Investitorii vor doua turnuri si un mall in Capitala. Primele proiecte majore in ultimele 12 luni

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 12 noiembrie 2010, 1:04 Economie | Imobiliar

Turnul din Tineretului
Foto: Hotnews
Dupa aproape un an si jumatate in care la Comisia Tehnica de Urbanism de la Primaria Capitalei, forul care avizeaza cele mai importante proiecte din Bucuresti, au venit numai proiecte mici, in aceasta saptamina au fost prezentate spre avizare doua turnuri si un mall.

Turn de 17 etaje langa liceul Gheorghe Sincai

Unul dintre turnuri, o cladire de 17 etaje, se afla vizavi de Parcul Tineretului, pe Calea Serban Voda. Turnul face parte dintr-un ansamblu de cladiri cu inaltime mai mica. In ansamblu vor exista locuinte, birouri si galerii comerciale. Terenul are o suprafata de circa 8000 mp, iar in zona este prevazuta, prin Planul Urbanistic General, construirea unei cladiri de peste 45 de metri.

Zona in care va fi amplasat turnul din Tineretului:



Investitorul este firma Urim Investments, iar proiectantul este Universitatea de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”. Membrii Comisiei au declarat ca sunt de acord cu amplasarea unei cladiri inalte in zona, dar inca nu au avizat proiectul, cerand proiectantilor sa mai studieze amplasarea cladirii. 

22 de etaje intr-o zona fara utilitati

Al doilea turn, un imobil de circa 22 de etaje, se afla pe strada Sabareni, intr-o zona fara utilitati si cu locuinte joase. Terenul are o suprafata de circa 5.000 mp, iar investitorul este Mavi Trans International. Si acest proiect va reveni la Comisie.

Zona Sabareni:



Mall langa stadionul National

Cel mai mare proiect prezentat este un centru comercial alcatuit dintr-un mall, un supermarket si o mega parcare. Acesta este amplasat pe terenul fostei intreprinderi Electroaparataj, intre Soseaua Pantelimon si bulevardul Pierre de Coubertin. Centrul comercial va aduce in zona circa 3500 de automobile. Nici pentru acest proiect membrii comisiei nu si-au dat inca girul.

Presedintele Comisiei Tehnice de Urbanism, Sorin Gabrea, spune ca aparitia unor astfel de proiecte mamut nu inseamna neaparat iesirea din criza: “Cred ca multi investitori profita de preturile mici de pe piata de proiectare, afectata de criza, si de aceea fac acum aceste proiecte. De asemenenea, este o perioada foarte buna sa obtii aprobarile pentru ca nimeni nu construieste si astfel se castiga timp. Astfel de proiecte vor incepe sa se construiasca abia in 2011-2012. Abia atunci vom putea spune ca am inceput sa iesim din criza”.​


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

12117 vizualizari

  • +9 (17 voturi)    
    Minunat ! (Vineri, 12 noiembrie 2010, 6:34)

    Meshteru [anonim]

    Zona Tineretului este deja sufocata de masini. Constructii noi in zona inseamna blocaj total. Eu propun desfiintarea strazilor. Sa ramana doar trotuare. Si asa nu se poate merge cu masinile. Sa ne reintoarcem inapoi cu 100 de ani. "Specialistii" aia din comisii si comitete sa se duca acasa si sa ne lase in pace.
    • +3 (9 voturi)    
      Sa nu se mearga cu masinile (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:26)

      Ionascu [anonim] i-a raspuns lui Meshteru

      New Yorkezii ce sa mai zica... ei au sute de turnuri mai mari, toate in acelasi loc, iar strazile nu sunt cu mult mai late.

      Dar ei folosesc metroul si mijloacele de transport in comun.
      • +5 (7 voturi)    
        Tarani (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:03)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui Ionascu

        Noi suntem niste tarani prosti care stau in Romania, nu suntem New Yorkezii.
        • +1 (1 vot)    
          ... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 8:08)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Ion

          acu ceva timp aparea unu care spunea ce rau ii pare ca a aprobat constructia hypermarketurilor in interiorul oraselor.... acum de ce fac Mall-ul in oras ??? De ce nu undeva la iesirea din oras, pe langa autostrada nou construita....
      • +4 (4 voturi)    
        Poluare! (Vineri, 12 noiembrie 2010, 12:25)

        johny [anonim] i-a raspuns lui Ionascu

        Si d-aia respira New Yorkezii un aer proaspat.
        Toate orasele mari din vest scot traficul din oras (fara parcari, drumuri ingustate, piste de biciclisti, trotuare largi, parcuri si fara constructii de cladiri inalte).
      • -1 (1 vot)    
        Ce maaaa? (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 7:44)

        Bucur [anonim] i-a raspuns lui Ionascu

        In NY strazile sunt cu muuuuuult mai late! Si la ce transport in comun te referi? Cel cu taxiuri?
    • +5 (9 voturi)    
      civilizatie = aer curat, mers pe jos sau bicicleta (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:36)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Meshteru

      tu esti cu 100 de ani inapoi... in masina v-ati nascut coclitilor.. mai exista ratb, metrou, bicicleta si chiar... mersul pe jos... sa stiti ca ajuta.. mai vezi alte orase europene ce strategie au in directia asta si dupa aia comenteaza de involutie...

      dar na.. ce sa ceri la noi unde BMW-ul SH tunat de 30 de ani e optiunea multora... mersul cu ratb-ul e pentru sarantoci iar distanta de casa pana la paine e parcursa cu masina de multe ori..

      sa se introduca taxa de tranzitare a centrului de 100 euro lunar minim sa vezi civilizatie
      • -4 (8 voturi)    
        muta-te la tzara (Vineri, 12 noiembrie 2010, 12:02)

        Sargon [utilizator] i-a raspuns lui eu

        muta-te intr-un sat din Oltenia si vei avea "civilizatie" asa cum ai descris-o tu...din belsug!
        • +2 (4 voturi)    
          nu cred ca intelegi (Vineri, 12 noiembrie 2010, 12:50)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Sargon

          probabil ca nu doar intr-un sat din Oltenia... in orice sat din Romania... oricum nu as avea nicio problema sa stau oriunde ... daca stai la tara nu inseamna ca esti necivilizat !!!

          eu vorbeam insa de ratb si metrou(pe care nu le gasesti la tara nu?!)... care sunt civilizate din puntul meu de vedere... ratb-ul are in mare mijloace de transport ca in Londra sau alte capitale civilizate. metroul este unul dintre cele mai bune din europa(chiar daca are putine linii)...

          traficul in Bucuresti si nu numai(in ultima vreme si in Iasi si in Cluj si in alte orase chiar mai mici traficul este infernal) nu va fi niciodata ok atata timp cat mentalitatea nu se schimba si se merge pe "parcatul la baza scarii" de intrare a cladirii de destinatie.. tocmai asta nu intelegi tu si multi altii... oricum va doresc sa ardeti mii de tone de combustibil si sa va pierdeti mii de ore la volan... intr-un final o sa renuntati... sper sa ajute si autoritatile cu o taxa grasuta in sensul asta... mai devreme sau mai tarziu o sa intelegeti civilizatia...
    • 0 (0 voturi)    
      masinile (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 23:24)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Meshteru

      Lasati masinile, luati-va biciclete, sa vedeti ce de spatiu o sa mai aveti!! Moarte masinilor, ca nu mai avem loc sa respiram de ele in Bucuresti!
  • +4 (16 voturi)    
    Pacat de noi (Vineri, 12 noiembrie 2010, 8:12)

    R [anonim]

    O tara plina de Turnuri de birouri si de maluri.. ..........care stau goale..........suntem niste imbecili in viata........
    • +6 (10 voturi)    
      nu ai inteles (Vineri, 12 noiembrie 2010, 8:37)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui R

      Primaria va folosi aceste Turnuri ca Piloni de sustinere (a spagii) a inelelor de autostrada a lu Domn Doctor..pe bune..acum hai sa fim seriosi omu are treaba..multa rau..la cap
      • -2 (6 voturi)    
        Dragilor (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:10)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sunt sute de hectare de pasune libere in tara asta mare si frumoasa. Ce va retine sa plecati? Sau sunteti ipocriti cumva? (Dex daca nu stiti semnificatia ... ) Imi e sila de falsi oratori de teapa voastra.
        • +1 (3 voturi)    
          da imi permiti o intrebare (Vineri, 12 noiembrie 2010, 14:50)

          un domn [anonim] i-a raspuns lui Unu din multime

          tu la pasune locuiesti ?, atunci te rog sa rumegi in continuare..sa cugeti..ptr tine este ceva IMPOSIBIL
    • +5 (5 voturi)    
      Eu nu le-am vazut (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:06)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui R

      In Romania nu sunt zgarie nori si nici cladiri inalte, din contra majoritatea cladirilor au regim mic de inaltime, chiar si cladirea aceea de 17 etaje ar putea fi considerata cu regim mic de inaltime (exceptand tarile africane.)
      • 0 (2 voturi)    
        uita-te mai atent (Vineri, 12 noiembrie 2010, 21:38)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ion

        si o sa remarci casa cu un singur etaj de langa cladirea aia. sa vezi bucurie cand te trezesti ca se ridica magaoaia strategic si nu mai ai soare toata ziua, dar ai in schimb masini parcate in fata portii pe doua randuri.
        dc nu le da primaria natafletilor astora un cateva sute de hectare intr-o zona inca libera, de ex la iesirea pe DN7 ca au acces si la calea ferata? ca tot largesc soseaua de centura.. ai si cale ferata sa bagi o linie rapida pana in gara de nord.. poti sa faci un intreg cartier de zgarie.. branza..
  • +5 (7 voturi)    
    Investitii... (Vineri, 12 noiembrie 2010, 8:22)

    helium [anonim]

    Noi ordonante de urgenta pentru Agricultura, repatrierea terenurilor fragmentate de catre stat si infiintari de noi asociatii colective unde poti impusca 2 iepuri dintr-o data: oferi locuri si munca si produci hrana.
    Investitie in cercetare-dezvoltare agricola si in ecologia mediului si reinfiintarea catorva intreprinderi de productie au utilajelor agricole la noi standarde.

    Se poate face asta, astea-s investitii nu rahaturile astea care vand chinezarii la suprapret numite mall-uri.

    Prin dezvoltare vom achita datoria externa si interna ca asa o sa platim de ne ustura fundu cateva generatii bune.
    • -3 (7 voturi)    
      Ai mai uitat ceva (Vineri, 12 noiembrie 2010, 9:42)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui helium

      reinvierea lui Lenin si Ceausescu, nationalizarea intreprinderilor si arestarea "burgheziei".
      Bine ales pseudonimul probabil ca este continutul zonei superioare a corpului.
    • 0 (6 voturi)    
      si sa muncesc pamantul? (Vineri, 12 noiembrie 2010, 9:49)

      gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui helium

      Doamne feresete, mai bine stau si spal parbrize in intersectie, mai pica si un portofel la metrou, iar seara ma duc cu baietii la o curva de cartier o stiu eu, una cu 5 copii care n-are servici si e buna rau.
  • +9 (9 voturi)    
    trash (Vineri, 12 noiembrie 2010, 9:13)

    Liana [anonim]

    Contructie turn intr-o zona exclusiv de case vechi cu o arhitectura deosebita ar fi perfect! Cum ne imbracam, cum ne purtam asa si construim! .In aceeasi zona tineretului avem multe constructii noi aprobate fara loc de parcare fiind o zona in vecinatatea dambovitei cu panza freatica aproape de suprafata si cu 2 linii de metrou care ingreuneaza efectuarea de parcari subterane .Suntem un cartier sufocat de masini , parcam unul in spatele celuilalt pe stradute si cand pleaca vecinul treb sa cobori sa muti masina ca e 8 seara sau 3 dimineata...dar cui ii pasa . Construim "parculete intre blocuri care de care mai kitsch( vezi "mineri" si ursi polari in pieptanari care sufoca traficul) sa "justificam " banii plebei........ toti cei pe care ii alegem sunt acolo pentru interesul lor personal nu lasa nimic bun in urma.
  • +5 (5 voturi)    
    arhitectura de dupa usa (Vineri, 12 noiembrie 2010, 9:52)

    benicio [utilizator]

    Nu v-ati saturat domnilor arhitecti de aceleasi patrulatere, de aceleasi colturi de sticla si forme geometrice drepte si plicticoase? Stiu ca primeaza banul, iar clientii poate ca apreciaza formele astea, dar pentru multumirea voastra profesionala... Sau nu va duce mintea sa va indepartati de cliseele astea arhitectonice, care incep sa semene a realism socialist?!
    • +4 (4 voturi)    
      SA LE FACA, DAR NUMAI PE/DUPA CENTURA (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:18)

      mincu [anonim] i-a raspuns lui benicio

      in locul tuturor fabricilor demolate din oras, nu ar trebui sa se faca decat parcuri si zone verzi- Bucurestiul de asta duce lipsa. Turnuri si mall-uri ar trebui aprobate numai dupa centura.
      Supermarket-urile turnurile si mall-urile existente ar trebui obligate sa planteze copaci in parcari, acoperisurile - obligatoriu cu panouri solare sau fotovoltaice, ca sa nu mai fie centre de poluare si generatoare de caldura.
      • +2 (2 voturi)    
        raspuns (Vineri, 12 noiembrie 2010, 13:46)

        catalin [anonim] i-a raspuns lui mincu

        Ai mare dreptate dar cine te(ne) asculta ??
        N-ar trebui sa se construiasca nimic in Bucuresti...ce se darima sa se inlocuiasca cu spatii verzi !!!,...,iar mall-urile si celelalte, sa se construiasca intr-adevar dupa centura...de exemplu pe la Glina, (am mai rezolva ceva "probleme"), spre Giurgiu, Alexandria, etc., etc. INTERZIS SPRE NORD !....ma apuca risu' de termenul: "arhitectul sef"?!?...
  • +2 (2 voturi)    
    In tara asta chiar nimeni... (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:21)

    haiducul [anonim]

    ...nu investeste in industrie)))).
    Ca sa consumam trebuie mai inatai sa producem,sa continuam sa vindem produse din import nu mai iesim noi din criza.
  • -3 (3 voturi)    
    VIATA LA TARA (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:42)

    Ion Ionescu [anonim]

    Arata urat dar daca se doreste o viata printre case ...exista periferia sau zona rurala...nu inteleg problema avuta cu cladirile inalte. Sunt mult mai eficiente !
    • +3 (3 voturi)    
      eficiente? (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:26)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionescu

      Eficiente doar din punct de vedere financiar.
    • +3 (3 voturi)    
      "o viata printre case" (Vineri, 12 noiembrie 2010, 13:30)

      old wolf [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionescu

      Da! eu imi doresc o viata printre case.Blocurile au venit peste mine, nu eu am construit langa blocuri. Cand s-a apobat PUZ-ul nu cred ca s-a tinut cont de niciun regim de inaltime. Cine mai poate garanta ca la periferie nu se intampla la fel? Sau ma mut in varf de munte si apare langa mine antena nu stiu carei companii de telefonie mobila? Nu sunt luate in consideratie constructiile existente si nici parerea comunitatii. Sunt alte criterii...
    • +2 (2 voturi)    
      Se vede ca (Vineri, 12 noiembrie 2010, 14:25)

      radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionescu

      n-ai iesit din "tara" ta. mai iesi si tu si vezi si alte capitale ale lumii, ca sa vezi ce inseamna civilizatie si cladiri monument de arhitectura. Cum sunt pastrate zonele vechi ale oraselor, si cum se construiesc turnuri si turnulete in AFARA oraselor, dupa soseaua de centura- Centre de Afaceri li se zice, dar desigur ca n-ai auzit de asa ceva. Si arhitectii stiu asta, dar acum sunt ocupati cu primirea spagilor babane. Ce se mai bucura ei, impreuna cu toti smekerii din primarii de incultura crasa a cetatenilor! Cat de usor e sa furi si sa distrugi in Romania!
  • +3 (3 voturi)    
    Zona Tineretului (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:01)

    Dan [anonim]

    Din ce inteleg eu din poza care insoteste articolul (si cunoscand zona), e vorba despre contruirea in locul cladirii cu un etaj de langa intrarea la metrou.

    Cladirea e renovata exterior de cativa ani, arata foarte bine, nu stiu cat de stabila este totusi. Tinand cont de cladirile tip dulap (niste depozite) aflate intre Unirii si Tineretului la numai cateva sute de metri de aceasta, nu inteleg de ce constructorul nu face acolo ceva. Probabil e prea scump?
    • 0 (0 voturi)    
      nope (Vineri, 12 noiembrie 2010, 17:24)

      gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui Dan

      aia nu e serban voda, probabil ca e undeva in sus pe deal, dupa spital.
    • 0 (0 voturi)    
      zona tineretului (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 8:36)

      Liana [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Daca cunoasteti zona nu v-ati uitat bine pe poza , vorbim de spitalul de dermatologie si daca nu ati avut nevoie niciodata probabil ca nu stiti ce cladiri minunate se ascund acolo iar in fata vorbim de cladirea liceului ghe sincai ( apare in poza ) si vorbim de anul 1924.Mai sus vorbim de cladirea adesgo anul 1926......si asa mai departe urcand dealul numai istorie.....dvs nu sunteti obligat sa stiti dar arhitectii da!!!!!!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    super (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:03)

    eu [anonim]

    Super turnul asta cu casa aia veche din fata lui. Se imbina perfect!
  • +3 (3 voturi)    
    Ce se mai intimpla cu Casa Radio/Muzeul de istorie (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:12)

    DORI [anonim]

    A propos de mall-uri, ce se mai aude cu fosta Casa Radio, fosta Muzeul de Istorie, de la Eroilor? A fost rupta-n doua cu dinamita, s-a fructificat cumva toata marmura, si-acum? Cine raspunde? Parintii mei plateau cotizatii lunare cu fosta Lege 1 pentru constructiile din Bucuresti. Constructia ei a durat ani buni, s-a construit si o linie ferata pentru transportul materialelor de constructie.
    Propun redactorilor sa initieze o serie de articole pe aceasta tema. Chiar ma intereseaza.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce "Plan Urbanistic General"? (Vineri, 12 noiembrie 2010, 13:12)

    Codruta N [utilizator]

    PUG nou inca nu este facut - cel vechi e pe cale sa expire! De unde si pana UNDE "construirea unui turn in zona e prevazuta in PUG"?!! CARE PUG???!!
  • +1 (1 vot)    
    Gica contra. (Vineri, 12 noiembrie 2010, 13:18)

    anonim [anonim]

    Imi place sa fiu gica contra, desi nu ma afecteaza cu nimic, din principiu sunt impotriva.
  • +1 (1 vot)    
    mall electroaparataj dar si vatra luminoasa (Vineri, 12 noiembrie 2010, 14:02)

    dezvoltator imobiliar [anonim]

    Stie cineva cum a disparut (defrisat !) parcul de duzi ai asociatiei de orbi (donatie a Reginei Maria), in perimetrul Vatra Luminoasa-Tony Bulandra ??? (e cam tot in zona fostei Electroaparataj)....nu erau decit vreo 4-5000 mp de copaci vechi de zeci de ani...ar trebui si aici sa se construiasca ceva !!!...un alt mall, un bloc turn ceva...era prea multa verdeata in zona...
  • +2 (2 voturi)    
    Constructiile din zona Serban Voda-Sincai (Vineri, 12 noiembrie 2010, 14:13)

    old wolf [utilizator]

    Din ce vad in poza mica, se pare ca aceste constructii vor fi pe locul spitalului Dr. Scarlat Longhin. Am vizitat acel loc acum doi ani si nu-mi venea sa cred ca mai sunt in Bucuresti. Era liniste, verdeata, constructii vechi si terenul cu diferente de nivel ca in orasele de munte. Singurul lucru care ma facea sa nu ma simt bine era ca ma aflam in curtea unui spital. Nu stiu daca e bine sau rau sa se darame acele cladiri, dar sunt convins ca daca nu se va respecta regimul de inaltime, arhitectura zonei si nu se va pastra vegetatia existenta nu este un castig pentru comunitate. In conditiile in care noile cladiri vor fi asa cum sunt "noile cladiri din Bucuresti," Liceul Gh. Sincai va trebui demolat pentru ca are o arhitectura veche. Doar e construit intre1924-1928. Daca tot se doreste acest lucru, sa rada tot ce este vechi, sa distruga tot spatiul verde si sa construiasca turnuri. Macar atunci stim clar in ce oras traim.
  • +1 (1 vot)    
    Acolo (Vineri, 12 noiembrie 2010, 22:55)

    mill [anonim]

    vor sa construiasca un hypermarket nu supermarket, e o mare diferenta. Kaufland a cumparat terenul dar sint blocati din cauza ca FIFA a cerut pentru stadionul cel nou 12000 de locuri de parcare si singurul loc disponibil este acest teren. Pai ce cred astia de la Primarie ca mai merge asa sa faci stadioane fara locuri de parcare?? Astia de la Kaufland sint alti disperati sa intre ei in mijlocul populatiei. Astept ziua cand astia cu hypermarketurile sa iasa din oras ca sa poata sa traiasca si lumea cu magazinase alimentare mai mici. Si despre Mall ....este exact vremea sa investesti in astfel de cladiri acu cand City Mall a intrat in faliment si altele vor avea aceiasi soarta(Liberty Mall). Hai La Multi Ani
  • +1 (1 vot)    
    comisia zice... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 1:59)

    adrianeke [utilizator]

    observ cum altii hotarasc cum sa arate orasul nostru, al meu al tau si al lor. va provoc sa va ganditi daca nu cumva avem si noi un cuvant de spus in ce priveste amplasarea de noi cladiri si desfiintarea spatiilor verzi in Bucurestiul deja sufocat vara de vara de lipsa de oxigen datorate masinilor si cladirilor din ce in ce mai inalte si care dizloca oxigenul...

    adica in loc sa dam din gura pe aici si pe la colturi sa luam o atitudine
    • 0 (0 voturi)    
      "sa luam o atitudine" (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 20:30)

      old wolf [utilizator] i-a raspuns lui adrianeke

      OK! sunt de acord cu tine! astept propuneri.
  • 0 (0 voturi)    
    Iar construim malluri???????? (Duminică, 14 noiembrie 2010, 23:39)

    ana1977 [anonim]

    Iar construim malluri?????? de ce in Romania simpla nevoie de a merge la cumparaturi este sinonima cu a socializa, a se cultiva si a se distra? Numai in malluri se poate investi in ziua de azi??? De ce nu facem din Bucuresti un oras cultural ca alte multe capitale ale lumii????? Oare Romanii nu pot gasi lucruri mai interesante de facut decat "sa mergem si noi un pic la mall"? Cum se explica ca mallurile ( pe care de alytfel toate capitalele civilizate le scot in afara orasului) in Bucuresti au devenit un loc de cult si de pelerinaj? Nu vi se pare trist sa vedem o astfel de capitala europeana inghesuita intre peretii kitsch ai acestor cladiri oribile ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi