VIDEO Bucurestenii ar putea plati taxa ca sa circule pe "autostrada suspendata"

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 22 februarie 2012, 19:26 Economie | Imobiliar

Simulare a unei portiuni din autostrada suspendata
Foto: Hotnews
Bucurestenii care vor circula pe "autostrada suspendata", drumul expres care va face legatura intre Soseaua Colentina si Piata Crangasi, vor plati o taxa de drum, a declarat miercuri primarul Sorin Oprescu. Potrivit edilului-sef, noua artera de circulatie va fi construita in parteneriat public privat, de un investitor chinez, iar din aceasta taxa isi va recupera investitia. Costul de construire a arterei se ridica, din estimarile facute, la 1,3 miliarde de euro.


"Drumul expres va fi construit in parteneriat public privat, cu investitorii chinezi cu care am purtat negocieri anul trecut. Pentru recuperarea investitiei, avem in vedere trei metode: mentenanta drumului va fi facuta pe cheltuiala Primariei, si se va institui o bovinieta (echivalentul unei taxe de drum – n.red.) pentru cei care vor circula pe acolo. O parte din investitie va fi asigurata si din fonduri guvernamentale", a declarat Oprescu.


VIDEO Simularea traseului pentru autostrada suspendata:





Exproprierile, acolo unde este cazul, vor fi facute tot pe cheltuiala municipalitatii. “Pentru tronsoanele unu si doi nu este nevoie de exproprieri (bucata cuprinsa intre Soseaua Colentina si Parcul Herastrau). Nici pentru tronsonul trei, deoarece este vorba de tunelul subteran de sub parcul Herastrau. Doar la tronsonul patru vom avea aceasta problema (n.r. bucata cuprinsa intre Casa Presei si Lacul Morii)”, a explicat edilul.

Oprescu sustine ca autostrada suspendata, care ar urma sa aiba 13,5 km, va fi construita in circa un an si jumatate. In primavara anului trecut, Sorin Oprescu sustinea ca lucrarile la autostrada suspendata vor incepe la sfarsitul anului 2011. Edilul a prezentat acest proiect in campania electorala, in urma cu 4 ani, iar pana in prezent nu este finalizat nici macar Planul Urbanisic Zonal care stabileste traseul arterei de circulatie.

In acest moment, proiectul se afla in dezbatere publica, miercuri el fiind prezentat comunitatii de afaceri din Bucuresti. Dupa ce va obtine avizele necesare de la Ministerul Culturii, Mediului, Dezvoltarii, etc, proiectul autostrazii suspendate va fi supus aprobarii Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Daca Consiliul General nu este de acord cu aceasta investitie, ea nu se va realiza.

Traseul potential al autostrazii suspendate:

- autostrada suspendata incepe de la capatul Soselei Colentina, la intersectia cu calea ferata, si continua de o parte si de alta a caii ferate, cate un sens de circulatie pe fiecare parte, pana la intersectia cu Soseaua Stefanesti si Soseaua Andronache. Aici, inelul median ramane la sol, iar peste el este construit un pasaj suprateran care leaga Soseaua Andronache cu Soseaua Stefanesti.

- la circa 100 de metri de aceasta intersectie, pe partea cu Cimitirul Andronache, se construieste un pasaj suprateran, de circa 900 metri lungime, pentru a traversa cimitirul. Partea inelului din Nordul caii ferate ramane la sol.

- dupa terminarea pasajului, inelul de pe ambele parti ale caii ferate merge la sol inca 500 de metri, pana la intersectia cu Autostrada Bucuresti Brasov. Si aici inelul ramane la sol, iar autostrada il va traversa printr-un pasaj suprateran conectat prin bretele cu acesta. Dupa aceasta intersectie, inelul mai merge inca circa 700 de metri la sol, paralel cu Pepiniera Petricani, pe ambele parti ale caii ferate.

- la intersectia cu Soseaua Petricani, inelul ramane la sol, iar Soseaua Petricani il sub-traverseaza. De asemenea va mai exista un al doilea pasaj subteran, care il subtraverseaza pe primul, si care face legatura intre soseaua Petricani si inel. La aceasta intersectie, proiectantii au prevazut si o gara. La circa 600 metri de aceasta intersectie urmeaza intersectia cu Soseaua Pipera Tunari. Inelul ramane la sol iar Soseaua Pipera-Tunari il traverseaza prin pasajul suprateran existent.

- dupa aceasta intersectie inelul mai merge circa 900 de metri la sol pana la intersectia cu strada Avionului, care va fi largita. Aici, inelul ramane la sol, iar strada Avionului il traverseaza printr-un pasaj suprateran.

- la circa 200 de metri de intersectia cu strada Avionului, partea inelului aflata la Nordul caii ferate intra in subteran. Partea Sudica ramane la sol pana dupa intersectia cu bulevardul Aerogarii, dupa care va intra si ea in subteran. Linia de cale ferata ramane la suprafata si este traversata de bd Aerogarii si Soseaua Nordului prin doua pasaje supraterane. Pasajul de la bd Aerogarii deja exista. Arhitectii din Comisia Tehnica de Urbanism au propus eliminarea pasajului de la intersectia cu Soseaua Nordului. Cele doua ramuri ale inelului median, o data intrate in subteran vor subtraversa parcul Herastrau si vor iesi din nou la suprafata, cu ambele sensuri pe partea de Nord a caii ferate, inainte de intersectia cu bd. Poligrafiei. Tunelul lung are circa 3 km, iar cel scurt 2,2 km. Relatiile intre inel si bd Poligrafiei se vor face prin doua pasaje, unul subteran pentru directia E si unul suprateran pentru directia Vest.

- dupa ce iese la suprafata, inelul isi continua traseul pe langa calea ferata pana la intersectia cu Calea Grivitei pe care o va supratraversa prin modificarea podului existent.

- la intersectia cu liniile de cale ferata, inelul le va traversa printr-un pasaj suprateran si va forma un mare nod rutier. Aici proiectantii au discutat si amplasarea unei gari internationale. Dupa traversarea liniilor de cale ferata inelul va intra pe bd. Constructorilor si ajunge in Soseaua Virtutii la Piata Crangasi. Proiectantii au propus si varianta de a ocoli Lacul Morii pe la Vest, ca sa existe o alternativa la Soseaua Virtutii si sa ajunga in viitoarea penetratie spre A1.

Proiectul inelului median este realizat de un consortiu de 5 birouri de proiectare: Proiect Bucuresti, Ecoterra, Metroul SA, Western Outdoor si Alpha Studio. Acest consortiu a fost desemnat in urma unei licitatii publice, valoarea de proiectare fiind de circa 12 milioane de lei.

Citeste mai multe despre proiect aici


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

14337 vizualizari

  • +26 (32 voturi)    
    Alegeri (Miercuri, 22 februarie 2012, 19:29)

    Romi [anonim]

    Apropo cand sunt alegerile?
    • +23 (23 voturi)    
      cand vrei (Miercuri, 22 februarie 2012, 20:29)

      altion [anonim] i-a raspuns lui Romi

      sa treci din Colentin in Crangasi dai drumul la filmulet
      • +9 (17 voturi)    
        Daca nu-l schimbam pe Oprescu (Joi, 23 februarie 2012, 9:43)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui altion

        Atat o sa aleaga de Bucuresti dupa inca patru ani. Planuri cu autostrazi zburatoare, cu preturi umflate ca deh stau printre nori.

        In timp ce noi avem nevoie:

        - de un transport public rapid, retea de metrou inclusiv de suprafata. uitati-va la harta METROULUI in Tokyo si comparati cu ce are Bucurestiul si spuneti-mi daca-l doare pe Oprescu undeva de noi!!! http://mappery.com/Tokyo-Metro-Map-official
        - reducerea poluarii pentru ca Bucurestiul este cea mai poluata capitala din Europa
        - piste si facilitati pentru biciclisti
        - consolidarea cladirilor pentru ca la urmatorul cutremur peste 7 grade o sa fie o tragedie in Bucuresti.

        Singura sansa a Bucurestiului sa nu devina un oras falimentar datorita planurilor lui Oprescu este sa-l alegem prima pe presedintele Asociatiei Salvati Bucurestiul, Nicusor Dan. Majoritatea punctelor de mai sus sunt printre prioritatile lui. www.nicusordan.ro
        • -2 (10 voturi)    
          Contra ? (Joi, 23 februarie 2012, 10:04)

          gica [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Nicusor Dan e ala de se pune Gica Contra la orice initiativa civilizatoare ?

          Nu avem ce sa (mai) salvam din haznaua, trebuie demolate darapanaturile si facut de la cap.
          • +4 (6 voturi)    
            .... (Joi, 23 februarie 2012, 10:57)

            florin [anonim] i-a raspuns lui gica

            Nu, Nicusor Dan este persoana aia care se lupta sa traiesti si tu mai bine, intr-un oras civilizat.
            • +4 (4 voturi)    
              toti candidatii la primarie se lupta (Joi, 23 februarie 2012, 12:38)

              marius [anonim] i-a raspuns lui florin

              asta este menirea unui candidat: sa lupte!!

              mai nasol este atunci cand ajung primari: se relaxeaza, ca deh, a fost lupta grea inainte!
              • +1 (3 voturi)    
                ... (Joi, 23 februarie 2012, 13:04)

                florin [anonim] i-a raspuns lui marius

                arata-mi ce au facut pt Bucuresti Lis, Basescu, Videanu sau Oprescu inainte sa ajunga primari.
                Nicusor Dan a infiintat o asociatie, Salvati Bucurestiul, si a incercat sa faca mai respirabila "atmosfera" din jurul nostru.
                • 0 (0 voturi)    
                  acest.... (Vineri, 24 februarie 2012, 8:44)

                  oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui florin

                  nicusor,o fi cel care se agata de o darapanatura ca hala matache,in loc sa lase constr, unui bulevard larg, intr-o zona asa de inghesuita.

                  mai lasati-ne cu acesti vizionari retrograzi.
        • 0 (8 voturi)    
          Postac (Joi, 23 februarie 2012, 11:07)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Operatiunea ”Postacii 2012” a inceput deja.
        • -1 (3 voturi)    
          pentru metrou (Joi, 23 februarie 2012, 11:10)

          Io [anonim] i-a raspuns lui mircea

          trebuie schimbat altcineva. E la ministerul transporturilor/guvern/shall not be named.
        • 0 (6 voturi)    
          Mircea, Lasa-ne (Joi, 23 februarie 2012, 11:18)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Mircea puiule, altceva nu faci decat sa postezi acelasi lucru la fiecare articol hotnews.


          Deja incep sa capat o antipatie profunda pt acest Nicusor pe care il ridici in slavi ca pe Mao !


          Lasa-ne frate !
        • -1 (3 voturi)    
          serios??? (Joi, 23 februarie 2012, 12:38)

          ego [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Compari Bucuresti cu Tokio? )))
        • 0 (0 voturi)    
          nu, avem nevoie de autobze supraetajate (Joi, 23 februarie 2012, 13:32)

          saineanu [anonim] i-a raspuns lui mircea

          asa ar gandi cineva de la PDL. si deja a facut-o. astuia macar ii vin in minte idei pe termen lung, nu se da in spectacol cu toate tampeniile
          • +1 (1 vot)    
            AUTOSTRADA ? (Joi, 23 februarie 2012, 16:25)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui saineanu

            citez din articol: *- autostrada suspendata incepe de la capatul Soselei Colentina, la intersectia cu calea ferata, si continua de o parte si de alta a caii ferate, cate un sens de circulatie pe fiecare parte,...*

            Aceasta autostrada (?) va avea cate un sens de circulatie pe fiecare parte. Pretul este probabil de autostrada cu 6 benzi de circulatie pe fiecare sens dar in realitate este o strada cu o latime cat Calea Calarasi in portiunea nedemolata. Aceasta este ideea pe termen lung a lui Oprescu ?
            Sper ca HN nu va cenzura comentariul meu. Este a doua oara cand incerc sa-l trimit.
        • 0 (0 voturi)    
          Pro (Joi, 23 februarie 2012, 17:38)

          Ady77 [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Este nevoie de aceasta Autostrada .Dar parca vad ca Consiliul General se ca opune
        • 0 (0 voturi)    
          Daca vom da jos Pdl (Joi, 23 februarie 2012, 17:58)

          Daca il vom Schimba pe Oprescu? [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Vom avea parte de un trai mai bun .Astia au pus mana pe tot .Mafia asfaltangiilor sugruma Bucurestiul.Avem nevoie de aceasta autostrada ca de aer .Marea Poluare se datoreaza tocmai lipsei acesteia.Nu mai sariti asa de repede la gatul lui Oprescu.
      • +5 (5 voturi)    
        de apa calda ce se mai aude (Joi, 23 februarie 2012, 9:52)

        x [anonim] i-a raspuns lui altion

        Cu apa calda ce se aude, ca platim o gramada de bani lunar si aud ca Bucurestiul are 500 mil de euro datorie. Cine ne fura banii ? De ce nu a inceput inca procesul in justitie impotriva lor si anularea contractelor ? Cumva sunt prietenii lui Oprescu ?

        Am auzit ca si la imprumuri sta Oprescu excelent. Bucurestiul nu va avea decat cateva miliarde de euro datorie. Pregatitiva de impozite, dublate triplate....

        Intai primarii sa rezolve problemele de baza si apoi sa treaca la autostrazi si zgarie nori. O sa stam nespalati si cu caloriferele taiate, si impozitele triplate peste cativa ani, admirand zgarie norii si stand la coada la autostrada suspendata.
        • +2 (2 voturi)    
          gramada de bani lunar (Joi, 23 februarie 2012, 10:15)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui x

          Platesti gramada de bani lunar la 100 si ceva de lei gigacaloria, pretul subventionat de primarie sau la 300 si ceva, pretul oficial?
    • +1 (3 voturi)    
      DA (Joi, 23 februarie 2012, 11:08)

      nae [anonim] i-a raspuns lui Romi

      Hmm, nu ma asteptam ca DL Oprescu sa fie atat de serios... CHIAR va construi autostrada suspendata !!
      =)) big LOL
    • +1 (1 vot)    
      Mare pacat (Joi, 23 februarie 2012, 17:52)

      Pacat [anonim] i-a raspuns lui Romi

      Daca Oprescu ar fi avut Consiliul General de parte lui alta ar fi fost acum situatia .Ca nu a reusit sa demareze acest proiect se datoreaza Consilierilor.Pacat.
      • 0 (0 voturi)    
        daca oprescu... (Vineri, 24 februarie 2012, 8:55)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Pacat

        nu poate, o sa poata altul care vine....

        important este sa se stabileasaca un proiect general al capitalei,sa fie aprobat de toate partidele,inclusiv,org, cetatenesti si care sa se realizeze( ev, termen lung)indif, de cine ajunge primar.......asa cu cate o idee de la fiecare primar nu facem nimic serios.
  • +45 (49 voturi)    
    ma simt... (Miercuri, 22 februarie 2012, 19:44)

    monterosa [utilizator]

    pur si simplu inselat pe fata de primar cu proiectul asta. Este atat de evident ca n-are cum sa il faca asa cum era atat de evident si acum 4 ani. Inca incerc sa inteleg cum a putut ajunge primar personajul asta. In momentul in care a inceput sa aiureze cu proiecte din astea irealizabile era normal sa piarda voturi o gramada.
    Dar, probabil ca electoratul bucurestean inca nu e atat de matur precum mi-as dori. In momentul in care pacalicii de genul asta o sa iasa de pe scena politica poate ca se vor schimba lucruri in bine.
    • +10 (10 voturi)    
      a fost ales (Joi, 23 februarie 2012, 8:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui monterosa

      primar pt. ca la alegerile trecute foarte multi bucuresteni nu s-au prezentat la urne.
      exceptia a constituito, binenteles, segmentul pensionar, majoritar psd-ist pt. care aberatia autostrazii suspendate n-a fost un impediment ci dimpotriva.
      ca si acum 4 ani si acum voi vota impotriva acestui "chirurg" de apendicte.
      • 0 (0 voturi)    
        A mai ramas foarte putin (Joi, 23 februarie 2012, 18:47)

        MAI E PUTIN [anonim] i-a raspuns lui nahir

        Si poate va da romanului mintea cea de pe urma sa scapam de PDL.Cancerul bugetului Capitalei!
        Prea i-ati dat la oase lui Oprescu!
  • +39 (41 voturi)    
    !! (Miercuri, 22 februarie 2012, 19:45)

    tata omidu [anonim]

    lume lume! veniti sa-l vedeti pe UNICUL, INEGALABILUL, INIMITABILUL DOMDOCTOR cel mai mare scamator care tine in palarie 15km de sosea suspendata si o arata mujicilor o data la 4 ani! numere de iluzionism cu proiecte realizate pe hartie de cea mai fina calitate, levitatie deasupra mafiei de orice culoare, hipnoza in masa asupra unor largi mase de creduli, prestidigitatie cu contracte medicale si nu in ultimul rand dresura cu maimuta rosie cu ochi albastri.
    • +28 (30 voturi)    
      nu numai (Miercuri, 22 februarie 2012, 19:58)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui tata omidu

      In toata lumea se incearca eliminarea costructiilor de genul asta.
      Toti dezvolta mijloacele de trafic in comun, pistele de biciclete si zonele pietonale. Numai noi visam sa avem pod la fereastra...
      • +23 (23 voturi)    
        Ne face pod in CIMITIR ! (Miercuri, 22 februarie 2012, 20:18)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Ca sa nu ocoleasca cimitirul, autostrada va avea un pod de 900 m peste el. Ma intreb daca podul va fi suspendat complet deasupra cimitirului, sau va avea cativa piloni printre morminte....
        • +4 (4 voturi)    
          haha (Joi, 23 februarie 2012, 9:28)

          Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          eu zic sa faca pe sub cimitir aia 900m
          • +2 (2 voturi)    
            cu (Joi, 23 februarie 2012, 12:35)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

            locuri de "parcare" inchiriate pe 7 ani, 2x1x2m
      • +3 (3 voturi)    
        ai si tu dreptate (Joi, 23 februarie 2012, 12:27)

        bancher [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        in europa occidentala chiar s-au daramat multe poduri suspendate, pt ca afecteaza arhitectura orasului, si se pare ca nici problemele nu le-au rezolvat pe cat s-a crezut initial.
        La noi nu are ce arhitectura sa compromita, ca deja suntem in Tigania-Arabimea-Romania, dar costa mult si cu cei 1,5 mld EUR facem metrou, nu jucarie (mult mai util bucurestenilor, dupa parerea mea, care sunt si sofer si pieton).
        • 0 (0 voturi)    
          Da . (Joi, 23 februarie 2012, 17:54)

          g [anonim] i-a raspuns lui bancher

          Acum vreo 30 de ani am prins in New York citeva "resturi" de autostrada suspendata. Aveau si trenuri suspendate. Acum nu mai exista. Mai mult incurcau decit rezolvau circulatia.
    • +6 (6 voturi)    
      las' ca o sa o parcurgem (Joi, 23 februarie 2012, 3:23)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui tata omidu

      calare pe caii verzi promisi de alde Crin
    • +1 (1 vot)    
      esti tare (Joi, 23 februarie 2012, 12:23)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui tata omidu

      si paradoxal ai si dreptate.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce nu va este clar? (Joi, 23 februarie 2012, 18:12)

      Aurel [anonim] i-a raspuns lui tata omidu

      Consiliul General al Capitalei nu vrea si pace! Asta e crudul adevar.Au treburi mult mai importante de facut Cum sa-l sunteze pe Oprescu si Opozitia !
  • +24 (26 voturi)    
    ! (Miercuri, 22 februarie 2012, 19:58)

    chiuaua [utilizator]

    Muzica e mishto.
    Proiectul este o utopie.
    Dom' Doctor o fi fumat ceva.
    • +14 (16 voturi)    
      adica... (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui chiuaua

      ... DIStopie, vrei sa spui... >:
      Utopiile se refera la cave frumos, ceva de dorit...

      Cine naiba ar vrea autostrada prin oras?
  • +12 (12 voturi)    
    care, alea din... (Miercuri, 22 februarie 2012, 20:04)

    alex [anonim]

    cred ca te gandesti la alegerile din anul 2500.
    Bucurestiul asta e ceva mai tare decat "casa de vis" din DODES'KA-DEN-ul lui Kurosawa.
  • -10 (18 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 22 februarie 2012, 20:27)

    Lascar [anonim]

    Arata ca un proiect demn de un Bucuresti de secol XXI.

    Hai, uniti-va toti cartitorii, pesimistii, ratatii, defetistii si bocitoarele de serviciu din tara asta ca sa va luati cu mainile de cap si sa va vaitati ca NU SE POATE si ca NU TREBUIE, inainte ca sa aveti macar vreun dram de buna credinta. Un proiect ca asta TREBUIE sa se faca, indiferent daca e sau nu e an electoral, indiferent daca de Oprescu (pe care nu-l iubesc) sau de altcineva. Mereu o sa se gaseasca "inteligenti" care sa gaseasca un cusur la orice urma de progres al acestui oras. Daca era dupa indivizi de felul vostru, Bucurestiul arata si azi ca in 1820, o adunatura imputita de cocioabe si ulite desfundate. Si sunt sigur ca exact aceeasi specie de cartitori s-au perindat si pe vremea Bucurestiului lui Carol I si a lui Carol al II-lea, cand s-au facut ample lucrari de modernizare. Aceiasi indivizi cu fete palide si lungi, incapabili sa VREA nimic concret si pentru care nimic nu e bun. Materialul preferat al lui Caragiale, domnilor, asta sunteti! Noroc ca regimurile monarhice de atunci n-au tinut cont de voi.

    Bravo inca o data proiectului! Sa dea Dzeu sa se duca la bun sfarsit!
    • +19 (21 voturi)    
      doamne, cand scapam de el????!!!! (Miercuri, 22 februarie 2012, 20:52)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui Lascar

      eu nu inteleg dom'ne cum va apuca emotiile copilariei in fata unor machete atat de SF? si nu va apuca dracii cand vedeti cum sunt strazile, cand vedeti ce tip de asfalt se foloseste o data la 6 luni, cand vedeti cum sunt gestionate si impartite parcarile intre clanuri, cand vedeti ca nu exista canalizare, cand vedeti ca sunt cartiere noi unde lipsesc drumurile si utilitatile. Cum nu va apuca dracii cand vedeti minunatii de cladiri de patrimoniu lasate de izbeliste intentionat (trec strainii si fac fotografii si aud mereu: ce pacat! ce pacat!), mizeria de pe strazi (in Paris dimineata devreme se spala cu jet de aburi fierbinte strazile), cainii vagabonzi, etc. In schimb exaltati in fata unor machete asa cum se bucurau copii in fata unei carti cu povesti dar care avea si desene colorate, neaparat. De ce crede Oprescu ca poate sa ramana in memoria colectiva DOAR cu proiecte grandioase? de ce nu poate ramane prin grija detaliilor, a lucrului bine facut, a bunei organizari, etc? De ce nu invita la Bucuresti proiectanti care au lucrat in capitale europene si sa mai invete si de la ei cate ceva?
      • +18 (18 voturi)    
        Oprescu asa a ramas... (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:30)

        mary [anonim] i-a raspuns lui aschie

        Oprescu a fost programat pe vremea cealalta si nu i se mai poate sterge programul...In zadar apasi pe "reset" ca nu functioneaza...

        Interesant ca a avut si mai are sustinatori...
        Dar pana cand???
      • -10 (12 voturi)    
        Pasajul Basarab tot o utopie e, nu? (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:41)

        Lascar [anonim] i-a raspuns lui aschie

        As vrea sa-ti reamintesc, domnule Aschiuta, ca si actualul pasaj Basarab era, conform urletelor tagmei dvs. de acum 5-6 ani, o la fel de mare utopie, o macheta SF buna de aruncat la cos, "in loc sa se asfalteze strazile, etc, etc, etc, etc, etc" (siroiul lamentarilor nationale de neoprit). Si atunci s-au daramat minunate cladiri de patrimoniu: s-a oprit constructia luni de zile pentru minunata cladire de patrimoniu care adapostea o splendida si veche saormerie de pe Plevnei. Daca sunteti un critic vehement al acesti constructii (REALE) si a utilitatii ei, va sfatuiesc sa intrebati cele cateva zeci de mii carora li s-a usurat viata zi de zi.

        Am un sfat: mai bine folositi-va timpul - si dvs si stimabilii dvs. colegi de boceala - jucand sah in Cismigiu, s-ar putea sa ne prinda tuturor mai bine.
      • +2 (2 voturi)    
        nu am citit inainte (Joi, 23 februarie 2012, 8:51)

        leopold [anonim] i-a raspuns lui aschie

        comentariul tau,dar si eu am fost socat de comentariul anterior.Ma bucur ca gandim la fel.Dar,ma tem ca cei ca noi sunt putini.
        • -3 (3 voturi)    
          Din pacate se pare (Joi, 23 februarie 2012, 11:01)

          giga [anonim] i-a raspuns lui leopold

          ca sunteti multi din astia aparuti de 5 ani in Bucuresti dupa bani si pt care nu conteaza nimic din orasul asta. Se duce dracu', duca-se, ne mutam in altul. Senzatia mea e ca asta numai e oras de/ pt oameni ci o masa de incubatoare umane. Ce fel de oameni sunteti daca nu va intereseaza un parc (il desenezi pe tavan si esti fericit), nu va intereseaza o plimbare in liniste (fara claxoane - dar iti astupi urechile cu casti) fara frica de masinile care se urca pe trotuare. Copii vostri nu ies din casa ca n-au unde, stau pe calculator si rod te-miri-ce. Da' sunteti fericiti ca stati ore in sir in masina (scula, nene !!!) si aveti 'bodigard' la poarta sa nu va deranjeze cineva. Vai mama voastra. Din pacate si de a noastra, din cauza voastra.
          • +1 (1 vot)    
            imi pare rau,dar eu nu sunt (Joi, 23 februarie 2012, 11:33)

            leopold [anonim] i-a raspuns lui giga

            vinovat de redactarea de pe Hot News.Citeste,te rog,primul meu comentariu care este editat mai jos.Acesta este o adaugire.
      • +2 (2 voturi)    
        tov. @lascar (Joi, 23 februarie 2012, 12:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui aschie

        e cu capul in nori, d-aia ii trebuie autostrada suspendata.
        acolo, printre norii pe unde zboara vulturii, nu-i miroase nici a gunoi, nici a tevi sparte, nici a haite de caini maidanezi (ma scuzati, comunitari), nici a locuri de parcare, nici a piste de biciclisti, nici...
    • +10 (10 voturi)    
      poveste...... (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:55)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Lascar

      de adormit................ alegatorii.
    • +7 (7 voturi)    
      completare... (Miercuri, 22 februarie 2012, 23:01)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Lascar

      daca il dai exemplu de civism si pe carol 2,care se stie ca a dezmembrat o tara,prin incapacitatea sa politica,atunci ma indoiesc sincer de potenta ta de a diferentia realul de utopie.
    • +3 (3 voturi)    
      daca iti plac filmele SF (Joi, 23 februarie 2012, 8:49)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui Lascar

      nu ai decat sa te uiti la ele si sa visezi.Sa vii cu astfel de proiecte inseamna ca ai o problema grava la cutiuta si o curte de lingai care iti tine isonul.Nu uita ca suntem in anul 2012 si oamenii de la periferie nu au apa curenta,nu au canalizare,strazile nu sunt asfaltate,centrul Bucurestilor este dramatic:cladiri mohorate pe care sunt aplicate sadic bulina rosie,buticuri de mahala colorate ca la Stanbul; sunt imaginea socanta a bulevardelor Magheru,Ana Ipatescu si altele;in cartierele comuniste blocurile reabilitate sunt atat de kitchoase ca te intrebi daca nu cumva a fost un concurs de orbi care au ales culorile.Sa vorbim si de ce ar trebui sa fie emblema Bucurestilor? Bineinteles MAIDANEZUL.O alta problema fara sfarsit este subventionarea caldurii:pasata de la stanga la dreapta si inapoi ,se pare ca nimeni nu are solutie.Apoi deszapezirea de anul acesta:degeaba dai zapada de pe strada daca o depozitezi pe trotuare.
      Amice,putem gasi inca o mie de alte motive pentru care acest individ este un mare farseur,un maestru al combinatiilor si care nu are ce cauta in fruntea primariei.Bucurestii au nevoie de un cu totul alt primar:pregatirea unui arhitect si talentul de gospodar.Altfel suntem un stigmat arhitectonic pe harta Europei.
  • +15 (15 voturi)    
    Spatiul verde (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:05)

    Bogdan [anonim]

    Eu as vrea sa se faca macar spatiul verde din filmulet, ca sa merg cu bicicleta prin parcurile alea pana unde am treaba in loc sa merg pe inele.
  • +15 (15 voturi)    
    ha ha ha (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:06)

    razvan [anonim]

    asta e cioara de pe gard....nu is in stare sa plombeze drumuri da sa mai faca si autostrazi suspendate daca sccoatem din context e foarte simplu AUTOSTRADA SE VA SUSPENDA adica lucrarile vor fi suspendat eca la toate celelalte, visati cai verzi
  • +10 (10 voturi)    
    bovinieta (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:26)

    mario [anonim]

    vine de la bou sau de la ce?
    • 0 (0 voturi)    
      la asta m-am gandit si eu (Joi, 23 februarie 2012, 14:27)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui mario

      boii fiind platitorii ei. chiar si aia imaginari, care merg pe ea apasand play
  • +8 (8 voturi)    
    Inventia vie a Doctorului Oprescu Catavencu ! (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:38)

    martin [anonim]

    Din 4 in 4 ani acest scamator lucid si excroc inventeaza o noua varianta a minciunii sale gogonate si inutil nerealizabile cu autostrada suspendata ,cu scopul clar de a pacali iarasi pe cetatenii bucuresteni mai usor de inselat,pentru a alege din nou un mincinos patentat, pedeserist pana in maduva oaselor, in detrimentul unor oameni seriosi, care vor propune lucruri utile si realizabile !
  • +8 (8 voturi)    
    Mai sus spre cer (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:52)

    Parol [anonim]

    Pe cand si cimitire suspendate?
    Prin gaurile din asfaltul soselei suspendate vor putea cadea masini?
    Da' o tigare se poate cumpara de pe soselele astea zburatoare?
    Va fi oxigen pe soselele astea sau e rarefiat?
    Zapada de pe soselele astea va fi aruncata direct peste gard sau ne luam lopetile cu noi?
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 22 februarie 2012, 21:59)

    Andrei [anonim]

    O vom plati pe mama lui Oprescu, cum au platit-o si altii inaintea noastra, sa ne duca in spate dintr-un cartier in altul. La cat de mare e ai putea spune ca e autostrada suspendata.
  • +10 (10 voturi)    
    Ce sarlatan... (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:02)

    Costin1968 [utilizator]

    ...in fruntea ultra-democratilor electori bucuresteni ce-l vor vota pe simpaticul escroc , cu procentul de 75 %... Soooriiin Ooopreeescuuu...Primarul ce ne minte cu amabilitate...
  • +13 (13 voturi)    
    fara caini si mai multa verdeata (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:27)

    xxx [anonim]

    Bucureștiul geme a căcați de câine și chisalau și asta visează farfurii zburătoare; sa investească dracu în transportul în comun și în infrastructura pentru vehicule nepoluante. Cel mai bun exemplu este Olanda, da deh trebuie sa atragă electoratul toți țăranii cu BMW de Bulgaria pitipoancele cu X5 și alți retarzi cu burta are nu înțeleg ca dacă vor continua în felul asta la 50 de ani ai deja la pachet infarct miocardic, diabet și alte boli ale sedentarismului.
  • -7 (9 voturi)    
    Bucurestiul are nevoie de autostrazi suspendate (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:34)

    V.R. [utilizator]

    Nu putem fi competitivi economic atata timp cat locuitorii capitalei tarii noastre pierd ore intregi pentru a ajunge la locurile de munca, in loc sa-l foloseasca pentru odihna si pentru familie.

    Trebuie luat exemplu de la orase precum Hong Kong si Singapore, care au atat o retea de autostrazi suspendate, cat si sisteme foarte bune de transport in comun.

    Modelul european, in care se evita autostrazile in interiorul oraselor, isi are sensul doar in orasele cu zone istorice vaste (si nu mai este cazul Bucurestiului). Caci lipsa autostrazilor suspendate duce la ambuteiaje si trafic infernal in orasele cu peste 1 milion de locuitori.
  • +1 (5 voturi)    
    centura (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:45)

    UglyKidJoe [utilizator]

    sa faca centura cu 2 benzi pe sens(toata) si sa ramana doar pentru automobile, iar pentru TIR sa mai faca una(de tranzitie) si se scapa de toata aglomeratia
  • +9 (9 voturi)    
    Ce chestie... (Miercuri, 22 februarie 2012, 22:46)

    Ioana [anonim]

    Cand am citit titlul m-am gandit "iata ca dom doctor se va tine de cuvant si chiar vom avea autostrada suspendata". Apoi am citit articolul si, la partea cu kilometrul de avize necesare pentru aprobarea proiectului, m-am trezit din reverie.
  • +8 (8 voturi)    
    visuri maica (Miercuri, 22 februarie 2012, 23:02)

    un om [anonim]

    Eu nu ma impotrivesc neaparat proiectului dar mi se par vise. Cind te uiti la film, vezi jumatate de Bucuresti schimbat. gasesti si denumiri pompoase de gen Eurogara... ce-o fi aia?

    Eu cred ca domnul Oprescu, stind in China cu prietenii lui la o afacere, s-a gindit ca si Ceausescu cind a facut Casa poporului, ca el poate face cam ce vrea el pe jumatate de Bucuresti.

    Povesti de adormit copiii.
  • +7 (7 voturi)    
    Sorin Oprescu (Joi, 23 februarie 2012, 0:21)

    Vizitiul [utilizator]

    Baga iar povestea asta prafuita! E o insulta, chiar ne crede prosti? Penibil!
    • +3 (3 voturi)    
      Raspuns (Joi, 23 februarie 2012, 9:19)

      George [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      DA, chiar ne crede prosti in opinia mea. :)
  • +8 (8 voturi)    
    Bovinieta (Joi, 23 februarie 2012, 1:19)

    un om [anonim]

    Eu m-am oprit la chestia aia cu bovinieta, adica o vinieta pentru bovine. Cam asa ne considera dragii conducatori. E bine totusi, am evoluat de la stadiul de pulime. Sau poate nu.
  • +4 (6 voturi)    
    Is bune autostrazile suspendate (Joi, 23 februarie 2012, 2:54)

    freak [anonim]

    Veniti in North America sa vedeti ce inseamna asta. Inseamna sa construiesti fara a deranja, doar cat infingi pilonii de sustinere...cativa metri patrati. Avantaj? Te deplasezi dintr-un capat intr-altul al orasului in zeci de minute...si uneori ai de traversat 50-60km.
    Problema Bucurestiului e ca are 1001 alte probleme de rezolvat mai intai. Fiecare lucru la vremea lui. La puterea economica pe care o are Romania si inclusiv Bucurestiul...nu se justifica, ar trebui inceput cu drumuri rapide, cu semafoare mai putine si limite de viteza mai ridicate. Asta s-ar rezolva prin construire de parcari subterane, s-ar elimina masinile de pe strazi. Ar fi un pas.
    Altfel nu prea inteleg un highway suspendat peste un haos urban similar mahalalelor indiene sau braziliene.
  • +3 (3 voturi)    
    mutati capitala (Joi, 23 februarie 2012, 3:34)

    arhitectul [anonim]

    ma intreb de ce, la banii astia nu se muta capitala in alta parte... asa sigur ar ramane pustiu Bucurestiul :))?
  • +3 (3 voturi)    
    planuri mari (Joi, 23 februarie 2012, 8:24)

    Mihai Atanasoaei [anonim]

    E imbucurator ca se deseneaza astfel de proiecte pentru viitor. Raman, insa, pana atunci realitati imediate care nu au fost rezolvate si nu par a se rezolva curand: cainii fara stapan, salubritate, trafic, canalizare si apa, etc. Poate ar fi util sa vedem intai proiecte pentru rezolvarea problemelor curente si apoi sau in paralel proiecte futuriste care se vor realiza, daca se vor realiza, in cel putin 10 ani.
  • +3 (3 voturi)    
    la vara scapam de Oprescu (Joi, 23 februarie 2012, 9:16)

    grig [anonim]

    E nebun. Cine il lasa pe asta sa continue sa cheltuie bani publici chiar si pentru randare ?
  • +5 (5 voturi)    
    Si verdeata? (Joi, 23 februarie 2012, 9:23)

    Andu [anonim]

    Parca il mai aud si acum pe Oprescu: " Autostrada plina de verdeata!". Unde este aceasta verdeata de pe marginea autostrazii?
    Oricum sunt povesti ieftine.
  • +4 (4 voturi)    
    autostrazi (Joi, 23 februarie 2012, 9:29)

    Paul [anonim]

    La asa alegatori asa conducatori!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Oprescu (Joi, 23 februarie 2012, 10:27)

    No name [anonim]

    Noi in anul 2000 cand nu vom mai fi copii... Hai sa fim seriosi, e clar, este DOAR o campanie electorala. Domnule Doctor... te-ai gandit tu, asa, ca intr-un vis? dar stii ceva?!?problema asta este pur si simplu fictiune. Te rugam sa nu ne minti, nici tu nu crezi ceea ce spui, asa ca... Isac Asimov este mic copil pe langa domnul primar general* Oprescu. Oprescu... Opreste-te! Ne faci un bine, te rugam!
  • -1 (1 vot)    
    - (Joi, 23 februarie 2012, 10:32)

    Max [anonim]

    Este un proiect grandios, sincer sa fiu m-as dori tare mult sa vad in 2035 ca s-au realizat toate astea. Pana atunci, le tin pumnii in a reusi ce si-au propus!
  • -1 (1 vot)    
    Interesant (Joi, 23 februarie 2012, 10:32)

    Geo [anonim]

    Interesant proiectul si apreciez contributia ecipei de proiectare.
    In general, peste tot unde sunt specialisti cu simt etic, o sa existe si partea politica, care-i va umbri.
    Un proiect indraznet, pe care il doresc sa fie pus in practica.
    Nu poti sa ai pretentii de Capitala europeana daca nu ai astfel de lucrari, care sa se concretizeze intr-o crestere a conditiilor de trai.
    O astfel de investitie ar crea suficiente locuri de munca.
    Spor!
  • +2 (2 voturi)    
    Autostrada suspendata -un proiect suspendat (Joi, 23 februarie 2012, 10:42)

    zexe [anonim]

    Sa nu uitam ca Autostrada Suspendata, adica proiectul cu care Oprescu a castigat capitala si care era prevazut sa traverseze Bucurestiul pe "raza", a fost o promisiune onorata chiar din primele zile de mandat.
    Imediat dupa alegeri, proiectul a fost suspendat.
  • +1 (1 vot)    
    Nou record mondial (Joi, 23 februarie 2012, 10:46)

    sorin [anonim]

    1.3 miliarde uero pe 30km de aautostrada reprezinta un nou record mondial.

    In Croatia se fac 300Km de autostrada pe banii astia. Si asta prin munti, peste rauri; pret cu tot cu tunele si poduri.
    • +1 (1 vot)    
      hmmm (Joi, 23 februarie 2012, 12:22)

      me [anonim] i-a raspuns lui sorin

      croatia face autostrazi pe pamant nu prin aer...
      sa nu comparam...
      probabil pretul este destul de exagerat dar nu chiar cu atat
  • +1 (1 vot)    
    Fraierii platesc! (Joi, 23 februarie 2012, 10:50)

    Clantza [anonim]

    Foarte tare! Cu complicitatea lui Oprescu, idiotii bogati care s-au autoexilat in satul pipera, vazand ca nu pot veni usor la oras, vor sa-si faca autostrada pe banii nostri, la fel cum si-au tras si utilitatile in satul lor.
  • -1 (1 vot)    
    agitat _orii (Joi, 23 februarie 2012, 10:57)

    adrian [anonim]

    Au dat tonul postacii PDL, ca de obicei. Sa nu se construiasca nimic in tara asta, ca se fura ... Eu zic sa stam toti cu mâinile in sân.
  • +1 (1 vot)    
    Articol fara rost (Joi, 23 februarie 2012, 11:09)

    mihai [anonim]

    Chiar nu inteleg de ce apare asemenea articol primul in topul hotnews.ro. Se face referire la un proiect care nu va fi niciodata realizat, se incearca o enervare a publicului cu taxa aia, care din moment ce nu se va face vreodata o autostrada suspendata prin Bucuresti, nu se va plati niciodata. Astea sunt stirile despre nimic pe care vreti sa le citim? Astea si aia cu BOR care trebuia sa aiba grija de inconstientii care au iesit - de la bar - in viscol si n-au mai nimerit casa ? Din ce in ce mai rau...
  • +2 (2 voturi)    
    cretinisme (Joi, 23 februarie 2012, 11:29)

    bucuresteanvechi [anonim]

    a inviat din nou cretina "autostrada suspendata" generata de o minte bolnava. Imi poate spune cineva unde mai exista asa ceva ???? Nici macar in China unde lipsa de respect pentru cetatean este totala. Mai vrea junele sa dea o teapa, si nu una simpla. Iar firmele de hoti care au "facut": proiectul, cred ca sunt de profesie retardati. A facut cineva socoteala cum tot urci si iesi de la 10 m ???? iar vrea junele sa creeze haos, si asta pe cea mai aglomerata artera, Sos. Colentina ? Nu ar fi mai simplu sa rezolve centura ??? Cap au, sau au si ceva inauntru ??? Ca de cretinei care nu fac nimic ne-am cam saturat; se pregateste Prigonel, sa gunoiereasca Bucurestiul; sau DD in direct.Unul mai hot si mai incompetent decat altul.
  • +2 (2 voturi)    
    wow (Joi, 23 februarie 2012, 11:52)

    mihai [anonim]

    Am un sentiment de deja-vu, parca sunt acum 4 ani cand spunea acelasi lucru, probabil peste inca 4 ani va veni cu un filmulet mai high tech si tot asa
  • +1 (1 vot)    
    Autostrada imaginara! (Joi, 23 februarie 2012, 12:17)

    testing [anonim]

    Oare si pentru "autostrada imaginara" va trebui sa platim taxa ?
  • -1 (1 vot)    
    domne (Joi, 23 februarie 2012, 12:21)

    me [anonim]

    platim... numai sa fie gata odata in masa!
    bine tehnic vorbind intai trebuie sa inceapa...
  • -1 (1 vot)    
    foarte frumos (Joi, 23 februarie 2012, 12:42)

    NewLevel [anonim]

    Mie mi-a placut, in filmuletul de mai sus, ca strazile si punctele de referinta sint marcate corespunzator si ca nu sint asa multi nesimtiti pe strazi. Nu ca in realitate.
  • 0 (0 voturi)    
    valeuuuuuu (Joi, 23 februarie 2012, 14:02)

    etre [anonim]

    Nu era suficient ca intersectia de la mine din Crangasi este una dintre cele mai aglomerate din oras. Mai era necesar sa versi si o conexiune A1-A2 in ea.

    Si nu prea e suspendata, adica, nu vad cu ce poti imbunatatii Barbu Vacarescu si Constructorilor sa acomodeze un trafic de autostrada (in regim de viteza). Cum ramane cu traficul de pe strazile adiacente ?

    Nu pricep nimic, decat ca sunt alegeri locale curand.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 23 februarie 2012, 14:29)

    mitica [anonim]

    Elena Udrea, a punctat foarte bine, atunci cand a spus depre Antonescu si Ponta. Ei fac ceea ce stiu mai bine, greva parlamentara, chiul si incasarea indemnizatiilor. In loc sa faca ceva pentru tara asta, ei se tin de prostii. Nu s-au saturat de atata teatru jucat, de mani *editat* rea oamenilor si de injuriile si criticile aduse fostului guvern. Oricum v-ati lins, pentru ca nu o sa va mai voteze nimeni.
  • 0 (0 voturi)    
    autostrada (Joi, 23 februarie 2012, 15:23)

    daniel c [anonim]

    Am fost anul acesta la Bucuresti cu masina si am circulat si pe centura capitalei, ramanad surprins ca aceasta centura nu are regim de autostrada, asa cum sunt in celelante orase mari din Europa. Consider ca inaintea autostrazii suspendate primarul capitalei ar trebui sa faca o centura a capitalei la nivel de autostrada si abea apoi sa se gandeasca la autostrada suspendata
    • 0 (0 voturi)    
      hm... (Joi, 23 februarie 2012, 17:14)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui daniel c

      intai invata sa vorbesti corect romaneste si apoi sa-ti dai cu parerea pertinent (ca sa te ajut, ca sigur nu-ti dai seama singur: "celelante", "abea"....). Sunt sigur ca esti f umblat prin strainataturi, dar totusi, mai ai de lucrat mult la exprimare
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 23 februarie 2012, 16:26)

    kiki [anonim]

    poate este apreciat de domnul premier, dar oprescu nu a facut nimic pentru noi, doar vorbe aruncate aiurea si nimic facut, abia asteptam sa scapam de el, ca nu a facut nimic, doar si-a bagat in buzunar.
  • 0 (0 voturi)    
    Autostrada? (Joi, 23 februarie 2012, 16:42)

    piciul [anonim]

    Cred ca bucuresteni doar cu amaratul asta de film raman!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 23 februarie 2012, 17:07)

    oana [anonim]

    abia astept sa scapam odata de oprescu asta,care nu face nimic decat sa ne fure, nu se mai poate asa ceva, prea ne-a luat de prosti...dar pana cand??
  • 0 (0 voturi)    
    Nici o sansa (Joi, 12 iulie 2012, 16:06)

    Stefan [anonim]

    Ne place sa avem un tatuc. Unu ca Sorin Oprescu, sa ne mangae pe capul gol si dupa aia sa se de zinfecteze, iar noi sa nu ne mai spalam un an sau chiar patru.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri