Demolarile de pe Bulevardul Buzesti au ajuns la jumatate

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 23 noiembrie 2010, 19:22 Economie | Imobiliar

Cum arata acum Bulevardul Buzesti
Foto: Hotnews
Primaria Capitalei a demolat in mai putin de doua saptamani mai bine de jumatate dintre imobilele de pe partea dreapta a bulevardului Buzesti (sensul de mers spre Vasile Parvan), pe segmentul cuprins intre Calea Grivitei si str. Occidentului.

Unul dintre imobilele demolate, monument istoric, se afla pe locul unei constructii unde a locuit Mihai Eminescu impreuna cu Veronica Micle in 1882.


Casa legata de numele lui Mihai Eminescu
Foto: Hotnews



Inainte de demolare, cladirea  a fost declasata.

Demolarile sunt necesare pentru largirea bulevardului Buzesti la trei benzi pe sens. In total vor fi demolate 87 de constructii.


Citeste mai multe despre   






















6075 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Macar ... (Marţi, 23 noiembrie 2010, 19:29)

    x [anonim]

    Macar de i-ar tzine trendu'.
    Anumite imbunatatiri urbane se fac cu viziune si cu curaj, DIN TMP.
    Masura trebuie sa fie continuata in multe locuri, ani si ani de zile; altfel, ne vom sufoca.
    • -7 (11 voturi)    
      Dupa mintea ta hai sa daramam tot orasul (Marţi, 23 noiembrie 2010, 21:50)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui x

      ca altfel ne sufocam, nu ???
      • +2 (6 voturi)    
        nu domnule (Marţi, 23 noiembrie 2010, 23:36)

        mielu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Parcul Operei il lasam neatins, nu te speria.
        • 0 (0 voturi)    
          pe cuvantul tau frankie? (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 15:41)

          2012 - sfarsitul lumii portocalii [utilizator] i-a raspuns lui mielu

          ca se plimba cineva pe-acolo sa vada casa in care poate a trait eminescu? pe trotoarele alea inguste si in zona aia insalubra?
          tu chiar nu vrei sa mai fie un bulevard paralel cu ingusta calea victoriei? sa poti sa mergi rezonabil de la nord la sud?
      • 0 (0 voturi)    
        Demolari (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 14:05)

        Gabriel [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Napoleon al III-lea a demolat tot Parisul pentru a face din el un oras de referinta.Moscova a fost demolata semnificativ pentru a avea autostrazi in interiorul orasului si cai de acces moderne.Nu se poate face modernizarea unui oras prin construirea haotica de blocuri pentru care in autorizatia de constructie scrie ca au 10 etaje si in final au 30.Asta e manelism si Bucurestiul nu va fi NICIODATA un oras european.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Joi, 25 noiembrie 2010, 10:34)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

          Si ceausescu a daramat Bucurestiul pentru a face din el un oras de referinta. Si a facut. Unul de rahat. Dar ce poti sa faci intr-o tara de rahat, cu oameni de rahat?
    • 0 (0 voturi)    
      Adevaru' este .... (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 14:03)

      Nick [anonim] i-a raspuns lui x

      Ca ai dreptate si tu.

      Construim 3 benzi pe sens in cel mai bun caz (desi putin probabil) si mai ridicam prin zona inca cateva cladiri Generali.

      O reteta de succes, mai ales daca lucrezi in primarie. De mult nu s-a mai eliberat in centrul Bucurestiului o astfel de pomana imobiliara. :)

      Ca deh, ce ne trebuie noua istorie?
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Joi, 25 noiembrie 2010, 10:39)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui x

      Sa speram ca or sa puna si fantani arteziene pe mijloc. Nu de alta dar avem o traditie si o viziune de respectat. Gandita tot de un analfabet, dar ce mai conteaza atata timp cat ne reprezinta?
  • +4 (6 voturi)    
    Bd Buzesti ? (Marţi, 23 noiembrie 2010, 19:34)

    gigi [anonim]

    Unde ati vazut voi BULEVARDUL Buzesti ?? Oficial se numeste Calea Buzesti, nicidecum bulevard. Nici nu arata a bulevard.
    Pe cand Bulevardul Victoriei , Bulevardul Dorobantilor sau Bulevardul Calarasilor ? :)))))
    • 0 (4 voturi)    
      e strada (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 3:03)

      leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      e doar strada... Strada Buzesti.
      • 0 (0 voturi)    
        va deveni bulevard. asta e si rostul demolarilor (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 15:34)

        2012 - sfarsitul lumii portocalii [utilizator] i-a raspuns lui leeloo2

        e foarte bine. se mai curata zona
    • 0 (0 voturi)    
      Buzesti (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 14:07)

      g [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Acum artera se nu meste Str.Buzesti.Dupa terminarea lucrarilor de amnajare se va numi Bulevardul Buzesti.Simplu.Dar pentru asta trebuie sa gandesti normal nu ca un manelist mistocar de proasta caliutate.
  • 0 (4 voturi)    
    case de pe buzesti (Marţi, 23 noiembrie 2010, 21:11)

    vlad [anonim]

    un articol interesant

    http://punctedefuga.wordpress.com/2010/11/21/cum-moare-o-casa-numarul-7-strada-buzesti/
  • +8 (12 voturi)    
    In sfarsit (Marţi, 23 noiembrie 2010, 21:44)

    Alex One [anonim]

    se demoleaza sobolanimea de pe Buzesti. Si mai sunt o gramada de astfel de tiganii in mititelul Paris, zise zone protejate, desi Ceausescu s-a straduit si a rezolvat cea mai mare parte a problemei. Casa din fotografie n-are nicio legatura cu Emineascu. Pe locul ala cica ar fi fost o casa in care ar fi locuit poetul. Ma rog, totul cu aproximatie, tipic romanesc !
    • +2 (2 voturi)    
      . (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 8:39)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui Alex One

      Eu auzisem ca tocmai, locul e o sobolanime din cauza lui Ceausescu, care a mutat in casele alea o anumita categorie de oameni.

      Altfel spus, astfel se desavarseste opera lui Ceausescu. El a inceput, noi nu am facut nimic 20 de ani ca sa inversam ce a facut el. Si ne mai si bucuram acum.
    • +1 (1 vot)    
      De-aia arata Bucurestiul asa... (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 15:21)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Alex One

      Ceausescu s-a straduit sa distruga orasul si a si reusit in mare parte si a construit cartierele frumoase: Crangasi, Militari, Berceni, Balta alba, Pantelimon, Colentina, etc... Toate sunt niste culmi ale urbanismului, confortului si civilizatiei. Apoi a umplut toate zonele vechi si frumoase ale Bucurestiului, pe care nu a putut sa le distruga, cu cetateni alesi dupa gusturile lui desavarsite pentru ca ei sa le poate aduce intr-o asa stare incat sa ne dorim sa fie demolate. Asa a rezolvat Ceausescu problema. Dupa '90 s-a continuat. In loc sa se faca curatarea (inclusiv de chiriasi) si restaurarea acestor zone (nici o zona nu a fost restaurata, unde s-a mai restaurat cate o cladire a fost din cauza ca proprietarul a vrut) ele au fost lasate sa se distruga in continuare. Prin Europa restaurarea este o rezolvare nu distrugerea.
      Asa ca domnule Alex One, "tipic romanesc" (as zice eu numai pentru unii romani inclusiv matale), pana una alta, este rezolvarea problemelor oraselor cu buldozerul.
  • +9 (9 voturi)    
    buzestiul (Marţi, 23 noiembrie 2010, 22:41)

    oldman [anonim]

    din pacate, de vreo 20 ani in acele case salasuiesc doar reprezentanti ai etniei rome care nici macar n-au fost in stare sa pastreze casele in starea in care le-au gasit. ma gandesc la libraria aia mare de pe colt cu grivitei, la cinematografele din zona, la cinematograful in aer liber, parca feroviar se chema., le-am batut in studentie si nu puteam sa inteleg starea de degradare in care au ajuns in 20 ani. pratic au ajuns pericol public. si de bunaseama, la cati bani trebe bagati pentru refacere, nu cred ca in inca 20 ani s-ar fi facut ceva. daca un om celebru, chiar si poet national, sta in fiecare an in cate o casa diferita nu cred ca suntem datori a le pastra ca monument istoric. avem alte metode de a arata respectul nostru si pretuierea pentru astfel de oameni.
  • +4 (6 voturi)    
    Foarte Bine (Marţi, 23 noiembrie 2010, 22:55)

    Axel [anonim]

    Un lucru f bun pentru Bucuresti dar sper sa vad si finalizat proiectul
  • +3 (3 voturi)    
    Demolatul e usor (Marţi, 23 noiembrie 2010, 22:58)

    anonim [anonim]

    Cu restul e mai greu. Parca se misca ceva in oras ca infrastructura ceea ce nu poate decat sa ma bucure.
  • 0 (0 voturi)    
    schimbarea (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 2:20)

    Adi [anonim]

    In orice tara civilizata vecinatatea trebuie consultata in legatura cu modificarile urbanistice. Vecinatatea legitima, evident. Adica nu cea care sta acolo pentru ca era o casa parasita si proprietarii expropriati in vederea demolarii. Asta e situatia buzestiului, ca si a caii calarasi, dar si alte multe locuri din bucuresti sau din tara pe care nu am timp sa le evoc. Proprietarii au fost expropriati, au semnat pentru asta (unii fortat, altii pentru ca urma sa se faca blocuri noi si le suradea ideea) si nu au avut tupeu sa le revendice. Semnasera si asta e. Dar minoritatea majoritara nu a avut problema asta. Si ii inteleg. Decat cort mai bine casa, cum o fi. Problema este ca daca nu face nimc timp de 30 de ani, actualii chiriasi pot revendica cladirile. Asa e legea.
    Deci, grabiti-va ca nu mai e timp!
    • +1 (1 vot)    
      explicatii (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 11:07)

      popas [anonim] i-a raspuns lui Adi

      Daca te referi la uzucapiune, stii ceva dar nu suficient... Legea spune ca dupa 30 ani poti intra in proprietatea bunului imobil pe care il exploatezi cu buna credinta, dar daca uzufructul si utilizarea bunului este de rea credinta, nu se instituie uzucapiune.
      Intrucat acele case au fost populate prin forta, nu se pune problema de uzucapiune.
      Mai mult, dreptul de proprietate este imprescriptibil, asa ca actualii proprietari vor fi mereu proprietari, pana la instrainarea bunurilor prin vointa proprie.
  • +2 (4 voturi)    
    maryus999@yahoo.com (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 3:35)

    maryus999 [utilizator]

    normal ar fi sa urmeze si calea calarasi ...
    daca se apuca si de calea calaras sa mor de nu il votez pe Oprescu la urmatoarele alegeri de la primarie ...
    • +1 (3 voturi)    
      Daaaaaaaa (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 4:07)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui maryus999

      Mai este si o bucata din Mosilor... Tare bine s-ar asorta cu niste excavatoare...
      • +2 (4 voturi)    
        oooddaa (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 9:05)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Acolo pe Calea Mosilor chiar trebuie facut ceva ca sunt cladirile alea intr-o stare jalnica..Ori date in folosinta catre firme dar cu conditia de a le restaura.
    • +1 (1 vot)    
      Dudesti (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 8:46)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

      Dupa parerea mea e mai mare catastrofa pe Dudesti decat pe portiunea de Calarasi pe care nu a demolat-o spre largire Ceausescu. Oricum, la cate semafoare stai la Piata Muncii (fosta barierea Vergului) ca sa iesi din Calarasi... nu merita largita prea tare intre Unirii si Traian.
  • +2 (4 voturi)    
    "Misterele Micului Parisului" editia 2010 (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 5:37)

    T+C [anonim]

    Cind vad ca cite strazi din Bucuresti au decazut in numai 21 de ani as jura ca sint in "Misterele Micului Paris" editia 2010 (aluzie la Misterele Parisului de Eugene Sue).

    Citeva din "preferatele" mele:

    Locul intii pentru mizeria de nedescris
    Strada Viitorului ar fi o alta strada unde ar trebui daramate toate casele fara nici o mila.
    Este o mizerie ceva de neinchipuit pe aceasta strada.
    Locuitorii ai acestei imunde strazi ar trebui expulzati din Bucuresti.

    2. Alta portiune unde ar trebui demolata este pe linia tramv. 16:
    - casele de pe strada Lizeanu (pe ambele parti)

    3. Pe str. Maica Domnului (cum se merge spre Bd. Lacul Tei) pe partea stinga.
    Pe aceasta parte sint niste foste case, acum doar focare de infractiuni si care colcaie de minoritari unii mai dubiosi ca alti.

    Remarca:
    Cred ca dl. Sorin Oprescu & Primaria ar trebui sa se plimbe cu tramvaiul 16 sa vada un pic Bucurestiul cu adevarat.
  • +4 (6 voturi)    
    Ne sufocam (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 8:53)

    Lucian M [anonim]

    Ne sufocam de atatea masini. De exemplu in capitala Suediei multi au renuntat la masini si nu le pare rau, taxa de parcare e extrem de mare. Am o familie in vecini, 4 persoane 4 masini. Chiar daca isi permit, e normal? Bucurestiul nu poate ingiti atatea masini!
  • 0 (0 voturi)    
    eminescu in 1882 (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 9:44)

    dani [anonim]

    nu avea oarece probleme incepand din 1881?
    • 0 (0 voturi)    
      in 1882 (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 11:45)

      BAU BAU [anonim] i-a raspuns lui dani

      Ce probleme avea Eminescu incepand cu 1881?
  • +4 (4 voturi)    
    Degeaba!! (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 9:47)

    un bucurestean!! [anonim]

    Putem darama toate casele de pe strazile inguste si sa largim strazile la 5 benzi pe sens ca tot aglomeratie va fi. Atata timp cat nu vor exista parcari de resedinta in asa fel incat sa nu mai avem masini parcate la bordura sau pe trotuare adica sa avem strazile libere nu se va intampla nimic.
    Apoi sa dezvoltam transportul public electric nu caricatura asta de acum. Linii care sa nu se dubleze unele pe altele, cu orare fixe de succesiune, adica transport civilizat.
    La altii nu dau nume nu poti merge cu masina pe oriunde vrei (de ex in centrul orasului) la noi daca am putea ne-am plimba si prin parc cu masina!
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 10:58)

      eu [anonim] i-a raspuns lui un bucurestean!!

      iti dau dreptate in tot ce ai zis mai putin cele spuse referitor la transportul public. eu consider ca este destul de civilizat (pe alocuri peste unele orase europene). Daca s-ar mai renunta la masini in favoarea ratb-ului ai vedea ca s-ar merge excelent.

      Dezvoltarea infrastructurii in bucuresti nu este o solutie parerea mea. Orasul se va dezvolta si la randul lui traficul. Va ajunge sa se blocheze intr-un final orice bulevard sau pasaj indiferent de cate benzi ar avea. Solutia este popularizarea mijloacelor de transport in comun, a bicicletei si de ce nu a mersului pe jos (cunosc oameni carora traversatul Herastraului li se pare enoooorm) prin constructia de pietonale unde bucurestiul duce mare lipsa.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu fac asta (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 14:06)

        Mjay [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Din motive psiho-economico-eficienta de timp am ales sa merg cu metroul la munca. Las masina acasa. O iau doar cand am de carat ceva, Si suntem doua persoane care mergem cu metroul in loc sa luam o masina. Mai putini mabi, mult mai putini nervi, ajuns cel putin la fel de repede la birou, plimbarea zilnica pe jos 20 min face bine la sanatate. Problema e ca majoritatea nu vor din comoditate sa opteze de bunavoie pentru un astfel de program. Am cazuri de genukl acesta chiar la mine in birou. Singura posibilitate sa se schimbe aceste lucruri este sa fie introdusa o taxa pt. accesul cu masina in centrul orasului.
  • -2 (2 voturi)    
    la puscarie, doctore! (macar 2-3 saptamani) (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 13:40)

    ioan [anonim]

    In unele cazuri despagubirile proprietarilor sunt derizorii. doctorul darama casele cu japca. A lasat zeci de oameni pe strazi, in pragul iernii. In afara de viitorul bulevard, care nu va fi gata nici in 5 ani, sa vedem ce escrocherii imobiliare sunt in spatele acestui proiect de interes public. il asteptam, in maxim 2 ani, in prag de alegeri, in fata la dna
  • 0 (0 voturi)    
    Subscriu! (Joi, 25 noiembrie 2010, 3:02)

    Ctitor [anonim]

    [quote]Cind vad ca cite strazi din Bucuresti au decazut in numai 21 de ani as jura ca sint in "Misterele Micului Paris" editia 2010 (aluzie la Misterele Parisului de Eugene Sue).

    Citeva din "preferatele" mele:

    Locul intii pentru mizeria de nedescris
    Strada Viitorului ar fi o alta strada unde ar trebui daramate toate casele fara nici o mila.
    Este o mizerie ceva de neinchipuit pe aceasta strada.
    Locuitorii ai acestei imunde strazi ar trebui expulzati din Bucuresti.

    2. Alta portiune unde ar trebui demolata este pe linia tramv. 16:
    - casele de pe strada Lizeanu (pe ambele parti)

    3. Pe str. Maica Domnului (cum se merge spre Bd. Lacul Tei) pe partea stinga.
    Pe aceasta parte sint niste foste case, acum doar focare de infractiuni si care colcaie de minoritari unii mai dubiosi ca alti.

    Remarca:
    Cred ca dl. Sorin Oprescu & Primaria ar trebui sa se plimbe cu tramvaiul 16 sa vada un pic Bucurestiul cu adevarat.[/quote]
    Subscriu! Analiza perfecta a zonelor, iar tramvaiul 16 ar trebui desfiintat, ala bantuie, nu circula(printre ruine)...poate ar trebui regandita intreaga zona, cu sacrificiile inerente-adica demolare totala Viitorului-Lizeanu-strazi adiacente, si construirea zonei de la zero, ansambluri de locuinte, magazine, parc.
  • 0 (0 voturi)    
    este necesar (Vineri, 26 noiembrie 2010, 16:16)

    oana [anonim]

    sunt prea mici strazile pentru fluxul de masini si Oprescu se ingrijeste sa ne fie mai bine,nu-mi fac griji


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri