​Facebook a avut anul trecut venituri de peste 5 miliarde dolari, cu peste 1,2 miliarde mai mult decat in 2011, iar profitul a fost de 1,31 miliarde dolari, arata cel mai nou raport al companiei. Vestea foarte buna pentru Facebook este ca veniturile din segmentul mobile cresc semnificativ, ajungand la aproape un sfert din veniturile totale obtinute din publicitate.

In ultimul trimestru din 2011 profitul Facebook a fost de 426 milioane euro, cu 60 mil euro peste Q4 2011. Veniturile au crescut cu aproape 40%, spre 1,58 miliarde dolari, peste asteptarile analistilor.

Pe intreg 2012 veniturile au depasit 5,08 miliarde dolari, fata de 3,7 miliarde in 2011. Profitul a fost de 1,16 miliarde dolari dolari in 2011, iar anul trecut a ajuns la 1,31 miliarde dolari.

Compania a fost criticata mult anul trecut ca nu a stiut sa faca bani de pe urma imensei baze de useri care acceseaza site-ul de pe dispozitive mobile, iar acum iata ca Facebook incepe sa faca bani buni. Mai exact, in Q4 a obtinut din segmentul mobile 23% din totalul veniturilor din publicitate, in timp ce in Q3 ponderea era de numai 14%.

Numarul de utilizatori care intra macar o data pe luna pe reteaua sociala este de 1,06 miliarde, cel al userilor care intra zilnic este de 618 milioane, iar cel al userilor care intra macar o data pe luna de pe un dispozitiv mobil a ajuns la 680 milioane.