Prima Casa - Fondul de Garantare a anuntat bancile ca nu mai primeste dosare de la 1 ianuarie 2010

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:52 Economie | Imobiliar

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri a informat bancile ca nu va mai primi dosare pentru inscrierea in Programul "Prima Casa" incepand cu data de 1 ianuarie 2010, a declarat pentru NewsIn presedintele Fondului, Aurel Saramet. Motivul este acela ca Guvernul nu a aprobat niciun act care sa fixeze noul cadru legal pentru program, in 2010.

"Nu am primit pana acum nicio instiintare de la Guvern, referitor la modificarea programului si la noul cadru al acestuia pentru 2010. in lipsa unui astfel de act, am informat bancile ca nu mai primim noi dosare de credite de la 1 ianuarie 2010. Noi am lucrat la Hotararea de Guvern cu ministrul finantelor, am trimis si o scrisoare la Finante, insa actul trebuie aprobat de Executiv", a afirmat Saramet.

Totodata, el a aratat ca plafonul de un miliard euro pentru programul "Prima Casa", aprobat initial pentru 2009, trebuie realocat astfel incat sa poata fi folosit si in 2010.

Pana in prezent, Fondul a dat garantii in valoare de circa 480 milioane euro pentru creditele acordate prin "Prima Casa", restul de 520 milioane euro din plafon ramanand astfel neutilizate inca.

"In total, am primit circa 11.500 de cereri pentru credit pana in prezent. Numarul acestora a variat, au existat zile in care am primit 110, dar si zile in care am primit cate 180 de cereri. in total, am utilizat aproximativ 480 milioane euro din plafonul aprobat", a spus presedintele Fondului.

Noul ministru al finantelor, Sebastian Vladescu, a declarat saptamana trecuta ca programul "Prima Casa" ar putea fi modificat pentru a sustine nu numai sectorul imobiliar, ci si pe cel al constructiilor, insa autoritatile romane ar trebui sa discute o astfel de modificare si cu Fondul Monetar International si CE.

"Programul Prima Casa ar putea fi modificat, in conditiile in care are o sustinere strict pentru piata imobiliara, si ar putea sustine si sectorul constructiilor. Astfel de programe exista in Europa si cred ca-l putem modifica (pe cel din Romania, n.r.). Avem un plafon neutilizat si-l putem folosi pentru a incuraja mai ales constructia de locuinte", a spus el.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7468 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Si cu cele deja trimise (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:02)

    sterash [anonim]

    la fondul de garantare au zis ce se intampla?
    Ma refer la cele lpentru care fondul de garantare inca nu a dat nici un raspuns?
    • 0 (0 voturi)    
      idem (Joi, 31 decembrie 2009, 8:50)

      dezamagit [anonim] i-a raspuns lui sterash

      si eu sunt in aceeasi situatie...astept o minune
  • 0 (0 voturi)    
    Excelent (Joi, 31 decembrie 2009, 0:06)

    Radu [anonim]

    este cum nu se poate mai bine, eu am in derulare un dosar, a fost aprobat la banca. acuma nu mai primesc dosare, intre timp mie imi expira antecontractul, sa traiasca iubitii nostri conducatori.
  • 0 (0 voturi)    
    nu stiu daca ati observat (Joi, 31 decembrie 2009, 3:32)

    Ovidiu [anonim]

    dar initiativa acestui program a venit dupa un sondaj facut de min tineretului si sportului in urma caruia a rezultat ca 80% din tineri isi doresc sa plece din tara..

    ideea e simpla, odata legati de glie nu mai pot pleca..

