Cei mai multi utilizatori romani de internet din mediul urban cumpara alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce se informeaza online - studiu GFK

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 21 februarie 2012, 13:09 Economie | IT

84% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce au cautat informatii online, arata un studiu GFK realizat pe un esantion de 700 de persoane si reprezentativ pentru utilizatorul de Internet din mediul urban din Romania, 18-54 ani. Mai mult, arata datele companiei de cercetare, 57% dintre respondenti au si cumparat alte marci decat cele la care se gandisera initial dupa ce au cautat informatii pe Internet.

Tendinta este mai accentuata in cazul barbatilor (62%), a persoanelor intre 25 si 34 ani (63%), cu educatie superioara (65%) si a celor din Bucuresti (70%).

  • "Odata cu adoptarea larga a Internetului in Romania, consumatorului i se deschid mai multe oportunitati de informare. In loc ca optiunile sale sa se ingusteze pentru a facilita alegerea propriu-zisa a produsului, asa cum se intampla in modelul clasic de luare a deciziei de cumparare, in cazul mediului online, datorita varietatii de informatii disponibile, optiunile se largesc. Acest fapt ajuta consumatorul sa ia cea mai buna decizie, dar, in acelasi timp, reprezinta o provocare pentru companii sa includa intr-un mod inteligent si eficient Internetul in mixul de comunicare", declara Traian Nastase, Online Project Manager GfK Romania.

Internetul a fost prima sau a doua sursa de informare pentru produsele cumparate in fiecare dintre industriile analizate in studiul GfK: financiar, telecom si servicii Internet, electronice si electrocasnice, turism si timp liber, Do It Yourself, piese si servicii auto, se arata in comunicat.

Despre studiu

Studiul 'GfK Internetul si decizia de cumparare' a fost lansat in cadrul conferintei GfK Digital Research Market si este disponibil de la inceputul lunii februarie. Acesta ofera informatii despre implicarea Internetului in procesul luarii deciziei de cumparare pentru pietele enumerate mai sus, analizand comportamentul concret pentru ultimul produs cumparat. Studiul a fost realizat online pe panelul de respondenti askGfK. Au fost chestionate 700 persoane, studiul fiind reprezentativ pentru utilizatorul de Internet din mediul urban din Romania, 18-54 ani.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

772 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    din ce in ce mai prost elaborate (Marţi, 21 februarie 2012, 21:16)

    ctp-u [anonim]

    STIRILE. si cu din ce in ce mai multe greseli! rar mi se intampla sa nu inteleg despre ce e vorba in text. nici dupa a 3-a lectura!! alte marci de ce? e vorba de cumparaturi online? e grav daca dupa ce citesti un articol te intrebi ce a vrut autorul sa zica de fapt. noroc cu al 4-lea paragraf ca m-am lamurit... cat de cat... insa de ce e asta o stire?
  • 0 (0 voturi)    
    o proasta (Marţi, 21 februarie 2012, 22:11)

    Manuela Martin [anonim]

    sunt o proasta si nu inteleg ce atata dezimformare.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi