pantelimon. Potrivit informatiilor de pe site-ul institutiei, acestea vor insuma 633 de locuri de parcare. Lucrarile de construire sunt programate sa inceapa in luna mai, iar reprezentantii institutiei promit sa le finalizeze in termen de doua luni. Proiectul are nevoie de acordul Asociatiilor de proprietari.

Deocamdata, autoritatea locala este in discutie cu Asociatiile de proprietari pentru ca acestea sa-si dea acordul pentru acest proiect. Daca cetatenii vor fi de acord, imediat dupa finalizarea proiectului tehnic, Primaria sector 2 va organiza licitatie pentru alegerea constructorului. Dupa finalizarea lucrarilor, parcarile vor fi date spre inchiriere locatarilor din imobilele aflate in vecinatate, la pretul actual de rezervare al locurilor de parcare la sol, respectiv de 86 de lei pe an.



Cele sase blocuri de parcare vor fi construite la urmatoarele adrese:

- Bulevardul Chisinau nr. 24: 177 de locuri,
- Strada Rascoala 1907 nr. 10: 114 locuri.
- Soseaua Pantelimon nr. 330: 125 de locuri,
- Soseaua Pantelimon nr. 283: 110 locuri,
- Soseaua Mihai Bravu nr. 47 – 49: 59 de locuri,
- Strada Fainari nr. 8: 48 de locuri.

Administratia locala a decis sa amplaseze blocurile de parcare in aceste locatii deoarece "aici se afla o criza acuta de locuri de parcare si nu exista teren disponibil pentru extinderea parcarilor la sol".

"In functie de particularitatile zonelor, noile parcari de resedinta vor avea dimensiuni variabile si vor fi amenajate in cladiri inalte de patru etaje acoperite cu tabla, iar in interior vor fi montate utilaje gen carusel. Fiecare abonat va beneficia de o cartela magnetica au ajutorul careia va parca autovehiculul in interior de unde va fi preluat automat si va fi pozitionat la etajul liber, unde va ramane pana la preluarea lui. Noile parcari vor avea generatoare de curent, pentru cazurile de avarii in retelele publice de alimentare cu energie electrica, astfel incat sa fie functionale in orice situatie", se arata pe site-ul Primariei sector 2.

Potrivit Primariei sector 2, beneficiile acestor parcari sunt urmatoarele:

- autovehiculele sunt protejate de intemperii si de riscul de-a fi furate sau vandalizate
- locurile de parcare sunt suplimentate folosindu-se o suprafata mult mai mica de teren fata de parcarile la sol

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

11512 vizualizari

  • -7 (27 voturi)    
    hmmmm (Vineri, 17 februarie 2012, 17:39)

    aschie [anonim]

    primarii romani au capul plin de filme si carti SF. Cat mai grandiase ca de acolo de fura...grandios. Nu am auzit un primar care sa zice ca vrea sa rezolve problema canalizarilor, a parcarilor, a transportului, etc. Nimeni nu vrea sa repare cladiri de patrimoniu, nimeni nu repara. Toata lumea darama si construieste utopii.
    • +14 (18 voturi)    
      Pai mai citeste o data (Vineri, 17 februarie 2012, 18:02)

      Adrian C. [utilizator] i-a raspuns lui aschie

      Pai problema pe care vrea sa o rezolve PS2 este cea a parcarilor ... si tu spui ca "Nu am auzit un primar care sa zice ca vrea sa rezolve problema canalizarilor, a parcarilor, a transportului, etc."

      Hmmm ... nu ai inteles.
      • +3 (5 voturi)    
        Bai fratilor!! :) (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:33)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

        A fost odata ca niciodata un doctor care a ajuns primar general al Bucurestiului cu promisiunea unei autostrazi suspendate..!! Il cheama Sorin Oprescu - un arogant suprem. Dupa 4 ani nu e nici macar proiect pentru ea dar bucurestenii inca mai spera!.

        Acum apare Dl. Ontanu care pur si simplu ne face sa visam frumos vizionand filmuletul si noi, gata, ne si imaginam in pielea aluia care-si lasa BMW-ul si pleaca tacticos..!! Nici in Germania nu sunt atat de dese asemenea parcari...dar in dragul nostru Pantelimon...!! Parca nu intra-n peisaj...nu stiu!

        Nu stiu de ce, dar, parca nu imi vine sa cred ca se va intampla...probabil pentru ca suna prea bine ca sa fie adevarat, ori din cauza ca sunt din Bucuresti si sunt invatat cu astfel de promisiuni sau poate din cauza ca in filmulet se vede o parcare inteligenta, automatizata si nicidecum "pe baza de carusel" cum aflu cu surprindere DUPA ce vad filmuletu'! :)
    • +13 (17 voturi)    
      Ce e aschiuta, nu te simti bine? (Vineri, 17 februarie 2012, 18:26)

      Lascar [anonim] i-a raspuns lui aschie

      Nici n-ai citit titlul articolului dar ai comentat primul? Mai citeste o data titlul: "Primaria sectorului 2 vrea sa construiasca sase PARCARI". Deci ia zi-mi daca are vreun sens comentariul tau? Sau e doar reactie tipica de roman, sa scuipe imediat la orice?
    • +3 (3 voturi)    
      canalizare... (Vineri, 17 februarie 2012, 18:28)

      Dana [anonim] i-a raspuns lui aschie

      ei as ! sa vezi ce frumos au lucrat la canalizare zi de vara pana-n ...iarna (cica pe 7 ianuarie au terminat), au lasat caminele vraiste, acum orice masina care trece cade intr-o capcana...mortala !
    • +10 (18 voturi)    
      o solutie mult mai simpla... (Vineri, 17 februarie 2012, 19:49)

      ImInTheWrongBusiness [anonim] i-a raspuns lui aschie

      si mai banoasa pentru primarie ar fi sa majoreze impozitele la masini, iar pentru cei cu a doua masina sa le dubleze, la a treia masina sa le tripleze... Sunt prea multe masini si poate ar ajuta mai mult la decongestionarea Bucurestiului...
      • -1 (3 voturi)    
        NU trebuie incurajata cumpararea de autoturisme (Duminică, 19 februarie 2012, 22:10)

        blackbird [utilizator] i-a raspuns lui ImInTheWrongBusiness

        constructia de parcari, incurajeaza cumpararea de autoturisme => rezulta un numar si mai mare de autoturisme => tot nu sunt suficiente locuri de parcare & trafic si mai aglomerat & tot mai multa poluare


        NU trebuie incurajata cumpararea de autoturisme...
    • +1 (7 voturi)    
      un roman adevarat (Vineri, 17 februarie 2012, 20:48)

      marius [anonim] i-a raspuns lui aschie

      care nu stie decat sa se planga, cu orice ocazie! Bravo!
    • +4 (4 voturi)    
      Parcarile costa bani.. (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:36)

      Lica Samadaul [anonim] i-a raspuns lui aschie

      Suna bine - se fac parcari, ok. Problema e ca astea costa muulti bani(care vin din taxe), si se vor amortiza greu - sa speram ca vor fi suficienti care sa accepte sa plateasca parcarea in loc sa parcheze cu nesimtire pe trotuar sau sub semnul de oprirea interzisa... Cand ai un buget iti faci o lista de prioritati, si faci intai ce e mai important - sper ca primaria s-a gandit bine inainte...
      • +1 (1 vot)    
        Se cheama parteneriat public-privat. (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 21:22)

        arhideco [anonim] i-a raspuns lui Lica Samadaul

        Adica daca ai ceva cascaval pe care esti dispus sa il investesti pe termen lung in ceva perfect legal, te duci la dom' primar si ii spui ca tu vii cu partea de echipamente iar el cu imobilul. Ceea ce nu prea se intampla, pentru ca privatul vrea castig baban pe termen scurt. Deci tot din banii nostri ar fi mai recomandat.
    • 0 (2 voturi)    
      86 de lei pe an ???? (Duminică, 19 februarie 2012, 12:40)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui aschie

      adica cheltuim banul public ca sa incasam 86 de lei pe an ??????????

      sa fi proprieter de masina nu este drept constitutzional .....

      adica facem parcare de pomana ?
  • -8 (24 voturi)    
    dimineata de vara (Vineri, 17 februarie 2012, 17:39)

    Mazeta [utilizator]

    Ce poate fi mai frumos ca o dimineata de duminica, vara, cand mai lenevesti cateva ore in culcusul tau cald? Te scoli apoi si te duci, incet, la fereastra. Deschizi geamul si respiri gaze de esapament de la parcarea etajata. Un vis!
    • +8 (14 voturi)    
      Gaz de esapament (Vineri, 17 februarie 2012, 17:52)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tu cand parchezi masina o lasi cu motorul pornit ?
    • +8 (16 voturi)    
      parcare etajata..... (Vineri, 17 februarie 2012, 18:06)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      masinile se manevreaza cu un elevator,un fel de lift,ca la tine in bloc........nu prin functionarea motorului masini...ok?!!
      • 0 (6 voturi)    
        Lift? (Vineri, 17 februarie 2012, 22:28)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Esti sigur ca asa le fac? Am vazut niste parcari din astea supraetajate in sectorul 3. Aveau rampa toata ziua, nu lift. Nu cred ca la sectorul 2 primaria e mai breaza... In plus liftul costa, trebuie intretinut etc.
        • +3 (3 voturi)    
          Da, lift sau elevator (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 6:05)

