​Apple a fost amendata cu 2,29 milioane dolari in Australia pe motiv ca reclamele la noul iPad sustineau, in mod eronat, ca cea mai noua tableta se poate conecta la retelele 4G din Australia. Reclama inselatoare a fost mentinuta timp de doua luni si apoi schimbata la cererile autoritatilor de protectie a consumatorilor, scrie The Guardian.

Apple a lansat a treia generatie de iPad in Australia in martie si sustinea in reclame ca se poate conecta la retele de mare viteza 4G, chiar daca in Australia acest lucru nu era posibil din cauza ca iPad foloseste o frecventa diferita de conectare la retelele 4G LTE fata de frecventa utilizata de operatorul australian Telstra.

Apple a admis greseala, iar judecatorul a spus ca in campania cu sloganul "iPad with WiFi + 4G" Apple a tinut mai mult la partea de uniformitate mondiala a campaniilor, decat la concordanta cu legile australiene. Judecatorul a spus ca un astfel de comportament este inacceptabil.

Amenda primita este de 2,25 milioane dolari australieni (2,29 milioane dolari americani).