Soseaua Buzesti - Berzei - Uranus va trece pe sub curtea Palatului Parlamentului. Proiectul a primit primul aviz important

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 11 mai 2011, 11:01 Economie | Imobiliar

Comisia tehnica de Urbanism de pe linga Primaria Municipiului Bucuresti a avizat miercuri al doilea tronson din diametrala Buzesti - Berzei - Uranus (Diametrala nord - sud). Acesta va porni de pe Splaiul Unirii (din dreptul Podului Hasdeu) va trece pe sub curtea Palatului Parlamentului (printre Catedrala Mantuirii Neamului si Parlament) si va iesi pe Bulevardul Uranus.

Tunelul subteran va avea 800 metri lungime, cite doua benzi pe sens, iar restul drumului va avea cite trei benzi pe sens. Constantin Enache, proiectantul drumului, spune ca pentru construirea acestui tronson nu se va demola nimic.

Proiectul acestui tronson mai are nevoie si de aprobarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB), dar deocamdata nu este stabilita o data certa pentru sedinta in care va fi luat in discutie.

Traseul complet al Diametralei Nord-Sud:

  • Incepe din Piata Victoriei, trece pe strazile Buzesti, Berzei, Mircea Vulcanescu, Calea Plevnei, Vasile Parvan pana la Podul Hasdeu. De aici va intra in subteran si iese in apropiere de Piata Cosbuc, bulevardul Tudor Vladimirescu, Rahova si ajunge la Piata Progresul.

Primul tronson al Diametralei este deocamdata blocat in instanta. Tribunalul Bucuresti a anulat la 12 aprilie planul urbanistic zonal care sta la baza construirii diametralei Buzesti-Berzei-Uranus, dupa ce PUZ-ul a fost atacat in instanta de Asociatia Salvati Bucurestiul.





















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

10009 vizualizari

  • +18 (32 voturi)    
    blocat in instanta (Miercuri, 11 mai 2011, 11:34)

    nae [anonim]

    Salvati Bucurestiul.... ??? Mi-e rau... Ambuteiaje zi de zi si cea mai mare tiganie din Sectorul 1, asta inseamna zona Buzesti. Sa ma lase cu cladirile lor monument istoric in paragina, locuite de tigani samsari, cu prostitutie la trotuar la 3minute de Pta Victoriei.

    Sa curete tot si sa faca drumuri bune, punct.
    • -6 (16 voturi)    
      curatenia nu se face cu buldozerul (Miercuri, 11 mai 2011, 11:56)

      dman [anonim] i-a raspuns lui nae

      Cladirile alea sunt locuite abuziv de tigani.
      Curatenia ar trebui facuta de jandarmerie/politie si nu cu buldozerul. La fel si eradicarea prositutiei.
      Daca cladirile sunt paragina trebuie sa le refacem nu sa le distrugem.
      Hai sa turnam asfalt peste tot Bucurestiul sa vezi ce bine o sa arate.
      • +1 (1 vot)    
        ai perfecta dreptate! (Joi, 12 mai 2011, 8:40)

        Klaus_CT [anonim] i-a raspuns lui dman

        @dman

        Ai un comentariu logic si la obiect, trebuie sa protejam cladirile vechi, nu sa le punem jos. In orice alta capitala din Europa acestea au fost protejate, renovate si sunt cu adevarat frumoase. Noi ne-am batut joc de ele, iar acum vrem sa le daramam...
        In Budapesta toate cladirile vechi sunt renovate si arata excelent.... noi le daramam si facem cladiri de birouri...
        • +1 (1 vot)    
          majoritatea decide (Joi, 12 mai 2011, 11:21)

          ghe [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

          Dman, ai dreptate, dar NAE si MUMU sunt majoritari. De asta traim intr/o tara ca RO. Pt ca EI sunt majoritari, nu noi. Buldozerul este cel care face legea. Lucrurile se rezolva prin forta, prin distrugere. Brutalitatea este caracteristica omului needucat, parvenit si rau. Buldozerele si excavatoarele au facut legea in arhitectura si in anii 60-70, o fac si acum. Cei care decid acum sunt cei care au decis si atunci sau "vlastarele" lor. Din pacate suntem prea putini si foarte dezorganizati.
      • +1 (3 voturi)    
        monumente? (Joi, 12 mai 2011, 10:14)

        mumu [anonim] i-a raspuns lui dman

        Arata-mi un singur monument istoric printre cazaturile din zona... Nu orice casa veche este monument istoric. Nu orice artifact vechi are si valoare artisitica/turistica/istorica. Sa fim seriosi...un grajd locuit de tigani doar prin faptul ca a fost construit in secolul trecut nu-i confera valoare suplimentara...el tot grajd locuit de tigani va fi... Cred ca astfel de inchistari intr-un trecut dubios (nicidecum glorios) ne blocheaza si asa minima tendinta de dezvoltare. Ne cramponam in niste non-valori ridicate la rand de monument istoric intr-un mod cat se poate de artificial....
        • 0 (2 voturi)    
          tendinta de dezvoltare? (Joi, 12 mai 2011, 10:48)

          Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui mumu

          Omul are dreptate in ceea ce spune. Plimba-te pe strazile oricarui oras european. Au cladiri extremd e bine intretinute, curate, frumoase, etc... fara a fi monumente istorice. Acele cladiri din Bucuresti arfi aratat SUPERB daca incompetentii ce ne conduc ar fi fost in stare sa fac aceva pentru ele. Solutia romaneasca: sa le daramam!
          • 0 (0 voturi)    
            nu neg (Joi, 12 mai 2011, 12:42)

            mumu [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

            nu neg ca ma incanta sa vad o casa frumoasa, restaurata. In Bucuresti sau oriune in lumea asta. Dar cred ca in cazul de fata raportul utilitatii publice versus valoarea artisitica/turistica a locatiei este clar in favoarea primului argument. Nu poti extinde un centru marcat ca istoric la nivelul intregului oras. Sa faci case frumoase noi...este o alta probleme (vezi cartierele Amsterdamului) dar sa pastrezi ceva doar de dragul argumentelor :"poate le va restaura cineva","poate vor fi relocati tiganii", "poate nu-l va cumpara un samsar sa darame imobilul si sa mai faca un bloc hidos de birouri" "poate" versus un proiect ce are o utilitate in descongestionarea traficului...mi se pare absurd. Ma gandesc daca in Viena au fost aceleasi probleme cand s-a construit soseaua ce traverseaza orasul, sau in Budapesta... locatii cu valori arhitecturale net superioare celor bucurestene..
        • +1 (1 vot)    
          identitati proprii vs no name-uri (Joi, 12 mai 2011, 12:11)

          artizan [utilizator] i-a raspuns lui mumu

          Hai sa incepem si cu centrul istoric sa-l dam jos cu buldozerul ca e plin de tzigani de la et 1 in sus in toate casele de acolo, care apropo stau sa cada in capul tuturor ca nu sunt consolidate si le pica toate cele!...
          Unde vezi azi turisti in Bucuresti?
          Pe strazi cu case de tipul celor din centrul istoric sau pe exemplul de zona de Buzesti gata construit de langa Pta Victoriei?
          Pe Buzestiul asta care a inceput ca exemplu concret a ceea ce o sa fie si in continuare, nici dracu nu se duce pe acolo ca e mega naspa ca turist pe acolo!....
          Ajunge ca la orice strada cu caracter "uman" (cu cladiri vechi cu brizbrizuri, alea-alea, etc., gen pline cu tigani ca in centrul istoric) ce au spatii comerciale la parter sa faci amenajare stradala preponderent pietonala, ca vin cafenelele si noile "butice" ca ciupercile dupa ploaie - si bineinteles si turistii - iar tziganii o sa dispara ca vor fi momitti afara de acolo pe bani, ca de e business!...
          Un oras isi pastreaza ATRACTIVITATEA numai cand arata ceva SPECIFIC locului, ce este doar cat de cat pus in valoare (ex: centrul istoric de azi unde e plin de singurii turisti care ii vezi prin Bucuresti) si nu cand apar bullshit-uri speculative ca exemplul de buzesti gata constrit !!!
    • +6 (16 voturi)    
      Corect (Miercuri, 11 mai 2011, 13:01)

      io [anonim] i-a raspuns lui nae

      Toti astia care sustin ca sunt monumente istorice, de ce nu au facut nimic sa le salveze? Si nu zic sa vina cu bani de acasa, ci macar sa atraga atentia si eventual sa propuna solutii.

      Sincer prefer fluidizarea treficului decat tigania din acele cladiri "istorice"
      • 0 (0 voturi)    
        monumentele istorice sunt reglementate de lege (Joi, 12 mai 2011, 16:17)

        dudu [anonim] i-a raspuns lui io

        Cei care doresc salvarea orasului lor si al cladirilor de valoare din el incearca sa salveze cladirile, dar li se opune situarea mai presus de lege a asa-numitor investitori, de fapt niste persoane fara scrupule care demoleaza cladiri de patrimoniu sau protejate (de lege!) pentru a castiga bani (e drept, multi: milioane probabil).
        Iar, dupa cum stiti, oamenii de bun simt nu prea au bani si putere in tara asta.
    • +5 (11 voturi)    
      scenariu (Miercuri, 11 mai 2011, 13:31)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui nae

      dar oare nu ti-era mai bine, omule, sa traiesti intr-o casuta frumos restaurata, sau un mic apartament, cu un petic de curte sarmant, pe o straduta linistita, la doi pasi de piata victoriei si sa mergi pe jos sau cu bicicleta
      la birou ? ce avem acum ti se pare satisfacator ? clasa mijlocie, activa , cu salarii mari locuieste pe campurile piperei sau chitilei in case depersonalizate urate si prost construite si traverseaza orasul exclusiv in masina si lumpen asistat social in centrul istoric, in proprietati fie blocate juridic in situatii absurde , fie supraevaluate datorita lipsei legislatiei care sa impuna conservarea si sa interzica demolarea pentru o exploatare supraoneroasa a terenului.
      in fine: un proiect care e aprobat mult timp dupa inceperea lucrarilor nu poate fi un proiect coerent, asa incat nu pot sa citesc decat cu stupoare astfel de stiri.
      • 0 (2 voturi)    
        soseaua berzei - buzesti (Joi, 12 mai 2011, 9:46)

        giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui gaga

        raspuns ptr gaga
        am convingerea ca traiesti cu 100 de ani in urma! Cate din cosmeliile care asteapta doar un simplu branci sa se prabuseasca pot fi refacute cu aerul vechiului oras? Unde poti realiza petecul de curte ''sarmant'', gradinita de rai sau alte bazaconii care trec prin capetele unora care sunt complet desprinsi de realitatea zilelor noastre sicare nu au cat de cat o privire in perspectiva?
        Va plangeti ca nu se face nimic in Bucuresti dar pe de alta parte, niste persoane care habar nu au de implicatiile economice si sociale ce apar ca urmare a blocarii tutoror imitiativelor se dau ''mari salvatori ai orasului'' fac tot posibilul ca mizeria actuala din zona sa se perpetueze.
        Cati din proprietarii care au intrat in stapanirea unor case nationalizate au facut ceva pentru a le face locuibile si cu fatade de prezentare?
        Lasati fanteziile de boemi si intrati in sobolanimea, promiscuitatea si mizeria din zona buzesti-piata matache-calea grivitei pana la hotel Ibis si dupa ce veti vedea ce si cum e situatia, reevaluati telurile organizatiei ''salvati bucurestiul''!!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Brava! (Miercuri, 11 mai 2011, 13:35)

      nenea lu' nae [anonim] i-a raspuns lui nae

      Asa ar trebui. Eu cred ca ar trebui ras complet TOT orasul si transformat in drumuri. Fara paragina, fara monumente, fara nimic. Gol, Curat, Frumos. Si pe acolo masini, incoace si-ncolo cu viteze uimitoare, degrevate de ambuteiaje. Sa scapam o data de prostia asta cu case si oameni si tampenii. Saracu' nea Niculae cu viziunile lui urbanistice de cizmar ,ce a mai reusit sa aeriseasca nitel o parte din capitala.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Joi, 12 mai 2011, 16:12)

      Cristian Mihu [anonim] i-a raspuns lui nae

      Orice arhitect sau urbanist care se respecta (si unul care nu primeste bani ca sa zica altceva) va spune ca diametrala asta care distruge portiuni din Bucurestiul vechi din secolul 19 nu va rezolva problema traficului.
      Orice arhitect sau urbanist care se respecta va spune ca zona respectiva si orice zona care la un moment dat arata urat dar care are calitati si potential poate fi reconvertita si dezvoltata inteligent. Toate centrele vechi ale oraselor din Occident pe care cei care mai ies din tara nu ne saturam sa le admiram erau acum 40-50 de ani in parasire si pline cu pesti si prostituate.
      Casele din Buzesti si din tot orasul locuite de oamenii strazii care le degradeaza sunt facute dinadins respingatoare de niste proprietari. Intr-o tara in care clasa politica ar urmari doar respectarea legii si binele poporului, proprietarii cladirii ar fi sanctionati, iar casele vechi ar fi renovate si ingrijite, astfel incat orasul sa devina placut locuitorilor si un motiv de mandrie.
  • -1 (3 voturi)    
    care ai pus o-ul langa i? (Miercuri, 11 mai 2011, 11:36)

    dman [anonim]

    "si va oeso pe Bulevardul Uranus"
    "cite doua benzi ope sens"

    Cred ca pasajul asta costa cat jumate din inelul median care ar trebui facut in locul unei astfel diametrale.
  • +9 (11 voturi)    
    Da (Miercuri, 11 mai 2011, 11:43)

    sabo [utilizator]

    vad ca mai nou judecatorul devine arhitect si ...contabil si de toate!!
  • +2 (8 voturi)    
    marea asociatie (Miercuri, 11 mai 2011, 11:46)

    lala [anonim]

    bine ca Asociatia Salvati bucurestiul a atacat in instanta PUZ-ul dupa ce s-au facut demolarile. asa e in Romania. acceptam sa ni se faca rau si dupaia reactionam.
    • +7 (15 voturi)    
      Asociatia Salvati Bucurestiu (Miercuri, 11 mai 2011, 12:25)

      Marian Grunca [anonim] i-a raspuns lui lala

      Asociatia are nevoie de un pic de reclama si de niste fonduri.
      Bine ca au demolat o parte din tigania din Buzesti-Berzei, era un dezastru.
      • +6 (8 voturi)    
        Ai dreptate ! (Miercuri, 11 mai 2011, 13:41)

        Anatol [anonim] i-a raspuns lui Marian Grunca

        Interesant este ca Asociatia Salvati Bucurestiul, s-a activat deodata, in mod bizar pentru niste cladiri a caror valoare arhitectonica incerta este greu de dovedit. Cei care treceau prin intersectia Buzesti cu Grivitei, au fost timp de 15 ani in pericol sa fie acoperiti de daramaturile unei cladiri care nu mai avea decat peretele dinspre strada si statea intr-un echilibru care la orice seism sau vant mai puternic ar fi putut sa provoace o tragedie... Nu s-au sesizat respectivii.... desi peretele apartinuse unei cladiri de patrimoniu... Pe Sos. Kiseleff sunt mai multe cladiri superbe, de patrimoniu, care sunt pur si simplu lasate in paragina, si "ajutate" sa se degradeze cu complicitate evidenta a autoritatilor, pt. ca apoi sa... cada si se construiasca diverse... (vezi cazul fostului "Comaliment" de lpe Kiseleff si a cladirii de langa). Pentru conformitate, observati cladirea aflata la intersectia Sos. Kiseleff cu Arh. Ion Mincu nr. 19, fost Muzeu, retrocedat si nelocuit de atunci, care este intr-o stare de degradare progresiva voita.... etc.
        • +2 (2 voturi)    
          blocati bucurestiul (Miercuri, 11 mai 2011, 23:04)

          dan d farcas [anonim] i-a raspuns lui Anatol

          Ar trebui sa se numeasca nu "salvati bucurestiul" ci asociatia "blocati de tot bucurestiul". Ar dori sa-l blocheze inclusiv intru perpetuarea hidoseniei, haosului urbanistic si mizeriei in care cartierul Buzesti berzei, dar si altele, se afla de la intemeierea lor pana azi. Cred ca sunt niste persoane care isi cauta disperat obiectul muncii in chichite cu care sa incurce mersul inainte al oricaror initiative. Oare ce motivatii ascunse mai au?
          De altfel asa merge in Romania cam in toate. Bagatori de betze-n roate avem multi, dar putini dintre cei cu gandire in perspectiva, dorinta de a construi si de a ne urni spre civilizatie.
        • -1 (1 vot)    
          e activa de mult timp (Joi, 12 mai 2011, 9:44)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Anatol

          Asociatia Salvati Bucurestiul e activa e mai multi ani si a protestat impotriva tuturor demolarilor cladirilor istorice din Bucuresti. A protestat si impotriva Catedral Plaza de exemplu atragand atentia ca nu poti sa faci o cladire de birouri care atrage trafic de sute de masini pe zi pe o strada mica ca General Berthelot. Tu unde erai atunci?

          Problema traficului din Bucuresti nu o rezolvi facand acel bulevard, ci regandind transportul in comun, investind masiv in metrou si facand ordine in felul in care se construieste (de exemplu daca dai autorizatie pentru 10 cladiri de birouri in Pipera dar lasi strada de acces cu doua benzi o sa ai in mod evident o problema cu traficul, nu?).
    • +3 (5 voturi)    
      ONG (Miercuri, 11 mai 2011, 14:27)

      gica sculeru [anonim] i-a raspuns lui lala

      ONG-urile, nu toate, dar multe din ele, functioneaza la comanda politica si au ca scop difuzarea in randul populatiei a unor interese /idei economice ambalate social. Problema diagonalei Buzesti-Berzei nu este "ca se face", pentru ca toti sunt de acord ca trebuie facuta, ci "cine o face". Desi primaria este a lui Oprescu, PSD-PNL-PC nu au firme incluse printre executanti, iar campania electorala se apropie. Daca miza ar fi Bucurestiul si bucurestenii, atunci ar fi OK si referendumul si lucrarile de reabilitare si etc. Dar problema este mereu aceeasi: BANII de la BUGET!!
  • -5 (7 voturi)    
    tunel (Miercuri, 11 mai 2011, 11:52)

    ms [anonim]

    puteau sa faca un tunel si in zona Buzesti / Berzei fara sa mai fie necesara nicio demolare.
    • +7 (11 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 mai 2011, 12:28)

      eu [anonim] i-a raspuns lui ms

      pana la urma mai bine faceau o magistrala de metrou si gata :).... era si cu poluare 0.. si pe sus o pista santaoasa pt biciclisti
    • +2 (4 voturi)    
      da (Miercuri, 11 mai 2011, 13:51)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui ms

      Da, mai desteptule, un tunel de cativa km.???..Il plateai tu ? Si pe unde faceai tunelul, ca tocmai asta era problema, strazile erau inguste ? Trebuia facut pe sub case...
      Ca sa salveze casele si sa nu fie afectate de sapaturi si ulterior de vibratiile de la circulatie tunelul trebuia sa fie la adancime mare. Asta insema niste costuri enorme...
      Ca fapt divers nici macar Ceausescu nu si-a asumat riscul sa sape un tunel normal de metrou intre Universitate si Romana de frica sa nu cada blocurile subrede de acolo si a facut o sapatura deschisa (ca un mare sant).
      Daca taceai ...filozof ramaneai..
      • -1 (1 vot)    
        tunel II (Joi, 12 mai 2011, 11:01)

        ms [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Sa inteleg ca un tunel in plus aducea Romania in pragul falimentului din cauza costurilor? Si daca tot s-a demolat, de ce s-a demolat selectiv? Nu tiganii sunt problema, altfel daramau tot cartierul si faceau mall pentru "adevaratii" Bucuresteni. Zona este o adevarata mina de aur imobiliara, iar noua artera rutiera este doar inceputul transformarilor. Ca de altfel oriunde in Bucuresti unde au fost interese de acest gen, fie ca au fost cladiri, parcuri, paduri sau fabrici.
  • +2 (4 voturi)    
    sa se faca (Miercuri, 11 mai 2011, 11:57)

    Alexa [anonim]

    eu zic ca mai bine faceau un tunel pe sub pasajul basarab; asa erau toti multumiti: mai ales cei care vor sa salveze tigania Bucurestilor.
  • -9 (11 voturi)    
    Oprescu tace si face (Miercuri, 11 mai 2011, 11:58)

    Zexe [anonim]

    Sorin Oprescu a schimbat in bine Bucurestiul. Cu un consiliu general ostil si cu Elena Udrea (Dalli) care il ataca gratuit, Sorin Oprescu a afacut in 3 ani cat nu au facut altii in 17.
    • 0 (8 voturi)    
      =)))))))))) (Miercuri, 11 mai 2011, 12:49)

      dd [anonim] i-a raspuns lui Zexe

      fara cuvinte!
    • -5 (7 voturi)    
      asa e (Miercuri, 11 mai 2011, 12:53)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Zexe

      foarte adevarat.. multor simpatizanti PDL nu le place dar cam asa e...
    • +7 (11 voturi)    
      I-auzi (Miercuri, 11 mai 2011, 12:57)

      Matrixu [anonim] i-a raspuns lui Zexe

      Pai da-mi si mi e 3 exemple de chestii facute de maretul tau primar Oprescu.
      Nu de alta dar eu nu am vazut nimic.
      • -2 (4 voturi)    
        cateva exemple (Miercuri, 11 mai 2011, 13:57)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Matrixu

        Pasajul Pipera, Pasajul de la Aurel Vlaicu,
        pasajul basarab, reabilitare pasaj baneasa, reabilitare pasajul lujerului, reabilitare beijing, prezan, aviatorilor, demarare bd uranus,

        si sunt sigur ca mai sunt...cu bordurile sta mai slab ce-i drept.. le-a schimbat pdl-ul de cateva ori in cei 4 ani a lui videanu
        • +2 (4 voturi)    
          ridicol (Miercuri, 11 mai 2011, 14:38)

          dd [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

          reabiltarile de pasaje sunt proiectele importante? bine ca n-ai zis ca a plantat si flori pe bulevarde.
          Pasajul basarab a fost inceput de basescu, oprescu are doar norocul de a fi el cel care taie panglica fara sa aiba nici cea mai mica contributie.
          Pasajul pipera este aceeasi situatie.

          Singurul pasaj al lui Oprescu este cel total inutil de pe Mihai Bravu.
          • -1 (1 vot)    
            eu am enumerat mai multe (Miercuri, 11 mai 2011, 15:29)

            eu [anonim] i-a raspuns lui dd

            pasajul Basarab era blocat cand a venit Oprescu... nu se lucra acolo de ceva vreme...
            pasajul pipera la fel.. din cate stiu cand era videanu avea o problema ca se intersectau firele de la cfr cu pasajul... erau in mare dilema...

            Oprescu are ceva merite degeaba va dati de ceasul mortii... are 3 ani de cand e primar si se vad multe schimbari...
            • +1 (1 vot)    
              i-auzi! (Joi, 12 mai 2011, 8:20)

              obosita [anonim] i-a raspuns lui eu

              Toate lucrarile in desfasurare la momentul alegerii lui Oprescu ca primar au fost stopate chiar de el aproape un an incepand cu pasajul Basarab si terminand cu stadionul National!
              Nu are nimic important inceput in acesti 3 ani si nimic terminat din ce a "mostenit" de la primarii precedenti, asa ca a se scuti cu meritele lui. O mica scotocire prin arhivele de presa din 2008 si se vede realitatea.
              Nu stiu daca sa-l compar macar cu Halaicu, considerat unul dintre cei mai slabi primari!
      • -1 (1 vot)    
        soseaua buzesti - berzei (Joi, 12 mai 2011, 11:02)

        giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui Matrixu

        pentru matrixu
        Vad ca te framanta exemplele!
        Ce ar fi daca ai incepe sa ne dai exemple din ce a facut marele basescu cand era primar in afara de jongleriile la limita legii cu repartizarile de locuinte, cu vanzarea parcului bordei, cu inscaunarea unui individ care era gata sa dea la acolitii vostrii parcul herasrau, exploflora, malurile lacului si altele repartizarile de case pentru uzul personal si al pretioaselor lui odrasle, mintind pe toti si pe toate, invocand faptul ca ''nu are consiliul de partea lui'', ca il saboteaza ori un caine ori un buticar.....
        Acum, cand se misca ceva, sariti cu gura pe Oprescu ca nu va consulta, pe voi cei ce indragiti in nestire culoarea portocalie, fiind in stare de dragul doamnei nutzi sa dinamitati pasajul basarab ca sa spuneti ca nu s-a facut nimic!
  • -1 (9 voturi)    
    Pe sub Palatul Parlamentului (Miercuri, 11 mai 2011, 13:10)

    Stepanida [utilizator]

    E mai bine asa:magistrala va trece pe sub Palatul Parlamentului,si asta dintr-un motiv bine gandit de Sorin Oprescu:nu plateste exproprieri!Cat despre primul tronson,uite cum niste ONG-isti tin in loc treburile lui Oprescu si ale constructorilor!
    • +3 (3 voturi)    
      nu este asa (Miercuri, 11 mai 2011, 13:54)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Stepanida

      Nu va trece PE SUB Palatul Parlamentului, ca mai are constructia asta cateva nivele sub pamant. Trece prin curtea palatului, pe terenul viran din spate. Este cu totul altceva.
      • +1 (1 vot)    
        sub teren viran (Miercuri, 11 mai 2011, 23:08)

        dan d. farcas [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Tunelul va trece pe sub un teren viran. Ciudata solutie.
        • +1 (1 vot)    
          nu este nimic ciudat (Joi, 12 mai 2011, 10:09)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui dan d. farcas

          Daca ai cunoaste zona nu ti s-ar parea nimic ciudat. Palatul Parlamentului este situat pe un deal. Cand s-a construit Casa Poporului dealul respectiv (care se intindea inclusiv unde este acum parcul Izvor) a fost nivelat cu buldozerul. Insa de unde incepe gardul Parlamentului a ramas deal.
          Deci tunelul se face ca sa nu se sape un mare sant prin deal, nu ca ar fi neaparata nevoie de tunel acolo. Plus ca "alesii" nu trebuie sa fie deranjati de trafic, zgomot si poluare, dar nu cred ca asta a contat prea mult. Pur si simplu str BP Haseu se infunda in deal.
        • +2 (2 voturi)    
          Terenul .... (Joi, 12 mai 2011, 11:04)

          schoria [utilizator] i-a raspuns lui dan d. farcas

          Terenul nu este viran ! Este un parc amenajat peste , ceea ce a fost stadionul "Republicii" (o structură solidă de beton, acum garaj), subtraversat de un tunel de metrou şi unul altul rutier !
    • -2 (2 voturi)    
      pardon (Miercuri, 11 mai 2011, 14:15)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui Stepanida

      "uite cum niste ONG-isti tin in loc treburile lui Oprescu si ale constructorilor!"

      Nu, uite cum legea tine in loc treburile lui Oprescu si ale constructorilor.
      Daca ar fi fost legale, nimeni nu ar fi putut opri acele lucrari.
      • +1 (1 vot)    
        . (Miercuri, 11 mai 2011, 14:56)

        un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        Dar bineinteles, noi ne-am obisnuit sa tinem cont de legi doar cand ne convine, si nici nu gasim nimic in neregula la asta.
  • +1 (1 vot)    
    out (Miercuri, 11 mai 2011, 13:13)

    crina [anonim]

    ideea este buna mai ales daca este un proiect care sa merite sa fie in topul arhitecturii contemporane si arhitectul este un personaj ingaduitor care sa permita sa vorbeasca o inculta in domeniu despre el , lucrarea este ok pentru oras .
    asteptam noutati din comisia tehnica de urbanism din alte orase , capitala nu i suficient de interesanta si arhitectii te au cam luat peste picior de cand iti dai cu parerea despre frumosul contemporan sau frumosii contemporani
  • +10 (10 voturi)    
    De la trei la doua.... (Miercuri, 11 mai 2011, 13:22)

    Anatol [anonim]

    In zona "Catedralei Neamului" ( Prost) s-a sugrumat tunelul de la trei benzi la doua... E normal pt ca dupa ce BOR-ului i s-au facut cadou 11 ha. pentru construirea ororii, nu mai este loc si de un tunel dimensionat normal... Este o alta urmare a acestei decizii aberante de a construi un alt "Palat al Poporului"si mai mare langa cel deja existent... Bucuresteanul tace... iar popii construiesc intr-o veselie cu bani de la buget (30 mil. euro, dati in transe, pana acum...).
    • +1 (1 vot)    
      Catedrala jefuirii neamului (Miercuri, 11 mai 2011, 17:43)

      piti [anonim] i-a raspuns lui Anatol

      neamului cu zici tu, dar JEFUIRII.

      Daca astia (popi) cereau in vremea asta bani pentru gradinite unde sa-i invete pe copii in spitritul crestin sau pentru case de batrani, ziceam ca sunt buni crestini, asa imi induc ideea ca sunt doar niste megalomani nesintiti. Mare gradina Domnului !!
  • +1 (1 vot)    
    costuri? (Miercuri, 11 mai 2011, 13:43)

    sorin [anonim]

    Tunelul este o nebunie : costa enorm, si constructia si exploatarea ulterioara.
    Ca sa protejezi ce ? niste maidane din curtea Parlamentului, care oricum sunt proprietate publica si nu trebuiau expropriate, era suficient ca Parlamentul sa le cedeze Primariei.
    Pentru orgoliile unor prosti vom plati ca la Basarab, de 4 ori mai mult , pentru o constructie enorma, cand aceeasi functiune se putea obtine mai ieftin la Uranus, cu sosea la suprafata.
  • +2 (2 voturi)    
    Si vrabia malai viseaza... (Miercuri, 11 mai 2011, 14:49)

    luca [anonim]

    Bine ca au terminat soseaua suspendata?!Acum este timpul sa se apuce de sapat tunelul.Spor la treaba,caraghiosilor.
  • +1 (1 vot)    
    pe sub ??? (Miercuri, 11 mai 2011, 14:58)

    Marius [anonim]

    Pai nu era vorba ca facem suspendate ?
    Are loc pe langa celebrele tuneluri de sub palatul parlamentului ?
  • +1 (1 vot)    
    prostia la putere (Miercuri, 11 mai 2011, 15:28)

    bedexe [utilizator]

    Daca faci un pasaj, scoti semafoarele . Asa se face. Cu 4 bucle laterale de intrare/iesire (Baneasa, Victoriei, Muncii, Lujerului, Marasesti pline de semafoare.)

    Dar la noi nu se poate.
    Ai diametrala nord -sud prin centru. Sincro pe semafoare cu 50 la ora. Cine merge mai incet, tras pe dreapta si amendat.

    Ai pasaj la Unirii. Scoti semafoarele de la Unirii.
    Si faci diametrala Est Vest.

    La asemenea trafic, nu iti mai trebuie autostrada, ca in 5 ani se muta toti de pe bulevarde.

    Fara daramaturi, fara nervi, fara bani aruncati (sau de fapt asta e scopul?)
  • +2 (2 voturi)    
    Inconştienţă ? (Joi, 12 mai 2011, 10:38)

    schoria [utilizator]

    ..........asta bănuiesc !
    Tunelul - "(din dreptul Podului Hasdeu) va trece pe sub curtea Palatului Parlamentului (printre Catedrala Mantuirii Neamului și Parlament)" trebuie să fie o MINUNE inginerească, iar realizarea un MIRACOL" !!!!!
    Adâncimea trebuie să fie problema!
    Traseul este pe sub metrou (M1), fostul stadion "Republicii" (actualmente garaj), un alt tunel de metrou( de la Casa Republicii spre "Politehnica"), "casa științei" (aparținând de Academia Română), până la Piața Regina Maria ( fostă Coșbuc) !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version