          lucs [utilizator] i-a raspuns lui Alex

          Este normal sa existe si o rampa, cel putin pana la lift, ar fi OK si doar cu rampa cum au mall-urile. In sectorul 6, Poteras a facut cu lift-uri si sunt convins ca sunt deja inchiriate/cumparate locurile de parcare. Liftul il platesti si la bloc, daca vrei parcare si care costa 86RON/an (adica nici o juma de zi in capitalele europene) si are sistemul de elevator sunt convins ca-ti permiti inca 10RON/luna. Nu pot intelege pe cei cu autovehicule de peste 10.000 euro care comenteaza si li se pare mult 86RON/an, ar putea fi si 50RON pe luna si cred ca lumea ar plati (cat platesti cablu TV pe luna? si vezi vreo pitipoanca in calduri). In concluzie, pot sa faca astia parcari dupa modelul Star Trek, bucuresteanul are mentalitate de "carul cu boi" si tot pe trotuar isi va parca bolidul.
    • +7 (7 voturi)    
      Ai imaginatie poetica. (Vineri, 17 februarie 2012, 18:23)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca parcarea este facuta "cu cap"nu vei respira un aer imbietor de gaze de esapament.Normal ar fi si tehnic este posibil ca masina sa fie parcata cu motorul oprit.Motorul sa fie pornit numai cand masina este jos.Deci sa existe niste lifturi automate,nu acele rampe arhicunoscute.Se pot parca mai multe masini in acelasi spatiu.Sa vedem ce va iesi,pentru-ca de 20 de ani se promit parcari in Bucuresti si am ramas cu promisiunile.Fiind un an electoral,sa speram ca nu va fi numai o promisiune electorala.
    • +7 (11 voturi)    
      caci (Vineri, 17 februarie 2012, 18:29)

      caci [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      caci dupa mintea ta, gazele de esapament emise de masinile care sunt pe strada raman acolo, jos, alea nu urca la fereastra apartamentului dumitale?

      tu faci parte din categoria "gica contra". asa e rau, asa nu-i bine.

      daca nu sunt parcari, ca de ce nu sunt parcari. daca sunt parcari, ca de ce sunt masini (!!!). daca sut masini, ca de ce sunt gaze de esapament. si alte acelea.

      muta-te in padure sau la tara. nu te obliga NIMENI sa locuiesti in bucuresti.
      • 0 (4 voturi)    
        Masini, esapament etc. (Vineri, 17 februarie 2012, 22:37)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui caci

        Tocmai din cauza ca gazele de esapament urca pana la ferestrele apartamentelor trebuie descurajata folosirea masinilor. In tarile civilizate din Europa asa se face.

        Treaba cu "muta-te in padure" e stupida. Daca aerul din Bucuresti ar fi mai curat (si traficul auto are o contributie importanta la poluarea din orase) ai beneficia si dumneata, nu numai Mazeta.
        • 0 (4 voturi)    
          Ne-a cuprins curentul ECO (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 6:28)

          lucs [utilizator] i-a raspuns lui Alex

          Pe toti, cu mic, cu mare, de la vladica la opinca. Vreti sa fim ECO? Nu mai comentati cand majoreaza taxa auto pentru d'alde BMW ursulet si alte masini de colectie/epoca, exista autovehicule 100% electrice-costa enorm si inca nu au un randament bun, autonomia le trage in jos, cumparati biciclete, astfel firmele vor fi obligate sa asigure locuri/standuri de legat bicicleta iar municipalitatea mai multi KM de piste, mariti taxele CONSIDERABIL, pe o garsoniera sunt inmatriculate 2-3-4 diesel-uri de 1900, 2500, 3000 cmc, folositi metroul, troleele, tramvaiele (poate dam si noi drumul la un nou reactor la Cernavoda).
          De curiozitate, stiti cat costa inchirierea unei biciclete de la automatele primariei din Paris? Din toamna anului trecut municipalitatea pariziana in parteneriat cu o multinationala inchiriaza si masinute electrice (un fel de Tico electric, arata ca mandreturile alea de Citroen C1, Peugeot 100 samd) si au succes. La vara, vedeti dvs. vreunu' cu hAudi A8 hidramata din 1992, motor de tanc ca pleaca din Militari si pana-n Berceni cu metroul? Fara negriciunea lustruita cu bidonul de 2l in parcare, maneaua gajaind in blana si geamurile deschise (AC n-a mai functionat de 5 ani in relicva aia)? In concluzie, civilizatia tine de educatie, nu doar de ecologie. Nu va suparati ca v-am raspuns mai dur, dar avem nevoie de solutii la probleme, nu doar sa ne plangem.
    • +2 (6 voturi)    
      Dar ce poate fi... (Vineri, 17 februarie 2012, 18:31)

      Lascar [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      ...mai inteligent si nobil decat parerea unui "specialist" in arhitectura si urbanism care comenteaza pe hotnews? Probabil ca-cartierele din sectorul 2 sunt perfecte asa cum le-a facut Ceausescu, asa e mazeta? Cand NU se fac parcari, vii si urli ca "aschie": Primarii NU VOR PARCARI! Daca totusi SE FAC parcari, vii si urli "o sa ne umple de gaze de esapament" . Bravo Pristanda, tu si cu alti 10 milioane de romani inteligenti ati castigat pariul cu Romania! Restu' pot sa emigreze linistiti ca sa fuga de atata intelepciune!
  • -2 (8 voturi)    
    pentru ce ? (Vineri, 17 februarie 2012, 17:54)

    mitica [anonim]

    Ceea ce nu inteleg este de ce trebuie acordul asociatilor de proprietari ? Daca exista lege care prevede asa ceva inseamna ca suntem ......"la vale".
    Altfel ideea este super si imi pare rau ca nu locuiesc in zona pentru a beneficia de un loc de parcare "moca" (86 lei este o suma derizorie pentru un loc de parcare chiar si neamenajat ).
    • +5 (7 voturi)    
      simplu (Vineri, 17 februarie 2012, 20:48)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui mitica

      ca poate nu vreau sa-mi construiasca in fata balconului/geamului si sa ma asfixieze sau sa-mi ia din lumina, poate nu suport zgomotul a 100 de masini care intra si ies toata ziua in fata blocului meu si nu vreau ca straduta pe care locuiesc sa devina "loc interzis" pt copii din cauza a 100 de masini care se plimba toata ziua pe acolo.... Prefer sa-mi las masina la 2 km de casa decat sa-mi faca un "bloc" in fata geamului!
      • +1 (5 voturi)    
        Cat de simplu ! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:02)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui geo12

        La fel de simplu s-a rezolvat si "amanarea" constructiei superbului pod de la Basarabi. Amanarea cu atat de multi ani este opera unor locatari care nu doreau ca podul sa le treaca pe la geamuri. Evident, pana la urma podul s-a construit respectand normele civilizate de protectie fonica, si acum este una dintre minunile Bucurestiului, fara sa mai amintim ce rol imens are in fluidizarea traficului. Asa ca daca locatarii decid si in cazul asta.......Personal nush de ce naiba ii mai intreaba. Sa le faca si gata !
    • +4 (6 voturi)    
      Acordul asociatiilor de proprietari (Vineri, 17 februarie 2012, 22:43)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui mitica

      Cred ca e nevoie de acordul asociatiilor pentru ca parcarile se construiesc intre blocuri. Daca dumitale ti-ar rasari in fata geamului o parcare care sa-ti taie din lumina care iti intra in casa, nu cred ca ti-ar conveni prea tare si ai vrea sa ai un cuvant de spus in privinta constructiei. Sau poate locuiesti la un etaj superior si atunci totul e in regula, nu?
  • +2 (6 voturi)    
    vin alegerile tata (Vineri, 17 februarie 2012, 17:59)

    kin3zu78 [utilizator]

    auzi la ei le da la pretul de 86 lei /an. Pai sunt curios in cati ani lumina se va amortiza investitia ? A.... nuu, vin alegerile si este nevoie de bani pentru campanie si cum poti scoate niste bani ? simplu mai construiesti ceva si ca sa inchizi gura la fraieri le spui ca le inchiriezi moca.
    • +4 (4 voturi)    
      Ar trebui sa spuna si care e pretul de constructie (Vineri, 17 februarie 2012, 20:50)

      drere [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      Ar trebui sa spuna si care e pretul de constructie pentru un loc de parcare.
      Oricum la 86 ron/an o sa scoata investitia in secolul viitor. E foarte bine sa se construiasca parcari, dar la un pret de constructie real si inchiriate la pretul pietei, nu la sume derizorii de 86 lei/an. Ca altfel platesc altii de fapt pentru parcare... ca nimic nu e gratuit pe lumea asta.
    • +1 (3 voturi)    
      Amortizare (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:51)

      Attila [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      Un modul de parcare in Militari are 12 locuri si costa 180000 euro, = 15.000 euro/loc= 64.500 lei
      In Militari costa chiria 100 lei/luna .
      Daca si astea din sect 2 sunt de acelasi tip, rezulta ca se amortizeaza in 64500/86 lei/an=750 ani.
      Nu mai spun de intretinerea lor, costul curentului etc.
      Ceva nu se potriveste
      • +2 (2 voturi)    
        Sigur nu se potriveste (Duminică, 19 februarie 2012, 21:18)

        Locatarul vesel [anonim] i-a raspuns lui Attila

        E posibil sa fie o diferenta "neglijabila" de un zero.
        In loc de 86 ron/an sa fie 860 ron/an.
        Sau, de ce nu 86 ron/luna .
        Parca suna mai fezabil ceva de genul aprox. 3 lei pe zi.
        Cand o sa scumpeasca amenzile pentru parcare neregulamentara o sa fie bataie pe locurile de parcare si nu va fi nici o minune sa ajunga chiar si la 5 lei pe zi.
        In Romanica , pentru cetateanul de rand , masina este considerata un lux de catre mult stimabili nostri politicieni.
  • +4 (8 voturi)    
    Realitatea este ca (Vineri, 17 februarie 2012, 18:02)

    Mircea [anonim]

    Bucurestiul are nevoie de parcari ca de aer. Si mai are nevoie si de soferi care sa parcheze in parcare nu anapoda, pe unde le vine.
    Am vazut parcari etajate de genul asta din articol in Germania, Belgia si Japonia. Numai ca acolo primarii sunt mai interesati sa chiar faca ceva.
    Iar pietonii circula numai pe trotuar.
    As vrea sa vad asa ceva si la noi, dar ma cam indoiesc prea curand...
    • +5 (5 voturi)    
      de fapt (Vineri, 17 februarie 2012, 20:06)

      locatar [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Bucurestiul are nevoie de aer. de mai putin masini. de preturi restrictive la parcari, ca sa fie mai rentabil sa inchiriezi masina in weekend decat s-o tii in fatza blocului. masinile ne sufoca, in vest nu exista asa ceva.

      am ajuns robii tablelor. Un transport in comun rapid si civilizat si ieftin ar rezolva toata mizeria asta, dar nu exista politician curajos si vizionar care sa aleaga varianta binele orasului - toti se bulucesc la solutii populiste.
    • +2 (2 voturi)    
      Eu zic sa interzicem pietonii (Vineri, 17 februarie 2012, 22:51)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      S-ar putea ca motivul pentru care in Germania, Belgia si Japonia (konichiwa, Mircea!) pietonii circula numai pe trotuar sa fie ca masinile nu sunt parcate pe trotuare. Asta s-ar putea sa aiba sau nu legatura cu disponibilitatea locurilor de parcare.

      Iar pe la noi am vazut mai multe masini pe trotuar decat pietoni pe carosabil.

      Si da, sunt de acord ca prin alte parti primarii par ocupati de alte lucruri decat cei de la noi.
  • +1 (5 voturi)    
    ok... (Vineri, 17 februarie 2012, 18:09)

    gogu [anonim]

    dar de ce nu subterane? si deasupra parc?
    • +2 (4 voturi)    
      Probabil fiindca.. (Vineri, 17 februarie 2012, 18:42)

      Lascar [anonim] i-a raspuns lui gogu

      sunt mai ieftin de construit suprateran decat sa sape 5 etaje in pamant. In plus, in subsol dai deja de tevi, cabluri, canalizare, ba chiar si vreo galerie de la metrou ceva.
      • +2 (2 voturi)    
        Tevi, cabluri etc (Vineri, 17 februarie 2012, 22:22)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Lascar

        Banuiesc ca de astea nu dai atunci cand faci fundatia pentru parcare. Sau parcarile astea sunt de ultima generatie, fara fundatie?
    • -1 (1 vot)    
      Ehee (Vineri, 17 februarie 2012, 19:51)

      MalaEducacion [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Daca vrei subteran, muta-te la bloc nou!
  • +1 (3 voturi)    
    dobitoci (Vineri, 17 februarie 2012, 18:30)

    gogu [anonim]

    Asta dupa ce pe Sos. Pantelimon s-au desfiintat in ultimul an sute de locuri de parcare aiurea...
  • +1 (3 voturi)    
    super oferta (Vineri, 17 februarie 2012, 18:51)

    georgel007 [anonim]

    acum am inteles unde era marele primar al sectorului 2 in timp ce strazile si mai ales stradutele gemeau de zapada! gandea la treaba asta cu parcarile supraetajate...
    ontanule, nu iti fa planuri de viitor. la cum ti-ai batut joc de noi iarna asta nici parcari de ozn-uri daca faci nu te mai alege nimeni.
    • 0 (0 voturi)    
      dezinteresul primariei sectorului 2 (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:22)

      elen [anonim] i-a raspuns lui georgel007

      un cosmar prin Pantelimon...
      Sos Pantelimon, cu trei benzi plus linia de tramvai, azi dimineata se circula, inca, doar pe linia de tramvai, muntii de zapada ocupand aproape toata soseaua.De cateva zile nu a mai trecut niciun utilaj sa degajeze aceasta artera importanta de iesire-intrare in Bucuresti...
  • +1 (3 voturi)    
    ! (Vineri, 17 februarie 2012, 19:38)

    om [anonim]

    In militari si in dr taberei am vazut asemenea parcari ce nu sunt functionale. a verificat cineva acest lucru ?
    • +1 (1 vot)    
      mai asteapta (Vineri, 17 februarie 2012, 20:46)

      pepe [anonim] i-a raspuns lui om

      Mai ai si tu rabdare pana la alegeri
  • 0 (0 voturi)    
    o solutie simpla (Vineri, 17 februarie 2012, 20:46)

    anonim [anonim]

    As vrea ca noaptea sa fie permisa parcarea pe strazile cu 2 benzi care acum au stationare interzisa.

    Locuri de parcare nu gasesc de obicei cei care vin la ore tarzii. Noapte masinile parcate pe strada nu ar incurca traficul.

    Ce parere aveti?
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 17 februarie 2012, 20:51)

    Vizitiul [utilizator]

    Dar am o rugaminte, nu-l implicati pe Oprescu in nici un fel ca se alege praful! O sa promita parcari aurite si nu o sa iasa nimic.

    In rest, foarte bine!
  • +4 (4 voturi)    
    Ontanule lasa-te!! (Vineri, 17 februarie 2012, 21:37)

    chisinau [anonim]

    Stau pe Bd. Chisinau si cunosc bine locurile din spatele blocurilor... sa vina ca-i arat eu locuri libere pline cu gunoaie , unde ar putea face parcari normale, spatii verzi neintretinute,garaje neridicate!!!si multa nepasare...
    Ontanu sa lase pe altcineva primar, oameni tineri cu initiativa si idei noi nu oameni vechi cu idei vechi..Sectorul 2 nu are locuri de parcare!!! Primarii din S3 si S4 cum au facut ,,peste noapte'' zeci de mii de locuri de parcare luminate si trasate ca in parcare la Carefour?
    In S2 este mizerie peste tot... In S3 S4 si S1 se spala si noaptea strazile si se uda spatiile verzi
    In S2 nu sunt drumurile asfaltate cum trebuie
    In S2 nu sunt spatiile verzi si pomii intretinuti,
    In S2 nu e infrastructura adecvata de transport - ontanu nu a miscat nimic... strapungerea d-na Ghica-Chisinau sta in paragina de 5 ani din cauza unui pasaj de 50 m
    In S2 nu sunt iluminate trotuarele si strazile laturalnice...parca noi nu am plati aceleasi taxe si impozite ca cei din celelalte sectoare.
    Daca te uiti pe site-ul primariei totul e degeaba... adrese si nr de telefoane nevalabile .
    In S2 nu sunt locuri de joaca pentru copii ca in celelalte sectoare.. totul e facut in bataie de joc... neintretinite, dde proasta calitate si care pun in pericol copii...
    In S2....etc.....!!!
    • 0 (0 voturi)    
      sectorul 2 (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:11)

      elen [anonim] i-a raspuns lui chisinau

      Aceste probleme le sesizam si noi, cei ce locuim pe Sos Pantelimon, de ani de zile. Degradarea zonei continua : mizerie, munti de gunoaie, noroaie, praf, rable aduse si folosite pe post de depozite de comerciantii ilegali de pe trotuare, niciun fir de iarba, o imagine dezolanta.Numai in dreptul balconului nostru sunt 5(cinci!) rable-depozit cu mizeria permanenta sub si in jurul lor, nimeni nu vede, nu stie, nu aude...Sunt zeci de astfel de rable, nu inteleg de ce nu sunt ridicate ? Sectorul 2 se caracterizeaza printr-o atmosfera imbacsita, murdara, necivilizata, cu lucrari de mantuiala, fara finalitate si responsabilitate, un dezastru ...
    • 0 (0 voturi)    
      te inseli (Luni, 20 februarie 2012, 17:42)

      kin3zu78 [utilizator] i-a raspuns lui chisinau

      in sectorul 2 sunt paranghelii pentru conationalii nostri rromi sponzorizate d ediverse firme de constructii ce priems clucrari de la primaria sector 2. Cel putin vara luna si paranghelia , in rest dzeu cu mila.
  • -1 (1 vot)    
    wazzub (Vineri, 17 februarie 2012, 22:52)

    wazzub [anonim]

    WAZZUB intenţionează să fie un "rival" pentru companii precum Google sau Facebook care produc miliarde de dolari în fiecare an doar pentru că noi le utilizăm serviciile și promite să împartă profitul cu membrii înregistraţi până la data lansării oficiale.
    Nu ai nimic de pierdut.
    Inregistrează-te folosind următorul link:
    signup.wazzub.info/?lrRef=76739790
  • +3 (3 voturi)    
    S-a intrebat cineva cat o sa coste un abonament? (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 2:00)

    Ion B [utilizator]

    Ca fapt divers toata distractia asta o sa coste, pe langa proiect si executie, si o multime de bani pe intretinere.
    Ma intreb cine o sa-si poata permite un abonament la o astfel de parcare intr-un cartier de blocuri din Bucuresti.
    Daca spuneau ca vor sa faca o astfel de parcare in centrul bancar al orasului (exista asa ceva?), as mai fi inteles, dar asa?
    De aia i-am dat lui "aschie" un plus pentru ca si mie mi se par parcarile aste luate din filmele de SF.
    Intrebare: A facut cineva un studiu, ceva?
    Au fost unii sa intrebe daca ai masina si ai vrea sa platesti o astfel de parcare? (vs. gratuit pe strada?).
    • +1 (3 voturi)    
      Nu vezi? :) (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:54)

      Attila [anonim] i-a raspuns lui Ion B

      Uita-te mai bine, scrie cat costa :) 86 lei/AN. Este o absurditate
      Un modul de parcare in Militari are 12 locuri si costa 180000 euro, = 15.000 euro/loc= 64.500 lei
      In Militari costa chiria 100 lei/luna .
      Daca si astea din sect 2 sunt de acelasi tip, rezulta ca se amortizeaza in 64500/86 lei/an=750 ani.
      Nu mai spun de intretinerea lor, costul curentului etc.
      Ceva nu se potriveste
  • +3 (3 voturi)    
    86 ron/an (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:50)

    Marius [anonim]

    La pretul asta nu isi acopera nici costul de operare ( electricitate , combustibil pentru generatoare , curatenie etc. ) . In civilizatie asta e costul parcarii pe 2 zile.
    M-am saturat sa platesc toate porcariile electorale.
  • 0 (0 voturi)    
    parcare in pantelimon (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:58)

    pick [anonim]

    Mult mai utile ar fi parcarile in zonele aglomerate si nu cele alese in articol
  • +3 (3 voturi)    
    86 ron/an???? (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 9:20)

    cb [anonim]

    Un loc de parcare in parcaj suprateran cu rampa costa 15-20.000 euro constructia,in functie de inaltime si conditii locale. Cu lift automat nu am vazut decat la cladiri de birouri,unde se plateste minim 100 euro/luna pt loc de parcare...parcarea cu sistem automatizat se justifica doar in cazul unor parcaje de mare capacitate.La parcaje de aprox 100 locuri iti arunca pretul de constructie /loc la peste 30000 euro.Plus costa substantial in intretinere. Daca ar fi sisteme eficiente ca amortizare a investitiei s-ar face in investitiile private...Costurile de mai sus sunt cele reale, nu cele cele care vor fi platite de primarii,care de obicei sunt de pe alta planeta. La 86 ron/an, cine plateste diferenta?Nu cei care vor folosi parcarea,clar. Intr-o lume normala s-ar propune amortizarea investitiei in 25 de ani sa zicem(e primarie,poate fi mai putin lacoma), se stabileste media lunara,se adauga costul intretinerii(de ex curatenie,curent pt iluminat noaptea,schimbat becuri..de marele lift si generator nici nu mai zic...) si ala e pretul. Si va sta goala. In tarile civilizate unde se construiesc astfel de parcari in zone rezidentiale (japonia) nu ai voie sa inmatriculezi masina daca nu fai dovada posesiei sau inchirierii pe termen lung al unui loc de parcare!
    Intrebarea nu e daca ne trebuie parcari pt toate rablele din oras, intrebarea e daca in cazul unui buget limitat e mai important sa facem parcari la preturi astronomice cu rezultate nesemnificative(putine locuri) sau putem face gradinite, alte investitii? Raspunsul e ca probabil se poate jefui mai bine facand parcari....
  • 0 (4 voturi)    
    Propunere (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:54)

    Emgy [anonim]

    Vreau sa fac cateva propuneri pt primarii nostri si cei care vor veni:
    1. Desfiintarea trotuarelor. Astfel s-ar creea mai multe locuri de parcare si s-ar mai adauga o banda de mers pt masini
    2. Desfiintarea trecerilor de pietoni. Astfel s-ar fluidiza traficul. Pietonii nu fac altceva decat sa incurce traficul
    3. Interzicerea mijloacelor de transport in comun ( autobuze,troleibuze,tranvaie). Prin gabaritul lor mare incurca circulatia automobilelor
    Daca aveti impresia ca Spun prostii, va rog sa luati in calcul urmatoarele lucruri:
    - cate din trotuarele pe care le frecventai zilnic sunt libere de masini? Va spun din surse sigure ca firmele de ridicat masini nu au voie sa ridice de pe trotuare
    - cati dintre soferi n-au injurat macar odata vreun tramvai, troleibuz sau autobuz care ii impiedica sa circule fluent. Daca s-ar face un sondaj printre soferi sigur ar fi deacord cu propunerile mele. O zi frumoasa!
    • +1 (1 vot)    
      urbanizare mecanizata (Duminică, 19 februarie 2012, 13:45)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui Emgy

      Mai sint si alte avantaje ale desfiintarii trotuarelor si trecerilor de pietoni, pietonii sint in special babalici si looseri care nu isi pot cumpara o masina. Ar disparea din sistem si ar ramine bani mai multi pentru noi, astia, cu bani, sa avem cite 2-3 masini de cap de locuitor... Apoi as fi de acord ca trecerile de pietoni sa devina oficial treceri peste pietoni, o alta masura facuta sa dispara naibii astia de ne incurca viata cu neputinta si saracia lor...De acord si cu casarea tramvaielor si autobuzelor, cel mult sa ramina taxiurile, pentru d-astia ca noi, dar care nu pot sa se urce la volan...
  • +1 (3 voturi)    
    Pietonii (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:09)

    Emgy [anonim]

    Pietonii nu platesc taxe si impozite pt ca circula pe trotuare Masinile platesc. Deci ele ( masinile) au voie sa mearga si sa parcheze pe unde vor. Primariile nu au interesul sa limiteze nr de masini sau sa restrictioneze traficul pt va se vor strange bani mai putini la buget
  • +4 (4 voturi)    
    Poluare (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 12:10)

    Ionel [anonim]

    Langa blocul in care locuiesc, la nici 50 m de fereastra se afla o astfel de parcare. Este o sursa de poluare si de disconfort. Mecanismul parcarii nu este zgomotos, dar este neplacut ca zeci de masini sa tureze motoarele zi de zi. Asa rezulta zgomot si noxe. In plus cand nu mai are curent, porneste generatorul si in nici 5 minute o sa miroasa a fum si in casa. Uneori generatorul ramane pornit chiar si peste 12 ore!!! In mod normal ar trebui ca toti locatarii din zona in care se doreste amplasarea unei asemenea parcari, sa fie consultati. Eu unul nu as alege o zona in care sa nu fie o astfel de parcare. Puteti observa o astfel de parcare pe strada Cara Anghel din sect. 6.
  • +1 (1 vot)    
    Solutii in orasele moderne (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:05)

    Sky scraper [anonim]

    cu zgarie nori, si sistem de aeraj, cu suction-ul pe acoperis. De obicei insa un zgarie nor are parcare subterana.
    Bucuresti e o ghena....trebuie demolat tot si construit din nou, CU CAP.
    Nu se poate asa-i?
  • +1 (1 vot)    
    parcari (Duminică, 19 februarie 2012, 10:04)

    NRDobrogea [anonim]

    Moarte pietonilor ! Astfel, trotuarele vor mai putea alcatui inca o banda pentru automobilisti. Daca ii scoatem si pe biciclistii care afecteaza soferii disciplinati, colcaiala toxica a Bucurestiului va fi perfecta ! Am uitat sa va spun ca trebuie retezate si aliniamentele stradale ale arborilor care ies in cale automobilistilor ! Astfel, restul de pietonii vor putea cicula, ideal, nestingheriti de trafic, doar prin conductele de canalizare care vor trebui macar putin largite...Va aparea, intuiesc, problema crizei spitalelor, a medicamentelor si a cimitirelor...Noi sa fim sanatosi ! Traiasca betonul, asfaltul si noxele...
    • 0 (0 voturi)    
      inechitate (Duminică, 19 februarie 2012, 13:33)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui NRDobrogea

      N-ar fi nici prima, nici ultima inechitate fiscala din Ro. Cu toate ca si pietonii platesc taxe locale, politia, curatenia si deszapezirea lucreaza exclusiv pentru automobilisti. Unde ati vazut un agent de circulatie sa fluidizeze traficul pietonilor pe trotuare (adica pe o fisie intre 0 si 50 cm de spatiu intre fierataniile parcate si fatadele caselor)? Nici cu polistirenizarea fatadelor nu mi-e rusine.... banii statului se duc exclusiv in operatiuni pentru blocuri, nu si pentru imobile individuale sau cuplate sau tip vila, desi toata lumea plateste impozit pe proprietate.
  • +1 (1 vot)    
    Nu e rea ideea, daca e facuta cu cap (Duminică, 19 februarie 2012, 10:48)

    Mircea [anonim]

    Chestiile alea inchise, a.i sa nu deranjeze cu sunet (poluarea oricum va fi, ca este sau nu in parcare sau la marginea strazii). Acolo unde se poate, parcarile ar trebui sa fie subterane, nu supraterane, intr-un oras unde totul este inghesuit si s-a construit haotic.

    Poate n-ar fi o idee rea ca actualele parcari (mari) dintre blocuri sa devina subterane pe circa doua, trei nivele. Da, va costa, dar beneficiile vor fi mari: deasupra parcarii se poate face un parc pentru pietoni, o constructie publica, ceva ce sa deserveasca mai mult decat soferii. Asta ca nota pentru primari: in orasul asta nu locuiesc doar soferi, sau mai bine spus pana si un sofer este mare parte din zi, pieton (masina este folosita pe zi circa 10-20% din timp, restul sta..pe unde apuca).

    La o astfel de parcare se poate cere o taxa de 86 lei/LUNA (nu pe an). Eu as fi dispus sa platesc aceasta suma, daca imi ofera siguranta ca nu-mi gasesc masina sparta (sa aiba sisteme de securitate), ca pot pleca cu ea si iarna (rampele de intrare/iesire sunt curatate, nu vin plavanii de la primarie sa impinga zapada peste ea) etc.

    Si ca sa gandesc mai departe, dupa ce se construiesc zeci de astfel de parcari, ar trebui sa se renunte la legea care permite parcarea pe trotuar (acea limita de a lasa un metru pentru pietoni a disparut de mult) si sa-i oblige pe toti soferii sa parcheze DOAR in interiorul unei parcari. Nu pe marginea strazii, nu pe avarii, nu pe trotuar, nu la intrarea in bloc (da, in sectorul 3 asa se parcheaza) etc.

    Dar pentru ca toata aceasta idee sa fie pusa in practica, ar trebui sa avem primari care sa puna interesul cetateanului mai presus de osul electoral...
  • +1 (1 vot)    
    o scarba imensa (Duminică, 19 februarie 2012, 13:21)

    anaerobik [anonim]

    In documentatia asa-zisului concurs (facatura), pretul estimativ al proiectarii - PUD+SF+PT - era de cca. 17 euro/mp, cam tot atat cat pretul pictatului de benzi colorate termice pe asfalt la ADP. Nu ne indoim ca, daca concursul a fost castigat de o firma ca lumea, cu care sa se poata "intelege" omu', atunci pretul din contract va urca vertiginos spre slava si gloria stabilor din primarie si adp, spre victoria finala in alegerile locale din iunie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri