MULTIMEDIA Calea Victoriei si Calea Grivitei ar putea deveni pietonale. Hala Matache nu se mai demoleaza

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 2 februarie 2011, 16:25 Economie | Imobiliar

Calea Victoriei
Foto: Norc.ro
Calea Victoriei (portiunea cuprinsa intre Guvern si Universitate) si Calea Grivitei (intre Gara de Nord si Piata Amzei), ar putea deveni trasee pietonale dupa largirea strazii Buzesti si crearea bulevardului Uranus, a declarat miercuri Constantin Enache, elaboratorul proiectului.

“Nu ar trebui sa ne impiedicam de cele cateva case care se vor demola. Nu spun ca nu imi pare rau ca ele se demoleaza. Insa este un sacrificiu pentru a salva centrul orasului. Daca vom devia traficul pe noua artera, vom putea face pietonale o parte din Calea Victoriei si Calea Grivitei! Astfel va avea toata lumea de castigat! Sa ne amintim cum era Calea Victoriei in perioada interbelica. Erau doar cateva masini si in rest era plin de oameni. Acum avem doar un metru de trotuar, restul fiind plin de masini. Mergem in alte orase europene si ne place, pentru ca au strazi pietonale. Noi nu avem. Sigur, dupa largirea Buzestiului trebuie sa ne mai ocupam de dezvoltarea transportului in comun, dezvoltarea metroului, introducerea tramvaiului in centru ca sa putem transforma cele doua artere in pietonale. Acesta este doar primul pas. Pe langa transformarea celor doua strazi in pietonale, Uranus are si imense beneficii pentru trafic. Sa ne amintim ca la summit-ul NATO tot centrul a fost blocat. Nu era nici o alternativa de circulatie intre aeroport si parlament”, a explicat proiectantul.

Vezi aici o panorama a Caii Victoriei



Pe marginea noului bulevard se vor construi blocuri de sase etaje

ONG-istii sustin insa ca proiectul se poate face si fara demolarea atator cladiri importante pentru oras. Observatorul Urban al Uniunii Arhitectilor din Romania a venit astazi la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei cu un traseu alternativ care permite salvarea a trei monumente. Hala Matache, Berzei nr. 81 si Berzei nr. 89. “Modificarile propuse de noi nu sunt foarte mari. Traseul este doar putin modificat astfel incat sa se pastreze cele trei monumente”, a declarat Florin Balteanu, reprezentantul Observatorului Urban al UAR. Comisia nu a discutat insa acest proiect. Sorin Gabrea, presedintele Comisiei Tehnice de Urbanism, a declarat ca Hala Matache va fi oricum salvata, ea fiind mutata mai in spate. “Una dintre strazile din spate, Haralambie Botescu, va fi inchisa, iar hala va fi mutata mai in spate si conectata la noua piata care se va realiza in spate. Asa a decis Primaria Capitalei in acord cu Ministerul Culturii. Oricum hala trebuia renovata, fiindca ati vazut cum arata. In ea se poate amenaja o berarie sau ceva de genul. Deocamdata nu stim cat va costa aceasta operatiune”, a declarat Gabrea.

Cea mai importanta problema a proiectului bulevardului Uranus ramane insa intocmirea regulamentului pentru cladirile care se vor construi de-a stanga si de-a dreapta noului bulevard. In acest moment terenurile din zona sunt inguste, lungi sau foarte mici, au forme neregulate si nu sunt irigate de strazi. Deocamdata legislatia nu permite reparcelarea terenurilor proprietate privata decat daca toti proprietarii sunt de acord. Astfel, exista sanse mici ca, in aceste conditii, zona sa se dezvolte coerent. Acest aspect a fost discutat astazi la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei, hotarandu-se ca pe marginea bulevardului sa se construiasca cladiri cu o inaltime maxima de 21 de metri, respective 6 etaje. Asta nu rezolva insa problema reparcelarii terenurilor. “Putem face un regulament strict prin care sa interzicem o multime de lucruri, insa nu putem reparcela, deoarece legislatia nu permite astfel de operatiuni urbane cu implicarea concomitenta a institutiei publice si a investitorilor privati.  Avem nevoie de o noua lege. Altfel nu prea avem cum rezolva situatia din astfel de zone”, a explicat Sorin Gabrea. Astfel, chiar si cu acest regulament, fara reparcelarea terenurilor va fi haos.


Citeste mai multe despre   























13574 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    O alternativa la diametrala Buzesti-Berzei-Uranus (Miercuri, 2 februarie 2011, 16:45)

    Platforma pentru Bucuresti [anonim]

    http://www.activewatch.ro/stiri/Buna-guvernare/Cazul-Buzesti-Berzei-Uranus-O-viziune-alternativa-292.html
    • 0 (0 voturi)    
      parca a fost bombardata.... (Luni, 14 februarie 2011, 15:41)

      zona asediata [anonim] i-a raspuns lui Platforma pentru Bucuresti

      zona buzesti / berzei a fost lasata in paragina in mod deliberat, dupa parerea mea. Acum arata ca dupa bombardament, casa noastra tremura usor la fiecare alta casa care cade in apropiere. De ce nu a avut d-na udrea un proiect similar celui cu hotelurile neintretinute - si pentru casele din Bucuresti? poate astfel zona era salvata. Nu spun ca toate casele meritau salvate - cand au inceput demolarile s-a vazut si mai binece era in spatele caselor mai aratoase (unele) de la strada. Dupa nivelarea locului intr-adevar, zona pare mai deschisa, dar niste blocuri de 6 etaje vor sterge aceasta noua perspectiva. De ce nu cumpara primaria parcelele mici, pe care nu pot construi, si sa faca parc pe ele?
  • +15 (27 voturi)    
    doamne ajuta (Miercuri, 2 februarie 2011, 16:58)

    Mazeta [utilizator]

    afara masinile din centrul bucurestiului!
    • -2 (18 voturi)    
      fii serios (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:11)

      leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Supune la vot si o sa ai o surpriza, democartia totusi conduce.
    • -2 (12 voturi)    
      Centru (Miercuri, 2 februarie 2011, 19:41)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Sigur ca da!Afara.Sa aiba unde sa se impuieze maidanezii cu 2 si 4 picioare.
    • -1 (5 voturi)    
      o precizare (Joi, 3 februarie 2011, 10:28)

      vasille.vasile [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Bucurestiul NU este impartit in pietoni si soferi. Sunt inmatriculate aici peste 1 milion de masini, orasul are circa 2,5 mln de locuitori, iar familia medie e de 3,5 persoane. Rezulta ca in medie e mai mult de o masina pe familie. Nu conteaza ca o parte sunt masini de serviciu, si pe alea le conduc tot bucuresteni. Cei care zic "afara cu masinile", chiar daca nu au personal masina, sa se gandeasca daca pot trai fara masini! De exemplu, fara aprovizionare!
    • -1 (3 voturi)    
      de acord... (Joi, 3 februarie 2011, 12:31)

      mamalustefancelmare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...dar sa se faca ceva si cu transportul comun. De ce Bucurestenii care au acces usor la metrou nu isi lasa masinile acasa ? Pe cei din provincie sau zone greu accesibile ii inteleg...dar pe restul NU. Fratilor...le faceti vanzare benzinarilor, cheltuiti 400-500 ron pe luna (basca daca mai si fumati, mai bagati inca 350-400 ron) ? De ce ? Munciti doar ca sa fumati si sa mergeti cu masina la munca ? Si va plangeti ca nu aveti bani. Uite o economie de 800 ron pe luna....
      • 0 (2 voturi)    
        bravo (Joi, 3 februarie 2011, 15:23)

        eu [anonim] i-a raspuns lui mamalustefancelmare

        si cand te gandesti ca cineva ti-a dat minus... ai spus un lucru foarte tare... 800 ron economie din fumat si benzina... un m-am gandit pana acum dar cam ai dreptate..
  • +8 (14 voturi)    
    de unde titlul? (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:11)

    citizen [anonim]

    ati citit bine articolul? din el nu reiese de loc ca Hala nu se mai demoleaza. Nu reiese de loc ca autoritatile au plecat cit de cit urechea la variantele alternative.

    In fond, daca ii interesa o solutie buna faceau concurs, nu bagau buldozerele inainte sa aiba documentatia oblicatorie (planul stradal de exemplu - adica planul a ce va fi construit in jurul noului bulevard).

    sper ca titluri precum cel de mai sus sa nu faca ONG-urile sa se culce pe o ureche. Dimpotriva, e momentul sa ne mobilizam cu totii, contra edililor care fac planuri pentru imbogatirea lor de azi, nu pentru orasenii de miine.

    altfel ar si ca peste citiva ani, noul bulevard va fi o mare arida de beton, cu un aer irespirabil, SI TOT CU BLOCAJE DE TRAFIC, intrucit more roads mean more traffic. Edilii europeni au invatzat asta de mult si descurajeaza traficul masinilor in centrele unor orase precum viena sau parisul. La Londra pe oxford street circula doar autobuze si taxiuri.

    noua ne trebuie sosea pe sase benzi care sa sufoce centrul, si asa vai de capul lui.

    scrieti-i primarului, nu stati cu miinile in buzunare.
    • +1 (7 voturi)    
      Chiar, ai citit bine articolul? (Miercuri, 2 februarie 2011, 18:34)

      sile [anonim] i-a raspuns lui citizen

      Autoritatile nu au luat in discutie planul aternativ, dar au spus ca au in plan sa mute hala, ca sa nu mai fie demolata.
      Eu as zice ca din asta reiese ca hala nu va fi demolata.
    • -1 (7 voturi)    
      Invat-o pa aia cu cititul (Miercuri, 2 februarie 2011, 20:09)

      dan [anonim] i-a raspuns lui citizen

      Tolomacule! Citeste mai bine articolul si dupa aceea comenteaza.

      "Sorin Gabrea, presedintele Comisiei Tehnice de Urbanism, a declarat ca Hala Matache va fi oricum salvata, ea fiind mutata mai in spate. "
    • +5 (7 voturi)    
      In sfarsit, un comentariu decent..... (Miercuri, 2 februarie 2011, 20:47)

      danimag [utilizator] i-a raspuns lui citizen

      Nu avem nevoie de largiri de strazi. Traficul cu masina personala trebuie descurajat. Avem nevoie de eficientizarea transportului in comun, nu al celui cu masina personala iar accentul trebuie pus pe folosirea mijloacelor de transport in comun. Dar nu or sa inteleaga asta niciodata cei ce iau deciziile in orasul asta pentru ca, pur si simplu, judeca de la volanul jeepurilor lor. Trebuie sa mai asteptam pana or sa dispara..... fizic.
  • +3 (9 voturi)    
    propunere de nume (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:13)

    citizen [anonim]

    am uitat: propun ca noul bulevard sa fie denumit Calea Astmului

    sase benzi intre pereti de beton, trotuare inguste fara loc de copaci... succes!
  • +6 (12 voturi)    
    Noul Magheru sau despre haos (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:14)

    Chiar Eu [utilizator]

    A inceput sa se vada haosul care domneste in spatele proiectului pentru realizarea unui "nou Magheru", cum spuneau cei de la primarie acum ceva timp. Ce stiu ei despre acest "nou Magheru" pana in momentul de fata este ca se va largi strada. Caci asta reprezinta Magherul si orice bulevard din lume: x metri de asfalt. In rest, ce se va construi in locul la ce s-a deramat e clar ca va fi de toata jena, recunosc si "expertii" astia de la primarie.
    Chestia cu salvarea centrului e cea mai buna. Adica tu darami monumente dar salvezi centrul: cum adica? Dar nu stii ce pui in loc.
    Numai transportul e problema centrului? Nu cladirile lasate in paragina? Pai daca domnii de la primarie considera ca un oras e format din asfaltul de pe strazi, asa e atunci. Se strica centrul=asfaltul.
    Primaria se comporta ca toti rechinii imobiliari: darama cladiri din zone protejate fara autorizatie in timpul noaptii, ne amagesc ca daca nu ii lasam sa distruga ceva din oras nu pot sa salveze centrul, mint, etc...
    Sper sa vad si eu niste primari in Bucuresti care chiar fac ceva pentru oameni, nu numai distrugeri si amagiri.
    • +1 (3 voturi)    
      Stimate domn (Miercuri, 2 februarie 2011, 20:20)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Scoaterea traficului de masini de pe Magheru nu constituie decat crearea locului gol pe care se vor prabusi la prima zguduiala mare blocurile situate pe acest bulevard. Este un fel de partie. Nu uitati ca in cazul cutremurelor variabilele sunt "cand" si "cat de tare" si nu "daca".
      • 0 (0 voturi)    
        Nu ati inteles (Joi, 3 februarie 2011, 13:19)

        Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

        Bulevardul pe care domnii astia spun ca il contruiesc (Buzesti-Berzei etc) era prezentat de cei de la primarie ca un "nou Magheru". Despre acest "nou Magheru" vorbeam:

        Vezi si linkurile:
        http://www.ziare.com/social/capitala/a-inceput-reconstructia-bulevardului-magheru-hotelul-marna-demolat-1068936

        http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Incepe_constructia_la_al_doilea_Bulevard_Magheru_0_220778356.html
        • 0 (0 voturi)    
          Sorry (Joi, 3 februarie 2011, 13:25)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

          Chiar nu intelesesem, insa din pacate asta nu rezolva problema cu blocurile...
  • +9 (9 voturi)    
    banc (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:23)

    stefan [anonim]

    Unul din bancurile de la Europa Libera:
    Inainte te duceai la piata. Vedeai scris "La Matache". Intrai si inauntru gaseai carne. Acum te duci in acelasi loc. Vezi scris "Carne". Intri si inauntru nu e decit Matache.
  • +2 (8 voturi)    
    din lac in "fantana" - incompetenti (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:23)

    gica contra [anonim]

    trebuie sa fii tare idiot sa gandesti asa. demolezi in nestire sa faci inca un bulevard (Uranus), dar inchizi altul (faci pietonal), astfel nu realizezi nimic deoarece sufoci Bd. Lascar Catargiu si Bd, Uranus.
  • 0 (10 voturi)    
    Magheru ar trebui sa fie pietonal (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:28)

    angel [anonim]

    de altfel, si Balcescu
    • +2 (12 voturi)    
      Nu numai Magheru si Balcescu (Miercuri, 2 februarie 2011, 18:21)

      x [anonim] i-a raspuns lui angel

      Mai adaugati si pe cei de la 1821, 1859, 1877, 1914-1918, 1941-1945, 1989, ... ... ...
  • 0 (8 voturi)    
    Bucuresti, oras frumos (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:37)

    Andrei [anonim]

    Cred ca Bucurestiul poate deveni un oras respirabil. Oprescu a mai inceput cate ceva, dar timid, abia acum, spre final de mandat, ca se apropie urmatoarele alegeri. Am mers cu mult prieteni straini in Centrul Istoric si toti au zis ca e cool, e frumos, dar de ce sunt atatea ruine si oameni murdari? :-) Oricum, sunt curios ce o sa se aleaga de Bucuresti, cu toata dezbaterea privind Legea Capitalei initiata de Elena Udrea. In principiu, e un lucru bun, dar sa vedem cum va iesi pana la urma...
    • +6 (10 voturi)    
      Centrul Istoric...focar de infractiuni (Miercuri, 2 februarie 2011, 17:53)

      angel [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Ce dracu e cool acolo? Strazi distruse de 3 ani de zile? Munti de gunoie la colturi? Tigani si aurolaci? Batai in miezul noptii? Furturi in timpul zilei?
      E o circiuma intinsa, au gasit solutia sa acopere mizeriile cu terase
      • 0 (2 voturi)    
        Opriți Oprescul ! (Joi, 3 februarie 2011, 10:05)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui angel

        Daca nu suntem vigilenti acest
        asa zis primar
        va distruge si alte valori
        arhitectonice - ca de pilda bijuteria
        de oțel si sticla ridicata
        in curtea acelei vechituri numite
        Catedrala Sf Iosif....E o mandra ctitorie
        a mandrilor primari anteriori
        pe care vor s-o demoleze comunistii lui Ilici
        care a chemat minerii
        și catolicii obscurantisti
        care se stie ca l-au ars pe Giordano Brunno.
        Abia astept alegerile locale
        sa ma duc s-O votez.
  • +7 (7 voturi)    
    Mda (Miercuri, 2 februarie 2011, 18:41)

    Axel [anonim]

    In zona 13 septembrie-razoare e haos in fiecare zi,va rugam faceti ceva
    • 0 (0 voturi)    
      o sa faca, da' mai incolo (Vineri, 4 februarie 2011, 11:27)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Axel

      metrou. altceva n-are cum sa salveze gatuirea unui cartier intreg intr-o intersectie.
  • -1 (1 vot)    
    uranus (Joi, 3 februarie 2011, 10:21)

    gogu [anonim]

    daca nu se demolau cladirile inainte de 89 mai avea bucurestiul aspectl de azi ??? vedeati niste maghernite mohorate si neingrijite asa cum plangeti azi ca cele care mai sunt nu sunt intretinute ! asa au fost voci contra pasajului basarab unde o mare de multime formata dintr-un popa si 3 babe faceau greva ca se opun constririi pasajului ?? nimic nu va intereseaza sa judecati logic , sa vedeti putin in perspectiva si peste 30-40 ani - evolutia in sus a numarului de masini - etc- de ce sunteti intotdeauna gica contra -? de ce nu veniti cu idei vis-a-vis de ce se face / e ce vorbiti pe la colturi ca nu se poate circula in bucuresti si nu se ocupa nimeni ?? cand se incearca ceva voi ce faceti ???
  • +3 (3 voturi)    
    Transportul public este salvarea (Joi, 3 februarie 2011, 10:28)

    un bucurestean!! [anonim]

    Pana cand multi nu vor vrea sa priceapa ca nu mersul cu masina este prioritar intr-un oras vom avea mult de suferit.
    Solutia simpla este extinderea transportului public. Dezvoltarea metroului este absolut necesara. Conexiunea Drumul Taberei - Pantelimon sau Rahova - Colentina, suntem de toata jena nu avem metrou catre aeroport.
    Putem sa avem bulevarde de 12 benzi ca tot haos va fi in oras. Putem face inele, ineluse, siraguri, etc. dar tot poluare si haos. Metrou, tramvai, troleibuz si marginal sau catre periferie autobuze asta ne va ajuta.
    Parcari subterane, supraterane multinivel fara ele nu scapam de gipanele de pe strazi.
  • 0 (2 voturi)    
    Citat (Joi, 3 februarie 2011, 11:16)

    Gigi Maybachistu' Urbanistic [anonim]

    "vom putea face pietonale o parte din Calea Victoriei si Calea Grivitei!"

    "O parte din Calea Griviţei" înseamnă cel mai probabil segmentul de la Buzeşti până la intersecţia cu str. Th. Aman, care e oricum de necirculat la orele de vârf (fiindcă e singura metodă cât de cât normală de a ajunge de la Gara de Nord - Hotel Nord la Calea Victoriei) şi care e foarte greu sau imposibil de lărgit fără demolări masive (e o biserică acolo, mai sunt şi alte clădiri importante, pe lângă magherniţe).

    De fapt bunul vostru prieten Ceaşcă a fost unul dintre mulţii dobitoci care au făcut centrul de necirculat, fiindcă a lăsat Buzeştii, Gara de Nord, Polizu şi o parte din Sf. Voievozi, foste cartiere de mici prăvăliaşi care au fugit în Israel, să se umple de toţi ţiganii şi hoţii de pe lume, nu a făcut nici cea mai vagă tentativă de amenajare şi le-a lăsat ca în anii '20, nepotrivite cu traficul unui oraş modern.

    Pe Marele Demolator nu îl interesau aceste cartiere. El ştia că trebuie să aibă un centru făcut exclusiv pentru a fi văzut (cum spune americanul - "showing off"), câteva platforme industriale mari şi multe cartiere de blocuri. Sub domnia lui, oamenii nu trebuiau să se plimbe, să bea bere la terase şi să se ducă la cumpărături, planul lui avea în vedere un regim în care omul se urcă la 7 dimineaţa în metrou şi coboară la Republica sau Industriilor, de unde vine la 16 tot cu metroul la apartamentul lui confort II, şi tot aşa, cu regularitate de ceas, 6 zile în fiecare săptămână.

    Indiferent că numărul de maşini, autobuze, troleibuze şi tramvaie din 1990 până acum creştea sau scădea, am fi ajuns la acelaşi impas, la faptul că şi autoturismul şi transportul public trebuie să circule pe o stradă concepută de un dobitoc care credea că lumea nu trebuie să se afle pe stradă. Chiar dacă 1000 de oameni nu circulă în centru cu maşina, tot vor trebui 20-50 de autobuze pentru ei, care tot de bulevard au nevoie.

    Urmaşii lui timp de 20 de ani nu s-au dovedit cu nimic mai deştepţi.
  • -1 (1 vot)    
    Pana-n Splai (Joi, 3 februarie 2011, 14:19)

    Stepanida [utilizator]

    Ar fi bine pentru oras ca Oprescu sa aiba in vedere ca toata Calea Victoriei sa devina pietonala:de la Guvern ,pana in Splaiul Independentei!E o artera care trebuie sa aiba un statut special.Cat despre conducatorii auto,mai mult ca sigur ca nu le va fi pe plac o asemenea masura,dar vor intelege,in timp,care sunt beneficiile ei.
  • +2 (2 voturi)    
    Fiul Sorin sa ia lectii de la tatal-general (Vineri, 4 februarie 2011, 10:25)

    hotnewsfil [utilizator]

    Inainte de'89, a fost folosit un dispozitiv realizat in tara, cu care au fost mutate (translatate) o serie de biserici, unele pe distante de cca. 300 de m., precum si un bloc de locuinte (nefiind necesara evacuarea acestuia de catre locatari, in timpul operatiei), aflat pe traseul bulevardului Stefan cel Mare, ce urma sa fie largit si continuat cu Mihai Bravu'. Acest bloc de locuinte, construit inainte de razboi, cu o arhitectura specifica acelei epoci, exista si in prezent, in perfecta stare, peste-drum de Clubul Sportiv Dinamo.
    Daca edilii de acum ar avea macar o parte din respectul pe care l-au dovedit cei ce au decis mutarea acelui bloc, ar comanda acum mutarea macar a catorva din cele 13 cladiri-monument.
    Asa se putea muta si hotelul Marna, demolat miseleste. Folosind fotografiile existente (poate si planurile) acestui edificiu 'ucis-din- vointa- actualilor -edili', ar trebui sa fie reconstruit, riveran cu viitorul bulevard.
    Unii dintre ucigasii 'cu gulere albe' isi justifica macabra decizie de demolare a hotelului Marna, cu binefacerile de care ne vom bucura cand vom traversa rapid o parte a capitalei, 'ca nu va mai fi blocat centrul atunci cand vom mai avea invitati la varf'. O asemenea justificare smechereasca este echivalenta cu aceea care ar fi folosita de un criminal, adresata copiilor unui parinte instarit, caruia tocmai i-a luat zilele : 'Fiti bucurosi ca l-am lichidat pe batranu', asa va puteti bucura voi mai repede de averea sa, sa nu mai asteptati 'la mana zgercitului'.
    Sorin Oprescu are mai putin respect (nu indraznesc sa spun atasament afectiv) fata de Bucuresti decat tatal sau, fostul general de securitate?
    Ar fi bine ca Hala Matache Macelaru sa isi pastreze functia care i-a dat numele, cea de macelarie, adica sa fie mutat si subsolul frigorific al acesteia.
  • 0 (0 voturi)    
    Hala Matache SE demoleaza! (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:24)

    horia_m [utilizator]

    e eronat ca hala nu se demoleaza!
    Vezi actualitatea despre hala, la "Matache - Ultima Ora" (www.piatamatache.info)

    Modul in care primaria actioneaza acolo creaza un precedent grav!

    Hala ar putea sa fie la pamant pana luni, trebuie facut ceva.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri