Campania "Imobiliarele sunt bune" a atins tinta de 500 de semnaturi in patru saptamani de la lansare, potrivit lui Ilias Papageorgiadis, initiatorul acestui proiect. Aceasta campanie este o initiativa pozitiva menita sa informeze si sa schimbe perceptiile oamenilor despre segmentul imobiliar din Romania.

"Pe 9 mai cand am dat startul acestei campanii, ne-am propus sa atingem cateva scopuri precise: mai multa transparenta si onestitate in mediul imobiliar; un set de valori si principii comune pentru toti profesionistii din imobiliare; o mai buna intelegere a ce inseamna imobiliarele si de ce sunt ele bune pentru intreaga societate romaneasca; promovarea adevaratilor profesionisti si, in general, responsabilizarea intregului mediu imobiliar", se arata intr-un comunicat al initiatorului proiectului.

Pana in acest moment, campaniei i s-au alaturat atat profesionisti din segmentul imobiliar si din constructii precum si membri ai societatii ce nu sunt direct implicati in imobiliare, printre acestia numarandu-se Ruxandra Cleciu - presedinte ARAI si managing partner Neocasa, Dragos Dragoteanu - general manager Euroest, Radu Zilisteanu - analist imobiliar, Sorin Varvara - presedinte APAIR, Ion Anghel - profesor universitar doctor etc.