    nu-i stres, tot pe aia care vor sa ramana ii leaga, nu pe aia ce se gandesc la plecare...
  • +1 (1 vot)    
    ROMANIA, tara de ... in care traim (Joi, 31 decembrie 2009, 7:06)

    claus [anonim]

    am vazut aseara stirea ca "fondul de garantare nu mai primeste dosare de la banci". pur si simplu nenorociti astia de guvernanti isi bat joc de noi, nu au pic de scrupule. eu sunt unul din persoanele care a incheiat un antecontract am facut tot mai este decat sa trimita banca dosarul la fond si acum sa aflu vestea. pe bune ca astia isi bat joc de noi, la inceput (cand s-a demarat programul) nu erau foarte clare normele, motiv pentru care incarunteai pana se rezolva un dosar (riscand sa pierzi valoarea antecontractului), acum cand cei care se ocupa de dosare mai au habar de ce si cum a venit faza asta cu 'fondul nu mai primeste dosare de la banci". problema este ca cei care se afla in aceasi situatie ca mien pierdem avansul, p[erdem bani deja dati pana acum. nu stiu ce sa mai cred, se pare ac ne-au pacalit din nou cu alegerile. eu unu tind sa cred ac a fost o "vraja' care a tinut 6 luni pentru a mai atrage ceva voturi.

    romani, cei care va aflati in situatia mea (antecontract facut , etc), in cazul in care stirea se confirma, sa facem o petitie sa o inmanam : la administratia presedintiala, guvern etc., daca este cazul sa facem cumva sa dam statul in judecata (chiar daca este destul de greu, sa te bati cu morile de vant).

    un an nou fericit.
    • 0 (0 voturi)    
      prima casa (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 12:51)

      neli [anonim] i-a raspuns lui claus

      Buna ziua,
      Noi suntem in aceasi situatie , si sunt de acord sa face o petitie, daca guvernenti nu deblocheaza curand situatia, aveti adresa mea de e-mail sa facem ce trebuie , chiar daca ne vom bate cu morile de vant..
      cu stima
      neli
    • 0 (0 voturi)    
      cei care va aflati in situatia mea (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 19:42)

      camelia [anonim] i-a raspuns lui claus

      Sunt de acord. Ia initiativa si vezi ce putem face.
    • 0 (0 voturi)    
      idem (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:04)

      Mica [anonim] i-a raspuns lui claus

      Sunt de acord cu petitia.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu e clar (Joi, 31 decembrie 2009, 9:02)

    dragos [anonim]

    Nu mi-e foarte clar, a inteles cineva ce se intampla cu dosarele care sunt deja trimise la fond?
    • +1 (1 vot)    
      dosare depuse in 2009 (Joi, 31 decembrie 2009, 12:40)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui dragos

      Am fost la fond azi si am aflat ca dosarele depuse in decembrie vor fi solutionate, deci nu sunt afectate de lipsa Hotararii de Guvern.
      • 0 (0 voturi)    
        dosare depuse in 2009 (Duminică, 3 ianuarie 2010, 13:19)

        Lili [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Eu sunt din Bistrita si deci nu pot merge personal la Fond. Ma bucur sa citesc ca dosarele depuse in 2009 vor fi solutionate. Mai poti merge o data luni sa mai intrebi?? daca tot ai posibilitatea?? Vezi la noi toate se schimba de pe o zi pe alta si la Bistrita vestile ajung foarte greu..............
  • 0 (0 voturi)    
    Bataie de joc (Joi, 31 decembrie 2009, 9:22)

    luci [anonim]

    Sunt de acord sa se formeze un fel de asociatie care sa dea statul in judecata. La fond trebuia sa ajunga si dosarul meu si acum nu stiu ce o sa se intample. Nu cred ca statul va ramane indiferent, mai ales ca acum ei asteapta transa de bani de la FMI si nu isi permit greseli
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt de acord sa se formeze un fel de asociatie (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 19:45)

      camelia [anonim] i-a raspuns lui luci

      Sunt de acord sa se formeze un fel de asociatie
  • 0 (0 voturi)    
    dosarele in lucru (Joi, 31 decembrie 2009, 9:42)

    claudia [anonim]

    dosarele care au fost depuse deja la banca au urmatorul traseu: cele deja aprobate vor urma fluxul normal si se va face plata catre vanzator, solicitantul creditului putand intra in posesia noului imobil; creditele in lucru (neaprobate inca) fara un accept oficial din partea FNGCIMM vor trece in stadiul stand-by pana la noi instiintari din partea Ministerului Finantelor Publice.
    • 0 (0 voturi)    
      dosarele in lucru (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 16:24)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui claudia

      dosarele care deja sunt la fond se vor solutiona...cele care nu sunt trimise la fond acelea vor sta in stand-by
  • 0 (0 voturi)    
    Hotii..... (Joi, 31 decembrie 2009, 10:22)

    Adrian [anonim]

    Sunt si eu in grupul celor cu dosarul blocat la banca si cu speranta ca nu o sa-mi pierd banii pe antecontract + cheltuieli, iar daca dracu e asa negru hai sa-i dam in judecata. Sa ia cineva initiativa...
  • 0 (0 voturi)    
    ne trateaza ca pe niste prosti (Joi, 31 decembrie 2009, 10:37)

    sor84ro [anonim]

    Bataie mare de joc, strangi bani ( renunti la concedii, la mancare, la haine), muncesti 12 ore pe zi , ai dosarul terminat la banca si trebuie sa plece catre FOND si cand sa-ti indeplinesti visul si sa termini cu nebunia asta Hop Guvernul e cel mai tare. Te prosteste pe fata ... de ce nu au spus dupa 15 dec ca pe 01.01.10 se opreste totul... sa ai timp ? de ce dupa o zi pe alta vezi ca s-a stricat totul? Pierdem banii de avans..pierdem nervi.. o tara de incopententi si ii dor in pusca pe ei

    Ce sentiment te loveste cand vezi ca s-a dus totul de rapa, ca anii de sacrificiu in care ai strans bani au fost degeaba, ca ai pierdut avansul:
    - ori iti tragi un glont in cap
    - ori te duci si cumperi un Kalasnikov de la moldoveni ... si vii si o descarci in Base + Boc + Vladescu + altiii , ii gasesti la o reuniune pe undeva toti.. te bagi prin multime si le tragi in cap.../// de nenorocit
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:20)

      claus [anonim] i-a raspuns lui sor84ro

      ai perfecta dreptate. asa cred si eu ca singura solutie pentru a scapa de acesti "retardati, nenorociti de guverannti " care ne-au mintit pe fata este sa achizitionezi un kalasnicov (dar este prea putin pentru ei , deoarece sunt multi care merita impuscati ) si sa le tragem in cap cate un glont.

      eu sunt cel care am propus sa facem o petitie prin acre sa ne exprimam nemultumirea . daca stam cu mana in san nu facem nimic, asa ca, daca stirea este confirmata sa luam atitudine.

      eu sunt in situatia in care a venit si expertul ramamand doar sa vina raportul de la el si banca sa trimita dosarul la fond.

      ps. romania a ajuns o tara de tot rahatul, o tara a hotilor, a borfasilor , o tara in care hoti (parlamentarii) dau legi pentru hoti. nu sunt interesati decat de propria persoana, necontand daca cei din jur pierd bani (pe antecontract, pe acte, pe evaluare etc.).
      eu am 30 de ani dar nu cred ca voi mai apuca vremea in care totul sa intre in normalitate, sa fie o tara cu protectie sociala solida, in care legea sa fie aceasi pentru toti, sa fi mandru ca esti roman.

      eu unul "nu sunt mandru ca sunt roman" din cauza borfasilor din parlament, de la guvernare, de clasa plotitica.

      pentru toti ramanii "un an nou bun"
  • 0 (0 voturi)    
    prima casa (Joi, 31 decembrie 2009, 11:21)

    ioan [anonim]

    Cu scuze, dar nu statul este blamabil, ci acest domn Saramet, care mai are fonduri si invoca LIPSA unei modificari a programului. Atat timp cat NU apare o modificare, programul trebuie sa se desfasoare dupa vechea regula.
  • 0 (0 voturi)    
    prima casa (Joi, 31 decembrie 2009, 11:26)

    vladut marius [anonim]

    Si eu am creditul aprobat de catre banca si din cate stiu dosarul e la fond din 10 decembrie.Ce se va intampla cu cei care avem deja dosarele la fond insa nu am primit nici un raspuns?
    Dilema!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Prima Casa (Joi, 31 decembrie 2009, 13:40)

    Sorin [anonim]

    Ioan, nu ai dreptate, singurii care sunt de vina in acest moment sunt guvernantii deoarece ordonanta initiala era pana la 31.12.2009 . Dupa aceasta data nu mai exista cadrul legislativ, si eu as fi facut la fel ca dl de la Fond care daca ar fi continuat era in afara legii . Iar faza ca nu mai sunt bani e cea mai mare cretinatate pe care am auzit-o. Oameni buni, din banii aia 480 mil sau cat s-au dat anul asta nu s-a cheltuit efectiv nici un eur . Acei bani reprezinta garantie in cazul in care nu se mai plateste un credit . Momentan sunt doar pe hartie, pentru ca nu imi inchipui ca a intrat deja in default vreun credit de prima casa . Conform statisticilor anterioare, pentru credite de acest tip mai putin de 1.5% sunt in situatia de a nu mai plati.
    Si eu sunt in situatia de a nu imi mai putea achizitiona casa din cauza unora care traiesc din banii dati de mine sub forma de taxe si impozite. Ce o sa fac ? Habar nu am, poate asta o sa fie cea mai buna motivatie pentru a-mi lua zborul din tara asta.
    • 0 (0 voturi)    
      ord 60 (Joi, 31 decembrie 2009, 14:40)

      petru [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      am (re)citit azi ordonanta la care se face referinta. este vorba de ordonanta de urgenta 60/2009. nu scrie nicaieri ca este valabila numai in 2009! deci programul ar trebui sa continuie fara probleme.
      din pacate si eu sint la limita: dosarul meu trebuia sa plece spre fond pe 5 ianuarie.
      am fost azi la banca (BCR) si cei de acolo mi-au spus ca nu este nici o problema, ca au primit precizari interne clare cum ca fondul va primi in continuare dosarele aflate deja in executie din 2009.
      nu mai inteleg nimic. simt numai o usoara disperare. doamne ajuta!
  • 0 (0 voturi)    
    prima casa spulberata (Joi, 31 decembrie 2009, 17:26)

    Andreea [anonim]

    Consider ca modificarile pe care le vor face se puteau efectua si in timp ce programul se derula. Doar nu s-au oprit toti angajatii fondului se faca propuneri? Isi dau toti cu parerea?
    E ultima data cand votez cu BASESCU care a urmarit doar sa castige alegerile cu voturile tinerilor care VISAU la o casa.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru petru (Joi, 31 decembrie 2009, 17:33)

    adrian [anonim]

    eu sunt cu dosaru la banca aproape aprobat, zilele astea trebuia sa-l trimita la fond si nu l-au trimis. ( BCR)

    AM SI EU O INTREBARE: cum adica "fondul va primi in continuare dosarele aflate deja in executie din 2009"?

    ca din cate am inteles fondul nu mai primeste niciun dosar de la banci de la 1 ian 09.Ce inseamna dosar "in executie"? luni o sa trec la BCR sa vad ce zic ei.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Joi, 31 decembrie 2009, 17:58)

      petru [anonim] i-a raspuns lui adrian

      cam asa ceva mi-au zis cei de la BCR azi. e cazul nostru. adica avem deja dosarul in derulare. si eu sint in aceeasi etapa. tot aprobat, pe 5 ian trebuie sa plece spre fond. si nu ar fi vorba de reinoirea ordonantei 60, ci de aprobarea sumei alocate programului prima casa pentru anul 2010.
      cert e ca desi pareau cam derutati, mi-au zis ca nu am de ce sa imi fac griji (?!).
      ba chiar centrala le-a transmis sa preia dosare pentru prima casa in continuare, de la 0.
      daca cei de banca au dreptate, si lucrurile vor decurge normal, atunci domnul saramet e un iresponsabil si trebuie demis imediat. cum isi permite sa se joace cu nervii atator oameni?!
      dar, ca de obicei pe la noi, nimic nu e si nu va fi sigur.
      pana nu ma vad in fata notarului semnand contractul final de vanzare-cumparare nu mai cred in nimic. deh, traim intr-o tara in care totul e posibil.
      • 0 (0 voturi)    
        dosar prima casa la banci (Joi, 31 decembrie 2009, 18:22)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui petru

        asta ma framanta: ce se va intampla cu dosarele aflate in curs de analiza la banci?Trebuia ca anuntul asta (cu blocarea programului) sa se fi facut mai din timp ca bancile sa se grabeasca si sa trimita la timp dosarele la Fond. Cu dosarele care deja au ajuns la fond nu cred ca e o problema, problema e cu cele ramase la banci.

        Exista doua variante:
        - var optimista - se schimba normele pentru reportarea plafonului ramas din 2009 in 2010, si asta s-ar face repede in ian
        - var pesimista - se modifica programul, asa cum a anuntat vladescu, ceea ce va presupune timp indelungat pt aprobarea noii legislatii (ordonanta + norme) - cateva luni zic eu, stiu cum merg lucrurile in administratia publica; si nu cred ca bancile vor astepta cu dosarele noastre aprobate, noua legislatie; tare mi-e ca va trebui refacut dosarul de la 0 (alte adeverinte venit, cerere, etc)
      • 0 (0 voturi)    
        niste idioti (Joi, 31 decembrie 2009, 18:28)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui petru

        Inclin sa cred ca atat cei de la BCR sunt idioti cat si cei de la fond, ca au anuntat de pe o zi pe alta sistarea programului.
  • 0 (0 voturi)    
    prima casa (Joi, 31 decembrie 2009, 19:29)

    ionut [anonim]

    intentionam sa luam un apart nou care nu are cadastru si intabulara. fondul ne-a aproba in prima faza,avem scrisoarea de garantare pe 18 luni din partea bancii. La inceputul lui ianuarie trebuie sa ne dea cadastru, problema este ca dosarul trebuie sa se duca inapoi la fond si noi nu stim in ce situatie ne aflam. nimeni nu sa referit si la aceste cazuri cand fondul a aprobat, in prima faza dar totusi trebie sa se duca si a doua oara. va multumesc anticipat si va doresc un an nou fericit
  • 0 (0 voturi)    
    prima casa (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:00)

    nely [anonim]

    Nu inteleg de ce nu luati in calcul si bancile?Cum de aveti incredere in tot ce va spune banca?Chiar nu inteleg cum puteti fi atat de creduli si sa considerati ca banca va este "prieten"?Banca stia foarte bine ce se intampla de la 01 ianuarie 2010, doar a incheiat niste conventii cu Fondul! Va duce cu vorba, ca sa mai incasesze niste banii de pe urma voastra! Fondul n-are un interes asa de mare ca banca!Nu incaseaza comisionul anual cat incaseaza banca!Deci......cine e mai interesat sa inaseze comisoane si sa creeze panica, dand vina pe Fond?!?!Dosarul pe care il faceti voi pentru banca nu este acelasi cu cel pe care-l primeste Fondul. Banca va spune ca orice este posibil pentru comisioanele pe care le incaseaza! Fiti mai atenti la ce va spune banca ptr. ca va minte de ingheta apele si da vina pe Fond.
    • 0 (0 voturi)    
      banca (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:10)

      petru [anonim] i-a raspuns lui nely

      hmm... nu prea ai dreptate in cazul asta. banca nu incaseaza nici un leu pe nici un fel de comision pana in momentul cand iti aproba imprumutul, asta insemnand ca dosarul a trecut deja de fond. asa ca nu are nici un interes sa te duca cu presul. dimpotriva, interesul bancii este sa ti se aprobe creditul astfel incat sa te "jumuleasca" dupa;)
  • 0 (0 voturi)    
    dha! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:26)

    surfina [anonim]

    Singurii vinovati din toata aceasta ecuatie sunt cimpalacii care au crezut de la bun inceput in acest ,,program,,.Daca nu cumpara NIMENI prin prima coasa , preturile scadeau in mod natural si poate aveati sansa reala la ceva.Dar asa v-ati bulucit toti la semipomana electorala.Chiar nu realizati ca traim intr-o tara bananiera?Va meritati soarta!
  • 0 (0 voturi)    
    Prima casa (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 10:14)

    Sorin [anonim]

    A crezut in program cine nu a avut incotro. Pentru cine nu poate face rost de bani cash / mosteneste ceva, alta alternativa nu este decat cea a imprumutului. Programul este chiar avantajos in comparatie cu ce este pe piata creditelor ipotecare in acest moment . Ideea a fost buna, doar ca a fost aplicata romaneste, adica prost .
  • 0 (0 voturi)    
    prima casa (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 12:21)

    ramona [anonim]

    ce se intampla cu dosarele care sunt deja la fondul de garantare am dosarul trimis pe data de 16 dec
  • 0 (0 voturi)    
    bataia de joc... (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 14:29)

    Camelia [anonim]

    ... dar a cui? Am vazut ca multi dintre dv. au dosarele la BCR. Mi s-a intamplat numai mie sau toti ati fost nevoiti sa dati acea declaratie pe propria raspundere de nenumarate ori?! Am depus dosarul la sfarsitul lunii SEPTEMBRIE, iar de atunci am dat acea declaratie ca nu detinem o proprietate de 5!!!! ori? In ultimele doua saptamani ale anului.. de 2 ori! Este posibil asa ceva? Pierd valoarea precontractului, DAR MAI ALES posibilitatea de a-mi achizitiona o casa din cauza incompetentei celor de la banca care nu sunt capabili sa redacteze o declaratie care sa nu mai sufere modificari de la o saptamana la alta?
    Din septembrie pana la mijlocul lui noiembrie, cand am semnat precontractul, ni s-a facut analiza financiara a dosarului. ni s-a aprobat creditul in valoare de 52.600 euro si am facut evaluarea apartamentului (a fost dorinta noastra de a-l evalua inainte de semnarea precontractului, pentru a vedea daca putem obtine toti banii de la banca). De la mijlocul lui noiembrie si pana in ultima saptamana din decembrie, ne-au tot pus sa mai aducem cate-o hartie, sa mai dam o declaratie (ca doar mama e NOTAR si fac declaratia asta asa, ca pe-o distractie.. intre pranz si cina), etc.
    Eu as da BANCA in judecata pentru incompetenta celor care se ocupa de dosare!
    Am prieteni care au devenit proprietari prin acest program, inca din septembrie 2009! Adica era tot o bajbaiala si cu toate acestea s-au putut solutiona dosarele. Declaratiile lor erau bune. Acum.. dintr-o data, trebuie modificate saptamanal.
    Noua la banca nu ni se spune prea mult, doar ca... dosarul este trimis la CENTRU si ei decid ce si cum mai trebuie.
    Dosarul trebuia trimis in ultima saptamana din decembrie, adica fix intre Craciun si Revelion. Oare s-o fi ocupat cineva de asta sau... le-au picat prea greu sarmalele ca sa se mai poata concentra la un "nimic", cum ar fi dosarul nostru? Dosarul nostru si al multor altora aflati in situatia noastra..
    Este jalnic ce se intampla...
  • 0 (0 voturi)    
    bataie de joc (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 21:09)

    politicieni jegosi [anonim]

    ...mda, totul se dovedeste a fi campanie electorla!
    Nu mai pupa Baselu' si Boc votul nostru!

    RUSINE!
  • 0 (0 voturi)    
    ooff (Duminică, 3 ianuarie 2010, 10:27)

    sycka [anonim]

    Eu sunt in aceeasi situatie.Mi s-a facut evaluarea, am dus toate extrasele de carte funciara si asa mai departe iar pe data de 29 decembrie mi s-a spus ca s-a modificat declaratia aceea ca nu detin nici un imobil si a trebuit sa o refac... Pe 30 dec am reusit dupa un pelerinaj prin bucuresti de vreo 3 ore sa gasesc un notar si am refacut-o si pe asta, am refacut si extrasele de carte funciara in regim de urgenta iar pe data de 31 dec. banca (Bancpost) mi-a spus ca dosarul a plecat la fond. Acum... noi ce facem? Cat trebuie sa asteptam? Ce trebuie sa asteptam? De ce nici unul din guvern nu iese cu o declaratie oficiala referitor la aceasta problema ca sa stim exact ce avem de facut (macar sa incercam sa ne renegociem precontractele, poate reusim sa mai prelungim perioada si asa mai departe)? Dragi guvernanti asteptam si noi o pozitie oficiala din partea voastra!!!!! Am dat mii de euro avans!!!!!!!!!!!! Cine ne despagubeste daca noi pierdem acesti bani din cauza prostiilor voastre????
  • 0 (0 voturi)    
    fondul (Luni, 4 ianuarie 2010, 8:58)

    declaratii si iar declaratii [anonim]

    http://www.conso.ro/citeste-comentariu/187/imob/Prima-Casa-intra-in-vacanta-la-inceput-de-an.html
  • 0 (0 voturi)    
    solicit urgent raspuns (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:51)

    Dobre [anonim]

    ce se intampla cu dosarele depuse de anul trecut si la care banca si-a dat acordul ?Sunt intr-o situatie fara iesire, chiar nu inteleg ce se intampla!
  • 0 (0 voturi)    
    mai astept... (Luni, 4 ianuarie 2010, 11:58)

    cheia de la Prima Casa [anonim]

    In luna decembrie am trecut de evaluare, in schimb nu stiu in ce situatie e dosarul meu...e la banca sau a plecat la fond.
    Sper sa vina cei de la Guvern cu o precizare, macar sa ne spuna ce au de gand cu desfasurarea programului.
    • 0 (0 voturi)    
      prima casa (Luni, 4 ianuarie 2010, 14:18)

      prima casa [anonim] i-a raspuns lui cheia de la Prima Casa

      poti suna la fond, si sa intrebi in ce stadiu e dosarul tau, mai exact daca a ajund la ei...si cu ce data.
      • 0 (0 voturi)    
        prima casa (Luni, 4 ianuarie 2010, 18:10)

        andreea [anonim] i-a raspuns lui prima casa

        vreau si eu nr de tel de la fondul de garantare. multumesc!
  • 0 (0 voturi)    
    http://www.fngcimm.ro/index.php (Luni, 4 ianuarie 2010, 18:50)

    toro [utilizator]

    vezi la contact
  • 0 (0 voturi)    
    petitie prima casa (Luni, 4 ianuarie 2010, 21:14)

    Gabriel [anonim]

    Fratilor !
    Intrati pe petitii on line .....acolo strangem petiitiile noastre vis-a-vis de reluarea imediata a programului ''prima casa'' !
    Doar uniti putem schimba ceva!!!
    • 0 (0 voturi)    
      prima casa (Marţi, 5 ianuarie 2010, 10:32)

      andreea [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

      ok, unde anume la petitii on line?
  • 0 (0 voturi)    
    despre prima casa (Marţi, 16 martie 2010, 19:37)

    Rusu [anonim]

    Fiica mea a depus la banca actele pentru derularea unui credit prin programul 'prima casa' in data de 15 ianuarie 2010. A trecut deja 2 luni si inca nu s-a primit creditul. Antecontractul cu proprietarul expira in data de 20 martie, daca nu avem un raspuns favorabil pierdem avansul dat. Cat mai trebuie sa asteptam . dosarul e la fondul de garantare din data de 8 martie 2010.
    Sper ca primesc raspuns de aceea va multumesc. Cu stima Rusu


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi