Compania Network One Distribution, cunoscuta pana de curand sub numele de Asesoft Distribution, a realizat anul trecut o cifra de 200 milioane euro si estimeaza o crestere de 10% pentru anul in curs, arata un comunicat. Compania controlata de omul de afaceri Iulian Stanciu s-a rebranduit la final de 2011 in Network One Distribution, atat pentru ca numele sa sune mai bine pe pietele externe, cat si pentru a pune capat confuziei cu compania Asesoft International pe piata interna.

Compania a avut afaceri de circa 97 milioane euro in 2009, 145 milioane euro in 2010 si 200 milioane anul trecut. NOD distribuie mai multe categorii de produse, de la laptop-uri si desktop-uri, pana la electrocasnice. Sunt vandute si produse sub brand-uri proprii: electronice sub brandul Serioux si electrocasnice sub brandul Heinner, produse fabricate in China si certificate de un birou de calitate.

Network One Distribution a anuntat luni un parteneriat cu Philips pentru distributia de televizoare pe piata din Romania. Compania anunta ca are ca obiectiv 16% din piata romaneasca a televizoarelor.

Piata locala a televizoarelor este dominata de modelele HD Ready si Full HD cu diagonala de 32 inci (81 cm), cu o tendinta de orientare catre diagonalele de 40 si 42 inci (101-106 cm). Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai cautate modele sunt cele LED.

Distribuitorul electro-IT livreaza si peste hotare in Republica Moldova, Bulgaria si Ungaria, iar pe lista tarilor unde ar mai putea intra se numara Serbia, Croatia, Macedonia si Muntenegru. In tarile unde livreaza acum, comenzile sunt onorate in maxim 24 de ore, iar daca vor fi adaugate si destinatii din fosta Iugoslavie, comenzile vor putea fi onorate in maxim 48 de ore in acele noi tari. Cei de la NOD spun ca nu vor sa investeasca pentru logistica in aceste tari, ci vor livra prin curieri.