Studiu Daedalus: Hainele si electronicele, in topul cumparaturilor online/Peste 48% dintre respondentii care au cumparat pe internet au avut un buget intre 100 si 500 de euro

de A.V.     HotNews.ro
Marţi, 31 ianuarie 2012, 16:32 Economie | IT

Articolele de imbracaminte/incaltaminte si produsele electronice sunt preferatele utilizatorilor de internet din Romania cand vine vorba de cumparaturile online, in topul acestor activitati fiind plata facturilor la diferite utilitati, potrivit unui studiu derulat de Daedalus Millward Brown in perioada noiembrie 2011 - ianuarie 2012 pe un panel de 3.494 de respondenti recrutati din randul vizitatorilor a 23 de site-uri web. Conform rezultatelor, peste 48% dintre cei care si-au achizitionat produse online in ultimele sase luni au avut un buget intre 100 si 500 de euro pe parcursul perioadei.

Studiul, derulat la initiativa 2Parale, Internet Corp si a The Geeks, parte a grupului Leo Burnett, arata ca aproape 82% dintre cumparaturi au fost efectuate de pe site-uri romanesti, iar restul de pe magazine online din strainatate.

Acestea sunt doar o parte din concluziile cercetarii. Rezultatele finale ale studiului vor fi comunicate in cadrul ecomTIM, eveniment dedicat industriei e-commerce si marketingului online, organizat pe 8-9 februarie, la Timisoara. 

Despre studiu

Studiul despre barierele de achizitie online a produselor si serviciilor in Romania a fost realizat in perioada noiembrie 2011 - ianuarie 2012 pe un panel de 3.494 de respondenti recrutati din randul vizitatorilor a 23 de site-uri apartinand Sanoma Hearst Romania, Avocatnet, Internet Corp, eJObs, Cauta Reduceri, Groupon.ro, Debo.ro, TreeWorks si Lyoness Romania. 

Cercetarea a beneficiat si de sustinerea mai multor magazine online din 2Parale: evoMAG-partener principal, 3 Suisses, MyCloset si Clickshop, care au oferit vouchere si premii respondentilor. Acestia au aflat numele magazinelor partenere la finalul chestionarului, pentru a nu influenta raspunsurile.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

836 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    modernitate=simplificare=prostie ? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:23)

    bors cu miere [utilizator]

    Negustorii din toate timpurile nu si-au imaginat ca vor putea fraierii in halul asta clientii...sa le arati o reprezentare grafica a produsului si ei sa-ti dea banii de buna voie! sa cumperi un produs pe care nu-l vezi, testezi, asta da dovada de "inteligenta" !
    • 0 (0 voturi)    
      Cumparaturile online "e grele" (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:56)

      aTipic [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

      Esti prea ingust ca sa intelegi evolutia. Ramai si racaie piatra, amice.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri