VIDEO Anonymous avertizeaza romanii: ACTA este primul pas catre dictatura pe Internet

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:18 Economie | IT

Grupul Anonymous a adresat, vineri, un al doilea mesaj de romanilor, pe fondul protestelor care afecteaza tara de doua saptamani, atragand atentia asupra legii ACTA care, potrivit hackerilor, va limita libertatea de exprimare si va fi primul pas catre dictatura pe Internet, noteaza Mediafax.

"Salutari cetateni ai Romaniei, noi suntem Anonymous! In timp ce protestele voastre pierd din intesitate din cauza vremii nefavorabile si politicienii vostri isi continua circul pe ecranele televizoarelor, Parlamentul European a semnat ACTA, care impune o dictatura pe Internet: fiecare aspect al vietii activitatii voastre pe Internet va fi monitorizat", afirma mesajul.

"Ar trebui sa stiti ca dincolo de jocuri video, filme si divertisment in general, exista lucruri importante care ii aduc pe oameni impreuna: comunicarea. Dreptul de a furniza si primi informatie este luat odata ce ACTA a fost semnat", avertizeaza Anonymous, care sustine ca nu este un grup, nu este o organizatie, ci "toti cei care lupta impotriva sclaviei economice si monetare".

"Trebuie sa realizati ca acesta este primul pas catre o dictatura care va limita libertatea de exprimare, drepturile noastre si, in cele din urma, dreptul de a trai pe aceasta planeta. Dar sa nu va temeti deoarece Anonymous este de partea voastra", se arata in mesajul transmis pe YouTube.



Romania, alaturi de alte 21 de state din Uniunea Euorpeana, a semnat astazi la Tokyo controversatul acord ACTA, legat de protejarea proprietatii intelectuale pe internet, care contine o serie de prevederi contestate de organizatiile pentru protectia drepturilor utilizatorilor de internet si a intimitatii acestora.

ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) este un acord multilateral care propune o serie de standarde internationale pentru aplicarea drepturilor de proprietate intelectuala. Acordul a fost negociat la nivel global intre mai multe tari europene, SUA, Australia, Coreea de Sud si Noua Zeelanda, printre altele. Tratatul nu se refera doar la pirateria online, cum e cazul SOPA, ci acopera si comertul cu produse contrafacute. Conform unui document intocmit de accessnow.org, ACTA este o amenintare la adresa drepturilor utilizatorilor

Citeste mai multe:

ACTA va ajunge in Parlamentul European in mai. Acordul nu se aplica daca nu e votat de PE


Romania a semnat ACTA: organizatiile pentru drepturile utilizatorilor de internet protesteaza, Anonymous promite noi atacuri informatice


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

11608 vizualizari

  • -5 (31 voturi)    
    salutare romani! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:41)

    dares [anonim]

    vad ca nimeni nu vorbeste pe fondul acestor proteste de dictatorua biometrica ce ne bate la usa incepand din vara acestui !

    nu vrem acte biometrice!!!!!!!!!!!!
    • 0 (16 voturi)    
      explica (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:52)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui dares

      Explica-mi ce te face sa consideri introducerea identificarii biometrice un pas spre "dictatura". Sa-ti explic de ce mie mi se pare o chestie buna:

      daca tu-mi furi pasaportul sau CI-ul, nu te vei putea da drept mine, ca te da-n gat amprenta degetului sau a retinei.

      daca tu-mi furi cardul de credit, nu-l vei putea folosi si, implicit, nu-mi vei putea fura bani deoarece amprenta degetului sau a retinei nu vor corespunde.

      daca, mascat fiind, cu manusi, imi spargi locuinta dar CCTV-ul "ti-a luat fata", politia te va prinde rapid.
      • 0 (4 voturi)    
        da (Duminică, 29 ianuarie 2012, 1:31)

        dares [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        maine poimaine te trezesti cu implanturi cipuri

        care sa te "protejeze" pentru binele tau.

        si unde mai e libertatea data de la Dumnezeu ?

        daca lucrurile astea ti se impun incalcandu-se drepturile omului in ce lume traim ? wake up people!
        astea n-o sa faca decat s-o ducem si mai rau si mai rau si din ce in ce mai rau!
        • +1 (1 vot)    
          da' cipurile (Duminică, 29 ianuarie 2012, 10:40)

          zigzag [anonim] i-a raspuns lui dares

          nu-s facute tot cu acordul lui dumnezeu? adica nu e atotputernic cat sa nu permita inventarea lor?
          • -2 (2 voturi)    
            ba da ... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:09)

            ics [anonim] i-a raspuns lui zigzag

            Sunt facute tot cu acordul lui Dumnezeu. Mai devreme sau mai tarziu, o sa apara.

            Ideea e ca va fi o judecata apoi ... daca ai, esti PA!

            ps: Scopul lui Dumnezeu nu e sa te condamne pe tine, dar vor fi unii care il vor accepta.
    • -3 (17 voturi)    
      Numai hotilor le este frica. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:52)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui dares

      Daca nu faci ceva ilegal,nu are de ce sa-ti fie frica.
      • +12 (14 voturi)    
        De ce se pirateaza? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:54)

        Spartacus [anonim] i-a raspuns lui mircea

        De ce se consuma produse piratate? Asta este intrebarea de la care trebuie sa plecam. Sunt comvins ca Bill Gates, George Soros, George Bush etc. nu vor folosi nici un produs piratat, niciodata. De ce ar consuma produse pitetate? Si le pot permite. La polul opus, exista oameni care nu isi permit aproape nimic din ceea ce isi doresc. Cu cat nivelul de trai va fi mai scazut cu atat mai multi vor fi cei din ultima categorie.
        Filmele, muzica si cartile electronice sunt niste produse care contribuie la formarea unei culturi de masa intr-o societate. Cei care nu si le permit decat intr-o foarte mica masura se vor integra mai greu in societate, se vor simti marginalizati (mai ales adolescentii si tinerii). Prapastia care exista intre cei bogati si cei saraci datorita accesului diferit la produsele materiale si servicii (electronice, masini, vacante, concedii), se va adanci si mai tare datorita accesului diferit la informatie. Capitalismul devine tot mai mult o societate pentru cei bogati. Criza economica mondiala adanceste inegalitatile sociale.
        In loc sa micsoreze prapastia dintre diferite categorii sociale, legile anti-piraterie si inchiderea site-urilor de file-sharing nu fac decat sa marginalizeze categorii tot mai mari de oameni. Solutia nu trebuie sa fie una politieneasca ci una economica si morala. Trebuie o noua viziune asupra functionarii economiei si societatii, asupra redistribuirii bogatiei in societate, dublate de o educatie bazata pe principii morale solide si pe respectul pentru valorile umane intrinseci.
        Proprietatea privata este un concept care a aparut in momentul in care oamenii s-au organizat in societati si este o unealta a societatii care serveste scopului de a produce mai eficient, nu este un scop in sine. Atunci cand protectia proprietatii incepe sa afecteze circulatia informatiei (datorita barierei nivelului de trai), progresul omenirii este incetinit. In acelasi timp, o mare parte a oamenilor simte ca "locuieste cu chirie" in propria societate.
        • 0 (2 voturi)    
          redistribuirea bogatiei (Duminică, 29 ianuarie 2012, 10:41)

          zigzag [anonim] i-a raspuns lui Spartacus

          eu zic sa incerci sa-ti imparti salariul pe luna viitoare cu un somer si sa vezi cum e senzatia. toti sunteti buni la impartirea bogatiei altuia...comunistilor
          • +1 (1 vot)    
            Unde duce neoliberalismul (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:32)

            Victor [anonim] i-a raspuns lui zigzag

            Cum arata rezultatele capitalismului neoliberal? Sa vedem niste statistici din SUA aparute in articolul din 2010 (dupa administratia de dreapta a lui Bush) intitulat "Clasa mijlocie din America sufera o contractie extrema":

            http://finance.yahoo.com/tech-ticker/the-u.s.-middle-class-is-being-wiped-out-here%27s-the-stats-to-prove-it-520657.html

            - 61% dintre americani traiesc de la un salar la altul.
            - 50% dintre americani detin mai putin de 1% din bogatia natiunii.
            - 83% din capitalul societatilor comerciale din SUA este detinut de 1% din populatie.
            - Raportul dintre salariul mediu al managerilor si salariul mediu al angajatilor "de rand" este de pana la 500 la 1.
            - Mai mult de 40 milioane de americani au nevoie de tichete pentru alimente (asigurate de stat) pentru a supravietui.
            - 21% dintre copiii din USA traiesc SUB LIMITA SARACIEI !
            - 43% dintre americani au contribuit cu mai putin de 10.000 dolari pentru pensie.
            - In ciuda crizei economice, numarul milionarilor din SUA a crescut cu un "procent enorm" de 16%, ajungand la 7.8 milioane (2,5% din populatia SUA).

            Aceste date arata ca:
            1. Regulile "jocului" economic si social nu sunt corecte. Cu un alt set de reguli am avea alte rezultate. Discrepanta uriasa dintre cei putini si bogati si cei multi si saraci nu se datoreaza diferentei de valoare dintre aceste categorii ci este rezultatul acestor reguli.
            2. "Scara valorilor" a fost distorsionata de cei care doresc mentinerea statu-quo-ului, pentru a justifica aceasta situatie: banul a devenit masura valorii omului.
            3. Cei care sunt dezavantajati de aceste reguli nu pot sa le schimbe, deci sunt condamnati la saracie.

            Avand in vedere ca 61% dintre cetatenii americani traiesc de la un salar la altul, este evident ca trebuie schimbate regulile "jocului" economic si nu trebuie admis ca piata sa decida soarta oamenilor. Clasa de mijloc este afectata (nu ajutata) de aceste reguli de "joc" (neoliberalism, autoreglementarea pietei), dupa cum se vede si din articolul citat.
        • 0 (2 voturi)    
          Ma lasi ma? (Duminică, 29 ianuarie 2012, 12:03)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Spartacus

          Singurul motiv pentru care piratarea se face in masa este usurinta cu care poti sa ai acces imediat la muzica, filme, jocuri, aplicatii.

          Nu a murit nimeni dupa ce a dat 30 lei pe un album de muzica, sau dupa ce a vazut un film. Si exista si o gramada de posturi de tv care difuzeaza muzica si filme contra reclame.

          Munca depusa de aia care fac produsele pe care tu le consumi gratis si-mi zici mie ca e dreptul tau cine o plateste? Sau aia sunt sclavii tai cumva?
          • 0 (2 voturi)    
            Mai citeste o data, domnule "ma"! (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:01)

            Spartacus [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            Solutia nu trebuie sa fie una politieneasca ci una economica si morala. Trebuie o noua viziune asupra functionarii economiei si societatii, asupra redistribuirii bogatiei in societate, dublate de o educatie bazata pe principii morale solide si pe respectul pentru valorile umane intrinseci.
      • -1 (1 vot)    
        gresit (Duminică, 29 ianuarie 2012, 10:50)

        qwerty [anonim] i-a raspuns lui mircea

        nu uita ca ei POT DEFINI ceea ce este ilegal si ce nu. In curand vor veni si dupa tine, pt ca ai facut ceva de bun simt, DAR CONTRAR LEGII. Astazi legile se refera numai la hoti, dar in viitor se pot referi la oricine protesteaza impotriva guvernului.

        Omule, NU renunta de buna voie la libertatea ta!
  • -4 (36 voturi)    
    shut the aNonymous down! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:48)

    ampersand [utilizator]

    aNonymous se-nceadreaza, cel mai bine, in replica unui cunoscut banc: "ma, iepure, da' tu de ce n-ai sapca?" Ceea ce "promoveaza" ei este legea arbitrariului, neavand legatura nici cu robin-hood, nici cu capitalismul, nici cu socialismul, nici cu statul totalitar; e principiul nedaptatilor si frustratilor: ce nu-mi place mie, nu trebuie sa le placa nici celorlalti, ce-mi place mie trebuie sa le placa si celorlalti.

    Inconsecventa anonimilor frizeaza ridicolul: ei sunt impotriva cenzurarii internetului, dar tot ei ameninta cu cenzurarea Facebook; ei sunt impotriva justitiei de politiei, dar ei aplica discretionar propria justitie; ei sunt impotriva "spalarii creierelor", dar aplica o "spalare" similara; ei sunt pentru accesul public la datele personale, la cartile de credit, mailurile oricui, dar p-ale lor si le tin cat se poate de anonime.

    aNonymous se declara impotriva sistemului financiar care "ne fura", dar asta nu-i impiedica sa fure folosind cardurile clientilor site-urilor sparte de ei, ca sa se integreze in sistem - ah, pardon, sa-si finanteze "munca" in beneficiul omenirii.

    pe scurt, niste ipocriti, echivalentul "cibernetic" al anarhistilor de la sfarsitul sec XIX, sau al fundamentalistilor islamici de azi, o "miscare" demna de dispret care va ajunge la groapa de gunoi a istoriei, unde-i e locul.

    shut the aNonymous down!
    • +1 (13 voturi)    
      ho cu tarla! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:32)

      tete [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Pe tine te-au afectat cumva actiunile grupului Anonynous, de esti asa de visceral? Altfel, ai spus numai prostii, nefondate. In primul rand, ei n-au prejudiciat pe nimeni. In al doilea rand, nu ei au amenintat Facebook, ci diversionistii. In al treilea rand, inchipuieti Internetul ca un supermarket, insa in locul produselor gasesti informatia. In momentul in care vei ajunge sa platesti pentru a citi articole pe Wikipedia(sau cei care folosesc Wikipedia), nu cred ca vei mai fi un darz aparator al idealurilor capitaliste oligarhice. Cum ar fi cele din Romania...
      • +2 (8 voturi)    
        apropos de Wikipedia (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:19)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui tete

        Dear [ampersand],

        You are amazing, thank you so much for donating to the Wikimedia Foundation!

        This is how we pay our bills -- it's people like you, giving five dollars, twenty dollars, a hundred dollars. My favourite donation last year was five pounds from a little girl in England, who had persuaded her parents to let her donate her allowance. It's people like you, joining with that girl, who make it possible for Wikipedia to continue providing free, easy access to unbiased information, for everyone around the world. For everyone who helps pay for it, and for those who can't afford to help. Thank you so much.

        I know it's easy to ignore our appeals, and I'm glad that you didn't. From me, and from the tens of thousands of volunteers who write Wikipedia: thank you for helping us make the world a better place. We will use your money carefully, and I thank you for your trust in us.

        Thanks,

        Sue Gardner
        Wikimedia Foundation Executive Director

        For your records: Your donation on 2011-11-30 was EUR 50.

        This letter may serve as a record of your donation. No goods or services were provided, in whole or in part, for this contribution. The Wikimedia Foundation, Inc. is a non-profit charitable corporation with 501(c)(3) tax exempt status in the United States. Our address is 149 New Montgomery, 3rd Floor, San Francisco, CA, 94105. U.S.
        • -1 (7 voturi)    
          So what? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:25)

          Dragoch [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          Ampersand, degeaba dai bani daca habar n-ai ce se intampla... Tete are dreptate. Mai sus ai spus numai prostii.
          • +3 (9 voturi)    
            zau (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:53)

            zigzag [anonim] i-a raspuns lui Dragoch

            si pe pariu ca singura diferenta dintre ampersand si voi e ca el e dispus sa plateasca filmele pe care le vedeti voi de pe torente? si pe pariu ca de frica copyrightului faceti gura acum ascunsi sub pretextul cenzurii? daca tot vedem filme furate, macar sa recunoastem ca de-aia nu ne convine acta. chestiile alea cu urmarirea...ce sa spun...de parca isp-ul tau nu stie de unde iti iei pornografia...
        • -1 (5 voturi)    
          nicio diferență (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:17)

          lambda [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          nu mai văd nicio diferență față de G.Becali care cheamă televiziunile când face vreo donație.
          Rămâne doar partea financiară, de tramsfer de bani. Poate și pentru mândria ta. Însă din moment ce anunți public transferul de patrimoniu al averii tale nu se mai cheamă binefacere.
          • +1 (1 vot)    
            oh, da :) (Duminică, 29 ianuarie 2012, 5:23)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui lambda

            Am scris într-un alt mesaj că sunt căpşunar - aici nu există vreun "becali", pentru că a face o donaţie e considerat ceva normal - iar în firma în care lucrez, suntem destui care facem asta la sfârşit de an: unii, printre care şi eu, la Wikipedia; alţii - la grădiniţa unde-şi au copii; alţii - la "dog shelter"-ul din zonă, etc...
      • 0 (0 voturi)    
        ca va trebuie sa traiti? (Duminică, 29 ianuarie 2012, 9:35)

        mike [anonim] i-a raspuns lui tete

        Va trebuie internet? Nu, caci ati trait si fara el pana sa apara. Va trebuie telefoane sau computere sofisticate? Nu, caci ati trait si fara ele inainte sa apara. Si chiar mai bine! Va trebuie masini? Nu, caci exista transport in comun. De fapt, ce va trebuie ca sa fiti ferciti? Extrem de putine lucruri. Nu le mai cumparati produsele si marile corporatii or sa crape sau vor reveni cu picioarele pe pamant.
    • -7 (13 voturi)    
      De ce (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:08)

      Task Damager [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      De ce nu te duci dumneata in Coreea de Nord?
      Probabil ca "internetul" de acolo ti-ar fi pe plac.
      In curand n-o sa mai poti posta baliverne pe nicaieri, sclavule!
      • +4 (8 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:51)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        Ce-nţelegi tu prin libertatea internetului şi, prin libertate, în general? Dreptul de-a considera că munca mea îţi aparţine? Dreptul de-a-mi dicta preferinţele? Dreptul de-a-mi impune cine mi-s prieteni şi cine duşmani? Dreptul de-a-mi folosi cardul de credit? aNonymous a "spart" Sony şi a publicat datele a milioane de utilizatori. aNonymous a "spart" Stratfor şi a publicat datele personale a zeci de mii de utilizatori. aNonymous a spart site-ul Institutului Naţional de Fizică şi Inginerie, site-ul Direcţiei Generale pentru drepturile copilului, publicând tot ce le-a picat la mână. Cică vor să se dea la Facebook. Cu ce drept îmi dictează ei dacă să folosesc sau nu Facebook, să mă abonez la Stratfor, să mă joc sau nu cu o consolă Sony, care e dreptul lor în a face cunoscut că eu folosesc Facebook, citesc Stratfor sau mă joc cu PS2? Ce competenţă îi califică pe ei să decidă că Facebook, Sony sau Stratfor e nociv pentru mine? Iar toate astea le fac sub protecţia anonimatului - cu alte cuvinte, "nu ne puteţi trage la răspundere". Un ministru, un guvern, un preşedinte, o firmă - pot fi traşi la răspundere pentru că ştii cine sunt, depind de tine, îi poţi controla - pe când pe cei faceless, nu.

        shut the aNonymous down!
        • -2 (2 voturi)    
          Hai pe bune (Duminică, 29 ianuarie 2012, 2:03)

          zackrob [anonim] i-a raspuns lui ampersand

          "Un ministru, un guvern, un preşedinte, o firmă - pot fi traşi la răspundere pentru că ştii cine sunt, depind de tine, îi poţi controla"

          Tu trăieşi în Liechtenstein sau Andorra de poţi controla politicieni? Nu ştiu dacă scrii chestiile astea la mişto sau nu.

          Cum dracu' te-au obligat să te abonezi oriunde? Ăia au dat-o în bară, au făcut economii la online security şi n-au fost în stare să reacţioneze. S-au logat la tine sau la cineva în cont să fure bani, să-ţi ia ceva material sau preţios în orice alt fel?
          Nu îpm, au dat chestia în gura mare să afle toţi că ăştia nu-s în stare să protejeze serverle lor cu parole. Iau tras la răspundere, au aratăt cu degetu' cu ce-au greşit şi cine sunt. Acţiunile erau pentru useri, nu pentru companii.

          + nu pari să fi citi câţi anonşi au fost arestaţi deja
          + Facebook trebe tras de urechi ca lumea că se crede zeu şi "spionează" mai mult decât orice securitate sau KGB. (anti-monopol ai în orice stat cu apă caldă, facebook e "supra-statal", aşa că o "instanţă" la fel îi va trage la răspundere dacă e cu putinţă).
          + shut ampersand down!
          • +1 (1 vot)    
            să-ţi spun ceva, bottom line (Duminică, 29 ianuarie 2012, 4:30)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui zackrob

            aNonymouşii au "tăbărât" şi au închis temporar mai multe site-uri, au violat caracterul privat al datelor personale ale utilizatorilor infinit mai mult decât orice ORDA, ACTA şamd. Period. aNonymous, promotorii protecţiei datelor personale şi-a libertăţii de exprimare pe internet - pfuai, m-apucă greaţa. Când o să-l scape gura pe-un curajos d-ăsta-n vreun bar, club, sau la vreun interviu, direct îl dau pe mâna autorităţilor, cu speranţa că va sta la bulău măcar vreo 10 ani, fără computer lîngă el, cel mult cu abac.

            shut aNonymous down!
    • +7 (9 voturi)    
      esti pe langa (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:41)

      borat [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      In primul rand, anonymous nu e o "organizatie", sunt grupuri ad-hoc de gigei suparati din motive diverse, complet lipsiti de coeziune. In consecinta, e cam aiurea sa-i acuzi de "ipocrizie".

      In al doilea rand, internetul e f important pentru mine, si nu-mi convine sa intre politia cu boncancul in el, ca sa apere cashflowul RIAA si MPAA - pentru mine ACTA e fix ca si cum s-ar da o lege sa am o duba in curte 24/24, care poate oricand sa ma inchida in casa la cererea unui "content provider".

      Si nu sunt nici macar anarhist, sunt de acord cu anti-tero, anti-pedo, amenzi pentru piraterie - dar SOPA/PIPA (urmarit piratii ca pe organizatiile teroriste) si ACTA (dat jos de pe net cand vrea muschiul unui nene care ti-a vazut IP-ul pe torente) sunt niste gunoaie impinse de lobbyisti bogati, si trebuie tratate ca atare.
      • +2 (8 voturi)    
        dreptul la beneficiile muncii tale (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:43)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui borat

        Îmi place Avatar, îmi place Ice Age, mi se pare normal ca, prin biletul ce-l plătesc la film sau preţul ce-l plătesc pe-un DVD, să recompensez, pe de-o parte, munca actorilor, tehnicienior, echipei ce le-a realizat, iar pe de altă parte să contrbui la realizarea altora care să mă-ncânte şi în viitor.

        Îmi place ca, atunci când ascult Rammstein, să ştiu că o parte din banii ce i-am plătit îi va ajuta să-şi ia o nouă chitară, şi că-i va ajuta să scoată şi alte piese.

        Îmi place ca, atunci când ascult un concert al Orchestrei Filarmonice din Philadelphia, o parte din banii ce-i plătesc pe bilet îi ajută să-şi întreţină clădirea veche din 1900.

        Când cumpăr un produs software, îmi place să ştiu că o parte din banii ce i-am plătit le răsplăteşte munca celor ce l-au realizat, iar altă parte va contribui la îmbunăţirea acestuia.

        Nu, nu vreau ca astea s-ajungă să falimenteze din cauza unora care n-au niciun pic de respect faţă de munca altora, din cauza unora care cred că totul li se cuvine GRATIS şi pentru care furtul are rang de virtute. Dacă e ca astea să "moară", o vor face natural - lumea nu le va mai vrea, le va respinge, şi gata, e plină istoria de asemenea exemple.
        • +3 (5 voturi)    
          Nu ai inteles nimic... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:13)

          unul [anonim] i-a raspuns lui ampersand

          Evident ca nu intelegi nimic din acest proiect ACTA si de ce este atat de contestat.
          NImeni nu zice ca e bine sa furi muzica, filme si alte softuri cu licente. E vorba de forma in care aceste organizatii vor sa combata pirateria!!!! E vorba de legi aberante in care fara o decizie judecatoreasca o organizatie care protejeaza drepturile de autor poate sa iti taie net-ul, sa iti suspende site-ul sa iti ceara detalii despre toata activitatea ta de pe net sau pe strada un politist sa iti ceara smartphone-ul sa vada ce mp3-uri ai pe el.
          Imagineazati cu aceste legi inarmati ce abuzuri se pot crea .....
          Mai gandeste un pic inainte de a te exprima...
          • 0 (8 voturi)    
            efect, nu cauză (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:07)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui unul

            Eu sunt "căpşunar", stau într-un "sat" de vreo 400 de familii, casele nu au garduri, familiile care au câini au unii de jucărie, nici pomeneală de dobermani, rottweileri sau pittbuli, iar cel mai apropiat post de poliţie e la o "comună" învecinată, aprox 10 km. Când m-am mutat în sat şi-am aflat asta, am fost de-a dreptul stupefiat, cum de nici măcar un sectorist gras şi plictisit, ca la noi - mi-au spus că-n şase ani de zile n-au avut niciun incident care să necesite intervenţia poliţiei.

            Dacă nu ai infracţionalitate, n-ai de ce să adopţi legi şi măsuri de combatere a ei.

            Să zic că am o livadă în care cresc meri ca să le vând la piaţă. Prietenii anonimuşi, mari amatori de mere, îşi pun masca pe faţă şi încep să dea cu zvastul. Pot să-i fugăresc eu dar nu prea am şanse şi resurse să-i prind. Vecinu-meu are ditamai ferma, cu producţii enorme, mulţi angajaţi. Când anonimuşii au încercat aceeaşi figură cu el, ăsta s-a dus direct la guvern: pentru ce plătim impozit statului, dacă poliţia şi justiţia nu-şi face datoria? Şi statul a-nceput să monteze camere de supraveghere pe stradă, să pună echipe de patrulare, etc. Iar meseriaşii anonimuşi şi-au dat jos măştile şi-au început să urle din toţi bojocii "se instaurează dictatura! statul poliţienesc! îngrădirea libertăţii de mişcare! jos corporatismul! denunţăm cârdăşia dintre stat şi marea industrie! mere pentru toţi!"
            • -2 (4 voturi)    
              Atunci... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:43)

              unul [anonim] i-a raspuns lui ampersand

              Tu chiar nu reusesti sa intelegi de ce aceste legi sunt atat de periculoase si nu o sa ma mai obosesc sa iti mai explic.
              Cel mai simplu p[entru tine ar fi sa te duci in Coreea de Nord ca acolo nu este deloc piraterie online si armata patruleaza pe strazi toata ziua si cetatenii sunt in sigranta.

              Succes.
              • 0 (2 voturi)    
                hmmm (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 23:10)

                ampersand [utilizator] i-a raspuns lui unul

                Nu ştiu ce-ai înţeles tu; în Decembrie 89 eram student în Timişoara. Niciunii dintre cei care am fost atunci "în stradă" n-am avut mască, deşi ştiam că (poate) suntem filaţi şi filmaţi de Securitate, deşi soldaţii erau la doi paşi, cu sau fără arme, în TAB-uri sau per pedes. Am învăţat atunci ceva: chiar şi un regim totalitar poate fi dărâmat - anarhia şi anarhiştii aproape niciodată. Regimul e "un ceva" cu faţă, ce-l poţi confrunta, prin primarul de comună terminând cu dictatorul, regele, preşedintele sau ce-o fi; anarhiştii n-au faţă, nu ştii cine sunt; regimul are o politică, anarhiştii au toane; cu un regim duci un război, cu anarhiştii o gherilă.
                • 0 (2 voturi)    
                  Unde cred eu ca greseste ampersand (Duminică, 29 ianuarie 2012, 2:26)

                  MLZ [anonim] i-a raspuns lui ampersand

                  1) Toata lumea este de acord ca nu e onest sa vezi filme furate

                  2) Protestele impotriva ACTA sunt datorita faptului ca se sunteaza/sare justitia. O sa poata sa dea "sentinte" companii private si nu judecatori independenti.

                  3) Ca vrei sa rasplatesti munca creatorilor (hai sa ne referim la filme) pentru ca ei sa fie incurajati sa mai produca si alte lucruri valoroase, sunt de acord.
                  Dar nu te vad deloc inversunat ca drepturile de autor se mostenesc!!! Pe mostenitori ce-i incurajezi?! Sa mai creeze mortu' oarece!?! Nu ti se pare aberant?

                  4) Ce-i cu drepturile de proprietate intelectuala si unde isi au sursa? Recomand tuturor sa citeasca ( cautati cu Google, ca textul este la liber, nu intra sub ACTA )

                  "Richard Stalman - Misinterpreting Copyright"

                  ( merita! )
  • +15 (23 voturi)    
    Revolutie industriala (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:54)

    Razvan_M [utilizator]

    Prin modul de functionare al Internetului si prin dezvoltarea unor noi modele de business, vechiul model in care casele de discuri si companii care au drepturi de autor in general au investit si investesc sume enorme de bani a devenit perimat. Pentru a-si mentine avantajul economic, aceste companii au facut lobby politic pentru implementarea unor legi ce vor duce in final la impiedicarea unor potentiali concurenti de a face afaceri. Asta daca sunt lasate.
    O a doua problema este ca oligarhia care este in momentul de fata la conducerea multor tari vrea sa-si pastreze puterea si are nevoie de pretexte pentru a spiona, pentru a aresta, pentru a tortura si in general pentru a inlatura orice posibila opozitie. Atentie, nu doar statele care sunt conduse in mod evident dictatorial vor sa-si spioneze cetatenii, ci si statele care aparent sunt organizate democratic.

    Intrebarea care evident se pune este: cat de democratic poate fi un stat care vrea sa-si cenzureze si spioneze cetatenii?

    Aici nu este vorba doar de internet, ci de mult mai mult. Libertatile si drepturile pe care le avem sau pe care credem ca le avem vor fi doar o amintire incet-incet, pe masura ce asemenea legi tot mai restrictive vor fi implementate.
    • 0 (8 voturi)    
      hmmm (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:05)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Si faptul ca anonimusii astia-si baga botul in datele mele personale, de subscriber al unui site spart de ei, cum se numeste: prietenie, solidaritate, altruism? :) Give me a break, shut the aNonymous down!
      • -1 (3 voturi)    
        Poate siteul spart n-a considerat ca datele tale (Duminică, 29 ianuarie 2012, 11:26)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Poate siteul spart n-a considerat ca datele tale private merita un minim de siguranta.
        Poate trebuie sa te intrebi mai intai ce cautau niste date ale tale pe siteul ala, adica chiar stiai cate din datele tale le-au pastrat?, si poate pe viitor o sa fii mai reticent in a-ti ceda datele private stiind ca pot ajunge si pe alte maini. Poate datele alea, daca ti-ai dat acordul sa le tina ei, trebuiau sa-si dea mai mult interes ptr protejarea lor, o criptare ceva, poate nu chiar minimul de securitate, ptr ca tu probabil n-ai fi fost de acord sa le cedezi daca stiai ca daca cineva depune un mic efort vor deveni publice pe internet.

        Eh prin scuzele gen ACTA datele la care vor putea avea access, gen IP-uri de la care ai scris tu comentariu, la un telefon de la guvern sa fie facut disponibil. Nu zic ca acum asta se va intampla acum, dar totusi ia-o ca un precedent si gandeste-te care ar fi the next step la care esti dispus sa-ti mai cedezi o libertate.
    • +3 (9 voturi)    
      Cred ca vorbim vorbe. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:18)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      Concret, puteti aduce un argument ca ACTA va spiona, va cenzura? Intreb pentru ca eu sunt cu textul in fata. Ce libertate nu vom mai avea? Cum ne va impiedica ACTA sa comunicam? Puteti sa ne raspundeti la intrebari si noua, neavizatilor, dumneavoastra cei care protestati, sunt sigur, in cunostinta de cauza?
      • -1 (7 voturi)    
        îți spun doar unul (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:05)

        corvus_coraX [utilizator] i-a raspuns lui serban

        traficul va fi hipercontrolat, vei fi căutat și în chiloții tăi virtuali fraiere. o să se știe și când faci singur, și când o faci degeaba.
        • +3 (7 voturi)    
          aha (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:05)

          ampersand [utilizator] i-a raspuns lui corvus_coraX

          Nu ştiu cât ne vor căuta guvernele şi instituţiile, dar anonimuşii sigur au făcut-o deja - ia întreabă-i de datele câtorva milioane de utilizatori Sony :) Sau asta au făcut-o spre binele tău, nu? :D
          • 0 (2 voturi)    
            ce treaba are?! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:12)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui ampersand

            alea sunt actiuni ilegale care se pedepsesxc...
            daca se da legea asta... acele actiuni vor ramane ilegale pentru fraieri ca noi dar vor deveni LEGALE pentru anumite institutii.
          • -1 (5 voturi)    
            haha (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:13)

            cosmin [anonim] i-a raspuns lui ampersand

            imi place ca pleci de la premiza ca sony sau alta corporatie lucreaza curat, sau e si in interesul tau. detii un internet provider, o casa de discuri? atunci inteleg de ce iti place ACTA, smechere
            • +3 (5 voturi)    
              nu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:11)

              ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

              Nu e vorba despre atacarea Sony, ci despre publicarea datelor personale a milioane de clienţi ai acesteia - să deduc, "şmechere", că-n opinia ta, dacă o companie, oricare ar fi ea, are vreo vină, oricare ar fi ea, vina trebuie împărtăşită şi de clienţi, şi de cei ce-o apreciază? Ba, mai mult, vina trebuie decisă de către nişte anonimi cu măşti pe faţă, nu de justiţie? Arbitrar şi nu-n urma unei anchete şi a unui proces în justiţie?
        • +2 (4 voturi)    
          în afară de fraiere şi chiloţi virtuali (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:22)

          serban [anonim] i-a raspuns lui corvus_coraX

          Mai ai şi alte argumente? Pentru că, de curiozitate, stau cu textul în faţă şi nu am găsit nicăieri să scrie cum şi de ce voi fi căutat în chiloţii virtuali. Aş vrea şi eu să stau de vorbă cu un anonymous gata să îmi explice pe îndelete, eventual şi cu un limbaj de bun simţ. Cer prea mult?
      • +1 (3 voturi)    
        iti pun o intrebare. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:11)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui serban

        cum, iti dai seama ca unu critica pe la telefon daca nu ii asculti telefonu?!
        cam asta e si cu internetul. aceste legi vor permite monitorizarea legala a internetului!
  • +6 (24 voturi)    
    Slugarnicie (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:57)

    veneticul [anonim]

    Cine si dece a semnat in numele Romaniei ?
    Avem dreptul sa stim inainte sa fim pusi in fata faptului implinit !
    • +2 (2 voturi)    
      Europarlamentarii USL :) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:03)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui veneticul

      Cine oare...
    • +1 (3 voturi)    
      de ce voturi negative ? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:01)

      nickinexistent [utilizator] i-a raspuns lui veneticul

      o intrebare bine pusa... si totusi voturi negative ? wtf ?
  • +1 (27 voturi)    
    KEEP INTERNET FREE !!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:13)

    yephet [anonim]

    Mai lasati-ne cu copyrights si drepturi de autor si protectia patentelor si alte lacomeli de trusturi atotputernice!!! Pentru muzica sa plateasca televiziunile, radiourile, cluburile si vanzarea de CDuri, dvduri samd. Trupele si solistii sa scoata bani si din concerte, sa invete sa nu mai faca playback! Pentru filme sa plateasca televiziunile (din reclame) si cinematografele (din biletul platit de mine). Limitarea patentelor la max 1 an!!! (sa eliminam monopolurile lacome din industria farmaceutica ce saracesc sistemele nationale ale tarilor sarace cu lacomia lor nemasurata! (si n-o bagati pe aia cu "oprirea cercetarii" cercetare se va face mereu, mai ales pe linga universitati).
    • +3 (9 voturi)    
      Mda.. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:33)

      urfe [utilizator] i-a raspuns lui yephet

      Aici se vorbeste despre dreptul de a nu fi urmarit la orice pas, de a avea o instanta judecatoreasca si prezumptia de nevinovatie care te cerceteaza in cazul in care ai fi facut ceva ilegal, si nu direct detinatorul drepturilor pe care le-ai fi incalcat, asa cum ar prevedea ACTA.

      Cat despre muzica si filme - nu sunt vitali nici pentru sanatatea, nici pentru dreptul si libertatile tale ca om. Nu sunt nici cultura. Le vrei imediat, platesti. Ai rabdare, le prinzi la radio sau televizor. E foarte simplu.

      ACTA e o prostie; dar sa crezi ca ai dreptul moral de-a descarca gratuit orice-ti doreste inimioara este tot pe acelasi nivel de absurditate, lipsa de respect si responsabilitate.
    • +6 (8 voturi)    
      Free internet? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:38)

      Socrate [anonim] i-a raspuns lui yephet

      De acord, dar nu cand e vorba de proprietatea intelectuala violata cu o lipsa de scrupule incredibila! Ca e vorba de piese muzicale, de filme, de aplicatii software, se fura totul cu nerusinare si nu cred ca ti-ar conveni sa fii in postura de autor furat si sa te resemnezi si sa astepti sa-ti vina drepturile in doze homeopatice. Drepturile de autor sunt pe viata amice, sau pana cand cand sunt vandute in integralitatea lor. Dar sigur, daca esti doar consumator, nu e de mirare ca ai asemenea conceptii penibile!
    • +2 (2 voturi)    
      cercetare (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:07)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui yephet

      e bine ca ai opinii solide, pacat ca nu-s fundamentate pe date reale. cercetare pe langa universitati? pe langa universitati inventezi maxim o molecula, pana o testezi daca e functionala sau nu trec 15 ani de studii clinice care costa milioane de euro. daca cercetarea farmaceutica ar fi facuta de universitati ai avea maxim penicilina in casa. si aia crescuta pe lamai.
  • +3 (17 voturi)    
    who the fk is anonymous? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:22)

    gigi [anonim]

    Cine e in spatele lor, ce competente au ei de ne dau noua sfaturi ? E noua gaselnita dupa wikileaks ?

    O data ca nu mai poti fi anonim pe internet,de fapt niciodata nu ai fost, cum numele incearca sa ne sugereze subliminal, si nu numai ei, ci oricine. Deci nu e nevoie sa te controleze nimeni la chiloti, ca oricum se stie exact ceea ce faci pe net.....
    • +2 (4 voturi)    
      "Anonymous" de aici (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:41)

      xy [anonim] i-a raspuns lui gigi

      este un baiat din Constanta care a si recunoscut ca si-a inregistrat mesajul in engleza pe robot (la primul video). pe urma si-a sters toate comentariile de la video, ca sa nu se prinda nimeni ca ala care spune "Voi, poporul roman, faceti si dregeti" e tot roman sadea. cred ca rade acum de se strica de impactul "mesajelor" lui in media.

      Hotnews, te rog, inceteaza sa mai pui botul la manipulari de doi lei!
  • -4 (4 voturi)    
    "Libertatea-i un concept total depasit / Avem ono (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:26)

    CosmiN [anonim]

    Avem onoarea de-a fi monitorizati.[...]" http://www.youtube.com/watch?v=BQMrh6y8exk
  • +3 (13 voturi)    
    hmm (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:32)

    gogu [anonim]

    Cand ma gandesc ca revoltele din tarile islamice, cele din anglia, italia, sua, romania etc au fost generate si alimentate prin facebook, tare ma indoiesc ca drepturile de autor sunt mare ingrijorare a lumii politice. Hai sa fim seriosi, piratarea este de cand internetul, coincidenta este prea mare, sincer...
    • +2 (2 voturi)    
      Piratarea (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:44)

      Empire [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Piratarea nu e de cand internetul, e dinaintea internetului. Si casetele vhs si casetele audio erau piratate acum zeci de ani deci puteau face si atunci ceva.
  • +3 (5 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:41)

    calin [anonim]

    Cred ca verisign isi freaca mainile de fericire in momentele astea :).
    Cat despre monitorizarea internetului, stati voi linistiti ca solutii sunt disponibile. Totul se va cripta asa ca cei care vor face monitorizarea traficului vor putea vedea doar sursa si destinatia datelor fara sa poata "citi" continutul.
    • 0 (2 voturi)    
      Va urma blocarea comunicatiilor criptate. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:25)

      Cetatean [anonim] i-a raspuns lui calin

      Va urma blocarea comunicatiilor criptate.
  • +1 (5 voturi)    
    Actionati! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:44)

    Andrei__ [utilizator]

    Gasiti aici o serie de sabloane de mesaje si adresele de email ale europarlamentarilor romani:

    http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.HmBaO3cH8wM/latest

    Trimiteti-le emailuri si exprimati-va parerea!

    Semnati petitia:

    http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/
  • +3 (5 voturi)    
    fasole (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:53)

    All Blacks [anonim]

    Dacă nu daţi fasole la oameni nu o să aveţi nici un succes in România, măi dragă Anonymous, măi.
  • -1 (3 voturi)    
    Asadar (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:08)

    Ovi [anonim]

    Nimeni din conducere n- a zis nimic, de semnat s-a semnat. Felicitari noua tuturor. Avem siguranta de acum ca nu ne vor fi interceptate mail- urile, ca nu se vor furniza date personale de catre isp unor terti chiar daca nu am incalcat vreo lege? Pana la urma ei isi fac treaba iar apoi ne ramane noua datoria sa ne demonstram nevinovatia... Cumva. Ce se va intampla de ex cu calculatoarele, emailurile firmelor private si de stat? Mi se pare ca vor avea acces cam la tot si oriunde si apoi sa le spuna cineva ca nu au dreptul. This will be fun
    • +3 (3 voturi)    
      this will be fun (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:51)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Ovi

      Las', că garanţii integrităţii datelor noastre personale vor fi anonimuşii, e spre binele tău să-i crezi pe cuvânt şi să nu le pui la îndoială intenţiile şi spusele că, de nu - ei nu uită, ei nu iartă, muahaha!

      shut the aNonymous down!
      • -2 (2 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:18)

        zackrob [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        Mai bine Anonymous decât Facebook.
        Mai bine Anonops decât statul.

        PS: nu pari să conştientizezi că dacă hackeru Gigel îţi vroia datele de pe PC, le avea, cu sau fără mască.
        • +2 (2 voturi)    
          nu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:16)

          ampersand [utilizator] i-a raspuns lui zackrob

          Nu e treaba ta să decizi ce e bine pentru mine şi ce nu. Dacă n-am cont pe Facebook, facebook nu-mi ia datele de pe PC; dac-aş avea, mi le-ar lua fără să-şi pună mască; vajnicul aNonymous Gigel mi le-ar lua întotdeauna cu mască, indiferent dac-aş avea sau nu "cont" la aNonymous, de fapt mi le-ar lua mai repede dacă NU aş avea cont :D
          • -1 (1 vot)    
            ... ... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 1:29)

            zackrob [anonim] i-a raspuns lui ampersand

            Cum de e treaba ta să convingi toată lumea în comenturile astea ce-au ei de decis, adică nu, de crezut.

            Ia mă anti-conspiraţionistule şi mai calmează te.

            http://www.youtube.com/watch?v=QOEMv0S8AcA

            Bonus: n-ai înţeles. Anonymous, vorba aia, îs anonimi. Poate eşti chiar tu unu' şi-ţi baţi **** de toţi d-aici.
  • 0 (4 voturi)    
    ACTA (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:16)

    192.168.1.1 [anonim]

    Ca toti utilizatorii sa priceapa ce inseamna ACTA, ar trebui putina "traducere".

    ACTA, este un acord intre state, ce obliga TOTI furnizorii de servicii de internet sa foloseasca o analiza de tip DPI (deep packet inspection) pe tot traficul efectuat in reteaua sa de catre abonati.

    Asta inseamna ca toate conversatiile voastre, toate fisierele transferate si tot ceea ce faceti voi pe internet, va fi filtrat. Autoritatile vor avea dreptul sa decida ce aveti voie si, mai ales, ce NU veti avea voie sa faceti in spatiul virtual.

    Insasi esenta internetului, aceea de libertate, va fi pierduta. Ca si in cazul americanilor, cand, in numele antiterorismului s-au pierdut o serie intreaga de libertati cetatenesti, asa se va intampla si cu internetul.

    Internetul este singurul mediu care nu a putut fi controlat pana acum de baietii smecheri, iar asta i-a enervat.

    Imaginati-va cum, cineva, undeva, va sti TOTUL despre voi. Ce masura purtati la pantof, ce obiceiuri aveti in navigarea pe internet, pe ce site-uri navigati, ce mancati, cu cine vorbiti pe internet, ce fisiere trimiteti si receptionati pe internet.

    Vor aparea voci care vor sustine ca: "si ce daca, oricum asta se intampla si pana acum". FALS ! Presupun ca nimanui nu ii place sa isi expuna identitatea, si mai ales, obiceiurile sale de viata. Cand te duci la toaleta vrei putina intimitate, cand vorbesti cu prietena sau prietenul pe webchat vrei intimitate. Intimitatea e ceva natural si NECESAR.

    ACTA inseamna control ABSOLUT asupra internetului. Nu subestimati acest acord. In spatele motivatiei cu casele de discuri si drepturi de autor, se ascund interese URIASE, si, din pacate, nu sunt interesele voastre, ale utilizatorilior de internet.

    Presupun ca ati observat momentul ales de statul roman pentru a semna ACTA.

    Ce este de facut ? In primul rand ganditi-va la ce inseamna ACTA. Ati lasa usa larg deschisa pentru toti strainii, ca sa va intre in casa si sa afle totul despre voi si familia voastra? Aceasta e ACTA.
    • +2 (2 voturi)    
      aiurea (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:34)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui 192.168.1.1

      dpi e folosit sa verifice daca ai copyright sau nu pe, de ex, filmul pe care-l share-uiesti. adica ai voie sa-l dai, problema e sa fie al tau si nu furat. acest lucru se face si acum. dar pana acum nu exista un acord european ci numai contracte in interiorul statelor si isp-urile ii dadeau pierduti pe seederii de pe torente. problema nu este si nu va fi ca dai la altul ci sa ai copyright pe ce dai si sa nu dai in scopuri comerciale. ceea ce e de bun simt. si este deja in practica. restul prostiilor cu libertatea de expresie si alte blabla-uri sunt declaratii panicarde ale celor care nu stiu legile sau care vor sa vanda photoshopuri pe masa plianta.
      • -1 (1 vot)    
        hm (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 23:43)

        Sf Ilie [anonim] i-a raspuns lui zigzag

        Dar ca sa vada daca am drept de copyright trebuie sa vada ce este in toata corespondenta mea. Nu? E ca si cum cineva ti-ar deschide toate scrisorile sau pachetele, si sa iti transmita ce ai si ce nu ai voie sa trimiti. Iar, daca deschide, va exista o lista. O lista cu tot ce ai trimis, primit, etc. Intr-un singur loc se petrece asa ceva. La inchisoare.
        • 0 (0 voturi)    
          coprait (Duminică, 29 ianuarie 2012, 9:47)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui Sf Ilie

          Drept de copyright ? OMG! Cu cine ai facut engleza?
      • 0 (0 voturi)    
        Mijloace injositoare pentru scopuri inalte (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:03)

        Z. Bucium [anonim] i-a raspuns lui zigzag

        Anonimul cu nume de IP a pus cel mai relevant comentariu.
        Modul de aplicare va fi problema, nu scopul urmarit.
        Exemple:
        - 1) Prin comparatie, cei care se declara indiferenti (adica favorabili legii), considerindu-se curati, deci imuni, ar trebui sa se gandeasca la cum s-ar simti daca ar trebui sa fie puricati, descaltati, buzunariti, dezbracati, adulmecati de caini sau cotrobaiti prin locuri intime s.a.m.d. la fel ca in aeroport, la fiecare trecere (la fel de nevinovata) prin alte locuri publice (sali de spectacol, magazine, institutii, toalete sau puncte de control in trafic).
        Ar mai considera ca nu sunt deranjati?
        - Pe BS il inteleg de ce s-a grabit, este ceva bun...pt el. Ce ma indigneaza nu sunt nici inghitirea pastilei, nici luarea ei fara apa, ci nesimtirea in care se afunda (pacat ca nu i se infunda) prin indiferenta afisata fata de toti ceilalti. De ce nu puteam afla despre miselie direct de la autor? Nimicnicia asta il deosebeste de ceilati OAMENI sefi de stat , carora incearca sa le stea in preajma la poze (are grija sa stea in centrul imaginii).
        Sa nu fiti ingrijorati, ne-a incredintat ca el stie f. bine nevoile noastre si ceea ce are de facut. Asta s-a vazut, iar de acum va stii si mai bine! Ma trec lacrimile recunostintei pentru atatea sacrificii.
        - 2) Al doilea exemplu se refera la felul in care vor sta lucrurile. Aici e mai simplu: Vom auzi din cand in cand "o voce" de serviciu la butoane, care ne v-a reaminti blajin pe ce lume ne aflam, ca sa ne intre bine in cap.
        La fel ca "vocile" comentatorilor de mai sus care revin cu insistenta pentru a ne invata (rabdator pentru ei) ce este binele si ce vrea el in lupta nobila purtata impotriva raului.
        Iar daca va incerca cineva sa cracneasca, i se va spune, la fel de dispretuitor: "ce tot vrei, nu vezi ca esti doar un anonim amarit?".
        • +1 (1 vot)    
          cum ne simtim cautati (Duminică, 29 ianuarie 2012, 10:49)

          zigzag [anonim] i-a raspuns lui Z. Bucium

          ca in aeroport. tu n-ai vrea eventual sa nu te mai caute nici in aeroport? ca tot aia e. eu prefer sa-i caute pe toti si sa-i aresteze pe cei care incalca legea
    • +1 (3 voturi)    
      ACTA - OK! (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:01)

      Balthazar [anonim] i-a raspuns lui 192.168.1.1

      So what ?

      Nu am de gând să fur, nu am de gând să sparg site-uri, nu am de gând folosesc date personale ale altora, etc, etc !

      Da, cine are ceva de ascuns nu-i convine căci se va afla. Şi atunci....borfaşii se opun !
      • -1 (1 vot)    
        OK... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 16:44)

        192.168.1.1 [anonim] i-a raspuns lui Balthazar

        Atunci, inseamna ca nu ai nimic impotriva daca vin la tine acasa si ma uit cu tine la tv, stau langa tine la masa, ma uit cum faci sex cu nevasta (daca ai), ma uit ce cumperi, de unde cumperi, cand cumperi si cat platesti, ma uit in jurnalul tau intim si iti consult agenda telefonica, e-mail-urile intine samd.

        Doar nu am de gand sa fur nimic, prin urmare, nu fac nimic rau daca ma lasi sa vad toate astea, nu?

        A te gandi doar la furt cand spui ACTA, denota o gandire simplista. Da, esti cinstit, nu ai nimic de ascuns, atunci de ce nu ne publici si noua un site unde iti putem citi TOATE mailurile, numarul cartilor de credit si obiceiurile tale pe internet ? Nimeni nu va vrea sa fure nimic de la tine... e doar asa... :)

        Cata naivitate...
  • 0 (0 voturi)    
    Si (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:19)

    Ovi [anonim]

    Parca as vrea sa vad si eu intregul document cu toate cele prevazute in acesta. Nu de alta dar parca ar fi mai bine pt noi sa stim exact la ce sa ne asteptam. Si daca tot suntem la capitolul documente si rapoarte oare de ce nu gasim inca acea expertiza facuta pe o COPIE a videoclipului in care preamaritul domn Basescu ar fi dat PRESUPUSUL dos de palma copilului. Vroiam sa vad si eu argumentele si explicatiile expertilor. Memoria publicului zice-se e una de scurta durata... Uneori.
  • -1 (1 vot)    
    Șabloane de mesaje pentru europarlamentari (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:24)

    lucian [anonim]

    Găsiți aici o serie de șabloane de mesaje și adresele de email ale europarlamentarilor români: http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.HmBaO3cH8wM/latest

    Trimiteți-le emailuri și exprimați-vă părerea!


    De asemenea se poate trimite o petitie la https://www.secure.europarl.europa.eu/aboutparliament/en/petition.html
  • -1 (3 voturi)    
    2012- End of The Story (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:13)

    iluminescu [anonim]

    Masini electrice, sau deloc.
    Fara banci independente.
    Fara guverne independente.
    Fara internet liber.
    Corporatism.
    Sindicalism.
    Protectionism.
    Interventionism.
    Hrana artificiala.
    Educatie computerizata
    Pluriculturalism, monosilabism
    Suprapopulare, subinstruire, extremism, populism.
    Subnutrire, desertificare.
    Distrugerea padurilor, apelor, pescuitului
    Izolationism, exacerbare,
    Opulenta, superficialitate
    Energetica politizata globalizat
  • -5 (5 voturi)    
    Serviciile (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:30)

    Desteptu [anonim]

    Va minunati de ce Guvernul Romaniei a semnat fara sa intrebe milioanele de utilizatori romani ai internetului ? Fac referendum doar pe prostii care nu se aplica !
    Va minunati de ce in Romania nu exista legea lustratiei nici acum !
    Va minunati de cati bani se baga in sevicii in timp ce poporul sufera !
    Va minunati de cate minusuri iau practic instantaneu comentariile anti PDL , si mai ales cine "munceste" pe aici day & night ! !

    Traiasca "democratia " portocalie !
  • 0 (2 voturi)    
    contactati europarlamentarii (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:54)

    nickinexistent [utilizator]

    Gasiti aici o serie de sabloane de mesaje si adresele de email ale europarlamentarilor romani:

    http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.HmBaO3cH8wM/latest

    Trimiteti-le emailuri si exprimati-va parerea!

    Semnati petitia:

    http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/
  • 0 (6 voturi)    
    jos dictatura biometrica! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:02)

    dares [anonim]

    criza asta e creata tocmai pentru a mari controlul asupra oamenilor. cei puternici vor fi si mai puternici!

    discrepantele sociale se vor mari din cauza unor legi facute nu pentru interesul celor multi asadar nu sunt democratice!
  • 0 (4 voturi)    
    Grup? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:18)

    adrian [anonim]

    Vad ca media romaneasca continua cu titluri absurde legate de mesajele transmise de "grupul Anonymous" catre Romania. Realitatea este ca Anonymous nu e un grup, ci un "meme", iar video-urile sunt facute de orice utilizator care are la dispozitie un calculator, textul fiind citit de un soft de text-to-speech, dovada fiind canalele de youtube pe care sunt postate clipurile astea penale.
  • +2 (4 voturi)    
    JOS ! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:42)

    dan tulceanu [utilizator]

    Eu zic ca legile sunt tot o ingradire a libertatii. De ce sa nu intru in casa vecinului si sa iau un tablou care imi place, sau un televizor sau orice, de ce el sa aiba si eu nu . Si mai are si niste gaini, tu-i mama lui de chiabur, le iau si pe alea. Politia nu face decat sa-mi ingradeasca libertatile, asa ca JOS POLITIA ! Justitia ne ingradeste drepturile; daca nu mai sunt legi si nici Politie, nu mai avem nevoie nici de justitie, ca ne facem singuri dreptate, un topot sau un cutit are tot saracul. Impozitele nu au niciun rost, ne vindecam singuri de orice boala, educatia este un lucru perimat, devenim autodidacti si ..... gata. Munca ne ingradeste drepturile, de ce sa ma duc la munca ? De mancare iau de la vecinu, ca el are, impozite nu platesc, deci pot sta toata ziua si noaptea in fata calculatorului ca sa scriu niste idiotzenii, pe care alti idiotzi le citesc si punem chiar si de o fundatie, o vom numi : CRETINOMUS sau SCHIZOFRENICUS sau ..... da mai ganditi-va si voi ca deja am muncit prea mult pentru azi.
  • +3 (5 voturi)    
    anonim=lasitate (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:59)

    xxdodoxx [utilizator]

    de regula anonimii sunt si lasi si hoti. cand stai sub anonimat si imprastii cu noroi in stanga si in dreapta nu te poti numii decat las. cand piratezii softuri si muzica nu esti decat un hot anonim.
    • -1 (1 vot)    
      Well... (Duminică, 29 ianuarie 2012, 17:56)

      192.168.1.1 [anonim] i-a raspuns lui xxdodoxx

      Daca anonimitatea este sinonima cu lasitatea, atunci ma intreb, unde ti-e numele, cetatene? :)
  • +3 (5 voturi)    
    aiurea (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:01)

    miki [anonim]

    Pai nu ma mira ca USL sustine acest grup. USL, Anonymus si in general "eroii" lui peste se ocupa de furtul de proprietate privata. In cazul de fata Filmele piratate pe net, documentare piratate pe net, asta apara anonymus. Deci in timp ce un artist investeste talent, bani privati, vine anonymus si fura documentul il pune pe net si in felul acesta artistul ajunge la faliment in timp ce ei fac bani fara sa fi avut nicio contributie. Megaupload e bazata pe asemenea principiu. Curios e ca tipul care fura produse pentru care nu avea nicio contributie, cerea altora bani sa le vizioneze. Nu exista nicio dictatura pe net -sau poate dicatura hotilor, plagiaristilor de tip anonymus care au distrus complet calitatea artelor vizuale. USL va indatora Romania pana la faliment si ii va fura pe toti cei care au lucrat din greu afara, sa le dea salarii celor care nu au facut nimic. Treziti-va: acesti banditi va vor distruge.
  • 0 (0 voturi)    
    Al naibii dictatura (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:59)

    Parol [anonim]

    Base a corupt si "Curtea" care a Compus ACTA!!
  • 0 (0 voturi)    
    ACTA la vista, cetatene! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:40)

    gogx [anonim]

    Un hot profesionist prins nu imi provoaca nici o reactie, astea sunt riscurile meseriei dar e o adevarata placere sa privesti "cetateanul onest model" cand este prins cu pisica-n sac, in 99% din cazuri cu o chestie minora, pur si simplu dintr-o inconstienta prosteasca; cum se inroseste si incepe sa se balbaie ca el de fapt.. ca nu... ca asa si pe dincolo... nu trebuie sa fie pedepsit... sa mori de ras.
    Smecherii stiu sa se aranjeze si asa vor face in ciuda la toata ACTA de pe lumea asta.
    Vreti controale din partea oricui, oricand, onestilor? Le veti avea!
    Si sa nu uitati ca legile sunt facute din cauza celor rai dar se aplica celor buni. ;)
  • -1 (3 voturi)    
    PENTRU TOATA PROSTIMEA (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:28)

    INTRUDER [anonim]

    Nu pot sa-mi explic cum in decursul anilor , o mana de malefici au ajuns ca conduca lumea.
    De fapt au reusit asta cu ajutorul banilor, au corupt in stanga si-n dreapta fara numar, astfel s-au infiltrat in toate functiile si in toate organismele statale.
    Toale legile care exista pe pamant sunt in defavoarea omenirii. Omenire proasta rau, exagerat de proasta si superficiala.
    Stau si ma gandesc, daca sa le dau dreptate sau nu, acestor elite malefice care afirma ca 99% din populatia lumii sunt niste gunoaie, niste non oameni, niste exremente umane .Si sincer acum parca imi vine de undeva asa, nush” de pe unde, sa le dau dreptate . Tot ce fac oamenii astia inpotriva omenirii e GENOCID pe fata , iar // se comporta ca vaca la muls, bolnava de autism.
    Ce mai dom”le, // ramane si nu a inteles niciodata ca ei sunt puterea.
    Fara consumerism elitele devin ele //.
    Daca omenirea ar protesta fata de orice nu le convine, fata de orice abuz, prin insasi arma pe care o detin elitele atunci iar termina, ar face din ei niste copii docili, care asculta neconditionat de popor.
    Prima arma, sunt bancile . Prin banci ei controleaza guvernele. Daca faci ca o banca sa fie aproape infunctionala, atunci e grav pentru ei.//are posibilitatea sa nu lucreze prin nici o banca, sa-si scoata toate economiile din toate bancile, atunci elitele ar deveni //. Ar face banking cu masa moarta.
    Carburantii, sunt exagerat de scumpi, datorita politicii impuse de elite, dar pulimea ar putea sa fie unita sa lase fanfaroneala si sa nu mai cumpere carburant deloc, sa mearga la servici cu mijloacele de transport existente. Dar // e fudula mai….tot gheortoiul are acum masina, no…cum sa suporte el macar 2 luni sa nu cumpere carburant ? El nu e constient ca daca toata lumea ar boicota benzinariile 2 luni acestia ar inregistra pierderi de miliarde de euro. Totusi parintii si bunicii nostri nu au depins de fudulie si de acest lux si nu au mu(editat de HotNews.ro)
  • 0 (2 voturi)    
    DESPRE A.C.T.A. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 23:17)

    AE [anonim]

    ACTA este mai mult decat o lege impotriva celor care fura de pe internet. Toate comentariile celor care nu au citit macar rezumatul proiectului nu fac decat deservicii. Toti ar trebui sa fim impotriva acestui proiect (sa fim neutrii/indiferenti este periculos pentru ca se va intoarce impotriva noastra la un moment dat). De ce ? Pentru ca este o un proiect de lege impachetat frumos sub protejarea drepturilor autorilor dar in realitate este introduce mecanisme absolute, globale, de control sarind peste legi, drepturi, etc.

    Nu sunt un adept al teoriilor conspirationiste mondiale, dar acesta este un proiect de tratat global, care odata semnat practic da oriui dreptul de a controla orice oriunde. (ex. trimiti un e-mail cu un link melodie din zimbabwe prietenului tau din china, din acel moment oricine din cele trei tari care banuieste ca s-a realizat un proces de incalcare drepturi, poate sa ceara inceperea unui proces impotriva ta) (un alt exemplu si mai ciudat este ca poti fi dat in judecata de ex in turcia daca intri pe teritoriul ei cu un medicament care a fost licentiat in romania dar nu si in turcia: atentie LICENTIAT de firma producatoare si nu APROBAT de catre autoritati)

    Daca mai adaugam ca acest tratat se negociaza in secret
    (DE CE ?) si este semnat de politicieni (CARE NU AU HABAR CE SEMNEAZA) cu impact direct la adresa tuturor, putem avea o idee simpla despre efectele pe termen lung.

    pentru cei care nu au chef sa citeasca sau sa caute mai multe le propun sa urmareasca acest scurt video.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N8Xg_C2YmG0
  • 0 (2 voturi)    
    Stop ACTA (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 23:36)

    Mitică [anonim]

    Pentru sfinţii supăraţi pe ACTA aş avea o întrebare:

    Ştiţi cât le revine autorilor produselor artistice (scriitori, compozitori, interpreţi etc.) din vânzările de discuri, cărţi etc.? Vă spune eu - PRAFUL DE PE TOBĂ. Cea mai mare parte merge în buzunarul editurilor, caselor de discuri, acestea din urmă fiind singurele responsabile pentru muzica de c****t din zilele noastre; ei au transformat un act artistic într-o industrie care produce pe bandă rulantă melodii de 2 bani.

    Deci mai subţire cu sprijinul financiar acordat artiştilor...

    A nu se înţelege că sprijin pirateria. Dar iată şi alte aspecte ale pirateriei la care nu v-aţi gândit. În facultate când eram lefter, mi-am descărcat la greu cărţi, jocuri şi muzică, softuri. Acum, când am mai mulţi bani, mi le-am cumpărat originale pe multe dintre acestea.

    Pe de altă parte, ştiţi câţi specialişti au învăţat în studenţie să lucreze pe tot soiul de programe scumpe, doar fiindcă le-au găsit sparte pe net?

    În viitor, intenţionez să îmi fac şi o colecţie personală cu DVD-uri originale ale filmelor care m-au impresionat şi pe care le am momentan piratate.

    Deci, viaţa e complexă şi are multe aspecte...
  • 0 (2 voturi)    
    logic (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 23:47)

    Sf Ilie [anonim]

    Ca sa vada daca am drept de copyright trebuie sa vada ce este in toata corespondenta mea. Nu? E ca si cum cineva ti-ar deschide toate scrisorile sau pachetele. Iar, daca deschide, va exista o lista. O lista cu tot ce ai trimis, primit, etc. E ca si cum ai avea un politist mereu dupa tine. E ca si cum in fiecare cladire in care ai intra ar fi un filtru ca la aeroport, cu raze X. Si justificarea lor este in genul: Dar nu ai nimic de ascuns, nu? Nu trebuie sa am ceva de ascuns ca sa vreau sa nu fiu urmarit non-stop. Intr-un singur loc se petrece asa ceva. La inchisoare.
    • +1 (1 vot)    
      nu te cauta in scrisori (Duminică, 29 ianuarie 2012, 11:01)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui Sf Ilie

      crezi ca sta cineva sa vada ce ai tu in mailuri? aplicarea e in felul urmator: daca sharuiesti in mod constant cele mai noi filme pe pirate bay, ocupand foarte multa banda, isp-ul tau foloseste dpi ca sa evite congestionarea traficului. adica nu te lasa sa-i sufoci pe ceilalti cu traffic overload-ul tau. daca te prinde ca faci astfel de chestii in fiecare zi, o sa vina sa te intrebe de unde ai milioane de filme. daca le-ai luat pe cinstite, o sa le arati carcasa, factura, mailul, bonul, discul original etc. daca le-ai luat tot de pe torente si le dai mai departe ai sa le arati...aaa...nimic. si mi se pare normal sa ti-o iei, ca doar oamenii aia care produc filmul nu o fac ca sa te distrezi tu pe gratis. nici macar aia care fac pornografie. tricouri de ce iti cumperi? nu mai bine furi?
  • +1 (3 voturi)    
    Ce mai racnesc hotii (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:12)

    Haskal [anonim]

    Mai oameni buni, ce e free poate fi etichetat dinainte si lasat pt download. Dar ce e al meu daca eu vreau bani e treaba mea, la fel cum e tot treaba mea sa-mi fac reclama.
    Cat despre control vedeti ca va vegheaza securitatea si la buda deja.
    Ps: doua carduri a trebuit sa anulez din cauza anonimilor, niste hoti ordinari asa ca mai lasati-ma cu eroii lui peste.
  • -2 (2 voturi)    
    ccc (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:17)

    ccc [anonim]

    portocalele au discursuri cat mai elaborate pentru a scuza inca o data deciziile luate de guvernul lor preferat.cate limbi mai puteti da oameni buni???
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Duminică, 29 ianuarie 2012, 15:03)

      sorinn [anonim] i-a raspuns lui ccc

      PDL a fost singurul partid care a votat impotriva ACTA in parlamentul european. Ceilalti au fost pro. ACTA a fost respinsa in parlamentul european.

      Totusi guvernele au ignorat decizia parlamentului european, si merg inainte cu planul. Democratie de tip nou: "se voteaza de atatea ori pana iese ce vrem noi".

      Ce parere aveti, ar fi fost corect ca, chinezii sa fi brevetat: cimentul, hartia, tiparul, praful de pusca ...? Unde ar fi fost europa in cazul asta?
      • 0 (0 voturi)    
        Invers (Luni, 30 ianuarie 2012, 3:37)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui sorinn

        PDL a votat impotriva modificarii acordul si pentru adoptarea lui in forma actuala. Ceilalti au votat pentru modificarea acordului si pentru o transparenta mai mare.
        Am votat PDL si pe Basescu, dar pentru asta cu mine au incheiat-o.
  • +2 (4 voturi)    
    Anonymous este o grupare infractionala (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:36)

    Florin [anonim]

    Cei de la Anonymous mint cu nerusinare si dezinformeaza. ACTA nu limiteaza libertatea de exprimare, asa cum dezinformeaza hackerii de la Anonymous! ACTA este indreptata impotriva pirateriei online, furtului intelectual si contrafacerilor. Protejarea drepturilor de autor este normala si fireasca. Internetul a ajuns terenul propice al infractorilor cibernetici ceea ce ne afecteaza pe noi toti, fara sa ne dam seama. Hotii internetului trebuie sa plateasca ca oricare hot de buzunare sau spargator de banci si magazine.
  • +2 (2 voturi)    
    acta (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:46)

    ovi73 [anonim]

    stati linistit eu am citit o stire cum ca un grup de hackeri ar vrea sa lanseze niste sateliti pt.ca toata lumea sa aiba acces liber la internet
  • -1 (1 vot)    
    Acta (Duminică, 29 ianuarie 2012, 9:47)

    M.I. [anonim]

    Deeci, eu, daca nu ma insel(ca deh, sunt supusa erorii) asta e un act care ii face pe cei bogati si mai bogati, ca doar, pana acum, nu au murit industria muzicala, a filmului (aia care mor de foame, de ex din teatru, nu se gasesc la "free download") din cauza pirateriei, adica tot exista cumparatori de bilete la cinema, de cd-uri, de carti, ce te faci cu aia care nu isi permit mereu sa le achizitioneze? Hai, cu filmul, rezisti 5 ani pana da pro-tv-ul un film sau dai bani pe un bilet la cinema din cand in cand( ce te faci cu filmele care nu ajung in cinema, o sa stii despre ele doar de pe imdb), dar muzica? Daca nu imi permit, va trebui sa ma uit la utv sau sa ascult radio zu pt asa ceva saaau, de la vecinu' live-uri de la nunta? Sariti in aer cu drepturile de autor, dar nu cred ca vreunul de aici, macinat de constiinta, e ferm convins ca el a contribuit la inca un film cu brad pitt sau o vopsea pt rihanna ca sa arate bine in concert! Credeti ca Slash va reusi sa isi cumpere o noua chitara dupa legea asta? Isi permitea de mult, cu tot cu piraterie! Piraterie nu ii saraceste nici pe Pitt, Rihanna sau Guta...nici pe Stela Popescu( pt ca nu o vei gasi pe vreun torrent, nu s-a piratat asa ceva). Daca legea ar fi pt teatru, filme experimentale, baietii care fac muzica in garaj de foarte buna calitate, da, ok, plateste ca sa vezi sau sa asculti, dar e tot pt cei foooarte bogati(cu toata pirateria existenta).
  • +1 (1 vot)    
    La puscarie cu anonimii (Duminică, 29 ianuarie 2012, 13:38)

    erebus [anonim]

    Cica ei is de partea noastra. Cum vine asta ca nu inteleg. Ei imi fura datele cardului si imi spun mie ca is de partea mea???????????????????
  • 0 (2 voturi)    
    Se agita degeaba (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:53)

    sorinn [anonim]

    Citind comentariile de mai sus, ajung la concluzia ca cei de la anonymous se agita degeaba. Oamenii sunt prea prosti ca sa inteleaga ce li se intampla.

    NWO ^i va separa pe cei prosti de cei inteligenti. Acum, cand sa descoperit modalitatea de a prelungi viata de cateva ori e imperios necesar sa se faca asta. Nu poti lasa toti prostii sa se inmulteasca necontrolat.

    Lumea se va imparti in doua specii: unii care vor traii cateva sute de ani, si ceilalti care vor trai pana in 50 de ani. iar cand robotii vor fi suficient de avansati, se va putea renunta complet la ei.
  • 0 (0 voturi)    
    traduceti in romana aceasta stire (Duminică, 29 ianuarie 2012, 15:07)

    ovi73 [anonim]

    http://www.larazon.es/noticia/5924-los-hackers-ya-tienen-satelite
  • 0 (2 voturi)    
    Internet 2.0 anyone? (Duminică, 29 ianuarie 2012, 19:02)

    esop [anonim]

    Poate trebuie sa dam un CTRL-ALT-DEL porcariei actuale.

    Internetul, la fel ca mai toate inventiile benefice, de-a lungul timpului, a fost deturnat si transformat intr-o unealta comerciala.

    Imi aduc aminte ce curat era netul pe la sfirsitul anilor 90. Nu reclame iritante, nu spyware care sa-ti vinda tot felul de porcarii s.a.m.d.

    Nu cumva a sosit timpul pentru un Internet 2.0 ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică